Boks

Tek Bir Şey Diyeceğiz Deontay Wilder Artık Bir Efsane!

Tek Bir Şey Diyeceğiz Deontay Wilder Artık Bir Efsane!
Ortiz’i 7. Rauntta Nakavt Eden Yumruk

ABD’nin Nevada eyaletine bağlı Las Vegas şehrinde gerçekleştirilen WBC ağır sıklet dünya şampiyonluk maçında Deontay Wilder (42-0-1, 41KO) unvan koruma maçında Kübalı Luis Ortiz (31-2-0, 2NC, 26 KO)ile karşı karşıya geldi.

Tek Bir Şey Diyeceğiz Deontay Wilder Artık Bir Efsane!
Deontay Wilder Unvanını 10. Kez Korudu

7. rauntta nakavtla biten mücadelede Wilder efsanevi bir nakavtla geceye damga vurdu. İlk rauntta neredeyse Ortiz’i hiç yakalayamayan Wilder bir kaç kez de Ortiz’in net yumruklarına maruz kaldı. Herkes ne oluyor diye düşünürken bir anda çıkıp gelen bir sağ yumruk tüm düşünceleri yerle bir etti.

10. kez unvanını koruyan Wilder Muhammed Ali’yi yakaladı. Mike Tyson, Lennox Lewis ve Joe Frazier’i geçti.

Tek Bir Şey Diyeceğiz Deontay Wilder Artık Bir Efsane!

Mücadele nakavtla bitmeden önce puanlara bakıldığında ise 3 hakemin de nakavt olan Ortiz’i önde gördüğü puanlama da elimize ulaştı. (Altta)

Tek Bir Şey Diyeceğiz Deontay Wilder Artık Bir Efsane!
Wilder vs Ortiz Rövanşının 6 Raund Üzerinden Resmi Puanlaması

Yayın Tekrarı Bu Akşam DMAX’te

MGM Grand Garden Arena’da yapılan dev rövanş Bilgehan Demir’in DMAX’ten canlı olarak yayınlandı. Karşılaşmanın tamamı bu akşam İstanbul Haldun Alagaş Spor Salonunda yapılacak RMO Boxing gecesinden hemen sonra bir kez da DMAX’te ekranda olacak.

Wilder vs Ortiz – Hemen İzle

0 0 votes
Article Rating

Fight Club

Fightclub, Türkiye'nin En büyük dövüş sporları sitesi

İlgili Makaleler

Abone ol
Bildir
205 Yorum
En Eskiler
En Yeniler En Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments
Gary O’Sullivan
Gary O’Sullivan
2 yıl önce

Ben anlamıyorum. Taktik, çene falan hikaye. Koca maç illa ki 1 defa yakalanıyorsun. Yakalandın mı da iş bitiyor.

ilydream
ilydream
2 yıl önce

aynen ben yenilecek wilder bu sefer dedim ortiz düştü dedim bu attı kendini yere hile sonrasında ağır çekimde yumruğu ve ortizin gözlerini gorunce adamdaki sağın ne olduğunu anladım 42 kere bunu yapmış adama gücsüz demek sahte demek wildere ve boksa hakarettir. Teknik meknik değil ama vurduğu tahtalı köye gidiyor.

FOREMAN
FOREMAN
2 yıl önce

Yuh wilderi Muhammed ali,Mike Tyson,Lennox Lewis gibi efsane yaptılar ya sakayda komik değilse daha komik.Cidden maçı izleyip Wilderin boksör olarak iyi olduğunu düşünen varmı Allah vergisi sağ yumruğundan bahsetmiyorum.Ringde bir boksör gibi hava bana vermiyor wilder.

Mami
Mami
2 yıl önce

Wilder bu nasıl bir güç inanamıyorum tek yumrukta bu nasıl bir ivme 7. Raundun sonunda nakavt gelmesi enteresan. Ayrıca adamlar hala ringteyken roportajları olucakken neden umutun bilmemkımın tartısını gosterıyosunuz sırasımı bunun aylardır bunu beklıyoduk ortizin ring yuruyusunu bile goremedik

Big George
Big George
2 yıl önce

Bence Wilder hiçbir roundu alamadı. Hatta vurduğu düzgün yumruk sayısı bir elin parmağını geçmez. Ama kader… Allah bir sağ yumruk vermiş gerisini koyvermiş. Bu yaştaki Ortiz bu boks piyasasından hala ekmek yemeye devam eder diye düşünüyorum. Joshua için büyük tehdittir. Bu maçın emeklilik ikramiyesi olduğuna hiç katılmıyorum. Kendisini seven birisi olarak çok üzüldüm. Çalışıp didinen taraf oydu ama boks sadece… Devamını oku »

lenoxlewis
lenoxlewis
2 yıl önce
Reply to  Big George

Ortizin en fazla 4 yıldız bir boksör olduğunu bugün de göremediyseniz diyecek birşey yok.tıpkı wilder gibi elle tutulur bir maçı yok.2 wilder maçı 2 ko

mehmet dalgaç
mehmet dalgaç
2 yıl önce
Reply to  Big George

aynen öyle big george. bırak raund almayı yumruk vuramadı 6raund boyunca. ama hakemler nasıl olduysa 2 raund vermişler :)))) gülermisin ağlarmısn!

Felurian
Felurian
2 yıl önce

Normalde bu tarz düşüncelere çok kapılmam ama uzun bir aradan sonda ilk kez bir maçın cidden satılmış olabileceğine ihtimal vermeye başladım.Başka türlü, maçı açık ara tek taraflı bir şekilde önde götüren 40 yaşındaki tecrübe abidesi Ortiz’in, roundun bitimine 15 sn kala amatör boksörlerin bile yapmayacağı bir hatayı yapıp, gardını indirip Wilder’ın o kadar yakınına girmesini kafam almıyor, hani 12. roundda… Devamını oku »

MrN0
MrN0
2 yıl önce
Reply to  Felurian

gardınımı indirdi !!! komik bile değilsin …. daha nasıl gard alacak , gardı kapalıyken o hale geldi ….. iyi izle !!!

Felurian
Felurian
2 yıl önce
Reply to  MrN0

Gardını indirse ve ya kırışma sırasında felan yese gene iyi, bildiğin geldi dümdüz vurdu Wilder, gardı indirdiden kastım yüzünü korumuyordu o mesafedeyken…

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
2 yıl önce
Reply to  Felurian

çünkü kolu yüzünün yanındaydı. wilder tam kolunun yanından suratına çaktı. buna benzer sayısız nakavt görebilirsin.

bu sitedeki bazı arkadaşların yorumlarını gerçekten anlayamıyorum.

Abdullah yılmaz
Abdullah yılmaz
2 yıl önce
Reply to  Felurian

Asıl jashuanin hiç bir şansı yok. Sabit bir adamı vilder daha ilk raundda 12 den vurur. Vilder’i yenecek kişi fury dır.

Felurian
Felurian
2 yıl önce

Valla Ortiz gördüğüm en sabit boksörlerden biri ama pek ilk roundda indirebildiğini söyleyemeyiz sanki…

MrN0
MrN0
2 yıl önce

veeeeeeeeeee wilder bilgehan demir’e tek atıyor !!!!! gelsin boşhua !!!!

Ugur Bozan
Ugur Bozan
2 yıl önce

Hayatımda izlediğim en tuhaf boks maçı. Senaryo olduğunu düşünen var mı merak ediyorum?

Gardal
Gardal
2 yıl önce
Reply to  Ugur Bozan

Ortiz ko olmadan önce bende wilder maçı satmış demiştim. Wilder bildiğin joshua ruiz maçında joshua ruize vurmadıysa wilder da öyle yapıyordu ama bu sitede halen joshuanın gerçekten yenildiğini düşünen var. Buraya yazıyoruz joshua ruizin içinden geçecek ya da satıldığı belli etmemek için puanla alacak.

Ugur Bozan
Ugur Bozan
2 yıl önce
Reply to  Gardal

Basit bir yumruk sanıyordum tekrar izleyince sağlam vurmuş.

FOREMAN
FOREMAN
2 yıl önce

Maça gelicek olursak arkadaş wilder karşısında 12 raund puana oyniyim diye birşey yok ya sen onu indiriceksin ya o seni.adam illaki buluyor o yumruğu o fırsatı vermiden göz açtırmiyacaksin wildera.Ortiz gibi bir boksör o yumruğu yememeliydi kirisarak almadı o yumruğu wilder geldi düz vurdu KO.yani göre göre yedi yumruğu.Wilderi yenmek için Mike Tyson vari agresif bir boksör lazım içeriye giren.Belki… Devamını oku »

Left Hook nd Ko
Left Hook nd Ko
2 yıl önce
Reply to  FOREMAN

Mike tyson vari bir boksör lazım diyorsun da ruizde o güç yok wilder çenesi sağlam falan dinlemiyor. Ayriyetten ruiz gibi adamlar ruiz gibi tyson gibi adamlar içeri girerken sağ direk almaya çok müsaitler. Ruiz aj den yumruk yemeyi göze alarak içeri girmeye çalıştı ve yiyerek girdi farkındaysan. Wildere karşı böyle bir risk aldığı anda bayıltır wilder. içeri girerken 1 tane… Devamını oku »

FOREMAN
FOREMAN
2 yıl önce

Reis demek istediğim Mike Tyson vari içeri girecek boyle tek ruiz var tabi onda Mike tyson gücü ve eskivi yok.Wilder karşısında içeri girmeye mecbursun nakavt olma pahasına içeri girmeli, kirişmasi gerektiğini söyledim.Yoksa uzak mesafeden bı Muhammed Ali değilsen wilderla boks yapılmaz tek yumrukta fişi çeker

Left Hook nd Ko
Left Hook nd Ko
2 yıl önce
Reply to  FOREMAN

uzak mesafeden eski efsaneler dahil hiçbirisi wildere hatta kalas olan joshuya bile diş geçiremez dostum. Ali tyson frazier foreman gibi efsaneler bile wilder joshua gibi adamlardan yediği ilk yumrukta yamulurlar.(üzülerek söylüyorum) boks artık evrildi. Ruiz i çok seviyorum boks tarzını kendime de benzetiyorum bayağı o yüzden daha da bir ayrı severim ama o kırışmaya girebilmek için tarihin en iyi one… Devamını oku »

Cüneyt Fury
Cüneyt Fury
2 yıl önce

Mac sonu wilder roportajinda ne dedi hadi onu da yazin rezil herifler. Umut camkiran tartisi gosteriyorsunuz utanin biraz. Bu son sizsen mac izleyisimdi.

FOREMAN
FOREMAN
2 yıl önce

Adam wilderin röportajı bıraktı bize umut Çamkıranin yağlı göbeğini gösteriyor gulermisin aglarmisin.

Oldi
Oldi
2 yıl önce
Reply to  FOREMAN

😀

FOREMAN
FOREMAN
2 yıl önce

Wilderci arkadaşları tebrik ediyorum.Wilder bir kez daha tarihin en iyi sağina direğine aday olduğunu gösterdi.Wilder için en güzel tabir One punch Ko man

tipitip
tipitip
2 yıl önce

Wilder in maçı alacagindan bir saniye bile kuşku duymadım .umarım en az bir 5 maçını daha izleriz …

mehmet dalgaç
mehmet dalgaç
2 yıl önce
Reply to  tipitip

tebrik ederim tipitip. maç öncesi sana bir iki defa sataşmıştım. umarım kızmamişsındır.

tipitip
tipitip
2 yıl önce
Reply to  mehmet dalgaç

Selamlar Dostum …hiç sorun değil )

rotasyoner
rotasyoner
2 yıl önce

Bu bir ağırsiklet karşılaşması ise vay halimize kimlere kaldık.

Balyoz Yumruk
Balyoz Yumruk
2 yıl önce
Reply to  rotasyoner

Ağırsıkletin ağababası. 🙂

Tiger Tyson
Tiger Tyson
2 yıl önce

Çok garip ya çok wilder 6 raund kombine yapmadı belki bir kere 2 kere ortiz resmen kendi kendini bitirdi vurarak bu sefer grogi bile edemedi
Wilderi bir sağ ile ko ortiz ayağa kalktı hala yıldızları sayıyordu belli bilinç yok söylemiştik ortiz wildere rakip olamaz…

FOREMAN
FOREMAN
2 yıl önce
Reply to  Tiger Tyson

Ortiz wilderdan çok daha iyi boksör bunu maçta gördük tüm raundlari aldı ama gelelim hayatın gerçeklerine öküz bayıltan sağı var adamın 11 raundu kaybetse bile tek yumrukta maçı alıyor.

Tiger Tyson
Tiger Tyson
2 yıl önce
Reply to  FOREMAN

Ortiz wilderden çok daha iyi boksör olması bisey ifade etmiyor benim için ko oldu 2 maç bitti wildere rakip olamadığını herkes gördü yenebilir gözüyle bakıyorlardı bide bırakın ya

Left Hook nd Ko
Left Hook nd Ko
2 yıl önce

Bu işin yüzde yüzde 20 si hız güç ve dayanıklılık yüzde 30 u teknik kalan yüzde 50 si ise timing dir. istediğin kadar teknik ol güçlü ol timing algın yoksa hiç bir işe yaramıyor. Daha önce bahsetmiştim ben doğustan gelen bir göz olduğunu düşünüyorum. Çalışarak fazla geliştiremeyeceğin kesinlikle bu onun eseri. Bir şeyi 41 kere yapıyorsan artık o şans değildir.

Abdullah yılmaz
Abdullah yılmaz
2 yıl önce

Efsane mı sadece güçlü sağı olan bir basketcinin eski boksörlerle kıyaslanması boksa hakarettir. 6 raund kaybediyor tek yumrukla maçı alıyor efsane mı oluyor? Vilder gerçekten ilginç bir adam…. Adamın boksa alakası yok ama namussuz nasıl vuruyor ya 🙂 bu arada böyle bir gecede röportajı vermeyip bant yayını girilmesi izleyiciye saygısızlıktır. Bilgehan bunu alışkanlık haline getirmiş. Bant yayınını 5 dakika sonra… Devamını oku »

MrN0
MrN0
2 yıl önce

kötü yayıncılık efsanesi bilgehan demir !!! aylardır beklediğimiz maçın sonunda bize yağlı göbek seyrettirdin !!!! yayıncılıkta sıfırsın !!!!

rotasyoner
rotasyoner
2 yıl önce

adam 7 raunt boyunca yumruk atacak diye bekliyoruz ve atıyor maç bitiyor

Gary O’Sullivan
Gary O’Sullivan
2 yıl önce

Bilgehan Bey, boks izleyicileri ünvan maçlarını 3 şey için izliyor.

1- Ring Yürüyüşü
2- Boks Maçı
3- Maç Sonu Röportajları

Yayınlarda bize bu 3 unsurdan 2’sini vermiyorsunuz. Sizce de burada bir eksiklik yok mudur ?

the best all time naoya inoue
the best all time naoya inoue
2 yıl önce

tv yayınlarını sunucular belirlemiyor aga.
bilgehan sadece bir sunucu

mehmet dalgaç
mehmet dalgaç
2 yıl önce

bilgehan demir sadece bir sunucu değildirrrr!!! 🙂

FOREMAN
FOREMAN
2 yıl önce

Umut Çamkıranin yağ bağlamış göbeğini seyretmek varken napicaksin wilder-ortizin röportajını :))

the best all time naoya inoue
the best all time naoya inoue
2 yıl önce

muhtemelen ortizin kariyerindeki son maçı nedeni ise gayet basit.kimse yenilgisiz genç bir boksörünü ortizin önüne atmaz.ortizde düşük para kazanmak için maçları satacak biri değil.genç ve yenilgisiz boksörlere.malum bazı boksörler belli yaştan sonra genç boksörlere kariyer yaptırmak ve aynı zamanda para kazanmak için kariyerini paraya çevriyor yenilme karşılığı. ortizin 2-3 maç kazanıp tekrar kemer maçına çıkmasıda mantık olarak zor.pbc de olduğundan… Devamını oku »

Left Hook nd Ko
Left Hook nd Ko
2 yıl önce

ne 700 bin i 7 milyon garanti para aldı 🙂

FOREMAN
FOREMAN
2 yıl önce

Ne 700 bini en az 7milyon aldı.Birde Ortiz hala izlenebilir bir boksör olduğunu gösterdi ben whyte,parker gibi boksorlerle main eventdan bir önceki maç olarak daha maça çıkacağını düşünüyorum

lenoxlewis
lenoxlewis
2 yıl önce
Reply to  FOREMAN

Ortizin neyini izliycen dostum ilk ciddi bile olmayan yumrukta hayatı kaydı bitmiş ortiz

Sakultah
Sakultah
2 yıl önce

Ağırsikletin en iyi sagi olabilir. Ruiz falan dayanamaz bu yumruga

hitmonchan
hitmonchan
2 yıl önce
Reply to  Sakultah

Wilder ruize de oturttuğunda tek atar eyvallah ama ruiz bu maçtaki tam oturmayan yumruktan kalkar roundu tamamlardı. Fury nin yediklerine de dayanırdı. 2. Yumruğu da bulması gerekirdi wilderın. Ruiz grogi edebilirse yarım bırakmaz k. O da edebilirdi wilderı. Ama ruiz ortiz gibi bir kontracı değil. Wilder ona karşı bu kadar silik dövüşmez.

Sakultah
Sakultah
2 yıl önce
Reply to  hitmonchan

Bence ruiz ortizden daha tehditkar. (kontra bakımından demiyorum)ruizin tek sikintisi içeri girerken alacağı yumruklar ve bu yumruklara ko olabilir. Tabiki wilderin, fury ve ortize vurdugu yumruklara ruiz ko olmaz ama bu saatten sonra wilder bu adamı veya oburunu nakavt edemez demem. çünkü bu adam çene falan dinlemiyor. Kaldiki çeneden yakalasa bir çok adamı öldürür veya hastanelik eder

Sakultah
Sakultah
2 yıl önce

Wilderi yenmek istiyosan nakavt ediceksin başka yolu yok illa o sağ yumruğa yakalaniyosun

Gary O’Sullivan
Gary O’Sullivan
2 yıl önce
Reply to  Sakultah

Bence edemez abi, Ruiz sandığınız gibi bir boksör değil. Rövanşta bu seviyelerin boksörü olmadığını göreceksiniz. Wilder’ın çenesi de sağlam. Ruiz’in yumruğuyla 2,80 yatmaz.

TysonnFury
TysonnFury
2 yıl önce

AJ gibi kafa üstüne yerse rahat yatar.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
2 yıl önce

wilder ın çenesi sağlam ama ortiz maçındaki gibi grogi olursa ruiz belasını s.ker 🙂
https://youtu.be/x-_HELyyCSw?t=311
adam 120 kilo ama sağlı sollu seriye bağladı mı durmuyor

mehmet dalgaç
mehmet dalgaç
2 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

wilder de bu sağ varken ko edemeyeceği adam yok ancak ruiz de wilderi yakalarsa ortiz gibi işi yarıda bırakmaz.

mehmet dalgaç
mehmet dalgaç
2 yıl önce
Reply to  Sakultah

conan dayı
bugün yorumların çok objektif. beğendim!

яσмαη
яσмαη
2 yıl önce

Sabah kalktım 2 maç vardı onları izleyip yattım 6:45 de artık boks maçı izlemek bile ilgi çekici gelmiyor :/

Sakultah
Sakultah
2 yıl önce

Şu whytida aradan çıkarsaydın reis 😀

Abdullah yılmaz
Abdullah yılmaz
2 yıl önce
Reply to  Sakultah

White o sağ köşeyi yerse gözü direkt tavana dikilir 😀

Gary O’Sullivan
Gary O’Sullivan
2 yıl önce
Reply to  Sakultah

O kolay, 2 dakikalık iş ama adam zaten titriyor. Parkinsona falan bağlamasın sonra.

Silver
Silver
2 yıl önce

cok gereksiz bir macti …
ortizi whyte , joshua yada fury e karsi izlemeliydik…
bence wilder ko sayisindan cok ortize 2 kere sans verdigi icin takdiri hakediyor…
bundan sonra bu isimlerle mac yaparmi bilmem ama olsa bile gercek ortizi izleyebilecegimizi sanmiyorum…

Gennady Mustafa
Gennady Mustafa
2 yıl önce

Wilder sadece çok kuvvetli bir balyoza değil çok sağlam bi mideye kafaya da sahip. Wilderi yenmenin yolu onu ilk 5 round içinde ölümüne girmek. Bunu yapabilecek günümüzde 2 kişi var 1 joshua 2 dubois joshua dağılmış durumda dubois ise çok genç daha test edilmedi. Wildere saygı…

Gary O’Sullivan
Gary O’Sullivan
2 yıl önce

Maç başlar başlamaz gücün tükenene, nefesin kesilene kadar Allah ne verdiyse dalacaksın Wilder’a. Ya indirirsin ya inersin. Diğer türlü zaten illa ki denk getirip indiriyor rakibini. Yani kaybedecek pek birşey yok. En kötü ihtimalle iki türlü de ko oluyorsun 🙂

tipitip
tipitip
2 yıl önce

Soner abi neden hayal kırıklığına uğramış gibi yazıyorsun? …wildrr, onun boksu hakkında yine bilmediğimiz hiç bir şey yapmadı …tarzı, çizgisi hep aynı …amma ılk raund amma son raund:yakaldimi fişi çeker ..o kadar

Mozalva45
Mozalva45
2 yıl önce
Reply to  tipitip

Maç esnasindada söyledim ortiz ilk Mactaki gibi saldırmadı yorulmammak için. Wilder kontradan korktu wilder uygun zamanı bekledi bildiğin adam rakiplerini uyutuyor sağini vururken

Ozan Tas
Ozan Tas
2 yıl önce

Arkadaşlar Wilder nakavtdan yaklaşık 30-40 saniye önce neredeyse kendi düşecekti. Ortiz kombine yaptığında ayağının sallandığıni bilincinin biraz gittiğini gördüm. Dikkat ederseniz görürsünüz. Ama Wilder yine dinlenip aradan direği tutturdu. Wilder a isabet eden yumruklar biraz Ortiz in disiplini birakmasina sebep oldu. Birde Wilder çok uyanık. Gong dan önceki son 10 saniyede hep pasif kalıyordu raund larda. Ortiz i tuzağa düşürdü.… Devamını oku »

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
2 yıl önce
Reply to  Ozan Tas

hatta yazmadım ama wilder bence ortiz i ko ettiğinde grogiydi 🙂

mehmet dalgaç
mehmet dalgaç
2 yıl önce
Reply to  Ozan Tas

conan dayı
takma kafana isteyen çeksin istemeyen çekmesin.

STiLLBaLLiN
STiLLBaLLiN
2 yıl önce

Bu yumruklara dayanabilecek Bi boksör olursa wilder ı yener bence yok şimdi ama George foreman, Muhammed Ali gibi büyük boksörleri bu yumruklarla bitiremezdi kesinlikle.

TysonnFury
TysonnFury
2 yıl önce
Reply to  STiLLBaLLiN

Nereye bitiremiyor? Hadi Foreman neyse de Ali dediğin adam 4-5 kere yer görmüş birisi zaten kariyerinde. Kariyerinde aldığı en sert knockdown Frazier 1 maçındaydı ve Wilder’in sağı Frazier solundan çok daha efektif.

STiLLBaLLiN
STiLLBaLLiN
2 yıl önce
Reply to  TysonnFury

Earnie shavers yıkamadı Muhammed Ali yi George foreman da, tarihin en iyi Hard puncherları bu adamı bayıltamadı yani sen Muhammed ali nin çenesini beğenmiyorsun. Muhammed alinin yediği yumrukların birini yese şimdiki boksörler Medine dilencisi olurdu, wilder la zaten kıyaslamam onları ama onların zamanında wilder sıradan bir boksör olup hayatına devam ederdi, doping yoktu şimdiki gibi o zaman wilder diye biri… Devamını oku »

TysonnFury
TysonnFury
2 yıl önce
Reply to  STiLLBaLLiN

Ulan sanki Foreman enfes bir vuruş açısı bulup vurmuş da Ali’yi indirememiş. Ali o maçta ringe yaslanmaktan başka bir şey yapmadı. Foreman 10 girişiminden 1’sini ancak isabete çeviriyordu ve o yumruklar da istediği güçte değildi zaten. Foreman sadece çene ve yumruk gücünden götürüyordu işi. Ring zekası, yumruk hızı, footwork 0’dı herifte. Wilder çok daha ani vuruyor. Ali’yi bana anlatma. Her… Devamını oku »

STiLLBaLLiN
STiLLBaLLiN
2 yıl önce
Reply to  TysonnFury

Tamam sensin kardeş. Tüm dünya saygı duyuyor sen duymasan sorun yapmaz. Öyle bir anlatıyon ki ali’nin antrenörü gibi.

Sakultah
Sakultah
2 yıl önce
Reply to  TysonnFury

Sorun şu ama wilder o sağı muhammed aliye vuramaz

Mozalva45
Mozalva45
2 yıl önce

Wilderin sağına witali ne tepki verirdi sizce

STiLLBaLLiN
STiLLBaLLiN
2 yıl önce
Reply to  Mozalva45

Vitali bu yumruğu almazdı karşısında bu şekilde kolunu uzatıp yoklatmazdı,vitali wlademir den bile daha sağlam boksör, alsa bile bu yumruk yıkmazdı grogi edebilirdi ama granit çenesiyle imkanı yok yatmazdı.

TysonnFury
TysonnFury
2 yıl önce
Reply to  Mozalva45

Sanders maçında yusuf yusuf çekmişti baya. Bu yumruğu alsa grogi olurdu kesinlikle ama düşer miydi bilemem.

RedMexYou
RedMexYou
2 yıl önce

Wilder nasıl efsane 6 rauntta tek net bir vuruşu yok bence wilder joshuaya karşı kaybeder nakavt olur

BJKArmedForces
BJKArmedForces
2 yıl önce
Reply to  RedMexYou

zaten öyle olur. ortizin yapamadığını elbet birisi yapıcak. ortiz kotu boksor değildir. dün de dediğim gibi ilk 3 e yazarım suan bile yazarım. sadece yaş vsvs devamlılığı olmuyor. wilderin devri az kaldı sona ericek. zaten fury macını kaybetti.knock down ile sıyrıldı isin içinden

TysonnFury
TysonnFury
2 yıl önce
Reply to  BJKArmedForces

AJ nakavt edemez Wilder’i. Wilder Ortiz’e attığı gibi tek bir tane isabet bulsa dahi yine ko eder AJ’yi. AJ’nin çenesi Ortiz’den kötü zaten.

AJ eski patlayıcılığına sahip değil. AJ’nin one punch gücü de Wilder’in dengi değil.

Claymaker
Claymaker
2 yıl önce

Bakın Ali 19 kez ünvan korudu açın boxrece bakın

Israrla yalan haber yapmaya devam ediyorsunuz anlamıyorum !

Ben hayatımda 7 round dövüşüp 6 round kaybeden agirsiklet şampiyonu görmedim.
Belki vardır ama görmedim.
Sağ yumruğu dışında boks adına hiçbir şey yok

Kral daha ne kadar çıplak olabilir ?

lenoxlewis
lenoxlewis
2 yıl önce
Reply to  Claymaker

Tek birşey diyecem ahshshshshs
🙂 başlığa bak çay demle

Gennady Mustafa
Gennady Mustafa
2 yıl önce
Reply to  lenoxlewis

Bir boksörün efsane olması için illaki geçmiş zamanlarda dövüşmesi gerekmiyor. Günümüzde wilderi izlemek büyük şans. Bence wilder efsane oldu bile kim ne derse desin. kliçko da sağ direk vuruyordu lennox da ama böyle bir sağı ben hiçbirinde görmedim. Maçı izlemek yerine wilderin sağının geleceği zamanı ve buna ortizin nasıl tepki vereceğini izledim resmen. Böyle olayları kim yapabiliyor başka

Gary O’Sullivan
Gary O’Sullivan
2 yıl önce
Reply to  Claymaker

Kral tahtta oturduğu sürece kraldır. İndirebilecek bir varsa buyursun indirsin. Tamam adamın tekniği yok, puan olarak sürekli geride ama efsane ötesi indirici yumruğu var. Tarih bu adamı defterine çoktan yazdı bile.

lenoxlewis
lenoxlewis
2 yıl önce

Maç böyle gitseydi puanla wilder aldı maçı dermiydiniz onu merak ettim:)

Gary O’Sullivan
Gary O’Sullivan
2 yıl önce
Reply to  lenoxlewis

Satılmış hakemler derdim 🙂

uguraraslar
uguraraslar
2 yıl önce

Wilder maça çok tutuk başladı.Zaten o tek yumrugu bulana kadar ortiz maçı domine etti.Ortizin eksikligi bence indiriciliginde.mac genelinde isabetli yumruklar buldu ortiz fakat o indirici yumrugunun eksikligini 2 mactada yaşadı.wilderın bence en mükemm3l özelliklerinden biri indirici saginın yanında oyun disiplininden hiç kopmayışı.Wilder neredeyse bütün raundları kaybetmiş olmasına ragmen oyun planından hiç vazgeçmedi ve o öldürücü yumruguda vurdu sonunda.

BJKArmedForces
BJKArmedForces
2 yıl önce

sadece sağ yumruktan ibaret olan birisi için fazla iddalı sözler.. sağı olmasa wilderin ismini boksta değil basketbol da duyardık

veznedar
veznedar
2 yıl önce
Reply to  BJKArmedForces

Olmasa idi diye bir şey yok çünkü var !! Bu ne gereksiz bir muhabbet olmasaydı?Bu saatten sonra Wilderi yenemeyen kişi elinde kaç kemer olursa olsun dünya şampiyonu değildir,mahallenin şampiyonudur.Fury nin gösterdiği cesareti Joshua veya Ruizden bekliyor olacağız..2020 de çıksınlar şampiyonun karşısına

BJKArmedForces
BJKArmedForces
2 yıl önce
Reply to  veznedar

çıkıcaklar zaten neden çıkmasınlar. ne yapalım simdi zamanı mı ısınlıyalım aj ruizi çıkartsın aradan sonra wildere gelicek sıra

Sakultah
Sakultah
2 yıl önce
Reply to  BJKArmedForces

Aj aradan çıkmasında 😀

BJKArmedForces
BJKArmedForces
2 yıl önce
Reply to  BJKArmedForces

kac yasında adamsın bir boksor için senden kac yas kucuk birine hakaret ediyorsun be reis.sana laf etsem bu kadar zoruna gitmez. az sakin ol konu wilder olunca triplere giriyorsun:) dünya da wilderden daha önemli seylerde var

BJKArmedForces
BJKArmedForces
2 yıl önce
Reply to  BJKArmedForces

eyv reis sen de kusura bakma. doğru tebrik ederim wilder ve wilderi destekliyenler. sağ zaten çok başka sağ reis kimse de yok ona kabulüm artık

TysonnFury
TysonnFury
2 yıl önce

Wilder bu maçta teknik olarak ne kadar sığ bir boksör olduğunu gösterdi zaten. Tüm roundlarda Ortiz açık ara üstündü. Wilder teknik konusunda Ortiz ile sidik yarışına girmeyip, eyvallah deyip sağ yumruğa odaklandı ve başardı da. Yumruğu slow motion olarak izlerseniz Ortiz’in yapacak fazla bir şeyi olmadığını anlarsınız. Son zamanlarda gördüğüm en sert ko punchlardan birisi. O kadar teknik, taktik, çene,… Devamını oku »

яσмαη
яσмαη
2 yıl önce

Bu konuda kapandı. Wilder daha iyi. ortiz bu maçlar için çok geç kalmış ve çok yaşlı. Ortiz’e de dünya şampiyonu olmak yakışırdı ama yapacak birsey yok. Andy eğer joshua yi gene yenerse bir ortiz – Andy maçını izlemek isterim. Son olarak bu brandon figueroa böyle bir boksör değildi ne olduysa lavuk dağılmış.

Blade
Blade
2 yıl önce

Hepimiz kabul etmeliyiz ki, Wilder ağır siklet boks severlerine tatmin edici galibiyet sunan tek boksördür. Bir ağır siklet boksöründen beklenen de budur.

Blade
Blade
2 yıl önce

Beğeni rekorunu kırdın

TheGypsyKing
TheGypsyKing
2 yıl önce

Deontay Wilder “Onlar 36 dakika boyunca mükemmel olmak zorundalar , ben ise sadece 2 saniye mükemmel olmak zorundayım” dedi. Bence çok haklı , her ne kadar teknik 0 desekte , sokak dövüşcüsü gibi desekte bu adamda Allah vergisi feci bir sağ var. Bir şekilde 12 raund içinde yakalıyor. Günümüzde Mike Tyson gibi bir ‘Knockout Artist’ olmadığı için benim düşüncem Wilder’ı… Devamını oku »

tipitip
tipitip
2 yıl önce

Bence ılk maçta wildrr dikkatsiz ve aceleci davrandı sonucunda da grogi oldu , bu maçta daha dikkatli ve hazirlikliydi …ılk maçta ki gibi galibiyetine gölge düşürecek kötü hallere maruz kalmadı…bu fikrim rovanstaki furry maçı için de geçerli ..o maçı da daha güzel ve şüpheye kapalı bir şekilde kazanacak …hazır ol furry..tik tak tik tak ..

veznedar
veznedar
2 yıl önce

.Evet bu adam çok farklı diye ilk günden beri söyledik çoğu kişi ondaki cevheri fark edemese de birkaç maç sonra gerçekten efsane olduğu anlaşılacaktır.Joshua vs bu adamla kıyas kabul etmez.Ortiz bu kez çok farklı hazırlanmış çok sıkıydı puan olarak hep önde götürdü ve ataktaydı,geçen maçı da kazanırdı hakem şöyle böyle diyenler tam ümitlenmişti ki ilk maçın tartışmalı raundu olan 7.… Devamını oku »

Mozalva45
Mozalva45
2 yıl önce

Nba labrom kral diyorlar muhalefet Jordan diyor messi ye ronaldo ya kral uzaylı diyorlar maradona Pele kiyasliyolar wilder krallığını ilan etmek üzere m.alı lennox Mike diçekler ama gunumuzde iyi olan birseyi taktir etmek yok herkes göre iyi güzel değişir laf atmak nok atmak nedir

Mozalva45
Mozalva45
2 yıl önce

Gelmiş geçmiş en iyi sert sağı olan wilderdir bunu kesin garantiledi

Bedir Altın
Bedir Altın
2 yıl önce

.Arkadaşlar ağır siklette en az yumruk yiyen kişi Fury dir. fury i bile iki kez yakalayan (tam oturtamasa da) wilder illa ki ortiz i yakalayacaktı. ayrıca çok yumruk atınca wilder sanki yumruk gücü daha az oluyor muhtemelen kariyerinin en fazla yumruk attığı maçları olan stiverne 1 ve duhapuas maçlarında dünya kadar yumruk salladı ve isabet ettirdi ama ko edemedi. bir… Devamını oku »

Hit_The_Lights
Hit_The_Lights
2 yıl önce

Wilder’i tebrik etmek lazim. Ortiz’i indirdigi 7.round dahil tum round’lari kaybedip (1 ve 6’yi wilder’a vermisler?!) maci ko ile almak ringlerde cok nadir gorulen bir sahne. Bence bu fundamental eksikligi ile bu noktaya gelip, oyle veya boyle (zayif resume) tutunmus olmasi buyuk basaridir. Efsane diil de anomali bence. Bu herifi ilk tanidigimdan beri teknigini gelistirdi aslinda, ama bugunku macta bile… Devamını oku »

Bedir Altın
Bedir Altın
2 yıl önce

.Amerikadaki siyahilerin farklı bir ingilizce lehçesi var. dolayısıyla bilgehan anlayıp aktaramazdı. Türkçeyi öğrenmiş bir ingilizin karadeniz lehçesini çevirememesi gibi bir şey. fakat yanına anlayabilecek birini almalıydı. o yüzden maç sonunu vermedi. maç sonunda wilder şubatta fury ve daha sonra kemer birleştirme maçı yapmak istiyorum demiş.

Bedir Altın
Bedir Altın
2 yıl önce

Teknik genelde gücü yener ama wilder bir kez yakaladımı bitirebiliyor ve öyle acı bir gücü var ki vurunca rakibin kafası kopası kopacak diye korkuyorum. joshua 7-8 raund vurup anca brezil i tko edebilirken wilder bir yumrukta nerdeyse kafasını koparıyordu.

rotasyoner
rotasyoner
2 yıl önce

günümüz ağırsikletlerinde wilder’ in sağını yemeden içine girerek onu knockdown edecek bir boksör yok. Hepsi korkarak uzaktan kombinasyonu olmayan tek yumruklarla puan toplamaya çalışıyor yada indirici yumrukları yok. a.j.laçünkü wilder korkmadan kırışmaya giren ruiz a.j. bitirdi.fury ne kadar teknik olursa olsun indirici yumruğu yok sıfır hatayla maç tamamlaması çok zor sonuç ortizden farklı olmaz. ruiz tarzı bir boksör wilder için… Devamını oku »

Bedir Altın
Bedir Altın
2 yıl önce

.Bu arada boxrec wilder i 1 puan farkla 1. sıraya almış :)))
zaten adam bir numaraydı ama boxrec bazen saçma sapan sıralamalar yapar.

Bedir Altın
Bedir Altın
2 yıl önce

Ruiz wilder için fury den çok daha kolaydır. fury i yakalamak çok zor. ruiz içeri girerken ya da diğerlerinin de olduğu gibi gafil bir anında ko olmaktan kurtulamaz. fury wilder maçı için %50-%50 diyorum fakat Wilder %70 ruiz i yener.

safkan
safkan
2 yıl önce

Wilder’in de elinin ayarı yok ki kardeşim, tam maç yeni yeni başlıyor dedik Ortiz’in suratına çelik boruyu soktu. Ortizin de bu kadar göstere göstere gelen sağı almaması gerekir, ya kaçacaksın ya da çift elinle karşılayacaksın o yumruğu(Alman usülü), yavaş çekimde; Wilder nefesini topluyor, gözlerini açıyor belli ediyor ama Ortiz ellerini iyi kapatamıyor. Zaten Wilder KO’dan önce sağını denemeye başlamıştı.

TysonnFury
TysonnFury
2 yıl önce

Wilder’i şu an yenecek adam yok heavyweightte. Fury’nin yenmesi için 12 round efsane timing ayarlaması lazım, yumruk almaması lazım ki zor. AJ’nin zaten tek sıkımlık kurşunu var. Ruiz yumruk almadan içeri girerse tehlikeli olur ama Wilder bu belli olmaz bir bakmışsın Ruiz girerken ko olmuş.

cellat hopkins
cellat hopkins
2 yıl önce

ayda yılda bir yorum yapıyoruz oda yönetici onayına takılıyor sanırım canımız sagolsun sitedeki tüm boks sever abi ve kardeşlerime selamlar .

Blade
Blade
2 yıl önce
Reply to  cellat hopkins

Aleyküm Selam cellat hopkins. Bende de oluyor maalesef. Ne zaman düzgün bir yorum atayım dediysem, onaya takıldı.

Deontay_Wilder
Deontay_Wilder
2 yıl önce

Wilderi şu anda yenebilecek boksör yok gibi görünüyor.Ilerleyen yıllarda Tyson Lennox gibi boksörlerin veliahtlari gelmediği sürece yenilmez olarak kalacak gibi duruyor.

elpatron
elpatron
2 yıl önce
Reply to  Deontay_Wilder

usyk..

TysonnFury
TysonnFury
2 yıl önce
Reply to  elpatron

Usyk nereye yeniyor anam babam. Yumruk gücü belli çenesi belli. Usyk Furyvari bir boksör. Tek yemesine bakar. Wilder’a karşı 12 round kaç maçları artık tutmuyor.

elpatron
elpatron
2 yıl önce
Reply to  TysonnFury

ben mi yanlış hatırlıyom yoksa kokainli formsuz tyson fury round vermeden yenmedimi wilderı?

TysonnFury
TysonnFury
2 yıl önce
Reply to  elpatron

*2 kere knockdown olmak
*Hakemin 11 saniye sayması
*Güzel bir çene.

elpatron
elpatron
2 yıl önce
Reply to  TysonnFury

ya gereksiz yerin dibine sokuyorsunuz ya abartıyorsunuz dostum. wilderın bu maçı ko ile alcagı o kadar belliydi benim tahminim 3-4 round içindeydi. wilder en kötü maçlarından birini çıkarmış herkes öve öve bitirememiş.

TysonnFury
TysonnFury
2 yıl önce
Reply to  elpatron

Kötüydü ama istediğini yaptı. Planını tutturdu.

elpatron
elpatron
2 yıl önce
Reply to  TysonnFury
elpatron
elpatron
2 yıl önce

.maçı izlemedimde wilder beklenenden geç ko lamış. rövanş maçları genelde ilk maçtan daha net şekilde biter. wilderın çok daha sert sağ direklerini gördük. bu kısa meseafede bitmesine ve vucudunu cok geri almamasına rağmen ortizi bayılttı.

Adem Aktaş
Adem Aktaş
2 yıl önce

İnsanoğlu her daim geçmişte yaşıyor, kendi zamanında gerçekleşen olayları idrak edemiyor ya da inkarla yetiniyor. Wilder bir efsane! Onca raund geçmesine rağmen, izleyen her kişi, herhangi bir raundun gözle görülemeyecek kısacık anlarında nakavt geleceğine eminse buna ne denir??? Wilder’e yeteneksiz diyorlar, ondan daha yetenekli sandığınız boksörleri nakavt etmesi, yeteneksiz bir boksör için oldukça şanslı maç olsa gerek. Tüm maçları şans… Devamını oku »

elpatron
elpatron
2 yıl önce
Reply to  Adem Aktaş

wilderın karşılaştığı tek şampiyon fury. o maçtada yenildi. efsane olmak bu kadar kolaymı?

Adem Aktaş
Adem Aktaş
2 yıl önce
Reply to  elpatron

Efsane dediğin adamlar kimleri yenerek efsane olmuş???

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
2 yıl önce
Reply to  Adem Aktaş

pacman ın lennox un ali nin kariyerine bakarsan görürsün adem reis 🙂

Adem Aktaş
Adem Aktaş
2 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

🙂 Ahmet reis, rakipler uzaydan gelmedi ya. Neticede hepsi senin benim gibi iki eli, iki kolu olan adamlar. Lennox’u efsane yapan nedir sorusuna Tyson’ı ya da Vitali’yi yenen adam deyip konuyu kapatabilirsin. Ben de sorumu yinelerim, Tyson ve Vitali kimi yenmiş de, bahsettiğimiz bu iki herifi(Vitali, Tyson) yenen adam efsane statüsüne girsin. Vitali şunu yenmiş dersin, ben de yine yendiği… Devamını oku »

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
2 yıl önce
Reply to  Adem Aktaş

adem dostum sana hiç mi hiç katılmıyorum. boksörlerin rakiplerinin seviyesi göreceli bir kavram değil ki. görünen köy kılavuz istemiyor. şuan ki welterweight in kalitesiyle heavyweight in kalitesi bir mi mesela? asla değil. ağır sikletin ilk 10 unda düne kadar breazeale, stiverne, martin gibi adamlar vardı. efsaneler böyle büyük boksör kıtlığı çekilen dönemlerde çıkmamıştır. birbirini yenebilecek kalitede 10 boksörün birbirleriyle çekinmeden… Devamını oku »

Blade
Blade
2 yıl önce
Reply to  Adem Aktaş

Wilder dün zekice dövüştü. Sahip olduğu yumruk gücünün bilincindeydi, 7 round da kadar hiç bir yumruk armadan, Ortiz’in yorulmasını sağladı, çok soğukkanlı şekilde sabırlı doğru zamanı bekledi ve yumruğunu tam isabet ettirdi. Buna teknik denmez ama strateji denir.

Adem Aktaş
Adem Aktaş
2 yıl önce
Reply to  Blade

Stratejiye sadık kalmak da büyük meziyet. Ağzına ağzına yumruğu sokan birine karşı sakin kalabilmek, neresinden bakarsanız büyük iş.

Claymaker
Claymaker
2 yıl önce
Reply to  Adem Aktaş

İnsanlara geçmişte takılı kalmayın diyen biri

Foremana kalas diyemez hele AJ ile hiç karsilastiramaz kusura bakma !

Foreman dönemin şartlarında gayette tekniği olan olimpiyat şampiyonu olmuş biriydi acı gücü gözünüzü boyamasın en azından avuç içi vurmazdı.

Ama 42 kez ….
Ulen 3 tane sağlam maçı 2 düzgün rakibi olmuş
İlk 25 maçı 1 yıldız adamın abartmayın …

Adem Aktaş
Adem Aktaş
2 yıl önce
Reply to  Claymaker

Sevgili Claymaker hocam, geçmişe takılmış olsaydım Foreman’a laf etmezdim.
Foreman’a neden laf edemeyeceğimizi de söylersen sevinirim.

Claymaker
Claymaker
2 yıl önce
Reply to  Adem Aktaş

Laf edemezsin yazmıyor orada kalas diyemezsin yazıyor. Herkes herşeyi elestirebilir şuan da yaptığımız gibi.

Neden ? Çünkü her boksörün karakteri en başta kendi dönemi ve şartlarına göre şekillenir.

70 li yılların boksuna göre foremanın tekniği vardı. 90lardaki holyfield maçı muazzamdır. Kalas demek acı gücünün etkisinde kalmak demek bence.

Adem Aktaş
Adem Aktaş
2 yıl önce
Reply to  Claymaker

Foreman’ın yürüyüşü, savunma anındaki tepkileri, yumruklama tarzı vs bende kalas izlenimi oluşturuyor amma.

mehmet dalgaç
mehmet dalgaç
2 yıl önce

vay be! boks ne kadar adaletsiz bir spor 🙂
adam 7 raund boyunca dayak yedi, yedinci raundun sonunda 1 tane yumruk vurdu ve maçı aldı!
helel olsun gara oğlan. sen de bu sağ yumruk olduğu sürece kimse senden kemer filan alamaz. 🙂 🙂 🙂

TysonnFury
TysonnFury
2 yıl önce
Reply to  mehmet dalgaç

Adaletsiz değil. Ortiz mal gibi yumruğu bekledi resmen gardı açık. İlk maçtan zaten deneyimli. Wilder’i puanla yenemeyeceğini bilmeli ve erkenden brutal şekilde saldırmalıydı. O naptı? 2 vurdu bıraktı, geri kaçtı.

Aksine adalet budur. Tarihin en efsanevi sağını herkes tadacak.

mehmet dalgaç
mehmet dalgaç
2 yıl önce

bilgehan bey kimin maçını yayınlama hakkını alıyorsa onu öve öve bitiremiyor! olurda bir adamın maçının yayın hakkını alamazsa onu da itin bir yerine sokuyor! maçı anlatırken aj ortizle maç yapmayı kabul etmedi diyor! tam bir palavra! oysaki ruiz den önce ortize teklif götürdüler ortiz kabul etmeyince ruizle anlaştılar. yanlışım varsa lütfen düzeltin..

Hatko
Hatko
2 yıl önce

Tamamen bilmediğim için soruyorum.. Ortiz knockdown olduğunda 7. raundun bitimine 5 saniye vardı.. Ortiz yerdeyken raundun bitmesi gerekmiyor muydu ?

mehmet dalgaç
mehmet dalgaç
2 yıl önce
Reply to  Hatko

zil yere düşeni kurtarmaz! hakem saymaya devam eder. kalkamazsa ko olur.

Adem Aktaş
Adem Aktaş
2 yıl önce
Reply to  Hatko

Zil sesi boksörü kurtaramaz. 10’a kadar saymak mecburi. Kalkabilirse iskemlesine oturabilir.

mehmet dalgaç
mehmet dalgaç
2 yıl önce

bir de şu hakem puanlamalarına bakıyorum!
tam anlamıyla fecaat. yahu wilderin ilk 6 raund isabetli yumruğu yok. siz nasıl oldu da wildere raund/raundlar verdiniz. beni bokstan soğuttu bu satılmış herifler!.

Antiwilder
Antiwilder
2 yıl önce

.46 yasindaki ayakta zor duran ortizi yenen,kemer koruma maclari szpilka,washington,breazel gibi holigan,amerikan futbolcusu,molina,duhapas gibi c sinifi boksorler ve bilardo salonunda korumalik yaparken boksor kiligina sokularak ringe cikarilan arreolayi yenen biri nasil efsane oluyor ? 😀 😀 😀 anlatinda bilelim

elpatron
elpatron
2 yıl önce
Reply to  Antiwilder

tipik günümüz spor izleyicisi. her izlediği sporcu ya efsane ya tarihin en iyisi. 3 senedir spor izleyip her sporcuya tarihin en iyisi diyolar.

mehmet dalgaç
mehmet dalgaç
2 yıl önce

maçı izlerken raundlar geçtikçe sevinmem gerekirken gariptir garaoğlana bakıp bakıp üzüldüm. çok aciz görünüyordu. gerçekten üzüldüm. 7. raun sonunda garaoğlan öyle bir vurdu ki ortizin işi bitti. öyle güldüm öyle güldüm anlatamam. ulan gara oğlan bir boksör olarak nekadar vasat olsan da şu sağ yumruğun herşeye bedel. helal olsun…

Blade
Blade
2 yıl önce

Maçtan önce belki de halen bazı dostlarımız Deontay Wilder’ın dünya boks tarihinin en overrated boksörü olduğunu savunuyordular.

Oldi
Oldi
2 yıl önce

Wilder’i yenerse Fury yener diyoruz ama Fury de yenemez gibi. Çünkü wilder rövanş maçlarında daha iyi iş çıkarıyor. Bir soru sormak istiyorum: ilk maç kusursuza yakın oynayan Fury ilk maçın üstüne ne koydu veya ne koyacak? İlk maçta wilder çok sabırsız ve konstre değildi. Wilder ilk maçın üstüne sakinliğini koyarsa maçı alır. Bence daha bir özgüvenle çıkacak maça. Oysa Fury… Devamını oku »

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
2 yıl önce
Reply to  Oldi

valla wilder bu haliyle fury i yenemez benden söylemesi. wilder aynı ilk maçtaki gibi 95-96 kilo civarına düşmeli. 99-101 kilodayken yavaş oluyor. ilk maçtaki fury i bu hızla yakalaması pek mümkün değil.

Oldi
Oldi
2 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

95 kiloda rakipleri bayıltan adamın kilo alması saçma geliyor. Neden kilo almış olabilir ki Ahmet reis.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
2 yıl önce
Reply to  Oldi

95 kiloda bayıltamıyordu aslında oldi kardeşim. ortiz e fury e bak ikisi de düştükten sonra kalkıp devam edebilmişti. ortiz ko olduğunda kondisyondan gitmişti.

wilder bayıltıcılığını bu kiloda sağlıyor bence. ama hızı gözle görülür şekilde düşüyor.

Oldi
Oldi
2 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Üstelik Fury 12. Raundda yerden kalkıp wilder’i yatıracaktı. Böyle düşünmemiştim. Bakalım Fury karşısına hangi kiloda çıkacak

King
King
2 yıl önce
Reply to  Oldi

Ben sana birşey soyliyim mı dostum rövanş her ikisininde olma ihtimali var.o favori bu favori diyemez kimse ama furynin 2-3 tane wilderi salladigi sahne var.ki fury ofansif anlamda çok kucumseniyor.2.05 lik bir adam ilk maçta defalarca wilderin çenesini yakaladı ikinci mactada gücünü daha iyi toplamış fury wilderi yıkması sürpriz olmaz.ikinci maçta birinden biri yıldızları sayicak.elbette wilderin sağı tartışmasız ön planda… Devamını oku »

Oldi