Boks

Erislandy Lara ve Yuri Foreman Şampiyonluk Maçı Öncesi Tartım Verdi. İşte Sonuçlar!


laraforemankapak2

13 Ocak Cumartesi gecesi (yarın) saat 23:30’dan itibaren NTV Spor ekranlarında yayınlanacak olan WBA Super ve IBO süper yarı orta sıklet dünya şampiyonluk maçı öncesi boksörler tartım verdi.

Gecenin ana maçında ringe çıkacak olan Kübalı Erislandy Lara 69.8 kg, İsrailli rakibi Yuri Foreman ise 69.4 kg şeklinde tartım verdi.

laraforeman

Gecenin 2. ana maçında ringe çıkacak olan (Avni Yıldırım’ın dünya şampiyonluğu yolundaki en muhtemel rakibi) Amerikalı Anthony Dirrell 77 kg, Macar rakibi Norbert Nemesapati ise 76.2 kg şeklinde tartım verdi.

Lara vs. Foreman ve Dirrell vs. Nemesapati karşılaşmalarının damga vuracağı Florida boks gecesini Cumartesi gecesi (yarın) saat 23:30’dan itibaren NTV Spor ekranlarında izleyebilirsiniz.

laraforemankapak


0 0 vote
Article Rating

Fight Club

For the thousands in attendance and the millions watching around the world.

İlgili Makaleler

Abone ol
Bildir
28 Yorum
En Eskiler
En Yeniler En Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments
About Billions
About Billions
4 yıl önce

laranın tko ile kazanacağını düşünüyorum çok düşük bi rakip bence. dirrel de aynı şekilde ko edecektir onun rakibi de iç açıcı değil doğrusu. lara benim için çok önemli bi boksör maçlarını kaçırmamaya çalışırım genelde. dirrellin de maçı izlenir.

Volkan Karakaş
Volkan Karakaş
4 yıl önce

Bu dirreli avni yenebilir

PALACİOS
PALACİOS
4 yıl önce

lara ko cu bir boksör değil….ama yinede çok rahat kazanacaktır maçı

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce

Lara son maçlarında genelde sağlam çeneli isimlerle dövüştüğü için nakavtçı görünmüyor halbuki yumrukları zayıf değil. Lara da anthony de ko ile maçlarını kazanır.

Prorsum
Prorsum
4 yıl önce

Ben rakipleri tanımıyorum ama dirrell ve lara top class boksörler özellikle lara gerçek bir boks virtüözü dans ede ede yenicektir

jackal
jackal
4 yıl önce

Floyd Mayweather ın dün yaptığı açıklama : Canelo olası bir Golovkin maçını nakavt la kazanır . Yorumu sizlere bırakıyorum ..

Abdullah yılmaz
Abdullah yılmaz
4 yıl önce
Reply to  jackal

Tamam o zaman bu maç hemen ayarlansın, floyd bahis oynasın. milyon dolarlarını canelo’ya yatırsın bakalım ne oluyor 🙂

jackal
jackal
4 yıl önce

Aynen güzel tespit orda acıklama yaptıgı spiker böyle diyecek aslında bakalım Floyd efendinin o zamanki tepkisine:)

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce
Reply to  jackal

canelo yu yendi ve hep golovkinle kıyaslanıyor. tabi ki öyle diyecek. boksörler yendiklerini yüceltirler. tony bellew makabu için sikletin en iyi ismini yendim şuan en iyisi benim demişti. golovkin-floyd konusuna gelirsek golovkin fiziksel olarak floyddan iri olduğu için aralarında zaten doğru düzgün bir maç gerçekleşemez. o yüzden bu gereksiz tartışmaları da kimse çıkarmasın.

jackal
jackal
4 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Kardeşim GGG en iyi pound for pound boksorlerinden biridir.floydda zamanında öyle oldugu icin benim yendigim adam canelo golovkin nakavt eder seklinde konusmus. Yani tipik Floyd Mayweather acıklaması dolaylı yoldan kendini övmüs gene

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce
Reply to  jackal

Aynen öyle

Alparslan Türkoğlu
Alparslan Türkoğlu
4 yıl önce
Reply to  jackal

golovkin meywedırıda caneloyuda ring de perişan eder. dediğine kendi de inanmıyo boş konuşuyo.

Joe Calzaghe
Joe Calzaghe
4 yıl önce
Reply to  jackal

Floyd yine her zamanki gibi ortalığı bulandırıyor. Lakin Triple G bu adam terminatör, yaş maş dinlemiyor, dinlemez de. Bebek yüzlü canavar resmen.

Bu Golovkin ile Welter-Hafif Ağır aralığındaki hiçbir rakip başa çıkamaz. Bunu tartışmaya açmak bile gereksizdir.

dr-fbb
dr-fbb
4 yıl önce

Ggg gibi kaya ceneli adami zor indirir canelo floyd boş yapmasın. ayrıca sevgili floyd ggg senin gard alıp arada round başı 2 3 net kontra çıkarıp yeneceğin bi adam değil. Senin guard in bile o adamın yumruklarını kaldiramaz. Bu zamana kadar çok zeki teknik dovuscuylede dovusmedin ggg boşluk kollama ustasıdır ceneyi kapatirsin karacigere vurur karacigeri kapatirsin kulak dibine yersin yüzünü… Devamını oku »

ali aliyev
ali aliyev
4 yıl önce
Reply to  dr-fbb

floyd sacmalamis ama floyd tan daha fazla sacmaliyanlar da olmus. floyd onu gard alip yenemezse hareket ederek yerinde durmiyarak yener canelo macinda yaptigi gibi. cok zeki ve teknik dovuscuyle dovusmedin demissin de floyd zaten dunyanin enteknik ve zeki boksoru kendinden daha teknik ve zekisi yok. ggg mi zeki ve teknik ? emin ol ggg den daha zeki ve teknik adamlarla… Devamını oku »

alpturk
alpturk
4 yıl önce
Reply to  ali aliyev

meywthır tekniği ve savunması iyi olan bir boksör ama. golovkin kaşrısında 4 raunddan fazla direnemez adam ağır siklet yumrukları vuruyor ve meyvethır gibi seri eskivleri olan rakipleride kolay yakalıyor. yumruk isabetleri çok iyi. rakipleri ona kolay geldiği için kendini kasmıyor. lemiux maçında temkinli dövüştü onuda iyi yaptı golovkinin ring zekası yüksek rakibe göre dövüşüyor. lemiuxa dikkatli brooka karşı eğlenerek dövüştü… Devamını oku »

ali aliyev
ali aliyev
4 yıl önce
Reply to  alpturk

1 cisi golovkinin agir siklet kadar guclu vuruyor masalina cok inandirmissiniz kendinizi boyle birsey olamaz. 2 cisi seri eskiv yapan rakipleri kolay yakaliyor ? brook disinda hangi rakibi fazla eskiv yapiyordu ggg nin ? floyd sadece eskiv yapmiyor eskivlerini ayaklariyla hizli hareket ederek te kaciyor yumruklardan !!! ggg simdiye kadar hareketli rakiplerle hic karsilasmadi ! brookun eskivleri iyi olabilir ama… Devamını oku »

Hisoka
Hisoka
4 yıl önce
Reply to  ali aliyev

valla kell brook maçını izledikten sonra ggg nin sado-mazo cu söyleyebilirim. adam hem dayak yemekten hoşlanıyor, hem de dayak atmaktan. tabii buluyor sinek gibi vuranları hemen salıyor kendini. yiyorsa canelonun karşısında yapsın ama yemez. Gerçi ggg de haklı yani. vur allahım vur nereye kadar. adam farklı fanteziler denemek istiyor ne yapalım. bu arada floyd kaçmakta ve defansta ne kadar ustaysa,… Devamını oku »

About Billions
About Billions
4 yıl önce
Reply to  ali aliyev

Muazzam bi yorum hani derler ya şiir gibi. Bu konuya hiç girmek istememiştim çünkü bana oldukça saçma geliyor bu kıyas ama bişey söylenecekse fazlasını söylemişsin eksiği yok dostum eline sağlık. Bende şöyle bi görüş belirtmek isterim bu konu hakkında golovkin alan daraltıyor bu yüzden floydu kıstırabilir deniyor ama ayakları floyd kadar hızlı mı golovkinin, floydu kıstırdı diyelim floydun yumruğun geliş… Devamını oku »

Hisoka
Hisoka
4 yıl önce
Reply to  About Billions

canelo maçı bence ikinci bir lemieux vakası olacak. bu şahs-ı muhteremi ancak floyd gibi adamlar yenebilir.

About Billions
About Billions
4 yıl önce
Reply to  Hisoka

O maç golovkinin bana göre en iyi maçıydı. Ben lemieuxun çok iyi bi boksör olduğunu düşünmüyorum golovkin iyiydi ama lemieux nasıldı ? Belki de lemieux düşündüğümüzden daha beceriksiz bi boksör. Canelo lemieuxten bence çok daha kaliteli savunması lemieuxtende golovkinden de iyi bence çok sağlam kontralar da vurabilen birisi golovkin belki lemieux maçındaki gibi olur stil olarak daha kontrollü ama canelo… Devamını oku »

Hisoka
Hisoka
4 yıl önce
Reply to  About Billions

tabii ki canelo lemieux dan çok daha iyi. ggg güçlü rakiplerle maç yapmadığı için diğer boksörlerle karşılaştırma yapmakta zorlanıyoruz. en güçlü muhtemel rakiplerinden birisi canelo olduğu için bu maç olduktan sonra ggg çok çok iyi bir boksör olup olmadığını anlayacağız. ben şahsen bu maçı çok fazla zorlanmadan ggg nin yeneceğini düşünüyorum.

neyse hemen maç yapsınlar da kurtulak bu tartışmalardan.

About Billions
About Billions
4 yıl önce
Reply to  About Billions

Hisoka haklısın katılıyorum. golovkini karşılaştırmak zor oluyor. Bende golovkin caneloyu Yener diye düşünüyorum. Boksseverler olarak hemen maç yapsınlar istiyoruz ama boks dışında bi çok nedenden ötürü maç olmuyor. Bizde konuşup duruyoruz 😀

Prorsum
Prorsum
4 yıl önce

Ben Ali Aliyev den farklı düşünüyorum floyd ggg den kafasını korur belki ama gövdesini nasıl koruyacak gardını döve döve gögüs kafesine vura vura bayıltır floydu kaldı ki ggg floydun yumruklarını çerez niyetine yer 10 round defans yapıp puanlamada önde bile olsa iç kanama geçirir

KaanTurk
4 yıl önce

atak dövüşmeye çalışırsa Curtis Stevens maçından daha kolay bi şekilde indirir havuç kafalıyı ggg. Curtise bile açtı suratını yumruklattı golovkin hiçbirşey olmadı. Adamın çenesi elmastan yapılmış. tüysiklet bozması korkak foul kanela pussyvarez hiçbirşey yapamaz. eğer iplere yaslanıp defansif dövüşürse ne olur bilemem. belki kazanabilir o stiliyle. gönlümüz sonuna kadar golovkinden yana.

Cemal Atalay
Cemal Atalay
4 yıl önce

Lara ve Dirrell favorim. Rahat kazanacaklarini dusunuyorum. Floyd artik dovusmez yas 40 oldu neredeyse. Olursa show ve para icin Conor maci olur. O mactada Floyd Conor u eze eze yener ve kamyon yukuyle para kaldirir ve yeni kariyer rekorunu paraciklarla guzel kizlarla kutlar. Conor da payina dusen parayi alir o da mutlu ayrilir. O dana white ac gozlusu de pay… Devamını oku »

Spydoctor
Spydoctor
4 yıl önce

Lara 3. Rd ko ile aldı

ali aliyev
ali aliyev
4 yıl önce

devfen sen git once beni arastir ondan sonra gel yorum yaz !! uluslararasi sampiyonluklarim , 300-400 kadar macim var benim. senin gibilerin sevdigi flurry floyd eubank gibi simarik yalaka tipler yazmissin , sen benim furry ve eubanki sevdigimi nerden cikardin ben onlarla iligili yorum yazdim mi hic ? hem senin gibiler ne demek ? sen kendini bazi insanlardan daha mi… Devamını oku »

Başa dön tuşu