Boks

Muhammed Ali Kupasında Şampiyonlar Tartıya Çıktı! Enfes Gece Bu Akşam DMAX’te!


İskoçya’nın Glasgow kentinde karşı karşıya gelecek olan Muhammed Ali Kupası yarı finalistleri tartımlarını verdi. Hem yarı final hemde dünya şampiyonluk maçı değeri taşıyan dev karşılaşmalar için heyecan dorukta!

IBF süper tüy sıklet karşılaşmasında Anthony Yiğit’i eleyip yarı finale çıkan Rus şampiyon Ivan Baranchyk (63.3 Kg) ile İngilizlerin süper star adayı yenilgisiz ismi Josh Taylor (63.5 Kg) tartıda yüzleşti. İkili itiş kakış ile geçen tartı yüzleşmesini olaysız tamamladı.

Bir dünya şampiyonluk maçı ise IBF ve WBA’de horoz sıklette yapılacak. Aynı zamanda Muhammed Ali kupası yarı finali değeri taşıyan mücadele için WBA şampiyonu Japon Naoya Inoue ve Porto Rikolu IBF şampiyonu Emmanuel Rodriguez tartıya çıktı. Basın toplantısında antrenörlerin tartışması hafızalarda yer alırken boksörlerin yüzleşmesi maçın fitilini resmen ateşlemiş oldu. 53.4 Kg gelerek verdikleri başarılı tartımın ardından maç ilan edildi. Bu maç aynı zamanda bir unvan birleştirme mücadelesi.

Karşılaşmalar 21.25’ten itibaren DMAX’ten canlı olarak yayınlanacak ve mikrofon başında Bilgehan Demir olacak.


0 0 vote
Article Rating

Fight Club

Fightclub, Türkiye'nin En büyük dövüş sporları sitesi

İlgili Makaleler

Abone ol
Bildir
117 Yorum
En Eskiler
En Yeniler En Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments
Telephone4944
Telephone4944
2 yıl önce

Arkadaşlar Deontay wilder Bezelye maçı sabah tam olarak pazar sabahı 05.00 damı başlayacak ?Lütfen bilgisi olan söylesin

Conan
Conan
2 yıl önce
Reply to  Telephone4944

5te yayın başlayacak. Wilder maçı 7 gibi başlar.

FOREMAN
FOREMAN
2 yıl önce
Reply to  Conan

Başka hangi güzel maçlar var wilder gecesinde?

Conan
Conan
2 yıl önce
Reply to  FOREMAN

başka güzel maç yok gibi bir şey.

FOREMAN
FOREMAN
2 yıl önce
Reply to  Conan

Eyvallah dayı.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
2 yıl önce
Reply to  FOREMAN
About Billions
About Billions
2 yıl önce

son zamanların en güzel gecelerinden bi tanesi. bu hafta, ‘kaliteli boksör festivali’ ismini hakediyor bence. tıka basa boksun üstüne, demli bi taylor nakavtı, benim gibi taylorsever, keyif ehilleri için eşsiz bi olay olur sanırım. rodriguez vs inoue maçı da gerçekten çok büyük heyecan sebebi. inoueyi severim, rodriguezi sevmem ama beğenirim. bence gerçekten çok kaliteli boks yapıyor. inouenin, payano maçında sıkıntı… Devamını oku »

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
2 yıl önce
Reply to  About Billions

ustad hosgeldin. nerelerdesin ya, keyifle okudum. eline saglik. elin degmisken birde wilder macini yorumla, teknik olarak bir doktur.

ordinaryus h
ordinaryus h
2 yıl önce

@about billions Ivan çok güçlü ama Taylor’a adam akıllı isabet ettirebilir mi muamma. O maç için endişelenme Taylor lehine her sonuç çıkabilir dostum. Bu arada unstop reise katılıyorum, bir de wilder maçını yorumla teknik olarak döktür 🙂

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
2 yıl önce
Reply to  ordinaryus h

ordi baskan hosgeldin, wilder macina bir yorumda sen at, cogunluk wilderin cok erken bir nakavt yapacagini yazmis

ordinaryus h
ordinaryus h
2 yıl önce

Unstopreis Breazeale sabit bir boksör, crosslara karşı savunmasız. Wilder’dan hardcore nakavt bekliyorum.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
2 yıl önce
Reply to  ordinaryus h

baskan birebir aynisi oldu, tek atti wilder

About Billions
About Billions
2 yıl önce
Reply to  ordinaryus h

@ordinaryus h, dostum umarım öyle olur, ben hala sıkıntılı bi maç olarak görüyorum. wilder maçı için düşündüklerimi yukarıya yazdım dostum, umarım beğenirsin 🙂 .

ordinaryus h
ordinaryus h
2 yıl önce
Reply to  About Billions

hahahahah çok begendim dostum özellikle sedye yorumu :d

About Billions
About Billions
2 yıl önce

, hoşbuldum, çok teşekkür ediyorum. wilder maçı için söylenebilecek çok fazla söz yok bence. wilderın darmaduman edeceğini düşünüyorum 🙂 . bu maçın olacağını duyan sedye üreticilerinin, maç sonu breazealein kendi sedyelerinde taşınması için verecekleri mücadele, bence maçtan daha ilgi çekici 🙂 . saygılarımı sunuyorum.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
2 yıl önce
Reply to  About Billions

ustad aynen oyle oldu, ilk roundda nakavtladi wilder

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
2 yıl önce
Reply to  About Billions

ne güzel bi yorum böyle 🙂 üstadımız şaşırtmıyor bizi. ellerine sağlık…

About Billions
About Billions
2 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

kurt, çok teşekkür ediyorum dostum, ne mutlu bana.

tipitip
tipitip
2 yıl önce
Reply to  About Billions

Harika bir yorum yine Dostum ellerine sağlık

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
2 yıl önce
unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
2 yıl önce
Tuaman
Tuaman
2 yıl önce

İnoue ve taylor favori. Baranchykin sert bi boksör olduğunu ama aman aman bi puncher olduğunu düşünmüyorum. Ama yine de taylorla güzel bir maç izletir bize.

Telephone4944
Telephone4944
2 yıl önce

Arkadaşlar pazartesi günü ilk sparring maçıma çıkacam şimdiden herkes hakkını helal etsin.dualarınızı eksik etmeyin..maç yapacağım çocuğun ilk sparring maçı degil bir sparring maçını izledim fena şekilde birbirlerine daldılar çoçugu ciğerden yakaladı ..çocuk acayip bir şekilde kıvrandı hoca herkes çocuğun başına geldi acayip sert vuruyor 18 yaşında olmasina rağmen… fitnesten geldi çok kalıplı biri bende çok sert vururum dün antremanda şağ… Devamını oku »

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
2 yıl önce
Reply to  Telephone4944

gulum simdiden basarili ve sakatliklardan uzak bir sparring dilerim, seni tutuyorum +1903

Telephone4944
Telephone4944
2 yıl önce

Sağol abim 🙂

Left Hook nd Ko
Left Hook nd Ko
2 yıl önce
Reply to  Telephone4944

Dostum sana bir kaç tavsiyede bulunayım. benim klasik taktiğimi yap eğer sert yumruğu kroşe ise sağ kroşe atabileceği bir yere geçip sana sağ kroşe atacakken sol kroşe ile cevap ver karşındaki sağ kroşe ile saldırıyorsa sol kroşe en iyi counterpunch yöntemidir. birde senden daha kuvvetliyse hiç kırışma direk clinche gir o seviyelerde kırışma anında reflexif eskivler falan zor iş direk… Devamını oku »

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
2 yıl önce

sağ kroşe atarken sol kroşe yiyen adamlar sanki vuruştan 2-3 kat daha fazla etkileniyormuş gibi oluyor. hayatımda gördüğüm en cılız yumruklarla yapılan brutal ko lar hep böyle olmuştur. dövüşçüler kendi vurdukları taraftan kroşe yeyince çok kolay ko oluyorlar. sanırım yumruğu görme şansları çok düşük olduğu için. gerçi senin dediğinle benim ki aynı mı bilmiyorum. benim bahsettiğim canelo nun james kirkland… Devamını oku »

Tuaman
Tuaman
2 yıl önce

Left hooktan klitscko ensantreleri 😀

asy783
asy783
2 yıl önce

Barancikin hiç mi şansı yok arkadaşlar? Bence az da olsa var

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
2 yıl önce
Reply to  asy783

olmaz olur mu gulum, hemde baya yuksek sansi var, zor oyunu, guc teknigi bozar. maci nakavtla baranchyk kazanir, sayiyla round vermeden taylor kazanir, ama baranchyk baski yaptigi zamanlarda taylor hata ederse nakavt kesin, gozunu yerde acar, baranchyk sikletin en sert isimlerinden ama hangisi kazanirsa kazansin progreis bu ikisini rahat ayiklar adamda boks adina her sey var

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
2 yıl önce
Reply to  asy783

aslında ben çoğu kişinin aksine baranchyk ın çok güçlü olduğunu düşünmüyorum. güçlü bir boksör ama abartılacak bir kuvveti yok. çok agresif olduğu ve rakiplerini sürekli olarak kavgaya çektiği için canlarını fazlasıyla yakıyor. özellikle acı eşiği düşük boksörlere karşı birebir. daha adam ne olduğunu anlayamadan kendisini makine gibi yumruklayan bir baranchyk ile karşılaşabilir. bu maçta baranchyk ın en büyük şansı da… Devamını oku »

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
2 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

guzel yorum ahmedim

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
2 yıl önce

teşekkür ederim halil reis. 12 saat içinde boksa doyacağız inşallah. çok güzel maçlar var.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
2 yıl önce

beyler adamim gerwonta davis, 27temmuzda ricardo nunez ile maca cikacak, kesin bilgi

VolkanK
VolkanK
2 yıl önce

Josh Taylor postol maçında çok fire verdi bana göre zor kazandı. Ama barancyk’in gücü dışında pek bi numarası yok Taylor rahat kazanır

HAYEEE
HAYEEE
2 yıl önce

Evet süprize hazır mıyız ? wilder brezeli yıkamıyacak, hatta brezelea nin yeneceğini düşünüyorum bekleyin ve görün…

maarek
maarek
2 yıl önce
Reply to  HAYEEE

sadece wilderin kacinci round nakavt edecegini tahmin etmemiz lazim baska ihtimal gormuyorum 🙂

Abdullah yılmaz
Abdullah yılmaz
2 yıl önce

Tüm boks tutkunu arkadaşlarıma hayırlı akşamlar diliyorum,herkese iyi seyirler..

Conan
Conan
2 yıl önce

Eyvallah Apo kardeşim. Boks maçları bence dünyada bir numaradır.

Conan
Conan
2 yıl önce

BJS oğlanı ve joe Joyce’un maçları S sport Plusta canlı yayınla.

Yayın 22:30da başlıyor.

Abdullah yılmaz
Abdullah yılmaz
2 yıl önce
The Greatest of All Time
The Greatest of All Time
2 yıl önce

Inoue – Rodriguez maçının başlamasına dakikalar kaldı. Bakalım Rodriguez’i de yıkabilecek mi canavar Inoue.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
2 yıl önce

bence yıkar

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
2 yıl önce

birkaç maçından gördüğüm kadarıyla inoue arka arkaya yumruk aldığı zaman kapanıyor ve bir süre karşılık vermiyor. aslında ona karşılık verebilecek, canını yakabilecek bir boksör ile dövüşse zorluk yaşayabilir. ama bu kişi rodriguez olabilir mi? sanmıyorum.

GGGökhan
GGGökhan
2 yıl önce

Offf bu İnouenin nasıl bir yumruk gücü var arkadaş yok böyle bir şey. Tüm sikletlerde en dominant boksör bence.

Yavuz01
Yavuz01
2 yıl önce

bu adam müthiş müthiş.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
2 yıl önce

önceleri ön yargıyla yaklaştığım, resmen sevmemek ve beğenmemek için izlediğim adamlara yavaş yavaş hayranlık duymayı çok seviyorum 🙂 benim için usyk da bu boksörlerden biridir mesela. ”ilk başlarda yemişim öyle monster ı. jarrel miller ın götü kadar ağırlığı var” diyordum ama son 6-7 aydır ne zaman izlesem daha çok hoşuma gitmeye başladı. adamda kilosunun çok çok üstünde bir güç var.… Devamını oku »

Yavuz01
Yavuz01
2 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

bence de ağır siklet bir numara ama alt sikletlerde böyle adamlar olduğu sürece en azından boks sporu için bir kazanç. gerçekten lakabı gibi canavar. felaket bir güç var ama tekniği de mükemmel bence.

The Greatest of All Time
The Greatest of All Time
2 yıl önce

53 kiloluk bir canavar bu adam.

IronMuzaffer
IronMuzaffer
2 yıl önce

Maçı boşverdim arkadaki uzun sarışın hatunu ne s….rim bee

lenoxlewis
lenoxlewis
2 yıl önce

.İnoue tam bir monster aq

Yavuz01
Yavuz01
2 yıl önce

yalnız nonito da çok centilmen. seviyorum böyle adamları.

яσмαη
яσмαη
2 yıl önce

İnoue sen nasıl bir yaratıksın amk binaya girmeden açtım telefondan baktım reklamdi eve çıktım odama geldim açtım maç bitmiş 2. Round da hayvan herif izleyemedim ya

The Greatest of All Time
The Greatest of All Time
2 yıl önce
Reply to  яσмαη

Minyatür Mike Tyson. 🙂

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
2 yıl önce

yalnız nonito donaire acayip sevimli, acayip sempatik bi insan ya. ryan burnett sakatlandığında sevinmemişti bile. çok yakın ilgi göstermişti. az önce de inoue ye karşı(halbuki inoue yabanidir biraz) samimi tavırlarını görünce bir kere daha hayran kaldım 🙂 inşallah donaire kazanır :)) nonito eski formunda değil ama biliyorsunuz o da çok güçlü vuran bir boksör. üstelik size avantajı var. inoue gibi… Devamını oku »

яσмαη
яσмαη
2 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

İnoue mi yabani? İnstagram dan takip ediyor musun bilmem ama zolani tete ile felan baya yakındılar. İnoue de çok cana yakın adam banyodan çıkıp yayını acana kadar nakavt etmiş hayvan herif

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
2 yıl önce
Reply to  яσмαη

valla ko ettiği adamlara pek sıcak davranmadığını düşünüyorum. nonito donaire ye karşı da zorlama olarak samimi görünmeye çalıştı bence.

яσмαη
яσмαη
2 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Bu maç araları gergindi. Rodriguez ile basın için yapılan antrenman da Rodriguez in babası naoya nin babasını itti antrenmanlarını izlemesin diye.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
2 yıl önce

tekrar söylüyorum baranchyk bence çok güçlü vuran bir boksör değil. çok power punch vuran, agresif ve kırışmacı bir boksör. ama aman aman bir yumruk gücü yok. zaten son 6 maçında 2 nakavtı var. birinde 166 lık kendisinden çok daha ufak bir cüsseye sahip, kırışmacı bir boksör olan(bu işine gelir) petr petrov u nakavt etti. diğerinde de anthony yiğit i yatıramadan… Devamını oku »

The Greatest of All Time
The Greatest of All Time
2 yıl önce

Baranchyk it dalaşına çevirirse maçı, Josh Taylor’ı bozarsa şansı az değil.

lenoxlewis
lenoxlewis
2 yıl önce

Teknik mi güç mü bunu göreceğiz.Tabiki teknik tabiki Taylor diyorum

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
2 yıl önce

baranchyk kısa ama daha yapılı bir vücudu var. taylor çok cılız kalmış sanki. dediğin şey mümkün olabilir.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
2 yıl önce

ustinov-joe joyce maçı da birazdan başlayacak arkadaşlar

The Greatest of All Time
The Greatest of All Time
2 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Teşekkürler dostum haber verdiğin için.

Yavuz01
Yavuz01
2 yıl önce

taylor teknik olarak çok daha iyi bir boksör. barancyhk in karşısında yiğit gibi kırışmaya girip çok yumruk yiyen bir boksör olmayacak. zevkli bir maç olacağını düşünüyorum yine de. hadi izleyelim.

Yavuz01
Yavuz01
2 yıl önce

joe joyce maçı da başlıyor 🙂

Yavuz01
Yavuz01
2 yıl önce

joe joyce da ağır çekimin ağır çekimi gibi. ne acayip bir boksör.

The Greatest of All Time
The Greatest of All Time
2 yıl önce

Taylor mesafeyi iyi ayarlıyor. Böyle giderse Baranchyk’in işi zor.

Yavuz01
Yavuz01
2 yıl önce

çok boşa yumruk sallıyor ivan. böyle giderse yorulur. uzun boyunun avantajını iyi kullanıyor taylor.

Del Patrone
Del Patrone
2 yıl önce

arkadaşlar kaç maç yayınlanacak acaba? bir bilgisi olan var mı? direkt başlasa çok iyi olur.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
2 yıl önce

joyce 4. raundda sağlam bir sol kroşeyle ustinov u nakavt etti.

Abdullah yılmaz
Abdullah yılmaz
2 yıl önce

Joyce Ustinov u ko yaptı

Abdullah yılmaz
Abdullah yılmaz
2 yıl önce

Taylor 5 raundda ağır yumruklar aldı

IronMuzaffer
IronMuzaffer
2 yıl önce

Haydi Baranchyk devir su kendini begenmis Iskocu hadi oglum!!!!

GGGökhan
GGGökhan
2 yıl önce

Baranchyk bu raund müthişti az kaldı yatıyordu Taylor.

Yavuz01
Yavuz01
2 yıl önce

barancyhk coştu 🙂

GGGökhan
GGGökhan
2 yıl önce

Göz ucuyla Joyceun maçına baktım. Rakip diye Yozgatlı bir dayıyı almış karşısına. Bu Joyce dan bir cacık olmaz arkadaşlar tam bir Balon.

Oldi
Oldi
2 yıl önce

Baranki noldi demiştim

Yavuz01
Yavuz01
2 yıl önce

geçmiş olsun

The Greatest of All Time
The Greatest of All Time
2 yıl önce

Hiç disiplinini bozmuyor Josh Taylor. Helal olsun.

Yavuz01
Yavuz01
2 yıl önce

barancyhk çok gereksiz yordu kendini. ve yumrukları da çokta indirici değilmiş. taylor da çene de sağlam gözüküyor şu ana kadar ve hala diri. arap atı gibi sonradan açıldı 🙂

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
2 yıl önce
Reply to  Yavuz01

ben ısrarla diyorum aslında ama kimse dinlemiyor 🙂 baranchyk ın özelliği çok power punch atması ve çok agresif dövüşmesi. aman aman bir gücü yok.

Yavuz01
Yavuz01
2 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

aslında yiğit karşısında belli olmuştu. gözü o hale gelmese ve devam etse barancyhk in kondüsyon sıkıntısı yaşayacakmış gibi hisse kapıldım. yazık olmuş valla.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
2 yıl önce
Reply to  Yavuz01

ben çok üzülmedim çünkü baranchyk yine de kazanırdı bence. yiğit den daha iyi bir boksör olduğunu düşünüyorum.

Yavuz01
Yavuz01
2 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

en azından 12 round görürdük anlamında demiştim. yoksa daha iyi bir boksör olduğu konusunda hemfikirim ama devasa fark yok bence.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
2 yıl önce

bilgehan demir in uzun bir süreden sonra ilk kez bu kadar taraflı maç anlattığını görüyorum. baranchyk ın net şekilde kaybettiğini kabullenemedi bir türlü.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
2 yıl önce

yılın maçlarından biri gerçekten. inanılmaz bi keyifle izliyorum. taylor, baranchyk gibi bir canavarı evire çevire dövmeye başladı.

Yavuz01
Yavuz01
2 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

çok iyi maç. gözlerimizin pasını sildiler gerçekten. hakkını yemeyelim baracyhk inde

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
2 yıl önce
Reply to  Yavuz01

adam her şeyiyle savaştı helal olsun

lenoxlewis
lenoxlewis
2 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Aynn öyle müthiş bir maç canelo jacobs maçı nere bu nere

TYSON
TYSON
2 yıl önce

deneme 1 2

TYSON
TYSON
2 yıl önce

baranchyk bal porsuğu gibi saldırıyor kaybetse de güzel maç oluyor

The Greatest of All Time
The Greatest of All Time
2 yıl önce

Ne maçtı ama. Mücadeleyi hiç bırakmadı Baranchyk. İyi savaştı. Helal olsun.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
2 yıl önce

uzun zamandır şöyle keyif alarak maç izlediğimi hatırlamıyorum. harika bir maçtı 🙂 her iki boksöre de helal olsun. taylor zaman zaman zorlansa da net bir şekilde kazandı. şimdi gelsin taylor-prograis maçı. inşallah o da en az bu maç kadar keyifli olur.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
2 yıl önce

117-109 taylor bence

The Greatest of All Time
The Greatest of All Time
2 yıl önce

Aynı duyguları paylaşıyoruz Bilgehan Abi. Çok ciddi bir şekilde desteklediğim Deontay Wilder gerçekten kan donduran, hiç hoş olmayan bir açıklama yaptı.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
2 yıl önce

billy joe nun maçı devam ediyor beyler. ama rakibi çok zayıf. hatta kemer maçında böyle bir rakip rezalet…

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
2 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

rakibe rezalet dedik ama bjs de aynı vaziyette. 6. raundda yediği çok sert olmayan bir kroşeyle feci şekilde sallandı bjs. az daha down oluyordu. çenesinin bu kadar zayıf olacağını beklemezdim.

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
2 yıl önce

bjs maçıda çok güzel oluyor beyler

the best all time naoya inoue
the best all time naoya inoue
2 yıl önce

abi sürekli yönetici onayı çıkıyor
bunu çözemedim

the best all time naoya inoue
the best all time naoya inoue
2 yıl önce

yetenekli gary russel jr maçıda izlemeye değer bir karşılaşma

AgnusDei
AgnusDei
2 yıl önce

Baranchyk taylor maçı çok zevkliydi. Ama yemesini istediğim dayağı yemedi. Ordi kanka hatırlıyorsan taylor’un baranchyk için ucuz kurtuluş olacağını demiştim. Bunu prograis’in önüne atmak lazımdı. 🙂 Taylor’u açıkça beğenmedim. Çok daha rahat yenebilirdi bence. Baranchyk gereksiz zor anlar yaşattı. Taylor biraz üzerine gitse nakavt edebilirdi. Kontrayı bulduktan sonra çekingen davrandı çoğu zaman bence. Deontay’dan brutal k.o bekliyorum. Ama muhtemelen t.k.o… Devamını oku »

ordinaryus h
ordinaryus h
2 yıl önce
Reply to  AgnusDei

hatırlıyorum dostum 🙂 ama ben Taylor’ı çok beğendim. Taylor’ın çenesini de çok beğendim 5. round hariç round verdi mi tartışılır. Taylor çok büyük bir yetenek dostum kontraları muazzam, bir üst siklet dahil herkese şansı var. bence Baranchyk’i çok fena dövdü. 2 kere down edip hemen hemen tüm roundları kazanmak bence ko etmekten beter bişey 🙂 Prograis ile final iskoçya’da olacakmış.… Devamını oku »

AgnusDei
AgnusDei
2 yıl önce
Reply to  ordinaryus h

117-109 bence haklı puanlamaydı. Net bir nakavt bekliyordum. Bence prograis taylor’u dediğin kadar çekişmeden yenecek. Beni taylor’un performansı tatmin etmedi açıkça. Çok ama çok daha rahat yenebilecek bir adamdı bence. Yoruma bir iki şey eklemişsin. Ben de ekleyeyim. Daha önce prograis’in zor bir şekilde kazanacağını söylemiştin. Ben öyle düşünmüyorum. Bence sen de rahat ol prograis dominant bir şekilde kazanacak. Nakavt… Devamını oku »

ordinaryus h
ordinaryus h
2 yıl önce
Reply to  AgnusDei

dostum beni tatmin etti performansı 117-109 bile olsa açık ara kazandı sonuçta. Baranchyk bence iyi dayak yedi rahatlaman lazım 🙂

AgnusDei
AgnusDei
2 yıl önce
Reply to  ordinaryus h

Açık ara kazandı baranchyk iyi de dayak yedi ama onu prograis brutal k.o etmeliydi. içim anca öyle soğurdu. 🙂

AgnusDei
AgnusDei
2 yıl önce

Bu arada site 2-3 gündür ara ara çöküyor mu ?

Öğretmen Bey
Öğretmen Bey
2 yıl önce

Taylor çok iyi bir galibiyet aldı. Uzun zaman sonra keyifli bir maç izledim doğrusu. Baranchyk yumruğa kafa atıp durdu 🙂 gerek zayıf savunması gerek Taylor’un jab isabetleri bunu gerektirdi. Yine de korkusuzca ileri gitmesinden dolayı kutluyorum. Bize zevkli bir maç sundular. Taylor teknik olarak daha iyi ve isabetli , düzgün yumruklar vuruyor. Baranchyk ise çok savruk ve dağınık. Havayı dövdüğü… Devamını oku »

maarek
maarek
2 yıl önce

bezelye surpriz yapacak diyenler nerde ?

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
2 yıl önce
Reply to  maarek

onlar uyanmadan WlLDER biletleri kesti, balon wilder nakavtlarina yenisini ekledi, yumruk atmayi bilmeyen ama hep nakavtla kazanan wilder, “wildera yumruk atmayi ogretsinler”, bu mac sonrasi bir cok yabanci otoriye wilder icin tum zamanlarin en hardest puncher imi yorumunu yapmis, tyson,foreman, shavers ve wilder diyolar

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
2 yıl önce

ve ben wilder kadar gucu basarili transfer eden, vucudunu yumrugunun arkasina koyan ve simsek gibi suratli atan bir dogustan puncher kolay kolay gelmez, cidden bu adam kotu bi boksor olabilielr ama muthis bir puncher ve o yumrugunun ekmegini yiyor, oyle bir ekmek ki kotu boksorlugu teknigi falan hepsine ramen kazandiriyor

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
2 yıl önce

buda kotu kalpli katil wilderin mac sonu verdigi goruntu

https://www.instagram.com/p/BxoZ__WgplI/?igshid=wlww12wwroct

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
2 yıl önce
unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
2 yıl önce

beyler brezealenin kulaga dikkat, Allah dusmanimin basina vermesin

https://www.instagram.com/p/BxoU_ufnWNw/?igshid=ci2tp04i9fue

Murat Açar
Murat Açar
2 yıl önce

Yandaki adama ne oluyor onu anlamadım 90cm ağzını açmış

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
2 yıl önce
unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
2 yıl önce
Başa dön tuşu