Floyd Mayweather – Manny Pacquiao Rövanş Maçı Geliyor! Maç Ne Zaman Yapılacak?


Canelo Alvarez ile Gennady Golovkin arasındaki dev rövanşın bitmesinden sonra yine efsane bir rövanş maçı daha geliyor.

2015 yılında bütün rekorları alt üst eden Floyd Mayweather – Manny Pacquiao maçının ikincisi geliyor. İki boksör de sosyal medya hesaplarından rövanş maçını açıkladı.

Floyd Mayweather, Instagram sayfasından paylaştığı videonun altına; “”Pacquiao ile yeniden dövüşmek için dönüyorum. Bir başka 9 rakamlı ödeme gününde görüşmek üzere.” yazdı.

Floyd Mayweather’ın paylaştığı videoda Mayweather ile Manny Pacquiao’nın Tokyo’da yapılan bir partide karşı karşıya geldiği görünüyor. Pacquiao, Mayweather’a “Kemer bende.” diyor. Mayweather ise “O kemeri senden almak için geri dönüyorum.” diyor.

Manny Pacquiao, bu görüntüler üzerine sosyal medya hesaplarından “50-1. Bahane yok.” yazdı. Bu paylaşımla birlikte Pacquiao da rövanş maçının fitilini ateşlemiş oldu.

Mayweather

Bir çok boks sever bu maçın hangi tarihte yapılacağını merak ediliyor. Bu dev maçın Aralık ayında yapılması planlanıyor. Maç ile ilgili kesin tarihin yakın bir zamanda açıklanması bekleniyor.


Benzer Haberler

52
Yorumlar

25 Comment threads
27 Thread replies
3 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
31 Comment authors
furkan gençYilmaztasMikeTysonenpatiemreogut Recent comment authors
  Abone ol  
En Yeniler En Eskiler En Beğenilenler
Bildir
Alrabi
Üye
★★★
Alrabi

Pac-man bu maça deli gibi çalışıp kazanıp emekli olacak buraya yazıyorum

Deli Balta
Üye
★★★★
Deli Balta

keşke pac man, şu floyd denen adi adamı brütal şekilde nakavt etse. sedyeyle hastaneye gitse, felç olsa puşt.

Ozan Tas
Üye
Ozan Tas

Acemi sensin lan gerizekalı..istediğimi izler istediğim gibi yorum yaparım sana giren çıkan mi var. Ben istediğimi diyince sana şişe mi sokuyorlar ne kivraniyon.Begenmezsen yorumumu katılmıyorum dersin

Deli Balta
Üye
★★★★
Deli Balta

Lan sığır başka konuda yazacağın mesajı burada mı yazdın? Acemisin işte

Ozan Tas
Üye
Ozan Tas

Lan öküz senin götünde mayasılmı var.kaşınıyorsa kaktüsü bala banıp sürttür. Benle uğraşma.laflarına dikkat et. Ben ortaya bir yorum yazdım kimseye bulaşmadan bana sataştın. Katılmazsan haksızsın kardeş dersin eyvallah derim geçerim. Ben kimseye saygısızlık yapmadım. Sanada bulaşmadım. Herkesin fikri zikri vardır. Artık ateşin sönsün bana bulaşma.

Chinomaidana02
Üye
★★★
Chinomaidana02

pac man bu sefer puanla kazanacak mayweather down bile olacak o kadrolu hakemleri bile kurtaramayacak onu pac man sol direk delisi yapacak onu

HAYEEE
Üye
★★★
HAYEEE

pacquiao boks tarihinin en cesurlarından birisi, ilk maçtan zevkli olacağı kesin şimdiden başarılar…

Felurian
Üye
★★
Felurian

Bir tiyatro izleyeceğiz anlaşılan…

Daredevil.61
Üye
★★★
Daredevil.61

Floyd şu yaşına rağman Caneloyu dahi yener.

mehmet dalgaç
Üye
★★★★
mehmet dalgaç

yok be hemşehrim. conor zibidisini zor yendi. canelo canını alır ihtiyar floydun.

Canki
Üye
★★★★
Canki

O biraz zor kardeşim canelo şuan çok çok iyi hatta son dönemlerde gelmiş en iyi orta sıklet

Kangroo
Üye
★★★
Kangroo

Canelo canını alır floydun. Ne canelo floyd maçındaki gibi çömez değil . Floydda eski seviyesinde değil .

mehmet dalgaç
Üye
★★★★
mehmet dalgaç

yorumunu şimdi okudum. 1 dakika önce aynı cümleyi yazmışım. 🙂

Daredevil.61
Üye
★★★
Daredevil.61

Hala daha Floyd kazanır diyorum hatta iddia ediyorum güle oynaya kazanır.

Canelonun abartıldığını düşünüyorum. Bana kalırsa Floyd dışında Larayada yenildi ilk maçlarında Golovkinede yenildi Trout maçı için bile bir çok otorite beraberlik yada trout aldı diyor ben maçı full izlemediğim için bir şey diyemem.

Dr.Steelhammer
Üye
★★★★
Dr.Steelhammer

2013 maçındaki performansının aynısını sergilerse Floyd taştaş geçerek kazanır yine . Ayrı seviyeydi o maç Floyd . Matrix’e Neo’ya bağlamştı adam .

Ahmet Kurt
Üye
★★★★★
Ahmet Kurt

trout, lara ve golovkin ile yaptığı ilk maçı bence kaybetti. ama şuan ki haliyle o yıllara dönse alayını ipe dizer.

şuan ki floyd canelo ya brutal ko olur. adam kaç yıldır maç yapmıyor yaşı almış başını gitmiş. canelo yu yenecek öyle mi? %5 ihtimal ya veririm ya vermem.

Daredevil.61
Üye
★★★
Daredevil.61

senin görüşün saygı duyuyorum 🙂

Canki
Üye
★★★★
Canki

Bir agir canelocu olarak golovkinci kardeşlerimi tebrik ederim . Güzel bir maçtı yıllar boyunca hatırlanacakdır. Hayal kirikliginizi anlıyorum ama şunu unutmayın golovkin 36 yaşında ve elinden geleni yaptı ve yenildiği boksörde öyle sıradan birisi değil son yıllarda gelmiş en komple orta sıkletlerden biri şimdi gelsin povetkinimin maçı joshua yida golovkinin akıbeti bekliyor haberiniz olsun

mehmet dalgaç
Üye
★★★★
mehmet dalgaç

canki
olgun adamsın vesselam.
teşekkürler. ama şunu da söylemeden geçmeyelim :
evet canelo kemerleri aldı ancak maçı kazanamadı bence. 1. maçı ise kaybetti açık ve net. ayrıca bu maç 2 sene önce olsaydı ggg ko ile alırdı.
ama yine de canelo saygıyı ve alkışı haketti bence 2. maçtaki performansı ile.

lazuribere
Üye
lazuribere

Peki hocam sizce dün gece 36lık golovkin yerine boks hayatının en iyi dönemindeki daha hızlı daha güçlü yani prime golovkin olsaydı. Maç sonucu yine böyle ortada mı olurdu?

mehmet dalgaç
Üye
★★★★
mehmet dalgaç

pazar günkü caneloyu yine ko edemezdi. puanla da ggg ye maçı vermezlerdi. ama 2 yıl önceki caneloyu 3 yıl önceki ggg pert ederdi.

Canki
Üye
★★★★
Canki

Prime golovkini yenecek boksör yer yüzünde yok belki ward ve ya floyd

Farc Parker
Üye
★★★★
Farc Parker

Ggg Reyiz Nakavt edemezse yine maçı bu özel gecede puanla caneloya verirlerdi, lobi şikecilerinden kurtulmanın tek yolu nakavt tır

Farc Parker
Üye
★★★★
Farc Parker

Tesellin için sağol güzel kardeşim, bu maç için kesin bişey var povetkin nakavt etti etti, edemedi maçı puanla joshuaya verecekler

failen
Üye
★★★
failen

puanla joshuaya vermelerine gerek yok. puanla joshua zaten alır kendi.

Left Hook nd Ko
Üye
★★★★
Left Hook nd Ko

İnşallah povetkin reyiz ko eder ama çok zor.

Canki
Üye
★★★★
Canki

Povetkin zıplatıcak joshua yi eskisi kadar sosyal medyada aktif gören varmı inanılmaz bir stres içinde joshua klichjo dan sonraki en zor maçı olacak kazansa da suratı parçalanacak povetkin bu parker a benzemez

Farc Parker
Üye
★★★★
Farc Parker

O maçta lobici ingilizler parker ı rezil ettiler unutma

Kangroo
Üye
★★★
Kangroo

Bu maçın rovanşı olacağından adım gibi emindim. Mannyde kemer var isim var prime döneminde değil floyd kaçırır mı ilk maç kadar parayı bulamazlar bence ama baya kazanacaklar. Mannynin şansının ilk maçtan daha yüksek olduğunu düşünüyorum

Arturo Gatti
Üye
★★
Arturo Gatti

Dünya gözüyle şu Floyd’un hem de Pac-Man tarafından resmî olarak yenildiğini görsek çok şey mi istemiş oluruz. (Bana göre Floyd’un gayriresmî olarak yenildiği maçlar var.)

Dr.Steelhammer
Üye
★★★★
Dr.Steelhammer

Castillo 1’i kaybetti zaten Floyd . Yüz ifafesine bakmak yeterli maç sonrası karar bekleme anında .

Chinomaidana02
Üye
★★★
Chinomaidana02

maidana 1 116 112 kaybetti floyd

Farc Parker
Üye
★★★★
Farc Parker

Hatırlıyorum galiba tvde skor karşı taraftaydı ama canlı yayında floyda vermişler maçı

Farc Parker
Üye
★★★★
Farc Parker

İnşallah sadece para için yapılan bi tiyatro karşılaşma olmaz, çünkü efsane maçtı

maarek
Üye
★★★
maarek

canelo floydu brutal ko eder . caneloyu suan yenebilcek boksor yok gibi sikletinde . Gggyi hic sevmem ama boyle bir cene gormedim hakkini vermek lazim. gggnin 2 mactadada canelodan aldigi yumruklari baskasi alsa şartelleri kapanirdi

Big George
Üye
★★★★
Big George

Billy Joe Saunders

Big George
Üye
★★★★
Big George

Bu kepazeliği, bu tiyatroyu izleyecek olan boks izliyorum demesin. Bu Floyd’un paraya tapan hareketleriyle boks izleyicisini salak yerine koymasından bıktım artık. Yahu adam senelerdir boks maçı yapmamış, karşısında da yaşına göre canavar gibi olan Pacman var. Bu maçı ciddiye mi alıyorsunuz gerçekten? Eğer olursa hakeminden, ring kenarını kurulayan havlucusuna kadar taraflı bir maç olur. Hatta Pacman bile bu tiyatronun bir… Devamını oku »

mehmet dalgaç
Üye
★★★★
mehmet dalgaç

big george
aynen katılıyorum.
pacman parayı çok seviyor bence de 🙂

failen
Üye
★★★
failen

ilk maçta yanlış hatırlamıyosam 180e 120 paylaşım olmuştu (milyon$).
bu miktarda para için yapılır. tiyatro miyatro boşverin. zaten floyd 9 rakamlı bir ödeme gününde görüşmek üzere dedi instagramda.

Dr.Steelhammer
Üye
★★★★
Dr.Steelhammer

mayweather beyniyle dövüşen adam . manny yenemez . hız dışında her yönde de mayweather daha iyidir .

teknik, ring zekası, ayak oyunları vs. vs.

mostwanted
Üye
★★★
mostwanted

pacmanın floydu evire çevire dövmesini istiyorum ama sanırım bu maç önceden ayarlanacak.pacman e sağlam bir emeklilik ikramiyesi floyda rekor+milyonlarca dolar.iki tarafında memnun olacağı bu sonuç çıkarsa kimse şaşırmasın

safkan
Üye
★★★
safkan

Floyd trollemiş olabilir ayaküstü karşılaşıp ama maç olabilirde yeter ki floyd istesin, manny dünden razı zaten. Manny aktif boks yapıyor, floyd emekli olsada sürekli antrenman yaptığını biliyoruz. İlk maç kadar ilgi olmasada floyd 100 üzeri,manny en az 70 milyon kazanır. Bu arada floyd pacuiaodan daha fazla düşüş de çünkü, orta-iyi arası bertoya zorlandığı roundlar oldu ve mcgregor maçında yavaşlamıştı.

jrgil
Üye
jrgil

Floyd Tek Koluyla döver bunu

iron_mike_tyson
Üye
★★
iron_mike_tyson

bu dediğin pacman. bi daha düşün lütfen.

Silver
Üye
★★
Silver

Gercek bir mac olacagi hic inandirici gelmiyor. floyd icin “fantezi boks” adi altinda ayri bir spor dali icat etmek lazim. eger derdi kendisini ispat etmekse (ki hic gerek yok) gitsin caneloyla BJS ile charlo ile Crawfordla mac yapsin hem pacman macindan daha cok kazanir ama mesele boks yapmak degil. yani adam haksizda degil mcgregor la kurdugu tiyatrodan o kadar para… Devamını oku »

Kızılderelı
Üye
★★★
Kızılderelı

Bıktık bu yaşlı kurtlardan para için daha neler yaparlar

Bruiser
Üye
★★
Bruiser

İlk maça yırtık omuzla çıkmasa maç yine Pacman’in di. Gerçekten en çok sevdiğim boksör tartışmasız Pacman. Böyle bir makine yok.

Yırtık omuz olmadan veya herhangi bir sakatlığı olmadan maça çıkarsa ve ring hakemi de adil davranırsa Pacman herzaman Floyd’tan 3 gömlek üstün boksör olduğunu tekrar bize gösterir.

emreogut
Üye
★★★
emreogut

floyd kim ne derse desin büyük boksör 49-0 gibi bir kariyeri var savunma konusunda üstünde şu an yaşayan bir boksör daha tanımıyorum. Yumrukları çok daha sert olsa ve çifkef görmemiş birisi olmasa şu an herkesin kalbinde olabilecek birisiydi

enpati
Üye
enpati

adamların tek derdi para….

MikeTyson
Üye
★★
MikeTyson

Pacmanin tarzı icabı brutal beklenebilir floyda gelirsek yine puana sürekler maçı.
Gönlüm pacmandan yana bana kalırsa tarzı olsun mücadeleci yapısı falan çok farklı ve izlemesi zevkli bir boksör umarım bu para delisinin box kariyerini bitirir.

Yilmaztas
Üye
★★★
Yilmaztas

Gereksiz bir mac ama kimine gore gerekli demek birgun hollandali bir kaptanla muhabbet ederken dediki hey son u not but moneey must work yani sen degil paran calissin ee adamlarin parasi iyi calisiyor bizde ogreniyoruz iste

furkan genç
Üye
furkan genç

ulan pacman şu adi herifi nakavt etsende bizde görsek