(VIDEO) Anthony Joshua’nın Dubai Semalarında Ne İşi Var? İşte Cevabı!



    Haberle ilgili başlıklar: , ,

    Benzer Haberler

    82
    Yorumlar

    30 Comment threads
    52 Thread replies
    0 Followers
     
    Most reacted comment
    Hottest comment thread
    23 Comment authors
    Big GeorgeRomansa yo na raShoryukenCeKo Recent comment authors
      Abone ol  
    En Yeniler En Eskiler En Beğenilenler
    Bildir
    Canki
    Üye
    ★★★★
    Canki

    Ulan adamlar nasıl bi yer yapmışlar su katara felan gitsek almazlarmi bizi türkiye de hep terso hep terso olmuyor 🙂

    Big George
    Üye
    ★★★★
    Big George

    Benim kayınço(nişanlımın kardeşi) mühendislik yapıyor körfez ülkelerinde Türkiye’de ortalama bir işte çalışan insanın hayal edemeyeceği kadar güzel hayatlar yaşıyorlar insanlar.

    Ama belki de onu hiç hayal etmemek, hiç tadına bakmamak daha iyidir. Ben tercih etmem. Ama şu bir gerçek ki para her şeyi değil ama neredeyse her şeyi olacak kadar birçok şeyi satın alabiliyor.

    Canki
    Üye
    ★★★★
    Canki

    Abi ülkemiz güzel dünyanın en güzel ülkesi bence ama insana deger yok tarım bitmiş çiftçilik bitmiş istanbulda ömürümüz trafikte geciyor herkez sinirli belinde silahla geziyor uyuşturucu 12 yaşa kadar düşmüş umudu yok insanların ne bileyim siyaset yapmakta istemiyorum allah hayırlısını versin hakkımızda başka bir şey gelmiyor elden hiç mutlu degilim

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    Manzara güzelmiş. Ne maçlar yapılıyodur bu otel odalarında.. hey hey

    яσмαη
    Üye
    ★★★★
    яσмαη

    Sende az degilsin big george gibi. 🙂

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    Başkanım denize doğru çevirip şööle …..

    Samantha Fox
    Ziyaretçi
    Samantha Fox

    Dubai de binadan başka birşey yok. Hintlileri 1000$ a köle gibi çalıştırıyorlar.

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    Adamların kölesi bile 1000 dolar alıyor demek 🙂 vay amk

    özgür can
    Üye
    ★★★★
    özgür can

    aynen öle kardeşim burdan işçi olarak gitsek oradaki araplar bizi çalıştırıyor onlar yattığı yerden parayı alıp bize çok az miktarda para veriyorlar az miktar ama bizim buraların iş ortamına göre fazla onlara göre az birde onların aldığı paraları düşün :)birde bu boşua kardeşim bukadar reklam şöhret para bu adamı yedirmezler kimseye dip not olsun 🙂

    Tek Kral Deontay Wilder
    Üye
    ★★★★★
    Tek Kral Deontay Wilder

    Herseyin bi ilki var kanka 🙂 ..zamanında lewis ler tyson larda böyle yenilmez armada gibi geziyolardi ama hiç ummadıkları adamlara karşı yenilmezlikleri gitti.. bu wilder içinde geçerli tabi 🙂

    Tek Kral Deontay Wilder
    Üye
    ★★★★★
    Tek Kral Deontay Wilder

    🙂

    Tek Kral Deontay Wilder
    Üye
    ★★★★★
    Tek Kral Deontay Wilder

    100 $ olacaktı yanlış yazdın galiba …

    Prorsum
    Üye
    ★★★★
    Prorsum

    Ahhahahha conan yaa 😀 ama dogru söylüyorsun

    yenilmez47
    Üye
    yenilmez47

    türkiye de 1000dolarda vermiyorlar 1400 liraya köle gibi çalıştırıyorlar

    Samantha Fox
    Ziyaretçi
    Samantha Fox

    Orda 1000 dolarla 1 dairede 4 aile tavuk gibi yaşayabiliyorsun. Adam en ufak kusurunda seni sınır dışı ediyor . Göçmen polisi gestapo gibi . Bizim burda turistleri taciz eden suryelileri bırak orda hız sınırını yılda 4 kere aşarsan uçağa bindirip yolluyolar geri.

    antiWilder
    Üye
    antiWilder

    Joshua-parker mart 24 q2 arena
    Bellew-haye 2 mayis 5

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    Kesin mi? Bunların bir yalan olduğunu, kasap boris in bizlerle t.şak geçtiğini söyle alper. Olamaz. Parker bu maça hazır değil.

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    kolpa bir haber. alperin haber kaynağı bu sefer üfürmüş. haberle ilgili twitterda tek kelime yok.

    Hotter
    Üye
    ★★★★★
    conan
    Ziyaretçi
    conan

    henüz net bir şey yok. parker büyük ihtimal lucas browne ile maç yapacak.

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    İnşallah 🙂

    Prometheus Pusher
    Üye
    ★★★
    Prometheus Pusher

    joshua zaten şuan kazanacağı maksimum paraları kazanıyor ister 3 yıldızlı bir boksörle çıksın ister 5 yıldızlı bir boksörle çıksın adam kazanıyor.. istese hiç risk almayıp 2 3 yıldızlı adamlarla dövüşüp fazla para kazanmaya devam eder.. ama öyle yapmıyor parker maçı olacak muhtemelen wilder maçı da olacak.. bu nedenle joshua’yı tebrik etmek lazım rakip seçmiyor. eğer parker yada wilder joshua’nın yerinde… Devamını oku »

    Prometheus Pusher
    Üye
    ★★★
    Prometheus Pusher

    dostum ben joshua’yı sevmem ama eğriye eğri doğruya doğru rakip seçimi en iyi olan ve doğru yolda olan adam joshua.
    wilder ve parker yanlış yolda ilerliyorlar.
    açıkçası eğer wilder joshua maçı olmazsa wilder stiverne III yada wilder molina II maçı bekliyorum yani öyle olursa şaşırmayın hazırlıklı olun söyleyim şimdiden..

    Manuel Caicedo
    Üye
    ★★
    Manuel Caicedo

    Valla helal olsun. Tek kral deontay wilder ile birlikte çok gerçekçi yorumluyorsunuz. İkinize de teşekkürler joshua nefreti yok ve güzel yorumluyorsunuz.

    Tek Kral Deontay Wilder
    Üye
    ★★★★★
    Tek Kral Deontay Wilder

    Molina 2 stiverne 3 🙂 valla olurmu olur doğru söylüyorsun. Wilderin promotorü tras demekki bu adamı milletin ağzına sakız etti ..yap şöyle pulev veya ortizle felan millet balon felanda demez en azından ..

    Kızılderelı
    Üye
    ★★★
    Kızılderelı

    O değilde
    Parker joşua yenip hem 15 milyon hem de tüm kemerleri toplarsa artık wilder in joşua dan 15 milyon alma hayal olur
    Tarafsız bakmak lazım yoksa rebel in yorumlarına dönüyoruz
    Ben joşua yenilebilir diyorum aksini söylemek fanatik lik olur
    Birde joşua nın wilder e göre daha büyük hedefleri olduğunu tarafsız bakınca anlıyorum
    Wilder in bence asla büyük hedefleri yoktur

    Prometheus Pusher
    Üye
    ★★★
    Prometheus Pusher

    wilder’ın en ciddi rakipleri splizka ve stiverne düşünebiliyor musun en ciddi iki rakibe bir bak ikiside 4 yıldız bile değil. öbür tarafta joshua’nın en ciddi rakipleri wladimir 5 yıldızlı bir adam zaten tartışmaya gerek yok diğerleri whyte ve takam bu 2 adamda 3.5 4 yıldız diyebileceğimiz boksörler. birisi 20 maçta bu 3 isimle dövüşürken diğeri 39 maçta daha whyte seviyesinde… Devamını oku »

    tipitip
    Üye
    ★★★★
    tipitip

    +100 diyecem ama bir ara kalbimi kırdın onun için +99 diyorum deontay wilder kardeşim..

    Kızılderelı
    Üye
    ★★★
    Kızılderelı

    Bende joşua severim ancak boksu güzel ancak her zaman derim yenilmez değil hiç belli olmaz parker indirebilir çünkü parkerde yürekli bir adam Ama maç bence % 65 joşua % 35 parker ve kesinlikle nakavtlı maç olur Wilderi seven arkadaşlarda sadece şunu anlamıyorum (Henüz iyi bir rakiple maç yapmadan göklere çıkarmak) hata – ve aslında 40 maç yapmış biri yoksa wilder… Devamını oku »

    Kızılderelı
    Üye
    ★★★
    Kızılderelı

    Deontay wilder tebrikler
    işte taraflı bakmamak lazım
    “Yiğidi öldür ama hakkını yeme”
    Takam denen adam helal olsun
    Kliçko dışında tüm rakipler joşua karşısında yenilmeyi baştan kabul etmişken adam çıktı hiç kaçmadı kırışmaya girdi
    Şimdi ben nasıl takam ile diğer rakipleri bir tutayım helal olsun
    Ama joşua ya da rakip seçmediği ve hep en güçlülerle maç yapmak istediği için tebrik etmek gerekir

    Tek Kral Deontay Wilder
    Üye
    ★★★★★
    Tek Kral Deontay Wilder

    Ben böyle yorumlar yapınca bana sen ismini değiştir tek kral antony joshua yap diyordun hatirladinmi deontay wilder 🙂

    Manuel Caicedo
    Üye
    ★★
    Manuel Caicedo

    Şu yorumu her kullanıcı yapmaz. +1000 dostum keşke daha çok böyle gerçekçi yorumlar görebilsek.

    Abdullah yılmaz
    Üye
    ★★★★
    Abdullah yılmaz

    sanirim jashua yuksek bir yerde calisarak cigerlerini acmayi amacliyor. belki biraz daha soluk almasi duzene girer.

    klıtschko
    Ziyaretçi
    klıtschko

    2 knockdown 1 doktor 3 aşçı 2 temizlik.i kararı daha ne olsun 🙂
    sitede bunu fenomen yapmamız lazım

    Manuel Caicedo
    Üye
    ★★
    Manuel Caicedo

    Sizin joshua nefreti ile saçma ve komik yorumlarınızı da tek tek tablo yapıp müzede sergilemek lazım 🙂

    Ne de olsa gülmekten krize girecek çok kişi var 🙂

    Hotter
    Üye
    ★★★★★

    Hahaha 🙂

    Tek Kral Deontay Wilder
    Üye
    ★★★★★
    Tek Kral Deontay Wilder

    Bu nedir reklam çekimi felanmı yapmışlar arkadaşlar ya …bilen varmı acaba

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    Dubaiyitanıtan reklam filmi. Bolua burdan da milyon dolarları götürmüştür

    klıtschko
    Ziyaretçi
    klıtschko

    eğer parker ve wilderi yenip amerikada maça çımaya başlarsa floyda yaklaşabilir

    Tek Kral Deontay Wilder
    Üye
    ★★★★★
    Tek Kral Deontay Wilder

    Reis Eğer dediğin gibiyse harbiden maçlarda kazandığından fazlasını kurtarmıştır…

    GENNADY MUSTAFA
    Üye
    ★★★★
    GENNADY MUSTAFA

    joshua artık bir marka, çok da yakışıyo ve sonuna kadar hakediyo. wilder,parker,fury,whyte kafayı yiğiyolardır.

    GENNADY MUSTAFA
    Üye
    ★★★★
    GENNADY MUSTAFA

    wilder biraz tanınsa biraz kilo alsa çok daha fazla yakışır reklamlar wildere.

    Tek Kral Deontay Wilder
    Üye
    ★★★★★
    Tek Kral Deontay Wilder

    +1907 gennady kardeşim… gerçektende fena karizma var wilderda

    Kızılderelı
    Üye
    ★★★
    Kızılderelı

    Wilderin eksiği bence büyük hedefleri olmaması boksu sadece para için yapması yoksa bence joşua dan daha yetenekli ancak asla ve asla çok büyük boksör olamayacak çünkü öyle bir düşünceside yoktur
    Joşua da bu istek var zaten rakiplerden ve aldığı risklerden belli oluyor

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    komik bir argüman.

    adam tüm kemerleri toplayacağım undisputed şampiyon olacağım diyor.

    napsın köprüden mi atlasın?

    Manuel Caicedo
    Üye
    ★★
    Manuel Caicedo

    avuç içi yumruk atan savunma yapmayı bilmeyen zayıf tekniğiyle mi alacak bütün kemerleri ? 🙂

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    evet. beğenemedin mi genç?

    Kızılderelı
    Üye
    ★★★
    Kızılderelı

    Conan sevdiğim bir arkadaşsın ancak wilder olunca rebel gibi oluyorsun farkında değilsin gözlerin görmüyor
    Neyse inşallah yakın zamanda bu fanatikliğin biter

    the replicant
    Üye
    the replicant

    bitecek zaten az kaldı 🙂

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    güzel kardeşim bence sen de wildera karşı bir ön yargı var.

    adam maç bitimi açıkça boşuaya meydan okumadı mı? boşua ne yaptı? seyricler ingilterede maç yapmamı istiyor dedi. kolpa yaptı. boşua şu anda kendisini wilderla karşılaşacak seviyede görmüyor. burdaki üyelerin %80i wilderı adam yerine bile koymuyor ama nedense gerçek boksörler sizler gibi düşünmüyor.

    Tek Kral Deontay Wilder
    Üye
    ★★★★★
    Tek Kral Deontay Wilder

    kızıl derili kardeşimin genel yorumları çok güzel objektif yazılarını hep okurum takip ederim ama konu maalesef wildera gelince biraz tarafsızlığını kaybediyor… bu adam beğensende beğenmesende wbc şampiyonu en prestijli kemerin sahibi… Conan yazdıklarında haklı adam aleni meydan okudu joshuada okey desin bu iş olsun.. hayırlı geceler

    tipitip
    Üye
    ★★★★
    tipitip

    +1984 wilder casuaya yenilse bile yine favorim…

    Manuel Caicedo
    Üye
    ★★
    Manuel Caicedo

    Ne oldu birden döndünüz ? Hani wilder yıkar geçerdi joshuayı ? 🙂

    tipitip
    Üye
    ★★★★
    tipitip

    cimbomlular fenere yenilince ertesi gün takım değiştirmiyorlar ki sevgili Cemal Kardeşim…

    Tek Kral Deontay Wilder
    Üye
    ★★★★★
    Tek Kral Deontay Wilder

    Tipitip kardeşim wilder joshuaya yenilse bile onu sevmekten vazgeçmem dedi bende kesinlikle bende vazgecmem dedim .. wilder joshuayi indirebilir bunda sorun yok cemalin 🙂

    Tek Kral Deontay Wilder
    Üye
    ★★★★★
    Tek Kral Deontay Wilder

    Her zaman +1980

    Kızılderelı
    Üye
    ★★★
    Kızılderelı

    Ben wilder a güçsüz veya yeteneksiz demiyorum zaten şuan joşua dan sonra o gelir Ancak siz de daha iyi bir rakiple karşılaşmadan en iyisi olarak ilan ediyorsunuz Ayrıca parkeri gördünüz ilaveten furry de Joşua ile herkes maç yapmak istiyor en az 10 milyon kazanmak için Neyse arkadaşlar taraflı olup olmadığımıza diğer arkadaşlar karar verir Ancak şu varki hepimizin ortak noktası… Devamını oku »

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    boşua ile herkes maç yapmak istiyor çünkü boşua kemer sahibi. kemerler elinden alındıktan sonra kimse onunla maç yapmak istemeyecektir. kural budur.

    Manuel Caicedo
    Üye
    ★★
    Manuel Caicedo

    Rakip kemerleri eline geçirdiğinde yenilmez mi olacak ? 🙂

    Her boksör yenilebilir. Joshua kemerleri toplamak istiyor.

    Kızılderelı
    Üye
    ★★★
    Kızılderelı

    TheRebel efsane yorumdu

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    hayırdır troll arkadaş?

    senin ali ile ne alıp veremediğin var? neden bu kadar dikkat çekici bir sözü yazıp ilgi çekmek için yırtınıyorsun? amacın nedir?

    Tek Kral Deontay Wilder
    Üye
    ★★★★★
    Tek Kral Deontay Wilder

    Bence bu yorumları yarın okulda arkadaşlarına gösterip aralarında makara yapiyolardir… yoksa zırt pırt tepki çekici yorumlar yapmasının başka sebebi yok..

    Kızılderelı
    Üye
    ★★★
    Kızılderelı

    Therebel buranın bir rengi efsane yorumlar var dün ki “Kimbo Slice parkeri yener” yorumu son noktaydı

    CeKo
    Üye
    ★★
    CeKo

    Therebel çizgi film karakteri gibisin. 🙂

    Shoryuken
    Üye
    Shoryuken

    lol

    Prorsum
    Üye
    ★★★★
    Prorsum

    The rebel bence boks dehası ve ordinaryus gibi kendi meşrebince trollük yapmaya çalışıyor ama tutarsızlık var mesela boks dehası netti the rebel öyle değil tarzı tam oturmamış 🙂 Bu arada wildercılara “bravo işte tarafsız yorum budur helal olsun” diyen cemal kardeşimiz ve diğer joshuacılar acaba tek kral ve deontay kadar esaslı yorum yapabiliyorlar mı? çok merak ediyorum yani biriniz de… Devamını oku »

    Manuel Caicedo
    Üye
    ★★
    Manuel Caicedo

    Prorsum fark ettiysen yaptıkları yorumlara göre gerçekçi ve objektif yorum yapmışsınız deyip teşekkür ettim. Bu kötü birşey mi ? Joshuayı destekleyen biri olarak Joshuanın en büyük problemi kondisyon sorunu. Maçlara 115 kg çıkmamalı ayrıca. Ama birisi kalkıp Klitschko maçı sattı Joshua cam çene Joshua kimi yenmiş diyorsa. Bu arkadaşlara çok gerçekçisin çok objektifsin diyemem. Joshua nefretinden saçmalayan kişi çok çünkü… Devamını oku »

    Tek Kral Deontay Wilder
    Üye
    ★★★★★
    Tek Kral Deontay Wilder

    Prorsum mükemmel bir tesbit kardeşim… eline sağlık çok güzel yazmışsın

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    mükemmel bir noktaya değinmişsin dostum tebrik ederim

    sa yo na ra
    Üye
    ★★★★★
    sa yo na ra

    normalde kimsenin yazdığı yazılara karışmam lakin; ne zaman senin yorumlarını görsem la havle diyorum. nerede sevilen bir isim varsa ona sallıyorsun. amacın tamamıyla dikkat çekmek ilgi odağı olmak. bak sitede bir sürü örnek alabileceğin insan var. saçmalamadan da insanların ilgisini çekebilirsin. başlarda gülüyorduk falan ama artık baymaya başladın. yok ali abartılıyor. yok bruce lee iyi aktör değil. sağda solda gördüğün… Devamını oku »

    Prorsum
    Üye
    ★★★★
    Prorsum

    Teşekkür ederim arkadaşlar umarım konu’nun muhataplarına da ulaşır

    antiWilder
    Üye
    antiWilder

    Valla acik soyleyim son zamanlarda rebel basta olmak uzere bir iki kisi yuzunden siteye giresim yok yorum yazasim hic yok.
    En nefret edip,katlanamadigim sey trollun kalitesizi..ha zaten troll degilse daha kotu o zaman trajik bi durum maalesef.

    antiWilder
    Üye
    antiWilder
    Manuel Caicedo
    Üye
    ★★
    Manuel Caicedo

    Parker ın yaşı daha genç yükselecektir. Sen baya baya trollüyorsun siteyi 🙂

    Manuel Caicedo
    Üye
    ★★
    Manuel Caicedo

    o konuda yorum analizi yapmıştım. Deontay wilder ve tek kral deontay wilder arkadaşlarımız çoğu zaman gerçekçi yorumlar yapıyor.

    Ama bazen wilder tutkuları kabarıyor. Bunu kendileri de kabul ediyor.

    Gerçekçi yorumlar yapanlara teşekkür ediyoruz. Joshua nefretinden saçmalayanlara da gülüp geçeceğiz artık. Yapacak birşey yok.

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    The rebeli banlamayan mehmet beye teessüflerimi iletiyorum. Alpere katılıyorum. Bu troll yüzünden ben de yazmak istemiyorum. illa banlanmak için küfür etmek veya link vermek gerekmez.

    Big George
    Üye
    ★★★★
    Big George

    Yahu cevap vermeyin rebele… Sosyal tecrit uygulamaya başladım ben bireysel olarak, size de tavsiyem görmezden gelin. Joshua’ya gelirsek, yine neler neler dönmüş. Dünya garip bir yer. Sen 36 sene beynini, bedenini gününün yarısını satarak her ay sadece kıt kanaat geçinebileceğin parayı kazanırsın. İnsanlar on dakika çekim yaparak ömründe göremeyeceğin parayı bir anda götürür. Emek/Bedel orantısının belki de bu kadar çarpık… Devamını oku »

    Tek Kral Deontay Wilder
    Üye
    ★★★★★
    Tek Kral Deontay Wilder

    Çok doğru yorum dostum … süper tesbit +1907

    the replicant
    Üye
    the replicant

    sanıldığı gibi müslüman değil dostum.

    Tek Kral Deontay Wilder
    Üye
    ★★★★★
    Tek Kral Deontay Wilder

    Joshua bildiğim kadarıyla ateist olmalı… çünkü bi röportajında dinlere inanmadığını söylemişti

    Prorsum
    Üye
    ★★★★
    Prorsum

    Kötü bir şey söylemedin tabii ki cemal ama her kim ki kliçko maçından birazcık dahi şüphe etmiyor ve takam maçı için ingilizler kadar bile rahatsızlık duymuyorsa o kişi objektif degildir ve tarafsız olamaz. ancak duymak isteyeceği şeyler ” bu wilder veya başka biri hakkında da olabilir” söylendiği zaman söyleyeni objektiflikle tebrik edip istemediği şeyler duyduğunda da “joshua nefreti, joshua düşmanı”… Devamını oku »

    the replicant
    Üye
    the replicant

    burada anthony joshua zirvede olmasının mesajını vermiş bir yandan da.