Boks

Olimpiyat Şampiyonu Fransa’da Ringe Çıktı!


yoka-rice

2016 Olimpiyatlarında altın madalya kazandıktan sonra profesyonel boksa geçen Fransız Tony Yoka, kariyerinin 2. maçında ABD’li Jonathan Rice ile Paris’te karşı karşıya geldi.

jonathan-rice

İlk maçını nakavtla kazanan Yoka, 2. maçında rakibini nakavt etmeyi başaramadı ve ABD’li rakibini 6 raunt sonunda 60-54, 58-56, 58-56’lık skorlarla mağlup ederek ikinci maçında ikinci galibiyetini aldı.


0 0 vote
Article Rating

Fight Club

For the thousands in attendance and the millions watching around the world.

İlgili Makaleler

Abone ol
Bildir
92 Yorum
En Eskiler
En Yeniler En Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments
Garyosullivan
Garyosullivan
3 yıl önce

İlk 2 rakibi de gübre değildi. Geliyorum demek istiyor sanırım.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
3 yıl önce

Rakibi kendisinden çok daha ağır ve fizikli. Hiçte nakavt olmamıştı. Tony yoka nın daha 2. Maçı da bu rakibi yenmesi bile gayet iyi bir başarıdır. Nakavt edememesine pek bozulmadım. Alex lepai 2.5 yılın ardından dün maç yaptı. 2-5-0 kariyerli boksör olduğu meçhul bir insanı 3. Raundda nakavt etmiş. Bu boksör 2015 yılında ugonoh ile de dövüşmüş. Ugonoh bu adamı 2.… Devamını oku »

jackal
jackal
3 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

dycko joshua ile dövüsmüstü 2012 olimpyatlarında suan klitckonun boksoru

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
3 yıl önce
Reply to  jackal

dychko kazanmıştı ama şikeyle joshua ya vermişlerdi 🙂 joshua diğer ingiliz ve amerikalı sporcular gibi amatörde hak etmediği galibiyetler almış bir boksör.

jackal
jackal
3 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

aynen öyle

GGG
GGG
3 yıl önce

İlk 2 rakibi de çok sağlamdı. Joshua ve Wilder gibi, kamyon şoförü ve manavlarla ringe çıkmadı. Maçı izlemedim ama en kısa zamanda izleyeceğim. Ağır sikletin yeni kralı geliyor. Klıtschko’dan direksiyonu devralacak kişi Tony yoka’dır. Ağır sikletin yerlerde olduğu şu dönemde Tony yoka gerçekten boks için bir umut

chn
chn
3 yıl önce

Yokayı klitschkoya benzeten arkadaşlar stil olarakmı benzettiler bilmiyorum ama bence yoka belliki Andre ward maçlarını izleyerek büyümüş, kendine onu örnek alarak boks yapıyor, yetenekli olduğu belli ama defansına dikkat etmesi lazım, bariz açıklar veriyo.
Seçtiği rakipler açısından taktir ettim belliki boş maçlarla vakit kaybetmeden, direk büyük maçlara çıkmak istiyo

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
3 yıl önce

maçı izledim. gayet keyifli ve güzel bir maçtı. debut maçında gard alış stilini ve mesafe ayarını biraz klitschko ya benzetmiştim. bu maçta daha farklı bir stille dövüştü. sanırım rakibi izleyerek, ona göre stil geliştirerek maçlara hazırlanıyor. ilk başta pek ümidim yoktu ama şuanda arkasında virgil hunter gibi bir usta varsa bu adam ilerleyebilir diyorum. gelelim maça. dün gece 196 boya… Devamını oku »

bronze bomber
bronze bomber
3 yıl önce

ortiz wbadanda ban yedi. ben demiştim size wilderın bir sucu yok. wilder joshuayı pataklayınca bakalım wilderla dalga geçebilecekmisiniz.

GGG
GGG
3 yıl önce
Reply to  bronze bomber

Ula şizo ikinci hesabını mı açtın 😀

bronze bomber
bronze bomber
3 yıl önce
Reply to  GGG

ne diyosun kardeşim?

GGG
GGG
3 yıl önce
Reply to  bronze bomber

Hahaha 😀

fix1
fix1
3 yıl önce
Reply to  bronze bomber

ordinaryus hala bıdı bıdı yapıyorsun. bırak artık wilderi aklamaya çalışmayı. başlarda komiktiniz ama artık sıktınız…

fix1
fix1
3 yıl önce
Reply to  bronze bomber

ulan ordinaryus deyilmiş bu 🙂 wilderi aklamaya çalışan başka biri ama kelimeler aynı olunca resimden tongaya düştüm.

Tek kral DEONTAY WİLDER
Tek kral DEONTAY WİLDER
3 yıl önce
Reply to  fix1

🙂

About Billions
About Billions
3 yıl önce

Herkes farklı bi kendi gözlemlerine göre farklı bi boksöre benzetmiş 🙂 . Ben de Amir khana benzettim. daha cüsseli ama daha düşük versiyonu. Gard alışı, ringi kullanışı, adımlayarak çıkardığı direkler, hatta yumruk çıkardıktan sonra rakibe verdiği kontra imkanıyla, ağır siklet khan adeta benim için. Onun gibi de çıtkırıldım bi yapısı var sanki. Düzgün bi yumruk yese savrulup, gidecekmiş gibi. Daha… Devamını oku »

GGG
GGG
3 yıl önce

Arkadaşlar maçın şimdi tamamını izledim. Yoka’yı klıtschko’ya benzetmemdeki amacım, uzun yıllar ağır sikleti domine edeceğini düşünmem. @Güneş nickli arkadaşımıza katılıyorum. Virgil hunter’la çalışmasından da kaynaklı olarak ringde sık sık andre ward esintileri gördük. Saç stilinden de kaynaklı maçı izlerken zaman zaman, Tony yoka olduğunu unutup Andre Ward’ı izliyormuşum gibi hissettim ve bu his çok iyiydi. Benim andre ward hayranlığımı bilen… Devamını oku »

About Billions
About Billions
3 yıl önce
Reply to  GGG

RakiBi istediği kadar çalışsın, ne wildera, ne joshuaya sıkıntı çıkaramaz bence. Ayrıca pozisyonda KD yok. Yumruğu çıkarıyor, sonra rakibin ayağına basıyor. Ayağını çekmediği için düşüyor rice. Zaten ring hakemi de saymıyor pozisyona. ScorecardLara da KD olarak işlenmemiş pozisyon.

GGG
GGG
3 yıl önce
Reply to  About Billions

@about billions hocam tekrar izleyince fark ettim, pozisyonda kd yok. Yoka’ya o kadar odaklandım ki pozisyona pek dikkat etmedim. Hakem niye saydı onu anlamadım ama

GGG
GGG
3 yıl önce
Reply to  GGG

Bu arada sen ne düşünüyorsun yoka hakkında, fikrin nedir?

About Billions
About Billions
3 yıl önce
Reply to  GGG

Anladım. Hakem saymıyor aslında ama duraksayıp, yanına gittiği için saymış gibi gözükmüş olabilir. Dediğim gibi konuşmak için aslında çok erken. Dayanıklılığına güvenemedim. Eğer dayanıklı bi boksörse, düşündüğümden daha iyi yerlere gelebilir.

GGG
GGG
3 yıl önce
Reply to  About Billions

teşekkür ediyorum
Yarın maçı tekrar izleyeceğim, ben saydı gibi gördüm 🙂
Yoka’nın Andre Ward’ı andıran sitili, ve teknik boksu benim çok hoşuma gitti. Çok iyi yerlere geleceğini düşünüyorum

About Billions
About Billions
3 yıl önce
Reply to  About Billions

Rica ederim, ben teşekkür ediyorum. Umarım çok iyi yerlere gelir.

AERIALS
AERIALS
3 yıl önce

vay anam serhat neler dönmüş ya..

AERIALS
AERIALS
3 yıl önce
Reply to  AERIALS

bence bu sitenin amatör wordpress formatından kurtulması gerek. paraya kıyın düzgün bi site tasarlayın. hangi profil hangi mesajı atmış belli olsun. forum formatı gibi

Bycharismatic
Bycharismatic
3 yıl önce

Sıradan bir boksör o kadar abartmaya gerek yok.

riddickbowe
riddickbowe
3 yıl önce

Dillian whyte – Robert helenius maçı joshua-pulev gecesine eklenmiş. Wbc gümüş kemer ortada olacakmış. Bence dillian whyte alır.

Kaan TÜRK
Kaan TÜRK
3 yıl önce

Uur abi sakin ol a.k 😀 😀 😀

Kaan TÜRK
Kaan TÜRK
3 yıl önce
Reply to  Kaan TÜRK

Abi tamam 😀 ne adamsın ya 😀

Kaan TÜRK
Kaan TÜRK
3 yıl önce
Reply to  Kaan TÜRK

gardaş ben değil ki herkes tanıyor . Murat abi, ömer üzel abimiz koray şarkaya hatta yemenli hamit bile. ve daha siteden 3 4 kişi daha tanıyoruz birbirimizi. topluca açın dava 🙂

fix1
fix1
3 yıl önce
Reply to  Kaan TÜRK

kaan, baya titan olmuşsunuz… durum vahim 🙂

conan
conan
3 yıl önce
Reply to  fix1

mahkemeyi duyunca avatarı kaldırmış bizim titancı

Kaan TÜRK
Kaan TÜRK
3 yıl önce

Abi herif sana çocuk demiş 😀

conan
conan
3 yıl önce

Bu uğur denen manyakla arkadaş olan kim varsa ettiği küfürler onlara gitsin.

conan
conan
3 yıl önce

içip içip küfrediyo gerizekalı. ne iş yapar bu mal? Kahvede okey oynayıp boş beleş gezen pisliklerden birisi mi?

conan
conan
3 yıl önce

Böyle karaktersiz kalitesiz ahlak yoksunu bir zavallıyla arkadaş olmakla, siz de kalitenizi gösteriyorsunuz.

GENNADYMUSTAFA
GENNADYMUSTAFA
3 yıl önce

sende cevap verme şu edepsiz herife artık.

GENNADYMUSTAFA
GENNADYMUSTAFA
3 yıl önce

Ayıp ulan şurada bi bütünleşmişiz, saygılı güzel bi ortamı 1 günde pisleştiremez kimse.

Bilgehan DEMİR
Yönetici
3 yıl önce

Gerekli kişiler için adli soruşturma başlatılmıştır.

safkan
safkan
3 yıl önce

Benim yorumlar da kaldırılmış bir karışıklık olmasın ben gerçek safkanım beyler.

Antijoshua
Antijoshua
3 yıl önce
Reply to  safkan

Haaha..tamam kardesim anlasilmistir herhalde.gercek safkan 🙂

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
3 yıl önce
Reply to  safkan

Kazara seninde başın yanmasın 🙂

Antijoshua
Antijoshua
3 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Benim avatar el yapimi ahmetim 🙂

GGG
GGG
3 yıl önce

@Ordinaryus; ggg – Canelo maçından sonra ısrarla yaptığın saçma sapan, tahammül edilemez yorumlarından dolayı, maçın da bize yaşattığı yüksek adrenalinin de etkisiyle sana ettiğim hakaretlerden dolayı özür diliyorum. Kendime yakıştırmadığım ve söylememem gereken şeyler söyledim. Özrümü kabul etmesen de bu mesajı yazmak istedim. Üzgünüm dostum. Hakkını helal et

Ordinaryus H
Ordinaryus H
3 yıl önce
Reply to  GGG

ggg önemli değil. helal olsun, sen de helal et.

GGG
GGG
3 yıl önce
Reply to  Ordinaryus H

Benim hatamdı. Helal olsun

conan
conan
3 yıl önce
Reply to  GGG

size benden birer adet algida magnum hediye 🙂

Claymaker
Claymaker
3 yıl önce
Reply to  GGG

helal olsun size

About Billions
About Billions
3 yıl önce

Katılıyorum. geçmiş olsun, gerçekten çok nahoş bi durum. Umarım herkes hakettiğini bulur.

Ordinaryus H
Ordinaryus H
3 yıl önce
Reply to  About Billions

teşekkür ederim

AERIALS
AERIALS
3 yıl önce

Mahkeme sürecinide burada yazınki haberimuz olsun. Bu şerefsizlerin başına gelenlerden haberimiz olsun.

Antijoshua
Antijoshua
3 yıl önce

Sen sanki sutten cikmis ak kasik gibi konusma mahkeme filan dinlemem hakettigin cevabi aninda veririm.beni tehdit ettigin ekran goruntulerini savciligin karsisina koyarim aklkn basina gelir,insanlari tehdit etmenin ne demek oldugunu anlarsin o zaman.calistigin kuruma kadar tum basvurulari yapicam hadi bakalim bekliyorum.sikayet haklarim sakli olmak kaydiyla simdilik susuyorum,hodri meydan.
Senin gibilere pabuc birakmam bunu bil

Antijoshua
Antijoshua
3 yıl önce
Reply to  Antijoshua

Bekliyorum savcilik basta olmak uzere calistigin kurum dahil tum basvurulari yapmak icin.
comment image

conan
conan
3 yıl önce

murat sen bu uğur müptezelini tanıyormuşsun. sana yakışıyor mu böyle bir ahlaksızla muhattap olmak? adam dün hepimizi sıradan küfür bombardımanına tuttu. ne iş yapar bu gerizekalı? kaç yaşında?

Bycharismatic
Bycharismatic
3 yıl önce

Küfür aciz insanların kullandığı çirkin sözlerdir. Zaten küfür eden kişi her kimse ip adresinden takip Edip bulunur.

fix1
fix1
3 yıl önce

kim küfür etmiş? cemil abi ne oldu? 🙂 sitede neler olmuşta haberimiz yokkk. (bende olayı sonradan duyarak gelmiş, mahallenin meraklısı gibi oldum):)

Antijoshua
Antijoshua
3 yıl önce
Reply to  fix1

Ortalik karismis galiba..en son baktigimda karsiyakali baskin yapmis,saydiriyordu bir iki mesajda safkan nicki adiyla..adeta bir kuzu postunda kurt gibi..

fix1
fix1
3 yıl önce
Reply to  Antijoshua

bilgehan demir de olaya müdahil olduysa, savcılık falan. adamlar burada baya esip gürlemişler demek. arkadaş ne gerek var. boks için küfürleşmeye. sanki burada yazacakta boks yorumcusu olacak… eğlenmek varken.

GENNADYMUSTAFA
GENNADYMUSTAFA
3 yıl önce

Safkan sende artıl değiştir şu fotoyu 2014 den beri bu foto, sana burda darbe yaptılar hala kaldırmıyon fotoyu 😀

mostwanted
mostwanted
3 yıl önce

üye adlarını elden geçirmeniz lazım.aynı isimle üye olunduğunu başka bi yerde görmedim.adam banlansa bile aynı isimle üye olabiliyor.veritabanı oluşturun.üye olurken nickleri kontrol etsin

Samet kut
Samet kut
3 yıl önce

Her gün girip bu siteye siz değerli üyelerin yorumlarını takip ediyorum bazı haysiyetsiz insanların en kısa yoldan milletin ailesine kadar küfür etmesi hiç hoş değil inş en kısa zamanda cezasını çekerler

Antijoshua
Antijoshua
3 yıl önce

Bu ne ya ? 🙂 bilgehan beyinde klonu cikmis.
Burasi karisacak vaziyet alin.

conan
conan
3 yıl önce

Kaan türk mahkemeyi duyunca avatarını kaldırmış. Hakaretin cezası 3 aydan 2 yıla kadar hapis. Eğer sicili temizse (sanmıyorum) 5 yıl adam gibi durduğu takdirde ertelenir. 5 yıl içinde aynı eylemi yine yaparsa hapsi boylar.

GGG
GGG
3 yıl önce
Reply to  conan

Yalnız bu çocuğun söyledikleri incelenmeli, hepimiz birbirimizi tanıyoruz falan diyor, birkaç kişinin daha ismi geçiyor

Antijoshua
Antijoshua
3 yıl önce
Reply to  conan

Baksana adamlar ekuriymis hepsi birbirini taniyor zaten.kaan turk topluca dava acin demis 🙂

conan
conan
3 yıl önce

dün banttan maçların sonucu öğrenmeyeyim diye siteye maç bitene kadar girmedim. sonra bir girdim bir de ne göreyim; bu müpzetel safkan dostumuzun nikini ve avatarını kopyalayarak herkese ana bacı sövmeye başlamış. bunu normal bir insan yapmaz. bu aptalın tedaviye ihtiyacı var.

Antijoshua
Antijoshua
3 yıl önce

Beni tehdit eden sahis budur iste tam bir sehir eskiyasi gibi seni dovdururum diyen sahis.bekliyorum bulup dovdurmeni bakalim savcilik karsisindada bu kadar cesur musun ??birde devlet memuru bu arkadas dahada ayrintili yazmayim ne is yaptigini bir kisi tum grubu temsil etmez ama bu tip adamlar yakismiyor.
comment image

GENNADYMUSTAFA
GENNADYMUSTAFA
3 yıl önce

birkaç gurup arkadaş aralarında anlaşıp eğlenmek istemişler ama eğlencenin tadını çirkinleştirmişler, ana bacı nedir ya, tmm sitedede kıl kaptığın birine düzgün üslupla bulaşırsında iğrençleşmenin anlamı yok.

conan
conan
3 yıl önce

murat ve alper; arkadaşlar ikiniz de düzgün cümleler kurabilen, eğitimli kişilersiniz. lütfen bu sürtüşmeyi uzatmayın. birbirinizden özür dileyin ve bu kavgayı bitirin. size rica ediyorum.

Antijoshua
Antijoshua
3 yıl önce
Reply to  conan

Ben bisey yapmiyorum kardesim.yukarda konuyla hic alakasi yokken tamamen hedef saptirmak icin adimi vermeden bana sallamis kendi bisey yapmamis gibi..ben zaten konuyu kapatmistim,
Benim icin yok hukmunde birisi.ozur dilemem kesinlikle.

conan
conan
3 yıl önce

bana küfretsin sıkıntı yok ama anneme ve diğer arkadaşların annelerine küfretmesin. anneler kutsaldır. ben dikkat ettim o müptezelin annesine küfretmemek için. yazık kadıncağız üzülüyordur böyle bir evlat nasıl yetiştirdim diye.

conan
conan
3 yıl önce
Reply to  conan

o sana ispiyonlayanların derdi ortalık karışsın kavga gürültü çıksın, bunlar da ellerinde çekirdek dışarıdan izlesinler. o ispiyonculara da fazla yüz verme. en iyisi çık o gruptan.

Big George
Big George
3 yıl önce

Bu tarz tacizlerden kurtulmak için sitenin portal yanında bir de forumunun olması şart. WordPress forumun sunduğu avantajları sunamıyor topluluk yönetimi hakkında. Portal kalabilir ama forum da şarttır bence. Foruma yazacak kadar kalabalık bir üye havuzu var. Bir maç hakkında on bin tane konu oluyor yorumlar bölünüyor. Üye yasaklamak için de forum daha iyi donanımlara sahip. Artık hem kendinizi, hem de… Devamını oku »

Big George
Big George
3 yıl önce
Reply to  Big George

Çok zor bir şey değil vBulletin, Mybb veya smf forum kurmak bir saat bile sürmez.

Tek kral DEONTAY WİLDER
Tek kral DEONTAY WİLDER
3 yıl önce

Aslında önlem olarak WordPress den ziyade mesela üyelik niki değiştirmek yasak olsa süper olur.. mesela adam Conan nikiyle giriş yapmak istediğinde ona Conan niki kullanılıyor başka bi nik seç diye uyarı gelmesi gerek bu bile çözüm olarak yeter

Tek kral DEONTAY WİLDER
Tek kral DEONTAY WİLDER
3 yıl önce

Benim nikim tek kral deontay wilder mesela ben bu niki değiştirmek istediğimde izin verilmese yine çare olur bence

Big George
Big George
3 yıl önce

WordPress’de onu engellemenin bir yolu yok. Forum kursunlar keyfimize bakalım.

Tek kral DEONTAY WİLDER
Tek kral DEONTAY WİLDER
3 yıl önce
Reply to  Big George

Haklısın Reis.. en azından yorum düzeltme yorum silme vs özellikler gelse harika olur … en azından site yönetimi reklam koyup para bile kazanır

conan
conan
3 yıl önce

ee beyler wilder’a günlerce atıp tuttunuz. bakın işte wba de ortizi dopingli buldu. wba joshuayı ortizden korumak için mi bunu yaptı? haydi yazın bakalım

Big George
Big George
3 yıl önce
Reply to  conan

hiçbir federasyon kendi şampiyonunun medyatik olmayan birisi olmasını istemez ki. WBA’nın bir numaralı kemer koruma boksörüydü Ortiz, fırsatı buldular dayıyorlar tabi cezayı. Kemer Joshua’da değilken dopinge rağmen dokunmamışlardı. Bu federasyonlar adam değil… Ortiz gibi tanınırlık bakımından ikinci sınıf boksörler ancak IBO federasyonunun kemerini kazanabilir. Çünkü büyük şampiyonlar IBO kemerini tutmuyor genelde kemer koruma rakibi fazlalığı olmasın diye. Bak gör aynısı… Devamını oku »

conan
conan
3 yıl önce
Reply to  Big George

illa yan yollara sapacaksın. şunu demek çok zor geliyor senin için: evet ortiz doping yapmıştır.

😀 😀

Big George
Big George
3 yıl önce
Reply to  conan

Ben ortiz’in doping yaptığını zaten kabul ediyorum da, bence herkesin kabul etmesi gereken gerçek; Herkes doping yapıyor ama sadece seçili insanlar tesadüfen yakalanıyor.

Ordinaryus H
Ordinaryus H
3 yıl önce

comment image

conan
conan
3 yıl önce
Reply to  Ordinaryus H

ordi dostum bu kaanın numarası. kaanın bir de bana alıntı yapıp uğur müptezelinin numarasını verdiği ileti vardı. onu da bulabilir misin?

Hotter
Hotter
3 yıl önce

Ya bir an önce wilder ile joshua maç yapsada gerçek kral kim ortaya çıksa. Herkez çok istiyor bu maçı ama bu gidişata göre zor maça çıkmaları. 2018 de inşallah çıkarlar. Doping konusuna gelincede wba danda ortizin dopingli çıkması wilderi dahada masumlaştırdı. Benim düşüncem wilderin bir suçu. wbada da doping çıkınca iyice inandım wilderin suçu olmadığına. Ulan ortiz senin yüzünden kaldık… Devamını oku »

conan
conan
3 yıl önce
Reply to  Hotter

sen inandın da dostum, diğer atıp tutanlar nerede? boksörler wilder’dan gerçekten korkuyor. yoksa dopinge bulaşmazlardı. wilder geçenlerde edi hörne şunu sordu: “madem joshuanın beni 3.raundda nakavt edeceğinden eminsin, neden bu işi uzatıyosun? ayarlayın maçı hadi” dedi.

Tek kral DEONTAY WİLDER
Tek kral DEONTAY WİLDER
3 yıl önce
Reply to  conan

Sen şu yaşlı orangutanin yaptıklarına bak hele… adam doping hastası demekki kanka 🙂

Big George
Big George
3 yıl önce

Kalksın diye kullanıyordur belki niye yargılıyorsunuz.

Tek kral DEONTAY WİLDER
Tek kral DEONTAY WİLDER
3 yıl önce
Reply to  Big George

Ben o bölgeyle ilgilenmiyorum big şef 🙂

Big George
Big George
3 yıl önce

Ahahahah

GGG
GGG
3 yıl önce
lenolewis
lenolewis
3 yıl önce

conan ne dopingi kardeşim wba de yasaklı idrar söktürücü buldu aynı vada nın bulduğu gibi. idrar söktürücü ilacı tansiyon ilacıyla birlikte dr reçeteye yazmış ortiz daha önceden bu ilaçları bildirmediği için maç iptal etti wbc. madem dopingli o zaman wbc niye ortizin sıralamasını değiştirmedi yada men etmedi bu soruyu da wbc ye sor bence

Başa dön tuşu