Son Dakika Bombası! Avni Yıldırım’ın Yeni Maç Tarihi Belli Oldu! O Dev Gecede Ringe Çıkacak


WBC Süper orta sıklet dünya şampiyonluk maçında skandal bir karar sonrası ABD hakem heyeti tarafından yendirilen Avni Yıldırım ve menajeri Ahmet Öner’in PBC ile yaptığı yeni kontratın ardından ilk maçına çıkıyor.

Anthony Dirrel ile yarıda kalan maçın ardından puanla mağlup ettirilen Sivaslı boksörümüz Avni Yıldırım Deontay Wilder vs Luis Ortiz rövanşının bulunduğu gecede ringe çıkacak.

Wilder vs Ortiz gecesi ana maç olacak bir diğer ana maç ise Anthony Dirrell vs David Benavidez mecburi WBC Süper orta sıklet dünya şampiyonluk karşılaşması olacak. Avni maçında şampiyon ilan edilen Dirrell sıradaki mecburi rakip Meksikalı Benavidez ile çarpışacak. Avni Yıldırım da hemen bu dev maçın öncesinde ringdeki yerini alacak. Avni’nin yeni rakibi ise henüz belli olmadı. Yakın zamanda açıklanacak. Avni Yıldırım daha sonra da Dirrell vs Benavidez maçının galibi ile dünya şampiyonluk maçına çıkacak.

Karşılaşmaların yapılacağı tarih ise kesin olarak 29 Eylül pazar sabahı… 28 Eylül cumartesiyi pazara bağlayan gecenin sabahında yapılacak büyük şölen için geri sayım da yakın zamanda başlatılacak. Maçlar ABD’nin Los Angeles kentinde gerçekleşecek. Avni’nin yeni maçına Golovkin’in eski antrenörü Abel Sanchez ile cikacahi da gelen haberler arasında.

Gelişmeleri aktarmaya devam edeceğiz.

176
Yorumlar

38 Comment threads
138 Thread replies
34 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
32 Comment authors
GüneşDestinyAbout BillionsAhmet KurtClaymaker Recent comment authors
  Abone ol  
En Yeniler En Eskiler En Beğenilenler
Bildir
Bedir Altın
Üye
★★★
Bedir Altın

Haydi yigido. Çalışmaya devam et. Ülkemize yeşil kemeri getir.

King
Üye
★★★★
King

https://youtu.be/U7qnhUCaOOc
Sonuna kadar izleyinde yüzünüz gülsün beyler :))) 2.50 de Bob arum nasıl siritiyor :))yalnız jashua ruiz olayından sonra bütün maçları acabalar ile izliycez sanırım.shwarz bile gözüme fizikli felan geldi diyorum boks bu acaba ? 🙂

The Greatest of All Time
Üye
★★★★
The Greatest of All Time

Tyson Fury iyi adam. Hoş adam ama biraz fazla cıvık bir adam sanki. 🙂

Blade
Üye
★★
Blade

Fury’nin böyle ciddiyetsiz, samimi, sempatik tavırları kıcığıma gitmeye başlıyor. Umarım Seferi maçı gibi bir maç olmaz.

mehmet dalgaç
Üye
★★★★
mehmet dalgaç

ben de gıcık oluyorum bazı davranışlarına : ibiş tarzı halleri, slip iç çamaşırıyla kameraların karşısına çıkması beni de ayar ediyor.

King
Üye
★★★★
King

Benim ki işin makarası dostum ama ruiz jashua olayı renk kattı.ha jashuanin rövanşı alması iyi olur tabi hakkıyla yoksa boks böyle yüzleri kaybederse iyi olmaz ama artık her Challenger boksore bir özgüven gelmiştir daha iyi maçlar izliycegimize eminim ama favori boksorlerede bir cekimserlik gelmiştir muhakkak

Shoryuken
Üye
Shoryuken

tabii önce Avni’nin rakibini yenmesi lazım:)

Pd.Southpaw
Üye
★★★
Pd.Southpaw

Wilderin artık daha değerli bir hale geldiği ortamda çok iyi bir fırsat yakalamış Avni umarım en iyi şekilde değerlendirip hem kendini dünyaya daha fazla tanıtır hem de yeşil kemeri takmak için önemli bir adım atmış olur. En önemlisi de tüm bunlar için kazanması değil spektaküler şekilde kazanmasıdır.

King
Üye
★★★★
King

Yok kardeşim hiç öyle olur mu site ahalisine göre fury yerinde saycak hatta geri gitme ihtimali var.wilder % 200 performans koyucak.ben hayret ediyorum.sanarsiniz maç İngiltere’de oldu wilder 3 yıl bokstan uzak kaldı 180 kilodan o düştü tüm dünya wilder kazandı diyorduda ama hakkı yendi gibi herkes wilder furyi çözdü fury daha fazlasını yapamaz ilk 6 roundda fury nakavt olur diyorlar.gercekten… Devamını oku »

About Billions
Üye
★★★★
About Billions

özlenen wilder gecelerinden olacak sanırım. çoğu zaman yazmışımdır, wilderın maç kartı gerçekten muhteşem olurdu. fury ve breazeale maçlarının kartları, biraz sönük kalmıştı bana göre. bu geceye dirrell vs benavidez maçının eklenmesi bile, çıtayı tekrar yükseltmiş. gerçi hala ilan edilmedi bildiğim kadarıyla, haber içeriğine göre konuşuyorum, umarım değişiklik olmaz. avni, kendini ispatlayamadı tam olarak ama tanıttı, az da olsa isim yaptı.… Devamını oku »

riddickbowe
Üye
★★★★
riddickbowe

an dostum öncelikle yorumlarından kalite akıyor eline sağlık. eubank artık para kazanacağı yüksek maçları tercih ediyor ve bu aralar callum, bjs gibi ingilterede rahatlıjla kasasını dolduracağı maçlaeı istiyor. lemieux ise hala ne yapacağı belli olmayan bi boksör. önce 72’ye iniyor sonra 76 sonra yine 72 kg bence kendiside ne yapacağına karar verememiş ama 72’de kalması daha hayırlı olur. bence 76… Devamını oku »

mehmet dalgaç
Üye
★★★★
mehmet dalgaç

ab üstad
değerlendirmen yine kalite kokuyor.
ancak lemiu konusunda çok emin değilim. lemi yakaladımı indirir. ki avniyi yakalaması da zor görünmüyor.

tipitip
Üye
★★★★★
tipitip

ab, çok güzel bir yorum olmuş dostum eline sağlık. )

About Billions
Üye
★★★★
About Billions

@tipitip, çok teşekkür ediyorum dostum 🙂 .

Ahmet Kurt
Üye
★★★★★
Ahmet Kurt

ben avni nin lemieux yada azizbek değilde kendisinden uzun bir boksörle dövüşmesini isterim hocam. dirrel ve benavidez maçı için şöyle güzel bir antrenman olsun. malum avni nin muhtemel unvan maçı rakibi kendisinden uzun olacak.

ko oranı düşük(risk teşkil etmeyecek), uzun boylu, orta ayar bir boksör idealdir.

About Billions
Üye
★★★★
About Billions

@ahmet kurt, dostum kesinlikle doğru tercih dediğin özelliklerde bi boksör olur bence de fakat rakip seçimini avninin insiyatifine bırakacaklarını sanmıyorum. wbcnin atayacağını düşünüyorum rakibi ve ataması en muhtemel rakipler olarak bu isimleri görüyorum. tabi çok farklı şeyler de olabilir.

GGGökhan
Üye
★★★★
GGGökhan

Lemieux , Avni maçı fena bir maç olurdu ama sanmıyorum. Lemieux kaçmaz bu maçtan ama Avni için mantıksız olur. Avni nakavt olur bu maç olursa.

About Billions
Üye
★★★★
About Billions

@gggökhan, dostum kaçma ya da mantıksız olma durumundan ötürü değil, mecburi maç olabilme ihtimalinden ötürü yazdım. yani sadece ihtimal 🙂 . maç olursa, bence lemieux nakavt edemez avniyi.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Bencede ustad avni lemoux ile başabaş bi mac çıkarır..avniyi çok gömüyoruz millet olarak o kadarda dandik adam değil avni beyler lemoux öyle çok üst düzey biri değil

GGGökhan
Üye
★★★★
GGGökhan

Tek Kral abim Bjs , Lemieuxu güle oynaya yendi. Lemieux çok üst düzey bir adam değil ama yumruk gücü çok fena. Avni de Lemieux de geri vitesi olmayan ben kesin nakavt çıkar diyorum ve Lemieuxdan gelir. Kaçak dövüşen adamlar Lemieuxu yener ama kırışmada herkese sıkıntı yaşatır bu adam.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Gökhanım lemouxun karnesinde yendiği adamların içinde avni kadar kaliteli adam pek yok bence nakavt olayı Biraz zor olur kardeşim tabi ben böyle düşünüyorum hatta avnide onu çeneden yakalarsa yatırabilir lemoux da bu konuda çok iyi değil …

Abdullah yılmaz
Üye
★★★★
Abdullah yılmaz

Bence lemulx avni’yi çok fena ko yapar. Hızlı ve teknık olmayan çoğu boksörlere karşı lemiux favorldir. Herif insan gibi vurmuyor

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Avniyi o kadarda gömmeyin beyler bence lemoux ile baş edebilir hatta yenedebilir 😀

sedyeci_hallağa
Üye
★★★★★
sedyeci_hallağa

gokhanim lemu avniyi bayiltir ilk 5 round icinde bencede

The Greatest of All Time
Üye
★★★★
The Greatest of All Time

Başarılar diliyorum Avni kardeş. Her ne kadar senin boksunu bazen eleştirsek de, gönlümüz senin kazanmandan ve kemeri almandan yana elbette. İlk maçta gösterdiğin performansla zaten hak etmiş olduğun kemeri, önündeki 2 maçı kazanarak getirirsin ülkemize ve Bayrağımızı dalgalandırırsın inşaAllah.

YaBuZ
Üye
★★
YaBuZ

yendirilen? bu nasıl kelime 🙂

Conan
Üye
★★★★★
Conan

Flaş flaş flaş

WBC ve WBA Ruiz-Wilder kemer birleştirme maçını istiyorlarmış. Bakarsın bu maça edi hörn ve joshua da razı olursa, maç yapılır. Yenen kişiyle de Joshua maça çıkar.

King
Üye
★★★★
King

Şayet bu maç olursa tek açıklaması jashuanin olası ruiz rovansinda tekrardan kaybedip wilder ile karşılaşması için hiç bir sebep kalmamasindan wilder jashua maçından kirilcak paradan olmaktan korkulmasidir.eger jashua kalkıp wilder jashua maçı gerceklessin ama ben ruizi yenemem wilder yensinde bizim iş yatmasin cakalligi düşünürse başkasının şeyiyle gerdeğe girmeye benzer.kendini köprüden atsa daha sereflidir.dedigim gibi milyonda bir ihtimal jashua rövanşı bekletir… Devamını oku »

tipitip
Üye
★★★★★
tipitip

Selamlar Conan reis ) umarım böyle bir şey erkenden gerçekleşir, aynı zamanda Ortiz maçına kıyasla daha heyecanlı olur bu maç…

Conan
Üye
★★★★★
Conan

Nerelerdesin sen Cebo reyis 🙂

tipitip
Üye
★★★★★
tipitip

abi işler yoğun şu sıralar ama arada girip bakıyorum siteye 🙂 s

Conan
Üye
★★★★★
Conan

Gözün aydın zeydharis61. Bak ruiz-wilder maçına az kaldı.

Conan
Üye
★★★★★
Conan

Andrade: DAZN golovkinin benimle maç yapması için uğraştı ama golovkin maçı istemedi.

korkak golovkin. yenileceğinin farkında. onun derdi ölmeden son kez voleyi Canelo maçında vurmak.

mehmet dalgaç
Üye
★★★★
mehmet dalgaç

yav conan dayı!
bizi mi trollüyorsun yoksa bokstan bu kadar mı bi haber oldun. 🙂 andrade kim ki golovkin ondan korksun. ggg nin önceliği canelo. yaşı itibariyle canelo ile bir an evvel karşılaşması gerekiyor. canelloyu yenip kemerleri alırsa sen o zaman gör bakalım anrade yi. bakalım o zaman da böyle cesur pozlar verebilecek mi? yoksa kaçacak delik mi arayacak!

Conan
Üye
★★★★★
Conan

he gülüm he. Andrade kim demek? golovkinin amacı ne kemer ne de şöhret. tek derdi para olmuş. Canelo deseki al şu parayı maçtan vazgeç, golovkin maça çıkmaz, unutur.

Claymaker
Üye
★★★★
Claymaker

golovkin yaşlıda olsa andradeyi harcar bunu conan dayıda biliyor.

eleştirdiği yer azda olsa andrade riskine girmemesi haklılık payıda var ama söyleyiş şekli can sıkıyor

golovkin canelo maçını haketti eğer çıkmazsa andrade charlo sounders üçlüsüyle dövüşmeli yada siklet yükseltmeli yoksa bende sövmeye başlıcam…

Conan
Üye
★★★★★
Conan

Arkadaşlar neden anlamıyorsunuz? Canelo kendi yolunu çizdi, adamın farklı planları var. Golovkin de kendi işine baksın artık Canelo’yu unutsun, farklı rakiplere yönelsin. Yendi veya yenildi kapansın artık bu mevzu. Canelo diyor ki “biz ayrı dünyanın insanlarıyız bebeyim, artık bir araya gelemeyiz.” 😀

mehmet dalgaç
Üye
★★★★
mehmet dalgaç

eğer canelo böyle diyorsa korkağın takendisi canelodur. sen de hala golovkin anrade ile maça çıkmadı öyleyse korkaktır diyerek bizimle dalga geçiyorsun 🙂

mehmet dalgaç
Üye
★★★★
mehmet dalgaç

ggg nin canelo ile 2 maçını izlemesem neredeyse sana inanacağım. adam 38 e merdiven dayamış, bir an önce enbüyük rakibiyle olan hesabını kapatmak istiyor. bunun neresini anlamıyorsunuz? yok yok bu ordi sizin aklınızı çelmiş! 🙂 🙂 🙂

Conan
Üye
★★★★★
Conan

senin izlediğin tv’den 3g yenmiş görünmüş. bana ise tam tersi.

mehmet dalgaç
Üye
★★★★
mehmet dalgaç

ben yendi yada yenildi yi tartışmıyorum. nasıl bir maç çıkardıklarına vurgu yapıyorum. ki bu konuda da ilk maçı ggg net kazandı, 2. maçı da berabere kaldılar fikrindeyim.

mehmet dalgaç
Üye
★★★★
mehmet dalgaç

yav andrade şimdiye kadar kimleriyendi bi sayarmısın rica etsem. herhalde ben tanıyamamışım bu adamı 🙂

mehmet dalgaç
Üye
★★★★
mehmet dalgaç

yav sen ciddi ciddi anradenin ggg yi yenebileceğini düşünüyorsun 🙂 🙂 🙂
çok güldürdün beni Allah ta seni güldürsün dayı 🙂

sedyeci_hallağa
Üye
★★★★★
sedyeci_hallağa

+++++ baskan 1907

YaBuZ
Üye
★★
YaBuZ

Braehmer olsaydı iyi olurdu rakip olarak ama malesef bu hafta maçı var muhtemelen eylülde çıkmaz. ben Jayde Mitchell ile maça çıkmasını bekliyorum onun dışında Haertel ya da Abdugofurov u rakip olarak seçeceklerdir diye düşünüyorum

Ahmet Kurt
Üye
★★★★★
Ahmet Kurt

umarım rakibi çok iyi bir boksör olmaz. çünkü galip gelse dahi zorlanarak kazanması halinde beklentiyi düşürecektir. bu yüzden avni son maçına kıyasla formsuz olarak ringe çıksa bile fazla zorlanmadan yenebileceği birini seçmeli. dirrel ve benavidez gibi uzun boylu fakat nakavtçı olmayan bir rakiple dövüşmesini isterim.

tipitip
Üye
★★★★★
tipitip

Avni’nin bu kemeri alabileceğine inancım ne ise, bu kemeri elinde bir yıldan fazla tutamayacağına inancım da o…bir süreliğine de olsa, böyle bir şey çok güzel olur…umarım Avni bunu başarmanın bir yolunu bulur…

mehmet dalgaç
Üye
★★★★
mehmet dalgaç

selam tipitip
dostum merhaba. nerelerdesin. özledik yorumlarını.
konuya gelirsek aynı fikirdeyim malesef. umarım ki kemeri alıp beline taksın ama o bile çok zor bu saatten sonra. heleki benavideze karşı işi gerçekten çok zor.

tipitip
Üye
★★★★★
tipitip

Mehmet Dalgaç çok tşk. ediyorum dostum. 🙂 bilmukabele, arada giriyorum vakit buldukça 🙂

centro
Üye
★★
centro

avni abel sanchez ile anlaşmış. don değiştirir gibi antrenör değiştirmenin bir yararı olacağını sanmıyorum da haydi hayırlısı bakalım.

King
Üye
★★★★
King

Vay yeni golovkin ha caneloyu bizim avniyle vurcak demek :)))

mehmet dalgaç
Üye
★★★★
mehmet dalgaç

yok be dostum. mümkün değil.
bir zamanlar bende avninin abelle çalışmasını çok istiyordum ama şimdi düşününce; abel illaki avniye birşeyler katar ancak avninin çene abel stiline uygun değil. avniden bir golovkin çıkmaz.

King
Üye
★★★★
King

Hocam işin makarasindayim 🙂 gönül ister birseyler katsın ama zor dediğin gibi

HAYEEE
Üye
★★★
HAYEEE

son dakika sondakika avni yıldırımın yeni antrenörü abel sanchez

Pd.Southpaw
Üye
★★★
Pd.Southpaw

Avninin son antrenörü çok iyi bir antrenör gibiydi neden bıraktı acaba. Çok büyük bir hata yaptı bence. Çorap değiştirir gibi antrenör değiştirmek zaten yanlış. Birde son antrenörü Lennoxun antrenörüydü ve gerçekten kaliteliydi yazık olmuş.

Pd.Southpaw
Üye
★★★
Pd.Southpaw

Şimdi Harold Knightten mesaj geldi. Seni çok seviyoruz neden Avniden ayrıldn dedim. Türkiyeyi seviyorum Türk kardeşim fakat Ahmet Öner problem yazdı tam da şimdi. Kanıt olarak SS de koyabilirim

King
Üye
★★★★
King

Adam ayikti bunlardan birşey olmaz.bizimkiler çeyrek mafyacilik peşinde.asabi haller kollar açık yürümeler bu bir tek bizimkilerde var

sedyeci_hallağa
Üye
★★★★★
sedyeci_hallağa

aynen, avni ringde temiz bi dayak yiyince akillari baalarina gelir, gerci avni cahil dan dun ve sporcu, asil ciban basi ahmet oner, zaten pro arenaya az sayida boksor cikaran ulkeyiz onkarda bu cakma mafay ozentisi ahmet oner dangozunun elinde heba oluyo, avni oek begenmem ama hakkinda tabiki hayirlisi olsun, nihayet bizim boksorumuz, sinana hic destej cikilmadi nelee basardi, ah siana… Devamını oku »

King
Üye
★★★★
King

Hocam belkide o bıraktı bilemezsin.bizimkilerin parayı görünce bir yerlerini dağıtma huyu var belki demiştir adam bunlara vereceğim zamana yazık.Avni ülkemizin boksörü elbet isterim başarılı olsun ama menajeri ve o simariklar böyle yaparak hiç birşey olmaz

Pd.Southpaw
Üye
★★★
Pd.Southpaw

Aynı fikirdeyim özel bir sebep yoksa eğer saçmalık başka bir şey değil. Dikkat ettiniz mi bilmiyorum ama Avniyi böyle bir Meksikalı gibi yutturma çabaları var Avni dahil sanki herkes bunun için çalışıyor. Mesela Pbc röportajında Garcia Errolu yener dedi. Joshua knock out olunca vay efendim balon patladı Suleimanla İstanbulda yemek yemeler falan şimdi Abel Sanchez. Bi Meksikaya yanlama çabası var… Devamını oku »

King
Üye
★★★★
King

Avni haddi olmayan işlere karışıyor.acik ve net cahil adam o yüzden ben pek Avniyi çok hevesle takip etmiyorum.dedigin gibi hatta jashua wilder kim yener dediklerinde wilder demişti.tabi wilder Meksikalı değil ama wbcnin adamını öne çıkarma çabaları var

Ahmet Kurt
Üye
★★★★★
Ahmet Kurt

1.5-2 ayda avni ye evrim geçirten o güzelim antrenörü bıraktılar demek. vay anasını be. abel sanchez avni ye fiziksel olarak bir şeyler katabilir ama ”boks” olarak ne katacak? bilmiyorum.

lennox un hocası avni yi sahiden şampiyon yapabilecek bi adamdı. üzüldüm doğrusu.

Pd.Southpaw
Üye
★★★
Pd.Southpaw

Fazlasıyla üzücü hele ki Abel Sanchezin tartışıldığı bir ortamda yanlış bir karar.

lenoxlewis
Üye
★★★★
lenoxlewis

Ya bu kadar beynini kullanmaktan acizsen zaten ringe de çıkma boksta yapma adam abd lobisi olmasa avniye kısa sürede kemer kazandıracakken abel sancheze gitmek .Avniden zerre ümidim kalmadı benavidezde dirrelde bu avniyi kemer maçında tokatlar yazın bir yere

sedyeci_hallağa
Üye
★★★★★
sedyeci_hallağa

leno bunca yilda katildigim iki veya ucuncu yorumun bu oldu ++

Pd.Southpaw
Üye
★★★
Pd.Southpaw

Katılmamak elde değil. Avni bizim canımız ciğerimiz ama büyük hatalar yapıyor kızgınlığımız bu yüzden

Conan
Üye
★★★★★
Conan

abel sançez denen dallama, golovkin ve gassiev’e ekstra ne kazandırdı ki, Avni’ye kazandırsın?

Pd.Southpaw
Üye
★★★
Pd.Southpaw

Tamamen katılıyorum. Abel Sanchezin tartışıldığı bir ortamda yanlış bir karar

lenoxlewis
Üye
★★★★
lenoxlewis

.Ahmet öner yeteneği kısıtlı avniyi yetenek düşmanı abel sanzhezle buluşturdun ya ne diyeceğimi şaşırdım olm iki deli bir araya harbiden gelmemeliydiniz lan gerçekten şimdi bittin avni abel sanchezle anlaşarak.Lennoxun önerdiği hoca sayesinde dirreli yenecekken kum torbası nasıl olurum deyip abelin kucağına düşmek.lan olum bir kerede o beyninizi çalıştırın lan bu kadar zormu ya avniye nerdeyse kemer kazandıracak adamı bırak git… Devamını oku »

Conan
Üye
★★★★★
Conan

😀 😀 😀

beyin mi? o da ne dostum? 2002’den beri o organın ülkemizde kullanımı kaldırıldı. 😛

wilderreis
Üye
★★★
wilderreis

Ggg andreden bence korktuğundan dovusmuyor demek mantıklı degil. Sen andrede mac yapıp 500bin dolar kazanacağına canelo ile yapıp 5milyon dolar almak daha mantıklı oldugunu düşünüyordur. Cogu insan bu iki iyi boksorun tekrar karşılaşmasını istiyor. Zeyir zevki yuksek.baska acıdam bakalım olaya. Devir degisti. Her boksorun ailesi var, kimisi de alt tabakadan geliyor. Yokluk, sefalet ve gelecegini garanti altına alma derdine düşüyor.… Devamını oku »

King
Üye
★★★★
King

Eylül ayında ggg canelo üçlemesi olucak bunun tartışması manasız.2. mactada işte doping oldu o oldu bu oldu olmaz mı acaba felan denildi ama oldu.3. olmuycak olsa Oscar Dela boya hıyarı her ne kadar boş yapıp önce kemer alsin desede her röportajinda bir sonraki maç için 2-3 olası eleman sayıp sonuna illaki gggyide eklemez.gecen günde bahsetmişti vardı haberlerde.ggg safmi sanıyorsunuz adamın… Devamını oku »

mehmet dalgaç
Üye
★★★★
mehmet dalgaç

king
güzel yorum.
ancak benim tespitim şu ki ggg canelo maçını istemeyenler ggg nin caneloyu yenme ihtimalinden korktukları için istemiyorlar. bunu doğrudan söyleyemedikleri için de böyle dolambaçlı yollara sapıyorlar. 🙂

King
Üye
★★★★
King

İllaki vardır bu durum.simdi şahsen canelonun yerinde ggg olsa kazancagina emin olsam veya emin olmasam dahi ben isterim ggg canelo ile 3.maci yapsın.bu tarz maçları kaç defa izliyoruz ki boksta zaten istenmez mı.bakma gggciyiz ama caneloda boru değil yani

mehmet dalgaç
Üye
★★★★
mehmet dalgaç

kesinlikle doğru. canelo gerçekten harika bir boksör. ancak bazı arkadaşlar caneloyu daha da yüceltmek için ggg yi gömmek istiyorlar. sorun da bu bence.

Conan
Üye
★★★★★
Conan

golovkin büyük bir boksör kabul ama Canelo ondan daha büyük. siz de bunu kabul edin artık.

mehmet dalgaç
Üye
★★★★
mehmet dalgaç

28 yaşında kariyerinin zirvesinde olan canelo ggg den daha buyuk olsaydı 37 yaşındaki kariyerinin sonuna gelmiş ggg yi yenerdi. yenemedi hatta yenildi ve hala ggg ile 3. maça çıkmamak için bir sürü bahane üretiyor. şu halde sen de bizden canelonun ggg den iyi olduğunu kabul etmemizi bekliyorsun 🙂

Conan
Üye
★★★★★
Conan

37 yaşına gelmiş ama karnesindeki adamlara bak. bakkal manav berber kasap. Dünkü çocuk ise ondan daha kariyerli. boynuz kulağı geçmiş dalgaçım.

Gennady Mustafa
Üye
★★★★
Gennady Mustafa

Avni Yıldırım ve Ali Erenin yolu açık olur inşallah.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Inşallah kardeşim

Gennady Mustafa
Üye
★★★★
Gennady Mustafa

Abel shances avni yıldırm eşleşmesi süper olmuş. Benim düşüncem abel shancrs fiziksel açıdan avniye çok bir şey katamayacak olsa da(ben katacağını düşünüyorum) psikoloji açıdan çok şey katacaktır.

lenoxlewis
Üye
★★★★
lenoxlewis

Mustafa trollemiyorsan cidden abelin avniyi şampiyon yapacağına inanıyorsan diyecek lafım yok.Biri yetenek düşmanı abel diğeri yeteneği kısıtlı avni burdan ne çıkar sence

Gennady Mustafa
Üye
★★★★
Gennady Mustafa

gayet ciddiyim, ben şampiyon yapmasından ziyade piskolojik açıdan iyi geleceğini vurgulamak istiyorum. Abel boş adam değil buna eminim. Abel le çalışanlar sonuçta yeni dönemde dünya şampiyonu olmuş isimler. Golovkini harcadığını söyleyenlere katılmıyorum golovkin Yaşına yenik düşüyor. Murad gassievi usyk karşısında iyi yönlendiremedi falan diyecekseniz gassievde iş yoktu.

mehmet dalgaç
Üye
★★★★
mehmet dalgaç

abelle çalışıp hiçbirşey olamayanlar da çok gennady mustafa dostum. başarıda antrenörün payı yadsınamaz ama iş yine de boksörde biter.

lenoxlewis
Üye
★★★★
lenoxlewis

Gassievde gayet iş vardı ama usyk gibi bir canavarın karşısına 0 taktikle boksörü maça çıkarmak gerçektende büyük yetenek Mustafa.bu antrenörle avni nakavttan nakavta koşar yalnız rakipleri değil kendisi zamanla göreceğiz

Gennady Mustafa
Üye
★★★★
Gennady Mustafa

:d :d bakıp göreceğiz tabi ben düşüncelerimi belirttim.

Conan
Üye
★★★★★
Conan

Lenocum bugün süpersin. ya güle güle öldürdün beni

“nakavttan nakavta koşar” 😀 😀

sedyeci_hallağa
Üye
★★★★★
sedyeci_hallağa

reis bunca yilda lenonun katildigim iki veya ucuncu yorumu oldu bu :)) lenoda gelisme var

lenoxlewis
Üye
★★★★
lenoxlewis

Eyv halil

Conan
Üye
★★★★★
Conan

Gassiev gibi adamda olmayan iş bizim Avnide mi var öyle mi? 😀

Gennady Mustafa
Üye
★★★★
Gennady Mustafa

Avni’nin karşısında usyk ya da canelo olmayacağına göre öyle :d

King
Üye
★★★★
King

Ahmet kurt sana bir soru sormak istiyorum parkerin çenesi mı ruizin çenesi mı ? 🙂 İkiside yakın mesafeden sol yemis kalkmış adamlar.kimin daha cesur şampiyon olmayı hakettiği tartışılmaz bu net ama çene konusuna bir açıklık getirmeni bekliyorum.ayrica parkera çok ayar olmaya başladım.salak hergun Instagram’da furynin reklamını yapıyor.sanki kendi boksör değil.boyle yaparak ağırlığını düşürdüğünü sağındaki solundaki adamlar söylemiyor mu

Sakultah
Üye
★★★
Sakultah

Kesinlikle ruiz. Parker gibi korkak ta degil. Ruiz o ceneyle rovansda da nakavt olmaz jashuaya. Belki wilder yikabilir ama yinede kalkacaktir fury gibi

King
Üye
★★★★
King

Yalnız jashua karşısında kalkinca nasılsa yine düşer diye izin verdiler bu sefer wilder karşısında düşünce 1-2 saniye daha uzatirsa kalkma işini o zaman kalksada maç devam eder mi etmez mi orası bilinmez.gelci hakkını yemeyeyim Allah’ı var wilderin hem ortiz maçında hemde fury maçında rakipleri totalde 4-5 kez düştü ama sıkıntı cikarilmadi hem wilder ortiz hemde jashua klicko maçını yöneten hekemi… Devamını oku »

tipitip
Üye
★★★★★
tipitip

Bence AVni ilerleme anlamında yapabileceklerinin tamamını yaptı..bu anlamda Abel sancez ona belki küçük bir iki ton farkı katar hepsi bu… Boksta kendini geliştirme işi her nekadar önemli olsa da, sporcuda doğuştan gelen bir “kumaş” özelliği olması lazım…Çünkü bazı konular geliştirmekle, ilerlemekle ilgili değildir, doğuştan bir sihiriniz ya vardır ya da yoktur…bu kadar basit…

King
Üye
★★★★
King

https://www.instagram.com/p/ByakXhhn3k8/?igshid=1637hfxm4uewk
Bunu gördünüz mü 🙂 furynin kardeşi.love island diye bir programa katılmış bildiğin genel evden hallice program 🙂 boksör olacağı yok belli 🙂 rakibe vurmak varken mala vurmayı tercih etmiş belli ki 🙂

GGG
Üye
★★★★
GGG

Avni çok görgüsüz ya, iyi adam hoş adam ama kendisini mecburi destekliyoruz resmen. İnsan biraz kendine kültür anlamında birşey katar, ama menajeri görgüsüz cahil adamın teki, ne beklersin. Son Dirrel maçına kadar Avni’den umudum yoktu ama son Dirrel maçında gördük ki kendini çok geliştirmiş, basarabileceğini gördük. Wilder – Ortiz gecesinde ringe çıkması da ayrıca önemli, daha önce Mikey – Spence… Devamını oku »

sedyeci_hallağa
Üye
★★★★★
sedyeci_hallağa

ben katlanamiyorum avniye ve desteklemiyorum dostum, umutta cahil, asagilamak icin demiyorum yankis anlasilmasin, umut efendi cocuk yalniz, mutevazi ve biraz safca, alieren ise destekledigim sporcumuz, o da gitmis ajagbaya catmis, ajagbayi sevsem de aliereni nakavtlar gibi geliyor malesef, umarim oyle olmaz, alieren ilerler, sinanin ustune boksor gelmedi bu ulkeye

GGG
Üye
★★★★
GGG

Abi ama öyle böyle değil, aşırı cahil, ultra görgüsüz. Sadece ülke boksumuza katkıda bulunur diye destekliyorum, yoksa desteklenecek hiçbir yanı yok. Sokak köşelerinde elinde tesbih ağzında sigarayla millete çatan soytarılardan hiçbir farkı yok. Sporcu dediğin, hele bir de bir ülkeyi temsil ediyorsa, biraz kültürlü olur, saygılı olur, alçakgönüllü olur, kabadayı gibi davranmaz, hal hareketlerine dikkat eder, ama Avnide zerre kadar… Devamını oku »

GGGökhan
Üye
★★★★
GGGökhan

Abi ben de senin gibi Avniyi sevmiyorum , sevemiyorum ama böyle düşünürken bile Eubank maçında nakavt olunca nedense çok zoruma gitmişti. Benim cahil adama tahammülüm yok. Hangi görüşte olursa olsun desteklerim Türk sporcuları yeter ki efendi olsun.

sedyeci_hallağa
Üye
★★★★★
sedyeci_hallağa

efendi olsa daha cok sevilir ama o ahmet oner fangozu boziyo cocugu, tam tersi yonlendiriyo

Bankaci
Üye
★★★★
Bankaci

Benavidez-dirrell maçını duyunca şaşırdım.

Avninin ağzına bir parmak bal çalınmış resmen…

Olması gereken avni-dirrell maçıydı.avni puan olarak geri olmasına rağmen dirrell indirecekti.rovansi alır diye düşünüyordum.

Benavidez-dirrell maçı olursa benavidez büyük olasılıkla maçı alır avniyide yener diye düşünüyorum.

Keşke kemer maçına çıkıp dirrelli yenip kemeri takabilseydi…

Süleyman yine yapmış yapacağıni…

Gary O’Sullivan
Üye
★★★★
Gary O’Sullivan

Bence Avni 2 rakibi de yener. Kemer maçında hakemin maça müdahale edebileceğini düşünmüyorum. 2 maç üst üste şaibeyi g.tleri yemez.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Dirreli bilmemde benivades avniyi yener diye düşünüyorum

Gary O’Sullivan
Üye
★★★★
Gary O’Sullivan

Görüşüne saygı duyuyorum kardeşim ama inşallah yanılan sen olursun 🙂

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Inşallah 🙂

Abdullah yılmaz
Üye
★★★★
Abdullah yılmaz

Beyler pazar günü kudrashov makabu maçı da var bilginiz olsun. Maç saati ve lnnnkk konusunda yardımlarımızı ergemeyelim. Bu arada fury macı amerikada sabah kalkacağız galiba

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Khurdasovda balyoz gibi yumruk gücü var ama çene fena mantar ve kara ciğerden yumruk yediği anda yere kapaklanıyor ; rakibini sadece tony bellew maçından hatırlıyorum nakavt karnesi çok iyi ama genel olarak çok bilgim yok yalan olmasın… Bunu söylediğin iyi oldu kardeşim çok teşekkürler bu maçı mutlaka izlemem lazım

Abdullah yılmaz
Üye
★★★★
Abdullah yılmaz

Kudrashov biraz hantal ve savunması zayıf. Kondüsyon sorunu da yaşıyor ama yakaladığında rakibini yere seriyor. Üstelik abanmadan…

Geçen yıl dkrticos’a fena ko olmustu gassiev de dorticosu ko yapmıştı…..

Bu hafta da dorticostan ko bekliyorum tabiti ye uyuz oldum son macinda

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Zaten ko olacak apom dorticos tan bende afili bi ko bekliyorum…

Abdullah yılmaz
Üye
★★★★
Abdullah yılmaz

Temennimiz o yonde 🙂

GGGökhan
Üye
★★★★
GGGökhan

Bu sitede Ordi kimi övse bir süre sonra bir grup etkilenip övmeye başlıyor o adamı. Millet Charlo kardeşleri izlemiyordu bile Ordi övdü diye bir süre sonra herkes övmeye başladı. 2 sene önce Prograis adı geçmezdi Ordi söyleyince herkes Prograis yazmaya başladı. Andradeyi de başımıza Ordi bela etti. :)) Açıkçası ben de beğenmiyorum Andradeyi. Eubank ve Callumu da aynı şekilde övmüştür.… Devamını oku »

sedyeci_hallağa
Üye
★★★★★
sedyeci_hallağa

gokhanim senin yorumlarini zevkle okurum bunu laf olsun diye demiyorum. ordi bokstan cidden cok iyi anlayan bunu cokkez ispatlamis biri, zaten senin yazdigin durumda onun bir sonucu. bak ben ordiye genelde hep katilirim. bu ordi istedigi icin degil, benimde oyle dusundugum icin. zaten farkli farkli dusunen insanlar olmasa ve burasi tek duze olsa inan keyifsiz bir yer olur. ben milletin… Devamını oku »

GGGökhan
Üye
★★★★
GGGökhan

Eyvallah sağol abim doğru söylüyorsun Ordi boksu biliyor gerçekten , insanları etkilemesi de normal zaten , kaldı ki etkilenmeden aynı fikirde de olabilir insan. GGG konusunda biliyorsun abi benim de eleştirdiğim çok nokta var rakip seçiminde. Canelo maçlarını çok kovalaması konusunda vs. Benim nick GGG ile başlıyor diye GGG fanı görünüyorum ama en çok eleştirenlerden biriyim aslında. Hatta 3.maç olursa… Devamını oku »

King
Üye
★★★★
King

Hahahah Halil abi gece gece iyi güldürdün son cumlen :)efendi ezik mütevazı kişiliği hahahahha hala gülüyorum 🙂 yorumunu begencem şimdi ama içinde boksu çok iyi bildiğini söylediğin kişi var elim gitmiyor çünkü katılmıyorum ama sırf beni böyle güldürdün ya begencem artık 🙂

mehmet dalgaç
Üye
★★★★
mehmet dalgaç

golovkin hater tayfa ggg nin tarçını hırpalamasından ve 3. maçtan vazgeçmemesinden sonra oluştu. ordi nin etkisi de yok değil tabi 🙂

King
Üye
★★★★
King

Kendi düşünme yetisi olup şayet sahipse beyninde doğruyu yanlışı tartip biçen insan her önüne gelip konuşan insanların etkisinde kalıp papaganligini yapmaz.eger zaten dediğin kişinin lafiyla burda haterlik yapıyorlarsa geçmiş olsun onlar adına üzgünüm

frazier
Üye
frazier

Bari Avni’ye kolay bir rakip versinler de yaptıkları ayıbı biraz telafi etmiş olsunlar.Gerçi yeni antrenör değişikliğinden sonra kemer maçına çıksa dahi fazla umudum olmaz.Abel sanchez belki Avniye pres boksu öğretir ama çene sağlam olmadıktan sonra nereye kadar.Avni belki iyi niyetli ama hayata ve olaylara at gözlükleriyle bakan birisi.Menajerinin peşinden koşup gidiyor işte.Oysa eski antrenörüyle gayet de iyi bir uyum yakalamıştı.şimdi… Devamını oku »

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Fraizer kardeşim yalnız dikkat ettiyseniz avni uebank maçından sonraki bütün maçlarında hep değişik taktikler denedi özellikle ryan ford ve edwars maçlarında çok zorlandı bu antrenörle pek uyum içinde olmadığı için böyle bi karar almış diye düşünüyorum..Inşallah abel sanches ona ilaç gibi gelecek

frazier
Üye
frazier

Sanchez belki meksika stilini öğretmekte faydalı olabilir ki bu stil bence Avni’ye çok ters gelmez.Ama Avni’ye genel boks bilgisi anlamında footwork olsun eskiv olsun ya da başka konularda faydası olabilir mi ondan emin değilim işte.Elimizde Golovkin ve Gassiev örnekleri de var sonuçta.inşallah dediğin gibi Sanchez Avni’ye birşeyler katar da bizde bir kemer sahibi Türk boksör görmüş oluruz.

King
Üye
★★★★
King

Abim yanlışım varsa düzelt ama sadece dirrell maçına bu adamla çıktı daha önceki antrenörü Mike tysonun antrenoruydu

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Avni yıldırımın antrenörü ahmet önerdi kanka ben onun dışında bi antrenörle çalıştığını bilmiyorum

King
Üye
★★★★
King

https://www.instagram.com/p/BjC6X06Bv1u/?igshid=1s0qdswtmxo8f
Abi Ahmet Öner eubank maçından sonra sadece menajerlik yaptı.dedigin maçlarda bu adam vardı tysonun eski antrenörü son demlerindeki.yani kötü maçları bu adamla çıkardı.sonra Lennox dirrel maçındaki adamı ayarladi

King
Üye
★★★★
King

Çok yerinde bir yorum dostum ellerine sağlık

frazier
Üye
frazier

Saol dostum

MrN0
Üye
★★★
MrN0

bu adamın önce şu çakma mafya bozuntusundan kurtulması lazım !!!

Gary O’Sullivan
Üye
★★★★
Gary O’Sullivan

Wilder’ın kariyerini yetersiz bulan arkadaşlarıma tüm samimiyetimle birşey sormak istiyorum. Wilder bundan sonraki süreçte ortiz ve fury rövanşlarını kazanıp ruizden de kemerleri alırsa, üstüne bir de Joshua’yı yenerse ” wilder iyi boksör ” diye düşünür müsünüz yoksa hala aynı düşüncede mi olursunuz. Sevmiyorsanız mutlaka size göre geçerli bir sebep vardır. Ben sadece Wilder, sportif başarı elde ederek sizin saygınızı kazanabilir… Devamını oku »

Pd.Southpaw
Üye
★★★
Pd.Southpaw

Çok uzun bir yazı oldu ama okunmasını tavsiye ederim. Fikri olanla da saygı çerçevesinde tartışabilirim 🙂

Pd.Southpaw
Üye
★★★
Pd.Southpaw

Her şeyden önce efsane olmak için bir hikayen olmalı. Sadece iyi bir boksör olmak yetmez. İnsanlara daha fazlasını vermelisin yarına kalabilmek için. Çünkü insanlar hep hikaye ararlar. Mesela Muhammed Aliyi bu kadar büyük yapan aslında hikayesidir. Ayrıca Her zaman ezeli rekabetler birbirini büyütür. Tarih bunun sayısız örnekleriyle doludur. Efsane statüsündeki hiçbir boksör iyi olmasıyla değil her zaman rakipleriyle, rekabetkeriyle hatırlanır.… Devamını oku »

Antiwilder
Üye
★★★★
Antiwilder

saka bi yana guzel soru.bence donemin en iyisi oldugunu kanitlar bu maclari kazanirsa ama bence balon netice itibariyle.bunlardan birindede patlar zaten

Antiwilder
Üye
★★★★
Antiwilder

benim cevabim soyle kardesim

https://youtu.be/5ckaASAMtRk?t=1

Gary O’Sullivan
Üye
★★★★
Gary O’Sullivan

🙂 Tüm bu maçları kazanırsa anti’yi kaldırır mısın ?

Antiwilder
Üye
★★★★
Antiwilder

kaldirayim kardesim ayip ediyosun siteyede gelmem yeterki bu maclar olsun kazansin siz mutlu olun boksa doyalim

Gary O’Sullivan
Üye
★★★★
Gary O’Sullivan

Senin sonun Zelenoff gibi olacak 🙂 Katılıyorum, maçlar olsunda hep beraber zevkle seyredim ve burada maçları değerlendirelim.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Hiç zannetmiyorum 😀

Gary O’Sullivan
Üye
★★★★
Gary O’Sullivan

Baksana be abi. King dostum hala “hazır Fury’i yenerse” diyor. Ne yapsın Wilder. Gaddar Kerim gibi Fury’i maça mı hazırlasın 🙂

http://alkislarlayasiyorum.com/m/content/45007/gaddar-kerim-efsanesi

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Ahahaha 😀
king kardeşimi tenzih ederim ama wilderi şuan durmadan aralıksız eleştirenler yine eleştirecek bisey bulurlar en olmadı neden kaşının altında gözü var diye eleştirirler

King
Üye
★★★★
King

Hocam yanlış anlamada ortizi ruizi furyi tek tek sen sormussun bende furyi söyledim.tamam dediğin gibi olsun furynin daha yüzde yüzü yok wilder maçı prime haliymis velev ki öyle adamı kendi evinde yenemedi.bana göre fury yendi ama ona rağmen nesnel gerçeklik üzerine boxrecde yazan maç sonucu üzerinden gideyim bunlar berabere kaldı.burda yanlış olan nedir sen sormussun bende söyledim.

Gary O’Sullivan
Üye
★★★★
Gary O’Sullivan

Yanlış birşey yok dostum. Olurmu öyle şey. Ben sordum, ellerin dert görmesin sen de üşenmeden cevap yazdın. Teşekkür ederim. Takılıyorum sana kardeşim 🙂

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Muhammedim bak yukarıda ALLAH VAR ben senin olup olmadık laf olsun diye wilderi eleştirdiğini hiç görmedim bunu samimi olarak söylüyorum zaten wilderi laf olsun diye eleştirenler var takıntı haline getirmiş maalesef ,sadece bu eleştiriyi wilder için yapmakda doğru değil boksör ismi önemli değil takıntılı eleştiri yapmak çok yanlış her boksor için

King
Üye
★★★★
King

Eyw abi Allah razı olsun.inan seninde su sitede ggg için fury için jashua için dahi yazılan her objektif yazıyı beğenen bir adamsın.kendi adıma konuşayım fanı olmadığımız boksör ile alakalı yorumları bende pek beğenmiyorum çoğumuz beğenmiyor ama sen kim hakkında olursa olsun objektif yazılan tüm yorumları begeniyorsun.hatta Instagramda görüyorum furynin jashuanin videolarını dahi beğeniyorsun fanlik yapmadan görünce hep takdir ediyorum.Allah şahit… Devamını oku »

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

ALLAH sendende razı olsun kardeşim sağol varol kalplerimiz karşılıklı

King
Üye
★★★★
King

Nasıl jashua 41 lik 2 yıl maç yapmamış klickoyu aynı şekilde o yaşli poveyi ve kemeri satan parkeri yendiğinde tatmin olunmadiysa ve nitekim patlamissa site ahalisinin defalarca teste girmiş aynı şekilde yaşlı ortizi 180 kilodan düşüp 3 sene bokstan uzak kalan adamı yenemediği için seçimlerinin eleştirilmesi ve o adamın da balon olduğu düşünülmesi çok doğal.ha dersen furynin kariyer efsane mi… Devamını oku »

King
Üye
★★★★
King

https://www.instagram.com/p/ByqSYaggYvv/?igshid=1k3p6zjt6mb81
Yalnız adama saplansa mazAllah yazık olurdu

Destiny
Üye
★★★★
Destiny

Avni için Ahmet hocamın da dediği gibi uzun boylu fazla risk teşkil etmeyen bir rakip lazım. Mesela Robin Kraniqi,Jose Uzcatagei,Peter Quillin gibi ya da Lalenga Mock a bir rövanş verebilir.Çünkü mock maçta gerçekten savaştı.Rövanşı hak ediyor diye düşünüyorum. Avninin hareketlerinin sebebinin ahmet önerin gazına gelmesi olduğunu düşünüyorum. Avni saf ve temiz bir Anadolu Çocuğu Ne olursa olsun sahip çıkalım.Neler yapan… Devamını oku »

sedyeci_hallağa
Üye
★★★★★
sedyeci_hallağa

+++++ gulum

Conan
Üye
★★★★★
Conan

Fury: Ben Wilder’la sözleşme falan imzalamadım. Kendisi beni kullanarak ünümü kapmak istiyor.

Wilder güzel kardeşim bu kolpacı Fury’e sakın ama sakın güvenme. Bu kolpacıyı unut, başka maçlara kanalize ol. Aynı Golovkinin Canelo saplantısı gibi sende de Fury saplantısı olmasın. Fury’den bir b.k olmaz, ona güvenip yola çıkılmaz. Kliçkonun başına gelen senin başına da gelir. Bırak kendi belasını kendi bulsun.

sedyeci_hallağa
Üye
★★★★★
sedyeci_hallağa

+++++ ayni wlada yaptigini yapacak bu arsiz psikolocik deli, ilk macta wilderin kini ywdi, tadina bakti ya, bence tirsti simdi R yapiyo, wlad maci sonrasi yuzunde cizik yoktu, wikder maci sonrasi kamyon carpmis gibiydi, bencede kacacak rovanstan nasilsa suc wildera kalacak, bunu biliyo cakal furey, zaten ne olsa suc millete kaliyo, pove mactan kacmak icin doping yapip kendini yakalatti, suc… Devamını oku »

Conan
Üye
★★★★★
Conan

Wilder fury ile rövanş yapmaya güveniyorsa büyük hata eder. Bence Fury’i unutup, joshua, ruiz, wayt, kownaçki vs bunlara kanalize olması lazım. Fury’le suya giden susuz döner gelir.

sedyeci_hallağa
Üye
★★★★★
sedyeci_hallağa

aynen wlad rovansi gibi kelek yapacak bu hiyar furey psikolocik deli

mehmet dalgaç
Üye
★★★★
mehmet dalgaç

ah be conan dayı!
wildere kolpacı fury yi boşver diyorsun ama ggg ye kolpacı bjs ile niye maç yapmıyor diyorsun!
aynı zamanda caneloya da zımnen kolpacı diyorsun 🙂

Conan
Üye
★★★★★
Conan

ah bu gençler ah. elmayla armutu karşılaştırıyorsun. hep bunlar düşük eğitim seviyesinden. şimdi ipini koparan bırak liseyi üniversiteyi bitiriyor. ama bir konuyu analiz etmek, yorumlamak sıfır.

Ordi kardeşim işte bu yönden çoğunuzdan daha zeki daha akıllı, olayları analiz etmeyi biliyor. Bu yüzden de sevilmiyor. Çünkü toplum cahilleri daha çok seviyor.

sedyeci_hallağa
Üye
★★★★★
sedyeci_hallağa

reis hepsi siyasi sov icin donusturulmus liseden bozma tabela universitesi, bir cogu zaten vardi aslinda, buyuk universitelerin kucuk illerdeki fakukte ve myo larinda isim degisikligiyle sanki yeni universite acilmis gibi iteklediler millete, mesela gazi universitesinin kirsehirde egitim ve fen edebiyat fakultesi vardi, myo vardi, bunun adini “ahi evran univeristesi” yapti sanki yeni univeriste yapilmis gibi, yine ankara univeristesinin cankirida vardi,… Devamını oku »

Güneş
Üye
★★
Güneş

İkinize de eğitim konusunda katılıyorum. Kendimden örnek vereyim; eğitim sistemi o kadar kötü ki bizim lisede (37 yaşındayım, 2002 den önceydi lise hayatım) 11 dersten 8 zayıfım gelirdi ama okulu bitirdim. Üniversite 2002 den sonra aöf okudum. Senelik 2-3 hafta çalışmayla aöf ü bitirdim, okul hayatımda hemen hemen hiç bir şey öğrenmedim, öğrendiğim hemen her şeyi sonraki hayatımda öğrendim.okullar rezalet… Devamını oku »

mehmet dalgaç
Üye
★★★★
mehmet dalgaç

yok be dayı o kadar da genç ve eğitimsiz değiliz. 🙂
bu ara sana fazla takıldım galiba 🙂 neyse kal sağlıcakla.

Conan
Üye
★★★★★
Conan

ben golovkine neden bjs’le maç yapmalıydı dedim? çünkü canelo’nun aşağılamalarından kurtulması için. bjs’ten de kemeri kapıp elini kuvvetlendirecekti. ama sen bunu sezecek bilgiye sahip değilsin. aynı şekilde golovkin ve takımı da vizyonsuzdu. mal gibi rövanşa çıkıp Canelonun maskarası oldu.

mehmet dalgaç
Üye
★★★★
mehmet dalgaç

kolpacı bjs golovkinle maça çıkar mıydı sence? senin de anlamak istemediğin nokta bu.

Conan
Üye
★★★★★
Conan

bjs kendisi golovkine maç teklif etmişti. ama golovkinin gözü canelodan başka bir şeyi görmüyordu.

mehmet dalgaç
Üye
★★★★
mehmet dalgaç

bjs andradeye de caneloya da maç teklif etmişti. sonuç ne oldu peki?
kaldı ki fury de wildere hem de maç sonunda ringde rövanş teklif etmişti? orda sonuç ne oldu peki?
conan dayı bırak bu çifte standrtçılığı. 🙂

riddickbowe
Üye
★★★★
riddickbowe

efe ajagba – ali eren demirezen 20 temmuz’da thurman-pacman alt kartında gerçekleşecekmiş. sizlerin görüşünü merak ediyorum. bence ajagba nakavtla kazanır.

lenoxlewis
Üye
★★★★
lenoxlewis

.Hiç belli olmaz ali eren puanlada alabilir maçı.ajagbada hayvan gibi reach ve boy var bunları tersine çevirecek hamleler yapmalı.birde ajagba niye aq başka boksörmü kalmadı git charles martin dene ne bileyim hugg furyi dene

Güneş
Üye
★★
Güneş

Alir ereni severim ama bana göre alttan gelen iki sağlam boksörden biri efe ajagba dır diğeri hrgovic tir. Keşke ali eren ajagba nın karşısına çıkmasaydı. Nakavt olmadan maçı bitirebilse büyük başarı olur onın için.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Edi hörn wbc federasyonunu dava edecekmiş ..1.sıradaki dillian whyte ı 2 senedir kemer maçına çıkarmıyorlar diye ,adam hakli aslinda dillian whyte ın şimdiye kadar wbc kemeri için mac yapması lazımdı bu adamın çok hakkı yendi ortiz ile değil whyte ile mac yapmalıydı wilder

Conan
Üye
★★★★★
Conan

Waytın menajeri Edi olmasaydı, Wilder onunla çoktan maç yapmıştı. Wilder ediye uyuz oluyor hiç sevmiyor. Bunun da etkisi var.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Abi sorun wilder ile alakalı değil aslında wbc emretse wilder yapar bu maçı, yapmalıda… tamam sen adamı sevmiyosunda adamda hakettiği kemer maçına çıkamıyor buda doğru değil
Ben şahsen whyte a üzülüyorum

King
Üye
★★★★
King

Helalin var ve Yakup abi bir wilderci olarak hakedene hakkını veriyorsun.yok eddieye ayar olmuş yok iş inada binmiş.whyte hergun adamı bayıltcam diyor madem öyle breazelede kaide almiyaydin

Conan
Üye
★★★★★
Conan

La çocuk sen niye yazdıklarıma salça oluyorsun? brezilyanın menajeri edi hörn mü lan dingo? kaşınıyosunuz sonra soner abi çok küfürbaz oluyor.

King
Üye
★★★★
King

Yav git işine üstüne niye alındin sadece sen demiyorsun herkes böyle diyor sen üstüne aliniyorsan beni bağlamaz ben Yakup abiye yorum yaptım acaba Soner üstüne alınır mı diye özenle mı yorum yazcaz burda

Conan
Üye
★★★★★
Conan

Wilder bu fury rövanş maçından kendisini kurtaramazsa korkarım ki Wlad gibi sonu gelecek. Bu fury denen virüs fiziksel olarak değil ama mental olarak çok tehlikeli biri. Golovkin de aynı hatayı yaptı. Canelo’yla rövanşa çıkmayacaktı. Beraberliği hazmedeceksin arkadaş. Nasılsa kemer/ler yine sende.