Boks

(VIDEO) David Price’ın Solu, Povetkin’e Saydırıyor..

0 0 votes
Article Rating

Fight Club

For the thousands in attendance and the millions watching around the world.

İlgili Makaleler

Abone ol
Bildir
204 Yorum
En Eskiler
En Yeniler En Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments
GennadyMustafa
GennadyMustafa
6 yıl önce

bu yumruğu yiğip uçmayacak adam yok. çok ters ve güçlü bir vuruş.

Tuaman
Tuaman
6 yıl önce
Reply to  GennadyMustafa

var abi foreman.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce
Reply to  Tuaman

foreman yumruk yediğinde kafası geri bile gitmiyordu 🙂

Batuhan Demir
Batuhan Demir
6 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Ahmet Kurt ekşide foramanla ilgili bir yazı var okumanı öneririm. Benim biggeorge ile ilgili bigimi ona katladı. Arkadaşlar siz de okuyun gerçek ağırsiklet tanımıdır o adam .

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce
Reply to  Batuhan Demir

1-2 sene önce okumuştum onu 🙂

Left Hook nd Ko
Left Hook nd Ko
6 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Ali’nin büyüklüğünü foreman gibi bir herifi brutal k.o etmesinden bile anlayabiliriz. 🙂

GennadyMustafa
GennadyMustafa
6 yıl önce
Reply to  Tuaman

olabilir tabi.

riddickbowe
riddickbowe
6 yıl önce
Reply to  GennadyMustafa

holyfield,tua,bowe, wach,sherman williams james toney. Ve tabi ki foreman.

Kaan TÜRK
Kaan TÜRK
6 yıl önce

O an babamla beraber ayağa kalktık… Ama korkudan 🙂

Steelhammer
Steelhammer
6 yıl önce

Sallama degil denge kaybi

birbirbir
birbirbir
6 yıl önce

Aj karşısında şansı var mı sözünüze kulp bulmak amacıyla paylaşmışsınız gibi geldi yanlışım varsa kusura bakmayın

failen
failen
6 yıl önce

povetkin yok bir şey olmadı gibisinden bir şeyler diyor ama yemezler 🙂 nevri dönmüş orda

mostwanted
mostwanted
6 yıl önce

bu sitede boksu yakından takip eden arkadaşlar david price ın güçlü yumruklara sahip olduğunu yazmıştı.şansına çeneye sağlam vurmasına rağmen povetkini sadece sallıyor.yani bu yumruk bile pove yi yatıramıyor ki dedikleri gibi bu adam güçlü yumruklara sahipse bu yumruk çoğu boksörü yamultur.muhtemelen bu sahne eddie hearn ün yan çizmesine sebep olmuştur

maarek
maarek
6 yıl önce

bu kdr abartilacak bi durum yok ters ve dengesiz yakalanmis pricen yumruklari zaten cok guclu . Sonucta povetkin brutal kazandi. Joshuayi bakalim povetkin reis mi patlatcak wilder mi gorecegiz

birbirbir
birbirbir
6 yıl önce

ben bu vuruşta price’ın tam gücünü verdiğini bile düşünmüyorum manyak derecede güçlü bir adam keşke kendine iyi baksaydı ve çenesi bu kadar zayıf olmasaydı

weta
weta
6 yıl önce
Reply to  birbirbir

Wach’taki çene price’da olsaydı ağır sıklette alamayacağı adam yoktu 🙂

weta
weta
6 yıl önce

Ters ve sert bir yumruk buradaki. Zaten povetkin’den böyle bir sallantıyı bırak, knowckdown’ı bekliyordum bu maçta. Price deve gücü olan bir herif ama deve hörgücü yok, her maçtaki potansiyeli beş rauntluk. Zaten beşte bitti bu maç da.

BombeSquad
BombeSquad
6 yıl önce

price çenesi sağlam olsa efsane bir boksör olurdu

GGGökhan
GGGökhan
6 yıl önce

Povetkin solunu çıkardığında yiyor yumruğu savrulması çok normal bence ama grogi olduğunu düşünmüyorum. Povetkin gibi bir adamı anca böyle 3-4 tane yumrukla ard arda vurursanız yıkarsınız çenesi çok çok sağlam.

hayemaker
hayemaker
6 yıl önce

price’yi erkan teper’de brutal yapmisti hemde ikinci rauntta. bence boksu birakmali yoksa sakat kalacak bu gidisle.. onda parker’in cenesi olsa o yumruk gucuyle onune geleni yamulturdu.. povetkin reise gelince sevdigim ender boksorlerden biri, boksunda seyir zevki var teknigi gucu ve tecrubesi cok iyi.. lakin yaslandi artik bu sene icinde yapti yapti yoksa gume gider. jashua karisinda pek sansi yok anca… Devamını oku »

the best all time Murat Gassiev
the best all time Murat Gassiev
6 yıl önce

yumruk + dengesiz yakalanınca bu şekil geri adımlaması fizik kuralları gereği düşmemesi içindir.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce

sallandığı, sarsıldığı aşikar. ama grogi olmamış. olsa zaten bu pozisyonda geri geri koşamaz yere çakılırdı. yumruk aşırı şiddetli değil ama tam çeneye çok ters bir anda gelmiş. mevcut boksörlerden kim olsa sallanırdı zaten.

Asil Wilson
Asil Wilson
6 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Dimi abi

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce
Reply to  Asil Wilson

bu nasıl nick? 😀 dostum çok teşekkür ediyorum ama değiştir şunu. allah allah ya :))

Hotter
Hotter
6 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

çok saçma bir nick. bu ne böyle. yok et o hesabı dostum 🙂

Junkie
Junkie
6 yıl önce
Reply to  Hotter

gülmekten öldüm ya :D:D

riddickbowe
riddickbowe
6 yıl önce

Hakem burada niye saydı ben anlamadım.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce
Reply to  riddickbowe

ipler olmasa düşecekti diye

riddickbowe
riddickbowe
6 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

tamam da sonuçta düşmedi. Boks’ta böyle anlar çok oluyor bence hakem biraz gaza geldi. 🙂

tipitip
tipitip
6 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Bu kuralı ben anlamadım…
Ipler olmasa düşecekti demek şortu yirtilsa s.kl..ti…öyle mi??
töbe töbe ….bu kuralın hiç temeli yok…

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce
Reply to  tipitip

sallanan ve düşmek üzere olan bir boksör ipler sayesinde dengede kalır yada bir eliyle yerden destek alarak ayakta kalırsa hakem çok çok büyük bir ihtimalle buna knockdown verir. gayet normal beyler. sende şortu mortu karıştırma tipitip hocam 🙂 kaç yıllık boks kuralı bu.

riddickbowe
riddickbowe
6 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Ahmet shannon briggs-lewis maçını hatırla. 1. Rauntta briggs’in yumruğu ile lewis aynı povetkin gibi geri geri koşuyor ama hakem saymıyor.. Bence hakem çabuk müdahele etti.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce
Reply to  riddickbowe

o yumruk değil tokattı resmen. lewis sarsılmadan dolayı değil ters ayakla yakalandığından sendelemişti. burada povetkin yumruğu yer yemez sallanıyor. tam düşme pozisyonuna geçtiğinde bilinci yerine geliyor ve durumu toparlamaya çalışıyor. bu tamamen darbenin yaptığı sarsıntıya dayalı bir sendeleme olayı. o olay ise shannon briggs in vurduğu tokadın ”itme” etkisinden kaynaklanmıştı. zaten çeneye falanda gelmedi. sarsıcı bir yumrukta değildi. kesinlikle ikisi… Devamını oku »

Junkie
Junkie
6 yıl önce
Reply to  riddickbowe

sayması normal adam geri geri yalpalıyor

Junkie
Junkie
6 yıl önce

son saniyede yenilen bir yumruk ama şu takdir edilmesi gerekiyordu son saniye bile olsa saldıran bir povetkin vardı ayrıca price şuanda agır sıkletin en sert vuran adamıdır wilder ile birlikte hatta wilder dende sert vuruyor o yumrugu o şekilde yiyen cogu kişi bayılır ama povetkin ayakta kalmayı başarıyor yakın çekimde grogi durumda felanda degil köşesine gidip antrenörüne nasıl oldugunu anlatıyor

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce
Reply to  Junkie

price güçlüdür ama ne joshua nede wilder ile aşık atamaz.

Junkie
Junkie
6 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Neden ? ikisindende daha iri daha ağır bence onlardan daha sert yumrukları ama onlar kadar cesur saldıramıyor çenesi saglam değil çenesi joshua kadar olsaydı zaten prof arenada şuan price ın ambargosu vardı bence

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce
Reply to  Junkie

Mesela kamil sokolovski yi 6 raund boyunca nakavt edememiş. O loser adamı joshua da wilder da bitkisel hayata sokar. Price o adama saldırırkende çekingen davranmadı ya.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce
Reply to  Junkie

İhtimal bile vermiyorum joshua ve wilder dan güçlü vurmasına.

GennadyMustafa
GennadyMustafa
6 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

onlardan daha ağır vuruyo fakat tekli vuruşlarda. kombine yapacak derman yok adamda. adam yaşayan ölü gibi dövüşüyo, ne bir istek ne bir hırs.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce
Reply to  GennadyMustafa

ağırdan kasıt foreman tarzındaki el ağırlığıysa joshua o konuda şuan 1 numaradır. parker a 20-30 cm mesafeden vurduğu bir kroşe var adamın ağzı burnu başka tarafa oynadı. joshua gerçekten çok güçlü. sadece rakibi yakalamakta biraz zorlanıyor.

TYSON
TYSON
6 yıl önce

aktif ağırsikletler arasında david haye ve povetkin e sempatim vardır. ikisi de böyle çok ters yumruklar yiyorlar özellikle povetkin durgun veya pasif dövüşen rakibe karşı yumruk ararken sanki karşısında kum torbası varmış gibi hep atak düşünüp çok açık veriyor hammer maçında da aniden ters yumruklar yedi. david haye de arnold maçının ilk raundun 1.25 saniyesinde bir sağ yedi. böyle durumlarda… Devamını oku »

Junkie
Junkie
6 yıl önce

yalnız şu bir gerçek povetkin eski performansının yarısında dövüşüyor yaş ilerledi 38 esktra maddede alamıyor joshua fit prime dönemini yaşıyor şan şöhret onda bir taraftada yıllardır kemer almayı bekleyen bir adam şunu biliyorum 6 raundda bitecek bu maç joshuada nakavt edebilir ama suratı bayağı dağılacaktır wlad gibi kurtaramaz o tarz bir adam değil zaten kırışmaktan çekinmiyor joshua povetkinden sert kroşeler… Devamını oku »

TYSON
TYSON
6 yıl önce
Reply to  Junkie

ben de dediğin gibi düşünüyorum joshua povetkin karşısında uzaktan jablarla puan toplamaya çalışır pove yaklaştığında aparkat ve kroşe çıkarmaya çalışılır. bunlar enteresan değil öngörülebilen şeyler de beni meraklandıran joshua kontra vurduğu anda pove nin istediği yumruğu isabet ettirmesi tıpkı wilder dan sağ yiyen ortiz in wilder a solunu yapıştırdığı, o andan itibaren wilder-ortiz maçını izlenir yapan o an gibi bir… Devamını oku »

birbirbir
birbirbir
6 yıl önce
Reply to  Junkie

ben parkerın salladığını kaçırmışım

Junkie
Junkie
6 yıl önce
Reply to  birbirbir

ya 4. 5. raunt parker kontra bir yumruk salladı joshua ayakta uyudu 1 2 sn kadar parker görmedi uyanamadı joshua nın grogi olduğunu çok net hatırlıyorum maçtan bulursam görüntüyü paylaşıcam

birbirbir
birbirbir
6 yıl önce
Reply to  Junkie

a tamam hatırladım bakmana gerek yok

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce
Reply to  birbirbir

Sallamadı. 2 kez vücuddan yakalayıp nefesini kesti(ikisinde de joshua düşmek üzereydi).

Junkie
Junkie
6 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

aynen nefesini kesti galiba ahmet joshua şöyle bi durup nefes felan aldı anlık bir şeydi ama parker o an uyansaydı üstüne gidebilirdi

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce
Reply to  Junkie

hadi yine iyisiniz linkini atayım 🙂
https://youtu.be/gVm7x-QJ_1s?t=42s

https://youtu.be/rhqyn6P2amI?t=3h37m55s
bu pozisyonun raund sonu yavaş çekimini izlemenizi tavsiye ederim. joshua her iki pozisyonda da düşmek üzereydi.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce
Reply to  Junkie

https://youtu.be/rhqyn6P2amI?t=3h37m55s
raund sonunda yavaş çekimini izleyebilirsiniz

https://youtu.be/gVm7x-QJ_1s?t=41s
bu da diğer pozisyon. her ikisinde de joshua nın down olmasına ramak kaldı.

Junkie
Junkie
6 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Aynen ahmet dediğim pozisyon buydu tskler

Rhastaa
Rhastaa
6 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

ahmet kurt hocam ikinci linki pek anlayamadım parker karnına vuruyor ama joshua garip bi tepki veriyor yanıltıyo beni 😀 ilk linkte de o aparkat deyiyor sadece joshua fazla telaş yapıyor orda 😀 yavaşlatıp izleyin tekrar tekrar kafası geri bile gitmiyor 🙂

birbirbir
birbirbir
6 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

teşekkürler

Rhastaa
Rhastaa
6 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

ahmet kurt hocam selamlar öncelikle 🙂 hocam o aparkat deyiyor bu arada sadece bir darbe değil yani joshua nın kafa geri gitmiyor zaten gereksiz bi telaş yapmış ama heycandan grogi oldu heralde 😀 yavaşlatıp izlerseniz 0.25 ile çok net belli oluyor 720p de 🙂

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce
Reply to  Rhastaa

o pozisyonun olduğu raundun sonunu aç. pozisyonun yavaş çekimi var. yukarıdaki paylaştığım l i n k e bak görürsün. yumruk tam göğsüne geliyor. nefesi kesildi heralde.

Rhastaa
Rhastaa
6 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

koltuk altına geliyor hocam ya bence etkilememiştir bile gereksiz telaş yapmış bodici oğlan 😀

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce
Reply to  Rhastaa

valla pek telaş yapmışa benzemiyor 🙂 adam kendini yere atmak üzereydi.

Rhastaa
Rhastaa
6 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

delikanlı çok heycanlı ya joshua da öyle bi huy var eli ayağı birbirine dolanıyo yumruk yiyince adam garip tepkiler veriyor 😀 baskı altındayken düşünemiyo biraz ona çalıştırılmalı 🙂

Deontay_Wilder
Deontay_Wilder
6 yıl önce

whyte’da instagramda bunu paylaşıp dalga geçmişti valla her izlediğimde gülme geliyor 😀

mostwanted
mostwanted
6 yıl önce
Reply to  Deontay_Wilder

whyte bununla dalda geçeceğine brown maçının sonunda köşeye tekme atarken grogi olmasıyla dalga geçsin

maarek
maarek
6 yıl önce
Reply to  mostwanted

çok güldüm ya aynen 😀 😀

Don King
Don King
6 yıl önce

Ilacli sarı dana hakkındaki yorumumu rudenko maçından sonra yapmıştım.wladimirin güçlü test ekibi poveye doping yaptirmadi, huck gibi bir adami hafife alıp doping yapmadi iki mactada foyası ortaya çıktı zaten.ne hikmetese de performansindaki düşüş doping olaylarından sonra başladı.bu dalgalanma benim için kesinlikle sunu ifade ediyor; bu adam doping yapmadi mi hem yumruk gücü düşüyor hemde dayanikliligi azalıyor.olasi bir aj macini da… Devamını oku »

oguz55
oguz55
6 yıl önce
Reply to  Don King

hocam,sizin fikrinize göre temiz bir ağır siklet var mı ?

Left Hook nd Ko
Left Hook nd Ko
6 yıl önce
Reply to  oguz55

temiz boksör yok anasını satayım ne ağırsikleti 🙂

oguz55
oguz55
6 yıl önce

Yumruğa kafa atmak normal şartlarda takdir edilesi bir durum değil.Ama povetkin,haye,chagaev,mike tyson gibi kısa boylu boksörler yumruğa kafa atmak zorunda.Bu adamları risk almadan dövüşürken düşünebiliyor musunuz?Yumruk atamadan kaybederler.2metrelik adamların dizlerini titreten boksörler bunlar,kontra almalarından doğal birşey olamaz.Joshua-Povetkin analizini başka bir başlıkta yaparız.Şunu da ifade edeyim farklı hesaplar yapmayı tavsiye etmiyorum,bu maç farklı sonuçlara gebe 🙂

the best all time Murat Gassiev
the best all time Murat Gassiev
6 yıl önce
Reply to  oguz55

povetkin ve mike tyson yanında haye ve şagaev gibi isimleri yazmanı anlamadım.bunlar bana göre vasat boksörler ve pove tyson ın yanında isimleri yazılmaması gerekir.

oguz55
oguz55
6 yıl önce

Haye ve chagaev vasat boksörler mi ?

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
6 yıl önce

andryward88@gmail.com arkadaslar bu mail her kiminse, bu kişiden sonerin annesine cok ahir kufur içeren bir mail aldim. ben cevabini verdim. ama bu maili atan her kimse adam degil. onu soyleyim. kingkongboxing olarak geciyo kullanici adi. ismi yok

Conan
Conan
6 yıl önce

o şerefsiz kyaklı onospu çocuğunun adresi. dikkate alma şerefsizi. demek ki bu şerefsiz sürekli benim yazılarımı takip ediyor. g.t oğlanı

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce

Bu gavatların hiç işi gücü yok heralde

Junkie
Junkie
6 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

anacılar burdada var demekki bir insanın annesine küfür edecek kadar aciz yaratık annenin yüzüne her baktıgında utanmalısın bence

Deontay_Wilder
Deontay_Wilder
6 yıl önce

o kişinin yorumları okuduğu kesin hala aramızda yani güya mahkemeye verilmişti.

birbirbir
birbirbir
6 yıl önce

böyle bir şeyin gerekçesi olamaz. hakaret bile çok ağır bir şeyken anneye küfür.gerçekten sorgulanması gereken bir durum

mostwanted
mostwanted
6 yıl önce

günümüzde ortalık klavye delikanlılarından geçilmiyor.kendine güveniyorsan kimliğini gizlemeden açıkça hakaretini eder sonuçlarına da katlanırsın.kimliğini gizleyecek kadar korkaksan atıp tutmayacaksın

tipitip
tipitip
6 yıl önce

En hafif tabiriyle kınıyorum

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
6 yıl önce

arkadas yemisim wilderini ortizini boshuasini povesini. lan tamam gelin burda banada hakaret edin, onuda anlarimda, arkadas anaya kufretmek nedir ya? yaziklar olsun. bunu daha once onur ertekin denen ergen velet yapmisti. bana bu kufur yine onuru hatirlatti. sonerim canini sikma kardeşim. herkes kendibe yakisani yapar, yapiyor, yaziklar olsun arkadas. bende sogudum artik siteden. bu ne arkadas ya, hayret birsey ya… Devamını oku »

Conan
Conan
6 yıl önce

halilim o yav..şakla muhattap olma

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
6 yıl önce

yanlis anlasilmasin, bankaci kardesimiz olmadigini biliyorum, zira o sitede bile hakaret etmemis biri. gerci tahmin etmeliydim. benim. aklima onur ertekin gelmisti, karsiyakaliyi unutmusum. sitede epeydir yoktu ya, unutturdu kendini, simdi ortaya cikmis, siteyi takip ediyomus bunu anladik. karsiyakali bunu okudugunu biliyorum, adam degilsin oglum sen. lan adamin anasina niye kufrediyosun? hadi boyle bi halt yiyeceksin, kufretceksin. ulan adama et, onuda… Devamını oku »

Conan
Conan
6 yıl önce

Halilim bankacı böyle bişey yapmaz. Yapacak kişi değil. Bunu ancan anasındam nefret eden kyakalı uğur şerefsizi yapar. Kafasına sıkıp çöpe atılacak bir yaratık

Roman
Roman
6 yıl önce
Reply to  Conan

Kobra nejdetin kobrasini yesin serefsiz kyakali hergele.

tipitip
tipitip
6 yıl önce

Conan üzüldüm adına keyfi kaçıyor buranın…

Batuhan Demir
Batuhan Demir
6 yıl önce

Bu maçta benim dikkatimi çeken şey price’ın her ne kadar zayıf çeneli dense de povetkinin yumruklarina hayvan gibi dayandiğiydi. Adam çok net yumruklar aldı.o yumrukları joshua wilder alsa yine yıkılırlardı tahminimce . Price nin hastane raporu da bu görüşümü desrekşer niteikte zira cam çene bi adam o kadar dayak yiyip yatmaz adeta tek yer. Pricenin sıkıntısı bence savunmasında o yumrukları… Devamını oku »

tipitip
tipitip
6 yıl önce

Arkadaş şuraya emniyet genel müdürünün şahsi mail adresini yazacaksin, sonra soner abi bana bi mail atsana diyeceksin…o zaman bu uğurdan temelli kurtulacaksin…bu işin başka yolu yok…

Hotter
Hotter
6 yıl önce
Reply to  tipitip

tipitip dostum. süper zekalısın ya. çok mantıklı bence. aradan biraz zaman geçsin yapalım bunu 🙂 conan reis boşver takma kafana. kötü söz sahibinindir. böyle edepsiz insanların başı dertten kurtulmaz. ah aldıkları için.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
6 yıl önce
Reply to  tipitip

cebom, emniyet genel mudurumuz, sayin vali selami altinoku sahsen tanirim arkadaşlar, hatta bir kez toren sonrası polis sehitliginde sohbet ettim kendisiyle, korumalarina yol verip 5 dakikasini ayirmisti bize. kendisi aslen Erzurum ludur. hatta 5 emniyet Genel mudur yardımcısından 2 tanesini ve birim başkanlarını, daire başkanlarının bir cogunu tanirim. ozel harekat, tem daire baskani, polis akademisi başkani, emniyet teskilatinda tanidigim coktur… Devamını oku »

oguz55
oguz55
6 yıl önce

Oğuzhan’a alo derim ha 😀

oguz55
oguz55
6 yıl önce

Price güçlü yumruklara sahip,vasat kondisyonlu,vasat savunma yapabilen 3 yıldızlık bir boksör…joshua ve Wilder kadar tabiki güçlü vuramaz ama mesela Whyte’dan sert vuruyor zannımca

Batuhan Demir
Batuhan Demir
6 yıl önce

Beyler bu arada fake hesaplardan bahsedilmis sitede yeni Dillian whytlı yeni bir üye var. O ben deilim. Bir ara whyte fun club diye geziyodum o yuzden karistırmayın beni. Tmm Whyte reisdir, bacımızdır ama o kadar uzun boylu deil. Only one TySOON Fury. Bu güzel oldu 😀 en sevdiğim filmin devamini bekler gibiyim 😀 😀

Roman
Roman
6 yıl önce

ÇOK TERS YAKALANDI. BENZER BIR YUMRUĞU BALONTAY MOLINA DAN YİYİP SALLANMISTI. USTELIK ONDEKI ELIYLE VURMUŞTU, MOLINA. PRICE IN YUMRUKLARI ÇOK AĞIR AMA BIR O KADAR DA ÇENESİ GÜÇSÜZ. OLEBILIRDI MACTA. POVETKIN LE KIRISANIN BEYNI YOKTUR. PRICE HAYATI BIR TEHLIKE ATLATTI.

Junkie
Junkie
6 yıl önce
Reply to  Roman

Gözükmüyorsun daha sık yaz

Roman
Roman
6 yıl önce
Reply to  Junkie

Valla aga rekor sende salma siteyi de ben daha cok yazarim. Sıkıntı yok. 🙂

oguz55
oguz55
6 yıl önce

Hayatım boyunca kimsenin anasına bacısına küfretmedim,etmem de.edeni de adam yerine koymam

the best all time Murat Gassiev
the best all time Murat Gassiev
6 yıl önce

niye povetkinin price ı indirdiği yumruk değilde price ın yumruğuna konu açıldı çözümleyemedim.

bu konuda çok komplo teorisi üretebilirim.

oguz55
oguz55
6 yıl önce

ben de aynı soruyu soruyorum,anlamlandıramadım ?

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce

bankacının küfürle hakaretle uzaktan yakından alakası olmaz. ben birine küfür ederim o etmez.

Hotter
Hotter
6 yıl önce

hayatımda ilk defa bu kadar üzüldüm bir boksöre. elinden geleni yaptı price. ama malesef o çene ile anca bu kadar oluyor. çok efendi bir adam kendisi. hakkında biraz araştırma yaptım. ailesine ve çocuklarına çok bağlı bir babaymış. povetkin maçının çok riskli olduğunu biliyordum. ama risk almadan başarı olmuyor demiş.

Junkie
Junkie
6 yıl önce
Reply to  Hotter

Acayip efendi bir adam her halinden belli çok seviyorum tevazu sahibi insanları price povetkin golovkin pac-man ortiz bu konuda aklıma direk gelen isimler price için üzülmemek gerek kankacim adamın mesleği yaptığı iş bu hayatını kaybedebilirdi hakemin araya girmemesi skandaldı ingilizlerin hakemleri berbat

Hotter
Hotter
6 yıl önce
Reply to  Junkie

haklısın kanka da çok etkilendim ben bu price’nin ko olma olayından. sürekli sosyal medyadan takip ettim durumunu. şükür birşeyi yokmuş. dediğin gibi hakem araya girmekte gecikti. ama aniden gelişen bir olaydı. povetkine de sinir oldum ilk defa. gördü adamın grogi olduğunu ve durumu anladı. buna rağmen tüm gücü ile solunu vurdu. o kadar sert vurmasına gerek yoktu. öldürebilirdi orda priceyi.… Devamını oku »

Junkie
Junkie
6 yıl önce
Reply to  Hotter

Kanka adam boksör 2. Raundda nakdawn etti sonra kendi sayıyordu yıldızları işini bitirmek istedi bir daha aynı duruma düşmemek için boksta merhamet diye bir şey yoktur tyson rakiplerini öldürüyordu resmen ölümüne vuruyordu

cemil aslan
cemil aslan
6 yıl önce

povetkinge uzanan eller … 🙂

Hotter
Hotter
6 yıl önce

povetkin joshua maçı olursa, povetkinin risk alması gerekiyor. başka çaresi yok. ya povetkin ko olacak ya joshua. olası maçta benimde favorim joshuadır.

şu povetkinin kolları ve boyu biraz uzun olaydı varya, ağır sikletin kralıydı şuanda. klitschko’ya da kayıp etmezdi.

Junkie
Junkie
6 yıl önce
Reply to  Hotter

Agirsiklet boksunun boyu uzun olan kazanır haline geldiği su günlerde (bunda wladinda etkisi buyuk )eski boksun son temsilcileri david haye ve povetkin oldular eskiv ve teknikten bahsediyorum ikisinide hep iyi hatırlayacağım heleki pove ingilterede joshua yi nakavtlarsa efsanelerim arasına girer 🙂

Hotter
Hotter
6 yıl önce
Reply to  Junkie

kesinlikle efsaneler arasına girer. şuan bile kariyer olarak bence efsane sayılır. povetkini izlerken aldığım keyfi hiçbir boksörden alamıyorum. o tekniği ve yumruk çeşitliliği ile kendini kesinlikle izlettiriyor.

Hotter
Hotter
6 yıl önce

biz büyütmüyoruz da senin tabirin ile katır whyte büyütmüş olayı metehan dostum. ne yapacaz, nasıl kurtulacaz bu katır whyte’den 🙂 rezil etti povetkini resmen sosyal medyadan. milletin ağzına sakız oldu povetkin.

Hotter
Hotter
6 yıl önce
Reply to  Hotter

tam wilderlik iş metehan gardaşım bu whyte’nin fişini çekmek. içimde öyle bir nefret var ki whyte’ye karşı anlatamam. yaptığı boksta boks değil. bir insan bu kadar mı itici olur. hiç rakiplerine saygısı yok. böyle sporculuk olmaz bence. whyte hiçbir zaman sevilmeyecek zaten. katır whyte 🙂

weta
weta
6 yıl önce

comment image

Roman
Roman
6 yıl önce
Reply to  weta

Hızlı resim yaz google a o siteden resimi yükle link veriyor buraya atınca gozukuyor boyle

IRON TYSON
IRON TYSON
6 yıl önce

Neden price ın ko oluşu yok deniyo.Price ın ko olması zaten beklenen birşeydi.Povenin bu duruma düşmesi süpriz oldugundan dolayı haber yapılmış sanırım

sicilyamafyasi
sicilyamafyasi
6 yıl önce
Reply to  IRON TYSON

kesinlikle öyle hocam. şey hesabı bu köpeğin insanı ısırması haber olmaz ama insanın köpeği ısırması haber olur

the best all time Murat Gassiev
the best all time Murat Gassiev
6 yıl önce
Reply to  IRON TYSON

pove nin düştüğü durum çok kötü değildi.sol bi yumrukla down olur anlarım.ama bu abartılacak bi mevzu değil.dengesizlik .bunu her maç görebiliriz.

sicilyamafyasi
sicilyamafyasi
6 yıl önce

ister mike tyson ol ister muhammed ali ol boksta ters bi yumruk herkesi yatırmaya yeter. ne çeneyle alakalıdır ne kuvvetle alakalıdır tamamen irade meselesidir o beklemediğin anda gelen yumruk

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce
Reply to  sicilyamafyasi

bu konuda sana katılmıyorum 🙂 ali ile joe frazier maçlarını izlediysen görmen lazım. ali nin farkında olmadan, görmeden yediği kontra sol kroşelerin luky punchların haddi hesabı yok. yaptığı 3 maçta %100 oturan 10 larca kontra sol kroşe yemiştir. bunların sadece 1 tanesinde yere düştü. foreman ın holyfield dan yediği bir kontra vardı. holyfield bu kontra sonrasında sağlı sollu saldırmıştı. ama… Devamını oku »

oguz55
oguz55
6 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

ahmet kurt kardeşim,ali’nin çenesi hakkında ne düşünüyorsun?

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce
Reply to  oguz55

ali boksa ilk başladığı zamanlarda hem çok genç hemde zayıf ve çelimsiz olduğu için darbelere karşı direnci fazla değildi. efsanevi savunması nedeniyle çok az yumruk alsa da çenesine kroşe aldığında down olduğu maçlar olmuştu(sonny banks ve henry cooper karşısında). daha sonra tam olarak bir muhammed ali olduğunda çok sağlam çeneli bir boksöre dönüştü(frazier, foreman ve shavers maçlarında yediği yumrukların haddi… Devamını oku »

Okan
Okan
6 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

ken nortonu ilk rounda nakavt eden, ve onunla birlikte 68 nakavtı bulunan, tarihin en sert yumruklarından birine sahip earnie shavers ı yenmesi, knock down bile olmaması çok insanı şaşırtmıştır. sonny liston maçı ve George foreman maçında da gösterdiği performans takdire şayandır. ali “the greatest of all time” dır.

oguz55
oguz55
6 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Muhammet Ali,çok değişik bir boksörmüş gerçekten de 🙂

sicilyamafyasi
sicilyamafyasi
6 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Hocam kusura bakma şimdi bakabildim siteye görüşlerine çok saygı duyuyorum hocam ama benim fikrim hala aynı 😀

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce
Reply to  sicilyamafyasi

görüşlerimiz farklı olacak ki sitenin tadı çıksın değil mi 🙂

Bruiser
Bruiser
6 yıl önce

Price in yumrugu vucuttan degil daha cok sadece koldan aniden cikiyor.bu yuzden tam ceneye tam ko luk yere geliyor fakat Povetkin reis dayaniyor. Kesinlikle Kd yok denge kaybi var. Bu arada povetkin aj macina dopingsiz cikmayacak beyler. Povetkin reis rahatca basacak dopingi cunku mac oncesi povetkin de doping cikar da aj de cikmaz ise tum dunya dalga gecer testi yapanlar… Devamını oku »

Left Hook nd Ko
Left Hook nd Ko
6 yıl önce
Reply to  Bruiser

wilder hariç dediğin herşeye katılıyorum. kesinlikle güç o derece kasla alakalı değildir. joshua çok güçlü yumruk attığı için değil çok iyi baskı kurduğu için nakavtlıyor rakiplerini. yoksa aynı netlikte wilder wlada yumruk atsın wladı bayıltırdı. joshua tek yumrukla taksi şöförlerini manavları bile bayıltamamış bir adam 20 ko nun 16 sı tko olurmu yav.

Gökhan Sebilci
Gökhan Sebilci
6 yıl önce

hazir joshua – povetkinle dovusurken, deontay whyte ile dovusse ne guzel olur. boks hayranlari olarak joshua – povetkin macindan zevk alirken, ayni zamanda whyte’in tedavulden kalkmasini da izleriz.

Kutti
Kutti
6 yıl önce

David Price şunu yapabilseydi belki maçı alabilirdi, sol direklerle powetkini uzak tutabilirdi, kontrayı vurdukdan sonra zil çaldı buda büyük şanssızlık, çenesini daha iyi koruyabilirdi bence, sadece çene değildi olay, tekniğide yetersizdi, yeteri kadar powetkini uzaklaştıramadı emin olun powetkinin bu boyla aj veya wildera girişirken hertürlü kontra yer