Boks

IBF Açıkladı: Joshua-Klitschko Maçını Kazanan Taraf İlk Maçında…


haye-joshua_1

29 Nisan’da Londra’daki dev maçta Anthony Joshua ve Wladimir Klitschko WBA, IBF ve IBO ağır sıklet şampiyonluk kemerleri için ringe çıkacak.

Konu hakkında bir açıklama yapan IBF, Joshua’nın Molina maçını kabul ederken, galip gelen tarafın kemerini Kubrat Pulev’e karşı savunması gerektiğini bildirdiklerini, fakat Wladimir Klitschko gibi dev bir maç söz konusu olunca bu zorunlu savunmayı bir seferliğine ertelediklerini, Joshua-Klitschko maçını kazanan tarafın kemeri mutlaka Pulev’e karşı savunmak zorunda olduğunu ifade etti.

IBF’te 1. sırada bulunan Joseph Parker’ın WBO rotasına geçmesi ve Andy Ruiz Jr’ı mağlup ederek dünya şampiyonu olmasıyla IBF’in sıralamasında 2 numarada bulunan Pulev 1 numaralı contender konumuna yükselmişti. Pulev’i sıralamada Wladimir Klitschko ve David Haye takip ediyor.

IBF’ten yapılan açıklamada Pulev’in söz konusu karşılaşmaya herhangi bir sebeple çıkamaması halinde, Klitschko hali hazırda ringe çıkacağı için es geçilerek bir altta bulunan David Haye’e teklif götüreceklerini ifade etti.

Joshua-Haye veya Klitschko-Haye II mücadelelerinin ne denli büyük bir finansal getirisi olacağı öngörüldüğünde, söz konusu ihtimalin hayata geçmesi için, özellikle Nisan ayındaki maçı Joshua’nın kazanması halinde, Kubrat Pulev’e sırasını Haye’e vermesi için yüklü bir ödeme yapılması (step-aside fee) ve önümüzdeki Ağustos-Eylül döneminde olası bir Joshua-Haye karşılaşmasının hayata geçmesi önemli bir olasılık olarak görünüyor.

Öte yandan Joshua, Klitschko’yu mağlup edip 3 kemerin sahibi olabilecek mi, yoksa Ukraynalı efsane şampiyon 41 yaşında efsane bir galibiyete mi imza atacak, bunu ancak 29 Nisan’da öğrenebileceğiz.


0 0 vote
Article Rating

Fight Club

For the thousands in attendance and the millions watching around the world.

İlgili Makaleler

Abone ol
Bildir
95 Yorum
En Eskiler
En Yeniler En Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments
Riddick bowe
Riddick bowe
4 yıl önce

David haye ringlere ne kadar yakışıyor harika bi adam ya … onu izlerken heyecandan yerimde duramıyorum….

Riddick bowe
Riddick bowe
4 yıl önce

Joshua ile haye maç yaparsa bu maç yüzyılın maçı olur… joshua ilk defa gerçek bi rakiple maç yapacak demektir ve ecel terleri dökeceği bi maç olur… kalbim haneden yana

Riddick bowe
Riddick bowe
4 yıl önce

Arada yaş farkı olmasa dediğin olabilirdi belki ama klitcko 41 yaşında joshua daha genç ve formda … Klitcko nun işi zor hemde çok zor …

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce

wlad-joshua maçlarında şansları eşit görüyorum. haye için joshua daha kolay bir rakip olur. wlad gibi boy avantajını kullanabileceğine zerre kadar ihtimal vermiyorum. haye-joshua maçı muhteşem olur. bana göre %55 haye favoridir(aslında bellew maçında da bi gözlemleyelim ne durumda pek emin değiliz). öte yandan pulev kazananla direkt olarak ringe çıkmalı yaşı 35 olmuş. bu saatten sonra kazanabileceği kadar para kazanmak ve… Devamını oku »

Abdullah yılmaz
Abdullah yılmaz
4 yıl önce

Haye-jashua en cok olmasini istedigim maclardan biri. Jashua hayeyi yenemez. Cunku yakalayamayacak.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce

haye eski hızındaysa 🙂

Yıldıray
Yıldıray
4 yıl önce

İnşallah joshua vladı yenerde ardından haye ile maça çıkar. Joshua vladı yenip bu maça çıkarsa yüzyılın maçı olmayan aday olur. Süper ötesi bir maç olur ki 2 sevdiğim boksör ringde olacak 2 Side ringe çok iyi yakışıyor. Kazanan kaybeden hakkında yorum yapmaya gerek bile Yok maç olsun yeter.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce
Reply to  Yıldıray

+1

Yemenli hamit
Yemenli hamit
4 yıl önce

klitschko jaşıayı engeç 3 roundda ringe gömer. hatta puleve attığı o sol kroşeyi ilk roundda atarsa jaşıayı ilk roundda bile indirebilir ki indirirse şaşırmam hiç. çekirge 3 zıplar misali. wlad jaşıayı 3 kez zıplatıp 3. roundda indirir. 4 göremez jaşıa. sonra haye wlad2 olur. bu kez wladın işi daha zor olur. bu kez %51 haye önde olur bence

Emre Sarı
Emre Sarı
4 yıl önce
Reply to  Yemenli hamit

Boksu kaç senedir izliyorsun bilmiyorum ama Joshua-Kliçko seviyesinde bir maçın üç rauntta bitmesine en başta promotör şirketler izin vermez… Profesyonel boks bu. Bu maç 8 raunttan kısa sürede bitmez. Kliçko kazanacak olsa bile. Ortada spor dışı durumlar var. Balon döven boksörler bile beş altı raunt yalandan dayak yeyip sonradan bir yumruk ile indiriyor rakibini. Maçın uzunluğu büyük önem taşır prof… Devamını oku »

GGG
GGG
4 yıl önce

Neden Tony Bellew’den bahsedilmiyor. Haye’nin önce Bellew’ü yenmesi lazım. O da bahsettiğiniz kadar kolay olmayacak

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce
Reply to  GGG

bellew kim yav 🙂

Yusuf
Yusuf
4 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

bellw i küçümseme ahmet balon ama güçlü ve cesur

jackal
jackal
4 yıl önce

haye joshua macını bir an önce görelim haye yaslanmadan cok büyük mac olur haye favori olur cok iyi bir mac izleriz

About Billions
About Billions
4 yıl önce
Reply to  jackal

😀 😀

ilko
ilko
4 yıl önce

Joshuadaki kondisyon sende olsa bizonla dövüşürsün adam 7 rount full kırışmaya giriyor güreçşi kliçko bir kaçıcak iki kaçıcak ondan sonra yakalandığında o çeneyle zaten sarılmaya çalışıcak amaa aynı rahmetli corrie sandersin yaptığı gibi kliçkoyı yatırıcak bugüne kadar ufak rakiplere sarıla sarıla yendi ama uzun güçlü birine bu işlemez zaten joshua bence foremen gibi sert vuruyor hepimizi waytın yediği o muazzam… Devamını oku »

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce
Reply to  ilko

Foreman gibi güçlü vuruyor demek 😀

About Billions
About Billions
4 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

😀 😀

Semih Öztürk
Semih Öztürk
4 yıl önce
Reply to  ilko

Foremon diyosun

ilko
ilko
4 yıl önce

Güzel video joshua fena bayıltmış wwaytı tekrar hatırlattın kardeş saolsın bu arada hater olup joshuanın waytı komaya soktuğu maçın videosunu atmanda ironik olmuş gizli joshua fanları aramızda demekki 😉

scarface
scarface
4 yıl önce

jashuayı severim ama david hayeyle maça çıkarsa çok sert ve kırışmalı geçer o maç sonunda haye jashuayı patates eder o kesin

scarface
scarface
4 yıl önce

haye jashuayı patates eder

mehmet daş
mehmet daş
4 yıl önce

sürekli joshuanın whyte tan yediği yumrukla grogi duruma düştüğünü söyleyip jashuayı çenesi çok zayıf biri diye gösterenlere şunu söylemek istiyorum jashua o maçta whyte’ı ilk round kolay bir şekilde dövdüğü için sonradan hafife almaya başladı dalga geçer gibi hiç önemsemeden üstüne gittiği için ters bir yumruk aldı ve grogi duruma düştü ben jashua nın çenesi çok sağlam demiyorum kimse yanlış… Devamını oku »

Yusuf
Yusuf
4 yıl önce
Reply to  mehmet daş

klitschko nun sol kroşesi ile çenesinin daynıklılığı test olur

ilko
ilko
4 yıl önce

Adamsın murat koç adam bu sitede senden başka yok

deniz
deniz
4 yıl önce

peki wba`da bu macin galibinin ortiz ile mac yapmasini sart kosuyor.bu durumda ne olur? buyuk ihtimal ortize biraz para verir eddie hearn. veya ortiz ile kapisir joshua ,bu durumda ibf de haye-pulev maci olur . ortiz bu arada 1 yil invan maci beklememeli birkac mac yapmali. wba da briggs-oquendo macida gundemde. bu maci alan ortizlede dövusebilir. arkasi saglam olan kemer… Devamını oku »

deniz
deniz
4 yıl önce

ustte bir arkadas tesbihe bakarak haye gizli musluman olabilir demis. birincisi tesbih islamdan önce hristiyanlarda vardir ,isanin 33 yasinda öldurulmesi sebebi ile 33 tas ile isayi anarlar. ikincisi haye gibi tuccar kafalilar surekli dubai,qatar,birlesik arap emirliklri gibi yerlere gidip geldiklerinden belkide isin icinde reklam oldugundan butur taktikler yaparlar.haye ramazandada hayirli ramazanlar diler. ha muslumanda olabilir ama ozaman isi tesbihle sinirlamasin… Devamını oku »

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce
Reply to  deniz

Tesbihin islamdan önce de olduğunu biliyordum hatta hinduizm inancında da var. Tamamen mizah amaçlı bir yorum yazmıştım yani ciddiye alınacak bir tarafı yok 🙂

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce

Solis amatörde 3 dünya, 1 olimpiyat şampiyonu olmuş bir boksördü. Ama gel gör ki Profta bi b.k yapamadı. Seninde Amatörde aldığı yenilgiyi atman enteresan olmuş. Joshua gibi birkaç sene öncesine ait amatördeki yenilgiyi gösterenlere neyse de aradan 15-20 sene geçmiş bu mactan bahsediyorsun 🙂

Prorsum
Prorsum
4 yıl önce

Ben haye’in klitchko dan rövanşı almasını istiyorum hemde hiç bir soru işaretine yer bırakmayacak şekilde

Üstad ali
Üstad ali
4 yıl önce
Reply to  Prorsum

Haye ve pove.ikiside wladla yüzer maç yapsın bir maçı alamazlar.o boyla wlada yakalamaları bile çok zor.wladla rach mesafesi baz alimdiginda baş edebilecek dört adam var.fury wlider aj ve ortiz.ortiz ve wilderede cok şans tanımıyorum.fury zaten yendi.aj da yenebilir.çok güçlü vuruyor ve rach mesafesi bir kac cm uzun wlada göre.wladin kendisinden kisa rach mesafesine sahip bir boksore yenilmesi çok zor bir… Devamını oku »

About Billions
About Billions
4 yıl önce

Klitschko joshuayı yenecek bence. Joshua ko için klitschkoya baskı yaparsa hata yapar bence çünkü hücum anında açıklar veriyor klitschko affetmez bunları. Kontrollü bi şekilde dövüşmeye kalkarsa da istediğini alamaz çünkü klitschko teknik olarak daha iyi, savunma olarak daha iyi kontrollü bi maç klitschkonun daha çok işine gelir bence. Joshua klitschkoyu yendi diyelim o zaman pulevi yenme ihtimali artar pulev aradan… Devamını oku »

tarafsiz
tarafsiz
4 yıl önce

yalnızca boks değil her alanda cahiller çıkmış yine piyasaya.bir sporcunun amatör kariyerindeki videoyu atıp bugüne örnek vermek,nasıl bir düşüncedir ben olsam özür dileyip editörden yorumumu silmesini isterdim ve biriside onu övmüş tam bir komedi.ikincisi david hayenin dini görüşü nedir bilinmez ama nedense birilerini dürttüğü belli.hepimizin kimliğinde dini islam yazıyor kim islama göre yaşıyor,senin haddinemi düştü insanların nasıl davranacağı ne takacağı… Devamını oku »

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce
Reply to  tarafsiz

hayır bana mı diyorsun onu anlayamadımda eğer gerçekten bana dediysen şuan sana hayret ediyorum. ”adamın boynunda tesbih var kesin gizli müslüman” şeklindeki bir cümleyi kim ciddi söylediğimi sanabilir?

tarafsiz
tarafsiz
4 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

size demedim ahmet bey 🙂 okuyunca anlaşılabilir zannediyorum

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce
Reply to  tarafsiz

Deniz rumuzlu arkadaşın yorumunu yeni farkettim beyler pardon 🙂

ilko
ilko
4 yıl önce

Ahmete ne bakıyorsun sen kardeşim ahmet boksan felan anlamıyor aç youtube maç izle sonra boks yorumla kaç kere hyatınca canlı box maçı izlemiş kaç kere boks yapmış kaç krre yumruk yemii yumruk atmış tekwandoya gidenler boks yorumluyor

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce
Reply to  ilko

cevap vermeye bile değmezsin

Halim Mert Halimoğlu
Halim Mert Halimoğlu
4 yıl önce

Joshua kliçkoyu yener david haye maçı joshua için zor geçer david haye çok iyi bir boksör

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce

joshua yersiz bir şekilde eleştirildiğinde hep cevap vermeye çalışıyorum. hiç bir yerde joshuayı küçümsemiyorum. bu maçı 1. raundda da kaybetse wladın karşısına çıktığı için benim gözümde adamdır. görüşüm değişmişte kıvırmışım gibi bahsediyosun. Ben 5-6 aydır david haye joshua karşısında bir tık favoridir diyorum. yeni yeni lafını ediyormuşum gibi söylüyosun. hiçbir yerde kıvırmadım, görüşlerimde değişmedi. bu maç olursa iki boksöre de… Devamını oku »

Yusuf
Yusuf
4 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

ahmet bırak bunları boşver bee bunlar konuşur konoşur susar

scarface
scarface
4 yıl önce

Yillarin kasari klicko dunku cocuk jashuayami yenilcek camur yapar sarilir guresir yine alir maci.bence bu macta klicko 6 raunt kacacak jashuayi yoracak daha sonrada soluyla puleve yaptigi gibi yere indircek.ama su bi gercek yerden kalkarsa jashua sinirlenir ve patlayici olabilir

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce

Cevap yazmıyorum dedi alttan girdi üstten çıktı 🙂 beygir penisi diye hakaretmi olur okuyunca sesli güldüm 😀 neyse sakin olun. Yorumlarınızı beğenmeyen pek çok kişi olabilir hemen hakaret etmeye lüzum yok.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce

Az önce cevap yazdı arkadaşın kötü bir amacı yokmuş zaten onları bana da söylememiş.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce

Murat gassiev abimiz çıldırdı 🙂 adam sessiz geçen 2 ayın patlamasını yaşıyor.

jackal
jackal
4 yıl önce

adamsın alper gardasım

Olcay
Olcay
4 yıl önce

Münakaşa etmeyelim arkadaşlar, boşverin yalan dünyadır. Klitschko fury maçına iyi hazırlanmıştı diye düşünüyorum, ordan bi ivme yakaladığını ve fit durumda maça çıkacağını farz ediyorum Joshua da prof boksa uygun yasayan bi karakter, o da iyi hazırlayacaktır kendini. Joshua huylu huyundan vazgeçmez hesabi wlad in sarilmalarina ve direklerine bi aksiyon üretebilirse, kazanacağını düşünüyorum, ancak joshua nın yüzünde deformasyon olacağını iddia ediyorum.… Devamını oku »

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce

Boyunun 185 ten fazla olduğunu yazmıştın sanki. Öyle hatırlıyorum. O halde bu kolun en az 40 santimi var. Ama dirsekten aşağı bilek kısmın(ön kol) inceymiş benden söylemesi 🙂

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce

Povetkininde joshuanında amk beyler size bişey olmasın. Niye babanız gibi sahipleniyonuz anlamadım ki. Sakin olun yav ben sizin tartışmalarınızı okumaktan bıktım. Aynı şeyleri yazmaya üşenmiyonuz…

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce

2 erkek kurbağa sohbet ederlerken ileride dişi bir kurbağa görmüşler. Aralarında şöyle bir diyalog geçmiş.
-aaa şurada dişi bir kurbağa var!
Diğerinin cevabı ise şöyle olmuş.
-varak vurak.
Ne fıkra ama 😀

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

sen yine iyi kurtulmuşsun 😀 Bu fıkrayı duyalı 3-4 sene olmuştur aklımdan çıkaramıyorum 😀

Remzi BAYSOYU
Remzi BAYSOYU
4 yıl önce

valla maç 7 8 round a kadar uzarsa sıkıntı büyük olur.. joshuanın kondisyon sorunu olabilir.. birde bu adamlar daha önce sparringde yaptı bence zayıf noktalarını biliyordur antrenörler.. joshua gücünü kullanıp erken k.o etmezse wlad patates çuvalına çevirebilir son 4 5 round

Emre Sarı
Emre Sarı
4 yıl önce

Joshua medyaya karşı iyi makyajlanıyor. Wlad maçı ne olur bilmiyorum ama önümüzdeki yılların dominatörü kendisi olacak gibi. Prof boksta kim markalaştırılmaya çalışılıyorsa o kişi alır götürür işi arkadaş. Joshua’yı şimdiden muhammed ali kopyasına benzetmeye başladılar. Joshua vs Vlad karşılaşmasında Kliçko kazansın isterim. Lakin joshua geliyor… Povetkin, Haye falan yalan olacak çünkü yaşları geldi. Genç bir haye joshua’yı duman ederdi ama… Devamını oku »

hakan yamtar
hakan yamtar
4 yıl önce

Aj wladimir kim kazanirsa ikisi icinde bir sonraki maçın kolay bir maç olacağı anlaşıldı. Haye veya pulev fark etmez bu maçın galibi ikisini de rahat geçer. Haye in getirisi daha iyi olur tek fark o.

serhat king
serhat king
4 yıl önce

joshua wlada karşı 3.roundda nakavt olacak.joshuacıların bu kadar yorumuna ve çabalarına yazık.wlad hayeyi yine yener sonrada emekli olur gider.sonrasında ortaya fury çıkacak tekrar

Balon Joshua
Balon Joshua
4 yıl önce

Murat insanları asagilamaktan başka bir şey yaptığın yok. Vücudunun %70 i trenbolone, deca, testosteron gibi steroid manyağı joshuayi savunuyorsun . Adam diger boksörlerden güçlü olmasının sebebi çılgınlar gibi steroid alması. Testlerden torpili ile geçiyor muhtemelen. Basıyor roidi testinde geçtiniz oh efsane oluyor gözünüzde.. ayrıca haftada bir gün biceps triceps high volume antrenman ile 8-9 ay içinde 35-36 cm yağsız kol… Devamını oku »

Yemenli hamit
Yemenli hamit
4 yıl önce

o golda bişey yokki la yegenim. ne paylaştınki. yağlı kol. biceps ufak. ön kol çok zayıf. paylaşıp millet güldürmüşün kendini yeğenim. sadede gelirsek. bu cosuanın yumrukları zayıf, çene zayıf, hızlı değil, reach iyi ama kullanamıyo, savunması kötü. tamam wladında çene zayıf ama wlad savunmanın destanını yazan bi adam(tekniğini beğenin veya beğenmeyin bu böyle), wladın yumruklarıda güçlü, wlad adama 2 kez… Devamını oku »

Yemenli hamit
Yemenli hamit
4 yıl önce

aman kardeşim sonere deme affetmez 🙂

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce
Reply to  Yemenli hamit

Ulan hahhaha 😀

serhat king
serhat king
4 yıl önce

çoğu arkadaşın analiz yaparken yanıldığı yer joshuanın gücü.bence bunu iyi düşünün.joshua nın rakiplerini ve maçlarını mümkünse bir izleyin.molina nın suratına abandığı halde net oturttuğu halde molina ayağa kalktı.bunu kimse göremiyormu?molina demir çeneli bir adammı?yoksa joshuanın yumrukları abartıldığı kadar güçlü değilmi?sahi joshua şimdiye kadar o kadar kof adamların içinde hangisini bayılttı?ama wlad joshua yı bayıltacak.

Mike Tyson
Mike Tyson
4 yıl önce

Aj tum maclarini izleyen biri olarak artisi kadar eksileride var.simdi breazerse ile macina bakiyorumda aj yumruk atiyor yumrugunu yukari kaldiriyor.kontra ya zamin hazirliyor.rakiplerinin hic birinde is yok.cok yavas refleksleri .bide murat kocun paylastidi david haye wlad macinda wlada bakiyorum.aj acep nasil yenecek wladi dedim.tek care ingiliz hakem ve 3 masa hakeminin sd md yada berabere aj vermesi.belkide wlad bu acidan… Devamını oku »

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce
Reply to  Mike Tyson

Brazzers değil breazeale 🙂

Mike Tyson
Mike Tyson
4 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

6 harf tutmus ama forumdaki abazan yorumlar benide etkilemis aklim ilk yazdigin kelimeye gitti 🙂

safkan
safkan
4 yıl önce

yukarıda çok güzel bir konuya değinilmiş. ben de nacishane bu konuyu biraz yeşillendirmek istiyorum, floyd,haye,tyson hatta furyide katabiliriz bu tarz efektif boks yapanlar yani refleksleriyle savunma yapanlar genelde amatörde başarı sağlıyamıyorlar ya da semi final,final eleniyorlar ama istisnalarda yok değil var, mesela muhammed ali,andre ward, lennox lewis diyebiliriz. bana göre amatör boksun içinde profa nazaran çok daha fazla şans faktörü… Devamını oku »

tyson
tyson
4 yıl önce
Reply to  safkan

bu sitede kaliteli yazı yazan bir kişi vardı o da özgünhandı.senin teknik yorumdan anladığın ne ilk önce ?maç bittikten sonra joshua ilk roundlarda baskılıydı,2.round whyte bir anlık boşluktan yararlanıp sert bir kroseyle aj’yı grogi duruma getirsede joshua kazanmayı bildi tarzı yorumlarmı.yani maç bittikten sonra maçı anlatmak ?yada boks tekniginden mi bahsediyorsun yumrugun nasıl vurulacagı falan eger bunları ogrenmek ıstıyorsan bır… Devamını oku »

Ahmet
Ahmet
4 yıl önce

bil kolun kalın olduğu pek önemli değildir parçalığı önemlidir 40 cm yağlı bir kolla vücut yüzdesinde %7 %8 yağ oranı olan kol başka resimde ki senin kolsa inan kötü durumdasın yağ oranını düşür acilen 😀

Yemenli hamit
Yemenli hamit
4 yıl önce

🙂 🙂 ahmet gardaş, aynen bende bu tavsiyede bulundum arkadaşa. o gelmiş yine yaş mevzularına falan girmiş. ben arkadaşın yaşını bilmem, ama davranıştan yaş tahmini yaparsak, bu davranışı en fazla 18-19 yaşındki bi ergen yapar. ben 79 doğumluyum. bı yal muhabbetlerini sevmem, mecbur kaldık artık. neyse konu çok uzadık. hayır bu gözler ronie coleman, jay cutler falan görmese bişsy danarız… Devamını oku »

tyson
tyson
4 yıl önce

benim kol 28 cm antrenman basınca 30 cm oluyo hedef 31 cm ne tasfiye edirseniz arkadaşlar ?öyle hayvan gibi olmak istemiyorum,istesem olurum tabi ne sandınız.zaten dogustan var genetikte işte biraz daha olsun öyle yani.

tyson
tyson
4 yıl önce

daha ne kadar düşebilir seviye gerçekten bir adamın koluna 10 mesaj yazılmıs.ilginç.

Yemenli hamit
Yemenli hamit
4 yıl önce

🙂 🙂 ahmet gardaş, aynen bende bu tavsiyede bulundum arkadaşa. o gelmiş yine yaş mevzularına falan girmiş. ben arkadaşın yaşını bilmem, ama davranıştan yaş tahmini yaparsak, bu davranışı en fazla 18-19 yaşındaki bi ergen yapar. ben 79 doğumluyum. bu yaş muhabbetlerini sevmem, mecbur kaldık açıkladık yaşımızı. neyse konu çok uzadı. hayır bu gözler ronie coleman, jay cutler falan görmese bişey… Devamını oku »

AlHazen
AlHazen
4 yıl önce

David Price / Christian Hammer Eubank Jr. / Quinlan macinda olacak Quinlan aciklama yapmis ; macin ppv olup olmadigi hal belli degil reklaminin yapilmadigndan bahsediyor kaynak: boxnewsonline.net

Mike Tyson
Mike Tyson
4 yıl önce

Dedigin gibi diyetle kesin cikar.aslinda kasli koyacaksin bir resim tisortle millet ses edemez diye dusunuyorum

Yemenli hamit
Yemenli hamit
4 yıl önce

la bırak bu işleri murat. burda hikaye okuma. burdaki hiç kimse yemez senin bayat hikayelerini, kimse seni bi halt sanmaz ve sanmıyo. bu masalları yiyeceklere anlat. sen giderken ben geliyodum. burdakiler yemez en fazla güler geçer. burdaki herkes senden çok daha iyi biliyo bu işleri, senin bulk demenden belli zaten. madem oyle omuzla birlikte koysaydın ya bro. hani kendin demiştin.… Devamını oku »

KaanTurk
4 yıl önce

Üstad fotoyu değiştirmişsin. Evyallah yakışıklısın karizmasın bıyıgına kurban ama biz kaçırdık göremedik senin kolu şimdi merak ettim 🙂

KaanTurk
4 yıl önce

üstadım fotoyu değiştirmişsin. eyvallah yakışıklısın, karizmasın bıyıgına kurban ama biz kaçırdık göremedik senin kolu şimdi merak ettim 🙂

Yemenli hamit2
Yemenli hamit2
4 yıl önce

hamidullah kamaşullah=YemenliHamit2
belirtiyim dedim. şimdi murat atlar ( bu hamidullah aslında yemenli) der, o demeden ben kendimi ele verdim

KaanTurk
4 yıl önce

Eyvallah üstad sağolasın iltifatın için (ne gaddarlığımızı gördün demeden de geçmeyelim ama dediysen vardır bi bildiğin :D). Benim kol 41 cm yağ oranımı da ölçme gereği duymadım hiç, %7-11 arası dolaşırım. Benim babam da senden iyi olmasın ömrünü dövüş sporlarına vermiş hayatını onunla idame ettirmiş biri. bende onun vesilesiyle ufaklıktan beri her türlü mücadele sporuyla haşır neşir olduğumdan az buçuk… Devamını oku »

KaanTurk
4 yıl önce

Murat ağabey sen çok değerli bi abimizsin zaten bu sitede bi sana kanım ısınırdı bi muhammed ali fotolu 1 çocuk var o. Bak sende bizdenmişsin bizde aleviyiz. Neyse sağ ol var ol eksik olma üstad

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce
Reply to  KaanTurk

o muhammed ali fotolu çocuk dediğin şahıs galiba benim. hayırdır dostum ne çocukluğumuzu gördün 🙂

KaanTurk
4 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Aha bak iyi insan lafının üstüne gelirmiş 🙂 Vallaha gardaş seni severim, istersen benden nefret et istersen küfret senin yorumlarını okuyom her girdiğimde kanım ısındı 😀 sürekli de yorumunu gördüğümden dedim herhalde bu arkadaş genç ki böyle vaktini sitede geçiriyo sürekli. 17 18 falan diye tahmin ederdim yoksa estağfirullah bi çocukluğunu görmedim aksine hep derdim nekadar bilgili çocuk negüzel keşke… Devamını oku »

KaanTurk
4 yıl önce

Türk , kardeşim sende sağol eyvallah. ama biraz üslubuna dikkat edersen sevinirim 3 günlük dünya şurda kalbimi kırıyosun. 80 kilo gözükmüyon demişsin amma Bacaklar geliştirirsen eğer %9-10 arası yağ oranıyla 180 boyda iri gözükmen imkansız zaten. bak bakayım andre ward’a 183 o yağ oranıyla o kiloda nasıl gözüküyor? bide buyur gel feriköyde salonumda ağırlayalım seni beni gör. Ki bana büyük… Devamını oku »

Cemal Atalay
Cemal Atalay
4 yıl önce

Türk kullanıcı adlı arkadaşım. Joshua nın 4. rauntta kondisyonu bitecekmiş böyle bir şey olabilir mi ? Joshua 27 Klitschko 41 yaşında halen Joshua yorulacak diyenler var. Boks hakkında bilginiz yoksa boşa sallamayın bari azıcık araştırın da öyle yorum yapın. Bak bu sitenin tecrübelilerinden Ahmet Kurt çoğu zaman yorumlarına katılırım. Bazen farklı görüşte olabiliyoruz ama boks bilgisiyle öne çıkan sitede sayılı… Devamını oku »

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce
Reply to  Cemal Atalay

teşekkür ederim dostum

Cemal Atalay
Cemal Atalay
4 yıl önce

Joshua hayranı olarak Joshua nın Klitschko dan sonra Pulev i rahat geçebileceğini düşünüyorum. Joshua – Haye maçı muhtemelen 12 raunt sürer.
Joshua o zamana kadar daha da gelişim gösterirse özellikle hız konusunda Haye in zorlanacağını düşünüyorum. Ama Klitschko ve Pulev maçına göre Joshua – Haye maçı daha zorlu geçecektir. Kolay nakavt çıkmaz. Bekleyelim görelim devler kapışmaya başlayacak artık…

Mike Tyson
Mike Tyson
4 yıl önce

Bence dogal bu sporu yillarca yaptim.tipik amerikan plaj vucudu bence metobolizmasi hizli

KaanTurk
4 yıl önce

o büyük harflerle yazdığın Adına kurban olduğum, ben sallıyo demene çok kırılmıştım. ama bu yorumu görünce çok sevindim mutlu oldum ne yalan söyliyim 🙂 . sende cansın dost eksik olma hayırlı geceler

Yusuf
Yusuf
4 yıl önce

türk e katılıyorum

Tamer
Tamer
4 yıl önce

Jasuha önce Klitschko geçsin sonra gelecek planları yapsın o geleceğini karartırlar ruhu bile duymaz acemi ayağını denk al jaşhu çepte değil çıkacağın maç 1 yumra bakar ko!:)

Cemal Atalay
Cemal Atalay
4 yıl önce

Joshua yı fazla hafife alıyor yine bazı arkadaşlar. Bakın bu adam hiç yere düşmedi disiplinsiz ve en kötü maçı olan whyte maçında sallandı o maçta düşseydi bile hemen kalkar devam ederdi. Joshua yı kendinden biraz daha zayıf rakiplerle gördük. Çünkü profesyonelde 18 maç yaptı ve 19. maçına hazırlanıyor. Joshua da bu performansının bir veya birkaç tık ötesi var bence yani… Devamını oku »

cemil aslan
cemil aslan
4 yıl önce

aynen katılıyorum.

Cemal Atalay
Cemal Atalay
4 yıl önce
Selçuk
Selçuk
4 yıl önce

joshua, david haye yi ve wlademiri hiç zorlanmadan alır. tysondan sonra gördüğüm en iyi boksör. eğer böyle giderse ali ve tysondan daha efsane olacak.

Cemal Atalay
Cemal Atalay
4 yıl önce

https://www.instagram.com/p/BNcEviGDGVH/?taken-by=anthony_joshua&hl=tr

https://www.instagram.com/p/BNpNUdQjHKU/?taken-by=anthony_joshua&hl=tr

https://www.instagram.com/p/BNrVoGaDDSQ/?taken-by=anthony_joshua&hl=tr

https://www.instagram.com/p/BNr0M6XDhYh/?taken-by=anthony_joshua&hl=tr

https://www.instagram.com/p/BNsYqH9DyPb/?taken-by=anthony_joshua&hl=tr

https://www.instagram.com/p/BNtdRcnDmcB/?taken-by=anthony_joshua&hl=tr

https://www.instagram.com/p/BNty7y4jd6B/?taken-by=anthony_joshua&hl=tr

https://www.instagram.com/p/BN1di-sDYCN/?taken-by=anthony_joshua&hl=tr

https://www.instagram.com/p/BN2jbfXDp1A/?taken-by=anthony_joshua&hl=tr

https://www.instagram.com/p/BN4_H8kjMQt/?taken-by=anthony_joshua&hl=tr

https://www.instagram.com/p/BN7Q8YfjnJa/?taken-by=anthony_joshua&hl=tr

https://www.instagram.com/p/BOYNM_3jjoa/?taken-by=anthony_joshua&hl=tr

https://www.instagram.com/p/BOiAE6cjNmK/?taken-by=anthony_joshua&hl=tr

https://www.instagram.com/p/BOrle_hjwV_/?taken-by=anthony_joshua&hl=tr

https://www.instagram.com/p/BOwvon1j2Wa/?taken-by=anthony_joshua&hl=tr

https://www.instagram.com/p/BPIQvdqj3aR/?taken-by=anthony_joshua&hl=tr

https://www.instagram.com/p/BPOHJ2sD4JR/?taken-by=anthony_joshua&hl=tr

https://www.instagram.com/p/BPUq6zCj-Oe/?taken-by=anthony_joshua&hl=tr

https://youtu.be/eHWs6QbJ7Ng

https://youtu.be/dAcDE-sqnN0

https://youtu.be/XdUdeL-cJ6Q

https://youtu.be/K1HydHBjJeo

https://youtu.be/Cva-BBcVZL0

https://youtu.be/aIwbYuZZDU4

https://youtu.be/4BE_BgoWhCE

https://youtu.be/l_Vy5PNAtH4

https://youtu.be/EzlCbJt_j44

https://youtu.be/jO1-cF4qkIQ

https://youtu.be/HMiomSHnLMQ

https://youtu.be/agvLLob3D_U

https://youtu.be/eWfmQ0f7qdY

https://youtu.be/vBEU_WJ-OjY (2017 DUBAİ)

Joshua gelecek güçlü ve genç günümüzde ağırsiklete damgasını vuracaktır. Boş sallamayalım izleyip görelim. Gerçekler konuşsun gerçek dışı ithamlar yorumlar değil.

İyi forumlar…

ömer uzel
ömer uzel
4 yıl önce

jashuayı yenebilecek en güçlü aday bence Luiz Ortiz’dir..daha sonra Fury ve üçüncü de Haye’dir..yüzde 20 ihtimalle de Granat var…

Başa dön tuşu