Tuğrulhan Erdemir, Tokyo 2020 Hedefine Adım Adım Yürüyor! Sakatlık Bile Ona Engel Olamadı!


İspanya’da düzenlenen Akdeniz Oyunları’nda ülkemize bokstaki tek altın madalyayı getiren Tuğrulhan Erdemir, bu büyük başarıyla ilgili açıklamalarda bulundu.

Karslı boksörümüz, yaptığı açıklamada kamp ve maçlar sırasında parmak sakatlığının bulunduğunu fakat hedefinden vazgeçmeden yoluna devam ettiğini söyledi. Tuğrulhan Erdemir, “Akdeniz Oyunları’nda güzel ve zor maçlar yaparak altın madalyayı kazandım ve  İstiklal Marşımızı okuttum. Kamp sürecinde ve maçlarda parmağımdan sakat olmama rağmen inandığım hedeften uzaklaşmadan gayeme ulaştım.” dedi.

Ankara ASKİ sporcusu olan Tuğrulhan Erdemir, açıklamasında antrenörlerine, federasyon başkanına, kulübüne, Kars’ta ilk boksa başladığı dönemdeki antrenörlerine ve ailesine teşekkür etti.

Tokyo 2020 Olimpiyatları’nda en büyük madalya umutlarımızdan biri olan Tuğrulhan Erdemir, gençlerde yaşadığı Dünya ve Avrupa şampiyonluklarından sonra Akdeniz şampiyonluğunu da kazanarak başarılarına bir yenisini daha eklemiş oldu.


Haberle ilgili başlıklar:

Benzer Haberler

Yorumlar

32 Yorum - "Tuğrulhan Erdemir, Tokyo 2020 Hedefine Adım Adım Yürüyor! Sakatlık Bile Ona Engel Olamadı!"

  Abone ol  
En Yeniler En Eskiler En Beğenilenler
Bildir
Murat Koc
Üye
★★
Murat Koc

Maşallah genç yaşına rağmen güzel başarılar elde ediyor.inşallah türkiyenin olimpiyat özlemine son veren isim olmayı başarır.gerçekten çok hırslı bir kardeşimiz 2.ligi bile başarısızlık olarak görüyor böyle azimli sporcular herzaman iyi yerlere gelir

Oldi
Üye
★★
Oldi

Yolun açık olsun kardeşim

Bilge Adam Rebel
Üye
★★
Bilge Adam Rebel

tuğrulhan andy cruzu yensin bir daha siteye yazmam imkansız

riddickbowe
Üye
★★★
riddickbowe

Bence sen her türlü yazma. Kazansa da kaybetse de bırak yazmayı. Herkes için en hayırlısı olur.

Bilge Adam Rebel
Üye
★★
Bilge Adam Rebel
ben bugüne kadar 100 lerce boks maçı izledim ve 1 maç hariç hepsinde tahminlerim tuttu golovkin caneloda ggg alır dedim sadece o da berabere bitti benim tahminlerim hiç bir zaman yanılmaz tuğrulhan iyi boksör ama abartılıyor asla altın alamaz ve site tarafından destekleniyor mesela enes refik çiftçi dünya şampiyonluk maçına çıktı kazansa ilk kemeri getircekti adamın haberini bile yapmadılar 2020… Devamını oku »
Murat Koc
Üye
★★
Murat Koc
Kardeşim boksu pek takip etmiyorsun o dediğin kemerin wbc olanını bugra öner kazandı zaten.çok onemli bir kemer değil sadece birkaç sıra yukarı taşırdı.bu çocuklar ise Türk boksunun geleceği.eneste bizim sporcumuz bu kardeşlerimiz de.bizlerde hepsini destekliyoruz sitede gençlerin arkasında durmuş niye bunu abartiyorsun sürekli türkiyede bir ilk oldu site yazmadi diyorsun.bugra öner Adana boks gecesinde ne icin dovustu hangi kemeri aldı… Devamını oku »
Bilge Adam Rebel
Üye
★★
Bilge Adam Rebel

wbc kemeriydi o avni yıldırımda aynı kemerin bir altı için dövüştü hatta bunları biliyorum ama wboyu tarihte ilk getiren olcaktı

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Ağzına sağlık Riddick kankam bu zeka seviyesi düşük daha 2 gün önce ben 2 hafta yokum işlerim var diye yazdı sonrasında 1 saat sonra yorum yazmaya devam etti .. adminlere sesleniyorum bu rebel gibileri bu siteden temizlemek sizin göreviniz neyi bekliyorsunuz bu tip arızalıları banlamak için

riddickbowe
Üye
★★★
riddickbowe

Troll işte kanka. Kaç defa kovulmasına rağmen bi yolunu bulup geri geliyor. Aslında site ahalisi olarak bundan sonra hiçbirimiz bu ergen’e cevap vermemeliyiz. Zaten ilgi göstermeyince sıkılıp başka bir sitede trollük kariyerine devam eder. 🙂

Bilge Adam Rebel
Üye
★★
Bilge Adam Rebel

ege fitness back in business but actually always in business stay Unsatısfıed

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Kanka bunda o gurur yok maalesef …

Alperen Can
Üye
★★
Alperen Can
tkdw abi merhaba , bir konu hakkında yazmak istiyorum neden rebelin banlanmasını istiyorsun ki, sevmiyorsan cevap yazma oda sana cevap yazınca yazmayınca zaten yazmayı keser. bende rebelin troll olayında biraz yadırgadım ama wilder muhammed aliyi yener demesinde onun düsüncesi düsüncelere saygı duyuyorum herkes icin gecelerli. bu arada rebele gurur yok felan dedin sonra salak mı dedin bilmiyorum yani o tarz… Devamını oku »
Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder
Alperencan merhaba kardeşim…sen bu rebeli daha 2 aydır tanıyorsun ben ise neredeyse 2 senedir tanıyorum dostum ne dediğimi ne yazdığımıda iyi biliyorum onun için böyle aşağılayıcı ifadeler kullanmam onun için bir mükâfat o daha fazlasını bile hakediyor. Her yazdığımız yorumun altına gelip gelip konu ile alakasız şeyler yazıyor ben milletvekili olucam gibi salak salak şeyler yazıyor … Sen bence rebel… Devamını oku »
Bilge Adam Rebel
Üye
★★
Bilge Adam Rebel

yakup usta artık troll yapmicam zaten işte çalışıom vaktim az artık bana güvenebilirsin yani ama bu arada araştırırsan görebilirsin bu seçimlerde 18 yaşında 2 çocuk aday oldu bu sitedeki çoğu kişiyi trollemiş olabilirim ama milletvekili olayı troll değil bir sonraki seçimlerde bende aday olucam çünkü yaşım 18 i geçiyor böylece aday olmak için önümde bir engel kalmıyor

Hotter povetkin
Üye
★★★

alperen can dostum, tkdw’ye akıl veriyorsun eyvallah da sitenin bu hale gelmesinde seninde payın var hiç kusura bakma. ana avrat küfürleşmeniz siteyi çok olumsuz etkiledi. yakup abiyi eleştireceğine ilk önce kendini eleştir ve sorgula.

Bilge Adam Rebel
Üye
★★
Bilge Adam Rebel

bundan sonra herkes kendini düzeltsin bende trollemeyi bıraktım artık hotter ahmet kurt gibi analizler yapçam artık

Hotter povetkin
Üye
★★★
daha önce de trolü bırakacam demiştin. 2 gün düzgün yorum yaptığını gördük, daha sonra tekrardan eski haline geri dönmüştün. bak sitemiz ne hale geldi. bende dahil birçok üye soğudu ve yazmıyor. böyle trol olmaya devam edersen yaptığın analizleri de kimse okumaz. düzgün yorumlar yap bundan sonra. burada senden yaşça büyük insanlar var. büyüklerine saygılı olmayı öğrenmelisin. inşallah sitemiz eskisi gibi… Devamını oku »
Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

hele gelip bizim yazdıklarımızın altına bi analiz yap bakalım ben sana analizi o zaman göstericem rebel efendi

Alperen Can
Üye
★★
Alperen Can
sende tartışma yaratmayı bırak, ben orda kendi mi savunmak için ben simdi senin aile değerine küfür edicem sende defol git mi diceksin cevap vermiceksin yani oyunculuğu bırak, yakup abiyi elestirmedim sadece dedim rahatsız oluyorsan yazma abi dedim zaten abi dediğim kisiye niyea akıl veririm. oda hoşgörü ile karsıladı ama senın gıbı bazıları olayları büyütüp daha çok kaos yaratıyor kaostan beslenme… Devamını oku »
Hotter povetkin
Üye
★★★
kaosu seven birisi değilim. bu sitede bu güne kadar kimse ile kavga etmedim ve küfürleşmedim. bana birisi küfür etse de ben küfür ile karşılık vermem. çünkü küfüre küfür ile karşılık veren insan haklıyken haksız durumuna düşer. ailene küfür edenin küfürü sana ulaşmış olmuyor. kendi terbiyesizliği olmuş oluyor. olay yaratmak değil amacım. ne olursa olsun sende haksız durumuna düştün. burada millet… Devamını oku »
Murat GOAT Gassiev
Üye
Murat GOAT Gassiev

Sen bu rebelin avni wilderi yener wilder aliyi yener gibi yorumlsrını gördün mü alper bey

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder
alperencan bak kardeşim hotter sana kötü bişey yazmadığı halde hemen yazı tonunu değiştirmişsin sert bi uslüpla kardeşim birbirimize tahammül etmek zorundayız yani eleştiriye açık olmalıyız inancın olsun ben sitede bi yorumda hata yaptığım zaman hotter kankam hemen beni uyarır abi keşke böyle yazmasaydın diye bende yazdığımı düzeltirim bende onu uyarırım oda düzeltir yani burada kardeş gibiyiz artık sende kendini değiştirebilirsin… Devamını oku »
Alperen Can
Üye
★★
Alperen Can
abi ben sana niye sert bir üslupla cevap vermiyorum. çünkü kırıcı birşey yapmadın ben de sana yanlıs yapıyorsun demedim sadece dedim ki sana yorum yapsa bile bir iki defa cevap verme daha yazmaz dedim abi takma dedim. ama hotter ne dedi direk siteyi sende bozdun bu konuyla ne alakası var? işte bana laf söylesin sonra bende cevap veririm ben kötü… Devamını oku »
Hotter povetkin
Üye
★★★
dostum gelmişsin adama rebele salak dedin bilmem ne dedin diye eleştiri yapıyorsun. senin küfüre küfürle verdiğin karşılık karşısında salak kelimesi devede pire kalır. kabul et eleştiriye açık biri değilsin. ben normal bir yorum yazdım sana, ama sen yok oyunculuğu bırak, kaostan beslenme, doğruları yanlışa çekecek kitlesin bilmem ne dedin. tahammül edemeyip hemen sinirlenen tiplerdensin. lafımın hayla arkasındayım. evet siteyi küfürleriniz… Devamını oku »
Bilge Adam Rebel
Üye
★★
Bilge Adam Rebel

sitenin bu hale gelmesinin en büyük sebebi seçimin ertesi günü o gün 4-5 üye banlandı zaten 7-8 üyede siyaset nedeniyle ayrıldı

Alperen Can
Üye
★★
Alperen Can
hala aynı laflar.. ben orda rebeli şu yönden tebrik ettim abi sen kızıyorsun ağzından laf çıkıyor sinirleniyorsun ama rebel sana karşı saygısını bozmuyor dedim. tamam siteyi bozanlardan biriyim neden benle muhattap oluyorsun ozaman beni eleştirme benlede işin olmasın ben sana zaten yorum yapmıyorum sen tartışmaya giriyorsun benle kaç oldu bu. ben yakup abiye zaten sen haksızsın demedim rebel trol yapmıyor… Devamını oku »
Hotter povetkin
Üye
★★★
kardeşim burada alenen ana avrat sövemezsin tamam mı. söversen sitenin huzurunu bozan kişi olursun. hayla aynı laflar çünkü anlamıyorsun. ben senin gözünde sitenin bu hale gelmesinin sebebiysem, sen herkesin gözünde sitenin bu hale gelmesinin sebebisin anladın mı. adam 38 yaşında rebel geliyor adamla dalga geçer gibi yorumlar yapıyor ve sen gelmişsin abi küfürlü konuşmuyor rebel boşver diyorsun. illa küfürlü konuşması… Devamını oku »
Bilge Adam Rebel
Üye
★★
Bilge Adam Rebel

arkadaşlar bundan sonra hiç bir zaman trol yapmicam sizde anlayış gösterirsiniz umarım ismimide bilge adam rebel olarak değiştirdim bundan sonra kendimi ilime adıcam ve insanları boks hakkında bilgilendirmek için yazılar yazıcam

Bilge Adam Rebel
Üye
★★
Bilge Adam Rebel
dün onur aykaç adlı boksörümüz orta siklette 4. maçına çıkmış sonuç ne oldu daha boxrece düşmemiş rakibi 1 galibiyey 13 yenilgiymiş şuan 655. sırada onur aykaç galip geldiyse ilk 550 ye girmesi muhtemel azeri boksör zamig atakishiyev 14 temmuzda rusyada maça çıkıcak eski bir kickboks dövüşyüsüydü türkiyede patrice querteronla dövüşmüştü bence iyi bir dövüşçü rakibi henüz belli değil katie taylor… Devamını oku »
Murat GOAT Gassiev
Üye
Murat GOAT Gassiev

Helal olsun umarım kariyeri güzel olur

Murat GOAT Gassiev
Üye
Murat GOAT Gassiev

Ahmet kurt nerde

Bilge Adam Rebel
Üye
★★
Bilge Adam Rebel

bir süre yazmicam dedi