Jermell Charlo, Austin Trout’a da Acımadı


Bu sabaha karşı Los Angeles’ta gerçekleştirilen boks gecesinde, WBC süper yarı orta sıklet unvanını korumak için ringe Amerikalı şampiyon Jermell Charlo ve rakibi, eski şampiyonlardan Austin Trout çıktı.

Maçın içinde her iki boksör de dönem dönem momentumu kendi lehlerine çevirse de, 12 raunt sonunda kazananı belirleyen en önemli faktör, Charlo’nun rakibini 2 kez knockdown ettiği pozisyonlar oldu.

Karşılaşmayı bir hakemin beraberlik, iki hakemin de lehine puanlamasıyla kazanan Jermell Charlo, mücadeleyi kazanan taraf oldu ve bir sonraki maçında WBA ve IBF dünya şampiyonu Jarrett Hurd ile karşılaşmak istediğini açıkladı.


Haberle ilgili başlıklar: ,

Benzer Haberler

42
Yorumlar

20 Comment threads
22 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
19 Comment authors
Tek Kral Deontay Wilderözgür canYavuz01ahmet kurtGGG44 Recent comment authors
  Abone ol  
En Yeniler En Eskiler En Beğenilenler
Bildir
Naoya Inoue
Üye
★★★
Naoya Inoue

bu charlo ları karıştıran bi ben tekmiyim
isimden dolayı

the best all time naoya inoue
Üye
★★★★
the best all time naoya inoue

çarlo kardeşlerden bi cacık olmayacağını austin trout göstermiştir.net

Prorsum
Üye
★★★★
Prorsum

geçmiş olsun hurd ezecek

ordinaryus h
Üye
★★★★
ordinaryus h

O berbare veren hakemin idam ettirilmesi lazım. Baştan sonra maçı domine et ve 2 kere down yap. Trout defalarca nakavttan döndü ama iyi direndi. Jermell ve Hurd maçı bence mükemmel geçer. Hurd’ün de jermell’in de Savunmasında çok ciddi sıkıntılar var. Bence maç puana giderse hurd, nakavta giderse jermell kazanır. Ben her zaman diyorum jermell başka bir seviye jermall çok başka… Devamını oku »

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Bende jermellin yenmesini isterim ama puanla hurd alır gibi yani jermell nakavt felan edemez çok zor bi ihtimal .. hurd la maç yapması kariyerine zarar verir jermellin benim görüşüm

Tugay Özay
Üye
★★★
Tugay Özay

Maçı izleyemedim ama mutlaka izleyeceğim. Bakalım Austin Trouta karşı net üstünlük sağlayabilmiş mi little Charlo. Eğer öyleyse kafamdaki soru işareti kalkar.

J.Parker
Üye
★★★★★
J.Parker

Valla Charlo dan nakavt bekliyordum yapamamış. Maçı izlemedim ama Canelo yu yenmesini sağlayacak bir özelliği bence yok. O maçtan uzak dursun. Canelo dan daha üstün adam akıllı bir yanı var mı? Pek sanmıyorum.

BlackMamba
Üye
★★★★
BlackMamba

Zaten Canelo karşısında Jermall kadar şansı kesinlikle yok hocam . Ama güzel maç olur mu olur Canelo – jermell maçı..

YaBuZ
Üye
★★
YaBuZ

var ordinin sınırsız sevgisi 🙂

ordinaryus h
Üye
★★★★
ordinaryus h

sevgim jermall’e hep isimleri karıştırıyorsunuz. Jermall ve jermell arasında çok fark var.

YaBuZ
Üye
★★
YaBuZ

o zaman sınırsızdan biraz az sevgisi 🙂

GGG
Üye
★★★★
GGG

Jarrett Hurd gitsin Tyson Fury’le karşılaşsın amk

GGG
Üye
★★★★
GGG

Bu rapçi kardeşler gerçekten iyi boksörler. Ben mell olanı mall olandan daha çok beğeniyorum. Dün gece de iyi bir iş çıkarmış. Austin trout’u yenmek kolay iş değil.

яσмαη
Üye
★★★★
яσмαη

Jermell için hurd erken hurd sikletin en iri boksörü. Spence ile yaptığı sparringler onu çok geliştiriyor.

яσмαη
Üye
★★★★
яσмαη

Leo – mares 2 de güzel maçtı. Şu meksikalilar bu işin hakkını sonuna kadar veriyor.

özgür can
Üye
★★★★
özgür can

austinin canelo ile yaptığı maçta çok güzeldi zamanında.

Tuaman
Üye
★★★★★
Tuaman

Jermell sakın ha caneloya bulaşmasın hiç bi halt yapamaz. Ve ayrıca jermall jermell den çok daha üstün bi boksör.

özgür can
Üye
★★★★
özgür can

carlo kardeşlerden mall olan favorim 🙂

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

BENDE MALL ı çok seviyorum yani daha fazla beğeniyorum 🙂

YaBuZ
Üye
★★
YaBuZ

ikisi de mal bence

TYSON
Üye
★★
TYSON

jermell charlo iyi maç çıkarmış daha öncede yazmıştım bu adamın ring zekası ve yumruk çeşitliliği büyük charlo dan yani jermall dan fazla büyük charlo nun yumrukları güçlü daha keskin ve şık vuruşlar yaptığı için daha iyi zannediliyor halbuki küçük charlo nun maçları boks adına daha keyifli geçiyor. rakibe gir çık yaparken kontra vururken, tuzak kurarken büyük charlo dan daha yetenekli… Devamını oku »

the best all time naoya inoue
Üye
★★★★
the best all time naoya inoue

maçı izlemedim ama boxingnews24 teki habere göre çarlo hiç iyi değil diyor.puanlamada yapmış.güzel yorumlar var.

haberde 7 roundu trout almış.

çeviride hurd çok iyi bir zımba(indirici)dır diyor ve çarlo nun şansı yok diyor hurda karşı.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Dostum trout küçük rakip olarak görüldüğü için jermell kötü göründü bence yoksa trout boş adam değil zaten maçı domine etti jermell nesini beğenmemişler hayret.

Prorsum
Üye
★★★★
Prorsum

Her iki charlo da uzerine gelinmesine alısık degil hurd yumruk yemekten çekinmeyen ama aynı zamanda da cok yumruk vuran bir boksör ring kesmesi muazzam illa yakalayacaktir jermell’i adam larayi yakaladı daha ne olsun kırışmaktan çekinmeyen yumruk gücüne ve çenesine guvenen hurd 12 round baskı yapacak charlo’nun işi çok zor jarrett hurd alır bence

J.Parker
Üye
★★★★★
J.Parker

Hurd charlo yu yakalar yakalayamaz olayına girmiyorum da lara kim? Lara eskiden çok iyi boksördü eyvallah. Ama Allah rızası için hurd maçında lara ne yaptı? Ben ilk 2 raund dışında kaçmaya çalışan bir lara görmedim. Sadece sağ sol vurarak boks yaptı adam ya. Bu kadar düz boks yapan bir kara ben hayatımda görmedim. Hurd un gücü ve baskısı onu bu… Devamını oku »

HeisenberG
Üye
★★★★
HeisenberG

larayı yakalayabilen hurd charloyu her raund yakalar mükemmel tespit..

Canki
Üye
★★★★
Canki

Folloş olmuş trout u yendi canelo karşısındaki trout çok daha prime ve iyi dönemindeydi bu carlo kardeslerde spence jr ve crawford daki fundemental yok ne canelo ya ne golovkin e rakip olamazlar bence jermall bir tik daha iyi hurd golovkin canelo bunlardan uzak dursunlar bir sure

özgür can
Üye
★★★★
özgür can

caneloyla yaptığı maç zaten harikaydı

TysonnFury
Üye
★★★★
TysonnFury

şarloya bak sen ..

HeisenberG
Üye
★★★★
HeisenberG

sahte kabadayılıklara gerek yok millete meydan okuyup duruyorlar süper zeka kardeşler kısa yoldan paraları indiragandi yapacaklar akılları sıra 😀 bu charlolar kalas boksörler biraz baskı uygulayacak hurd ,canelo ve ggg karşısında aptal olurlar ringde ne yapacaklarını şaşırırlar. artık bundan sonra yorumlar yazarken gerçekçi olun charlo kardeşleri abartmayın. ciddi söylüyorum ggg ve canelo bu ikisini aynı gün yener. kondisyon problemide yaşamazlar… Devamını oku »

özgür can
Üye
★★★★
özgür can

abartılacak bir şey yok zaten kardeşim mall ortada 🙂 ama sen biraz fazla abartmışsın sanki