Boks

Tehditli Wilder vs Breazeale Maçının Tartısı Yapıldı!


Bu pazar sabahı ABD’nin New York kentinde gerçekleştirilecek ve DMAX’ten pazar sabahı 05.00’ten itibaren canlı olarak yayınlanacak olan WBC ağır sıklet maçında Deontay Wilder (101,3 Kg) ve Dominic Breazeale (115.8 Kg) karşı karşıya gelecek.

Wilder unvan koruma maçında vatandaşı Amerikalı Breazeale maç öncesi yüzleşti.


0 0 vote
Article Rating

Fight Club

Fightclub, Türkiye'nin En büyük dövüş sporları sitesi

İlgili Makaleler

Abone ol
Bildir
82 Yorum
En Eskiler
En Yeniler En Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments
unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
2 yıl önce

brezalenin vucuda bak ya

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
2 yıl önce

Onun o sarkık memişlerine alem hasta abi

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
2 yıl önce

yakubum brezalenin alamet-i farikasi memeleri :))

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
2 yıl önce

😀

Conan
Conan
2 yıl önce

La olm Brezil bir erkeğe öyle kadın memesi gibi meme yakışıyor mu? Jinekomasti rahatsızlığın varsa git ameliyat ol. Trilyonluk adamsın ag.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
2 yıl önce
Reply to  Conan

reis bunda ileri duzey jinekomasti var hemde, macta wilder o memeleri dovup yumusatir, kivama getirir, operasyonu yapacak cerrahin iside kolay olur :))

Chinomaidana02
Chinomaidana02
2 yıl önce
Reply to  Conan

cidden o memeler brezilin yurmuk hızını etkileyecektir

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
2 yıl önce

o degilde wilderin gozleei resmen ates saciyor, o nasil bakis ya, cok ofkeli belli. bezelye ezne yapacak kesin

Conan
Conan
2 yıl önce

bugün ankara aşırı derecede sıcaktı. diğer iller nasıldı arkadaşlar? mayıs ayında hiç 35-36 dereceleri gördüğümü hatırlamıyorum. sanki antalya havası vardı.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
2 yıl önce
Reply to  Conan

insanlik dunyayi degil aslinda kendi evini, neslini, yarinlarini bozdu. hep onlarin sonuclari bunlar

Tuaman
Tuaman
2 yıl önce
Reply to  Conan

Valla son 2 3 gündür bizim erzincanda 28 30 arasıydı dayı.

Chinomaidana02
Chinomaidana02
2 yıl önce
Reply to  Conan

dün ve bugün diyarbakır 37 38 millet havuza gidiyor o derece
haberler yalan söylüyo daha sıcak

SAMSUNLU
SAMSUNLU
2 yıl önce
Reply to  Conan

Dayı bi aşağılara bak

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
2 yıl önce

beyler mactan 3gun onceye ait basina acik. yorumlari alalim

https://www.instagram.com/p/BxeaduFBpm-/?igshid=1flkinihygfil

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
2 yıl önce

ben antrenmanlarını izledim. elleri son haline göre gözle görülür şekilde yavaşlamış gibi geldi bana. ama sağ direği neredeyse antrenmanlarında hiç görmediğim kadar güçlüydü.

101 kilo wilder ın deneyimli olduğu ağırlıklardan biri. bildiğimiz wilder zaten 100-101 kiloydu. sadece son 2 maçında çok hafifti o kadar.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
2 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

evet ahmedim sol dorekleri simsek hizinda degil gibi

Tuaman
Tuaman
2 yıl önce

Maşallah kara kobrama. İnsan değil makine mübarek.

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
2 yıl önce

Halil abi wilder bu olayı beceremiyor be bu hareketler çok amatör duruyor wilder yapınca 🙂 hareketleri çok sırıtıyor kara kobranın kusura bakma ama bana öyle geliyor nedense

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
2 yıl önce

adam kaç yıldır dünya şampiyonu ama gölge boksu yapmayı bilmiyor haklısın 😀

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
2 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

ahmedim ben golge boksu bilmem, ringde konusurum, yargi dagitirim diyor wilder reis

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
2 yıl önce
Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
2 yıl önce

hala pek nizami vuramıyor ama yine de eskisinden iyi. eskiden aparkatları bile avuç içi vururdu 🙂

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
2 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

sadece sag direk veya krose ye uppercut ida eklese cok daha guzel olur zaten ahmefim. yumruk cesitliligi herzaman iyidir. ben bu konuda holyfield ve miktyson reisi hep onde gorurum

Tuaman
Tuaman
2 yıl önce

Caneloyu unutmamak lazım halil abi.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
2 yıl önce
Reply to  Tuaman

aynen gulum, canelo adeta boks resitali izletiyor deyyus

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
2 yıl önce

beyler jay diaz i kose adami olarak nasil buluyorsunuz? ben fikrimi en son soylucem

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
2 yıl önce

beyler bunu iyi izleyin, bisey dikkatimi cekti, sizde gorebilecekmisiniz bakalim

https://www.instagram.com/p/BxepW16ADtr/?igshid=1xa2jwuh6tud8

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
2 yıl önce

Söyle hele abi merak ettim ben göremedim 🙂

Destiny
Destiny
2 yıl önce

Antrenör ün eli acıyor ve acısını hafifletmek için elini hafifçe sallıyor.Bir de antrenör terence crawford a benziyor 🙂

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
2 yıl önce
Reply to  Destiny

+1903 gulum benim, crawford benzerliginide tek ben degilmisim

Adem Aktaş
Adem Aktaş
2 yıl önce

Ayrıca Wilder kontra çalışıyor. Rakip, sol ya da sağ direğini çıkardığı an sağını çakacak.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
2 yıl önce
Reply to  Adem Aktaş

aynen ademim kontra ustune bir calisma, tek atmaya calisacak ve kendi etraginda cok hizli anlik donus ve yin degistirmeler, body movementler, adimlamalari cok nizami ve duzgun bu videoda, baya bi forcing yapacak

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
2 yıl önce

breazeale son maçına çıktığı kiloda ya. kemer maçına çıkıyorsun be adam yazıklar olsun sana. profesyonel bir boksör yağlarını eritmekten aciz olabilir mi? hani yağlardan eritip, kasları arttırsa ve bu yüzden aynı kiloda çıksa gam yemeyeceğim. hala memeleri sarkıyor adamın.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
2 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

adam meme olarak bildigin goruntu kirliligi yaratiyor ahmedim. cok orantisiz ya, andy ruiz bile tosbik olmasina ramen daha orantili, yagi pay etmis dagitmis. herif bildigin memede toplamis

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
2 yıl önce

beyler remixe bakin ya :)))) bsyildim til dis day

https://www.instagram.com/p/BxizhLsAKFZ/?igshid=1e1wxx3voulu0

Destiny
Destiny
2 yıl önce

Wilderden 7.raund ko bekliyorum.Sebebi ise kilo almasıyla birlikte eski hızını kaybedecek olması yoksa 5.raund ko derdim 🙂
Hayırlı akşamlar herkese canlar

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
2 yıl önce

beyler wilder sanki bir tik yavaalamis ama, teknik anlamda seviye atlamis gibi geldi gozume. bunu bi izleyin, aynisini dusuneceksiniz

https://www.instagram.com/p/BxfY78IhYca/?igshid=1smbqhfhnxv2d

safkan
safkan
2 yıl önce

Şu maç için uyku ilacımı içmeyeceğim ve sabah 6’ya kadar uyumayacağım ama breziela erkenden nakavt olursan feci söverim sana.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
2 yıl önce
Reply to  safkan

aynen baskan, ben wilder fani olarak en az 5round istiyorum. sabaha kadar uyumayip, ya da heyecandan 2-3 saat yarim yamalak uyuyup ilk roundda biten macin yasattigi his kadar kotu birsey yok

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
2 yıl önce

beyler wilder sanki bir tik yavaslamis ama, teknik anlamda iki tik seviye atlamis gibi geldi gozume. bunu bi izleyin, aynisini dusuneceksiniz

https://www.instagram.com/p/BxfY78IhYca/?igshid=1smbqhfhnxv2d

uguraraslar
uguraraslar
2 yıl önce

Arslanbek makhmudov jonathan rice sıda nakavtladı.Gümbür gümbür geliyor.

drfbb
drfbb
2 yıl önce

Boyle Bi boy uzun kol patlayıcı güç atletiklik hız kondüsyon. Artı siyahi olduğu için bize eski şampiyonlari hatirlattiği için Başta Bi tık fazla sempati duymamız. Ama üst üste 2 seferdir yaptigi kariyerimde ceset istiyorum ringde birini oldurmek istiyorum bu maç breazela öldürmek istiyorum hazir olsun olebilir soylemleri. Yazıklar olsun sporcunun zeki çevik ve ahlaklı olması hakikaten ne kadar onemli imiş.… Devamını oku »

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
2 yıl önce
unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
2 yıl önce
Chinomaidana02
Chinomaidana02
2 yıl önce

wilder bunu öldürecek galiba ringde harbiden bu ne lan memeler sarkmış kollar sarkmış sokaktan rakip getirmişler sanki

ama wilder tam bir atlet gibi gelmiş tartıya

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
2 yıl önce
Reply to  Chinomaidana02

chino gulum hic sormuyosun halil abinin hatrini, ayran ictik ayrimi dustuk

Chinomaidana02
Chinomaidana02
2 yıl önce

yokbe abi bu aralar kafa pek yerinde değil hep iyi

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
2 yıl önce
Reply to  Chinomaidana02

sag ol gulum ufak bi sitem yapiyim dedim, sorun degil gulum benim, hep birlikte iyi olalim

fightman
fightman
2 yıl önce

tekrar söylüyorum eyyy wilder, zerre kadar cesaretin varsa cık joshuanın karşısına da para muhabbetlerinin arkasına saklanma..madem ringde adam öldürmek istiyorsun adamsan joshuayı ringde öldürmek istiyorum diye meydan okursun ama diyemezsin onla ringe çıkacak cesaretin yok.cesaretsizliğini bu şekilde örtemeyeceksin.hem sen önce bi zorunlu rakibin whyte le dövüş listeden adam secme

veznedar
veznedar
2 yıl önce
Reply to  fightman

.Eeey Fightman bence zerre cesareti olmayan Joshua ve sahtekar promotörüdür.Wilder Joshua dan çekinmez fakat Joshua ve ekibi boksa geç başlayan Wilderin yaşlanmasını bekliyor olay net.Wlad maçından sonra Boshua nerdesin Furry diyerek Wilder yerine 175 kg çantada keklik Furyi gözüne kesmişti.Fury döndü forma girdi Wider ile kıyasıya kapıştı evet Joshacım bişey mi demiştin dedi Boshua pırr uzadı bu sefer miller ile… Devamını oku »

safkan
safkan
2 yıl önce

Wilder “istediğim her şeyi söyleyebilirim, onun cenaze masraflarını karşılayabilirim, yarın yargılama gecesi”. Wilder iyi ki boksör olmuş, yoksa zenci mahallesinde en kaypak torbacılardan olurmuş.

fightman
fightman
2 yıl önce

dedigin gibi brezale yi ringde de öldürsen sen joshuayı yenemezsin.seni nakdavn degil direk nakavt edecek joshua bunu da en iyi sen biliyorsun.umarım sana gaz veren cok olur kazayla joshua macına cıkarsın da tarihe gömülmeni izleme fırsatını bizden esirgemezsin..

SAMSUNLU
SAMSUNLU
2 yıl önce
Reply to  fightman

Aynrn joshuayı yenemicek

veznedar
veznedar
2 yıl önce
Reply to  fightman

.Yener yenemez ayrı mevzu (bence Ko lar) ama korkan,çekinen Joshuadır.En iyiysen en iyilerle maç yaparsın bokstan malulen emekli olanlarla değil

FOREMAN
FOREMAN
2 yıl önce
Reply to  veznedar

Veznedar,En iyiysen en iyilerle yaparsın diyorsun ve wilder gidip whyte yerine brezil le maç yapıyor siz hep kendinizle çalışıyorsunuz.100milyon doları da jashua red etti zaten.

veznedar
veznedar
2 yıl önce
Reply to  FOREMAN

Wilder defalarca kez meydan okudu.Ayrıca Wilderin onların blöfünü patlattığı 50 milyon mevzusunu çabuk unuttunuz bakıyorum.Wilder Joshua için çok sert ve tehlikeli bir rakip Hearn bu riski göze alamıyor.Bu saatten sonra Fury riskini de göze alamazlar.Eğer kim haklı anlamak istiyorsan önümüzdeki Joshua ve Fury maçlarından sonra olayları dikkatle izle.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
2 yıl önce

karsiyakali gelmis beyler, yazim tarzindan ve yorumun iceriginden belli etmis yine kendini, umutsuz vaka bu

Chinomaidana02
Chinomaidana02
2 yıl önce

hangi nick ile

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
2 yıl önce
Reply to  Chinomaidana02

hemen bi onceki yorumu yapan, cakma ivan drago

SAMSUNLU
SAMSUNLU
2 yıl önce

Yok değil beyler Yakup abi tanıyomuş şahısı eski üyelerden birisiymiş kendisi karşıyakalı değil yukaedaki şahıs

ramou900
ramou900
2 yıl önce

tyson fury gümbür gümbür geliyor ortada ne joshua nede wilder kalıcak formda Fury boksun bu dönemde en iyisidir

veznedar
veznedar
2 yıl önce
Reply to  ramou900

Evet acayip çalışıyor ve ve müthiş forma girdi,kilo düştü.Bu saatten sonra Joshua düşünsün sürekli kaçması gereken iki kişi var artık

Conan
Conan
2 yıl önce
Reply to  veznedar

fury o kadar zayıflamış ki, bacakları Wilder gibi çöp bacak olmuş.

Del Patrone
Del Patrone
2 yıl önce
Reply to  ramou900

😀

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
2 yıl önce

beyler adamim gerwonta davis, 27temmuzda ricardo nunez ile maca cikacak, kesin bilgi

SAMSUNLU
SAMSUNLU
2 yıl önce

Halil abi yukardaki kişi karşıyakalı değilmiş abi bilgin olsun

Yilmaztas
Yilmaztas
2 yıl önce

Biri yarış atı, diğeri sütçü beygiri))breazeale wilderla maç yapmayı hak etmiyor bile ama suç wilderda çünkü ne demiş bilge herkes hak ettiğini yaşar yenilirsede bu yine wilderın suçu olacak;)
Ama yenilmesi imkansıza yakın gibi bana göre,saygılar herkese

FOREMAN
FOREMAN
2 yıl önce
Reply to  Yilmaztas

Kesinlikle Brezile yapacağına orada whyte duruyordu whyte su maçı brezilden kat ve kat daha fazla hakediyor.

GGG
GGG
2 yıl önce

Wilder kilo almış, 96 kiloluk Wilder, Ortiz’i Fury’i yatırdıysa, 101 kiloluk bir Wilder’ı düşündüğümde gerçekten sadece lafta değil gerçekten de Breazelae’yi öldürebilir. Koleksiyonuna bir de ceset eklemiş olur

Del Patrone
Del Patrone
2 yıl önce

ya şimdi kaç maç yayınlanacak onu bilen var mı?

tipitip
tipitip
2 yıl önce

Herkese selamlar….wilder dan iyi bir ko bekliyorum .

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
2 yıl önce
Reply to  tipitip

selamlar cebo baskan, wildrr reis yine ilk roundda tek atti

Gennady Mustafa
Gennady Mustafa
2 yıl önce

Nereye yazıyoruz maç başladı ilk habere mi?

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
2 yıl önce

mac bitti mudtafam gulum wilder ilk roundda nakavt etti bezelyeyi

Ali_lewis_tyson
Ali_lewis_tyson
2 yıl önce

Wilder ilk raundda nakavtla kazandi..beklenen sonuc..boksu cok cok iyi bilmiyorsan..ustun bir teknige sahip degilsen..wilder dan daha hizli ve daha guclu bir yumruga sahip degilsen..wilder i yenemezsin..cok onemli degil yine nakavt olurdu ama hakem 5 e kadar mi saydi yada 5 ten mi basladi 🙂

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
2 yıl önce

ve ben wilder kadar gucu basarili transfer eden, vucudunu yumrugunun arkasina koyan ve simsek gibi suratli atan bir dogustan puncher kolay kolay gelmez, cidden bu adam kotu bi boksor olabilielr ama muthis bir puncher ve o yumrugunun ekmegini yiyor, oyle bir ekmek ki kotu boksorlugu teknigi falan hepsine ramen kazandiriyor

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
2 yıl önce

buda kotu kalpli katil wilderin mac sonu verdigi goruntu

https://www.instagram.com/p/BxoZ__WgplI/?igshid=wlww12wwroct

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
2 yıl önce
unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
2 yıl önce

beyler brezealenin kulaga dikkat, Allah dusmanimin basina vermesin

https://www.instagram.com/p/BxoU_ufnWNw/?igshid=ci2tp04i9fue

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
2 yıl önce
unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
2 yıl önce
Başa dön tuşu