Ortalık Yıkılacak! Tyson Fury, Olay Maçın Fitilini Ateşledi!


2 yıllık aranın ardından ringlere geri dönen Tyson Fury, bütün boks severlerin beklediği dev şampiyonluk maçının fitilini ateşledi.  

18 Ağustos’ta Francesco Pianeta ile karşılaşacak olan Tyson Fury, bu maçtan alacağı bir galibiyet sonrası WBC ağır siklet şampiyonu Deontay Wilder ile karşılaşmayı planlıyor. Fury, yaptığı açıklamada Wilder ile görüşmelere başladıklarını duyurdu.

Tyson Fury, Deontay Wilder’a yönelik yaptığı açıklamada; “Eddie Hearn ve Anthony Joshua ile uğraşıyorsun ama ben sözünün eri bir erkeğim. Seninle dövüşeceğimi söylersem, seninle dövüşürüm. İyi hazırlan, sıkı çalış, anlaşmayı halledelim. İlk önce Pianeta’yı nakavt edeceğim sonra seni nakavt edeceğim.” dedi.

Tyson Fury’nin menajeri Frank Warren da Wilder ile görüşme halinde olduklarını doğruladı. Warren, 18 Ağustos’taki Francesco Pianeta maçından sonra görüşmelerin hızlanacağını, bu büyük karşılaşmanın yıl sonunda gerçekleşmesini beklediğini açıkladı. Frank Warren ayrıca 18 Ağustos’ta Belfast’ta yapılacak geceye Deontay Wilder’ı da davet ettiklerini söyledi.


Haberle ilgili başlıklar: ,

Benzer Haberler

170
Yorumlar

71 Comment threads
99 Thread replies
4 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
57 Comment authors
mehmet dalgaçMozalva45mdenizSugar Ray Robinsonmemooowilder Recent comment authors
  Abone ol  
En Yeniler En Eskiler En Beğenilenler
Bildir
яσмαη
Üye
★★★★
яσмαη

Hadi ordan cacık sana kim inanır wilder ne kadar kolpaysa sende o kadar kolpasın.

Felurian
Üye
★★
Felurian

İmkansız…

Chinomaidana02
Üye
★★★
Chinomaidana02

Theress onlyyyy oneeeeee tysoonnn furyyyy
Bu adam bir cesaret örneği ingiltere dışına çıkamayan boksörlere örnek olsun

Bomba bir maç biraz erken oldu
Bu maçta tüm ünvanlar ortada olmalıydı
Bence kazanan ring magazine kemerini alır wilder ile amerikada dövüşecek
Acaba bu cesaret boşuada varmı

Yasin Yavuzyılmaz
Üye
★★★

cesaret örneği değil sadece demeç vermeden önce malı fazla kaçırmış o kadar 🙂

Chinomaidana02
Üye
★★★
Chinomaidana02

senin profilindeki adam khabib karşısında puanla bile kaybederse profilimi mcgregor yapcam

Chinomaidana02
Üye
★★★
Chinomaidana02

Adamda birleşik krallıktan çikıp amerikada maç yapacak but yok

ONUR ERTEKİN
Üye
★★
ONUR ERTEKİN

wilder 40 tane ayarlanmış maçı uzay da mı yaptı, yorum yapmadan önce bir düşün ki, ben ne diyorum diye, bu sitenin elitliği, naifliği bunlar gibi kültürsüzler yüzünden ne halae gelmiş yahu… D

”onur ertekin”

Chinomaidana02
Üye
★★★
Chinomaidana02

conan reis doğru söylemiş sen hala küfürbazlığa devamsın kimsenin eğitim seviyesini bilmeden kültürsüz diyemezsin

Chinomaidana02
Üye
★★★
Chinomaidana02

Boşua ingiltere dışinda iyi bir rakiple maç yapsın sana söz profilimi joshua yapacam tam 4 gün

Silifkelis1
Üye
★★★★
Silifkelis1

Wilder amerika disinda nerde mac yapmisti ?

Jesse Clark
Üye
★★★
Jesse Clark

Boşua ilk kemeri nerde aldı sence ?? Gerçi boşuadakiler kemer değil don lastiği

Patlak Wilder
Üye
★★★★
Patlak Wilder

Wba ilk federasyon wbc yokken ilk o vardı 1921den beri 1962ye kadar o roma olimpiyatlarından barbarca olmaktan boksu kurtarıp profesyonel hale getiren bi federasyon ıbf en disiplinli federasyon wbo en çok şans veren federasyon wbc en çpk para kazandıran hile yapılan hak yenilen nildiğin kumarcı vegaslıların serseri mecikalıların kendini dünyanın en iyisi sanan köpek amerikalıların federadyonu

Chinomaidana02
Üye
★★★
Chinomaidana02

en iyi federasyon wba dır wbc para peşinde
ibf zaten ingiliz boksörleri kolluyor
wbo kemerini hala minör bir kemer gören camialar var
ıbo boş beleş

ONUR ERTEKİN
Üye
★★
ONUR ERTEKİN

beyler adamın emeği ile dalga geçmeyin, ayrıca boks camiasındaki bütün kemerlerin bir özelliği, bir saygısı var, boksöre saygın yok bari kemerlere saygın olsun, senin gibi cahillere bu site de neden yazı yazdırıyorlar ki….

”onur ertekin”

Chinomaidana02
Üye
★★★
Chinomaidana02

usyk 15 maçta devri alem yaptı dünyayı dolaştı boşua sıkıysya mgm grand arenada adil hakemler ile wilder ile maç yapar öyle hep evimde wembleyde o2 de maça çıkarsan tabi sana balon gözüyle bakarlar şuan joshua usyk gibi sürekli deplasmana gitmeye cesaret gösterse idi bütün site olarak joshua fanı olurduk wilder a da balon gözüyle bakanlar var neden usa dışında maç… Devamını oku »

Samantha Fox
Üye
★★★
Samantha Fox

13 nisanda dileğin gerçek olabilir , belew maçı sonrası Jashua maçı planlar arasında .

sircainsaat
Üye
★★★
sircainsaat

Usyk in mi diyorsun,haber nerede çıktı ..belew tamam ki jpshuayı istiyordu ama bu kadar erken istemesine şaşırdım..

Usyk boks aleminin benim gözümde hele ki yarıağırsikşet ve ağırsiklet içinde bulunöaz bint kumaşıdır..

Aslanımmm usykkk adamsınnnnn adammmm

Chinomaidana02
Üye
★★★
Chinomaidana02

o2 greenwich arena salazar bu adam birleşik krallık dışına çıkamaz o kadar çünkü onda o but yok 15 maçta dünyayı dolaştı be usyk boşua bir kez deplasmana gitmedi

Jesse Clark
Üye
★★★
Jesse Clark

Dostum sen usyk’i ne kadar seviyorsan biz de o kadar seviyoruz. Sürekli deplasman takdire şayan tabiki. Ama aj’nın bütün rakipleri İngiltere maça razıydı çünkü İngiltere’de verilen paraları onlar kendi memleketlerinde veremezlerdi. Talep dahi etmediler.. ayrıca aj lbf kemerini Amerika’da almış olmasın sakın!! Bi araştır

Chinomaidana02
Üye
★★★
Chinomaidana02

ryabinsky sonunna kadar diretti maçı rusyaya taşımak için eddie adil bir ortamda tavuğunun kesileceğini bildiği için nıç çekti

Chinomaidana02
Üye
★★★
Chinomaidana02

ayrıca ibf kemerini satın almıştır furyden boşa çıkan wba kemerinede konmuştur adam akıllı bi wbo kemerini aldı

Chinomaidana02
Üye
★★★
Chinomaidana02

o2 arena greenwich
boxrece gir bak

Kangroo
Üye
★★★
Kangroo

Fury bu maçta net nakavt olur bu maç için çok erken refleksleri yerinde değil wilder rahatça yakalar. Böyle büyük maç için en az 3 orta düzey isimle maça ihtiyacı var.

Formda fury favorim olur ama ringe çıkmamalı bu adam ya gündem çabalarında yada gerçekten deli cesareti var

TysonnFury
Üye
★★★★
TysonnFury

yürek yemiş . salak herif yetenek var ama azim yok ..

wilder ile şimdi çıksa en iyi ihtimal tko ile biter .

Sugar Ray Robinson
Üye
★★
Sugar Ray Robinson

O seviyelere gelmiş bir boksör için azim yok demek bana absürt geliyor. Çeşitli piskolojik sorunlar yaşayıp boksu bırakınca azimsiz mi oldu?

Cort Marcus
Üye
★★★
Cort Marcus

Umarım fury böyle bi salaklık yapmaz.Pianeta dan sonra 3 4 tane vasat üstü maç yapmazsa wilder onu nakavt edecektir.

LETS GO CHAMP
Üye
★★
LETS GO CHAMP

Henüz hazır olmadığını düşünüyorum. Cesaretini hiç bir zaman tartışmadım, adam zaten deli manyak bişey 🙂

riddickbowe
Üye
★★★★
riddickbowe

çok erken. fury, joshua veya wilder en erken 2019 yaz aylarında hazır olur.

HAYEEE
Üye
★★★
HAYEEE

kusura bakmayında fury wilder’ı donunu çeke çeke yener.

doctor1984
Üye
★★★
doctor1984

Eski Fury herkese karşı favoridir. Ağır sıkletin en teknik boksörü. Ama henüz erken. Pianeta maçından sonra Pulev, Joseph Parker, Bellew, Huck gibi adamlarla 1-2 maç yapsa iyi olur.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

fury i en son instagram paylaşımlarından gördüğüm kadarıyla fit duruyordu eskiye nazaran dahada zayıflamıştı ama şuan wilder ile maç yapması için erken diye düşünüyorum

özgür can
Üye
★★★★
özgür can

kanka wilder ona şuan çok ağır gelir.seneye bu zamanlarda bu maç olursa daha iyi olur diye düşünüyorum bu arada maçlar yapmalı kendini fit tutmalı,ava giderken avlanabilir fury 🙂 bellewle bile bu sene içinde maç yapsın yenilme ihtimali çok yüksek bence.bakalım bu maçta görücez nasıl bir yol çizecek.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

aynen kanka bellewlede husumetleri var dimi onu unutmuşum bak ama şuan bellewlede yapması çok mantıklı olmaz sanki oda formda kendine güveni geldi hayeyi yenerek … ama ben acayip görmek isterdim bellew fury maçını amma süper olurdu 🙂

özgür can
Üye
★★★★
özgür can

aynen hüsumetleri var 🙂 olsada izlesek ama bellew şuan baya formda ona ağır gelir.ben furynin yapacağı maçı bekliyorum bakalım nasıl bir görüntü verecek.işi ciddiye alıp maçlara asılması gerekiyor furynin uzun bir ara verdi sonuçta kolay olmayacaktır.he eski formunu yakalarsada yenemeyeceği boksör yok bence şuan hem de donunu çeke çeke yener 🙂

Chinomaidana02
Üye
★★★
Chinomaidana02

kışa kadar hazır olur

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

dostum kışa kadar şöyle hazır olabilir Pİeneta maçından sonra mesela hemen bi molina ayarında biriyle kendini sınaması lazım yoksa wilder çok atletik birisi şuan fury nin hantallığından faydalanıp rahat bi galibiyet alır gibi geliyor bana

Chinomaidana02
Üye
★★★
Chinomaidana02

brezilya fury için ideal
brezilya ile kafalıksız aynı maç ayarında şortlu sparringler yaparsa fury hazır hale gelir sonra da ekstradan bi mariusz wach ı döver

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

aklına çok iyi gelmiş chino dostum hazırlık maçı olarak marıus wach da mesela çok iyi bi rakip olurdu fury için

Chinomaidana02
Üye
★★★
Chinomaidana02

fury wachı nakavtlarsa wilder maçına hazırdır brezilya tehlikeli olduğundan ancak para karşılığı sparring partneri olur

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

aklına çok iyi gelmiş chino marıus watch da mesela çok iyi bi rakip olur fury için hemde onun aradığı kan olur

Rustin
Üye
★★★
Rustin

wilder’ı joshua’dan daha çok seviyor bence çingene kral.

özgür can
Üye
★★★★
özgür can

garantisi var 🙂

Rustin
Üye
★★★
Rustin

daha rahat yenebilir anlamında mı garantisi var demek istedin?

özgür can
Üye
★★★★
özgür can

fury wilderi seviyor anlamında 😉 maç yaparlarsa kim kimi sever orası ayrı tabi

Rustin
Üye
★★★
Rustin

ikisi de yapı olarak çok baskın karakterler fazla heyecanlandırıcı bu iki insanın yan yana gelmesi.

özgür can
Üye
★★★★
özgür can

furynin vitesi yavaş yavaş yükseltmesi görüşündeyim.özellikle bu yapacağı maçı bekliyorum furynin özelliği hızı inş. eski formuna en kısa sürede kavuşur ağır sikletin fury gibi boksörlere ihtiyacı var.

Rustin
Üye
★★★
Rustin

kesinlikle fury eski formuna dönmeli,fazla sıkıştı ağır siklet,wilder vs joshua görmekten yorulmuştuk.

özgür can
Üye
★★★★
özgür can

şimdi furynin antreman videosunu izledim çok iyi görünüyor baya kilo vermiş.dönüşüm muhteşem olacak der gibi duruyor 🙂

Rustin
Üye
★★★
Rustin

bu da maçın aşırı derecede hızlı ve kırışmalı geçeceğine işaret ediyor.

Rustin
Üye
★★★
Rustin

bence çingene kral wilder’ın belirsizliğini biliyor, ama kendisi de mental olarak çok güçlü olduğu için bu maçı istiyor.bu arada saygılarımla https://www.youtube.com/watch?v=Y-77MBOf1-4

Silifkelis1
Üye
★★★★
Silifkelis1

Istagramdanmı ?

özgür can
Üye
★★★★
özgür can

youtubeden izledim yeni video atmışlar oradan baktım.gerçekten baya formda gibi duruyor.bu kısır döngüde furynin dönmesi çok iyi oldu

Muhammed Kurtoglu
Üye
Muhammed Kurtoglu

Kral her zaman kraldir diye teselli veriyorum kendime. Insallah eski formunu yakalarda baloncuklari teker teker patlatir. Su don cekme lafinida kim piyasaya surduyse tam furylik bi laf . Hadi fury lastigi patlamis kamyon gibi gelmeni cogu kisi bekliyor…

ordinaryus h
Üye
★★★★
ordinaryus h

bu maç olursa wilder için mükemmel bir hamle olur. bu hamleyi satrançta merkezdeki dokuz kareyi hakimiyet altına almaya benzettim. rakibin kaçacak deliği kalmayacak ve istenilen olacak. wilder için istenilen ne? joshua maçı ve o maçtan 15 milyon dolardan fazla kazanması. işte bu maç bu istediği kapının anahtarı. wilder fury’nin çenesine ilk sağ direkt isabetinde fury kendisini yerde bulur ve wilder… Devamını oku »

lenoxlewis
Üye
★★★★
lenoxlewis

teknik yoksunu wilder teknik ustası furyi nakavt etsin bir daha boks izlemeyeceğime herkesin önünde söz veriyorum şahitsin ordi.

Chinomaidana02
Üye
★★★
Chinomaidana02

ustacım bu boks büyük konuşmamak lazım

ordinaryus h
Üye
★★★★
ordinaryus h

@lenolewis teknik ustası dediğin şeyi iyice açar mısın? geri adım atarken sürekli sol direkt çıkarmaktan başka hangi numarası var fury’nin? çok mu iyi kontra çıkarıyor? teknik ustası arıyorsan luis ortiz’e bakabilirsin. sağ direktleri, kontraları, isabetleri hepsi noktasal atış, yumruk gücü muazzam. fury’den daha teknik. ve luis ortiz ağır sikletin en korkulan, en tehlikeli ismi ve wilder’a nakavt oldu. wilder’ı yenmenin… Devamını oku »

lenoxlewis
Üye
★★★★
lenoxlewis

Ordi sen fury de sadece sol direkten ibaret görüyorsan diyecek lafım yok . Bu adam 130 kg birader welter sikletmiş gibi el ayak kordinasyonu sağlayabiliyor.yumruğun her türünü her boksöre çıkarabiliyor.eskiv var ayak hareketleri mükemmel kolay yumruk yemiyor bu adam .peki wilder ne yapıyor maç boyu bir tane şans yumruğu kovalayor avuç içi yumruk atıp jab atmayı beceremiyor savunma yok eskiv… Devamını oku »

özgür can
Üye
★★★★
özgür can

wilderin çenesi hiçte fena değil ortiz maçında gördük test edildi dayanıklı gayet iyi bence bu yüzden nakavt etmek zor gibi duruyor.

HAYEEE
Üye
★★★
HAYEEE

aynı şekilde ss alabilirsiniz wilder fury’i yensin bir daha bu siteye girip yorum atıp boks izlemeyi bırakacağıma söz veriyorum.

Asil
Üye
★★
Asil

inşallah yener de hayee siteyi bırakır 😀

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

😀

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

hadi inşallah diyelim o zaman…rabbim wilderıma güç kuvvet versin işin ucunda çok hayırlı bi iş var site adına

mehmet dalgaç
Üye
★★★★
mehmet dalgaç

🙂

özgür can
Üye
★★★★
özgür can

🙂

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

teknik yoksunu wilder teknik ustası ortizi nasıl yendiyse bi şekilde fury ide yenebilir leno ne var bunda

lenoxlewis
Üye
★★★★
lenoxlewis

Ortiz o çeneyle ağırsiklette iş yapamaz ortizin çene 1 tık sağlam olsa wilderı yenerdi çok rahat

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

ordi dostum selamlar ..sence olası joshua wilder maçı için tahminin ne olur …

ordinaryus h
Üye
★★★★
ordinaryus h

wilder kazanır. ama zaman wilder aleyhine işliyor. bu maç fazla geç olmadan yapılması ve joshua’nın ko olması lazım.

Chinomaidana02
Üye
★★★
Chinomaidana02

ha sonunda biraz adam oldun resmini değiştirmişin birazda saygı çerçevesinde yorum yazsan

ordinaryus h
Üye
★★★★
ordinaryus h

eski fury ne wilder’a ne de joshua’ya karşı favoridir. ki joshua’yı sevmeyen birisi olarak bunu söylüyorum. eski fury’nin tek elle tutulur galibiyeti olan klitschko maçıdır ve o maçtaki klitschko joshua’ya karşı oynayan klitschko’dan daha kötüydü. zaten klitschko’nun fury’den hemen önceki jennings maçındaki berbat performansı arıza alarmlarını çalmıştı. klitschko fury maçını highlightlardan izleyen fury’i dillerinden düşürmez. maçı tamamen izleyen boksseverler ise… Devamını oku »

sa yo na ra
Üye
★★★★★
sa yo na ra

comment image

fury çok sıkı çalışıyor. şu anda wilder maçı için çok erken. yapacağı son maç, bizlere neler yapabileceğini gösterecektir. ben her türlü tyson fury reis’in her zaman herkese karşı bir şansı olduğunu düşünüyorum. yeter ki şu kondisyonunu gücünü biraz toparlasın gerisi kolay.
god damn niggı rhastaa 😀

Tuaman
Üye
★★★★★
Tuaman

God damn niggı 😀

sa yo na ra
Üye
★★★★★
sa yo na ra

rhastaa kardeşim geçen beni çok güldürdü bu sözle 😀

Tuaman
Üye
★★★★★
Tuaman

Harbiden bende çok gülmüştüm. Bence bu söz yönetici onayına söylenecek en güzel söz.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

ahahhha 😀

Jesse Clark
Üye
★★★
Jesse Clark

Fury ne şimdi ne de başka zaman.. wilder’ı yenemez.. kimsenin değinmediği bir nokta var ! Fury’deki çene wilder’ın yumruklarını kaldıramaz, o kadar sağlam değil. Şimdiki fury5 Maximum 6, formdaki fury de maksimum 8-10 raund dayanır.. söylediklerimin aksi çıkarsa bi daha asla yazmam

Chinomaidana02
Üye
★★★
Chinomaidana02

Günümüz ağırsiklet boksörleri arasinda
Wilderin sağ direğini kaldıracak çene yok

Abdullah yılmaz
Üye
★★★★
Abdullah yılmaz

fury sözünü tutup maça çıkarsa heyecanlı bir maç izleriz ama; ben şahsen güvenmiyorum ona. maça bir hafta kala canım sıkıldı maça çıkmayacağım diyebilir. ayınını kliçko’ya yapmadı mı ? fury ve joe saunders ruh ikizi…

яσмαη
Üye
★★★★
яσмαη

İki çingene

Burak Yurtsever
Üye
★★★
Burak Yurtsever

Pianeta,seferiye kıyasla bir iki gömlek daha iyi bir rakip olarak gözüküyor. Daha önce chagaev ve klitschko’ya karşı unvan maçlarında nakavt olmuştu. Ama bunların üzerinden de çok zaman geçti. Ben fury’nin wilder’dan daha iyi bir boksör olduğunu düşünüyorum. Ancak fury’nin en keskin haline ulaşması için daha zamana ihtiyacı var bence,yıl sonu olacak bir maç canını çok sıkar. Seferi maçında daha alması… Devamını oku »

ONUR ERTEKİN
Üye
★★
ONUR ERTEKİN

Tyson Fury, bu adam gerçek bir çılgın, önceleri sevmiyordum fakat bu adamın bu camia da ama güçlü bir Tyson Fury’nin olması gerektiğini düşünüyorum…

Fury – Wilder maçının galibi, %70 Fury, %30 Wilder…

fury’nin bu maçı alması durumunda poverkin-joshua maçındaki olası povetkin galibiyeti ile bence ağır siklette geçen gece gördüğümüz gibi taşların büyük bir mana da oynayacağını göreceğiz….

fury, gerçek bir kral…

”onur ertekin”

Farc Parker
Üye
★★★★
Farc Parker

Fury dediğini yapar bi kişi, fakat anlaşma yaparlar yanlış anlaşılma olmasın, yoksa kimin haddine wilderciğimi yatırmak, hadi ordan deli derler adama, sonuç itibariyle parker içimde derin bi yaradır

Kaan
Üye
★★★
Kaan

Şu maç klicko maçından sonra olacaktı tadından yenmezdi şuan hazır olmayan bir fury var belkide gündemde kalmak için böyle açıklamalar yapıyor wilder maçına çıkmak için en azından kendini biraz daha güçlü rakiplerle test etmesi gerekirdi. Neyse maç maçtır olsa da izlesek. Alt sikletlerde kimse kimseden kaçmıyor ağırda kimse kimseye yaklaşmıyor. Artık ağır siklette umutlarımızı cruiser boksörleri canlı tutuyor.

Prorsum
Üye
★★★★
Prorsum

Wilder ilk kez uzaktan boks yapamayabilir fury direklerini iyi kullanan bir boksör yakına girmesi gerekicek yani kontra yiyebilirbor tarafta kondüsyon ve istikrar diğer yanda teknik hem mantığım hemde gönlüm fury diyor

Farc Parker
Üye
★★★★
Farc Parker

lan deli alperde buradaymış , kardeşim görürsen yanıt atta sana bişey dicem, diyeceklerim var.

ONUR ERTEKİN
Üye
★★
ONUR ERTEKİN

kesinlikle dostum..

”onur ertekin”

ONUR ERTEKİN
Üye
★★
ONUR ERTEKİN

fury, boks camiasında varlığı her daim olması gereken bir cengaver, amerikaya gidip, wilder’e paketler…

”onur ertekin”

ysk5234
Üye
ysk5234

fury için şuan erken, formda bir fury’nin wilder yeneceğini düşünüyorum. Wilder fury’e karşı teknik anlamda çok zayıf kalıyor.

sa yo na ra
Üye
★★★★★
sa yo na ra

arkadaşlar tyson fury’nin yumruk gücünü hafife almayın, yapmayın bakın pişman olursunuz. bu adamın dev gibi cüssesi sadece görüntüden ibaret değil. yumrukları da kendisi gibi ağır ve güçlü. maç yaptığı rakiplerin yüzlerine iyice bakın. fury’nin yumrukları, rakiplerinin yüzlerini et dövme demiriyle vuruyormuş gibi deforme ediyor. gayet tabii ki şu anda maç yapsalar wilder pert eder. ama bir bekleyin şu önündeki maçı… Devamını oku »

özgür can
Üye
★★★★
özgür can

aynen bu maçta furynin neler yapabileceğini göreceğiz .seferi maçını saymıyorum bile komediden ibaretti 🙂 zaten çok ta birşey beklemiyordum ilk maçı sonuçta okadar ara verdikten sonra çok iyiydi bile 🙂 bakalım fury eski yörüngesine oturmuşmu hepberaber göreceğiz .

Abdullah yılmaz
Üye
★★★★
Abdullah yılmaz

yumruk gücü dedin de aklıma fury- Steve uss cunningham maçı geldi. eleman fury’i fena knok down etmişti. sonra fury onu indirmişti 🙂

sa yo na ra
Üye
★★★★★
sa yo na ra

aynen o maç çok eğlenceliydi hocam

HAYEEE
Üye
★★★
HAYEEE

Allah aşkına tek sağ kroşeden başka birşey bilmeyen ince cubuk görünümlü wilder ortizi yendi diye göklere sığdıramadınız Allah aşkına ortiz bu zamana kadar kimi yendi birisi açıklayabilir mi ortizi bu kadar büyütüp wilderıda aynı doğrultuda ortizi yendi diye bu kadar büyültmenizi şaşkınlık ile izliyorum.Wilder’ın patladığı günü iple çekiyorum çok az kaldı merak etmeyin…

özgür can
Üye
★★★★
özgür can

wilder kim ki herkes yenebilir 🙂

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Özgürcan kankam senin baklavalar felanda var seninde şansın olabilir diye düşünüyorum 🙂

özgür can
Üye
★★★★
özgür can

aynen kankam hahah 😉 bu adamla ringte karşı karşıya gelsek kaçacak yer ararız 🙂 okadar kolay bir rakip yani

TysonnFury
Üye
★★★★
TysonnFury

ulan biraz özen göstersen kendine yenemeyecegin adam yok zaten ..

mostwanted
Üye
★★★
mostwanted

fury için çok erken yıldan önce joshua wilder hatta whytle bile maç yapmamalı

dogannn
Üye
★★
dogannn

Maçı kestirmek çok zor. Şu kesin alır ezer geçer vb yorumlar biraz temenni gibi geliyor bana. Şu bir gerçekki maç temposu ringlerde süreklilik çok önemli. Fury bu konuda çok eksik epey ara verdi. Bence 2 3 maç daha yapıp iyice form tuttuktan sonra meydan okumalı. Bu açıdan wilder çok avantajlı zaten oldukça atletik. Fury de ilginç bir adam çıkıp yenerse… Devamını oku »

Abdullah yılmaz
Üye
★★★★
Abdullah yılmaz

adam haklı, spence insan gibi vurmuyor ki. vucuda vura vura adamın böğrünü deliyor. hayvan gibi bir güç ve kondüsyona sahip 🙂 ben spence-crawford maçını izlemeyi çok isterim.

mehmet dalgaç
Üye
★★★★
mehmet dalgaç

loma da errol da tencere de olağan üstü boksörler. bunların birbirleriyle yapacağı maçları her sonuca açıktır. kesin birşey söylemek mümkün değil. errol güç ve fizik, loma teknik, crawford ise güç ve tekniğin temsilcisi bence. loma fiziksel olarak bu 2 adama karşı çok dezavantajlı olsada mükemmel ötesi tekniği ile o açığı kapatabilir bence.

яσмαη
Üye
★★★★
яσмαη

Orası hiç belli olmaz. Spence ve crawford da sikletinin en sağlam 2 ismi denebilir. Ikiside kazanabilir net favorisi olmaz. Ikisinde de kimyasallar acayip bir etki etmiş.

Prorsum
Üye
★★★★
Prorsum

Aklıma murat gassiev geldi benimde dahil olduğum bir grup murat usyk’i yener diyordu ama usyk boks dersi verdi yani diyeceğim o ki büyük ve kesin konuşmamak lazım benimde welter siklette ki favori boksörüm crawford ve bence spence jr’ı yener ama olurda loma siklet çıkarsa o teknikle crawford’u yenebilir

sa yo na ra
Üye
★★★★★
sa yo na ra

joe joyce’un yeni antrenörü abel sanchez olmuş.

яσмαη
Üye
★★★★
яσмαη

Aynen öyle yorum yapmıştım bir ara ponomarev, gassiev sıradaki kim? Diye 🙂 joe joyce o zayıf çenesiyle pres boksu yapmaya kalkarsa nakavt olur, oturur yerine.

Chinomaidana02
Üye
★★★
Chinomaidana02

dostum bence günümüzde en iyi antrenör kosta tszyu dur adam ağırsiklet yetiştirme konusunda uzman povetkinde tszyu yetişme

Kızılderelı
Üye
★★★★
Kızılderelı

furry farklı bir adam wilder furry ile baş edemez
Usyk nasıl aklı ile dövüşüyorsa furry de aklı ile dövüşüyor
Bence furry wilderi rahat yener
furry hem genç hem de çok akıllı bir dövüşçü
akıl her zaman kontrolsüz gücü yener (güç farkı çok değilse)

Deontay_Wilder
Üye
★★★
Deontay_Wilder

anlaşıldı bu cococu da wilder’ın sağını tatmak istiyor 🙂

Silver
Üye
★★★
Silver

joshua wilder maci olmadan fury bu ikisinden biriyle mac yapmaz.hele dedigi gibi bu bir yilin icinde hic olmaz. olmasinida istemem fury nin ko olmasini gormek cok istiyorum ama boyle sacma bir zamanlama hatasi yapmasi herseyden once boks severlere haksizlik olur. prime boksorler mac yapmayinca mac sonu tartismalar hic bitmiyor orn:lewis tyson

Cüneyt Fury
Üye
★★★
Cüneyt Fury

Wilder icin formsuz bir furyle mac yapmak buyuk bir sans. Bence fury i boyle bir daha yakalayamaz fury soylediklerinde hakliysa maca cikarsa wilder bu maci kabul eder.

Bankaci
Üye
★★★★
Bankaci

Fury için çok erken rakipten ziyade kendi daha hazır değil.en az 3-4 maç vasat üstü rakiplerle dövüş meli. Son maçında bunu gördük hiç hazır değildi.

Formda bir fury wilderi yener diye düşünüyorum.2.05-6cm boy 2.18cm uzanma mesafesi,inanılmaz ring zekasi,kurduğu tuzaklar, tekniği yle tartışmasız en teknik agirsiklet tır .bazen antrenmanlarini izliyorum.bu boyla bu esneklik ve teknik nasıl oluyor düşünmeden edemiyorum.

Bankaci
Üye
★★★★
Bankaci

Fury eğer wilder maçına çıkarsa -ki vardır bir bildiği diyeceğim.

Yenecegine inanmasa çıkmaz zaten derim.

Fury-ortiz ve ortiz-povetkin maçları olmasını istediğim ve en merak ettiğim maçlar agirsiklette..

Bankaci
Üye
★★★★
Bankaci

Ajoshua kardeşim.senden ricam profil resmini değiştirsen.icimde tarifsiz acılara sebep oluyor su resim

Bankaci
Üye
★★★★
Bankaci

Hayyy Allah razı olsun.maalesef bu dünya da zalim ve mazlum her zaman olacak.cogununda hesabı ahirete kalıyor ve kalacak.allah zalimlerin -özellikle kadınlara çocuklara yaşlılara zulüm eden zalimlerin- vicdansızların bin belasını versin.

Silifkelis1
Üye
★★★★
Silifkelis1

Furry forma girmeden kendini test etmeden bu maca cikmamamli.bence onunde 3 mac daha var bu maca cikmak icin.o zaman durumuna gore wilderla mac yapmali.agir siklette oyle hesaplar varki insani boksta sogutuyor.jashua wilder maci olacak dendikden sonra kac zaman gevti halen ortada nr bir imza var nede mac tarihi.

BillyJoe
Üye
★★★
BillyJoe

Fury dediyse yapar 🙂

TysonnFury
Üye
★★★★
TysonnFury

lafla olmuyor bu işler

uguraraslar
Üye
★★★
uguraraslar

Formda bir fury bana göre wildera karşı favoridir ancak fury nin şu anda formda oldugunu düşünmüyorum kendisi icin erken ve çok riskli bir maç wilder icinse bir fırsat olabilir bu furyle birgün karşılaşacaksa eger daha uygun bir zaman olamaz onun için ve alacagı bir galibiyetle tüm kozları eline alabilir ben şu anda gerçekleşme olasılıgını zor görüyorum 2019 sonları belki.filip hrgovicin… Devamını oku »

Left Hook nd Ko
Üye
★★★★
Left Hook nd Ko

O mac zaten ortada bi mac favori vars çok ufak bi farkla aj favoridir. Ama yuzde yuz joshua yener diyemezsiniz. Wilder yakaladigi an bayiltir ha keza joshua da yakaladigi ilk kombinede fisi ceker. Olay ilk kimin yakalayacagi senin dedigin seneryonun tam tersi de olabilir o da cok buyuk ihtimal wilderin joshuaya yenileceginin garantisini kimse veremez. He joshuadan nefret ederim ama… Devamını oku »

Antiwilder
Üye
★★
Antiwilder

usyk wboda super sampiyon olarak aciklandi.eger agirsiklete gecerse joshuanin mecburi rakibi konumuna gelmesi demek bu..ote yandan bellew usykla cruiserda mac yapmak istiyomus.
bakalim usyk nasil bi yol haritasi cizcek kendine.

Silifkelis1
Üye
★★★★
Silifkelis1

Usykda agir siklete gelsin.agir siklet su anda kisir dongude eger kaliteli isimler gelirse belki bir hareketlenme olur.agir siklette meydan okumalar kemer birlestirme maclari olmazsa olmazlar.artik boksorlerden cok menejerleri etkin.

Gary O’Sullivan
Üye
★★★★
Gary O’Sullivan

Arkadaşlar konuyla alakalı değil ama birşey sorayım. Mike tyson 19-20 yaşında maçlara kaç kilo çıkıyordu ? Bir yerde 108 kg diye okudum. Green maçında 85 kg gibi duruyordu. Bir de alt siklette başlayıp sonradan mı ağırsiklete çıktı ? Çıktıysa kaçıncı maçında çıktı ?

Tuaman
Üye
★★★★★
Tuaman

Abi tyson hep ağırdaydı. Amatörden beri hatta jr olympics ağırsiklet şampiyonu oldu. Tyson ilk başladığından mcneely maçına kadar(yani hapisten çıktığı zamanlar) 98-102 aralarındaydı. Holyfield maçlarıyla beraber 105 kilo ayarına yükseldi son zamanlarında 108 kilo ayarında kaldı.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Ben araştırdım dostum 1985 den bu yana hep ağır siklet olarak çıkmış ve minimum 97 kiloymuş Green maçınada 98 kilo çıkmış

Silifkelis1
Üye
★★★★
Silifkelis1

Abi o yilki gazetelere baktim.mich green 225 ibs/102 kg mike tyson 215 ibs/97 kg maca cikmis.

Gary O’Sullivan
Üye
★★★★
Gary O’Sullivan

Bir şey demişim ama çok şey sormuşum. İdare edin srtık 🙂

Gary O’Sullivan
Üye
★★★★
Gary O’Sullivan

Sağolun, varolun arkadaşlar. İyi ki varsınız.

Silifkelis1
Üye
★★★★
Silifkelis1

Ayrica ne tasadufki dun omaci ben rus kanalindan izledim denk geldi 10 raunt ustunden puanla aldi mike tyson:))

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Ajoshua banlandı galiba

Silifkelis1
Üye
★★★★
Silifkelis1

Mike tyson ilk profosyonel macina 1985 yilinda hector mercedesle cikiyor.214 ibs yaklasik 97 kilo maca cikti kardesim.

GGG
Üye
★★★★
GGG

Henüz çok erken, Fury eski formunu yakalamadı. Eski formunda bile Wilder karşısında favori değilken, bu haliyle wilder’ın karşısına çıkarsa fena nakavt olur. Joshua, fury açısından daha iyi bir seçim olabilir

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Hayırlı olsun diyelimmi yani ??

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Valla helal olsun Fury e kendine güveniyor demekki… valla takdir ettim helal olsun

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

O bu değilde biz hani Fury nin hazırlık maçları yapması lazım felan diyoduk bu kamil wilderla o maksatla maç yapmak istiyor olmasın 😀

Tuaman
Üye
★★★★★
Tuaman

Valla olabilir abi. O manyaktan beklenir wilderi küçümsemek amacıyla yapmış olabilir 😀

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Ahahah 😀

Tuaman
Üye
★★★★★
Tuaman

Helal olsun. İnşallah geri adım atmazlar. Ağırsiklete wilder hegamonyası geliyor. Herkes hazır olsun. Önce fury sonra joshua.

Prorsum
Üye
★★★★
Prorsum

Boksla daha yeni yeni ilgileniyorum herkes bu furyden nefret ediyor bende haliyle önyargıyla yaklaşıp antipati beslemiştim önce denk geldi kliçkoyla olan yüzyüze proglarını izledim “vay ipne amma kıvrak zekalı hazır cevapmış” diye düşüşündüm daha sonra instagram videolarında ki samimi ve özeleştirel tavrını izledikçe sevmeye başladım ve şimdi daha doğru dürüşt forma girmeden wilderla maç yapıyor senciyiz be şişko senciyiz

sa yo na ra
Üye
★★★★★
sa yo na ra

tyson fury kral adamdır 🙂

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Senden kralı varmı bu alemde

sa yo na ra
Üye
★★★★★
sa yo na ra

Estağfurullah Yakup Abim 🙂

Silifkelis1
Üye
★★★★
Silifkelis1

Krall.

Gennady Mustafa
Üye
★★★★
Gennady Mustafa

:d

Gennady Mustafa
Üye
★★★★
Gennady Mustafa

furyi joshua kesin yener de wilder den şüpheliyim. furyi yenmenin yolu sağlam baskıdan geçer kliçko sağlam baskıyı tam yapamadı joshua kralını yapar. wilder ringde genelde kaçan taraf oluyo baskıyı fazla yapamıyo, ya maçı orta alanda oynatıyo ya da kaçarak. ara ara (girişli çıkışlı). furye baskı yapamazzan fury gibi adamlar ringde dans eder. furyi şu ana kadar en zorlayan kliçkodur o… Devamını oku »

Brahim
Üye
★★
Brahim

fury kliçkonun kirli boksuna son verdi
ve onun sonunun başlangıcına imza attı..
o yüzden saygıyı o açıdan hakediyor.
öbür taraftan ring zekası mükemmel
“özgüven tavan disiplin sıfır” sloganıyla yaşıyor
wilderi hiç sevmezdim kolay rakip avcısı diye
ama ortiz maçında balon olmadığını tüm dünyaya gösterdi
bunu görmemek subjektiflik olur.
ikisinin arasında geçen olası bir maçta wilderin kazanması box camiası açısından daha olumlu sonuçlar doğurur

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Ağzına sağlık kardeşim… bizim senin gibi adamlara ihtiyacımız var

Brahim
Üye
★★
Brahim

teşekkür ederim kardeşim

özgür can
Üye
★★★★
özgür can

😉

wilderreis
Üye
★★★
wilderreis

Fury kilo versin wilder kilo alsın aj steroidi azalsın kampanyasına başlamış bulunmatayız. Agır toplarda yazmaya basladı, site toparlanmaya başladı. Tkdw arkadaşımız gecen bizlere linkleri baylasmasından dolayı teşekkürü borc biliyorum .povetkinde zafer usykdan de agırsıklete geçmesini bekliyorum. Umarım whyte aj kısa zamanda patlarlar. Wilderin krallığını fury yenerek ilan edecektir

wilderreis
Üye
★★★
wilderreis

Yonetici onayı nicin istiyor

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Dostum bazı yasaklı kelimeler var onları yazınca maalesef yönetici onayına takılıyor.. Mesela l.ink s.port w.atch gibi kelimeler yasaklı listesinde..sadece senin başına gelen bi olay değil benimde başıma çoğu zaman geliyor

Ali_lewis_tyson
Üye
★★★
Ali_lewis_tyson

Adam Wlad dan kose bucak kacti tam 1.5 yil oyaladi..ustelik fit durumdayken wlad boksu birakinca geri geldi..simdi yari obez ve hic hazir olmadigi halde wilder in karsisina cikacagini soyluyor..anlasilan paraya ihtiyaci var sonrasinda yine boksu birakacak ..maca gelirsek fizigine gore iyi bir boksor olan fury malesef nakavtci bir adam degil ve guclu nakavtci olmayan hic bir boksor wilderi yenemez(usyk haric… Devamını oku »

özgür can
Üye
★★★★
özgür can

wiilderin bir özelliğide ne yapacağı belli olmayan bir boksör olması.bu özelliğide onu tehlikeli yapıyor herşey sağ yumruğundan ibaret değil zaten.yani maç yapıcaksın rakibine göre hazırlanırsın bu böyledir ama wildere göre hazırlanmak imkansız gibi bir şey.wilderin biraz daha kilo alması gerekiyor.

MuhammedAli 23
Üye
★★
MuhammedAli 23

Furyi yenmek için yakından basmalısın uzak kaçan bi adam yenmesi biraz zor bi mike tyson sitilli biri furyi direk nakavt eder ama uzaktan dövüşmek ekmeğine bal sürmek gibi olur..

Mami
Üye
★★★★
Mami

Iste boyle anlasilir konusulur ne surda olsun burda olsun muhabbeti var ne yuzde 10 sen al 90 ben aliyim muhabbeti var mac hemen olmasa bile tavirlari ne kadar guzel wilderla furynin dovuselim dediler olay bitti joshuayla olsa yok wembleyle olsun yok 10 milyon veririz yok zart yok zurt helal olsun cingeneyle bronz bombaciya

Silifkelis1
Üye
★★★★
Silifkelis1

Jashuacılarla wildercılar bile ķapıştı :)) halen jashua wilder maçı olacak ;))

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Sıkıcı bi stili var yani şu ana kadar yaptığı hiç bi mac beni cezbetmedi ama çok zeki ve teknik bi boksör yani wildera usykin gassieve yaptığı taktiği yapabilir yaparsada kimse şaşırmasın

nytko
Üye
nytko

Bana kalırsa Fury de deli cesareti var. Ama bu Vladimir Klitschko ile dövüşürken dalga geçmeye benzemez. Maçı izleyenler bilir. Wilder kızının ameliyatı için dövüşürken, kolu kırılsa da devam eden ve kazanan bir boksör. Buna saygı duymayanlar gidip kumda oynasınlar. Burası ring Fury uyuşturucu ya az para ver de, nasıl çıkartırım diye meydan okuma…. Yoksa zaten rezilsin daha da batacaksın.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

nytko dostum fury için söylediklerinin dışında wilderin fedakarlıkları için söylediklerinin önünde saygıyla eğiliyorum sana hakaret içeren yorum yazıp kendini tatmin edenleri umursama kardeşim …

ONUR ERTEKİN
Üye
★★
ONUR ERTEKİN

wilder ile fury’i kıyaslaman bence boks sporuna hakaret be dostum, fury sülalece boksun içinden gelmiş bir cengaver ama wilder basketbol dönmesi

memooowilder
Üye
memooowilder

arkadaslar siz boks izliomusunuz bilmiorum tum macları ızlıorum ama sızın ızlemedıgınız bellı garantı bıkere ne fury ne jashua ne white hıc bırı bok yaptıgı falan yok boksor gıbı bokser bı ısım var oda ortiz nizamı vucut hersey adam tam bır boksor ..fury ye gelınce ıstersen on tane onemlı mac yapsın wilderi yenme sansı yok ıstedıgı kadar fit olsun…konusmak ıcın konusuyosunuz…wilder… Devamını oku »

mdeniz
Üye
★★
mdeniz

Ya bırakın Allah aşkına sanki bu çingenenin huyunu bilmezmiş gibi konuşuyorsunuz.

Maça çıkacak çıkmayacak konusu bir yana keşin teki, ben buna boksör değil sporcu bile demem, isterse herkesi tek eliyle yensin benim gözümde sıfır.

Ben sporcunun zeki çevik ve aynı zamanda ahlaklısını severim
Nokta

memooowilder
Üye
memooowilder

ARKADASLAR LUTFEN YAPTIGINIZ YORUMLARI BI OKUYUN YA. BIR BOKS HASTASI OLARAK YAZDIKLARINIZI OKUYORUM YAZMAK ICIN YAZIOSUNUZ.ADAMIN BIRI WILDIR KACAK DOVUSUYOMUS YUMRUK ATMIYOMUS FURY YER DIO KARDESIM ADAM 40 MACTA 39 NAKAVT YAPMIS NEYIN PESINDESIN SEN.TABIKI KACICAK MAL GIBI YUMRUK MU YICEK ALT SIKLETLERI IZLEMIOMUSUNUZ HEP KACAK.ADAM AGIR SIKLETTE BOLE HIZLI KIM VARDI…YANI SIRF ADAMIN HAREKETLERINE KIL OLDUGUNUZ ICIN BOLE SAVUNDUGUNUZ… Devamını oku »

Mozalva45
Üye
★★★★
Mozalva45

Deli balta derki 40 mac yapmis rakip duzgun olmasina gerek yok kumasi duzgun der evet kumasi duzgun biri vardi en son avniyi tokatladiktan sonra piyasadan silinen

Mozalva45
Üye
★★★★
Mozalva45

Cok bos yorum olmus . Bana 40 mactan ortiz haric 1 tanr adam say istedigi yerde kimle.olsa yaparmis. Sen jashua saydir millet wilder elestirsin zoruna gitsin. Kac senedir wilderda kemer var niye hic birlestirmek icin bu kadar diretmedi kilicko birlestirseydi ya tahtali koyde olurdu 40 mactan bana 2 tane adam cikar bos yorumcu bide aj bak 20 kusur mactaki rakiplere… Devamını oku »

Prorsum
Üye
★★★★
Prorsum

Bana sırf yazmak için yazmışsın gibi geldi ama neyse

memooowilder
Üye
memooowilder

HERKESIN YORUMU KENDINE TABI BOS DA DIEBILIRSINIZ WILDER KIMLE MAC YAPMIS DA DIEBILIRSINIZ JASHUANIN DOVUSTUKLERI NIN HEPSI ALI SANKI KOMIK VALLA DIYECEKLERE ELESTRI YAPILAMAYINCA BOLE OLUYO AMA KONUSMAYA GEREK YOK GERCEKTEN 1-2 SENE ICINDE HEPSI BELLI OLUR ALLAH IZIN VERIRSE SAG OLURSAK BURDAN YAZARIM SIZE FURY DE JASHUAYIDA HEPSINIDE WILDER INDIRECEK KIM NE YAZARSA YAZSIN BEKLICEZ GÖRÜCEZ O JASHUA BIKERE… Devamını oku »

memooowilder
Üye
memooowilder

SON BISEY BU DUNYADA YUNANISTAN AVRUPA SAMPIYONASINI ALDI OYNAMADAN AMA TARIHTE ALDI GOZUKUYOR. WILDER INDIRIO KARDESIM OLE BOLE BEN ZATEN SUAN AGIR SIKLETTE NIZAMI DOVUSEN TIPI VUCUDU VURUSLA TEK BOKSORUN ORTIZIN OLDUGUNU SOYLUYORUM..HER BOKSOR HER KEZE FARKLI SAMIMIYET LE GELIO BIZ GERCEKLERI YAZIYORUZ YOKSA WILDERIN BISEYI DEGILIZ. BIDAHA DA YAZMIYORUZ GORUSURUZ MACLAR BITTIGINDE