Boks

Golovkin vs Canelo Maçında İstatistik Şirketlerinin Favorisi Kim?


canelo-golovkin (11)_1

Gennady Golovkin ve Canelo 16 Eylül’de Las Vegas’ta yılın en büyük maçlarından birine çıkacak. Peki karşılaşmada istatistik şirketlerinin favorisi kim?

İstatistik şirketlerine göre mücadelenin az farkla favorisi Kazak şampiyon Gennady Golovkin. Şirketler, Golovkin’i Canelo karşısında 60’a 40 gibi bir oranla favori görüyor. En muhtemel sonuç Golovkin’in nakavtlı galibiyeti olarak değerlendirilirken, mücadelenin puana gitmesi halinde ise Canelo’nun galibiyet ihtimali artıyor.


0 0 vote
Article Rating

Fight Club

For the thousands in attendance and the millions watching around the world.

İlgili Makaleler

Abone ol
Bildir
85 Yorum
En Eskiler
En Yeniler En Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments
Roman
Roman
4 yıl önce

ŞAŞIRDIM CANELO FAVORI OLUR SANIYORDUM. GUZEL UD YE GIDERSE EN AZ 1 KD YAPMALI GGG. BU ARADA GOLOVKININ GIYDIGI CEKET DE PAVYONCU CEKETI GIBI O NE LA OYLE. 🙂

Tugay Özay
Tugay Özay
4 yıl önce
Reply to  Roman

ahahahah ceket efsane 😀

leGGGend
leGGGend
4 yıl önce
Reply to  Roman

Adam çok sempatik, ne giyse yakışır:)

mehmet dalgaç
mehmet dalgaç
4 yıl önce
Reply to  leGGGend

AYNEN VALLA. KIRMIZI CEKET BİLE YAKIŞAN BİR ADAM İŞTE. GEL DE BU ADAMI SEVME.

Junkie
Junkie
4 yıl önce
Reply to  Roman

Harbiden o ceket nedir ya adam bebek yuzlu 1980 lerde beyoglundaki calisan piyanist şantörlerine benzemis 🙂

Bankaci
Bankaci
4 yıl önce

Yüzde 70-30ggg diyorum.canelonun yerinde olmak istemezdim.

Eğer hastalık sakatlık vs. Yani iki tarafta normal maça cikarsa ggg ağır basıyor.

Sonrada ward -ggg maçını bekliyoruz artık.

Not:bu ggg-canelo maçının olmama ihtimali var nazarında iki tarafi da sahada görmeden inanmayacagim.

mehmet dalgaç
mehmet dalgaç
4 yıl önce
Reply to  Bankaci

%90-10 GGG DİYORUM BENDE. NORMAL ŞARTLARDA TABİ.
SONRA DA GGG EUBANK VELEDİ NİN MAÇINI BEKLİYORUM.
WARD TAM BİR ÇAKAL. HER ÇAKALLIĞI YAPAR O VE EKİBİ. GGG Yİ BU ÇAKALLARA YEDİRMEZDİM BEN OLSAM.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce

Bende %90 golovkin diyorum lan ötesi var mı 😀

lennox
lennox
4 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

+1

Bedir Altın
Bedir Altın
4 yıl önce

Büyük ihtimalle ggg maçı alacaktır. Canelo jakobs gibi uçan kaçan bir boksör değil, umarım çok ağır hasarlar almaz.

mehmet dalgaç
mehmet dalgaç
4 yıl önce
Reply to  Bedir Altın

JACO YU YENEN ADAM CANELOYU RAHAT RAHAT YENER.

maarek
maarek
4 yıl önce

Canelo nakavt ile kazanacak maci.ikiside cok hasar alir ama gülen taraf son roundlara dogru Canelo Alvarez olur

GGG
GGG
4 yıl önce

Maç ilk ilan edildiğinden beri benim bahsettiğim rakamlar da bunlar. Golovkin 60 Canelo 40 diyorum ben de. Ama tabi çok daha farklı olası senaryolar mevcut. Büyük bir maç olacak

ömer uzel
ömer uzel
4 yıl önce

bana göre de maç 12 raunda giderse sayıyla canelo değilde golovkin alacakmış gibi geliyor..sanki ortalama 3’te 1 oranında daha fazla yumruk atacakmış gibi geliyor golovkin..golovkin bu maçı kazanırsa ward, eubank, sanders ve lemieux artı jacobs rövanşlarıyla kariyerini bitirsin istiyorum..buda hemen hemen 2020 yılına tekabül eder, normal şartlarda…

lennox
lennox
4 yıl önce
Reply to  ömer uzel

+1

mehmet dalgaç
mehmet dalgaç
4 yıl önce
Reply to  ömer uzel

WARD U GEÇ. ÇAKAL HERİFİN TEKİ.
SAUNDERS ZATEN MAÇA ÇIKMAZ. EUBANK JR I TOKATLASIN SONRA JACO YU Bİ DAHA TOKATLASIN. SÜPER ORTADA BİRKAÇ KEMER ALSIN VE SONRA KAZAKİSTAN DEVLET BAŞKANLIĞINA ADAY OLSUN 🙂

Tugay Özay
Tugay Özay
4 yıl önce

Oranlar hoşuma gitmedi. Çünkü genelde bahis siteleri kaybetmez…

SAUL "CANELO" ALVAREZ
SAUL "CANELO" ALVAREZ
4 yıl önce
Reply to  Tugay Özay

Ne demek istiyosun yani ayarlanmışmı yoksa canelo bu maçı vermez gibime geliyo

Tugay Özay
Tugay Özay
4 yıl önce

Hayır. Canelo’nun kıl payı kazanmasını istiyorum. Golovkin’i de severim çünkü. Ama bahis siteleri Golovkin’i favori göstermiş ve genelde favoriler kazanır…

SAUL "CANELO" ALVAREZ
SAUL "CANELO" ALVAREZ
4 yıl önce
Reply to  Tugay Özay

Yanılma ihtimali yok mu ya 🙂 canelocuyum

mehmet dalgaç
mehmet dalgaç
4 yıl önce

SAUL CANELO ALVAREZ KARDEŞ YANILMA İHTİMALİ VAR. AMA GGG LEHİNE VAR. SEN İYİSİ Mİ PROFİL FOTONU VE İSMİNİ DEĞİŞTİR İŞ İŞTEN GEÇMEDEN 🙂

SAUL "CANELO" ALVAREZ
SAUL "CANELO" ALVAREZ
4 yıl önce
Reply to  mehmet dalgaç

Olum bu sadece oranlar bence kazanan yine canelo olacak değiştirmeye gerek yok adam orta sikletin kralı olacağı için siz tapmaya devam edin 🙂

mehmet dalgaç
mehmet dalgaç
4 yıl önce
Reply to  Tugay Özay

TUGAY ORANLAR BENİM DE HOŞUMA GİTMEDİ. %90-10 GGG OLMALIYDI. GERÇEK BU ÇÜNKÜ.

Tugay Özay
Tugay Özay
4 yıl önce
Reply to  mehmet dalgaç

%90’a %10 mu? Peki göreceğiz maç %90’a %10’luk bir maç mı olacak…
Yani sen burda, Canelo sadece 1.2 raund kazanır diyorsun ya şaka gibi. Her zaman olduğu gibi yanılacaksın, maç sonrası görüşelim.

Bankaci
Bankaci
4 yıl önce

Ggg cephesi -abel sanchez- maçı sayıya bırakmak istemeyecektir.

Çünkü canelonun lobisi floyddan bile daha güçlü.

Bakiniz:canelo-floyd ve canelo-lara maçları.

mehmet dalgaç
mehmet dalgaç
4 yıl önce
Reply to  Bankaci

BAKACI
BENCE ÖNCE GÜZEL BİR UFALAR CANELOYU. ARTIK HAKEMLER BİLE UTANÇLARINDAN CANELOYA VEREMEYECEK HALE GETİRİR. SONRA KO ETMEZ. ÇÜNKÜ 2. MAÇIN OLMASINI DA GGG TARAFI İSTEYECEKTİR. MALUM GGG ARTIK KARİYERİNİN SON DÜZLÜĞÜNDE. SON BİR MAÇ DAHA YAPIP GÜZEL BİR PARA KALDIRMAYI İSTEYECEKTİR CANELO İLE.

Tolga
Tolga
4 yıl önce

İstatistik şirketlerine katılıyorum bende 60 a 40 Golovkin diyordum hep ama çok ortada geçeceğini düşünüyorum maçın

VolkanK
VolkanK
4 yıl önce

Bahis siteleri ne diyorsa çıkıyor bellew haye – ward Kovalev- Spence brook hep doğru tahmin

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce
Reply to  VolkanK

haye bellew maçında favori değil miydi? hatta bilgehan demir de söylemişti açık ara favori diye. ayrıca o maçta bir sakatlık vardı. bellew o maçı haye in sakatlığı sayesinde kazandı. 200. kez yazışım olabilir heralde. bi zahmet anlayın artık lütfen 🙂

SAUL "CANELO" ALVAREZ
SAUL "CANELO" ALVAREZ
4 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Valla bende öyle hatırlıyorum
Yoksa sitedeki ankette mi haye favoriydi

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce

ankette de haye favoriydi maçta da favoriydi diye hatırlıyorum

safkan
safkan
4 yıl önce

Zaten plan golovkinin savunma zaafiyetlerinden yararlanıp maçı puana taşımak ama ggg sol direklerine ve patlayıcı sağına çare bulmaları gerekecek. Golovkindede gözle görülür bir gerileme var kardeşim hatta bence gücünde bile biraz düşme var kilo sorunu yaşadığı için kas kaybıda yaşıyor. Bir de ggg çene sağlam ama karın bölgesi çok güçlü değil, canelo ward gibi vücuda dadanırsa ki canelo sağlam bodyshut… Devamını oku »

safkan
safkan
4 yıl önce
Reply to  safkan

Bir de holovkin canelo maçından sonra boksu bırakabilirim diye bir açıklama yapmış. Enteresan.

mehmet dalgaç
mehmet dalgaç
4 yıl önce
Reply to  safkan

tahminim ggg lemiux maçındaki gibi dövüşecek. caneloyu yakınına sokmayacak. uzaktan vura vura eritecek. dolayısıyla canelonun ggg ye bodyshot vurma şansı olmayacak. jaco maçı gibi olmayacak yani. jaco maçında boy ve uzanma avantajı jaco daydı. şimdi ise ggg de olacak. ve maçı taktiğini bunun üzerine kurgulayacak abel sanchez.

emregani yavuz
emregani yavuz
4 yıl önce

Boksorlerin kilo değişimiyle ilgili güçlerinden çok bisey kaya etmeyeceğini düşünürdüm taki kendimde guc oranın düştüğünü görene dek. Kasım ayında 97 kilo ve sıkı antreman yaptıgım zaman gaza gelip boks makine guc kapışması yapardık 2999 üzerinden 2700 skor yapardık ortalama ne varki suan 83 kiloyum sporada ara verdim epey kas yag gitti 2100 geçemez oldum. Demem oki guc için sıkı calışma… Devamını oku »

Antijoshua
Antijoshua
4 yıl önce
Reply to  emregani yavuz

Kesinlikle dogru

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce
Reply to  emregani yavuz

kilo tabi ki çok önemli. ama o yumruk makinelerinin ayarları değişebiliyor. aynı makineye vuran arkadaşlarına bakmanı tavsiye ederim. onlarda da böyle bir düşüş varsa seviye zorlaştırılmıştır. yoksa 2700 den 2100 e düşme ihtimalin bence imkansız. ayrıca aynı makineden bahsediyorum. zaten farklı makinelerin ayarları hiçbir zaman aynı olmuyor.

emregani yavuz
emregani yavuz
4 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

makinedede sorun yok aynı arkadasım hıc kılo kaybı yok 100 kilo nerdeyse aynı vuruyor. Bende düşüş var cok kas kaybettim. Buyuk ihtimal antremansızlık beraber anca bu kadar oluyor.

Harun
Harun
4 yıl önce
Reply to  emregani yavuz

formdan düşmemek için doğru beslenme en önemli faktör. 97 kilodan 83 kiloya düşmüşsün, 15 kg ciddi bir rakam. örnek olarak tyson fury ve joshua’yı vericem en ağır olanlar bunlar. fury dev gibi. o kadar kiloyu hızlı bir sürede vermek zorunda. bu yüzden ciddi güç kaybı yaşayacağını düşünüyorum. aynı şekilde joshua’da 113 kg kondüsyonu için 4-5 kg düşmeye çalışırsa onunda güç… Devamını oku »

sa yo na ra
sa yo na ra
4 yıl önce

abi ggg ye nazar değecek bu kadar gazlamayın herifi valla tırsıyorum ters bir şey olacak diye 😀

leGGGend
leGGGend
4 yıl önce

Bu arada golovkin bjs gibi mawyeatherede ağzının payın vermış:) o sadece konuşur, biz yeni tarih yazıcaz demiş, daha pacman karşılasmasını eleştirmişti zevksiz diye sanırım buna değenerek:)

mehmet dalgaç
mehmet dalgaç
4 yıl önce
Reply to  leGGGend

bir diğer çakal da floyd dur. onu da sevmem. görgüsüz züppe.

Harun
Harun
4 yıl önce

bakın bu işler para için yapılıyor. istatistik şirketleri de bu paradan pay almak istiyorlar ve söz konusu para olduğu için genelde yanılmazlar

SAUL "CANELO" ALVAREZ
SAUL "CANELO" ALVAREZ
4 yıl önce
Reply to  Harun

İstatistik şirketleri nasıl para alıyo ayrıca bi sorum daha var istatistik şirketiyle bahis şirketi aynı mı çünkü bahis iddaa istatistik ise matematiksel açıklama oluyor.
Açıklarsan çok sevinirim

Harun
Harun
4 yıl önce

istatistik ve bahis şirketleri çok nadir bir durum olmadıkça farklı karar almazlar. genel olarak hep aynı. istatistik şirketleri maçı matematiksel yani mantıksal olarak açıklar demişsin. bu da önemli bir faktör değil mi? bu adamlar bu konuda bilgi sahibi adamlar istatistik şirketleri joshua-klitschko kovalev-ward brook-spence gibi bir çok maçta sonucu tutturdular. bu maçtada tutturma şansları çok yüksek

Harun
Harun
4 yıl önce

bu adamlar paraya tapıyor resmen 😀 bu yüzden yanılmaları zor caneloyu’da severim efendi. ama golovkin çok güçlü yani inanılmaz, alvarez o yumrukları nasıl kaldırıcak düşünemiyorum. kaldırırsa zaten maçı hakeder.

SAUL "CANELO" ALVAREZ
SAUL "CANELO" ALVAREZ
4 yıl önce
Reply to  Harun

Öncelik teşekkür ederim
Peki yanılma ihtimalleri yok mu çok orta da bi maç hele ggg nin brook ve jacobs maçlarını izledikten sonra

Harun
Harun
4 yıl önce

önemli değil. hayatta hiçbir şey kesin değil 🙂 yanılma ihtimalleri kesinlikle var. bizler bu istatistiklere bakıp fikir sahibi olabiliriz.

Alp Eren TOKSOY
Alp Eren TOKSOY
4 yıl önce

istatikler matematiksel hesapların yanı sıra oynama yüzdelerine bakılarakta hesaplanıyor.örneğin davis vs pedraza ve andy lee vs bjs maçlarının 1 ay öncesinde pedraza ve andy lee favori iken maça 1 hafta kala favoriler davis ve bjs olarak değişmişti. ilerleyen zamanlarda canelonun oranı artar ise bu senin için iyi haber diyebilirim.

SAUL "CANELO" ALVAREZ
SAUL "CANELO" ALVAREZ
4 yıl önce

Eyw kardeşim
Mehmet dalgaç bak adamda ggg ci ama ne güzel yorum 🙂 gör şu yorumu mehmet dalgaç 🙂

mehmet dalgaç
mehmet dalgaç
4 yıl önce

canelo nikli kardeş
öncelikle tanımadığın adamlara olum diye hitap edilmez.
bu 1.
ben istatistik şirketlerinin verileri ile ilgilenmiyorum bu 2.
sana daha önce de yazdım biz müslümanlar olarak allah tan başkasına tapmayız. bu 4
sana tavsiyem iş işten geçmeden profil fotonu ve resmini değiştir bu da 5.
hadi iyi bayramlar kardeşim…

Alp Eren TOKSOY
Alp Eren TOKSOY
4 yıl önce

ne demek kardeş her zaman.
sürekli atışmalar olacak değil ya bi bildiğimiz varsa onuda nacizane paylaşmaya çalışıyoruz.

SAUL "CANELO" ALVAREZ
SAUL "CANELO" ALVAREZ
4 yıl önce

Adamsın alp kardeşim 🙂

mehmet dalgaç
mehmet dalgaç
4 yıl önce

jaco ve brook maçları sizi yanıltmasın. brook maçında bam güm daldı golovkin. nasılsa kazanırım diyerek. jaco iseçok farklı bir boksör. uzun hızlı teknik ve güçlü. boy ve uzanma avantajı var. canelo karşısındaki ggg lemiux maçındaki ggg gibi olacak. uzaktan güm güm güm. canelonun doğru düzgün yumruk atmasına bile izin vermeyecek ggg.

SAUL "CANELO" ALVAREZ
SAUL "CANELO" ALVAREZ
4 yıl önce
Reply to  mehmet dalgaç

Ya kardeşim her yorumuma cevap verme zorunda mısın 🙂 maçta göreceğiz

SAUL "CANELO" ALVAREZ
SAUL "CANELO" ALVAREZ
4 yıl önce
Reply to  mehmet dalgaç

Mehmet kardeş öncelikle k.b olum dediğim için
Tekrar diyorum canelo kazanacak
Sen’inde bayramın mübarek olsun

leGGGend
leGGGend
4 yıl önce

İstatestik şirketleri sporcuları veya külüplerin, son karşılaşmaları ve genel küçük detaylara kadar, herşeyi inceleyip ve doğru bilgiler paylaşarak para kazanırlar, yani onlar zaten yanılmazlar sürpriz olmasa, ama bahis şirketleri ordan çıkan istatestiklere bakarak oranları kendileri belirler ve onlara nasıl daha çok para getirir ona göre yaparlar, yani oranlara aldanmayın.

Harun
Harun
4 yıl önce
Reply to  leGGGend

bilgilendirme için teşekkürler 🙂

Bedir Altın
Bedir Altın
4 yıl önce

Tyson Douglas karşısında 42 ye 1 yani %97.6 favori idi ama ko ile yenildi yani istatistik şirketleri genelde sonucu tuttursa da bazen yanlış tahminlerde bulunabilirler. Ve burada 60-40 gibi çok büyük fark olmayan bir tahmin var. Sonuçta boks bir yumruğa bakar. Bana göre de büyük ihtimalle ggg maçı alacaktır.

fix1
fix1
4 yıl önce

bende diğer sayfaya nakavtlı sonuç olursa ggg. puana giderse canelo alır demiştim. şirketlerde aynısını dediyse bu işte bi şeyler var. o zaman bu maç canelonun nakavtlı galibiyeti ile bitecek diyorum 🙂 ve bu maçı bu şekilde saaat, saaat, saaattım. not: her maç sonunda kaybedenin fanatikleri maç satıldı diye yazıyorda. ben başında maçı sattım.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce

tam yazacakken bedir kardeşimizin yorumunu gördüm gerekeni o zaten yazmış. ama bende biraz ekleme yapmak istiyorum. golovkin caneloyu yenemeyecekti de bu oranlar ortaya çıkınca mı yener oldu? bu oranlar ne ki? kim lan bu oranlar? 🙂 istatistik şirketi kim beyler. onların şu kazanır demesiyle mi maç kazanılıyor? boksta herşey önemli. güç, fiziksel avantaj ve dezavantajlar, dayanıklılık, hız, teknik, şans, kondisyon,… Devamını oku »

mehmet dalgaç
mehmet dalgaç
4 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

ahmet kurt aynen katılıyorum. ben de ggg nin açık ara favori olduğunu düşünüyorum. ama boks bu eldivenler de yuvarlağa yakın:) kesin birşey hiçbir maç için söylenemez. örnek indingo troya maçı. kim derdi ki tek yumrukta dümdüz edeceğini troyayı. ama istatistiksel olarak benim tanıdığım ggg yine benim tanıdığım caneloyu yener net.

VolkanK
VolkanK
4 yıl önce

Favori bellew di-Ahmet kurt

Alp Eren TOKSOY
Alp Eren TOKSOY
4 yıl önce
Reply to  VolkanK

David haye 1.363 orana sahipti. David haye 6 raundda ko eder oranı bile 3.20 lerdeydi. Aradaki favori ve kalite farkını var sen düşün:)

Junkie
Junkie
4 yıl önce

Istatislikler mini etek gibidir bir cok seyi gosterir ama asil merak edileni gostermez ( Sir Alex Ferguson ) Hele ki boks gibi bireysel bi sporda hic bir boksoru ilahlastirmamaniz gerek bunu canelo GGG macindan sonra bir cok arkadas anliyacak . Canelo GGG ye ilk maglubiyetini yasatacak

mehmet dalgaç
mehmet dalgaç
4 yıl önce
Reply to  Junkie

junkie
beni güldürdün allah ta seni güldürsün:)
iyi bayramlar…

Harun
Harun
4 yıl önce

bir maça çıkacağınız sırada her şeyden en önemlisi zihinsel hazırlanmaktır. eğer moraliniz bozuk ve kafanız karışıksa beden olarakta asla iyi performans sergileyemezsiniz. ne kadar iyi antrenman yapsanızda olay zihninizde biter. mesela kell brook’un ggg ile ilk rountta resmen ayakları titriyordu. joshua’nın wlad maçında ilk anlarda yüzünde bir korku ifadesi vardı. zaten 1 kere yenildiğinizde devamı geliyor. spence karşısında da yenildi.… Devamını oku »

Tolga
Tolga
4 yıl önce

İndongo Trayonovsky maçında kimse şans vermiyordu ilk raund nakavt etti. Joe Smith Fonfara maçında Fonfara agir favoriydi ama Joe Smith ilk raund nakavt etmişti onun için elbet yanilabilirler . boyle ortada bir maçta yanılmaları şaşırtmaz kimseyi

Abdullah yılmaz
Abdullah yılmaz
4 yıl önce

canelo uzun boylu biri değil ve kaçak dövüşmüyor ayrıca çok hızlı da değil. o yüzden golovkinle bire bir mücadeleye girerek dövüşecek. dolayısıyla golovkin canelo karşısında çok zorlanmayacak. büyük bir ihtimalle ya teknik ko ya da ko ile maç bitecek…

Antijoshua
Antijoshua
4 yıl önce

H.fury-parker 23 eylul.manchester arenada diye okudum nette

mehmet dalgaç
mehmet dalgaç
4 yıl önce

A SPOR KESİN VERİR:)

AgnusDei
AgnusDei
4 yıl önce

Canelo alacak gibi geliyor bana.

leGGGend
leGGGend
4 yıl önce
Reply to  AgnusDei

16 eylül meksika bağımsızlık gününe denk gelmesi caneloya ekstra baskı olacaktır o yüzden kolay bırakıcağını düşünmüyorum. Diğer taraftan ne kadar kendimi genç hissediorum desede, boksu bıraka bilme mevzusu ile gündeme gelmesi jacobs karşılasmasının tuzak olmadığı hissi verior bana. Ve son yüzleşmede abel sanchezin golovkinin yanında olmaması akıllara soru işareti bıraktı. Her ne kadar golovkin kazanmasını istesemde sonucu kestiremeyenlerdenim. İnş kazanır.

AgnusDei
AgnusDei
4 yıl önce
Reply to  leGGGend

bende aynı düşünceler içerisindeyim. golovkini çok seviyorum ama bir terslik çıkacak gibi geliyor. canelo nedense alacak gibi hissediyorum.

Remzi BAYSOYU
Remzi BAYSOYU
4 yıl önce
Reply to  leGGGend

sonunda objektif yaklaşan bir ggg hayranı tebrik ediyorum kardeşim seni

Engin Keskin
Engin Keskin
4 yıl önce

evet canelo kaçarak dövüşmez bu bir gerçek golovkinde hep canelonun üstüne gidecek canelo nakavt edici yumruk atıyor beyler golovkin caneloya ne var ne yok raskele dalma şansı yok eğer akıllı bir adamsa tabi kellbroka benzemez canelo tek sağlam darbesinde sallar o yüzden golovkin akıllı olması lazm çirkinliğe devam edip caneloya gel isareti falan yapıp rehavete kapılırsa vay haline.

Remzi BAYSOYU
Remzi BAYSOYU
4 yıl önce
Reply to  Engin Keskin

Jacobstan aldığı yukrukları canelodan alırsa sıkıntı yaşıyacak. Vücüda çok çalışıcağı kesin zaten ggg nin direklerle uzak tutması lazım uzanma mesafesi avantajını iyi kullanmayı planlıyordur yakın mesafeye çok girerse canelo canını yakıcaktır

Engin Keskin
Engin Keskin
4 yıl önce

bu arada canelo önceden erislandi lara mı ne maç yapmış ne zmn yapmış bilmiyom hakemler caneloya vermiş ama o maç bana şaibeli gibi geldi.

Remzi BAYSOYU
Remzi BAYSOYU
4 yıl önce

teknik açıdan aynı seviyedeler ggg nin avantajı iyi pres yapması ve gücü caneloda iyi savunma yapıp kontralar çıkarıyor ve daha hızlı

Tugay Özay
Tugay Özay
4 yıl önce
Reply to  Remzi BAYSOYU

Hocam, Canelo-Golovkin arasındaki güç farkı nedir? Yani Golovkin, Canelo’dan kat kat güçlüymüşcesine yorumlar görüyorum kesinlikle katılmıyorum. Bilmiyorum ölçmüşler mi ama bana kalırsa Canelo en az Golovkin kadar güçlü vuruyor…

amir khan
amir khan
4 yıl önce

ggg nin bu maçta en büyük avantajı boyunun daha uzun olmasıdır.sol direklerle rahat şekilde caneloyu yıpratır.

canelo nun eskivleri fena olmasada ggg ye vurmak için yakınına yaklaşmak zorunda.buda kontraları yemesi manasına geliyor.

maçı jakops ggg maçı izle değerlendirmeyin.canelo jacops tan 8 cm daha kısa.

amir khan
amir khan
4 yıl önce

bu arada canelo nun yumrukları çok fazla indirici değil.kimi nakavt etmiş?floyd lara trout ve cotto. hiçbirini kolayamadı.cam çene amir khanı ko lamasında anormal bir durum yok.en önemlisi kendisinden daha kısa cotto yu ko layamamasıdır.

amir khan
amir khan
4 yıl önce

korkum canelo nun hastanelik olmasıdır.malum bazı çeneler sağlamdır inmez ama maçtan sonra soluğu hastanede alırsın.eğer canelo 12 round ko olmazsa temiz bir dayak yiyeceği kesin.muhtemelen brook maçındaki gibi bişey olur.köşede antrenörler devam edemeyeceğini söylerler.canelo yürekli saf bi çocuk.köşesi durumun farkında olmazsa canelo için hiç iyi olmaz

Kaan Çelik
Kaan Çelik
4 yıl önce

Caneloyu yeni yetme bu boksör sananlar var bu maç tam yarı yarıya ama golovkini eubank devirecek şimdi hemen itirazlar başlar siteden önce kovalev-ward maçını düşünüp öyle yorum yapılırsa maç sonu büyük hayal kırıklıkları yaşanmaz

conan
conan
4 yıl önce

Golovkinin emekliliği dile getirilmeye başladı. Sanırım bu maçtan sonra sonuç ne olursa olsun ggg boksu bırakabilir.

Başa dön tuşu