Boks

Tyson Fury Şu An Kaç Kg Olduğunu Açıkladı Herkes ŞOK!…..


fury-kg

Wladimir Klitschko ile yaptığı tarihi maçın ardından bir dönemi kapatan İrlandalı şampiyon Tyson Fury karavan hayatından çıkıp büyük bir şampiyona dönüşmüştü. IBF-WBO-WBA ve IBO Ağır Sıklet Dünya Şampiyonluk kemerlerini beline takan Fury daha sonra önce sakatlık sonra ise psikolojik nedenlerle boksu bırakıp kemerlerini boşa çıkarmıştı.

WBO unvanı Joshep Parker’e, IBF kemeri Martins’e geçmişti. IBF kemeri daha sonra Joshua’nın olmuştu. Şimdi tekrar geri dönmek için çalışmalara başladığını açıklayan Fury an itibariyle 158 Kg olduğunu açıklayarak herkesi şoke etti.

Bu kilonun çok sorun olmayacağını dile getiren Tyson Fury kısa sürede ideal kioma geri döneceğimden kimsenin şüphesi olmasın dedi.

Wladimir-Klitschko-vs-Tyson-Fury

Henüz 28 yaşında olan Fury “inanmıyorsanız antrenörüm Peter Fury’e sorun” ifadesini kullandı… 25 maçta 25 galibiyetlik serisine devam edip etmeyeceği ise merak konusu. Fury uyuşturucu madde kullandığı gerekçesi ile tüm federasyonlar tarafından yasaklı boksörler arasında sokulmuştu. Şimdi kendisine lisans verecek bir boks federasyonu peşinde olan Fury’nin akıbeti merak ediliyor…

Tabi siz değerli ziyaretçilerimizin bu haberdeki en merak ettiği konu ise kuşkusuz Fury’nin, Klitschko maçına kaç kg çıktığı… 112 Kg… Yani şu anda son maçından 46 kg daha fazla…


0 0 vote
Article Rating

Fight Club

Fightclub, Türkiye'nin En büyük dövüş sporları sitesi

İlgili Makaleler

Abone ol
Bildir
75 Yorum
En Eskiler
En Yeniler En Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments
Hayrettin Yeğin
Hayrettin Yeğin
4 yıl önce

19 Şubat’ta bu konuyla alakalı bir haber paylaşmıştım.Belfastta cekinmiş olduğu fotoğrafları yayınlamıştı ve bu durumdan çok memnun olduğunu dile getirmişti.ordaki fotoğraflarda kilo tahmini olarak 150-160 kilo arasında duruyor demiştim.fury’nin ideal kilosuna ulaşması için en az 4 aya ihtiyacı var ama bu 4 ay bile sağlıksız bir şekilde kilo vermek olur.formda ve tam hazır fury 6 ayı bulur o kıvama ulaşması… Devamını oku »

Tek kral DEONTAY WİLDER
Tek kral DEONTAY WİLDER
4 yıl önce

4 ayda 50 kilo verilmesi imkansız dostum…. kilo verip ringlere dönse bile ne kadar etkili olur orasida meçhul

jackal
jackal
4 yıl önce

Tyson furynin wildere ölüsü yeter wilderın patlattıgi Meksikalı dürümcüden bozma boksorlere benzemez

Tek kral DEONTAY WİLDER
Tek kral DEONTAY WİLDER
4 yıl önce
Reply to  jackal

Senin sumo gurescilerine benzeyen tyson fury in kimi yenmiş söyle hele …41 yaşındaki klitckoyu söyleme sakın 🙂 işin gerçeği bu saatten sonra japonyada yaşamaya başlar orada sumo güreşi yapar 🙂

jackal
jackal
4 yıl önce

Bu siteye üye olmadıgım zamanlar Theres only one Tyson Fury niki ile yazıyordum sonra Fury nin boks lisansı iptal edildi.Povetkin kaldı agırsiklette adamım onuda bokstan men ettiler para cezası verdiler.Umarım boksa ve ideal kilona dönersin çingen kral heavyweightin sana ihtayacı var.Wilder başta olmak üzere tüm BUM ları patlatırsın

Tek kral DEONTAY WİLDER
Tek kral DEONTAY WİLDER
4 yıl önce
Reply to  jackal

Merak etmesin fury wilderin karşısına çıkamaz zaten yemez… bu haliyle en iyi sumo gurescisi olur kilo vermesinede gerek yok 🙂

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce

Sen dalga mı geçiyosun? O haliyle wildera meydan okudu birkaç hafta bana yeter dedi. Kabul etmeyen yine wilderdı. Tyson fury wilderdan korkacak demek. Şu fanatikliği biraz bırakıp olaya mantıklı bakın yav.

Tek kral DEONTAY WİLDER
Tek kral DEONTAY WİLDER
4 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Tyson fury sumo güreşi yapar bu saatten sonra wilderin tirnagindaki pislik bile olamaz …olayın mantıklı bir yeri varsa oda tyson fury nin kokainman olduğudur

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce

tyson fury 39 yaşındaki wladı yenmişti. şimdi o aklını kullanmayı deneyerek bana cevap ver. fury nin rakiplerini küçümsüyorsun wilder 39 yaşındaki wladdan, chisoradan(o zamanlar çok iyi bir boksördü), hammerdan daha iyi kaç boksörü yendi? stiverne der şimdi. onunla da kemer için dövüştü. wilder korkağın teki. wilder ı seven biri olarak istediğin herşeyi yazabilirsin ama fury nin wilderla dövüşmeye korkacağını söylemen… Devamını oku »

Tek kral DEONTAY WİLDER
Tek kral DEONTAY WİLDER
4 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Çok delikanlı olsaydı senin o gergedan vücutlu tyson fury in klitcko ile rövanş yapmaktan sürekli kacmasaydı …. yok chisora eskiden iyiymişde yok bilmem ne … ulan wilder tek elini bağlasan tek eliyle döver fury hayvanını… sen istediğin kadar sinirlen benim bi yerimden aşağı dostum… wilder rakiplerine koyuyor size noluyor anlamak güç

jackal
jackal
4 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Uzun uzun yazdığın yazı cuk oturmus ahmet aynısını düşünüyorum eksiksiz eline sağlık .

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

inşallah son yazdığın cümle de bize küfür edercesine ima da bulunmamışsındır. daha şimdiden sinirlendiğin belli birde şeyinden aşağıymış, umrunda değilmiş gibi konuşuyosun 🙂 wilderın o gergedan vücutlu fury den neden kaçtığını soruyorum sende bana fury nin wladdan kaçtığından bahsediyosun. cevap vermek yerine işi yokuşa sürüyosun. cevapsız kalınca ”ama senin ki de şöyle” hesabı yani. fury psikolojik sorunlar yaşadı ve hadi… Devamını oku »

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

bu arada eyvallah jackal kardeşim yorumun için teşekkür ederim.

Joe Calzaghe
Joe Calzaghe
4 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Anlayana sivrisinek saz, anlamayana davul zurna az. On bin tane argüman da sıralasan, gelir sana derler ki, “Fury kim? Bir kolunu bağlasan döver Fury’i”

Ağır sikletin belasını verdi Klişko-Fury Maçı. O günden beri düzgün bir ağır siklet maçı ve boksörü yok ortada. Boks izlemeye yeni başlayanlar da bu nedenle Wilder’ı kral sanıyor. Wilder’dan olsa olsa çöpçüler kralı olur.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

@joe calzaghe aynen öyle dostum 🙂

Junkie
Junkie
4 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Ahmet sen boksdan anlamiyosun karar verdim fury o muhtesem wilderi nasil yensin . Biri stiverne u yenmis hayatinin en buyuk macinda digeri klichko yu . K.bkmada stiverne 10 tane klichko eder . Wilder istesin ayni gecede hem fury hem povetkin hemde joshuayi yener

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce

wilder fury i ko eder falan dersin anlarız. fury korkacakmış wilder dan.

Antijoshua
Antijoshua
4 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Dogru soyluyon ahmet.zaten wilder balonu povetkinden kacmasaydi povetkin onu arkadan isetcekti.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

millette povetkini uzun boksörler karşısında kötü sanıyor(wlad maçından dolayı). wladla wilder ı kıyaslamak boks dünyasına hakarettir. tarihte boy avantajını bu kadar iyi kullanan pek az boksör vardır.

jackal
jackal
4 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Helal ahmet doğru demişsin

Tek kral DEONTAY WİLDER
Tek kral DEONTAY WİLDER
4 yıl önce
Reply to  jackal

Bozacinin şahidi şıracı diye buna derler… wilder altına isettirir gergedan fury yi…. boşa geyik yapmayın

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce

madem öyle neden fury den kaçıp washingtonla dövüştü bana onu söyle? kendisi bilmiyor mu işettirip işettiremeyeceğini?

jackal
jackal
4 yıl önce

Wildere kötü boksör diyen yok. Ama çok iyi boksör mu değil mi onu belirleyecek hiç bir rakiple karşılaşmadı. Ben wilderın b sinifi boksorlerı rahat tokatlayagina eminim ama ortiz povetkin joshua prime wladimir klitcko gibi bi boksör olmadığına da eminim. Geçenler de wilder ve ekibi ortiz için gecmisi dopingci onunla asla karşılaşmayız dedi bu bile çok utanç verici açıklama ortiz ve… Devamını oku »

Tek kral DEONTAY WİLDER
Tek kral DEONTAY WİLDER
4 yıl önce
Reply to  jackal

Fury den nasıl kaçmasın fury olmuş şu aygırı gibi adam onunla nasıl maç yapsın…. fury den bu saatten sonra olsa olsa sumosan olur 🙂

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce

Ulan birde antrenmanlara başladığı söyleniyordu Aklıma geldikçe gülüyorum 🙂 İyi ki başlamış başlamasaydı hali nice olurdu 😀

Deontay_Wilder
Deontay_Wilder
4 yıl önce

sporcu dediğin adam disiplinli olur bu ne ya ayı gibi olmus

cemil aslan
cemil aslan
4 yıl önce

Sıkı bir disiplinle tekrar dönebilir. Yapabilirse ağır siklete renk katar fury. Ne demişti fleitcher, başarının 3 sırrı var: çalışmak çalışmak çalışmak

MARCİANO
MARCİANO
4 yıl önce

neredesin be sen insanfız….
dön artık şu boksa….zira ortalık balondan geçilmiyor…geri gelse de şu balonlardan 3 ünü 5 ini balık kılçığı gibi ayıklasa…

Tyson45
Tyson45
4 yıl önce

box taktige döndü ya uzun boylu sürekli kafasını oynatıyor yumruk yemıyor nerde tysonlar nerde muhammet aliler

Tek kral DEONTAY WİLDER
Tek kral DEONTAY WİLDER
4 yıl önce

Hahaha 🙂

Hayrettin Yeğin
Hayrettin Yeğin
4 yıl önce

Lennox Lewis ” şuan en iyi ağır siklet kesinlikle tayson fury “demiş.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce

1 sene öncesine kadar öyleydi ama şuan meçhul.

Hayrettin Yeğin
Hayrettin Yeğin
4 yıl önce

Canelo şuan 78 kilo,Chavez ise 82 kiloymuş.canelo’nun ekibi şuan kiloyu korumaya dönük çalışmalar yapıp kiloya adaptosyonunu saglıyorlarmış.Ekibi eylülde golovkin maçı olmazsa 160lbs’de mücadele Edip bu siklette rakip arayacaklarını söyledi.En potansiyelli rakip olarak ise limuex-stevens galibi düşünülüyormuş.

Hayrettin Yeğin
Hayrettin Yeğin
4 yıl önce

O soru lewis’e yönlendirilmiş Ahmet kardeşim.lewis”te o soruya cevap olarak fury aktif olmasada en iyi ağır siklet o demiş.Daha genç olduğu için mutlaka dönecektir demiş.

jackal
jackal
4 yıl önce

1 sene önce böyle diyodu lewis hala böyle mi düşünüyo acaba? Ben zannetmem furyı seven biri olarak 1.5 senedir maç yapıyo şuan için challenger durumunda olduğunu düşünüyorum

Oldi
Oldi
4 yıl önce

Tyson Fury bence en ağır siklette devam etsin 🙂
İnşallah döner koca oğlan

Battalgazi
Battalgazi
4 yıl önce

ahmet kurt sen ekşide yazıyomusun?

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce
Reply to  Battalgazi

Yazmıyorum ama sırf boksörler hakkında yazan yok diye üye olsammı diye de düşünüyorum. Yoksa ekşi sözlük falan bunlar pek bana göre değil.

Antijoshua
Antijoshua
4 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Ekşi seni bozar ahmetim 🙂

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce
Reply to  Antijoshua

aynen aklımın bir köşesinde yazmayı düşünsemde uzak duruyorum zaten 🙂

Battalgazi
Battalgazi
4 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

dün selçuk aydınla ilgili bir şey okudum üslubunu biraz benzettim o yüzden sordum:)

Bankaci
Bankaci
4 yıl önce

Mısır valisi tosun paşa.dikkkaattt.

maarek
maarek
4 yıl önce

Hayrettin reis adamsin siteyi takip eder gibi senidetakip ediyoruz.Bizi bilgilendirmeye devam et baskan

Tyson Fury
Tyson Fury
4 yıl önce

kiloların problem yaratacağını düşünmüyorum yeterki akıl sağlığını düzeltebilsin

Tek kral DEONTAY WİLDER
Tek kral DEONTAY WİLDER
4 yıl önce
Reply to  Tyson Fury

Yukarıda sarbi isimli arkadaş çok güzel bi fikir vermiş… sumo güreşi yapabilir bu saatten sonra o kilo zor verilir…

Hayrettin Yeğin
Hayrettin Yeğin
4 yıl önce

Eyvallah maarek kardeşim.tyson fury dönüş yapar ama şuan ünvan maçı yapabilecek durumda değil.eski kilosunu ve formunu oturtması için 2 maç yapmalı.ilk maçına 2 ay kaldı ve muhtemelen bu maça çıkarsa 130 kiloya yakın bir durumda çıkar.basında ustinov ile çıkabileceği haberleri vardı.bence boy ve kilo olarak uygun olur çünkü ustinov ağır ve maçlara 125 kilo ile çıkıyor.oda fury gibi 1.5 yıldır… Devamını oku »

Abdullah yılmaz
Abdullah yılmaz
4 yıl önce

fury kutup ayısı gibi olmuş. bazı arkadaşlarımızın daha önce ifade ettiği gibi boks diğer sporlara benzemez. çalışmayı elden bıraktınız mı ayaklar altına düşmeniz kaçınılmaz. fury sağlıklı bir şekilde eski kilosuna gelmesi için enaz 1 yıl lazım. bir de bir kaç maça çıkması lazım falan filan. yani fury’in dönüşü iki yılı bulur.

Hayrettin Yeğin
Hayrettin Yeğin
4 yıl önce

Jermall Charlo orta siklete çıkınca İbf ve wbc charloya sıralamaya aldı.İbf 3.sıraya,wbc 2.sıraya koydu.Wbc charloya kemer için ön eleme hakkı sündu.Şuan 2 yıldır maç yapmayan horge Sebastian heiland wbc ‘den 1.sırada olduğu için iki boksörün wbc kemeri için eleme maçı yapması bekleniyor.Charlo ,golovkinin zorunlu rakibi olması için wbc ‘de eleme maçına çıkmayı istediği bildirildi.

Joe Calzaghe
Joe Calzaghe
4 yıl önce

Harikalar harikası bir maç olur.

Ali Gürğan
Ali Gürğan
4 yıl önce

Bence kisa zamanda döner ilk zamanlar cok kolay kilo verir zaten boyuda uzun baya bi 3.4 aya hazir olur bence alkol felan olmadan saglam bi diyetle halleder ama unvan maçı zor 6 ay felan tamamdir bana göre

Joe Calzaghe
Joe Calzaghe
4 yıl önce
Reply to  Ali Gürğan

%100 kilo vermeye odaklanırsa muazzam güç kaybeder. Bu iş olmaz. En az 9 ay kontrollü kilo vererek 120 küsürlere düşmeli.

jackal
jackal
4 yıl önce

Tyson fury david price maçı nasıl olur sizce ?iki dev ayrıca Kilolu fury moralsiz price ile maç yapsın gecenin adida Fury’s Back olsun baya ilgi toplar bence .

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce
Reply to  jackal

fury doğru düzgün yumruk yemeden maçı kazanır(fury eski fury ise). kebap maç…

Tek kral DEONTAY WİLDER
Tek kral DEONTAY WİLDER
4 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Ulan sizin hayal dünyanıza hayranım ya … fury yi dünya yıldızı yaptınız alayını dövüyor…aman maç bitince play station u kapatmayı unutmayın

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce

yorumunu okuyunca aklıma küçük bir bilmece geldi 🙂 çocuğun biri kumda daire çizmiş ortasında oyun oynuyormuş. bil bakalım bu çocuk ne yapıyormuş? kendi çapında eğleniyomuş 😀 işte sende aynı o çocuk gibisin. dediklerine kendinde inanıyo musun bilmiyorum ama yazarken çok eğlendiğine eminim 🙂 hiçbir bilgi belge olmadan, yazdıklarıma cevap bile vermeden şu şunu kırar bu bunu ezer deyip bizi küçümseyip… Devamını oku »

Alan Jamiryoo
Alan Jamiryoo
4 yıl önce

Arkadaşlar sanki Fury kilo verince çok mu birşey değişiyor…Adam taktik boksör 120-130 kg arası bir Fury yine iş yapar…

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce
Reply to  Alan Jamiryoo

ciddi anlamda hız ve kondisyon kaybeder. o kiloda 300-400 yumruk sallasın bak tıkanıyor mu tıkanmıyor mu. hem vücudu 110 küsür kiloda dövüşmeye alışmış. yani anlayacağın, şahsi fikrime göre bu işler o kadar kolay değil. aylarca ye, iç, s.ç, eğlen ondan sonra 2 ayda kilo ver maça çık şampiyon ol. kolay mı 🙂

Alan Jamiryoo
Alan Jamiryoo
4 yıl önce

Kesinlikle haklısın. Ama demek istediğim sanki bu adamın tarzı böyle gibi..Klickho’ya hazırlanırken de sanki çok sonradan antremana başlamıştı diye hatırlıyorm…Tabi adam kemeri aldıktan sonra koyverip gittiyse bilemem ama dediğim gibi bana sanki hep böyleymiş gibi geliyor:)

Tek kral DEONTAY WİLDER
Tek kral DEONTAY WİLDER
4 yıl önce

Korkak tavuk fury sırf rövanşta klitcko dan dayak yememek için ilk sakatlandim dedi sobra sparring yaptigi cocuktan bi guzel dayak yedi yuzu gozu dagildi yalandan kokaine başladı sonra baktı kaçış yok gitti kilo alıp şu aygırı gibi oldu … bide utanmadan wilder gibi şampiyona kafa tutuyor hayvan erif… git sumo güreşi yap bu saatten sonra 🙂

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce

yorumunu okuyunca aklıma küçük bir bilmece geldi 🙂 çocuğun biri kumda daire çizmiş ortasında oyun oynuyormuş. bil bakalım bu çocuk ne yapıyormuş? kendi çapında eğleniyomuş 😀 işte sende aynı o çocuk gibisin. dediklerine kendinde inanıyo musun bilmiyorum ama yazarken çok eğlendiğine eminim 🙂 hiçbir bilgi belge olmadan, yazdıklarıma cevap bile vermeden şu şunu kırar bu bunu ezer deyip bizi küçümseyip… Devamını oku »

Cemal Atalay
Cemal Atalay
4 yıl önce

Kilo vermesi zor görünüyor. Boks hayatı bitti bence. Burdan geri dönmesi imkansız gibi birşey. Güreş karşılaşmaları için uygun hale gelmiş hayırlı olsun.

Fatihhh
Fatihhh
4 yıl önce

Fury korkak değildir klicho kaçmamıştır zaten böyle birşey olsa ilk maçada çıkmazdı wilder gibi boş adamlarla takılır günün gün ederdi kendini dev aynasında görürdü. Adam problemlerim var hazır değilim dedi yani bunlarda insan makina değil duyguları var hayalleri var .yakın zamanda gördük haye çok rahat kazanacağı maça formsuz çıkınca ne kabuslar yaşadığını bu adam niye yaşasın ki adam akıllı kendini… Devamını oku »

Tek kral DEONTAY WİLDER
Tek kral DEONTAY WİLDER
4 yıl önce
Reply to  Fatihhh

Ya ALLAH aşkına fury klitcko dışında kimi rahat dövmüş veya joshua… wilder in elini vicdanına koy bütün maçlarını izledinmi… adamın rakiplerini nakavt ediş şeklini gördunmu… 37 tane nakavt ı var oda belki akıllı davranıyor kendince …herkesle maç yapmiyor fury re yapınca korkak olmuyor ruh hali bozuk oluyor ama wilder korkak oluyor…sizde nasıl bi mantık var anlamak zor… patates kafalı kokainman… Devamını oku »

Joe Calzaghe
Joe Calzaghe
4 yıl önce

Kardeşim ben gördüm. 8-9 rauntlara kadar spontane bir maç izletiyor seyirciyi memnun etmek için, yalandan yumruklar alıp yumruklar atıyor. Sonra esas gücüyle bir çakıp balonları hastanelik ediyor. Wilder maçlarının özeti budur. Bir ağır siklet boksörünün karşılaştığı en iyi rakip stiverne mi olur ya. Hakikatten biraz öz eleştiri yapın. Ben Wilder kötü boksördür demiyorum ama yeter artık otuz küsür maç olmuş… Devamını oku »

Tek kral DEONTAY WİLDER
Tek kral DEONTAY WİLDER
4 yıl önce
Reply to  Joe Calzaghe

Peki sen kimin fanısın bana soylermisin peki…. joshua mı golowkin mi

Joe Calzaghe
Joe Calzaghe
4 yıl önce

Ben kimsenin fanı değilim. Sevdiğim boksörler var ama yanlış yaparlarsa eleştirmekten çekinmem. Güzel boks maçı izleme peşindeyim.

Wilder kendi kalibresinde maçlar yapsın onu da seveyim. Eğer illa fanı olunacak birisi söyle diyorsan rumuzumdan da anlaşılacağı gibi Joe Calzaghe. Adam senelerce kemerlerini korudu, üstelik her defasında aha bu sefer yenilecek denilen boksörlere karşı.

Tek kral DEONTAY WİLDER
Tek kral DEONTAY WİLDER
4 yıl önce
Reply to  Joe Calzaghe

Ya belki oda dayak yiyeceğini düşünüyodur belki gücünün limitini biliyordur dostum olamazmı… birinin fanı olmak için illa onun zorlu rakiplerini dövmesimi lazım…o zaman hepimizin shannon briggs veya chisora fanı olmamız lazım zira her zaman dayak dahi yeseler en güçlü adamlarla maç yaptılar… wilder a olan hayranlığımın birinci nedeni ilk boksa başlama sebebiydi çocuğunun hastalığı için basketbolu bırakıp boksa başlaması beni… Devamını oku »

Joe Calzaghe
Joe Calzaghe
4 yıl önce

Dostum haklı olabilirsin, kimse de Wilder’ı sevmene karışamaz. Ben saygı duyuyorum tüm sporculara, balon falan desek bile bu kimsenin umrunda değil, çuvalla para kazanan adamlar bunlar. Her türlü eleştiri ve sevgiye açıklar. Wilder iyi bir boksör, sikletin başat boksörlerinden. Benim tek eleştirim, bu adamın dengi isimler var. Güçlü bir boksörün devamlı düşük profillilerle dövüşmesini garipsiyorum. Joshua ile kafa kafaya dövüşecek… Devamını oku »

Fatihhh
Fatihhh
4 yıl önce

wilder fanı sen fury ve diğerleri için şunun dışında rakibi yok diyecek en son kişisin senin kokainman patates dediğin adam wilder balonuna meydan okudu adam olmuş 158kg wilder baktı iş ciddiye gidiyor ortalığı bi koku sardı ya sakatlanacaktı yada balon avına çıkacaktı derken hop balon rakibi yapıştırdı fury kokainman diyorsunda senini wilder keşlerle maç yapan bi adam bunuda bil az… Devamını oku »

Tek kral DEONTAY WİLDER
Tek kral DEONTAY WİLDER
4 yıl önce
Reply to  Fatihhh

Arreolamı keş …kim hangi rakibi keş ti mesela… bugün dövdüğü beğenmediğiniz arreola witali klitckoya kan kusturdu zamanında gözleri maç esnasında kapandığı için maç teknik nakavtla bitti…. arreola 1.raundda molinayı hastanelik etti… siz şimdi wilderin bütün rakiplerini kucumsuyosunuz ALLAH aşkına hangi boksör delikanlı o zaman..ben sana soylim sizin mantığınıza göre dereck chisora veya shannon birrings en Kahraman boksör ler çünkü bütün… Devamını oku »

Gennady Golovkin
Gennady Golovkin
4 yıl önce

Lan Ahmet helal olsun kardeşim.Doğrular neyse onu söylüyorsun.Her konuda her boksorde geçerli dediğim.Yatıp kalkıp boksla mi uğraşıyorsun?

MrN0
MrN0
4 yıl önce

fury e neden bu kadar vakit harcadınızki ? fury diye bir boksörmü var : D

Fatihhh
Fatihhh
4 yıl önce

He he Arreola süper star efsane herkesi zorladı perişan etti her maça favori çıktı ama wilder büyük yeteneğiyle onu yendi! tahtından etti! kral şimdi wilder ne zorluklar çekerek geldi ne efsanelere kemerini kök söktürüp korudu şuan rakipsiz kimse ona meydan okumaz korkar! oldumu allah akıl fikir versin umutsuz vakkasın:)

Tek kral DEONTAY WİLDER
Tek kral DEONTAY WİLDER
4 yıl önce
Reply to  Fatihhh

Senin fury in delikanlı olsaydı klitcko ile rövanş maçlarını sürekli ertelemeseydi klitckoyu dövmesinin tesadüf olmadığını ispatlasaydi… ama nerde gitti yalandan kilo aldı kokaine başladı vs … şimdi gitsin sumo güreşi yapsın bakalım…

Fatihhh
Fatihhh
4 yıl önce

sen anlamazsın anlatamayız aynı eksendedönüp duruyorsun o yüzden .

Başa dön tuşu