BoksBoks Video

(VIDEO) Deontay Wilder Kendisine Meydan Okuyan Shannon Briggs’le Dalga Geçti!


16 Ocak’taki Deontay Wilder vs Artur Szpilka maçına artık haftalar kalmışken, Deontay Wilder ile Shannon Briggs atışması ise son sürat devam ediyor.

Hatırlayacağınız üzere Wilder uzun süre 16 Ocak’taki maçı için rakip bulamamış, bu süreçte Wilder’ın ekibi Shannon Briggs’e de teklif götürmüş, fakat anlaşma sağlanamamıştı.

Bu süreçte sürekli Wilder’ı nakavt edeceğini söyleyen Shannon Briggs ise sosyal medya hesabından şu videoyu paylaşmıştı.

Deontay Wilder da bu videoya yine bir videoyla karşılık verdi.

“Shannon Briggs denince aklınıza ne geliyor?” sorusu ile başlayan videoda Briggs’in taklitini yapan Wilder, bir sonraki videoda kurbanının Tyson Fury olacağını açıkladı.

İşte Deontay Wilder’ın Briggs’i tiye aldığı o video:


    0 0 vote
    Article Rating

    Fight Club

    For the thousands in attendance and the millions watching around the world.

    İlgili Makaleler

    Abone ol
    Bildir
    31 Yorum
    En Eskiler
    En Yeniler En Beğenilenler
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Soner
    Soner
    5 yıl önce

    Ya wilder kardeşim seni severim bilirsin de böyle zibidiliklere gerek yok. İşini yap milletle uğraşma dalga geçme. Görmeyim bi daha hadi abim benim

    dogan
    dogan
    5 yıl önce

    iyidir iyidir kardes renk eglence katiyor wlad gibi saygin kulturlu insanlarin yaninda renk katan boyle eglenceli sempatik adamlarda lazim bence.fury wilder shannon gibi boksorler bence her zaman olmali)))

    Soner
    Soner
    5 yıl önce

    böyle rakiple dalga geçerek gereksiz yere rakibinizi motive etmiş olursunuz. tam tersine küçük emrah gibi aşırı mütevazi davranıp rakibi yüceltip sanki korkmuş izlenimi vereceksin ki, rakip kendine fazla güvensin çok çalışmasın. 🙂

    SamantaFox
    SamantaFox
    5 yıl önce

    Reklamlar :).

    dogan
    dogan
    5 yıl önce

    shannon fazlasiyla hakediyor ama))))yalniz shannon un klibi cok guzeldi wilder inki biraz vasat kalmis

    Serdar
    Serdar
    5 yıl önce

    Aynen dogan..,

    Arda
    Arda
    5 yıl önce

    Bunca zorluk yaşayıp, zirveye çıkmış bir adamın daha ağırbaşlı olmasını beklerdim.

    Kemal
    Kemal
    5 yıl önce

    Shannon da ne 44 yaşında Wilder artık ciddi bi maça çıkmalı haziran ayınıda bu maça ayırırsa zaten bence balon olan 35 maçı 16tınsında 36 olacak galibiyetine yenisi ekler sadece Povetkin yada en azından Kubrat gibi biriyle kendini kanıtlaması gerek Vlad-Fury rovanşıyla zaten bunlarla maç yapma şansı en iyi ihtimal sene sonuna kalmışken

    Cengaver
    Cengaver
    5 yıl önce

    Shannon’un sesi tavuk gibi. başarılı taklit.

    Mert
    Mert
    5 yıl önce

    wilder menejer başarısı bryant jennings den bile kaçtı adam resmen şimdide ortiz var onun yolunuda bulur boyle saçma bi maçla tyson furyi istemiş olmayacağını bildiğinden oyle bir ihtimal olduğunda boksu bırakır oyle lanet bi adam bu

    Marvelous
    Marvelous
    5 yıl önce

    Böyle bi iticilik yok. 10 yıl önceki briggs zayıf çenene tek yumrukla ringden sallandirirdi seni haşim rahmana dönerdin. Gerçi 2016 da işin zor bakalım göreceğiz.

    yücel
    yücel
    5 yıl önce

    wilder boş boş konuşuyor . briggsle felan ugrasacagına sen önce povetkini ortizi fln bi hallet o kadar boksörsen . 2016 da işin cok zor illaki karsına povetkin joshua veya ortiz cıkacak bakalım o zaman ne yapacaksn

    SoNer
    SoNer
    5 yıl önce

    diğer bir konuda yazmıştım. kovalev de aynı şekilde ilk 20 maçını kolpa rakiplerle yapmış. şimdi burda kim kovaleve balon diyebilir?

    SoNer
    SoNer
    5 yıl önce

    önce szpilka, ardından da povetkini devirsin zaten kimsem bir daha balon diyemeyecek.

    dogan
    dogan
    5 yıl önce

    szpilka oyle aman aman bir boksor degil kaliteli ama 1.sinif agirsiklet degil yani szpilka galibiyeti hicbirsey katmaz bcen wildera .izledigi yol dogru ama artik bundan sonra istesede istemesede cok saglam rakip karsilasacak.povetkin galibiyeti wilder a cok prestij katar hatta su anda dunyanin en iyi agirsikletimi degilmi diye tartisilir.

    Best David Haye
    Best David Haye
    5 yıl önce

    Herzaman dediğim gibi amerikan balonu bu adam daha doğru düzgün biriyle maç yapmamış kendini şampiyon sanıyo o balonu şampiyonlardan biri patlatıcak hiç merak etmeyin

    Best David Haye
    Best David Haye
    5 yıl önce

    ama yanlız şunu söyleyim taklit güzel baya benzetmiş 😀

    SoNer
    SoNer
    5 yıl önce

    la gardaşım madem balon, aynı balon rakip olan firtha’yı uçan kaçan aslan kral povetkin neden zor yenmiş? ko edememiş? fury ve wilder aynı adamı kepaze etmişler. bunu bi açıklayın.

    Best David Haye
    Best David Haye
    5 yıl önce
    Reply to  SoNer

    Ya bırak şimdi sen o onu yenmiş öteki zorlanmış lafları gs juveyi yenmiş ama gs ligte rizeye yenilmiş o zaman rize juveden daha büyük takım senin dediğin böyle bişey geçin bunları doğru düzgün birini yensin tamam diyelim şuanda herzaman balon olarak kalıcak fikrimizi değiştirsin işte hodri meydan

    SoNer
    SoNer
    5 yıl önce

    yaw yenecek işte povetkini hem de ringi öptürecek. bekleyin biraz sabredin. povetkin ancak wach gibi kum torbalarını yener. uzun adamlara karşı şansı yok.

    Best David Haye
    Best David Haye
    5 yıl önce
    Reply to  SoNer

    povetkini yenemez ama olduda yendi yine balondan kurtulamaz klitshko tyson fury anthony josua david haye bunları bi yensinde görelim ki kaldıki povetkinide hayatta yenemez bu adam bence wilder boksu bırakıp gitsin kafes dövüşü varya hani saçma sapan hızlı ve öfkelide oynanayan kendilerini dövüşçü sanan tipler oraya geçsin kafes dövüşü yakışır ona boks onun için fazla

    SoNer
    SoNer
    5 yıl önce

    futbolla da boksu bir tuttun ya pes 🙂
    biri takım oyunu diğeri bireysel bir spor

    Best David Haye
    Best David Haye
    5 yıl önce
    Reply to  SoNer

    bir tutmadım ne yazdığımı iyi oku ondan sonra yorum yap senin mantığına göre yazdım ben

    Soner
    Soner
    5 yıl önce

    Bir tuttun biri futbol diğeri boks. Örneği vermek bir tutmaktır. Farklı bir örnek verebilirdin

    Best David Haye
    Best David Haye
    5 yıl önce

    yaa bir tutmuyorum kardeşim sen okuduğunu anlamıyonmu sen saçma bir örnek verdin bende sana senin verdiğin örneğin bi başka spor dalıyla anlaşılsın diye örnek verdim yoksa ben futbolla boks çok benziyo diye bişey demedim

    Soner
    Soner
    5 yıl önce

    yaw niye saçma olsun. povetkin uyduruk bir rakip olan firtha’yı zor zar yenmiş. ko edememiş. uzun boylu rakiplere karşı işi zor diyorum. tek istisnası Wach. zaten wachın diğer adı “mazlum”

    Mert Sağlam
    Mert Sağlam
    5 yıl önce

    Povetkinin boyu 1.88 nerdeyse adam kariyerinde hep kendinden uzun rakiplerle dövüşmüş senin tespit biraz ilginç olmuş

    povetkini yenebilirde sorun o değil bu tarz rakiplerle maç yapması lazım artık bunu söylüyoruz szpilka ve shannon ile bu seneyide kapatmasın nie alındın bu kadar

    boss
    boss
    5 yıl önce

    wilder balondur cunku her maci surati balon gibi bitiriyor , bu sakayla karisik benzetmede demek istedigim wilder dusuk kalutedeki rakiplerin bile ciddi yumruklar aliyor wilder in teknigi wbc kemerini alacak ve koruyacak bir boksor icin zayif ama guc var , o guc de bir yere kadar gider o da povetkin ile yaptigi macta biter.mike perez gibi yerleri oper

    Başa dön tuşu