(VIDEO) Dev Rövanş Öncesi Canelo ve Golovkin’in Antrenörü Abel Sanchez Fena Kapıştı // Tıkla İzle


01:16

    Haberle ilgili başlıklar: , , , ,

    Benzer Videolar

    Benzer Haberler

    107
    Yorumlar

    51 Comment threads
    56 Thread replies
    0 Followers
     
    Most reacted comment
    Hottest comment thread
    41 Comment authors
    KADİR YİĞİTTripleGzagortenayburak1hitmonchan Recent comment authors
      Abone ol  
    En Yeniler En Eskiler En Beğenilenler
    Bildir
    Abdullah yılmaz
    Üye
    ★★★★
    Abdullah yılmaz

    OOO Sanchez AMCA fena ağır konuşmuş. dikkat ederseniz canelo da fena sinirleniyor rengi değişti remen adamın. 🙂

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    aynen ya 🙂

    Öğretmen Bey
    Ziyaretçi
    Öğretmen Bey

    Abel Sanchez sivri zekasını konuşturmuş yine 🙂 Canelo ilk maçın ardından ringde “Meksika usulü olmadı Golovkin yüzünden” demişti kusura bakmayın ama bu ağır yüzsüzlüktür. Tabii Canelo’nun Meksika stili girmesini beklemiyorum ama karşı tarafı suçlama bari. Beden dili de son derece sıkıntılı , Golovkin son derece kendinden emin ve rahat. Canelo’nun instagram da ” bu sefer hakemlere ihtiyacın olmayacak ” demesi… Devamını oku »

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    aslında çok efendi adamdır ama hemen her boksörde olduğu gibi onunda böyle arada saçmaladığı oluyor 🙂

    IRON TYSON
    Üye
    ★★
    IRON TYSON

    Canelo ringte kaçmayı bırak nakavtı görürsün dio.GGG ve kaçmak ??? komik sadece 🙂

    Fatihhh
    Üye
    Fatihhh

    şu ggg bayılıyorum ne sempatik adam ne güzel gülüyor umuarım bu sefer indirir hakem kurbanı olmazsa tabiki 🙂

    mehmet dalgaç
    Üye
    ★★★★
    mehmet dalgaç

    tek amacı nakavt olmamak için kaçmak olan birini nakavt edemezsin. kaçmayı bırak ta ne olacağını görürsün.

    sançez fena bombalamış. amacı caneloyu gaza getirip 2. maçta cahil cesareti ile ggg yle kırışmaya girmesini sağlamak.
    olay var olay. bu maç için sabırsızlanıyorum. hayırlısıyla bir izlesek su maçı 🙂

    mehmet dalgaç
    Üye
    ★★★★
    mehmet dalgaç

    canelo sevdiğim bir insan ve bir boksör ama bu konuşmada fena çuvallamış 🙂

    TÜRK
    Üye
    TÜRK

    Yalnız canelo kırışmada golovkinden üstün çıkar . Kırışmakla maç bpyunca pres dövüşmeyi karıştırmayın . Yumruk yumrığa girdiklerinde geri adımı atan genelde golovkin oldu.

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    golovkin in diğer maçlarına dikkat et. brook, jacobs, canelo. bu 3 boksörle de kırışırken çoğu zaman geri adım attı. rakibi kendisinden hızlıysa geri adım atmasını biliyor(avni eubank karşısında bunu yapmamıştı). ama bu kırışmalarda canelo nun daha iyi olduğu anlamına gelmez. eğer öyle olsaydı canelo zaten kırışarak dövüşürdü. jacobs, brook ve canelo maç boyu enerjilerini saklayıp ara ara patlıyordu dikkat et.… Devamını oku »

    zagortenay
    Üye
    zagortenay

    daha iyi izah edilemezdi herhalde. budur!

    mehmet dalgaç
    Üye
    ★★★★
    mehmet dalgaç

    ahmet başkan +100

    VolkanK
    Üye
    ★★
    VolkanK

    +1 Ahmet

    mehmet dalgaç
    Üye
    ★★★★
    mehmet dalgaç

    canolo maç boyunca kaçıp kaçıp arada bir sağlam yumruklarla kombinasyon yapınca ggg geri adım attı doğrudur. ama caneloda kaçmadan dövüşse emimnimki o sert kombinasyonları yapamaz ve ggg ye üstünlük kuramaz.

    Hotter
    Üye
    ★★★★★

    canelo ve golovkin kırışmasından üstün çıkacak olan taraf net golovkindir. caneloda biliyor bunu. bu yüzden kırışmadı golovkin ile. golovkin ile kırışmak akıl karı değil.

    zagortenay
    Üye
    zagortenay

    bu kadar net bir şey aslında. bir boksör rakibiyle kırşmaya girmek zorunda değil elbette ancak ilk maçta kırışmaya girmekten kaçan canelo idi.

    mehmet dalgaç
    Üye
    ★★★★
    mehmet dalgaç

    hotter
    +100

    mehmet dalgaç
    Üye
    ★★★★
    mehmet dalgaç

    12. raundun sonunu tekrar izle istersen 🙂

    Mami
    Üye
    ★★★
    Mami

    Ggg alir diye dusunuyorum ilk mactada kazanmisti ya neyse ayrica canelonun isminin ilk yazmasi heryerde bir utanc kaynagi tartiya ilk ggg cikiyo ringe ilk ggg cikiyo macin duyurusunda canelo ggg yaziyo bu nasil bi olay bilen varsa bilgilendirsin sampiyonun heryere son cikmasi gerekmiyomu adinin ilk yazmasi gerekmiyomu ?

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    golovkin için böyle şeyler pek mühim değil. adı son yazmış ilk yamzış falan umurunda değil yani 🙂 en doğru olanı da bu. hangi ismin önce yazıldığı hangi boksörün ringe sonradan girdiği önemli değil. biz ringde geçen olaylara bakarız.

    TÜRK
    Üye
    TÜRK

    Ben aynı taktikle ve yorulmayacağını göz önünde bulunduruyorumb böylelikle canelo galip çıkıyor fikrimce .

    akin zeybek
    Üye
    ★★★
    akin zeybek

    Canelo sanchez in tuzağına düşmüş he haklısın diyip geçmesi gerekirdi konusdukca cuvallamis

    TÜRK OĞLU TÜRK
    Üye
    ★★★
    TÜRK OĞLU TÜRK

    şimdi biri hafta sonu çarşı iznine çıktığında hemen damlar bu habere 😀

    buldog sanchez little g falan filan der… ahanda yazdım buraya 😀

    Canelo06
    Üye
    ★★★
    Canelo06

    Ayağı sakatlanan kişi sendin herhalde çok büyük geçmiş olsun hafta sonunu bekleyemedi

    sa yo na ra
    Üye
    ★★★★★
    sa yo na ra

    Runelo ringin her köşesinde dayak yedin daha ne konuşuyorsun 😀

    TÜRK OĞLU TÜRK
    Üye
    ★★★
    TÜRK OĞLU TÜRK

    golovkin içinden şimdi s.kt.m seni diyordur 😀

    GGGökhan
    Üye
    ★★★
    GGGökhan

    Gel de Golovkini sevme arkadaş duruş,gülüş her şey 10 numara.

    mehmet dalgaç
    Üye
    ★★★★
    mehmet dalgaç

    gggökhan
    +100

    sircainsaat
    Üye
    ★★★
    sircainsaat

    Hahahahah türk oğlu türk harikasın hahahahqh

    Açıkçası komuşmalara baktıgımda şu kelime dogru amacı nakavt olmamak ise nakavt edemezsin.kaçarak nakavt edemeSin diyor

    Ah canelo ahhh yine nakavt edecem diyorsun düşünerek konul canelo

    lenolewis
    Üye
    ★★★
    lenolewis

    abel sanchez de adı gibi biliyor canelonun ringte yaptığının kaçmak olmadığını caneloyu gaza getiriyor ggg ile kırışsın ve nakavt olsun ordi bunu anlaman gerekirdi.

    ordinaryus h
    Üye
    ★★★★
    ordinaryus h

    Golovkinin kaplumbağa hızı yumrukları şu ana kadar hiç bir yumruk yemeyi bekleyen patatesi bayıltamadıysa caneloyu da bayıltamaz. O yavaşlıkta olan yumrukların güçlü olması fizik kurallarına da aykırı. Canelonun golovkine nakavt olma olasılığı yok Bunu anlaman gerekirdi lenolewis.

    lenolewis
    Üye
    ★★★
    lenolewis

    Kell brookun box hayatı bitecekti o kamlumbağa hızında dediğin yumruklarla

    ordinaryus h
    Üye
    ★★★★
    ordinaryus h

    Dostum kemik yapısı hassas adamın. Tek gözlü kell brookun kafasına son roundda 50 tane vurduda yıkamadı sen ona bak.

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    haklısın ya kris yubenk olsa ilk raundda brook u nakavt ederdi 🙂 sen brook a 5. raundda 50 tane yumruk atabilecek 1 tane adam göster ondan sonra adamı eleştir bence. o kadar kısa sürede brook u mahvedecek bir adamın yumruk gücüne kimse laf edemez. etmek isteyen varsa etsin tabi. bize ne? ama bunun mantıksal bir açıklaması olmaz.

    ordinaryus h
    Üye
    ★★★★
    ordinaryus h

    Bu röportajda çevrilmeyen yerler var. Öncelikle canelo unable sanchez’e boksun b’sinden anlamadığını, tek bildiği şeyin boksörlere pres yaptırıp yumruk attırmak olduğunu söyledi. Ayrıca ringde canelo kendisinin yaptığı ayak oyunlarına, savunmaya ve kontra oyununa unable sanchez gerçekten kaçmak olduğuna inanıyorsa onun bir idiot yani gerizekalı olduğunu söyledi. Canelo’nun dediklerine kısmen katılıyorum. Biraz ağır konuşmuş ama unable ‘who is charlo’ sanchez bunu… Devamını oku »

    Claymaker
    Üye
    ★★★★
    Claymaker

    Adam golovkin nefretinden ispanyolcayı sökmüş çeviri yapmaya çalışıyor arkadaş

    Keşke bu potansiyeli yararlı şeylere harcasan ordi

    About Billions
    Üye
    ★★★★
    About Billions

    😀 😀 Unable ‘Who iz charlo’ Sanchez 😀 . Dostum bu hafta çok güzel maçlar var. Haberi yapılırsa, ki yapılacağına inanıyorum, bivol vs Barrera maçı hakkındaki yorumunu bekliyor olacağım. Haber yapılmazsa bu başlık altında olmasa da daha sonra, ufak bi köşede bu maçın yorumunu almak isterim senden.

    ordinaryus h
    Üye
    ★★★★
    ordinaryus h

    Evet dostum bu hafta en merak ettiğim maç bu aslında. Ben de senin yorumunu bekliyor olacağım.

    About Billions
    Üye
    ★★★★
    About Billions

    Tamamdır dostum, umarım fırsat verilir. Mehmet beye burdan haberin yapılmasını istediğimizi bildirmiş olalım, görüp, okursa yazdıklarımızı.

    TÜRK OĞLU TÜRK
    Üye
    ★★★
    TÜRK OĞLU TÜRK

    boksun b sinden anlamayan bir adam 16 tane boks şampiyonunun antrenörü olamaz…

    ayak oyunu dediğin billy joe nun ki gibidir floyd gibidir lara gibidir…geriye giderken bile rakibe vuruş yapar…runelo ise boyuna götünü iplere dayadı…

    riddickbowe
    Üye
    ★★★★
    riddickbowe

    6/19/2018

    Errol spence-carlos acompo

    TÜRK
    Üye
    TÜRK

    İplere yorulduğu in dayandı bu zaten kaçmak değildir .

    TÜRK
    Üye
    TÜRK

    Mehmetim 12. Raoundun sonu jacopsun golovkine sın 10 saniye yaptığının tamamen aynısı . Jacopsta son 10 saniyeleri golovkinin suratına güzel yumruklar patlattı . Yorgun caneloyu yakalayıpta yatıramadı golovkin hemde pres yaptığı halde . Yorulmayan caneloya hiç bi halt yapamaz anca jab kullanır

    mehmet dalgaç
    Üye
    ★★★★
    mehmet dalgaç

    🙂
    başka bir maçtan bahsediyorsun herhelde 🙂
    canelo yorulmadı öylemi ? 🙂

    TÜRK
    Üye
    TÜRK

    Rövanştan bahsediyorum . Yorulmayan caneloya golovkin birşey yapamaz diye. Net yumruklarının hemen hemen hepsi yorulup iplerde yaslandığında attı golovkin

    mehmet dalgaç
    Üye
    ★★★★
    mehmet dalgaç

    türk dostum
    adam tam gaz ringi turlarken arkasından yumruk atacak değil ya yakaladığı yerde patlatmış suratına suratına 🙂

    sa yo na ra
    Üye
    ★★★★★
    sa yo na ra

    hadi runelo golovkin’i hileyle hurdayla falan yendi diyelim. başka türlü zaten yenmesi çok zor. billy joe saunders’a ne yapabilir? bjs dinlene dinlene döver runelo’yu teknik ve zeka olarak ikiye katlar. charlo balonlarından bahsetmek bile istemiyorum bokstan anlamayanların şişirdiği iki tane balon.

    Canelo06
    Üye
    ★★★
    Canelo06

    Yalnız canelonun yaptığı şeye kaçmak değil iki şey denir birincisi strateji ikincisi aktif dinlenme bu da canelonun oyun planının bi parçası eleştirilecek bi şey olduğunu düşünmüyorum abel sanchez sakin adamdı bu çıkışı tarcini şaşırttı baya

    mehmet dalgaç
    Üye
    ★★★★
    mehmet dalgaç

    iyigüel de adam maçtam önce ko edicem, mksikan stayl filan diyordu. bunları söyledikten sonra ona kaçmak deniyor. zira aynısını lara yapmıştı caneloya canelo da kaçmakla suçlamıştı larayı 🙂

    Canelo06
    Üye
    ★★★
    Canelo06

    Maçtan önce ko edicem demeyen boksör var mi ki zira golovkinde 6.raundda indiricem demiş ama canelo çenesinin sağlamlığına kilosunun da etki etmesiyle golovkinin yumuklarından hiç etkilenmedi

    mehmet dalgaç
    Üye
    ★★★★
    mehmet dalgaç

    ko edecem deyip 12 raun ko olmamak için ringi turlayınca yalancılık oluyor bu. ama ko edeceğim dediğinde ko etmek için uğraşır ama ko edemeyebilirsin. hele ki rakibin tam gaz kaçıyorsa 🙂 canelo bile yalan söylediğini kabul ediyor. ama sen de beni 6. raundda ko edeceğini söylemiştin ama edemedin. bak sen de yalan söyledin diyor. dediğim gibi o maçta kimin ko… Devamını oku »

    TÜRK
    Üye
    TÜRK

    Shancez kaybedeceklerini biliyor caneloya psikolojik baskı yapmaya çalışıyor. Madem ilk maçı aldın niye tartışmaya giriyosun ? Biz seni ilk maç yendik kabul edilmeli problem dğil 2. Maçta da yeneriz de geç . Yok kaçmış yok nakavt olmazmış falan filan

    mehmet dalgaç
    Üye
    ★★★★
    mehmet dalgaç

    kaybedeceğini bilse bu maçı istermiydi?
    kendinden bu kadar emin konuşurmuydu?
    bence önceki maçı kazandığına inanan bir adamın konuşmasını yapıyor.
    ayrıca canelo yu etkileyip 2. maçta daha agresif dövüşmesini istiyor. böylece onu daha net ve kolay yeneceğini düşünüyor.

    TÜRK
    Üye
    TÜRK

    Golovkin caneloyu büyük maç+büyük para için istedi . Adam 35 yaşına geldi ömürlük dövüşçü para kazanamadı . Golovkin caneloya bakınca dolar görüyor tabiki çıkıcak bu maça.

    mehmet dalgaç
    Üye
    ★★★★
    mehmet dalgaç

    evet o işin 1 yönü.
    diğeri ise harika bir kariyer ile efsaneler arasına girmek.
    ggg gibi bir boksörün para için yenileceğini düşündüğü bir adamla maça çıkacağını düşünmüyorum. o işi anca karakter zafiyeti olan adamlar yapar. ben şu ana kadar ne ggg de ne de ekibinde böyle bir zafiyet görmedim.

    TÜRK
    Üye
    TÜRK

    Bunlar giderken canelo dönüyodu yalnız. 16 şam boksörünün toplamı canelonun bi t.ş.ğı etmez 🙂

    mehmet dalgaç
    Üye
    ★★★★
    mehmet dalgaç

    kanelo değilde ekibi çok mahir ayak oyunlarında bunda hiç şüphem yok. en az 2 belki 3 malubiyeti ya galibiyet yada beraberlik yazıldı canelo lehine….

    lenolewis
    Üye
    ★★★
    lenolewis

    Canelonun yaptığı boksa tam olarak kaçtı demek için boksu bilmemek lazım sadece kırışmadı yada kırışamadı denebilir ki o maçta golıvkinle kırışmak intihardır

    mehmet dalgaç
    Üye
    ★★★★
    mehmet dalgaç

    lenolewis
    sen demesen de birçok insan bunu böyle görüyor…

    poisonman
    Üye
    poisonman

    müthiş kızdırmışlar runeloyu 🙂 bu durum lehine de olabilir aheyhine de… akıllı adamdır tarçın bu gazla çok çalışır maç içinde de kırışmalar çok olacaktır üstün gelen sayıyla kazanır…

    sicilyamafyasi
    Üye
    ★★★★
    sicilyamafyasi

    golovkin patlatacak canelo çıldıracak

    FIGHTFORHONOR
    Üye
    ★★
    FIGHTFORHONOR

    hadi ordan abel kacma muhabbeti yapıyo bide bana göre bir boksore(canelo icin degil herkes icin gecerli) kactı diyen adam boks cahilidir oyle olmasa floyd bu kactı dediginiz stille 50-0 kariyer yapmazdi her zaman derim defansif maca cıkan boksor her zaman 1-0 öndedir tabi abel sanchez denilen adam savunma nedir bilmedigi icin kactı diye sallamıs kacmak nedir ya boks bu sokak… Devamını oku »

    mehmet dalgaç
    Üye
    ★★★★
    mehmet dalgaç

    fightforhonor
    canelo kabul ediyor yalanını sen kabul etmiyorsun 🙂 ilginç !!!
    kaçarak maç kazanılmaz demedik. kazanabilirsin tabi. ama bu maçı canelo kazanmadı o da ayrı bir konu 🙂
    bir de insanlar cahil filan deme.
    psikolojik bir olgu olarak insan kendinde gördüğü zafiyetle başkalarını nitelendirir ki böylelikle kendini teselli etmek ister 🙂

    Claymaker
    Üye
    ★★★★
    Claymaker

    yalnız floyd dediğin adam kaçarken bir yandan yumrukta atıyordu

    kaçtığı hiçbir maçında canelo gibi golovkin karşısında ezilmedi maç sonu isabetli yumruk sayılarına bak canelo sadece 2 round alabilmiş powerpunchta dahi ezilmiş golovkine karşı

    Raze
    Üye
    ★★
    Raze

    golovkinin gülus efsane abel sanchez iyi laf sokmus bence tek amaci nakavt olmamak olan birini nakavt edemezsin derken caneloya hakemlere guveniyosun demeyede getiriyor bence.

    Raze
    Üye
    ★★
    Raze

    mehmet dalgaca aynen katıliyorum canelo lara macindan sonra lara mac boyunca kacti demisti. canelo o zaman sende mac boyu kactin o zaman laraya laf etmeseydin simdi sana bisi demezdik boks bu isteyen istegi gibi dovusur.

    mehmet dalgaç
    Üye
    ★★★★
    mehmet dalgaç

    raze
    teşekkür ederim dostum..

    Canki
    Üye
    ★★★★
    Canki

    canelo bu sefer daha hırslı çıkıp tartışmalara mahal vermicek bir şekilde net galibiyet alır 3. maç olabilir yalnız

    safkan
    Üye
    ★★★
    safkan

    Ben boks konusunda genelde tarafsız olmaya özen gösteririm, futbol da zaten doğuştan bjk liyim, boksta objektif olmak iyi boksöre saygı duymak bana daha fazla feyz veriyor, fan arkadaşlar üzerinize alınmayın. Yalniz bu konuda caneloya hak veriyorum, adam eskiv yapmasın mı, üzerine sürekli baskı kuran ve püskürtülemeyecek derecede sağlam çeneli, dayanıklı bir rakibe karşı geriye adım atmasın mı. Tabi shancez ve… Devamını oku »

    mehmet dalgaç
    Üye
    ★★★★
    mehmet dalgaç

    safkan
    dostum elbette eskiv yapacak savunma yapacak. ama maçtan önce meksikan stayl filan deyip maçta küba stayl yapınca insanlar buna tepki gösteriyor. bir de sanki hakemler bunun hakkını yemiş gibi konuşunca üstüne tuz biber oluyor. yoksa savunması ders niteliğinde canelonun.

    özgür can
    Üye
    ★★★
    özgür can

    aynen kardeşim katılıyorum golovkini destekliyorum ama caneloyada hak veriyorum adam mecburen kaçamak dövüşmek zorunda kaldı çünkü golovkinin yıpratıcı yumrukları var yani o yumrukları sürekli surata almak ilerki rauntlarda sıkıntı yaratabilirdi bu yüzden canelo mantıklı dövüştü iki dövüşçününde çenesi gerçekten sağlam iki sporcununda en sert yumruklarını gördük adamlar sağlam. bu 2. maç sürprizlerle dolu kestirmek zor canelo kemerleri alırsa zaten krallığını… Devamını oku »

    Öğretmen Bey
    Ziyaretçi
    Öğretmen Bey

    Yorumlar hep aşırı. Canelo kaçtı demek mantıklı değil diye düşünüyorum ama Sanchez sinirlendirmek için uğraşmış işte. Kırışmalarda yavaş olduğu için Golovkin geri adım attı fakat yıpranan taraf Caneloydu çünkü kırışmaları hep ggg başlattı. Madem Golovkin yıprandı neden Canelo kendi kirisma başlatması devam ettirmedi? Aktif dinlenmesine rağmen daha çok yorulan da Canelo. Yavaş yumruk eşittir zayıf yumruk mantığı çok yanlış. Kimse… Devamını oku »

    BoxingActiveKOs
    Üye
    BoxingActiveKOs

    Canelo ne tatlı çocuk la sinirlendiğinde bile . golovkin ne mütavazi adam ama ya ordan nasıl da gerek yok gibi bakıyor gülüyor. Neyse ikinci maçta görücez baba ortasikleti….

    Canki
    Üye
    ★★★★
    Canki

    bırakın bir tarafın tarafı olmayı . Ali vs fraizer bowe vs holyfield gibi klasikleşen bir seri olacak golovkin – canelo serisi tadını çıkarın 50 yılda bir gelir böyle maçlar

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    bu tartışmadan abel sanchez üstün çıkmış. hem laf sokarak hemde psikolojik olarak canelo nun dengesini bozarak. tarçın çok fena atara gelmiş. bu kadar basit bir oyuna gelmemeli. golovkin zaten tecrübeli, efendi adam kenarda gülerek olayı izliyor 🙂 rövanşı da neredeyse aynı merakla bekliyorum. kim kazanırsa kazansın her 2 boksörde günümüzde saygıyı hak eden ender isimlerden biridir. keşke her boksör golovkin… Devamını oku »

    mehmet dalgaç
    Üye
    ★★★★
    mehmet dalgaç

    +12,5 🙂

    cemil aslan
    Üye
    ★★
    cemil aslan

    abel sanchez müthiş zeki bir adam 🙂 caneloyu ikinci maça iyice psikolojik baskı ile çıkmasını sağlamaya çalışıyor. canelonun meksikalı taraftarları bile ilk maç için canelonun sürekli kaçmasından rahatsız olmuşlardı. bu ikinci maçta canelo agresif ve kırışmaya girer bir vaziyet alırsa golovkin bu sefer gerçekten onu nakavt edebilir 🙂

    mehmet dalgaç
    Üye
    ★★★★
    mehmet dalgaç

    +13,33 cemil dost 🙂

    mostwanted
    Ziyaretçi
    mostwanted

    ahmet öner olsa hepinizi duman ederdi

    TÜRK
    Üye
    TÜRK

    Conan !! Koş gel canelo ya sahip çık yalnız kaldık .Zaten azınlığız 🙂

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    4 martı bekle … 😎

    mehmet dalgaç
    Üye
    ★★★★
    mehmet dalgaç

    conan reis
    4 martı beklerken 4 akbaba çıkarsa vay haline 🙂

    TÜRK
    Üye
    TÜRK

    Tamamdır abi 🙂

    Harun
    Üye
    ★★★
    Harun

    abel sanchez akıl oyunu yapıp caneloyu kontrolden çıkartmış 😀

    böylesine zeki bir adama boksu bilmiyor demek yanlış olur. hem golovkin ve gassiev gibi 2 tane canavara sahip.

    Harun
    Üye
    ★★★
    Harun

    Türk oğlu türk kardeşim ayağın kırılmış geçmiş olsun. bu sakatlıklar insanın çok canını sıkıyor. umarım en kısa sürede iyileşirsin.

    VolkanK
    Üye
    ★★
    VolkanK

    Benim hissettiğim golovkinin ikinci maçta nakavt olacağı çünkü kırışmalarda golovkin hep geri adım atıp yıpranıyordu canelo kiloya biraz daha alışacak ve daha fazla yumruk atacak olay kondisyon bu sorunu alvarez çözer

    TÜRK
    Üye
    TÜRK

    Hep diyorum canelo yorulmasa iplere yaslanmasa maçı pıanla almıştı . İplerde yaslanırken bile nakavt edemedi zar zor yakaladı . Canelo kondisyonunu halletsin yorulmasın maçı puanla net alır alıcaktır da . Canelo golovkini – golovkinde caneloyu yatıramaz

    GennadyMustafa
    Üye
    ★★★★
    GennadyMustafa

    vayy be, abel shances caneloya fena dolmuş, canelo da bu oyuna gelmiş ve sinirlenmiş, orda dela hoya olsaydı işler başka olurdu. :d

    özgür can
    Üye
    ★★★
    özgür can

    yanlız iki sporcuda çok efendi bir şekilde yüzleşme yaptılar helal olsun .

    özgür can
    Üye
    ★★★
    özgür can

    dela hoya ordaydı zaten kardeşim :)bişey yapamadı elleri bağlı ayaklarının arasında bekledi

    FIGHTFORHONOR
    Üye
    ★★
    FIGHTFORHONOR

    ulan abel tarcınımı aglatacak kıvama getirdin ama 5 mayısta senin kıpkırmızı suratını gorcem o zaman keyif sigaramı yakıp senin o suratını izlicem sabaha kadar

    Yilmaztas
    Üye
    ★★
    Yilmaztas

    Kacmak ayri ringin avantajlarini kullanmak ayri ama bu sefer guzel bir mac izleyecegiz arkadaslar hak eden kazanacak herkes puanla biter diyor ama hakemin saydigini en az iki kez izleriz gibi geliyor ama su bi gercek tarcinin isi cok zor bu sefer

    Tugay Özay
    Üye
    ★★★
    Tugay Özay

    Sanchez burada Canelo’yu provake etmiş. Bazı arkadaşlar da Canelo’nun rövanşta gaza geleceğini falan düşünmüş 😀 Maçla ilgili yorum yapmayacağım. Sadece Canelo kazanacak diyorum. Yoksa tartışma çıkıyor ve ben golovkin fanboyları ile tartışmaktan sıkıldım.

    Claymaker
    Üye
    ★★★★
    Claymaker

    sen kimsin canelo kazanacak diyorsun çav bellacı cebirci seni yürü git üçgenin iç açılarını hesapla 😀

    golovkin fanboyu yaptılar beni tugay 😀

    Tugay Özay
    Üye
    ★★★
    Tugay Özay

    ahhahahahhah dikkat et abi 😀

    özgür can
    Üye
    ★★★
    özgür can

    amır khan : canelonun kazanacağını düşünüyormuş. terence crawford: keith thurman vs errol spence maçında favorisi thurman olduğunu söylüyor spencenin daha kendisini kanıtlayamadığını söylüyor ve iyi boksör olduğunuda belirtmiş.

    mehmet dalgaç
    Üye
    ★★★★
    mehmet dalgaç

    hala amir khan ın ne dediğini merak eden kimse var mı? müslümanım deyip hertürlü müptezelliği yapan bir şebek. canelodan yediği yumruğun etkisini hala yaşıyor olsa gerek 🙂

    özgür can
    Üye
    ★★★
    özgür can

    merak ederler yada etmezler orasını ben bilemem ben söylediğini yazdım. o yediği yumruğun etkisinde olsa gerek böyle söylemiş :)ama hakkını yemem iyi maç çıkarmıştı cam çene olması tek dezavantajı kardeşim.iş golovkine kaldı madem bu sikletin kralı bu maçta caneloya bariz üstünlüğünü koyması gerekiyor bu maçta zor olacak bakalım çok kolay geçmez.

    mehmet dalgaç
    Üye
    ★★★★
    mehmet dalgaç

    özgür can
    eyvallah dostum.
    yanlış anlama. yazma anlamında demek istemedim.
    selamlar…

    özgür can
    Üye
    ★★★
    özgür can

    sıkıntı yok kardeşim yanlış anlamadım :)burada herkes görüş bildiriyor sonuçta.maç hakkında ne düşünüyorsun?

    hitmonchan
    Üye
    ★★
    hitmonchan

    Arkadaşlar canelo’nun 2. Macta kondusyon sorununu aşacağını söylemişsiniz ama bunun imkanı yok. Cünkü ilk macta canelo calismadigi icin değil aşırı kilo aldıgı için kondüsyon sorunu yaşadı. Bu kilosu sayesinde de yumrukları caydırıcı oldu golovkin geri adım attı. Kondüsyon sorununu çözerse daha düşük kiloda ve daha gucsuz maça çıkacak demektir. Bu şekilde de golovkinle başa çıkması imkansız. Golovkinden kaçamazsınız. Bunun bir… Devamını oku »

    burak1
    Üye
    burak1

    Kaçmak sözcüğü yanlış. Kaçmak demek maça hiç çıkmamak demektir. O zaman Muhammed Ali tarihin en korkak boksörüdür konuya böyle bakacaksak. Canelo geriye oynayarak da ko edebilir. Canelonun özelliği hem ileri hem geri iyi oynaması ggg ise geri nedir bilmiyor bu onun için dezavantaj. Canelo biraz daha cesur olacak bu maçta ve oyunu eline alacak. Canelonun yumruğu en az rakibi kadar… Devamını oku »

    özgür can
    Üye
    ★★★
    özgür can

    kardeşim muhammed ali ne alaka bu konuyla,kıyaslamak bile yanlış bence. ggg’nin baskıcı sitili dezavantajsa neden hala kimse bu adamı yenemedi ?1.si baskıcı bir sitilin varsa çenen sağlam olacak kondisyon sorunun olmayacak yumruk gücün olacak yani bunların hepside ggg de mevcut.inş canelo oyunu biraz ortaya alırda güzel kırışmalar izleriz.saygılar 🙂

    mehmet dalgaç
    Üye
    ★★★★
    mehmet dalgaç

    allah razı olsun dostum çok aydınlandım sayende 🙂

    lenolewis
    Üye
    ★★★
    lenolewis

    Golovkin caneloyu geçerse bjs karşılaşacak.
    Bana göre bjs golokini canelodan çok daha zorlar hatta maç kafa kafaya bitebilir.bjs stili golıvkine çok ama çok ters bir stil

    TripleG
    Üye
    TripleG

    Şu videoyu izleyince tekrar anladım ki, boks direklerden kroşelerden aparkatlardan ve eskivlerden ibaret bir spor değil. Fury’nin, ring içinde Klitschko’nu önce sinirlerini yıpratıp, sonrasında maçı kazandığını hatırlayın dostlar. Abel Sanchez bunu yapmaya şimdiden başlamış. Ve tuhaftır ki Canelo sakin kalamamış. Abel biraz daha ayarlarıyla oynasaydı gözleri dolarmış. Peki tüm bunlar olurken Golovkin’in cool’luğuna ne demeli 🙂 Rövanş maçında ciddi kırışmaya… Devamını oku »

    Kadiroga
    Üye
    Kadiroga

    Öncellikle herkese merhabalar boksörler maç öncesi adrenalin ve ortamın gerginliği gereği böyle açıklamalar genelde hep yapar avniyi hatırlayın hopladı zıpladı sonuç ortada. hem golovkin hem canelo cephesi söylediklerini hayata geçiremediler ki bunlar çok normal üst düzey boksta her istediğini yapsaydın zaten efsane olurdun muhim olan seyircilerin gözüne hitap edebilmen ve tekniğini konuşturman abel’in çıkışını aptalca ve sacma buluyorum her daim… Devamını oku »