Tyson Fury Geri Döndü! Flanagan – Hooker Maçı Büyük Heyecana Sahne Oldu! İşte Gecenin Sonuçları..


Frank Warren’in promotörlüğünde Manchester’de düzenlenen ve DMAX ekranlarından canlı yayınlanan boks gecesi birbirinden heyecanlı maçlara sahne oldu.

Gecenin ana maçında eski ağır siklet dünya şampiyonu Tyson Fury, Sefer Seferi ile karşı karşıya geldi. Sefer Seferi, 4.rauntta üst üste aldığı darbelerden sonra 5.raunda çıkmadı. Böylelikle 2,5 yıl aranın ardından ringlere geri dönen Fury, rakibini teknik nakavt ile mağlup ederek sürprize izin vermedi.

Gecenin bir diğer önemli maçında Terry Flanagan ile Maurice Hooker WBO süper hafif siklet şampiyonluk kemeri için karşılaştı. Müthiş bir mücadeleye sahne olan karşılaşmayı puanla Hooker kazandı ve yeni dünya şampiyonu oldu. 28 yaşındaki Hooker, namağlup Flanagan’ı mağlup ederek büyük bir sürprize imza attı.


Haberle ilgili başlıklar: , , ,

Benzer Haberler

Yorumlar

118 Yorum - "Tyson Fury Geri Döndü! Flanagan – Hooker Maçı Büyük Heyecana Sahne Oldu! İşte Gecenin Sonuçları.."

  Abone ol  
En Yeniler En Eskiler En Beğenilenler
Bildir
Klitschko24
Üye
★★
Klitschko24

Güzel film izledik . Özellikle Tyson fury ve sefer seferi öpüşme sahnesi beni çok etkiledi . :))

özgür can
Üye
★★
özgür can

filmin adını koyalım ozaman ,fury aşkı bir başkadır 🙂 muck muck

özgür can
Üye
★★
özgür can

ilk yorum benden kardeşlerim herkese selamlar maç şöyle böyleydi 🙂 fury yinede iyiydi beğendim zamanla kendini toplar

Left Hook nd Ko
Üye
★★★
Left Hook nd Ko
Beyler aradaki size farkı çok fazla ve adam 1 tane bile vuramıyor tabiki maçı bırakacak. fury nin attığı herhangi bir jab bile nasıl sarsıyordu ve ağır geliyordu adama. Çok normal. Zaten nakavt etmek yerine maçı uzun tutmak istediğini söylemişti. Ben çoğu kişinin aksine kötü görmüyorum durumunu. 2 maç daha yapana kadar vücudunu ve fiziğini toparlar 2-3 maç daha yapıp iyice… Devamını oku »
özgür can
Üye
★★
özgür can

aynen kardeşim hepsinden şırıngayla kanı çeker 🙂 dediğin gibi zaman gerekiyor 2 yıla tamam olur bu adam çok azimli

Left Hook nd Ko
Üye
★★★
Left Hook nd Ko

ben 2 yıl süreceğini bile düşünmüyorum 🙂 sadece bu adamın tek kötü yanı skiny fat bir vücüdu var yağ tutmaya çok müsait sürekli aktif olarak spor yapıp formunu koruması gerekiyor. eğer boks yaptığı sürede buna dikkat ederse sürekli spor yapmasından dolayı formunu çabuk yakalar.

Archi
Üye
★★
Archi

Fury bir iki sene bir kaç maç yapsın wilder ve joshua maçlarına çıkar ve ikisinide yener. Furynin tek eksiği ciddiyetsizlik ancak bu ona başka bir güven veriyor bu anlamda ciddiyetsizlik bir anlamda furynin silahi 🙂 furynin dönmesine çok sevindim. Wilder ve joshua gerçekten endişelenmeli:)

Mami
Üye
★★
Mami

Furyi begenmedim ama sonucta 2.5 yil mac yapmamis ve 170 kilodan inen adama gore iyi gibi2 3 mac sonra ve 115 kilo civarina indiginde eskiye donebilir belki

Dr.Steelhammer
Üye
★★
Dr.Steelhammer

döner jabları falan hala çok ağır .. hızını da görmüş olduk zaten bu maçta eski furyye yakin duzeyde .

Yilmaztas
Üye
Yilmaztas
Aleyhine olan bir olayi lehine cevirecektir soyle boyle diyenlere sen gel ozaman diyebilecektir en cabuk merdiven cikma taktigi.her gul gibi buda dikenli halkin sampiyonuyum diyor halk icin ne yapmis madde kullanarak halkin sampiyonu olunamayacagini anlamis ve ben inaniyorum onu bukadar seven destek veren inanan insanlari mahcup etmez eger gercekten bir efsane olacaksa bundan sonra isi cok zor ancak bu adamin… Devamını oku »
Emir Kaya
Üye
Emir Kaya

Bana göre Tyson Fury bu haliyle AJ ve DW karşısında hiç şansı yok.
Güzel bir sirk gösterisi oldu.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Neyse ben hem sahuru yapayım hemde crawford maçını izleyeyim nasipse

YellowMambaPove
Üye
★★
YellowMambaPove

Abi bu maçın l-nk i var mı geçen attiginda bu maç gözükmüyor

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

bana mail at tekrardan sana hemen yollayayım bi l_ink daha gonzocum@hotmail.com

Daredevil.61
Üye
Daredevil.61

yakup abi bana yollayabilir misin ege.kum@outlook.com

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

daredevil sana yolladım kardeşim

YellowMambaPove
Üye
★★
YellowMambaPove

Çok teşekkür ettim abim 🙂

Okan
Üye
Okan

Hocam mail atsam bana da gönderir misin.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

dostum bana mail at yada mail adresini yaz

RoyJonesJr
Üye
★★
RoyJonesJr

Bende attım abi görünce dönersin bir zahmet erdembayrak1983@hotmail.com

Eğer mail gelmediyse atarsın abi uyumadık bari maçı izleyelim şimdiden teşekkür ettim.

halil bulut
Üye
halil bulut

yakup abi nasılsın abi maç kaçta başlıyor bide hangi l-ı-n-k ten izleyelim türkiye yayını yok heralde

Yasin Yavuzyılmaz
Üye
★★

şimdilik hantal biraz, ama disiplinli devam ederse daha iyi olacaktır. seferi ile arasında fiziksel fark çok, sonuç da normal. hazırlık için bir sonraki maçı daha üst düzey olabilecek Dimitrenko veya takam, daha aşağıdan molina, Szpilka, Wach, Rudenko da olabilir. wilder veya joshua için minimum 2-3 maça daha ihtiyacı var. araya bellew’i de sıkıştırırsa fena olmaz 🙂

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Valla bellew şuan zımba gibi form tutmadan bellew ile yapması büyük hata olur hele şu haliyle kondisyon sıkıntısı Yaşar ama bi 10 kilo daha verebilirse ve 3 tane idarelik maç yaparsa herkese potansiyel tehlike teşkil eder .. hayırlı geceler kardeşim

Hotter
Üye
★★★

Dimitrenko ve molina iyi olur evet.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

KANKA dimitrenkoda biraz sıkıntı olabilir ya ama molina baltası olabilir

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

Ne dimitrenko mu??? 🙂 fury kimi seçiyosan seç ama benim adamımdan uzak dur

Hotter
Üye
★★★

Hayır dimitrenko fizik olarak fury’e denk. Bence en ideal rakip dimitrenko 🙂 gerald washington da olabilir. Bu arada boxrec ağır siklet sıralamasında nasıl oldu ise fury 3. Sıraya yükselmiş. Ulan povetkinin yerini aldı fury ya saçmalık. 18 ağustos fury’nin sıradaki maçı olacak.

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

3 yada 4. Sırada olacak demiştim 🙂 bide bana inanmayanlar varıdı :))

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

bu nasıl adalet arkadaş ya nasıl 3.sıraya yükselmiş 🙂

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

hahahaha 😀 DİMİTRENKO THE END OLACAK

Left Hook nd Ko
Üye
★★★
Left Hook nd Ko

Bence dillian whyte parker tarafından the end olacak tkdw cim 🙂

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

comment image

Tuaman
Üye
★★★
Tuaman

Ahaha 😀

shinsuke yamanaka
Üye
shinsuke yamanaka

Kral benim adımı anmadan yapamaz:)

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

hahhahaha 😀 KRALSIN REİS YA 🙂

halil bulut
Üye
halil bulut

yakup abi nasılsın iyimisin maç kaçta başlıyor abi birde türkçe vermiyolar heralde

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

halil bana mail at kardeşim

halil bulut
Üye
halil bulut

sağol abi buldum yayını iyi geceler

Okan
Üye
Okan

Terence Crawford maçını nereden izleyebiliriz güzel insanlar.

Okan
Üye
Okan

Bu arada umarım Fury eski formunu yakalayabilir. Fury-Joshua, Fury-Wilder maçları tadından yenmez.

Hotter
Üye
★★★
Fury 2.5 yıl aranın ardından ve sahip olduğu kiloya göre genede hızlıydı. Ama ayakları hantaldı. Eski hali gibi olamayacak bence. Eski savunma sitilini yerine oturtması bir hayli zor görünüyor. Ama eski halinin yüzde 70’i kadar ilerleme kaydederse joshua ve wildere sıkıntı çıkarabilir. Fury ve seferi maçı zaten gösteri maçı niteliğinde olacağı belliydi. Lakin maç esnasında bu gösteriyi bayağı bir abarttılar.… Devamını oku »
ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

Bacakları o kiloya göre normaldi bence de belinden yukarısı çok sabitti. Ne bel kıvraklığı ne de kafa/boyun hareketleri görebildik.

LeGGGend
Üye
★★
LeGGGend

çok güldüm, Bokstan çok show gibi oldu. 😀 Fury eski formuna dönermi dönmezmi bilmem, ama ağır siklete renk getirdi bence. Sıradaki rakibi Shanon Briggs olsada, guzel bir basın toplantıları izlesek 🙂

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt
Fury nin defansı kötüydü. Yumrukları, hızı ve bacak hareketliliği geri dönüş için iyiydi ama kafa hareketleri ve refleksleri fazlasıyla körelmişti sanki. Özellikle ilk 2 raundda sadece hughie fury gibi geri adımlamalarıyla yunruklardan kaçtı. Hatta birkaç tane net kroşe de yedi. Daha uzun bir boksörden sadece geri adımlamalarla kaçmak pek mümkün olmaz. Defans yaparken belinin altının yanı sıra eski maçlarındaki gibi… Devamını oku »
Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

arkadaşlar bana mail atan karddeşlerim ikinci verdiğim adresten takip edin maçı dediklerimi yapın sorun olmaz
vipb.o.x tan izleyin

Shaq
Üye
★★
Shaq

Maçın durumu ne millet ben izleyemiyorum 🙁

Conan ☾✬
Ziyaretçi
Conan ☾✬

Horn-crawford maçı moran-pedraza maçından hemen sonra

Shaq
Üye
★★
Shaq

Sırf şu maçları izleyebilmek için bilgisayar alicam abi ya telefondan izlenmiyor 🙂

Conan ☾✬
Ziyaretçi
Conan ☾✬

Ben tvden izliyorum 😀

Shaq
Üye
★★
Shaq

Burda interneti zor bağlanıyoruz adamlar can güvenliği yok diye kurulum yapmiyor 🙂

halil bulut
Üye
halil bulut

tvden izlemen için internetin çok iyi mi olması lazım internetli uydu cihazıylamı izliyorsun

Conan ☾✬
Ziyaretçi
Conan ☾✬

Uydu + internet bağlantılı şifre çözücülü receiver. ip tv değil benimkisi. ip tvde kota ve hızın iyi olması lazım

halil bulut
Üye
halil bulut

shakur stevenson ribge çıktı mı?

Conan ☾✬
Ziyaretçi
Conan ☾✬

2.raundda tko ile yenmiş

Shaq
Üye
★★
Shaq

Bu arada nathan gorman flip hrgovicin ko edemediği sean turneri 3. Rauntta tkp ile geçmeyi basarmis.Bu ayıcık çok iş yapar hem teknik hem sert ilk 30 a girer yakında muhtemelen bi kaç maç kazanırsa kemer maçında izleyebiliriz

uguraraslar
Üye
uguraraslar

Evet teknigi ve hızı fena degil potansiyeli var turner çok dirençli bir boksör olmasına ragmen ezdi geçti resmen hrgoviçte yenilgisiz rakibini yendi dün oda iyi geliyor.

Conan ☾✬
Ziyaretçi
Conan ☾✬

Moranın burnu haşat durumda.

Shaq
Üye
★★
Shaq

Beter olsun o boyla o sıklette ne işi var 🙂

the best all time usyk
Üye
★★
the best all time usyk

güzel bir karşılaşma oldu.moron kötü defansının kurbanı oldu

Bora Hosoglu
Üye
Bora Hosoglu

selam arkadaşlar crawford maçı için bir yardımcı olabilirseniz sevinirim bulamadım. borahosoglu@gmail.com

halil bulut
Üye
halil bulut

Googledan v-i-p-b-o-x yaz izle

the best all time usyk
Üye
★★
the best all time usyk

welter adeta cadı kazanı olacak bu maçtan sonra.bakalım kim kime meydan okuyacak

Conan ☾✬
Ziyaretçi
Conan ☾✬

Charlo trout maçı 5.raund bitti

Shaq
Üye
★★
Shaq

Charlo mu kazandı abi ?

Conan ☾✬
Ziyaretçi
Conan ☾✬

7.raund bitti. Maç devam ediyor

Conan ☾✬
Ziyaretçi
Conan ☾✬

Charlo 8.raunda şimşek gibi bir giriş yaptı.

Conan ☾✬
Ziyaretçi
Conan ☾✬

Crawford reyiz ringe yürüyor

Conan ☾✬
Ziyaretçi
Conan ☾✬

Trout nd

the best all time usyk
Üye
★★
the best all time usyk

ve başlıyor.

aslında bu maç pacman craford arasında olması lazımdı normal şartlarda

Bora Hosoglu
Üye
Bora Hosoglu

v-i-p-b-o-x yazdım google’a ama açılmıyor ya mac kullanıyorum ondan mı acaba? bu saatte kalktım maçı izleyemiyorum. borahosoglu@gmail.com l-i-n-k yazan olursa çok hayra geçer

Conan ☾✬
Ziyaretçi
Conan ☾✬

9.raundda charlo troutu baya bi yıprattı

halil bulut
Üye
halil bulut

chromedan gir ilk sayfaya gir

Conan ☾✬
Ziyaretçi
Conan ☾✬

Horn pis bir tarzı var. Kafasıyla crawfordu yaralamak istiyor. İlk iki raund crawfordun

Left Hook nd Ko
Üye
★★★
Left Hook nd Ko

Çok sert geçiyor crawford maçı

Conan ☾✬
Ziyaretçi
Conan ☾✬

Crawford hornla bebek gibi oynuyor.

Conan ☾✬
Ziyaretçi
Conan ☾✬

Lomaya hitech diyenler acaba crawforda ne diyecekler? Ultra class über boxer

YellowMambaPove
Üye
★★
YellowMambaPove

Haha abi alem adamsın 🙂 aynı fikirdeyim bu arada ..

Conan ☾✬
Ziyaretçi
Conan ☾✬

6-0 crawford önde

ulvinho
Üye
ulvinho

horn crawforda yumruktan çok kafa atmaya çalışıyor..gerizekalı

the best all time usyk
Üye
★★
the best all time usyk

bu masa hakemleri pacman horn maçında nasıl yeteneksiz horn lehine puanladır anlamadım.bu ne aga

Conan ☾✬
Ziyaretçi
Conan ☾✬

Horn koç gibi kafasıyla saldırıyor

ulvinho
Üye
ulvinho

ulan adamda ne kafa var be kaya mubarek kaya…kafasından başka boksör vasfı taşıyan bir uzvu bulunmuyor hornun

the best all time usyk
Üye
★★
the best all time usyk

craford gerçek anlamda sağlam bir rakiple karşılaşmış değil henüz.pacman thurman spence gibi rakiplerle maç yapması lazım

Conan ☾✬
Ziyaretçi
Conan ☾✬

Yalnız hornun hakkını da verelim. Baya dayanıklıymış. Başkası olsa bu yumruklarla nakavt olurdu

Conan ☾✬
Ziyaretçi
Conan ☾✬

Bel altı vuruştan bile etkilenmedi horn

ulvinho
Üye
ulvinho

rabbim şu kafanın 10 da 1 ini amir khana verseydi neler olurdu neler

the best all time usyk
Üye
★★
the best all time usyk

saçma sapan rezalet masa hakemleri yüzünden böyle tek taraflı maçlar izliyoruz.net

Conan ☾✬
Ziyaretçi
Conan ☾✬

Nihayet yıkıldı

Conan ☾✬
Ziyaretçi
Conan ☾✬

Ve tko ile bitti. Crawford oyar adamı. Loma bir hata yapsa da crawforda meydan okusa

Kızılderelı
Üye
★★
Kızılderelı

wilder ortiz maçında daha kötü durumda hakem bitirmedi burda niye bitirdi anlamadım

Conan ☾✬
Ziyaretçi
Conan ☾✬

Sen gıcık ol diye bitirmedi

Kızılderelı
Üye
★★
Kızılderelı

Ben ortizi tutmuyorum ki zaten wilder i tko ile hakem bitirseydi saçma olurdu – sonuna kadar wilder hak etti ortiz onun ayarında değil
burda örnek veriyorum bu maç bu şekilde bitmemeliydi iki yumrukta bitirdi yanlış

the best all time usyk
Üye
★★
the best all time usyk

craford ne seviniyon aga.sanki efsane bir boksörü yenmiş gibi

ulvinho
Üye
ulvinho

oh be yıkılmasaydı insan olduğu konusunda şüpheye düşmeye başlamıştım

Conan ☾✬
Ziyaretçi
Conan ☾✬

Leo santa cruz ringe çıkıyor

Marvin
Üye
Marvin

terence dirsekci pezonun fişini kesti
manny e nasılda kafa atıyodu pezo

ulvinho
Üye
ulvinho

bu şekilde 12-0 yenilmek nakavt olmaktan daha kötü çünkü ondan bitirmiştir

the best all time usyk
Üye
★★
the best all time usyk

craford un kariyerine baktım şimdi.30 yaşında bir tane üst düzey bir baksörü yenmiş değil.nasıl ayarlıyorlar bu maçları enteresan.pacman i masa hakemleri ile mağlup ettirilip horn u rakip olarak çıkarıyorlar.tam bi masa başı senaryo

Conan ☾✬
Ziyaretçi
Conan ☾✬

Santa cruz maçını izlesem mi uyusam mı?

elpatron
Üye
elpatron

malum kişi lomayı aşagılamak için yakında adamsan golovkinle kovalevle maç yap diyecek.allah herkese gerekli iq yu verseymiş keşke.

Conan ☾✬
Ziyaretçi
Conan ☾✬

Zoruna gitmesin boruna gitsin koçum. Loma babanın oğlu mu? Sanane

elpatron
Üye
elpatron

boksör olmak için çocukken sambo judo güreş yapmış daha sonra footwork için dans yapmış hayatını boksa vermiş bi adama saygı duyacaksı.başarıları umrumda değil kim gelirse ringe çıkan bi adam hep ofansif boks yapan bi adama balon diyosun.sonra hermaç öncesi balon patlayacak diyosun bi türlü patlamıyor.

Conan ☾✬
Ziyaretçi
Conan ☾✬

Lomayı sevmiyorum. Zamanı gelince Gervonta onun bağırsağını düğümleyecektir.

Marvin
Üye
Marvin

oooo reis iş gervonta oldumu adamın g.t.den kan alır zamanı gelsin loma nın fişini ilk gervonta kesecek

Conan ☾✬
Ziyaretçi
Conan ☾✬

Lomanın çenesi zayıf. Gervontanın balyoz gibi yumruklarına dayanamaz

elpatron
Üye
elpatron

gervonta herkesi yenebilir de önce karı ellemekten partilerden uzak dursun.mayweather çocugu p.ç edecek böyle giderse.

the best all time usyk
Üye
★★
the best all time usyk

pacman hornun suratını çarşamba pazarına döndürmüştü.hatırlatayım.hemde kısacak boyuyla.

the best all time usyk
Üye
★★
the best all time usyk

vasat bir maçtı.neyse mares leo maçı başlıyor

elpatron
Üye
elpatron

horn boks yapmıyor mma yapıyor kafa dirsek herşey var lavukta keşke hakem bitirmeseydi canını iyice yaksaydı crawford.crawfordu yenebilecek bi errol sepnce jr var gibi horn kadar iri sert ve acayip teknik inşallah yaparlar.

Kızılderelı
Üye
★★
Kızılderelı

erol ve thurman da yener bence crawford u

elpatron
Üye
elpatron

thurmanı unutmuşum thurman spence i de yenebilir.bide thurman winner bi karakter gibi duruyor.ne yapıp edip altından kalkan tiplerden.

Shaq
Üye
★★
Shaq

Yanlız pac-man crawforda bu haliyle hayatta kafa tutamaz.crawford bu dövüşle kolay kolay ters bir yumruk almadıkça yenilmez.puanla hiç yenilmez eminim buna

Marvin
Üye
Marvin

beyler neden crawford boxrec te ? 905 ken 700 lere indi

Conan ☾✬
Ziyaretçi
Conan ☾✬

Ben yatayım artık. Santa cruz maçı ilgimi çekmedi

the best all time usyk
Üye
★★
the best all time usyk

mares iyi başladı.

the best all time usyk
Üye
★★
the best all time usyk

gene yumruklar havada uçuyor.

the best all time usyk
Üye
★★
the best all time usyk

leo 30 yaşına gelmiş 1.71 boyunda ve hala feaherweight de takılıyor.

the best all time usyk
Üye
★★
the best all time usyk

mares bitir şu fasulye sırığının işini artık