Joshua’nın Sıradaki Rakibi Povetkin mi Wilder mi ? Belli Oldu Gibi


Uzun zamandır Anthony Joshua’nın yeni rakibi hakkında net bir açıklama yok. 31 Mart’ta Joshep Parker ile yaptığı maçın ardından şampiyonu olduğu federasyon sayısını 4’e çıkardı. WBC hariç tüm ağır sıklet kemerlerinin sahibi olan İngiliz Anthony Joshua’nın menajeri Eddie Hearn ile Rus tarafının gizli görüşmesi ortaya çıktı.

Dedikodular üzerine Povetkin’in menajeri Andrey Ryabinskiy ‘nin yardımcısı Vadim Kornilov bir açıklama yaptı. Joshua’nın yeni maçının bizimle olması için görüşmelere başladığımız doğrudur” ifadelerini kullandı Vadim ayrıca “maçı eylülde yapmayı planlıyoruz” dedi.

Joshua ise “Povetkin gibi çok güçlü bir rakipten hemen sonra Wilder ile karşılaşmak ne kadar doğru bunu çözersek sorun yok” dediği gelen haberler arasında.

Görüşmenin ortaya çıkmasının ardından Eddie Hearn de twitter hesabından paylaştığı foto ile buluşmayı doğruladı…


Haberle ilgili başlıklar: ,

Benzer Haberler

Yorumlar

145 Yorum - "Joshua’nın Sıradaki Rakibi Povetkin mi Wilder mi ? Belli Oldu Gibi"

  Abone ol  
En Yeniler En Eskiler En Beğenilenler
Bildir
jackal
Üye
★★
jackal

haberler ardı ardına geliyor sitede 😀

Yusuf
Üye
Yusuf

Aynen ya site heo böyle olsa keşke .d

jackal
Üye
★★
jackal

o kadar elestirici gelince haberlerde geldi 😀 bilgehan bey bizzat kendisi yapmıs bu haberi.

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

iş başa düştü tabi 🙂

jackal
Üye
★★
jackal

hahah aynen ahmet 😀

Kaan Kaya
Üye
Kaan Kaya

İyi tespit 🙂

Dr.Steelhammer
Üye
★★
Dr.Steelhammer

Wilder ile hemen yaptirmazlardi zaten . 2019’da anca o maç .

Yusuf
Üye
Yusuf

İtiraf ediyorum ben gizli wilder’cıyım 😀 😀

sa yo na ra
Üye
★★★
sa yo na ra

comment image

Harun
Üye
★★
Harun

klitschko-povetkin maçını izlediğim zaman povetkin’in uzun bir rakibe karşı sıkıntı yaşadığını gördüm. joshua uzun boy ve kollara sahip parker’ı uzaktan dövdü. povetkini de uzak mesafede tutmayı başarabilir. david price ve klitshko maçlarını göze alırsak povetkinin sağlam bir çeneye sahip olduğunu düşünmüyorum. joshua’nın da aşırı güçlü olduğunu düşünürsek povetkin’i nakavt edeceğini düşünüyorum.

Kızılderelı
Üye
★★
Kızılderelı

josua ya yine helal olsun diyorum
korkusuz cengaver

Mami
Üye
★★
Mami

Joshuayi sevmiyorum ne yapsa gene sevmiycem itici geliyo ama iyi rakiplerle dovusmesini takdir ediyorum zamaninin en iyileriyle dovusuyo boyle giderse gene efsane olamaz ama iyi bir agirsiklet olarak hatirlanabilir ayricada povetkinin son sansi bu kariyerinde klitschko macindan sonra tekrar 4 kemer macina cikiyo bunuda kaybederseki buyuk ihtimalle kaybeder bidaha ruyasinda gorur kemeri

Tiger Uppercut
Üye
Tiger Uppercut

Kendi döneminin efsanesi olacaktır dersek daha olacağını düşünüyorum. Saygılarımla

muhammet acar
Üye
★★
muhammet acar

povetkin bu maça son bi emeklilik ikramiyesi olarak bakıyordur tahminim. bence nakavt olmazsa povetin için sıkıntı yok. jashua da kariyerine iyi bir maç daha eklicek. tipik bi kazan kazan durumu

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt
povetkin parker gibi uzaktan dövüşemez. çünkü adamda ”jab” diye bir yumruk yok 🙂 bol kırışmalı çok güzel bir maç olur. joshua ilk raundlarda nakavt edebilir(povetkin aparkatlara, kroşelere müsait bir boksör. içeri girmeye çalışırken film bitebilir). ama maç uzar ve kırışmalar joshua yı yorarsa wilder-ortiz dahil son yılların en zevkli ağır siklet maçını izleyebiliriz. ben joshua yı favori görüyorum. daha iri… Devamını oku »
jackal
Üye
★★
jackal

katılıyorum povetkini canelonun agırsiklet versiyonuna benzetiyorum birtek povetkinde 1 atımlık indirici yumruk yok canelonun aksine

Prorsum
Üye
★★★
Prorsum

Joshuadan hazetmediğimi bilen bilir ama bende rakip seçimi konusunda takdir ediyorum adam popülaritesi’nin hakkını veriyor olası bir wilder maçında tarafım kesinlikle joshua olur

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt
her ne kadar eski efsaneleri yenerim diyen wilder olsa da efsane olmaya çalışan, bu yolda çabalayan kişi joshua dır. klitshcko maçından önce efsane olmak istediğini lennox, holyfield, ali, tyson gibi hatırlanmak istediğini söylemişti. rakip seçimlerine bakılırsa gerçekten de efsane olmak için boks yapıyor. olur mu? bence olamaz ama bu yoklukta ön plana çıktığı için aklımızda iyi bir yer edinebilir. birde… Devamını oku »
GennadyMustafa
Üye
★★★
GennadyMustafa

katılıyorum, fakat efsane olamaz demen bence erken her boksör döneminin efsanesidir ve bu dönemin de efsane adayı joshuadır. ör. floyd maywedir artık bir efsane. joshua da olabilir.

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

floyd meyvedir boks yaparken de efsaneydi yalnız(boksörlüğü ile efsane tabi. kişiliğiyle asla olamaz) 🙂

ChernobylMutant
Üye
★★
ChernobylMutant

comment image

Tiger Uppercut
Üye
Tiger Uppercut

Adamsın kardeşim gece gece mest oldum yerlere yatıcam gülmekte gece vardiyası çalışamıyorum senin yüzünden. Hayırlı geceler. Saygılarımla

ChernobylMutant
Üye
★★
ChernobylMutant
Canki
Üye
★★
Canki
Tam siteye haberi yazmak için girdim ama haberi yapılmış 3 sene önce olsa bu mac mesela takam i ko eden povetkin joshua yi çok ağır kolardi ama yaslandi yalnız şunu soylıyım povetkinin yumrularının zayıf olduğunu söylemek cahilliktir yakalarsa joshua yi sağlı sollu kaldirirsa ringden sedyeyle alırlar joshua yi bu arada povetkin asla puana oynamaz iki elini bağlasan yine saldırır iki… Devamını oku »
YellowMambaPove
Üye
★★
YellowMambaPove

+1905

özgür can
Üye
★★
özgür can

aynen doğru yazmışsın kardeşim povetkinin ellerini bağlasan kafa atar yinede saldırır adam öyle bir tip.bu maç parker maçındaki gibi puana kalmaz zaten çünkü ikiside puana oynadı o maçta.nakavt olursada bunu joshua yapacağını düşünüyorum çünkü yaşı genç dinamik iri cüsseli yakalarsa affetmez povetkini.

ChernobylMutant
Üye
★★
ChernobylMutant

comment image

Canki
Üye
★★
Canki

Povetkinciyiz povetkinci hulooog

Canki
Üye
★★
Canki

Wilder in tek buyuk başarısı 45 lik ortizi yenmek onuda nasıl yendiğini gördük hastanelik oluyordu az kalsın wilder konuşuyor joshua icraat yapıyor klichko takam parker şimdide povetkin eğer bu çocuk poveyi yener üstünede wilder i yenerse vladdan sonra bi 10 sene de joshua nin yenilmesini bekletiz

GennadyMustafa
Üye
★★★
GennadyMustafa

wladın dönemi rahattı çok kertenkele ezdiler abi kardeş joshuaya rahat vermezler. joshua ya o 4 kemeri bırakıcak ya da sürekli en iyilerle savaşmak zorunda kalıcak. çok aç adam var. joshuanın işi zor;

wilder
tyson fury (yolda)
povetkin
koca bebek miller
ortiz
dubois
parker
joyce
whyte

daha gelicekler var. joshuaya rahat yok

özgür can
Üye
★★
özgür can
wladin ve abisinin dönemi rahattı derken kardeşim bence yanılıyorsun okadarda rahat değildi bence, şimdi şöyle bir kıyaslama yapalım wladin wlad olduğu zamanlarda joshuayla maç yaptığını düşünürsek joshuayı pas pas yapardı ve yukarıda sıraladığın boksörlerin wlad ve abisini yenme gibi ihtimalleri çok zordu ozamanlarda olsaydık.şimdi ne kadar aç adam varsa emin ol ozamanlarda DA vardır wlad taraftarı olduğum için yAzmadım YANLIŞ… Devamını oku »
GennadyMustafa
Üye
★★★
GennadyMustafa
@özgür can. pas pas mı ederdi yapma dostum lütfen. wladın eski hali bir kere daha kötüydü peter le olan ilk maçını bir izle derim. wlad 2010 dan sonra bence prime dönemini yaşadı. çünkü zayıf çenesinin sırrını sarılarak çözüm bulmuştu. vitali hakkındaki düşüncelerim ise gayet açık uzun boylu demiyorum kendi boyu kadar olan 1 rakiple bile karşılaşmadı hep kısaları ezdi. ama… Devamını oku »
özgür can
Üye
★★
özgür can

düşüncelerine saygı duyuyurum kardeşim.şuan joshuada en şanslı döneminde saydığın o boksörler arasında tyson fury hariç joshuanın karşısında durabilecek kimseyi göremiyorum sadece.şuan baktığım zamanda okadar kaliteli boksör göremiyorum.

Canki
Üye
★★
Canki

Yanı kızlar yakışıklı erkekiniz derki bırakın joshua yi povetkini wilderi yaşasın halkların kardesligi

Öğretmen Bey
Ziyaretçi
Öğretmen Bey

Povetkin bu maçı hakediyor artık çıkması gerek. Povetkin’in düşüş yaşadığına kesinlikle katılıyorum ancak Parker maçındaki Joshua çok kötü durdu . Povetkin’in sağlam çenesi dayanıklılığı maçı uzatabilir ancak yine de çok az şans veriyorum. Joshua puanla veya ko ile alacaktır. Onun içinde önce povetkin sonra Wilder daha mantıklı , Wilder maci için iyi ortam oluşur.

özgür can
Üye
★★
özgür can
geç bile kaldı bu maç için, adamı çok oyaladılar povetkinin bu maçta kazanacağı tek şey çok para 🙂 başkada bir şey yapacağını düşünmüyorum.parker maçındaki joshuayla povetkin maçındaki joshua farklı olacaktır çünkü povetkin kırışmayı çok sevdiği için mecburen joshuada buna göre hazırlanır ve sonuç olarak povetkini nakavtlar çünkü povetkin çok açık veriyor bunuda joshua çok iyi değerlendireceğini düşünüyorum.şöyle bir şey var… Devamını oku »
muhammet acar
Üye
★★
muhammet acar

povetki maçı peşinede wilder maçı oldu. sonra kimle maç yapacak?

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Maalesef olası maçta joshua povetkinin biletini keser yeterki agresif dövüşsün

YellowMambaPove
Üye
★★
YellowMambaPove

Abim deme öyle 🙂 senden Poveye amansız destek bekliyoruz 🙂

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Sen iste yeterki adaşım 🙂

özgür can
Üye
★★
özgür can
sana katılıyorum kanka 🙂 ben kemerimi koruyayım aman kırışmaya girmeyeyim derse ozaman en büyük hatayı yapar povetkin karşısında,maçın çok uzayacağını düşünmüyorum,poevetkin bildiğimiz povetkin tarzında dövüşürse 5 rauntu geçmez diye düşünüyorum.tabi bu povetkin için dezavantaj raunt uzasın dersse yine dez avantaj aj ye bakıyorsun 10. raunttan sonra adama birden enerji geliyor yanni her türlü povetkin gidici. ( aj taraftarı değilim )… Devamını oku »
Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Öyle bişey düşünürse joshuanin başı belaya girer pove diğer maç yaptığı rakiplerine benzemez joshua her zamanki gibi maçını yaparsa bana görede maç fazla uzamaz …yeni boksör arıyorsan bizim garayılan wilderi tavsiye ederim sana panpa 🙂 +11

özgür can
Üye
★★
özgür can

kanka joshuayı destekleyeceğime garayılanı desteklerim zaten onda sıkıntı yok 🙂 ben şuan fury i bekliyorum bakalım nasıl ringlere geri dönecek bu maçla çingene kral 🙂

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

eyvallah alperencanım …eskiden biraz aşırıydım ama hata yaptığımı anladım sonradan kimsenin kalbini kırmaya gerek yok bi maç için dürüst olmak en iyisi

TYSON
Üye
TYSON
bu maç hakkında ki tahminim şu şekilde; joshua uzaktan jab ve direklerle dövüşür povetkin yakına girer sağlı sollu vurmaya çalışır hakem ikisini ayırıp hayır uzaktan dövüş der dinlemezse puanını siler joshua da uzaktan vuruşlar ile maçı kazanır ama puanla ama nakavtla. parker maçından sonra başka türlü düşünemiyorum hele hele iki boksör kafa kafaya yaslanıp kıraşacaklar hakemde buna izin verecek, bunun… Devamını oku »
King
Üye
★★
King
Öncelikle jashuayi cesurca rakip seçme konusunda tebrik ederim.jashua efsane olur olmaz orasi bilinmez ama adam bu ugurda birseyler yapmaya calisiyor.povetkinin emeklilik ikramiyesi gözüyle bu maça bakicagini düşünen arkadaşlar haksızlık etmesin.pove yıllardır bu anı bekliyor.mac konusunda favorim ise gönül ister ki pove ancak povenin şuan fizik kondisyonu gerek mental açıdan çok iyi olduğunu düşünmüyorum.ha ama şu var pove bir kere klickoya… Devamını oku »
King
Üye
★★
King

Estağfurullah hocam.elimden geldiğince kendi nacizane görüşümü olabildigince objektif olarak yazıya dökmeye çalışıyorum tarafsız bir şekilde.hayirli geceler sizede.

YellowMambaPove
Üye
★★
YellowMambaPove

Çoğunlukla katılmama rağmen Joshua Klicko gibi sarılarak dövüşmeyi beceremez hocam bence . Çünkü Klicko o işin üstadı 🙂 bence o boşluğu bulacak Pove . Hem de overhand bi vuruşla Joshuayi Jüpitere yollayacak 🙂

King
Üye
★★
King
Üstad bende sana katılıyorum üstteki yorumuma bakma uzun uzadıya yazmak istemedim bazen çok uzayinca mesajı yukleyemiyorum diye.klicko zaten bu işin profu jashuanin tecrübesi yetmez ama benim asıl kastettigim İtalyan hakemi gördün parker maçında kırısmaya izin vermedi.poveninde lobisi yok.jashua bir sol jab iki ufaktan sağını sallasa hakem zaten o günkü gibi atarsa kendini ortaya jashuanin bu işi klicko kadar prof yapmasına… Devamını oku »
YellowMambaPove
Üye
★★
YellowMambaPove
Aynen hocam çok haklısın hakemler konusunda . Bu sefer artık daha adil bı maç yönetimi olsun . Bence Joshua Parker maçındaki gibi pasif dovüşürse intihar olur . Çünkü 38 lik Povenin kondisyonu bile joshuadan iyidir . Povenin silahı bu . Hep kovalar . Raundlar uzadıkça Povenin net vuruş bulma imkanı da artacak . Aj nin en büyük eksisi sert darbelere… Devamını oku »
King
Üye
★★
King
Hocam bende povenin kazanmasını istiyorum.ama bana sorarsanız şöyle soyliyim tamam jashuanin kondisyonu çok iyi değil bazı arkadaşlar parker maçında 5 kilo vermesine ve maçın sakin geçmesine aldaniyor ama durumu tam manasıyla bilmiyoruz.dayaniklilik çenede aman aman kötü değil bence mükemmel diyemesekte.yani jashuanin eksileri var ama poveye gelirsek üstad.tamam pove o gün klickoya nakavt olmadı klicko cirkeflikte yapmış olsa o maçı her… Devamını oku »
YellowMambaPove
Üye
★★
YellowMambaPove

Güzel tespitler hocam eyvallah .. Povenin hayatının maçı bu . Artık en iyi mental fiziksel hazırlığı yapması lazım .. klicko maçında gençti güçlüydü ama toydu bence, belli bi stratejisi yoktu gibi . Ben de üzülürüm o maça bı ton sopa yedi . İnşallah bu sefer olur bakalım …

King
Üye
★★
King
Hocam o maç pove heyecanına yenik düştü.kendi evinde o kadar emekle maç oraya alındı beklentiler yüksekti.ukrayna Rusya ilişkileri biliyorsunuz.klickodan böylesine bir rezil bir cirkeflikte beklemiyordu.pove klickonun karizması altındada biraz ezildi.yani Rus lobisi poveye iyilikten çok kötülük yaptı.ama herşey tecrubedir.bu sefer povenin kafası daha rahat olucak en azından kaybetcegi birşey yok karşısındada klicko gibi profesyonel şekilde bakışlarıyla ezen bir rakip olmuycak… Devamını oku »
YellowMambaPove
Üye
★★
YellowMambaPove

Çok teşekkürler hocam .. gecen güzel olsun ..

özgür can
Üye
★★
özgür can

inş. dediğin gibi olur 🙂 joshua kısa yoldan povetkini marsa yollamazsa

YellowMambaPove
Üye
★★
YellowMambaPove

Bakacaz 🙂

Tiger Uppercut
Üye
Tiger Uppercut

Overhand nasıl bir yumruk çeşidi gif yapabiliyorsan örnekle göstersene kardeşim. Saygılarımla

YellowMambaPove
Üye
★★
YellowMambaPove

Hocam yukardan asagi doğru başa atılan yumruk . Genelde kısa boksörler için avantajlı bı yumruktur . Hafif öne doğru vücudunu eğip kırışma esnasında kullanılabilir . Ben gif atmayı bilmiyorum 🙂 sayonara hocamdan bekliyom mumukunse bi gif…

özgür can
Üye
★★
özgür can

povetkin maça zaten 3-0 yenik başlıyor burdan maçı alabilirse povetkini tebrik etmek lazım kardeşim. 1-hakemler 2-dediğin gibi lobi 3-yaş faktörü

Archi
Üye
★★
Archi

Povetkini çok seven birisi olarak yorumuna katılıyorum. O değil de Povetkin Joshua yı yenerse yılın olayı olur. Boksta her türlü ihtimali gözardı etmemek lazım. Ancak yenilirse de birşey kaybetmez üstüne bir ton para kazanır.

özgür can
Üye
★★
özgür can
aynen bende senin söylediklerine katılıyorum joshua zaten çok iyi döneminde şuan favori o, bu yüzden povetkin kaybetsede sıkıntı yok, dediğin gibi tonla para alacak, ama tersi olurda povetkin kazanırsa işin rengi değişir, o işte puanla zor çünkü joshuanın arkası çok sağlam nakavtlı galibiyete imza atması gerekiyor.povetkin bu her an herşey yapabilir ama çok temkinli atak yapması gerekiyor joshuanın yumrukları çok… Devamını oku »
LAST KING AJ
Üye
LAST KING AJ

Povetkin’in AJ karşısında şansı yok

GennadyMustafa
Üye
★★★
GennadyMustafa
joshua da povetkinde kırışmadan kaçan boksör değiller.joshua takama nasıl round vermediyse povetkinede vermez. povetkin fizikisel açıdan kaybeder. david priceden yediği o kroşeyi joshuadan yerse ve maçın ortalarında olursa bu olay povetkin tko olur. povetkin joshuayı çam ağacı gibi devirir diyen arkadaşımız vardı bu da bir ihtimal fakat 38 yaşında bir adamın genç dinamik bir adamı yenme olsılığı düşük geliyo. joshua… Devamını oku »
Archi
Üye
★★
Archi

David Price in yumrukları Joshua dan daha güçlü ancak tekniği kötü adamın. O yumruğu Joshua yese adam hastanelikti kaldı ki Povetkin kd olmadı.

YellowMambaPove
Üye
★★
YellowMambaPove

“Söyle onlara yeğen, Pove emaneti olan şampiyonluğu almaya geliyormuş de , de onlara 🙂 “

GennadyMustafa
Üye
★★★
GennadyMustafa

ramiz dayı :d…

YellowMambaPove
Üye
★★
YellowMambaPove

Aynen patron 😉

YellowMambaPove
Üye
★★
YellowMambaPove

İşin esprisini geçtim de sonunda Pove reyiz çoktan hakettiği maça çıkıyor . Joshuayi, poveyi beklettiği için eleştirdim ama şimdi hakkını teslim edeyim . Gerçekten günümüz ağır siklet şampiyonlarının maç takvimine baktığımızda, açık ara öndedir rakip seçimindeki cesaretinde. Pove karşılaştığı en ters boksör olacak ama . Sebebine gelince ayrıntılı olarak fikrimce analizi paylaşacağım 🙂

Kaan Kaya
Üye
Kaan Kaya

Umarim parker maçı gibi olmaz. Biraz yumruk görelim.

özgür can
Üye
★★
özgür can

povetkin parker a benzemez kardeşim bu maç bol yumruklu geçeceği düşüncesindeyim.povetkin uzun zamandır bu maçı bekliyordu bu yüzden saldıracaktır birde sükseli bir galibiyet için uğraşacak, zaten puanlamaya kalırssa kendine vermiyeceklerini biliyordur bu yüzden tek çaresi nakavt olacak tabi bu durumda inş.açık vermez ava giderken avlanabilir.bundan 5 sene önceki povetkin olsaydı durum farklı olurdu belki.

HAYEEE
Üye
★★
HAYEEE

maç rusyada olursa povetkin jashuayı 80 bin kişinin önünde ringe anons edilirken ki atmosferle nakavt eder.rybanski maçı rusyaya alır kaçarı yok.

muhammet acar
Üye
★★
muhammet acar

Bilgehan 2 haftalık miyadı geçmiş haberi siteye koyduysa bu okuyucuya saygısızlık olur.

muhammet acar
Üye
★★
muhammet acar

jashuo haberini okudum ben ingilterede maç yapmak istiyorum bunu taraftarlarıma borçluyum hem maç abd de olursa hakemler hile yapabilir gibi birşeyler söylemiş

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

comment image hayırlı sahurlar arkadaşlar

muhammet acar
Üye
★★
muhammet acar

sağol gardaşım

mehmet dalgaç
Üye
★★
mehmet dalgaç

:)))))))))))))))))))))))))

safkan
Üye
safkan

Rus oligarka bak, bahçesine futbol sahası yaptırtmış.

Burak Yurtsever
Üye
★★
Burak Yurtsever
herkese hayırlı geceler,birkaç haber paylaşayım istedim; -ibf ggg’nin 19 ağustos’a kadar derevyanchenko ile dövüşmesini aksi takdirde kemerin kendisinden alınacağını belirtmiş. -jaime munuguia-liam smith maçı 21 ya da 28 temmuz da gerçekleşecek. -olexandr gvozdyk wbc’nin, 19 ağustosa kadar adonis stevenson ile kendisinin dövüşeceğini kendisine söylediğini belirtmiş. Ancak ortada bir badou jack rövanşı ihtimali olduğunu da söyleyelim. -david benavidez ile matt korobov… Devamını oku »
Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Verdiğin bilgiler icin Teşekkürler Burak kardeşim .. hayırlı geceler sanada hayırlı ramazanlar

Burak Yurtsever
Üye
★★
Burak Yurtsever

rica ederim yakup dostum 🙂

Prorsum
Üye
★★★
Prorsum

Kell’in rakibi hakkında henüz bilgi yok sanırim ama yine de teşekkürler burak harikasın

LeGGGend
Üye
★★
LeGGGend
Bende bir iki haber ekleyim ozaman 🙂 -wbc benavideze Mott korobovla değil Andre dirrelle karşi kemerini korumasını istiyor. -Hearn Joshuanin Wilder deplasmanina gitmek istemediğini açıkladı, Ortada 4 kemer varsa ingilterede olmalı hem fazla seyirci toplanır, Eğer Wilderle anlaşamazsa Povetkin ile 4 mln$ için Rusyada maç yapmaya hazır olduğunu açıkladı. -Tyson Fury bokstan sonra doctor olmak istiyorum, insanlara yardım etmek istiyorum… Devamını oku »
Archi
Üye
★★
Archi

Gassiev – Ussyk maçından bir haber çıkmadı. Bu konuda bir bilgin var mı?

safkan
Üye
safkan
Povetkin sabredip 7. Rounddan sonra saldırsa belki şansı olabilir derdim ama sabredemez huyudur, maçın başlarında ofans dövüşüp açıklar verir ve çok hasar alır. Aslında Parkerın taktiği iyiydi maçın başlarında ama sonra maça giremedi joshua da parker beklediği için fazla yormadı kendini, parker biraz çaylaklıkta yaptı hakeminde sayesinde. Yani joshuayı yorulacağı atraksiyonlara sokup az hasar almanız lazım bu da gerçekten çok… Devamını oku »
Archi
Üye
★★
Archi

Povetkin çok tecrübeli bir boksör bence hurra dalmaz sonuçta rakibi 4 kemer sahibi Joshua. Joshua ya en ters gelebilecek boksörlerden biriside Povetkin. Boks konusunda çok tahmin yapmayı sevmiyorum çünkü maça hazırlanma konsantrasyon ve maç günü ruh hali hepsi maçın şeklini etkileyen unsurlar. Umarım çok güzel bir maç olur.

heavyweight champion of the world
Üye
heavyweight champion of the world
Parker maçından sonra Joshua’nın artık nakavt konusunda ısrarcı olmadığını gördük ki oldukça mantıklı.Özellikle kendinden kısa ve Povetkin gibi tehlikeli boksörlerle uzak mesafe dövüşerek round round kazanmaya çalışan bir Joshua izleriz eğer böyle bir maç olursa.4 kemerin sahibi, Eddie’nin gözbebeği Joshua’nın kırışmaya girmesini beklemek hayalcilik olur.Ha fırsatını bulursa nakavtlar ama hiç kasacağını sanmıyorum çünkü Parker maçında da gördük ki puana giden… Devamını oku »
Left Hook nd Ko
Üye
★★★
Left Hook nd Ko
İlk önce hepinize selamlar… Bu maç hakkımda düşüncelerimi yazarken tamamen realist olacağım. Yani joshua’yı sevmemem veya povetkin’i çok sevmem içimden geçen gerçek düşünceyi etkilemeyecek. Objektiflik bana göre en önemli şeydir. Neyse abilerim ve kardeşlerim başlıyorum düşüncelerimi yazmaya. İlk önce bu maçın favorisi kesinkes joshua’dır bunda bir hemfikir olalım. Povetkin ise şansı düşük olmasına rağmen tehlikeli olan boksör rolünde. bu maç… Devamını oku »
Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

ağzına sağlık kardeşim

joshua 20
Üye
★★
joshua 20

gerçektende ağzına sağlık

Archi
Üye
★★
Archi

Eline sağlık güzel bir yorum olmuş.

Left Hook nd Ko
Üye
★★★
Left Hook nd Ko

Teşekkür ederim hepinize dostlar 🙂

Hit_The_Lights
Üye
★★
Hit_The_Lights
Haber bayat herhalde, boks gündeminde böyle bişey yok. Zaten Joshua Povetkin ile çıkmaz. Çünkü Povetkin’in Joshua’yı yenme olasılığı azımsanmayacak kadar yüksek. Bence KO uzak ihtimal diil. Ama çıkarsa da helal olsun. Boks sitelerinde gördüğüm kadarıyla gündemlerinde Wilder var ve maçı kesinlikle İngiltere’de yapmak istiyorlar. Kendilerini orda daha güvende hissediyolarmış (hakemler açısından), bi de para meselesi tabi. Sanki US’de hakem kollaması… Devamını oku »
Tiger Uppercut
Üye
Tiger Uppercut

Aj Wilder a sövdümü yoksa ??? Röportaj da yapamaz ama ne demiş merak ettim. Balontay mı dedi yoksa 😀

Hit_The_Lights
Üye
★★
Hit_The_Lights

Malum f ile başlayan kelime işte. Wilder’a özenmiş.

Tiger Uppercut
Üye
Tiger Uppercut

Teşekkürler dostum

Conan ☾✬
Ziyaretçi
Conan ☾✬

wilder joshua maçı 2018 de olmayacak belli. bu yemeğin daha pişmesi lazım. daha çok para getirmesi için karşılıklı atışmalar devam edecek. şu an gözü doyuran gelir gelmeyeceği için yapılmıyor. 2019 da bu maç olur.

Canki
Üye
★★
Canki

Wilder in sıradaki maçı brezilya ile olacak yüzde 70

Abdullah yılmaz
Üye
★★★
Abdullah yılmaz

bu maç 4 sene önce olsaydı kesinlikle favorim povetkin olurdu fakat zaman ilerledikçe ve povetkin’nin son maçlarındaki performansına baktıkça povetkin’de yumruk gücü ve direnç noktasında bir düşüş olduğunu gördük. bu da gayet doğal bir şey… yani jashua maçı büyük ihtimalle alır gibi…

joshua 20
Üye
★★
joshua 20

benim bu maçtaki görüşlerimi söyliyeyim bu maç joshua alır kısasa kısas 😛

GGGökhan
Üye
★★
GGGökhan

Yakına girebilirse Povetkin nakavtlar..Uzakta tutabilirse Joshua sayıyla kazanır.

joshua 20
Üye
★★
joshua 20

joshuanın tek sorunu kısa boylu boksörlerden sıkıntı yaşaması
bunu carlos takam maçında görmüştük bu maçtada kesin göreceğiz
bu maçtan sonra sosyal medyaya göre joshunaın bi diğer sonraki rakibi wildermış hemde kesin

tipitip
Üye
★★★
tipitip

Şu eddi gibi ticari zekası yüksek bir boks promotörü olsa, bizim memlekette inanın boks zirve yapar…ama bizde nerede…bizdekiler hem acemiliği hem de uyanıklığı birbirine katar: sunumdan sonra maçı izledi diye micheal buffer dan bilet parası keserler vallahi…

joshua 20
Üye
★★
joshua 20

slm tip tip

tipitip
Üye
★★★
tipitip

selamlar dostum

tipitip
Üye
★★★
tipitip

aynen del patrone…dostum ne diyorsun şimdi caşuanın rakibi kim gibi, son durum ne?

joshua 20
Üye
★★
joshua 20

del patrone avtarını neçok değiştiriyorsun yavaş yavaş 😛

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

bu avatarındaki kim peki 🙂

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Valla çıkartamadım ya bide şimdiki haline aşina oldum belki ondandır 🙂

joshua 20
Üye
★★
joshua 20

anladım

tipitip
Üye
★★★
tipitip

çok sağol Del,gelişmeleri senin yorumlarından takip ediyorum…
selamlar..

Archi
Üye
★★
Archi

Adamlar bir ürün nasıl pazarlanır çok iyi biliyorlar.

joshua 20
Üye
★★
joshua 20

yakup reis nerdesin

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

sağol sametim sen nasılsın nerelerdesin sesin soluğun çıkmaz oldu

joshua 20
Üye
★★
joshua 20

vallah abe dedim biraz kafa dinlendireyim dedim çok şükür bende iyim yakup abe sağol var ol

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

iyi yapmışsın allah iyilik versin kardeşim

joshua 20
Üye
★★
joshua 20

teşekürler yakup kral kral kral

Canki
Üye
★★
Canki

Povetkin den son dakika açıklaması biz ne joshualar gördük gül gül öldük

MYD
Üye
MYD

Abi povetkin 12 round dovusemez ama jasuayi zorlar yorar jasua da yorulunca 12 round dovusemez .bence güzel kaliteli maç olur .iki taraf arasında gider gelir 12 round sonunda ikiside bitmiş olur .jasua ud ya da sonlarda tko ile alır

cemil aslan
Üye
cemil aslan
joshua povetkin’i çantada keklik görüyor galiba, adam povetkinden sonra wilder maçı nasıl olur diye wilderi düşünüyor. joshua ağır favori diyenler çoğunlukta ama bu tip maçları olağan koşullar içerisinde düşünmeyelim arkadaşlar. povetkin için bu maç son atımlık barutunu kullanacağı, çok özel motivasyonla hazırlanacağı ve yaşayacağı bir maç olur. povetkin kendisine yapılan haksızlıklardan alnının akıyla ve başarılı bir şekilde çıktı ve bu… Devamını oku »
Archi
Üye
★★
Archi

Dediklerine yüzde yüz katılıyorum. Birde dünyada parayı kontrol eden güç ingiltere ve amerika boksu da kontrol ediyor. Povetkinin kaybedeceği birşey yok ama kazanacağı 4 kemer var bir de bu 4 kemeri alırsa rakipleri rusyaya gelmek zorunda kalacak. O nedenle povetkinin şansı az değil.

joshua 20
Üye
★★
joshua 20

beyler hele bi gitip namaz kılayım geliyorum şimdi tamam

Archi
Üye
★★
Archi
Eminimki dünya da tüm boksseverlerinin heyecanlanmasını sağlamıştır bu haber. Bu maç olursa bana göre Wilder – Ortiz maçının popularitesini ikiye katlar ve yılın maçı olur. Povetkin şu dönemde ağır siklette izlemekten en çok keyif aldığım boksör. Gerçek bir savaşçı. Stili mükemmel. Kliçkoya kaybettiğinde gerçek boksseverler Kliçko nun sürekli sarılmasına neden olmuştu. Bu maç ile alakalı Joshua çok beğenmediğim bir boksör… Devamını oku »
Yasin Yavuzyılmaz
Üye
★★

wilder veya povetkin, artık olsun bir şeyler. zaten maç ilan edildikten sonra kim bilir tarihi ne zamana atacaklar, bir de maçı bekleyeceğiz, ömrümüz gitti maç beklerken 🙂

povetkin ile maç ilan edildiğinde detaylı olası maç analizimi yayınlayacağım.

King
Üye
★★
King
İlk yarıdan sonra jashua yorulur pove istediklerini yapar demek doğru değil.povede çok iyi kondüsyona sahip değil.keza parker maçı içinde aynı muhabbet döndü bekledik 6-7-8 maç bitti hiç birşey yapamadı.parkerin ki kondüsyon problemi değildi ama maça giremedi.takam ilerleyen roundlarda maça giricekken hakem araya girdi.demem o ki pove maclarinda çok yumruk alıyor açık veriyor yüzüde deformeye çok müsait eğer jashua yüzünde açılmaya… Devamını oku »
Bruiser
Üye
Bruiser

Takam karşısındaki Joshua’nın Povetkine karşı 4 round bile şansı yok. Takam biraz daha düzgün boks yapsa rezil rüsva edecekti AJ’yi.

Povetkin Aj’nin bastığı steroidlerin yarısını basabilirse maç %100 Povede. Boks kalitesi olarak teknik olarak ikisinin arasında dağlar var.

Yarde
Üye
Yarde

Takam karşısındaki Joshua da yok eski povetkinde yok şuan.

Parker karşısındaki joshuanın kondisyon sorununa çare bulunmuş görünüyor. Gücünü tasarruflu kullanarak 12 raundu çıkarıyor artık.

Boy farkı var 2 boksör arasında. Kırışmalarda joshua galip çıkacaktır. reach ve boy avantajı joshua da.

Parker gibi hızlı da değil povetkin. Bu maç yüksek ihtimal nakavtla bitecek.

GGG44
Üye
★★
GGG44

jashua povetkinin biletini keser.jashuanın biletini kesebilecek tek boksör %51 kazanma ihtimali olan wilder reis 🙂

Yarde
Üye
Yarde
Bu maç kesinlikle yakın dövüşle geçer. Joshua reach 2.08 cm. Hem uzun hem reachi iyi. güçlü olduğunu herkes biliyor joshuanın. Povetkin içeri girmek isteyecektir. Joshua içeri girmek isteyen bir povetkin i 2.08 reach ile açık çok rahat yakalar. Povetkinin uzaktan dövüşte başarısız olduğunu biliyoruz. Hızlı da değil. Parker hızı ile nakavt olmadı. Bu maçta nakavt kaçınılmaz. Joshua 8-9-10. rauntlardan birinde… Devamını oku »
Antiwilder
Üye
★★
Antiwilder

Usyk-gassiev macini soranlar olmus,ben macin 21 temmuzda yapilcagini duydum ama hala bi aciklama yok.yer olarak soci veya arabistan konusuluyo.

hayemaker
Üye
hayemaker

povetkin gozu kara dovusurse, kirismaktan cekinmezse sansi olabilir.. fakat parker gibi kacak dovusup puan boksu yaparsa hic sansi yok.

Yarde
Üye
Yarde

Uzaktan dövüşte povetkin başarısız illaki içeri girmek isteyecek. Joshua o reach ile povetkini açık çok rahat yakalar.

Price bile yakaladı ipler olmasa ringden çıkıyordu povetkin 🙂

Povetkin puana oynamaz. İçeri girmek isteyip yakın dövüşecek. Boy farkı da var joshua kırışmalardan galip çıkacaktır.

Rhastaa
Üye
★★
Rhastaa

joshua için çok kaliteli tecrübeli bir rakip insanlara boksör harcaması çok kolay geliyor evet povektin yaşlandı ama ne bileyim balon yakıştırması çok acımasızca geliyor…
saygılar selamlar

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder
poveye balon diyen adam boksun b sinden anlamayan adamdır kimse kusura bakmasın he yaşlandı eski performansı yok dersin ona bişey diyemem ama balon demek bu işi bilmemek demektir ..şu an aktif ağırsikletlerin içinde bana göre en klas isim povetkindir bunu tartışmam bile lakin bu maç için benimde favorim joshua olur nedeni ise povenin en son 2 maçı bunu bize gösterdi… Devamını oku »
Left Hook nd Ko
Üye
★★★
Left Hook nd Ko

Poveye balon demek nedir ya .d.d öyle yakıştırmalar yapan mı var. Allah çarpar adamı 🙂 Povetkin tam anlamıyla komple bir boksördür joshua gibi kollanan ve kıçından soluyon veya wilder (Çok seviyorum wilderi) gibi tekniksel sıkıntıları olan bir boksör değildir. Tam anlamıyla komple bir boksördü povetking. Tek düşmanı zaman reisin.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

o parantez olayı durumu kurtarmış 🙂

Left Hook nd Ko
Üye
★★★
Left Hook nd Ko

Bakma tkdw’m wilder gönlümün efendisi benim sadece doğru konuşuyorum. Wildersiz bir heavyweight ağaçsız bir ormana benzer. 🙂

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

süper yorum kanka wildersiz bi ağırsiklet ağaçsız bi ormana benzer 🙂

veznedar
Üye
veznedar

E Wilder ile karşılaşacak hali yoktu.İngiliz boks lobisi kaçabildiği kadar kaçacaktır Wilderden. Baktılar iş ciddi 50 milyon lafını unuttular hemen.Adamlar fişi kimin çekebileceğini biliyorlar.

Archi
Üye
★★
Archi
Burada birkac yorum yaptı povetkin – joshua maçı olursa diye ancak ben joshua tarafının wilder ile maç yapma ihtimalini daha yüksek görüyorum. Sonuçta wilderi yenerse 5 kemerin birden sahibi olacak ve bu maç son yılların en büyük maçı olacak. Joshua povetkine gore avantajlı yanlara sahip ancak bir klicko kurnazlığı ve ring zekası yok. Klicko o maçı boks yaparak kazanmadı. Joshua… Devamını oku »
GGG
Üye
★★★
GGG

Formda bir Povetkin, caşhuva’ya hayatının dayağını atar. David sprice maçında iyi görünüyordu. %100 performans göstermesine gerek yok. %60-70 performansla da caşhuva’yı yener

GGG
Üye
★★★
GGG

Caşhuva mı defans yapıyor 🙂 evet bence de Parker Maçında hakemle oluşturduğu ikili defans hattı oldukça iyiydi

hayemaker
Üye
hayemaker

jashua’nin sonu morrison’a benzeyecek.. ne kadar yeteneğin olursa olsun zayıf bir çenen var ise her maç büyük bir risktir. balonun teki çıkar iki tane rastgele denk getirir kemerleri alır gider sonrada iki maç savunamadan başkasìna kaptırır..

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

joshua zayıf çeneli mi?

hayemaker
Üye
hayemaker
degil mi? hatta parker ve tayfası adamın çene zafiyetini konu alan video hazirlayip konferansta yayinlamistinbu video youtube’de var bulabilirsin.. klitscko’ya knock down oldu, whyte onu ikinci rauntta sersemletti, dobois sparing macinda knockdown etti, amatorde de var bir kac vukuati.. ismini unuttum bir herif dqha sparingde onu yere sermisti. ama sen bunca seye ragmen hala onun cenesin saglam olduguna iddia ediyorsan… Devamını oku »
Ali55
Üye
Ali55

Arkadaşlar Povetkin de boksör mü, Klitschko ya yenilen adam böksör değildir benim gözümde..