Terence Crawford vs Jeff Horn Maçının Tarihi Açıklandı!


maxresdefault

WBO yarı orta sıklet şampiyonu Jeff Horn unvan koruma maçında süper hafif sıkletin tartışmasız şampiyonu Terence Crawford ile 14 Nisan’da Madison Square Garden’da karşılaşacak. Horn’un promotörü Dean Lonergan “Horn kendisini Crawford karşısında ABD pazarında kanıtlayabilirse bu onun kariyeri için harika bir adım olacak” şeklinde konuştu.

Terence Crawford süper hafif sıklette Julius Indongo’yu mağlup ederek tüm kemerleri toplamış ve bir üst sıklete çıkmıştı. Horn ise efsane isim Pac Man’i sürpriz bir şekilde mağlup ederek bir anda yarı orta sıklette söz sahibi konuma gelmişti. Genç öğretmen, Bob Arum’un Pacquiao-Crawford maçı hayalini yıkan adam olmuştu.

DUFTT98WkAAtMVw

Yarı orta sıklet son dönemde oldukça popüler isimleri bünyesinde barındırıyor. Errol Spence Jr.’ın Kell Brook galibiyeti sonrası Lamont Peterson’a da 12 raunt göstermemesi. Yeni bir süper yıldız mı geliyor sorularını ciddi şekilde sormamıza neden oldu. WBC ve WBA şampiyonu Keith “ One Time” Thurman Danny Garcia galibiyetinden sonra sakatlığı nedeniyle bir süredir ringlerden uzak kaldı. Thurman’ın Spence’e “biraz sabırlı ol” şeklinde bir tweet attığını ve olası Spence-Thurman maçına göz kırptığını gördük.

Özellikle Crawford, Thurman, Spence Jr bu sıkletin şeytan üçgeni olarak gözükürken Pac Man, Lucas Matthysse, Danny Garcia, Shawn Porter gibi isimler de yarı orta sıkletin sürekli olarak kaynamasını sağlıyorlar.


Haberle ilgili başlıklar: ,

Benzer Haberler

Yorumlar

93 Yorum - "Terence Crawford vs Jeff Horn Maçının Tarihi Açıklandı!"

  Abone ol  
En Yeniler En Eskiler En Beğenilenler
Bildir
Conan ☾✬
Üye
★★★
Conan ☾✬

duhapass bu baharda fury’e karşı wba uluslararası kemerini korumak için maça çıkabilirmiş.

TÜRK OĞLU TÜRK
Üye
★★
TÜRK OĞLU TÜRK

abi nisan ayında büyük ihtimalle saunders-murray gecesinin 2.ci ana maçı olabilirmiş… haydi inşallah dön be vicdansızın çingenesi 😀

Abdullah yılmaz
Üye
★★
Abdullah yılmaz

crawford bu elemanı yenmekte pek zorlanmayacaktır.

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

duhaupass dönüş için gayet iyi bir rakip. pres yapan, dayanıklı, sağlam bir boksör. fury dönüş için biraz daha zayıf bir rakip seçebilirdi.

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

hastasıyım crawford reyizin. bakalım yeni sikletinde performansı nasıl olacak. jeff horn tamda crawford un istediği rakip tipi. bol yumruk alan, agresif boksörler.

Kızılderelı
Üye
★★
Kızılderelı

Bu siklette bir numara Brook tur
Onun ismini yazmama hatadır
Ve tahminimce herkesi sırayla yenecektir
Crawford bu siklette zorlanacak hatta thurman errol veya Brook tan birine yenilecektir
Bu sikletteki boksörler ingondoya benzemez

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

brookmu kaldı gözünü seveyim kızıldereli can dostum … spence ve golovkin maçları onun maalesef kariyer hataları oldu artık ondan hayır gelmez

VolkanK
Üye
VolkanK

Brook benimde en beğendiğim isimlerin başında gelir fakat eski brook artık yok bu arada siklet yükseltti yakın zamanda saddam Ali’de emaneten duran Kemer’e yönelebilir.

About Billions
Üye
★★★
About Billions

Piyasanın feriştahı. Her maçından önce olduğu gibi, bu maçı da heyecanla bekliyorum. Welterweightte izlemek, ayrı bi heyecanlı olacak. Horn, hem kemer için hem de siklette kendini denemek için güzel bi rakip. Crawfordun en çok Thurman maçı olsun istiyorum. Şu an Spence ve Thurman savaşı başladı ama crawfordun o savaşa dahil olması, tüm dengeleri değiştirecek bence. Vaadedilmiş kral terence Crawford.

tipitip
Üye
★★★
tipitip

Öğretmen bey arkadaşımla birlikte kahve içiyoruz, buyrun )

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

Afiyet olsun 🙂

tipitip
Üye
★★★
tipitip

Evyvallah Ahmet Hocam, saygılar, sevgiler…

Çok Genç,azim dolu, yaşının üzerinde bir seviyede oturup konuşmasını bilen harika bir insan tanıdım bugün Fight club sayesinde, çok memnun oldum… Yolun, bahtın, geleceğin açık olsun genç kardeşim, dolu dolu bir hayat yaşarsın umarım…

İnşallah başka tanışmalara da fırsat buluruz bir gün….
Saygılarımla…

Öğretmen Bey
Üye
★★★
Öğretmen Bey

Teşekkür ederim hocam . Gerçekten tecrübe dolu ve sevecen bir insansınız. Umarım site nice arkadaşlıklara vesile olur 🙂

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

dedikodunun dibine vurmuşsunuzdur artık yoksa o kahveler mundar olurdu 🙂 künefede yuvarladınızmı bari tabi hep kendiniz yiyin bakalım 🙁

Öğretmen Bey
Üye
★★★
Öğretmen Bey

Valla künefeye vurmadık maalesef ama site hakkında konuşup değerli yorumcuları andık 🙂

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

bende kulağım gün boyu neden çınladı diyodum 🙂

tipitip
Üye
★★★
tipitip

Kunefeyi sen olunca yiyecez tkdw dostum)

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Dostum bekliyorum bak sana en kral yerde künefe ısmarlıcam hemde .. öğretmen beyi bide hotter kankamida alırız kunefenin dibine vururuz

Öğretmen Bey
Üye
★★★
Öğretmen Bey

Sen , aboutbillions , ordi ve rebeli andık 🙂

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

gerçekten sen ve tipitip muhteşem insanlarsınız keşke bende yanınızda olabilseydim o muhabbete doyum olmazdı çünkü… iyi mi andınız diye sormuyorum iyi insanlar iyi anarlar 🙂

tipitip
Üye
★★★
tipitip

Aynen kardeşim tkdw bir gün senede toplanırız belli mi olur )

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Kardeşim ben İstanbul merterdeyim valla memnuniyet duyarım sizi yakından tanımak benim için büyük bi Onur olur şahsen…. ne zaman istersen bi okey de yeter kardeşim

tipitip
Üye
★★★
tipitip

Insallah İstanbul Merter yazdım hafızama…tatil ya da iş seyahati olursa mutlaka irtibata geçerim senle tkdw dostum…

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

gerçekten sen ve tipitip muhteşem insanlarsınız keşke bende yanınızda olabilseydim o muhabbete doyum olmazdı çünkü… iyi mi andınız diye sormuyorum iyi insanlar iyi anarlar 🙂

Öğretmen Bey
Üye
★★★
Öğretmen Bey

Herkesi iyi andık kardeşim tesekkur ederiz . ben bu sitede kötü birinin olduğunu düşünmüyorum hepimizin ortak noktası bu spor 🙂 herkes birbirinden bir şeyler öğreniyor .

tipitip
Üye
★★★
tipitip

+1000.öğret men bey dostum

tipitip
Üye
★★★
tipitip

Keşke öğretmen bey olsaydım…20 lerde olmak için neler vermezdim neler…

Öğretmen Bey
Üye
★★★
Öğretmen Bey

Tipitip hocam bu yoruma bile ders çıkaracak bir cevap verdiniz ya helal diyorum 🙂

Öğretmen Bey
Üye
★★★
Öğretmen Bey

Hep sen mi trol yapacaksın Rebel. Seni kendi silahınla vurdum

tipitip
Üye
★★★
tipitip

Evet ben de dikkat ettim simdi iki hesap arasında çok yakın ve şüpheli benzerlikler var…ikimizde Türkçe yazıyoruz ikimizde aynı siteye üyemiz,ikimiz de boksla ilgiliyiz…muhtemelen ikimizde nefes alıp veriyoruz…ne büyük benzerlikler var arada büyüksün sen rebel, büyük…

About Billions
Üye
★★★
About Billions

Ne mutlu bana. Selam olsun değerli arkadaşlarım.

tipitip
Üye
★★★
tipitip

a.s. about billions hocam, değerlisin sitenin çıtasını yukarıda tutan değerli arkadaşlarımızdan sın …Seni böyle bilmeye hep devam edecez…

About Billions
Üye
★★★
About Billions

Çok teşekkür ediyorum. Aynı şekilde sen de çok değerli, yazılarıyla, okuyucuya çok şey katan bi arkadaşımsın. Umarım biz de tanışma fırsatı bulabiliriz bi gün 🙂 .

Burak Yurtsever
Üye
★★
Burak Yurtsever

İkiniz de çok donanımlı ve bu sitenin seviyesini yükselten insanlarsınız.Dostluğunuz daim olsun.

Öğretmen Bey
Üye
★★★
Öğretmen Bey

Teşekkür ederim Burak kardesim

tipitip
Üye
★★★
tipitip

Eyvallah Burak hocam…

Tugay Özay
Üye
Tugay Özay

+1

hacı
Üye
hacı

1 numara brook mu şu antrenörü havlucu olan brookmu errol specee 11. roundda yumruk almadan kendini yere atan brookmu

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

Her iki maçta da göz yuvası kırıldı. Bu durumlarda Sence ne yapabilirdi? Bence brook sikletin 1 numarası falan değil. Spence ondan daha iyi olduğunu net şekilde kanıtladı. Thurman kadar iyi olduğunu da düşünmüyorum. Ama bu yazdıkların kesinlikle mantıklı değil.

VolkanK
Üye
VolkanK

Spence’in Daha iyi olduğu belli ama çokta net değil brook gözünden dolayı endişelendi çok rahat bir şekilde son ana kadar kırışarak maçı bitirebilirdi 2 round farkla kaybeder rövanş bile isteyebilirdi brook

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt
brook ilk 7 raundun 4 ünü almıştı bence. ama aldığı raundları tabir yerindeyse g.t zoruyla kazanıyordu. daha iyi olduğu için değil. direklerini kullanarak kontra yaptığı, kirli dövüşe dayalı stiliyle spence hayvanını bozmaya çalışıyordu. ilk raundlarda kısmen başarılı oldu ama maçın elinde çıkacağı da belliydi. maçı tekrar izlerseniz görürsünüz spence kuyruğu yanan bir boğa gibiydi. brook sarılırken bile spence i zapt… Devamını oku »
VolkanK
Üye
VolkanK

Çok. mantıklı evet ud ile yine yenilecekti brook

Öğretmen Bey
Üye
★★★
Öğretmen Bey

Brook Denizlili herhâlde mâlum havlusu meşhur.

olcay0634
Üye
olcay0634

Baba büyüksün.

mehmet dalgaç
Üye
★★
mehmet dalgaç

way be ne sıklet oldu welter. tam cadı kazanı. hepsi de birbirinden canavar. ama bence errol bu sıklleti domine edecek. adam gavur gibi vuruyor 🙂 rakibi korkudan savunmadan çıkıp yumruk atamıyor. atsa da etkilenmiyor. errol un rakibi bence charlo ve lara dır. onlara karşıda bence favoridir.
crawfordun bu sıkletteki performansını bir görelim sonra errola rakip olabilir mi olamaz mı değerlendirelim.

Metehan Ateş
Üye
★★
Metehan Ateş

Tbud kardeşim için easy bir maç

Big George
Üye
Big George

fotoşop yapacaz diye ne hale getirmişsiniz Horn’u, resmen allah çarpmış gibi.

ChernobylMutant
Üye
★★
ChernobylMutant

tank gervonta alayını indirir bekleyin ve görün 😀 😀

Metehan Ateş
Üye
★★
Metehan Ateş
eycey yaptığı açıklamada parkır için farklı çalıştığını gym de günde 20 koşu yaptığını ve kondisyona ağırlık verdiğini söylüyor kliçko maçında bile bunu yapmadığını ama son 2 maçtır ağır çıktığını kendini etkilediğini söylüyor yüksek kiloda güçlü vuruyorum ama yeterli değil düşük kiloda bang bang bang demiş ve boksu bıraktıktan sonra siyasete atılmak istediğini söylemiş parkır ve ekibi aj nin kilo ve… Devamını oku »
ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

Neler diyosun sen metehan? Tüm bunlar bir şaka değil mi? Beni korkutmak için şaka yapıyosun. İtiraf et.

Metehan Ateş
Üye
★★
Metehan Ateş
Yok valla gördüğüm haberde öyle yazıyordu 😀 Anthony Joshua plans to be quicker in order to land devastating punches on Parker’s durable chin. — “I am leaps and bounds ahead compared to the Klitschko and Takam fights,” said Joshua to The Guardian. “I’m watching what I eat, running further and doing more than I did last year. Last week I… Devamını oku »
Marvin Hagler
Üye
Marvin Hagler

oleksandr gvozdyk 17 mart’ta mehdi amar ile maça çıkacak. ortada geçici wbc hafif ağır sıklet kemeri olacak. kazanırsa adonis stevenson’un zorunlu rakibi olacak.

Burak Yurtsever
Üye
★★
Burak Yurtsever
Terrence crawford için yeni sikletinde olabilecek iyi maçlardan birisi. Hem siklete alışması hem de kazanacağı kemerle yapacağı birleştirme açısından. Bence p4p de 1 numaralı boksör. Her maçı için farklı planlar geliştirebilen ve sezgileri çok kuvvetli bir boksör. Temiz bir tko bekliyorum kendisinden. Bu hafta sonu da briedis-usyk maçı var. Uzun zamandır beklediğim maçlardan birisi. O maç için de bir şeyler… Devamını oku »
About Billions
Üye
★★★
About Billions

Ben de yazını okumak isterim dostum 🙂 . Benim de beklediğim maçlardan bi tanesi.

2T
Üye
2T

Aj eski haline yani düşük kiloda daha hızlı olduğu haline geri dönerse Parker ın isi hakkaten çok zor olur ama ben haye-bellew macından sonra boksun herseye açık olduğuna olan inancımı tekrar kazandım hiç belli olmaz ki kağıt üstünde bellew-haye arasındaki farktan daha az fark var underdog galibiyetleri her zaman çok eğlenceli olmustur hakeden kazansın

Öğretmen Bey
Üye
★★★
Öğretmen Bey

Joshua kondisyon sorununu çözerse önünde durabilecek biri olduğunu düşünmüyorum.

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

çözer ama ne kadar? eğer tamamen ortadan kaldıramaz ya 🙂

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

eğerin orda ne işi var?

çözer ama ne kadar? tamamen ortadan kaldıramaz ya 😎

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

🙂

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

öhö öhö 🙂

Öğretmen Bey
Üye
★★★
Öğretmen Bey

Tamamen çözemez bence ama kilo verip 105 106 kilo da iyi iş yapar

VolkanK
Üye
VolkanK

Kondisyon sorununu tamamen çözen bi canlı yok zaten

Öğretmen Bey
Üye
★★★
Öğretmen Bey

Hahhaha güzel bu Volkan

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

105-106 kiloya inerse gelen geçen joshua yı nakavt eder 🙂 keşke o kilolara inse :)) bence gücü ve dayanıklılığı azalan bir joshua dan bi b.k olmaz. hızı, kondisyonu artar ama kırılgan bir boksöre dönüşür.

Öğretmen Bey
Üye
★★★
Öğretmen Bey

Wlad, Aj maçında 107 kiloydu ama taktik ve zeka işte hey gidi wlad

Tugay Özay
Üye
Tugay Özay

törmınatör welterweight’in kralı olacak, yazın oraya 😀

About Billions
Üye
★★★
About Billions

😀 😀

Prorsum
Üye
★★
Prorsum

Bir süredir siteye giremiyorum; selam verip çıkicam 😉 herkese bol şans

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

sağol sanada 🙂

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

sanada dostum sağol …

tipitip
Üye
★★★
tipitip

As kardeşim

GGG44
Üye
★★
GGG44

thurman la karşılaşan her fani nakavt olmasada puanla kaybedecektir 🙂

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

🙂

lenolewis
Üye
★★
lenolewis

Sen bu cümleyi crawford olarak değiştir bu adama yeryüzünde karşı koyabilecek bir boksör henüz yok yazın bir yere

ChernobylMutant
Üye
★★
ChernobylMutant

gervonta “tank” davis???

lenolewis
Üye
★★
lenolewis

Tank bu sikletin boksörü olamaz bir erolun fiziğine bak birde tanka
Tank kendine güvense lomanın teklifini kabul eder kemeri bile taşıyamadı daha

ChernobylMutant
Üye
★★
ChernobylMutant

reyiz ordi ve benzer yorumda ki arkadaşlara ironi yaptım.
yoksa loma’nın buna round vermeden dalga geçeceğini herkes izleyecek zaten tabi karşısına çıkabilirse.

lenolewis
Üye
★★
lenolewis

+1903

lenolewis
Üye
★★
lenolewis

Loma rakip bulamıyor bu siklette bence lightweight çıkıp mike garciayı harcayabilir.mike de tehlikenin farkında olup hemen superlightweighte zıpladı

GGG44
Üye
★★
GGG44

thurman bildiğim kadarıyla crawfordu amatörde yenen kişi yanlışım varsa kusura bakmayın. ama thurman cok cakal bir boksör ve cok agır darbeler almasına ramen sallandı ama düşmedi. crawforun son karşılaşmal isteyecegi kişi thurman dır.

GGG44
Üye
★★
GGG44

gervonta kim thurman ın yanında birak sen boks ızlemeyi kumdan kale yap oyna sırf korkusundan kemeri bıraktı zorunlu rakip haline gelmemek için sen tank diyorsun. tükürem öyle tanka…

riddickbowe
Üye
★★
riddickbowe

Jermall charlo-hugo centeno jr.

Geçici wbc ortasiklet dünya şampiyonluk maçı. Maç wilder-ortiz gecesinde.

lenolewis
Üye
★★
lenolewis

Charlo için kolay rakip keşke jacobs yada bjs la yapsa ama yapmazlar işte.
Herkes golovkinle karşılaşmadan önce çok riskli az paralı maçları istemiyor

jackal
Üye
★★
jackal

ben hugo centenonun kolay rakip oldugunu düsünmüyorum charlonun önceki karsılastıgı rakiplernden hemen hemen hepsinden daha iyi bence trout haric

riddickbowe
Üye
★★
riddickbowe

Aynı fikirdeyim. Aleem gibi baskıcı dövüşen bir boksörü rahatlıkla yendi. Sulecki maçındaki performansı da çok iyiydi ama son rauntta gitti. Bence charlo alır anan öyle rahat maç olacağını zannetmiyorum. Heiland’dan iyi rakip olacağı kesin.

Sugar Ray Robinson
Üye
Sugar Ray Robinson

Küçük bir çocukken babama şu soruyu sorarmışım hep; baba sen ayıyı dövebilir misin:))

Sugar Ray Robinson
Üye
Sugar Ray Robinson

Sen de cenk hoca’ya sorsana joshua’yı dövebilir misin? Diye

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Döver.. bunun hocası çok tehlikeli adamdır sen bilmezsin Reis 🙂

Garyosullivan
Üye
★★
Garyosullivan

Tom ve jerry ringe çıksa kim alır ? Slvester tweety’i mma’ yenebilir mi ?

Edwin Valero
Üye
Edwin Valero

Bunlar çok zevksiz insanlar

Edwin Valero
Üye
Edwin Valero

yaşasaydım ikisinide döverdim

Edwin Valero
Üye
Edwin Valero

ben edwin
edwin valero

hitmonchan
Üye
hitmonchan

Sürpriz sonuçla biten maçlara hasret kaldık. Favoriler hep kazanıyor. Ya rakip seciyorlar ya maç ayarliyorlar. O yüzden horn k.o etsin istiyorum. Rungvisai olmasa surpriz izleyemeyecektik bu sene.