Boks

(GIF) Bir Uyku İlacı Olarak Wilder Sağı


wilder-nakavt-gif

Bonus:

wilder-ruzgar-gulu


0 0 vote
Article Rating

İlgili Makaleler

Abone ol
Bildir
69 Yorum
En Eskiler
En Yeniler En Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments
Tyson Fury
Tyson Fury
4 yıl önce

wbc’nin Gelmiş geçmiş en büyük balonu 🙂

Tek kral DEONTAY WİLDER
Tek kral DEONTAY WİLDER
4 yıl önce
Reply to  Tyson Fury

Tyson fury dimi…haklısın

Tyson Fury
Tyson Fury
4 yıl önce

1 senbu adamın avukatımısın 2 tyson fury’nin de … …. fanı falan değilim anam değil babam değil tarzı hoşuna gider seversin bir insanı yani istediğin kadar laf söyleyebilirsin beni etkilmez adamlar orda dünyanın parasını kazansın sen elin adamı için başkasına laf söyle tartış çocukca geliyor bana ha bu arada burdan yazmakta kolaydır dışarda görsen besmeleyle yanından gececeğin bir adama burda… Devamını oku »

Tek kral DEONTAY WİLDER
Tek kral DEONTAY WİLDER
4 yıl önce
Reply to  Tyson Fury

Senden korkan senin gibi olsun adamım… mekanım tozkoparan…samimiysen gel beklerim…

Tek kral DEONTAY WİLDER
Tek kral DEONTAY WİLDER
4 yıl önce
Reply to  Tyson Fury

Yanından besmele ilemi geçerim senin üstündenmi geçerim orasını o zaman anlarsın klavye delikanlısı

kağan kaya
kağan kaya
4 yıl önce

son 2 senede 1 maç yapan stiverne wbc ‘de 1. sırada
son 2 senede 6 maç yapıp kazanan ortiz wbc’de 2. sırada

ve ”yenilmez” boksörümüz wilder tabi ki stiverne ile maç yapacak

wbc ile wilder birbirine çok yakışıyor.

Bankaci
Bankaci
4 yıl önce

ORTİZLE MAÇ YAPSA ORTİZ BUNA BOKSU, BOKSUN TEMEL KURALLARINI KISACASI BOKSA DAİR BİLMEDİĞİ HERŞEYİ ÖĞRETİR AMA O MAÇ OLMAZ ÇÜNKÜ STİVERNE DİYE ÇOK BÜYÜK BİR BOKSÖR VAR ÖNÜNDE…WBC DE ALTIN KURAL HER ZAMAN EN İYİLER KARŞILAŞIR!!!

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce

boxrecde 1 yıl boyunca dövüşmeyen boksörler sıralamaya dahil olmuyor. yani wlad 29 nisanda silineceği için değil 1.5 senedir dövüşmediği için listeye koymamışlar 🙂

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce

joshua kendisine, senin ona güvendiğin kadar güvenirse vay haline 🙂 ihtiyar ve antrenmansızda olsa wlad bu şakası olmaz. yaşlı kurdu Fazla küçümsemeyin derim.

Deontay_Wilder
Deontay_Wilder
4 yıl önce

senin sağın yeter reyiz 😀

Tek kral DEONTAY WİLDER
Tek kral DEONTAY WİLDER
4 yıl önce

Ulan wilder sen ringlerde rakiplerine vuruyosun buradaki hazımsızlar inim inim inliyolar…. 🙂 senden kralı varmı bu alemde… Tek kral deontay wilder o kadar

Tek kral DEONTAY WİLDER
Tek kral DEONTAY WİLDER
4 yıl önce

Gergedan fury kemik torbası golowkin balon olmuyor kral wilder korkak oluyor balon oluyor hee …. bi gidin kumda oynayın ezolar

R C
R C
4 yıl önce

Kardes sen yazdiklarinla wilderi daha cok rezil ediyosun bence wilderi seviyosn yazma. Balon dedigin adamlar sikletlerinde ki en iyi boksorleri yendiler

Bankaci
Bankaci
4 yıl önce

ahmet kurt kardeşim wladın antremansız olduğunu neye göre söylüyorsun?

jackal
jackal
4 yıl önce
Reply to  Bankaci

bankacı ahmetin yazgını önce bi dogru oku varsayım yapmıs antremansız dememis

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce
Reply to  Bankaci

Yok orada antrenmansız olduğunu söyledim bankacı doğru anlamış. Joshua nın 18 maç yaptığı süre zarfında wlad 4 maç yapmış ve 1.5 yıldır ringe çıkmıyor. Yani Antrenmansızlıktan kastım az maç yapması. Yoksa wlad gerçek bir şampiyon ve kaliteli bir sporcu. deli gibi antrenman yapıyor.

jackal
jackal
4 yıl önce

wilderci degilim harbi saglam sagı var . ama pata küte giriyor wilder herzaman girdigi gibi. sebebi karsısına cıkan balonlar adam akıllı bi boksorle karsılassa böyle pata küte giremeyecek ve attıgı sag yumruklar etkisini kaybedecek.

KaanTurk
4 yıl önce

Adamda allah vergisi güç var

Bankaci
Bankaci
4 yıl önce

Evet maç eksiği var desen cuk otururdu.sasirdim adam deli gibi çalışıyor.

Geçen bir haberini okudum mealen diyor ki:. Favori olmasam da çıkıp savaşacağım.bu wladi boksunu sevmem ama bu adamdaki cesaretin 3te 1 wilder da yok

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
4 yıl önce

bu balyoz sağın karşısında yıkılmayacak boksor yok. allah vermiş, wilder reis gömüyor. o szpilka noldu öyle ya. yarım saat kalkamadı, en son sedyeyle aldılar. şu an wilderi sadece wlad durdurabilir. o da düşük bi ihtimal. wlad 29 nisanda balon joshuayı patlatır, sonrada wilder la kapışırlar. wladın çene cam. wilder karşıdında rakibin tek şansı o balyız sağa yakalanmamak. yakalandımı allah rahmet… Devamını oku »

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
4 yıl önce

sen gelmiş geçmiş en iyisisin. çocukluktan boksa başlayıp wilderin başarını yapamıyorlar. sen ki 25 yaşında boksa başlayıp bu başarıyı yapıyorsun. bu senin en iyi olduğunun tartışılamaz kanıtı. bunu senden başka kimse yapamaz. senden sonra Ali, foreman, tyson, vitali ve fraizer gelir. sen ki amatorden başlasaydın rakiplerin düşeceği hali düşünemiyorum bile. direk mezara. allah seni boks için yaratmış. boksun yarısı savunmadır,… Devamını oku »

Antijoshua
Antijoshua
4 yıl önce

Yine balon wilder haberleri hortladi sitede.
Adam mac yapmiyo yada meksikali durumculerle mac yapiyo haberi var,golovkin hafta sonu maca cikcak her gun yeni bi haber cikiyor yurtdisi sitelerde burda tek haber yok.zaten haber isimsiz anonim ordan anlayin ciddiyetini.

social
social
4 yıl önce

Wilder ABD nin gelmis gecmis en buyuk balonudur.Washington macindada,wilder ringde havaya kulaç atarken,hakemin gereksiz yere araya girdigini gorduk.Yoksa washington maci puanla alacakti.Aman abd nin en buyuk balonu patlamasin

Antijoshua
Antijoshua
4 yıl önce
Reply to  social

Mac tezgahti buyuk ihtimal zaten.tiyatro

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce
Reply to  social

maç tiyatro falan değildi beyler. wilder hakkıyla ko etti adamı işte. hakem araya erken girmeye çalıştı evet doğru. ama dikkat ederseniz washington knockdown olduktan sonra wilderdan korkmuştu. aynı molina nın daha yumruk yemeden joshuaya arkasını dönmesi gibi. buna da tiyatro denmişti. ring sporlarında cesaret ve yürek çok önemlidir her adamda bulunmaz. boksörler aldıkları sert bir yumrukla farklı bir psikoloji içine… Devamını oku »

Antijoshua
Antijoshua
4 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Ben zaten washingtonun hic bir sekilde wilderi yenemeyecegini soylemistim.ki hakem araya girene kadarda washington ondeydi puanlamada.ama son raund olsa bile yine bi sekilde nakavt olucakti onde olsada o acidan tezgah yani.sonuc belliydi

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

washington nereye öndeydi? herkesin ağzında aynı laf 🙂 çoğu raund ortadaydı. kimsenin diğerinden doğru düzgün önde olduğu yoktu. ko olduğu ana kadar hadi alsa alsa 3 raund almıştı. maç boyunca da başka bir raundu alamazdı zaten. amir mansour maçında 10 raundun sonunu zor getirdi. sonucun belli olduğu da zaten dediğin gibi ortada. eleştirirsen abartmamak lazım. sanki wilder bu maçı hakkıyla… Devamını oku »

Antijoshua
Antijoshua
4 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Aciklandi o,uzak ara ondeydi.arnoldun satin alinmasini gerektircek bisey yok adam panayir boksoruydu zaten 🙂

social
social
4 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Ahmet sen bu isten anlamiyorsun kardesim,hakem araya girmeden 1 sn.once washington tepeden inme yumruk atiyor,groki adam o yumrugu atamaz.Bakin wilder puanlada olsa o maci vermezdi o ayri konu ama wash.tko olana kadar ondeydi.Eninde sonunda adam gibi biriyle kapisacak sizin su balan wilder

Antijoshua
Antijoshua
4 yıl önce

Malum isi yapanlarin vesikalari olur wilderda wbcnin utanc vesikasi ve agir sikletin en buyuk balon sampiyonudur.

social
social
4 yıl önce

Ama haye macindan sonra sunu ogrendim ring de balon da olsa herkesin bir sansi vardir

Antijoshua
Antijoshua
4 yıl önce
Reply to  social

Orasi oyle ama haye bitikti.her zaman olmaz o

Hayrettin Yeğin
Hayrettin Yeğin
4 yıl önce

03/06/2017 shannon briggs – fres aquenda

cemil aslan
cemil aslan
4 yıl önce

wbc= wilder boks company

Hayrettin Yeğin
Hayrettin Yeğin
4 yıl önce

David haye yılın son ayına kalmadan geri dönüş yapacağını açıkladı.dönüşüm sadece bellew maçına odaklı değil.tabiki bellew rövanşını istiyorum ama bu maç olmazsa geri dönmüyeceğim anlamına gelmez.insanların desteği beni hem heyecanlandırıyor hem de geri dönmek için dahada isteklendiriyor diye açıklama yaptı.

Antijoshua
Antijoshua
4 yıl önce

Haye ilk donusunde bile cok kotu donmustu ki rakiplerde boksor degildi nerdeyse.ilk ciddi macinda cruiserdan bi adama tko ile yenildi.
Eger donerse buyuk husran yasar bence boks onu birakmis coktan her halinden belli.aşil tendon sakatligida cabasi zor doner artik.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce

tam haberleri siteye yazmak için gelmiştim ki sen yazmışsın 🙂 shannon briggs-fres oquendo maçını kazanan boştaki wba kemerinin sahibi oluyor. briggs kazanırsa 45 yıl 7 ay ile ağır siklet tarihinin en yaşlı ilk 3 ağırsikletinin arasına girer. rekor 45 yıl 10 ay ile foremanda bulunuyor. abel sanchez canelo nun sahte bir şampiyon olduğunu ve olası bir maçta golovkinin onu ko… Devamını oku »

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce

https://www.youtube.com/watch?v=rqaIxEDqr80
ingilizcesi ve zamanı olan bir arkadaş peter quilinin şu videodaki yorumlarını bizimle paylaşırsa mutlu olurum…

Kaan Çelik
Kaan Çelik
4 yıl önce

wilder kötü boksör mü bilmem ama kendini daha ispatlamadı çıksın en azından ortizin karşısına görelim joshua en azından gerçek bir şampiyon olmak için kliçkonun karşısına çıkıyor yoksa oda daha büyük boksörle maç yapmadı.

MrN0
MrN0
4 yıl önce
Reply to  Kaan Çelik

joshua kaç yaşındaki boxsörün karşısına çıkıyor 😀 kıçı kırık furyy e adam gibi 1 yumruk vuramamış klickonun karşısına çıkıyor , o maçda zaten 6 raund sürmeyecek zaten , eninde sonunda wilder la maç yapacaklar !!!! sonucu hep birlikte göreceğiz ….

emregani yavuz
emregani yavuz
4 yıl önce

Yav wilderın sagı gibi ggg haberlerini vermeyerek milleti uyuttunuz kullanıcılara verilen degerıde gorduk. İsinize geleni haber veriyorsunuz. Site yönetimini kınıyorum.

Hayrettin Yeğin
Hayrettin Yeğin
4 yıl önce

Eyvallah Ahmet kurt kardeşim.seni beni yoktur.burda hepimiz elimizden geldiğince paylaşımlar yapıyoruz.golovkinin ekibi ve K2 promötörü jacobsun canelodan daha tehlikeli bir rakip olduğunu.jacobs tam bir orta siklet boksörü.eğer golovkin jacobsu ko ederse canelo maçı daha kolay geçecektir diyerek açıklama yaptılar.Dillian whyte bellew’e salvolar düzüyor.bellew’i ringe davet etti ve onu ezip dümdüz edeceğini söyledi.Bob Arum paqucio’nun bu sene yapacağı ikinci maç tarihi… Devamını oku »

Hayrettin Yeğin
Hayrettin Yeğin
4 yıl önce

29/04/2017 Adonis Stevenson – Sean Monaghan / New York.

R C
R C
4 yıl önce

+1

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce

hayrettin hocam stevenson yine dişine göre bir rakip bulmuş. zorlanmadan ko eder fazla süreceğini sanmıyorum. avni nin 8. maçında ilk net yumruğuyla ko ettiği janne forsman, sean monaghan karşısında 5 raund durmuştu. bunun pek bir önemi yok tabiki ama yinede belirtmek istedim.

Hayrettin Yeğin
Hayrettin Yeğin
4 yıl önce

Haklısın Ahmet kurt kardeşim.stevenson’un seçtiği rakip çok zayıf.eleider alvarez 1 hafta önce açıklama yapmıstı.bu maçı 29 nisanda yapalım diye ama wbc yine adına yakışır maçlar ilan ediyor.Stevenson en son temmuz ayında ringe çıkmıştı şimdi 9 ay sonra tekrar ringe çıkacak.bukadar beklemesi yaşlılık belirtileri olsa gerek.

R C
R C
4 yıl önce

Wilder gercekten cok snsli yada sectigi rakiplerden de olabilir tam kontra yemelik o sag yumrugu. Dovus salonlarinda yeni baslayanlara nasil yumruk atilmamasi gerktigi gosterilirken wilderin sagina benzeyen acik vuruslar gosterilir. Iyi gozlem yapan iyi bir boksor kesinlikle bunu degerlendirecektir.

Battalgazi
Battalgazi
4 yıl önce

günümüzün en iyi boksörlerinden biri de kesinlikle guillermo rigondeaux alakasız ama yazayım dedim:) sitede pek hayranı yok ama adam efsane

maarek
maarek
4 yıl önce

Hayrettin yegin ve antijoshua beyler eywallah elinize saglik szin sayenzde yeni bilgiler ogreniyoruz paylasimlarinizi bekliyoruz.Site yonetimi boks haberi yerine giflere baslicak sanirim artik hayrt bisey golovkin maci var yayinlamiyorlar diye haberi yapilmiyor boyle sacmalik gormedim

Antijoshua
Antijoshua
4 yıl önce
Reply to  maarek

Bisey degil kardesim ozel haberler gordukce yazarim takip ettigim boksorlerle ilgili

Fatihhh
Fatihhh
4 yıl önce

Arkadaşlar itiraf ediyorum boks tarihi ne efsaneler gördü ama böyle balonu görmedi wilder balonlukta zirvedir erişilmez yakında bizim manavın oğluyla maç ayarlar bu:):):)

Fatihhh
Fatihhh
4 yıl önce

Hayrettin kardeşe bilgi için teşekkür bu arada:)

Hayrettin Yeğin
Hayrettin Yeğin
4 yıl önce

Eyvallah Fatih ve maarek kardeşim.Floyd canor maçının Haziran’da olacağını umut ediyorum diye açıklama yaptı.açıklamasının sonunda şuan imzalanan bir sözleşme yoktur ama görüşmeler devam ediyor.bu maç olursa insanlara güzel bir boks maçı izletmeyi düşünüyorum dedi.

maarek
maarek
4 yıl önce

Golovkin maci saat kac gibi baslar turkiye saatiyle bilgisi olan varmi asporda yayinlancak sanirim

emregani yavuz
emregani yavuz
4 yıl önce
Reply to  maarek

Newyork’ta olursa 6.30 kalkmakta yarar var. Ama cuadras roman maclarınıda izleyim diyorsan 5 de kalkılır

Hayrettin Yeğin
Hayrettin Yeğin
4 yıl önce

Golovkin maçı Amerika saati ile 22:40’ta.arada 8 saat olduğu için 06:40’ta başlar.ben garantiye almak için 6’da kalkacam.

Deontay_Wilder
Deontay_Wilder
4 yıl önce

boyun yeterse döversin 😀

Hayrettin Yeğin
Hayrettin Yeğin
4 yıl önce

Tartı yapıldı. Golovkin 159,6 lbs (72,400 kg),Jacobs 159,8 lbs(72,485 kg) geldi.ikiside baya fit görünüyor.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
4 yıl önce

lan arkadaş 25 yaşında başlamış adam, bu başarıyı yapmış, ama sitedeki bazı box cahillerince hala eleştiriliyor. bu adam box için yaratılmış, bunun ekmeğini yiyor, 71 den beri box izlerim. box yumruk atmak kadar, savunma yapmaktır, bu box un anayadasıdır. işte wilder bunun bile istisnası, bu kadar büyük bir boksör. mevla güç vermiş, hız vermiş, o da rakipleri komaya sokmaya devam… Devamını oku »

maarek
maarek
4 yıl önce

Beyler golovkin maci cumayi cmrtesiye baglayan gece yani bu gece yarisi mi yoksa cmrtsiyi pazara baglayan gece mi ?? Ayrica aspor kesin vercek mi??

Antijoshua
Antijoshua
4 yıl önce
Reply to  maarek

Cumartesiyi pazara baglayan gece aspor vercek

maarek
maarek
4 yıl önce

Antijoshua eywallah

cemil aslan
cemil aslan
4 yıl önce

yorumuna sağlık antijoshua kardeşim, povetkinle ilgili güzel haberler gelsin artık..

Antijoshua
Antijoshua
4 yıl önce
Reply to  cemil aslan

Insallah kardesim bekliyoruz

KaanTurk
4 yıl önce

3:30 adamın sese bak ya 🙂

Cemal Atalay
Cemal Atalay
4 yıl önce

Bu adam kadar berbat tekniği ve vuruş şekli olan başka bir boksör görmedim. Sanki mahalle kavgasında gibi yumruk atıyor. Boks teknik işidir kondisyon işidir. Ne biçim bir antrenörü var bu adamın bilmiyorum. Biri şuna yumruk atmasını öğretsin lütfen. 37 maç yapmış hepsi şişirme boksörler. Mahalle kavgasında gibi savruk yumruk atarak kazandı bütün maçlarını. Gelmiş geçmiş en sahte şampiyon deontay wilder… Devamını oku »

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
4 yıl önce

sevgili bilgehan gardaşım ve fightclub, sonuna gadar arkandayız gardaşım. haber için çok sağolun varolun. wilderida sizleride seviyoruz. wilder maçlarını iplen çekiyoz gardaşım. haberlerinide bolca verin, meydan adam görsün yiğit görsün. saglıklan galın ALLAH’a emanet olun

MrN0
MrN0
4 yıl önce

wilder balon diyen arkadaşların savunduğu boksörlerin tamamı bu adamın son yaşadığı sakatlığı yaşasaydı değil ringe çıkmak basın karşısına bile korkudan çıkamazdı !!! bir boksör düşünün eli 3 yerden kırılıyor , kasları yırtılıyor bu halde dövüşmeye inatla devam ediyor , antramanla herşeyi boksörünüze verebilirsiniz ama !!! WİLDER GİBİ DİRENMEYİ VEREMESSİNİZ !!!! DİREN WİLDER ARKANDAYIZ !!!!

GGG
GGG
4 yıl önce

WBC’nin en büyük balonu tartışmasında, bence WBC’nin değil ama, ağır siklet şampiyonları tarihinin en büyük balonu TYSON fury’dir. Adam klitschko’yla rövanş korkusundan aklını yitirdi. Boksu bıraktı, hayatı karardı 🙂 🙂 🙂 Deontay Wilder kraldır

Başa dön tuşu