Oleksander Usyk Şoku!


Cruiserweight sıkletinde rakip tanımayan ve 5 büyük federasyonun kemerlerinin tamamını kazanarak dünya şampiyonu olmayı başaran Ukraynalı süper star Oleksander Usyk’in sıradaki maçı iptal edildi.

Ağır sıkletteki ilk maçında Carlos Takam ile ringe çıkması planlanan Usyk’in 25 Mayıs’taki mücadelesi iptal edildi. Usyk sakatlandığı için maçın iptal edildiğini duyuran yetkililer yıldız boksörün en erken Ağustos’ta geri dönebileceğini bildirdi.

Usyk’in sakatlığından kaynaklanan bir ameliyata da gerek duyulmadığının altı çizildi. 32 yaşındaki şampiyon boksör en son geçen sene Temmuz’da Gassiev sonrasında ise Kasım ayında Tony Bellew’i mağlup ederk 16-0-0’lık karnesine devam ediyordu.

Usyk yeni maçını yeni rakiple mi yoksa yine takam ile mı yapacak bu konuda henüz bir açıklama gelmedi.


Haberle ilgili başlıklar: ,

Benzer Haberler

153
Yorumlar

41 Comment threads
112 Thread replies
33 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
33 Comment authors
ordinaryus hTek Kral Deontay WilderLeft Hook nd KoAgnusDeithe best all time naoya inoue Recent comment authors
  Abone ol  
En Yeniler En Eskiler En Beğenilenler
Bildir
lenoxlewis
Üye
★★★★
lenoxlewis

Daha ağıra çıkamadan kendini sakatladı sanki ağır usyk e fazla gelecek gibi

King
Üye
★★★★
King

Sakatlık yaş fizik faktörü derken ne bileyim usyk hiç heyecanlandirmiyor beni ağır siklette.yazik etmese bari kendine.

Kahveci Wlad
Üye
★★★
Kahveci Wlad

Usykiyim senin yapacağın işi Usyk.

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

gulum guldurdun ya :))) guzledi bu +1903

Telephone4944
Üye
★★★
Telephone4944

🙂

Tuaman
Üye
★★★★
Tuaman

Ahahaha 😀

Ahmet Kurt
Üye
★★★★★
Ahmet Kurt

valla iptal olması iyi oldu bence. takam ın henüz ağır siklette kolayca kaybettiği bir maç yoktu. povetkinle kafa kafaya dövüşürken son raundlarda yıprandı ko oldu. parker maçını 7-5 kaybetti. joshua ya pek bir şey yapamadı ama fazlasıyla yormuştu. son raundlara doğru kırışmalarda joshua yı geri püskürtmeye başlamıştı. hakem araya girmese bize çok daha güzel şeyler izletebilirdi. öte yandan son kaybettiği… Devamını oku »

King
Üye
★★★★
King

Usykin ilacı Hugh furyde

Ahmet Kurt
Üye
★★★★★
Ahmet Kurt

Bak onu unutmuşum. Hugie fury de olabilir.

rest
Üye
★★★
rest

Takam maçı güzel olmaz mıydı nakavt ederse ağır sıklete heyecan getirirdi. Helenius’la filan çağırsın sparring yapsın bize maç diye izletiyorlar. Sonraki maçı da 6 ay sonra olur zaten.

Ahmet Kurt
Üye
★★★★★
Ahmet Kurt

Kısa zamanda böyle orta ayar adamlarla dövüşüp yavaş yavaş çıtayı yükseltse daha risksiz olur. Usyk ı çok sevdiğim için ilk maçtan riske girmesini istemiyorum 🙂

rest
Üye
★★★
rest

Ben tahmin ediyorum zaten senin hayallerinin boksörü Usyk olur 🙂 Ölçebileceğimiz maçta görseydik iyiydi ama şu adamı.

King
Üye
★★★★
King

Usyk uzun ve tehlikesiz rakip istiyorsa doğru adam Hugh fury.bence güzel bir başlangıç olabilir.

GGG
Üye
★★★★
GGG

Ha*sktir! Çok kötü haber moralim bozuldu. Usyk’in ağır siklete çıkması beni çok heyecanladırıyordu. Umarım sakatlığı uzun sürmez ve performansını etkilemez. Usyk eğer ağır siklete adapte olabilirse günümüz şampiyonlarını yenebilir, şuan ağır siklette Usyk kalitesinde bir boksör yok. Sadece Tyson Fury’i o ayarda gösterebiliriz. Wilder’la Caşhuva’nın yeteneklerini toplayıp 5’le çarpsan Usyk’in yarısı etmez

Telephone4944
Üye
★★★
Telephone4944

GGG sen Tayyipçimisin …Tayyipin kankisi kankisi Barzonun Kurdistan bayragini paylaşıyorsun hep…O bayrak kürtlerin bayragi degildir… israil köpeği barzonun bayragidir Erdoganda Israil köpegi oldugu olduğu için ikisi kankidir…

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

ggg gardasimiz tayyoşcu degil telefon gulum, yanlis anlama olmustur

GGG
Üye
★★★★
GGG

Ne diyorsun sen manyak mısın? Şizofren misin? Kimi takip ediyorsun da beni takip ettiğini sanıyorsun?

Telephone4944
Üye
★★★
Telephone4944

Kürdistan bayrağı ile çıkan mmm dövüşçüsünü paylaşıp buna destek veremezmiyim diyen sen değil miydin ? Barzani kobanide Pekakanin yardimina koşmadımı şimdi pekaka(ypg)ye giden silahlar agir mühimmatlar Barzani bölgesinden gitmiyormu sen nasil oluyorda barzaninin bayragi ile çikan mmm dövüşcusunu paylasabiliyorsun diyemem çünku o bayraği erdogan hep turkiyede dalgalandiriyor barzani askeri peşmergeyide egitiyor bunlari görüp hala bu adami milletci oldugunu sananlara şaşırıyorum… Devamını oku »

GGG
Üye
★★★★
GGG

Sen ne saçmalıyorsun? Aylar önce yazdığım bir yorumun konusunu gelip şimdi açıyorsun. Neyin peşindesin? Madem zoruna gitti o zaman cevap yazsaydın sana uzun uzun açıklardım şimdi açıklama ihtiyacı dahi hissettmiyorum. Birincisi bu sitede benim nasıl bir yurtsever olduğumu ve görüşümü bilen arkadaşlar bilir. İkincisi beni herhangi bir siyasi partiyi desteklemekle itham etme hakkına sahip değilsin, kimse kimseye böyle ihtamlarda bulunmamalı.… Devamını oku »

Telephone4944
Üye
★★★
Telephone4944

Biri burda sırf kürt diye birine laf atarsa karalamaya kalkarsa ilk beni karşısında bulur ki buldu Agiti burda en çok savunan bendim onuda biliyorsun ama aşırıyada gitmemek lazım Kurdistan bayrağı paylaştin diye sana laf etmedim ki…Tayyip hep dalgalandırıyor sen kurdistan bayragi paylaşsan bir şey diyemem de dedim …Ama aşırıyada gitmemek lazım…Yanlış anlama kalbini kırdıysam özür dilerim…Boks konusunda tartışalım kardeşim Hangi… Devamını oku »

GGG
Üye
★★★★
GGG

Çünkü Dubois reklam ürünü bir boksör. Daha 19 yaşındayken Brock Lesnar gibi fiziğe sahipti. Son zamanların modası olan gösterişli kaslara sahip dövüşçü furyasının ürünü. Anthony Yarde denen çocuk ve UFC’deki Romero da bu gruptan. Bu tarz dövüşçüler iyi para getirir ama en üst seviyede başarılı olamazlar. Dubois’in Johnson maçında balon olduğu zaten ortaya çıktı. Daha geçen gün Gana’dan getirdikleri yaşı… Devamını oku »

BoyWilder
Üye
★★
BoyWilder

abim bunlar kaslıysa evander ibeabuchi mike bruno bunlar mr.olmpiyalık hele hele evander vücudu dillere destan

GGG
Üye
★★★★
GGG

Evander’in 19 yaşındaki haline bak, bir de Dubois’in 19 yaşındaki haline bak

BoyWilder
Üye
★★
BoyWilder

reis işte herkes evander gibi deyil evander 20 den sonra mutasyona uradı tyson 20-22 den sonra değişemedi aynı kaldı david tua vücut olarak aynı kaldı lennox aynı kaldı işte bu dubois pek gelişemez öyle düşünüyorum fazlasını kaldıramaz şimdiki fiziği neyse o en fazla 1-2 kilo kas ekler eksiğini kapatmak için ama kimse evander gibi olmaz ama bu yarde sikletine göre… Devamını oku »

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

aynen gulum, yarde falan tras, evander kusursuz bir anatomiye sahipti, ustune harika bir vucut yapmisti. kesinlikle acik ara ve birdaha daha iyisi gelmeyecek sekilde enniyi vucuda sahipti. wilderinda genetigi cok iyi ama joshua gibi kondusyon sorunu cekmemek ve hizdan feragat etmemek icin masus dusuk kiloda cikiyor cakal, zaten indiricilik sorunu cekmiyo, extra hizli olmak istiyo maclarda, zaten mike tysonin son… Devamını oku »

BoyWilder
Üye
★★
BoyWilder

abim hakket wilder war dı unutum bu wilderin iskelet yapısı bence boks tarihi nin en iyi iskelet yapısı ince bell geniş sırt uzun kollar efsane fiziği war.
acaba wilder 110-115 kg fiziği nasıl olur’du
birde joshua war wilderle kıyaslıyınça omuzları yanında cok dar kalıyo

joshua comment image?w=634&ssl=1
wilder
http://www.doghouseboxing.com/Media-Img/Main-Deontay-Wilder.jpg
wilderin efsane fiziği war ya

GGG
Üye
★★★★
GGG

Aynen, hafif ağırda Bivol hepsinin içinden geçer

Telephone4944
Üye
★★★
Telephone4944

Dostum razvan cojanu ile yaptiklari maçı izle Daniel dubois zorlanmadan yendi ..Nathan gorman çok agir darbeler yedi nakavt ta edemedi …Daniel dubois cok yumruk aliyor lakin nathan gormanin daniel duboisi nakavt edecegine ihtimal vermiyorum..Daniel dubois buyuk ihtimal nakavt ile kazanacak çunkü nathan gormanda çok yumruk alan biri yumruk kombinasyonlari iyi ama çok yumruk alabilen bir boksör ya puan ile yada… Devamını oku »

GGG
Üye
★★★★
GGG

Bakalım maç günü göreceğiz. Dubo yenerse şansına nakavtla yener, puanla yenmesi çok zor

Gennady Mustafa
Üye
★★★★
Gennady Mustafa

.

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

beyler o degilde canelo jacobs gecesinde cikan ortiz jr a bayildim ya, gelecegin buyuk sampiyonu olur, muthis guclu ve ezen bir boksor adeta, sagli sollu saldirdiginda wildera benzettim ama isabet orani wilderdan cok daha yuksek tabi

Ahmet Kurt
Üye
★★★★★
Ahmet Kurt

tarih 27 aralık 2017. yazdığım bu 4 bebeden 3 ü tuttu 🙂 diğeri de zamanla yükselebilir(gerçi diğerinin yükselemeyeceğini önceden hissetmiş gibi 4 isim yazmama rağmen, 3 isim yazdığımı söylemişim 😀 ama o kadarda derine inmeyelim bari). aralarından vergil ortiz en çok güvendiğim boksördü. şuanda ryan garcia ve devin haney gibi popüler değil ama çok büyük potansiyel. açık ara ko gücü… Devamını oku »

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

aynen ahmedim hatirladim bunu gulum

Prorsum
Üye
★★★★
Prorsum

Bu’nu diego de la hoya ve joseph diaz jr muhabbbeti üzerine yazmıştım diye hatırlıyorumnya da ikisinden biri’nin

Ahmet Kurt
Üye
★★★★★
Ahmet Kurt

”yazmıştım” demişsin ama muhtemelen ”yazmıştın” demek istedin. valla muhabbeti hatırlamıyorum 🙂 ama yeni boksörler konuşulduğunda 2017 den sonra bu adamları örnek göstermeye başlamıştım.

Prorsum
Üye
★★★★
Prorsum

Aynen yaa sorry

Conan
Üye
★★★★
Conan

WBC başkanı Süleyman, WBC eliminatörü olmak için Fury-Whyte maçının yapılmasıyla ilgileniyormuş. Fury’nin bu teklifi kabul edeceğini sanmıyorum. Kendisini riske atmadan direk wilder’la maç yapmak isteyecektir. Bu teklife Wyhte da kızarak olumsuz cevap verecektir, ben zaten Eliminatör olmayı hakettim, neden önüme bir maç daha sürüyorsun diyebilir. haklıdır da.

Telephone4944
Üye
★★★
Telephone4944

https://www.youtube.com/watch?v=BlzMzrSPAl8 Bu nasıl sparing maçı böyle hayvan gibi vuruyorlar Chisora sparing maçı yaparsa olacağı bu…

Prorsum
Üye
★★★★
Prorsum

Pazar sabahı amerika gecesini şu strikeout sitesi yayınlar mı acep…
Jarrett hurd julian willlams maçı var, Ibf, Wba süper ve İbo juniormiddleweight kemerleri ortada olacak.

GGG
Üye
★★★★
GGG

Strikeout’un amk

Ahmet Kurt
Üye
★★★★★
Ahmet Kurt

evet sitede yayının yapılacağı görünüyor

safkan
Üye
★★★
safkan

Bicepsten sakatlanmış, omuz olmasında. Yoksa ward,thurman,groves(şimdilik aklıma gelenler) gibi usyki de kaybederdik. Omuz tam iyileşmiyor.

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

vitalide omuzdan gitti gulum, omuz en sakati, wilderda sag biceps te yirtik olmustu ilk stiverne macinda, ikinci macta ilk roundda duman etti stiverneyi. biceps cabuk toparliyor ve birdaha kolay nuksetmiyor ama omuz oylemi. harciyor adami, kariyeri bitirtiyor

Ahmet Kurt
Üye
★★★★★
Ahmet Kurt

haye de omzundan sakatlanmıştı

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

beyler tyson efsanesinden efsaneye, sizce em iyi kim? bence tyson reyiz goat. yorumlar
https://www.instagram.com/p/BxQLosbArF6/?igshid=zh1mfmda7z7d

Willie Pep
Üye
★★★
Willie Pep

Bu konuda çok şey söylendi ama bende fikrimi belirtmek isterim. Eğer iki boksörü hayali bir maçta doğrudan kıyaslıyacak olursak ben yarı yarıya derim, çünkü Ali az çok Tysona benzeyen frazierle eşit güçteydi. Ama bu karşılaşma basın konferanslı face to face olacaksa kesinlikle M.Ali kazanır. M.Ali kuvvetli diliyle rakiplerine muazzam bir psikolojik baskı kurabilen bir boksördü. Biliyoruz ki Tysonda iş çeneye… Devamını oku »

BoyWilder
Üye
★★
BoyWilder

ali en iyi ama prime tysonu durduracak kimse yok abi 20 yaşında neler yapıyo yaw adamın lapa antremanları bile şimdiki maçlardan daha zevk veriyo jose ile olan maçı efsane
ama ali boks tarihini değiştiren adam.
kimse aliyi tahtından indiremez mike’de olsan indirmesin adam boksun kralı.
https://youtu.be/prLWCoqg6rc?t=56

King
Üye
★★★★
King

Ben prime Tysonun durdurulamiycak biri olduğuna eminim.ama konu Ali olunca bir durup düşünürüm.Ali farklı bir olay.belki 3 maç yapılacak olsa 2. Ve 3.yu Tyson yener ama eminim ilk maçı Ali zekasıyla bir şekilde almasını bilirdi.kim bilir belki foreman ilede 2. 3. Olsa foreman kazanırdı ama Tysoni prime döneminde yenicek boksör varsa oda tartışmasız Ali’dir.Alinin boks yeteneklerini hızını herşeyi bir kenara… Devamını oku »

GGG
Üye
★★★★
GGG

Ali Zaire’deki maçta Foreman’ı yendiyse, tarihteki herkesi yenebilir. Zaire’deki o maçta Foreman’ı Prime Tyson da dahil kimse yenemezdi bence

The Greatest of All Time
Üye
★★★
The Greatest of All Time

Ben şahsen Muhammed Ali’yi tek geçerim Hocam. Prime zamanındaki Ali yenilmezdi. Tüm zamanların en iyisiydi o. Ringte adeta dans ediyor, muhteşem refleksleri ve hızıyla yumruklardan kaçıyor ve anında kontrayı yapıştırıyordu. Boksun “sweet science” yani “tatlı bilim” olarak adlandırılmasında büyük pay sahibiydi. Sonny Liston gibi güçlü yumruklara sahip olan sert bir boksörü nakavt ederek ilk kez şampiyon oldu. En verimli çağında… Devamını oku »

Bankaci
Üye
★★★★
Bankaci

Toparlayici ve güzel bir yazı olmuş.altina imza atarım.eline sağlık.

The Greatest of All Time
Üye
★★★
The Greatest of All Time

Teşekkürler Hocam. Sizin de yüreğinize sağlık.

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

kesinlikle ali daha buyuk bi efsane, sporcu ve insan. tyson ise adeta hayatin tokadini yeyip, hayata daha buyuk bir vurusla ocunu almayi basarabilmis ve bu hissiyattaki insanlari(benim gibi) kendine ceken, kendinden bir seyker bulduran bir savasci, sahsen bence ikisininde yerini asla ama asla kimse alamayacak, eniyi kim diye(cogunluk ali dese bile) soruldugunda cvp degisse de, en iyi ikili olarak hep… Devamını oku »

The Greatest of All Time
Üye
★★★
The Greatest of All Time

Haklısın Hocam. Tabi Mike Tyson’ın da hakkını yemek doğru olmaz. Dediğin gibi genç yaşta büyük başarılara imza attı. Önüne geleni devirdi. İzlerken insanı coşturuyordu. Aslında hangisi daha efsane gibi bir soru doğru değil gibi. İkisi de farklı alanlarda ayrı birer efsane.

Bankaci
Üye
★★★★
Bankaci

Dostum herşey ailede başlıyor.ailede anne baba sevgisi almış bir çocukla sevgisiz ilgisiz sahipsiz büyümüş bir çocuk arasında ters yönlü inanılmaz bir karakter kişilik farkı var.hatta daha da ileri gideyim sapıkların katiller in diktatör lerin hırsızların kendine zarar vermek isteyenlerin vs. örnekleri cogaltabiliriz bu yöne yonelmelerinin sebebi büyük çoğunluk hep çocuklukta yaşadıklarıyla alakalıdır. Ali iyi bir ailede sevgi dolu bir ortamda… Devamını oku »

Telephone4944
Üye
★★★
Telephone4944

Bazen efsane olmak icin iyi bir boksor olmak tek yeterli …degil karekter de cok onemli Muhammed Ali muslumanlari oldurmemek icin o zamanin tek kutuplu dunyasinda Abd ye(siyonizm,emparyalizm,ırkçılık) a baş kaldirmis ki ve bundan dolayi bokstan men edilmis biri..Belki gunumuzdeki Agir sikletler Muhammed Aliden daha iyidir ornek 2.06 boyundaki Tyson fury 1.91 lik Muhammed Aliyi puan ile belki yenebilir belki ondan… Devamını oku »

rest
Üye
★★★
rest

Tyson gibi karizmatik adam çok zor gelir. Boks stili, tipi, rakiplere saygısı. Ali’yi yenemez ama. Lewis’i de 20 maç yapsınlar yenemez. Vitali’yi hatta Wlad’ı bile yenemez, ne kadar prime dönemi olursa olsun. O boyla olacak iş değildi maalesef, olmadı da.

Bankaci
Üye
★★★★
Bankaci

Ali hariç hepsini prime Tyson denize dokerdi

BoyWilder
Üye
★★
BoyWilder

prime mike lewisi 20 maçtada nakavtlar vitaliyede wladıda ikisinide döve döve eve yollar
prime mike eskif desen kralı war attak desen ilk akla gelen isim çene desen muazzam kombinasyon desen en iyi kombinasyon yapan adam

TYSON KLASİĞİ
https://youtu.be/prLWCoqg6rc?t=91

Telephone4944
Üye
★★★
Telephone4944

Dostum prime dönemindeki Mike Tyson Lewiside Vitaliyide Wlidamiride rahat yener…

rest
Üye
★★★
rest

Ben öyle sizin kadar sıkı takip etmem ve anlamam, amatör bakışla gördüğüm bildiğim bu.

rest
Üye
★★★
rest

Wilder’ı yenemez ama ona eminim 🙂

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

restim kral kardesim benim ya 😉

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

+1903 katiliyorum telefon gulum
muş malatya

Telephone4944
Üye
★★★
Telephone4944

🙂 sağol abim Malatyda doğdum Muşta yaşıyorum…

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

en guzel memleketler, her sehri guzel ya ulkemizin

Willie Pep
Üye
★★★
Willie Pep

Vietnam Doğu Asyada, bildiğim kadariyla budizme yada ateizme inanıyorlar müslüman değiller. (Ne olursa olsun tabiki de Amerikanın işgali haksız bir savaş, ona lafım yok.)

Gennady Mustafa
Üye
★★★★
Gennady Mustafa

Prime tyson bence en iyisidir.

Chinomaidana02
Üye
★★★
Chinomaidana02

prime tyson prime foreman karşısında çok ağır nakavt olurdu

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

kesinlikle mustafam, prime tyson rakipsiz, ayri bir dunya

Conan
Üye
★★★★
Conan

Uzik beklediğimden daha erken ringe dönecek. Ağustosta hazır olur diyorlar.

Abdullah yılmaz
Üye
★★★★
Abdullah yılmaz

Kovalev-yarde 29 Haziran Rusya’da… yardenin gülmeme vakti

King
Üye
★★★★
King

Bende yardeyi sevmiyorum ama çok ilginç bir anda böylesi maça çıkması da takdire şayan her ne kadar şaşırmış olsam da.

Tuaman
Üye
★★★★
Tuaman

İnşallah sonu garcia gibi olmaz. Yarde için çok erken gibi.

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

yarde bombanin pimini cekmis eline almis bekliyo, kovalev nakavtla alir, eger ki bu macida najavtla kaybederse boksu biraksin artik kova

The Greatest of All Time
Üye
★★★
The Greatest of All Time

Kovalev’in şansı az bence usta. Dediğin gibi Kovalev, en azından Eleider Alvarez rövanşından sonra emekli olmalıydı. Genç ve dinamik Yarde, Kovalev’i fena benzetebilir.

Bu arada Yarde’yi pek önemsemiyordum büyük maçlardan kaçıyor diye. Buatsi’den de kaçmıştı. Bu maç olursa gerçekten ve de kazanırsa helal derim.

King
Üye
★★★★
King

Beyler toplanin toplanin
https://www.instagram.com/p/BxSM6nTA6pg/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=lu81lbsxp7f4
Canelonun p4p si.belliki callumla anlaşmış ilk 10 dan birini yenmiş olucak :)mikeyi koymamasida pek bir manidar acaba neden ? 🙂 O değilde kimse niye furyi koymuyor anlamış değilim arkadas.

Tuaman
Üye
★★★★
Tuaman

Abi heralde berabere kalmasından dolayı. Eğer wilderı yenseydi olurdu bence.

King
Üye
★★★★
King

Öyle de olabilir kardeşim ama ben yinede böylesi bir yeteneği koymaliydi diye düşünüyorum.gelci kendini elit tayfadan gören boksörler Meksikalı ve Amerikalılar özellikle çingene tayfasını koymamalari pekte şaşırtıcı değil.ama Mayweather bence fury koyar.gelci yakin zamanda yaptı mı p4p bilmiyorum.

deontay winter
Üye
deontay winter

sUPER STAR DEMEYİN DİYE KAC KERE SÖYLEDİ USKY YETER YAHU

FOREMAN
Üye
★★★★
FOREMAN

WBC başkanı Süleyman fury-whyte eleme maçını istiyormuş kazanan wilderin brezilden sonraki rakipı olacak.Olasi whyte fury maçı hakkında ne düşünüyorsunuz arkadaşlar birde whyte wildera sıkıntı çıkartabilirmi??

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

foreman gulum, grogian whyte in fury e karsi sansi soz konusu degil. hele wildera karsi sansinin soz konusu olmasi bile soz konusu degil. wilder ilk roundda bile duman edebilir grogian whyte yi, ikinci stiverne maci izletir bize brutalinden ilk roundda, wilder whyte ye cok kalin gelir, fury ise once bi guzel dover, 9. rounddan sonra nakavt veya tko ile isini… Devamını oku »

FOREMAN
Üye
★★★★
FOREMAN

Halil abicim bence sen whyte çok kucumsuyorsun whye hem jashua hem wildera sıkıntı yasatabilir çok sağlam kontra çıkartıyor tabi jashua ve wilder favori whyte karşı ama whten kazanma şansı da var.

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

gulum whyte balon inan bana, cenesi bos, boks adina tek iyi yaptigi sey iyi kontra cikarmasi, bunun disinda birseyi yok, ha yakalarsa(%5 ihtimal) wilder joshua ve fury’i down edebilir bence fazlasini yapamaz, whyte in gorevi wildera karsi joshuayi korumak icin araya sokulacak piyon vazifesi, wilder bunu gordu ve acikca soyledi ve bu oyunu bozdu piyonlarla isim olmaz dedi. whyte in… Devamını oku »

HAYEEE
Üye
★★★
HAYEEE

Çok değişik şeylere gebe olur bu maçlar. Fury yakalanmazsa puanla raund vermeden kazanır (ne kadar gönlüm whyttan yana olsada gerçek bu) amaaaa whyt yakalarsa gerçekten furynin boks hayatı bitebilir. Wilder whyt maçıda rahat şekilde whyt ko ile alır diyorum.

Chinomaidana02
Üye
★★★
Chinomaidana02

beyler danny garcia çok fena geliyor kemer alacaktır

usyk ağustosta 100 kg çıkıp kendini test etmeli

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

beyler bu arada icimdeki ses baranchyk bu taylor bebesini nakavtlayacak diyor, baranchyk kalas gibi ama cok sert bir boksor, hem cebesu saglan, hem yumruklari guclu. bubyarz boksorler hep risklidir, ben baranchyk in tayloru 7.rounddan sonra nakavtlatacagini dusunuyorum

яσмαη
Üye
★★★★
яσмαη

Çenesi sağlam değil onun knockdown olduğu maçı vardı. İzlerden görürsün. Taylor, baranchyk e göre çok çok ince ama onun da eli ağırdır çok ilginç bir maç bizi bekliyor. İkiside birbirini indirebilir. Ama Josh Taylor un canı çok yanacak gibime geliyor benimde ince kemikleri yüzünden.

Tuaman
Üye
★★★★
Tuaman

Abi baranchyk çok güçlü ama taylor alır gibi. Ama bana göre turnuva favorisi değil.

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

gulum turnuvanin favorisi progreis o kesin, taylor baranchyk gecemez bence, gecse bile progreis tayloru ayiklar kolayca, oyuzden turnuvayi kazanma sansi yok taylorun, progreis varken, ha baranchyk progreisi yenebilir mi? onunda sansi yok, progreis simdiden turnuvayi kazandi bence

Conan
Üye
★★★★
Conan

11 Mayıs 2019. Rizespor-GS maçı. Hakem Serkan Çınar. Bir takımın nasıl hakem desteğiyle maçı kazandığını gördünüz mü? Kırmızı kart kırmızı değil, 2.penaltı penaltıyla alakası yok, dokunmuyor bile. 2-1 bitecek maç, hakem sayesinde 2-3 bitti. Artık Türkiyede futbol bitmiştir. Fetö desteği hala gs üzerinde devam etmektedir. Körün gözüne parmak sokacak şekilde bir takımı destekleyerek amaç ülkede iç savaş çıkarmaktır. gs’nin kayrılması… Devamını oku »

failen
Üye
★★★
failen
GGGökhan
Üye
★★★★
GGGökhan

Conan @ Penaltı pozisyonu tartışılır bence temas var penaltı doğru ama vermese de bir şey demezdim açıkçası yani böyle içe sinen bir penaltı değil. Fakat kırmızı kart gösterilmesi resmen facia. Galatasaraylıyım şöyle söyleyeyim hayatımda gördüğüm en saçma kırmızı kart olabilir. Adam şut çekiyor kırmızı görüyor yok böyle bir şey :)) İlk devre bazı maçlarda net penaltı pozisyonlarımız vara bile gitmeden… Devamını oku »

Conan
Üye
★★★★
Conan

gs Türk futbolunun şımarık çocuğudur. Türk futbolunun çıbanıdır. gs var oldukça Türk futbolu ilerleme gösteremez. çünkü hep haksız yere bir takım sürekli başarılı oluyor, ne gerek var ki rekabete?

GGGökhan
Üye
★★★★
GGGökhan

Abi ne alakası var allah aşkına. Türk futbolunu asıl rezil eden beceriksiz ve çıkarcı yöneticilerdir. Kendi işine geldiği gibi davranan klüp yönetimleri , 5 kuruşluk adamlara milyon dolar paralar bayılan yönetimler..Kendi işine geldiği zaman hakemleri koruyan ters düşünce hakemlere sitem eden klüplerdir..Fener ve Bjk değil mi hakem bildirisini imzalayan ? Hakemler de hata yapabilir diyen adamlar kalkıp Galatasarayı eleştirmesin bir… Devamını oku »

Conan
Üye
★★★★
Conan

gs haramların kulübüdür. bugünkü maçtan sonra hak adalet kul hakkı gibi kavramları lütfen söylemeyin. ağzınızda komik duruyor. Tüm Türkiye ayağa kalktı bugün. Haramcı kulüp gs. akp=gs dir benim gözümde

GGGökhan
Üye
★★★★
GGGökhan

Ben hakem faciası yaşanmıştır dedim. Hayatımda gördüğüm en saçma kırmızı kart dedim daha ne diyeyim. Hak Hukuk Adalet kimsenin tekelinde değil. 3 büyük klüp yıllarca Anadolunu klüplerinin anasını ağlattı. Evinde saçma sapan penaltılar verildi kimsenin sesi çıkmıyordu. Hep güç bizden yana olsun demekle adalet olmaz..Ben nasıl bugün Galatasaray lehine yapılan hakem faciasını eleştiriyorsam. Fener haksız kazandığında da Fenerliler eleştirecek bu… Devamını oku »

Miguel
Üye
★★
Miguel

Emre Akbaba nın ayağı 3 yerden kırıldı. Ne anlatıyorsun sen ?

Aç Başakşehir e verilen son dakika penaltılarını izle. Kimin el altından kollandığını görürsün.

Emre gibi bir futbolcu maçlarında sarı kart bile görmüyor !

Cengiz Ünder den gelen bitmeyen paraları da var. Onu unutmayalım.

Conan
Üye
★★★★
Conan
Conan
Üye
★★★★
Conan

al kırmızı dediğin pozisyon. pozisyon gereği bir hareket. kasıtlı vurmamış. futbolu yeniden öğrenmek gerek genç.

https://twitter.com/theRiazor/status/1127232552941568001?s=20

Conan
Üye
★★★★
Conan

o pozisyon kırmızı bile değil. pozisyon gereği herkesin ayağı kırılabilir. futbol bu bale değil aslanım. gs denilen takımın akp’den zerre farkı yoktur. biri kazanana kadar seçimi yapar, diğeri kazanana kadar maçta her türlü şaibeyi yapar.

Miguel
Üye
★★
Miguel

Pozisyon gereği herkesin ayağı kırılabilir mi ?

Ya sen futbolu ne sanıyorsun ?

Adamın ayağına vurmuş topa vurmadan önce. Ayağı 3 yerden kırık el insaf be. YUH…

Conan
Üye
★★★★
Conan

migel sen onu bunu geç de; 2.penaltı gerçekten penaltı mı onu söyle bi?

Conan
Üye
★★★★
Conan

kardeşim isteyerek vurmak oyk. pozisyonu izlesene. bunun çok daha kötüleri oldu, sarı bile verilmedi. muslera antalyaspor maçında kalecinin göğsüne uçan tekme attı kart bile görmedi.

rest
Üye
★★★
rest

Türkiye gibi ülkede, güçleri dengeli iki takımdan birini yarım asır düzenli kayırmayı becerecekler. FETÖ filan yapıyor ayağına buna inanacağız öyle mi? Bi gidin yav. Ne ağladınız arkadaş. (GS’li değilim bu arada)

Telephone4944
Üye
★★★
Telephone4944

Conan ıkkçılığa ve önyargılarına tapanlara birşey anlatamazsın boşver kapat bu Fb muhabbetini vicdanlı olan her insan Fbye yapılan haksızlıkların fakında…

rest
Üye
★★★
rest

Conan sana hiçbir fani kafanda canlandırdığının tersini anlatamaz

Conan
Üye
★★★★
Conan

kardeşim maçı hakemle aldınız. bunun lamı cimi yok. öyle basit bir penaltı çalınmaz. hem yenilseniz bile haftaya bşehiri yenip yine şamp olabilirdiniz. nedir bu kayrılma hevesi?

Sakultah
Üye
★★★
Sakultah

Conan, galatasarayi sampiyonluktan ettik diyordunuz ne oldu 😀 neyse kutlamalarimiza ekleriz bunu.
Istersen sende gel bi 5 sene falan olmustur sampiyon olmayali 😀 😀

Telephone4944
Üye
★★★
Telephone4944

Conan sanki Başakşehir hakemle hiç maç almadı..Bir Fenerli olara Gs nin yenmesine çok sevindim İnşaAllah bu sene şampiyon olur…

Miguel
Üye
★★
Miguel

Usyk için üzüldüm açıkçası. Adam ağır siklete çıkar çıkmaz sakatlandı. Umarım çabuk döner.

Yalnız Takam maçı çok riskli. Takam ağır bir boksör değil yeterince hızlı.

Takam Usyk maçına kilo vererek çıkacaktır.

Usyk in ağır siklet için kilo alması onu nasıl etkileyecek ? Hep birlikte göreceğiz.

Telephone4944
Üye
★★★
Telephone4944

https://www.youtube.com/watch?v=UpvH6LBR654 Gelmiş geçmiş en iyi boksör…Muhammed aliyi Muhammed ali yapan sadece refleksleri değildi attığı kombinasyonlara bakın süper tyson fury de muhamed aliye yakın refleksler var ama bu yumruk kombinasyonları yok…

King
Üye
★★★★
King

Bir Galatasaray li olarak kirmizi kart ile alakasi yok yazik ettiler rizeye.penalti tartisilir.kendi adima vermezdim hakem olsam.gecen hafta bjk macindada kayirdilar takımı.simdi gelelim rakiplere.ilk bjk gs macinda gsyi harcadilar.sezon basindan beri basaksehir kayrildi.simdi fenere gelelim.ilk mac 2 golundede sikinti vardi herkes gordu.orda beraberlik cikardilar ikinci macta mehmet topalin kirmizi verilmemesi ve atilan golden once yapilan faulun tartismasi yok.simdi fenerliler muhabbet… Devamını oku »

Ahmet Kurt
Üye
★★★★★
Ahmet Kurt

beyler maçı bende izledim. sadece bu hafta değil hemen her hafta büyük maçlarda yanlış kararlara şahit oluyoruz. bir fenerbahçeli olarak galatasaraya kızgın değilim. emin olun bu büyük takımların birbirinden pek bi farkı yok. alayı fırsatını yakaladığı zaman katakulliyle maç kazanıyor. ayan beyan şekilde hepsi ”aynı bokun laciverdi” değil mi? bugün galatasarayın lehine olan haksız kararları yazarsınız, yarın fenerbahçenin yada beşiktaşın.… Devamını oku »

The Greatest of All Time
Üye
★★★
The Greatest of All Time

https://www.youtube.com/watch?v=jkhpZoPOfZI

Tüm zamanların en iyisiydi o.
The Greatest of All Time.
Nicelerine ilham kaynağı oldun sen.

Ruhun Şad olsun güzel insan. Allah rahmetiyle muamele etsin sana. Cennette kardeş etsin bizleri seninle büyük usta, efsane şampiyon, derin imanlı güzel insan Muhammad Ali.

The Greatest of All Time
Üye
★★★
The Greatest of All Time

https://www.youtube.com/watch?v=xVQwS2yBaW0

– Bir koruman var mı?
– Bir korumam var evet. Gözleri olmasa bile görebilen, Kulakları olmasa bile duyabilen..
Hafızası olmadan her şeyi hatırlar, bir şey yaratmak istediğinde ona sadece “Ol” demesiyle oluverir.. Ama bu söz dilin söylediği veya kulakların duyabileceği gibi bir söz değildir. En gizli düşüncelerini bile duyandır.
Tahmin et!.. Bu kimdir?
O Allah’tır!
O, benim korumamdır. O, senin de korumandır.

“Muhammad Ali”

Telephone4944
Üye
★★★
Telephone4944

.

Telephone4944
Üye
★★★
Telephone4944

Mike tyson boksa 4 sene ara vermek zorunda kaldı Muhammed Ali ise 3.5 sene ara vermek zorunda kaldı lakin Mike tyson 3 sene hapis yemisti ….ne zaman boksa geri dönebileceğini belliydi.. hapis cezasi bitince boksa geri dönüs yapabilecegini biliyor ve buna görede hazırlikti yapmistir büyük ihtimal..Lakin Muhammed Ali ne zaman boksa dönüş yapacagini bilmiyordu mutemelen bir daha boksa dönemeyeceğini dusunmüstur… Devamını oku »

failen
Üye
★★★
failen

hurd maçı kaçta başlayacak bilgisi olan ?

failen
Üye
★★★
failen

hurd çok enteresan dövüşüyor. 2. roundda çok yumruk aldı down oldu.

zeydharis61
Üye
★★★
zeydharis61

Maçları nereden seyredebiliriz

failen
Üye
★★★
failen

strikeout

failen
Üye
★★★
failen

hurd boks namına hiçbir şey yapmadın aslanım. haybeden yumruk yedin maçı kaybettin. o kadar yumruğu jermallden yersen sedye ile alırlar seni ringden. acil savunma geliştirmen lazım.

the best all time naoya inoue
Üye
★★★★
the best all time naoya inoue

çocuk adam dogbe nakavt oldu maalesef 12. round da
williams hardı haşat etti
harika ve haklı bir galibiyet

the best all time naoya inoue
Üye
★★★★
the best all time naoya inoue

nakavt canavarı belchelt in maçı başlıyoooorr

the best all time naoya inoue
Üye
★★★★
the best all time naoya inoue

yumruklar havada uçuyor
tam bi meksika stayl
vargas berchelt maçı

failen
Üye
★★★
failen

20 temmuz
Pacman Thurman
Efsane maç

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

failuttun gulum thurman kolay kazanir bence, pacman efsanesi bitti ve birakmasi gerekti coktan, bence thurman macini bu uasta kaldiramaz, bize izlettihi buyuk maclar icin tesekkurler pacman reise, prime doneminde p4p bir numaramdi pacman reis, yine vitali de oyle

the best all time naoya inoue
Üye
★★★★
the best all time naoya inoue

vargas gene 10-11 de ko olacak gibi
3 round da yüzde hasarlar oluştu

The Greatest of All Time
Üye
★★★
The Greatest of All Time

Hurd’ün maçını kaçırdım maalesef. 1,85 boyundaki bir süper welterweight’in yenilmesini izlemek isterdim. Darısı 1,91 boyundaki süper middleweight’lere.

Bu arada keşke sitede DMAX’ten yayınlanmayacak maçların da reklamı yapılsa.

AgnusDei+
Üye
★★★
AgnusDei+

hurd’u güzel paketledi lavuk 🙂

1.85’lik boyuyla bu siklette dövüşen adam tutunamadı. Tanrı gerçekten var.
İyi sabahlar 🙂

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

mutlu pazarlar ve anneler gunu kutlu olsun tum annelerin ve anasi sag olan evlatlarin. tanri var tabiki agnusum gulum, incilde “seytan rab isayi deniyor” kismini okudum ve oradaki yuce isa mesih in iblise verdigi su cevabi “tanrin rabbi denemeyceksin diye de yazilmistir” bence incilin en guzel yerlerinden birisiydi, gerci her yeri guzel. elcilerin isleri kismina kadar okumustum ara verdim is… Devamını oku »

AgnusDei+
Üye
★★★
AgnusDei+

Seviliyorsun abim

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

gulum sende, sag ol, esik olma, left hook kardesime selamlarimi ilet, teknik yorumlari eksik etmesin wilder reisin maci cok yaklasti, yikalim o gece burayi

Conan
Üye
★★★★
Conan

Sabahki UFC maçı da çok sürpriz bir sonla bitti. Kadınlar çöp siklet kemer maçında uzun süre önde Namajunas’ı bir künde pozisyonuyla kafasının üstüne düşürüp nakavtla Andrade kazandı.

Left Hook nd Ko
Üye
★★★★
Left Hook nd Ko

hurd u çok güzel paketledi lavuk ki bence williams da çok üst profilli bir boksör değil. bu adam o boyla o siklete çöküp elini kolunu sallaya sallaya nam elde edebileceğini düşünüyordu izin vermediler gerçekten çok sevindim. hurd son maçında kırışmalara karşılık veremeyeceğinin sinyalini zaten vermişti o iriliğini kullanarak milletin üzerine giderken millette hep karşılık verip sokak kavgasına çevirmekten korktuğu için… Devamını oku »

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

basta Zubeyde Hanim Annemiz olmak uzere tum annelerin gunu kutlu olsun… haklari asla odenmez. hayatta olanlar sarilip kiymetlerini bilsinler, ben anasiz babasiz buyudum, vaktiyle her seyim oldu ama bir anam olamadi, anammmmm diye sarilamadim hic kimseye, icimde uktedir. kader işte su dunyaya bir kez daha gelsem once anam sag olsun isterdim.

AgnusDei+
Üye
★★★
AgnusDei+

İçim cız etti halil abim. Tanrı kimseye böyle bir durumu yaşatmasın.

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

amin kardesim, kader işte, mevlanin takdiri sozumuz yok lakin zor tabiki. sag olasin gulum eksik olma

ordinaryus h
Üye
★★★★
ordinaryus h

üzdün bizi halil reis

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

ordim sag ol gulum, kiymetli yorumlarini eksik etme

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Annenin mekanı cennet olsun halil abim ALLAH rahmet eylesin ..ne mutlu onaki senin gibi bi evlâdı var 🙁

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

vay yakubum gulum ya, adamin krali işte, kalbi guzel kendi guzel, su yorumunla inan acimi hagiflettin, berhudar ol gulum, sitemizin medari iftihari, en sevileni, hakli sevileni, adiyla saniyla tkdw yakup reisi

Tuaman
Üye
★★★★
Tuaman

Allah rahmet eylesin abim.

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

gulum benim sag olasin, Allah cemil cumlemizin gecmisine ervahina rahmet etsin

Tuaman
Üye
★★★★
Tuaman

Amin abi.

rest
Üye
★★★
rest

Üzdün. Benimkiler de ayrıydı. Bir çocuk için bunu kime söylemek zorunda kalsa travma anıdır. İşin kötüsü benim kızlar da öyle büyüdü. Şimdi çocuk yapıp boşananlar o kadar çok ki. Evlenmeyi boşanmayı çocuk oyuncağı gibi görüyorlar. Neyse seninki çok daha zor tabi. Allah rahmet eylesin.

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

aynen baskan en cok onlara kiziyorum, bir cocuk(bir insan) icin en zor sey, cocukluk caginda, anaya babaya en cok ihtiyaci oldugu zamanda anadan babadan yoksun ya da ayri buyumektir, ben cok sancisini cektim bunun. keske ana baba olmakta bir sarta, ehliyete, liyakata baglansaydi, mutsuz cocuk hic olmasaydi su dunyada

Gennady Mustafa
Üye
★★★★
Gennady Mustafa

Allah rahmet eylesin Halil abim.

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

mustafam sag ol kardesim benim

Conan
Üye
★★★★
Conan

Allah rahmet eylesin Halil Paşam

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

sag olasin buyuk baskan