(VIDEO) Adonis’in Solu, Fonfara’ya “Polonya’da Neyimiz Eksikti? Aç Mıydık Açıkta Mıydık” Dedirtiyor


00:04

    Haberle ilgili başlıklar: ,

    Benzer Haberler

    16
    Yorumlar

    7 Comment threads
    9 Thread replies
    0 Followers
     
    Most reacted comment
    Hottest comment thread
    9 Comment authors
    jackalGGG44ahmet kurtChernobylMutantProrsum Recent comment authors
      Abone ol  
    En Yeniler En Eskiler En Beğenilenler
    Bildir
    Tek Kral Deontay Wilder
    Üye
    ★★★★★
    Tek Kral Deontay Wilder

    aralarındaki ilk maçta ikiside birbirini birer kez yatırdı muhteşem maçtı puanlamaya kalmıştı ikinci maç fonfara nasıl bu hallere düştü inanılır gibi değil..wilderin sağı stevensonun solu gerçekten muhteşem ötesi

    muhammet acar
    Üye
    ★★★★
    muhammet acar

    ilk maçı bilmiyorum ikinci maçı izledim forfana ondan önce sağlam nakavt olmuştu ama stewensona karşı belki direnir diyodum yalan oldu 2. rauntta. stewenson iyi boksör ama bi türlü riskli maçlara çıkmadı şimdiden sonra bu siklette krallık ona fazla gelir.

    Tek Kral Deontay Wilder
    Üye
    ★★★★★
    Tek Kral Deontay Wilder

    aslında neden çıkmadı anlamak çok güç çenesi biraz zayıf bence ondan olsa gerek yoksa inanılmaz bi gücü var yani çıksaydı en iyilerinin karşısına baş edebilirdi demekki biraz korktu kemeride aldı kaybetmek istemedi başka bişey gelmiyor insanın aklına … bu saatten sonra zaten pek maça çıkacağınıda zannetmem

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    stevenson ın bazı özelliklerini wilder a benzetiyorum. büyük maçlara çıkmaktan korkması 🙂 ve patlayıcı gücü. wilder ın yumruk atmasını bilen versiyonu da diyebiliriz(kaşınıyorum galiba) 🙂

    Tek Kral Deontay Wilder
    Üye
    ★★★★★
    Tek Kral Deontay Wilder

    Ehhh biraz 🙂

    Abdullah yılmaz
    Üye
    ★★★★
    Abdullah yılmaz

    umarım stevenson yenilir de kemer badu jack’a geçer. böylece daha güzel maçlar izleme imkanımız olur ama; bunu düşük bir ihtimal olarak görüyorum.

    sa yo na ra
    Üye
    ★★★★★
    sa yo na ra

    comment image

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    bu arada fotoğraf yeni mi sayonara dostum?

    sa yo na ra
    Üye
    ★★★★★
    sa yo na ra

    bu fotoğraf eski 2 sene öncesinden falan hocam. ama instagram’da tekrardan ramazanı kutlamış tyson reis.

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    şu boya bak ya. lisedeyken hocaları zıplayarak tokat atıyodu buna galiba. bizim 190 lık arkadaşı kadın hoca öyle dövüyordu 🙂 ordan biliyorum

    Tek Kral Deontay Wilder
    Üye
    ★★★★★
    Tek Kral Deontay Wilder

    Hahaha 🙂

    Prorsum
    Üye
    ★★★★
    Prorsum

    Tyson fury ike bjs’nin yaptiklarinı avni yada baska bir türk boksör yapsa topa tutardık düşunsenize avni rahip kiyafeti giymiş ıstavroz çikarıyo falan 😀 eyvah müslümanlık elden gidiyeeeah 😀 😀

    GGG44
    Üye
    ★★★
    GGG44

    😀 😀 😀

    Tek Kral Deontay Wilder
    Üye
    ★★★★★
    Tek Kral Deontay Wilder

    Ağzına sağlık valla haklısın 🙂

    CM #obsessed
    Üye
    ★★★
    CM #obsessed

    adonis fonfara’nın yastık yumruğuyla bile kd olmuş birisi

    ko-valev’in güdümlü füzesini yediği anda direk sedye tarifesi yazılır gözünüzde çok büyütmeyin bu adamı, ko-valev’den yıllardır korkup kaçan birisi bu adam.

    jackal
    Üye
    ★★★★
    jackal

    mükemmel vurmus chickenson