Boks

(VIDEO) Joshua’dan Wilder ve Parker’a Yaylım Ateşi.. Dövüşmek Mi İstiyorsunuz? // ALT YAZILI


Geçtiğimiz hafta sonu New York’ta Bermane Stiverne’i nakavt ederek unvanını koruyan WBC dünya şampiyonu Deontay Wilder, önce maçın ardından verdiği röportajda, sonra da salonunda çektiği videolarla İngiliz WBA, IBF ve IBO dünya şampiyonu Anthony Joshua’ya meydan okumuştu.

Maç Sonu:

00:53

    Ertesi Gün:

    00:50

      Yeni Zelandalı WBO dünya şampiyonu Joseph Parker da Anthony Joshua’nın kendisine %80-%20 paylaşımlı bir maç teklifi yaptığını, %20’lik payı az bulduğunu ve artırılmasını istediğini açıklamıştı.

      Anthony Joshua ağır sıkletin diğer iki şampiyonuna işte böyle cevap verdi:

      02:35

        0 0 vote
        Article Rating

        Fight Club

        For the thousands in attendance and the millions watching around the world.

        İlgili Makaleler

        Abone ol
        Bildir
        128 Yorum
        En Eskiler
        En Yeniler En Beğenilenler
        Inline Feedbacks
        View all comments
        Kızılderelı
        Kızılderelı
        3 yıl önce

        Helal noktayı koymuş

        Ali_lewis_tyson
        Ali_lewis_tyson
        3 yıl önce
        Reply to  Kızılderelı

        +1907

        cellat hopkins
        cellat hopkins
        3 yıl önce

        Herkes kendi durdugu yerden hakli yorunlar yapiyor fakat jashua birileri fena kandirmis karnesine baktiginiz zaman inanin wilderden oyle daha mukemmel degil.belki bir iki boksor daha kaliteli adamlar la dovusmudur ama.hepsi o tahu ittire ittire klisle ibf sampiyonu pardon ne diyecegimi de bilemiyor martin denen sahisi yenip bu kelimede olmadi o mac ile ilgile hic birsey macin boks maci oldugunu ispatlayamaz… Devamını oku »

        Deontay_Wilder
        Deontay_Wilder
        3 yıl önce

        %80’e %20 komik baya. Kendisi evet henüz 19.maçında mike tysonu 20.maçında lennox lewisi yenmiş birisi nede olsa. kemeri satıyorlar diyor sen ve menajerin para için boksu satıyorsunuz. daha fazla ppv kaldırmak için maçı stadyumda yapıyorsunuz. bok stadyumda olmaz bir kere öne bunu anlayın.Siz bu sporun ruhunu satıyorsunuz.Futbol maçı değil ki bu stadyumda olsun. birde parker’a kemerini satıyor diyor. herkes senin… Devamını oku »

        Claymaker
        Claymaker
        3 yıl önce
        Reply to  Deontay_Wilder

        Stadyum konusu ! bölüm 1 Muhammed ali afrikanın göbeğinde foremanla zamanın en büyük stadyumların birinde dövüştü the rumble in the jungle ayrıca avrupa ve ingilteredeki birçok maçını stadyumda yaptı boksu satmışmı oldu ? ne alakası var mantığı nedir ? bölüm 2 Şans ? Wladı aslanlar gibi yendi joshua takamıda sayıyla round vermeden yenecekti wladın çorabı etmeyecek ortizle yendiği povetkinle dövüşecekken… Devamını oku »

        Claymaker
        Claymaker
        3 yıl önce
        Reply to  Deontay_Wilder

        muhammed ali afrikanın göbeğinde stadyumlarda dövüşmedimi ?

        stadyumda maç yapmayla boks neyini satıyorsun ?

        dcmstr
        dcmstr
        3 yıl önce

        iyi güzelde adam haklı canelo örneği populiterlik 4 kemerli golovkin kemersiz canelodan az para aldı 2. sırada çıktı ringe wilder son macından 1 milyon aldı jashua 15 milyon aldı parker nekadar alıyor sanıyorsunuz ki yüzde 20 si 4 milyon yapıyor kimse salak değil herkes para kazanma peşinde

        dogannn
        dogannn
        3 yıl önce

        Dediklerinde haklılık payı var ama özellikle parker konusunda çok haksız. Parker da dünya şampiyonu ve ciddi rakiplerle karşılaştı. Adama yüzde 20 derseniz tabiki kabul etmez tam bir saçmalık. İngiliz olman veya wlad i devirmen yüzd 80 alman gerektiği anlamına gelmez. Parker maçı bence 40 60 olmalı evet joshua fazla almalı ama o kadar da değil hadi olsub 30 70. Ama… Devamını oku »

        Garyosullivan
        Garyosullivan
        3 yıl önce

        80-20 kulağa az gibi geliyor. Fakat joshuanın maçında % 10 bile alsanız, muhtemelen bu rakam parker ve wilder için kariyerlerinde aldıkları en büyük para olur. Joshuanın ekonomik değeri çok büyük. Sezarın hakkı sezara.

        Kızılderelı
        Kızılderelı
        3 yıl önce
        Reply to  Garyosullivan

        +1

        klıtschko
        klıtschko
        3 yıl önce

        adam noktayı koymuş joshuayı sevmem ama adam haklı wilder joshuanın karşısına çıkmayı neden hakediyor kimi yendide kendini kanıtladı ? parkerde %20 yi kabul etmeli arkadan gelen bi povetkin var ondan o kadar para kazanamaz

        Garyosullivan
        Garyosullivan
        3 yıl önce
        Reply to  klıtschko

        Aynı şeyler umarım whyte için de söylenir.

        Tek kral DEONTAY WİLDER
        Tek kral DEONTAY WİLDER
        3 yıl önce

        Benim anladığım kısacası bütün kapıları kapamış parker ile wilderin yüzüne… ben artık bu olaya ticari acıdan bakıyorum demeye getirmiş..maç yapayım kemeri alayım demiyor sadece yüzdeleri konuşmuş parasal mevzular yani.. bu adam biraz sinsi kim ne derse desin.. bize gelen bir teklif yok diyor ama wilder aleni meydan okudu işte sen okey dersen bu iş olacak sadece insanların gözü önünde tamam… Devamını oku »

        klıtschko
        klıtschko
        3 yıl önce

        adamlar bu işi para için yapıyor dostum malesef ve bu onların hakkı yoksa wilderde joshuayı dövmek istediğinden deği para için atar yapıyor

        Tek kral DEONTAY WİLDER
        Tek kral DEONTAY WİLDER
        3 yıl önce
        Reply to  klıtschko

        Hem maç yaparım tamam diyip işin içine para sokmak biraz ayıp gibi.. yani parkera yüzde 20 verecek adam wildera ne kadar verecekki.. zaten maçlarını illa ingilterede yapmak istiyor buda anlamsız.

        Bedir Altın
        Bedir Altın
        3 yıl önce

        biraz mı? edi hörn ün akıl hocası olduğu joshua paradan başka şey düşünmüyordur. bir de takam maçından sonra seyirciye kimi istiyorsunuz? diye dalga geçer gibi soruyor, seyirci wilder diyor. sonra da gülüyor seyirci burda maç yapmamı istiyor, diyor. tabi yersen. yiyen var mı? olmaz olur mu?

        Tek kral DEONTAY WİLDER
        Tek kral DEONTAY WİLDER
        3 yıl önce
        Reply to  Bedir Altın

        +1000

        tipitip
        tipitip
        3 yıl önce

        +1…..Zaten bir ara daldım, konu emlak piyasası sandım.

        Bedir Altın
        Bedir Altın
        3 yıl önce

        İngilizlerin spor gazetesi Sun: Joshua aşırı derecede fazla olan kaslarını eritmeli yoksa wilder a kaybeder. Aşırı kas meselesini buradaki joshua fanları joshua yı tanımazken (en azından burda değillerdi) 2-3 yıl önce joshua şampiyon olmadan diyorduk ama yeni fanların abileri olur mu efendim ona göre antreman yaptırıyorlardır gibisinden cevaplar veriyorlardı.
        https://www.thesun.co.uk/sport/4881647/anthony-joshua-weight-deontay-wilder/

        conan
        conan
        3 yıl önce
        Reply to  Bedir Altın

        bedir kardeşim bizim burdaki boşua fanları bokstan ve boksörden daha iyi anlar. o gazetedeki yazar bilmeden yazmış 😀

        Bedir Altın
        Bedir Altın
        3 yıl önce
        Reply to  conan

        🙂

        Kızılderelı
        Kızılderelı
        3 yıl önce

        tamam wilder ve parker de para konuşmasınlar bu maçlar olsun dimi
        Joşua paracıysa wilder ve parker para ne olursa kabul etsinler

        ilydream
        ilydream
        3 yıl önce

        charles martini yendi aldı kemeri diğer kemer sahiplerini de oyle zannediyor 16 bana 2 sana ben popülerim mikimin popüleri bide yukarıda birileri canelo ile kıyaslmış bu salatayı canelo golovkin gelir dağılımı 50-50 idi bilginiz olsun once çıkma şartını 50-50 olduktan sonra kabul etti ggg yani sen bir şampiyona 20 verirsen maça çıkmaz dilin maçındaki anlaşma 50-50 olsun diyor hearn wilder… Devamını oku »

        PovetkinG
        PovetkinG
        3 yıl önce
        Reply to  ilydream

        Yalan soyleme 60 a 40 paylastilar 3 kemer ggg de olmasina ragmen canelo cokti once ringe wilder de bu maci istiyorsa joshua nin sartlsrini kabul etcek yada joshuadan once davranip parkeri yenip doger kemeride alcal

        ilydream
        ilydream
        3 yıl önce
        Reply to  PovetkinG

        tamam 60-40 olsun 80-20 nedir arkadaş siz hala jaşuayı canelo ve ggg ile aynı kefeye mi koyuyorsunuz o zaman wilder para almadan çıksın hayrına ne olacak canım kemerimi satmıyorum desin helal olsun gene demezsiniz siz wilder senin povetkinle rusyada 50-50 dovüşmeye gitti senin adam doping kullandı da kaçtı mına kodumun sashası doping kullanmayaydı konuşamıyacaktın hatta wilderin ilk roundda paketlediği stiverneye… Devamını oku »

        Cemal
        Cemal
        3 yıl önce
        Reply to  ilydream

        Wilder kimi yendi de yarı yarıya %50 alacak ?

        Wilderde tek kemer wbc var. Joshuada 3 kemer var gelin alın alabilirseniz diyor.

        Hotter
        Hotter
        3 yıl önce

        Joshua tarafıma resmi

        Bedir Altın
        Bedir Altın
        3 yıl önce

        peki takam maçından sonra seyirciye: kimi istiyorsunuz? diye sormuyormuydu

        Tek kral DEONTAY WİLDER
        Tek kral DEONTAY WİLDER
        3 yıl önce
        Reply to  Bedir Altın

        İlla maçlarını 80 bin kişiye yapacak kendi taraftarlarının önünde…. yani kendine yem arıyor Takam maçındaki gibi bi hakemde bulursa tadından yenmez

        Bedir Altın
        Bedir Altın
        3 yıl önce

        onu da kabul etmez bence. şimdiden adamın şartlarını dayatması bu işin olmasında çok da niyetli olmadıklarını gösteriyor. %80 %20 nedir ya. joshua yı whyte, brezeale gibi boksörlerin karşısına çıkarınca da dünya kadar para kazanıyor neden risk alsın. işi yokuşa sürüp bu maçın olmaması için elinden geleni yapacaktır hörn.

        conan
        conan
        3 yıl önce
        Reply to  Bedir Altın

        +1500 bedir kardeşim

        Hotter
        Hotter
        3 yıl önce

        joshua tarafıma resmi bir anlaşma talebi gelmedi diyor. wilder sadece meydan okudu. ama gidip resmi bi şekilde anlaşsın, şartları otursunlar konuşsunlar olursa olur olmazsa olmaz. artık bu işler paraya bakıyor eskisi gibi değil.

        Tek kral DEONTAY WİLDER
        Tek kral DEONTAY WİLDER
        3 yıl önce
        Reply to  Hotter

        Hotter selamlar kardeşim.. şimdi taraflar konuşsun diyor ama diğer taraftan yüzde 20 veririm işinize gelirse diyor böyle anlaşma olurmu.. bu adam lafının adamı değil ben bunu anladım işin içine para lafı giriyorsa mide bulanıyor bu bir gerçek

        tipitip
        tipitip
        3 yıl önce

        Röportajın bir yerinde ayıptır unvan ve kemer satılmaz gibisinden konuşmuş ama başka bir yerinde de alttan alta ben kemerleri mi yüzde seksen orana satıyorum diye ilan vermiş…

        Tek kral DEONTAY WİLDER
        Tek kral DEONTAY WİLDER
        3 yıl önce
        Reply to  tipitip

        Yaşa kardeşim aynen dediği gibi..

        tipitip
        tipitip
        3 yıl önce

        bu karşılaşma işini acilen bu düzeyde bir konudan kurtarmak gerekir…Maç gelecek gibi, bence caşua da hazır sadece pazarlığı kızıştırıyor… wilder menajerleri, bizim kayseri den iki esnafı yanlarına alıp hemen görüşmeye gitmeli…

        Tek kral DEONTAY WİLDER
        Tek kral DEONTAY WİLDER
        3 yıl önce
        Reply to  tipitip

        Ahahaha 🙂 alem adamsın tipitip aklına nereden geldi 🙂 kayserili fikri süpermiş gerçekten 🙂

        Hotter
        Hotter
        3 yıl önce

        as kardeşim. ya para giricek tabi işin içine. eddie hearn paragöz adamın teki. bu yüzde 20 fikri hearn’dan çıkmıştır sonuçta o ayarlıyor herşeyi. bu para olayları artık olmazsa olmazı boksun. anca rocky filminde olur paraya bakmadan dövüşürüm demek. clubber rocky ‘ye onunla istediği zaman istediği yerde bedavaya dövüşebilirim diyordu, şimdi bunu diyebilecek boksör yok 🙂

        conan
        conan
        3 yıl önce

        edi hörn ölümü gösterip sıtmaya razı etmek istiyo. 80-20 teklif edecek. karşı taraf kabul etmeyince de “gördünüz işte, boşuaya boşluna meydan okuyorlar, aslında korkuyorlar” diyecek.

        lenolewis
        lenolewis
        3 yıl önce

        aj doğru demiş derdiniz unvan maç ımı kendinizi pazarlamak mı?.wilder tamda o dediğini yapıyor kemeri sulimanla pazarlamaya çalışıyor yersen.

        Deontay_Wilder
        Deontay_Wilder
        3 yıl önce

        görende joshua bu işi manevi olarak yapıyor herhangi para beklentisi yok sanar..
        ulan size milyon dolarlar verilmese kaçınız çıkıp ağzınızın burnunuzun dağılmasına izin verirsiniz..
        herkes zaten çok idealist para hep arka planda zaten..

        Abdullah yılmaz
        Abdullah yılmaz
        3 yıl önce

        rakip kemeri satıyor diye %20 lik bir pay ile mi maçı kabul etmeli. paylar iki tarafı da tatmin edecek düzeyde olması gerekmiyor mu ?

        conan
        conan
        3 yıl önce

        leno herkes naz yaparsa o zaman bu maçlar olmaz. kimse kusura bakmasın. 50 ye 50 anlaşılır, mekan konusunda sürünceme olursa, kura çekilir kazananın istediği ülkede maç yapılır.

        Cemal
        Cemal
        3 yıl önce
        Reply to  conan

        senin wilderin %50 alacak kimi yendi ? Wilderi tanıyan bile yok wilder para etmiyor.

        Adamda bunu söylüyor. Sosyal medyadan sallamakla olmuyor diyor alabilirsen gel al kemerleri diyor.

        Hotter
        Hotter
        3 yıl önce

        kemeri pazarlamaya çalışıyorlar demiş joshua, ama oda kendi popülaritesini satmaya çalışıyor. tamam senin maçların çok iyi para getirebilir ama sonuçta rakibinde senin yaptığının aynısını yapacak çıkıp dövüşecek. biraz adil olmaları lazım. pastanın büyük kısmı hep bize gelsin peşindeler. dediğim gibi onlar kemerlerini satıyor diyorsan sende popülariteni satmaya çalışıyorsun.

        conan
        conan
        3 yıl önce

        benim tanıdğım edi hörn, 80-20 teklif eder, pazarlıkla en fazla 65-35 e çıkar. bunu da ne parker ne de wilder kabul eder.

        ama parker 60-40 a imza atabilir diye düşünüyorum.

        conan
        conan
        3 yıl önce

        wilder 50-50 dışında bir sözleşmeye imza atmaz. ama ingilterede maça çıkmayı kabul edebilir.

        Cemal
        Cemal
        3 yıl önce
        Reply to  conan

        wilder kabul etmezse o zaman çöplerle maç yapar emekli olana kadar.

        Çünkü 3 kemer joshuada söz sahibide o. Alabilirseniz gelin alın diyor özetle.

        munzevi
        munzevi
        3 yıl önce

        Boks maçlarında gelir dağılımına yüzdesel olarak bakmak her zaman doğru sonuç vermez. Şu anda ağır siklet arenasında en fazla gelir getiren maçları yapan isim Joshua. Eddie Hearn uyuzun önde gideni olabilir ama adam işinin piri, pazarlama dehası. Joshua-Parker maçının %20 geliri muhtemelen Parker’ın bugüne kadar çıktığı bütün ünvan maçlarının toplam gelirinden fazla olur.

        enrike
        enrike
        3 yıl önce

        parker 65/35 vilder 40/45 almalı en fazla. şimdi sezarın hakkı sezarı buradaki tatlının kaymak tarafı joshuaysa fazla pay alması normal wilder maçında 50/50 olursa adaletsiz olur. 3 kemer joshuada 1 tane wilderda %20 % 30 ayıp olur ama %40 bencede ideal olmalı maç için.

        WildervsJoshuaa
        WildervsJoshuaa
        3 yıl önce

        Korkak joshua bahenelere siginiyor yine yok teklif gelmemiste yok kemerini pazarliyormusta . wilder acik acik kontrat imzalicak iste senin kokrkak yalanci poromotorun teklif verse adam direk imzalicak . bu maca sanki yayinci mi bulamican al iste yalanlara bak korkaklar.

        Tek kral DEONTAY WİLDER
        Tek kral DEONTAY WİLDER
        3 yıl önce

        +1000

        Cemal
        Cemal
        3 yıl önce

        Wilderin promotöründen Hearn e gelen teklif yok. Wilder sosyal medyadan boş atar yapıyor.

        3 kemer Joshuada benim şartlarımla maça çıkacağız diyor özetle.

        Alabiliyorsanız gelin alım kemerleri diyor. Ama benim şartlarımda dövüşeceğiz diyor.

        hitmonchan
        hitmonchan
        3 yıl önce

        Yuzde 66 ya 34 adil olurdu iki maç için de. Ama parker yerine seneye kemer sahibi bir povetkin’le yaparsa daha riskli olur ama çok daha yüksek paralar kaldırır joshua. Wilder içinse ben danışıklı bir durum olduğunu düşünüyorum. 1 buçuk 2 yıl sonrası için maçı pazarlıyorlar şimdiden.

        GENNADYMUSTAFA
        GENNADYMUSTAFA
        3 yıl önce

        Joshua gerekli açıklamayı yapmış. Bu wilder maçı olmaz wilder çok yüksek para istiyo, wilderin önce parkeri aradan kaldırması gerekiyo.sonra 3 kemer joshua, 2 kemer deontay çarpışma ozaman olabilir.
        Ya da povetkin gelir parkeri yer, sonra joshua maçına povetkin çıkar

        fix1
        fix1
        3 yıl önce

        aj parayı düşünüyor 🙂 Ya ne düşünecekti? Sen işe ne diye gidiyorsun? wilderin maç teklifleri hava civadır. videodan değil adam gibi teklif götür. wilder korkağın tekidir. aj maçından önce adam gibi bir rakiple maç yapmamışsın. povede ve ortizde doping çıkarmışsın. sonrada laf ola beri gele ayağına aj ye video çekmişsin. kim yer? “kadir” bile bu saatten sonra yemez. parkera gelince… Devamını oku »

        GENNADYMUSTAFA
        GENNADYMUSTAFA
        3 yıl önce

        Parker da zaten joshuayı yenemeyeceğini bildiği için bari kemeri satim kafasında joshua haklı. Gerçekten yenebileceğine inansa parker, bu maça her türlü çıkar. Paranın kokusununaldılar, sırayla, fury,wilder,parker koşuyolar. Joshua yeni dönemin efsanesi oldu bile siizin haberiniz yok. Joshua fanı deyilim, sevmemde

        GGG
        GGG
        3 yıl önce

        Ne diyor lan bu? Kendi söylediğiyle çelişiyor gerizekalı. Senin promotorün daha şerefsiz daha çok para getiren bir maç ayarlayabilir diye adamlar senin çöplüğünde seninle maç yapmak zorunda mı? Gözlerinden korku akıyor caşuva. Çok fena silineceksin tarihten

        Tek kral DEONTAY WİLDER
        Tek kral DEONTAY WİLDER
        3 yıl önce
        Reply to  GGG

        joshua edi horn ün ağzıyla konuşmuş resmen…

        Tek kral DEONTAY WİLDER
        Tek kral DEONTAY WİLDER
        3 yıl önce
        Reply to  GGG

        Kime dedin poloblue

        PovetkinG
        PovetkinG
        3 yıl önce

        Anlasilan o ki povetkin kemeri almadan parkeri aradan çıkarmak istiyor çünkü bu şartları wilder powe kabul etmez ayrıca ruslar poweyi ingilterede yalnız bırakmaz joshua rusyaya gelir ordan çıkabilirmi bilmem

        Bedir Altın
        Bedir Altın
        3 yıl önce

        Ali be senin gibisi gelir mi? “Vietnamlılar bana hiçbir kötülük yapmadılar ki onlarla savaşayım.” diyerek Vietnam savaşına gitmediği için 5 yıl hapis ve 10 bin dolar para cezasına çarptırıldı. Lisansı ve pasaportu elinden alınınca dava süresince maddi sıkıntılar yaşadı ve iflas ettiğini açıkladı. Ailesinin yardımı ve üniversitelerde para karşılığı yaptığı konuşmalarla geçimini sağladı. 1970’te temyiz davasını kazanıp tekrar boksa döndü.… Devamını oku »

        Claymaker
        Claymaker
        3 yıl önce
        Reply to  Bedir Altın

        Üstüne davayı kazandığı için karşı dava hakkı doğdu büyük miktarda tazminat alabilirdi
        Bunu para için yapmadım inancım için yaptım diyerek dava açmadı Ali

        Prorsum
        Prorsum
        3 yıl önce

        Ben açıklamadan tatmin oldum parayı veren düdüğü çalar ayrıca belki anlaşma zemini bulabilirler ama anladığım kadariyle masaya bile oturulmuyor wilder’ın promotörü hearn gibi satamaz dolayısiyle wilder’ın masaya koayacağı teklif kendisi için bile zararlı olacaktır öbür taraftan pazarlıklara %30 alsa tüm kariyeri boyunca kazandığı para’nın toplamından daha fazla kazanır tüm bunların haricinde madem para bu kadar birinci derece önemli o zaman… Devamını oku »

        Prorsum
        Prorsum
        3 yıl önce

        Mobilden yazıyorum çok yazım hatası olmuş kusura bakılmasın lütfen
        herkese selamlar

        tipitip
        tipitip
        3 yıl önce
        Reply to  Prorsum

        böyle şeylere hiç takılmayalım… Ben de yazarken konuşuyormuş, muhabbet ediyormuş edasıyla yazıyorum…ilkokul hocamız görse diplomayı geri ister…Sıkıntı yok Prorsum kardeşim, selamlar…

        safkan
        safkan
        3 yıl önce

        Puleve %30 vereceklerdi diye hatırlıyorum. Kemer satma diye bir şey yok, o zaman zamanında tyson da holye popilerliliğini sattımı diyecez ya da holy lewise. Bu alemde kim popilerse o daha fazla pay alır, önemli olan seyircinin istediği maçlardır. Joshua şimdiden bu kadar az pay veriyorsa ileri de rakiplerinin vay haline, wlad da bu politikayı uygulardı, almanya da psikolojik olarak ezerdi… Devamını oku »

        PovetkinG
        PovetkinG
        3 yıl önce

        Boksa ilgi duyan kardeşlerimin 16 .raund adlı filmi izlemişse izlemesini öneririm . Irkçılık sebebinden siyahi bir boksör olan Hurricane ( Kasırga ) Joe Carter adlı orta sıklet dünya şampiyonu boksöre atılan cinayet suçlaması ve suçsuz yere 10 yıl hapis yatışını anlatıyor lütfen izleyiniz

        tipitip
        tipitip
        3 yıl önce
        Reply to  PovetkinG

        Danziel washington ‘un unutulmaz filmiydi, çok duygusaldı junki…Bu arada povetkin ile ilgili gelişmeler den anlık haber et bizi kardeşim, ben de yakın takibe aldım onu…

        PovetkinG
        PovetkinG
        3 yıl önce
        Reply to  tipitip

        Hammer maçı boxrece girildi kendisi çok mutsuz hammer la dövüşceği için büyük maçlar istiyor wbc deki ban süresi kalkıyor listeye ilk 15 den girecek muhtemelen ama artık bir eleme maçına da çıkmak istemiyor tek şansı wbo kemerini parker dan almak burada asıl sorulması gereken soru şu parker wbo kemerini kaybedebilecegi bi maçta povetkine karsı kemer koruma macınamı cıkar yoksa joshua… Devamını oku »

        Tek kral DEONTAY WİLDER
        Tek kral DEONTAY WİLDER
        3 yıl önce
        Reply to  PovetkinG

        Hammerı rahat döver povetkin için güzel bi prova olur .. ama ona kemer maçları yaptiracaklarmi orası belli değil…

        tipitip
        tipitip
        3 yıl önce

        kesinlikle haklısın. Parker kemeri elindeyken caşuayla yapmak isteyecektir, işin maddi tarafı da var üstelik….povetkin seçeneği dediğin gibi riskli olur, bence de…Povetkini ringde görmek için sabırsızlanıyorum… doping aldı ya da almadı, geçmişe mazi…Şuan ağır sıkletin ona çok ihtiyacı var..

        PovetkinG
        PovetkinG
        3 yıl önce
        Reply to  tipitip

        +100 zaten agır sıklet tarihin en kısır dönemini yaşıyor bu kadar yetenekli bir adamı izleyememek bizler için kayıp seversin sevmezsin begenirsin begenmezsin ama adam hiç bir maçtan kaçmıyor garip bahaneler arkasına sığınmıyor artık doping meselelerini konuşmak istemiyorum çok temiz bir dünya da yaşadığımızı düşünmüyorum hiçbir konuda burada ortiz povetkin browne gibi adamları eleştirmek kolay ostarine meldonuim bir insanı hulka çevircek… Devamını oku »

        tipitip
        tipitip
        3 yıl önce
        Reply to  PovetkinG

        Bir de bu doping konusu için cezadan ziyade önleyici tedbirler arttırılmalı… Artı doping almış olsa dahi yıllarca mahkum edilme fikri yersiz, böyle olunca boksseverler de cezalandırılmış oluyor, hele hele böyle bir zamanda…Ceza dan önce tedbir seçenekleri arttırılmalı, cezalar da dediğin gibi pozitif ve caydırıcı olmalı…Ceza verilmeli ancak önü tamamen kapatılmamalı bir sporcunun, çocuk yaramazlık yaptı diye öldürülmez…

        PovetkinG
        PovetkinG
        3 yıl önce
        Reply to  tipitip

        Yani birde bilemezsinki abi kendini istedigin kadar sakın bir restoranta gittigimizde hangimiz yemegin içine koyulanları görebiliyor veya aldıgın her ilacın recetesini okuyormusun insan sürekli bunlarla yaşayamazki mesela dün acıklanan belgelere göre bermane macındaki doping meselesi vücuda isteyerek alınmış bir madde değilmiş ryabinski acıklama yaptı wbc tarihinde ilk defa böyle bir karar aldı diye ee yazık olmadımı yani bugün bermane yi… Devamını oku »

        tipitip
        tipitip
        3 yıl önce
        Reply to  PovetkinG

        Toprak sahipleri anız yaktığı, toprak daha fazla mahsul versin diye ilave zirai ilaçlar tarlalara atıldığı müddetçe zararlı kimyasal maddeleri vücudumuza almaktan kaçamayız…Geçen karşılaştım doktor bile artık muadil ilaç yazıyor, ne hallere düştü tıp… Povetkin konusuna dönersek, umarım masum ve bilinçsiz bir nedenden ötürü kullanmıştır o maddeyi…bilerek almış olsa bile yeniden dönmesini istiyoruz ağır sıklette…olan oldu artık…Kemer sahibi şampiyonların büyük rakiplere… Devamını oku »

        Hotter
        Hotter
        3 yıl önce
        Reply to  tipitip

        çok doğru tipitip üstad +2017

        Khan W.
        Khan W.
        3 yıl önce

        Durum aslında ‘ben olsam’ diyerek yazdığın gibi.Poverkin-Hammer maçı final elemesi olarak kabul edildiği günden beri J.Parker’ın ekibi Joshua maçını ön plana çıkarmaya başladı.Yüzde 20 veriyorlar olmaz yüzde 40 isteriz demelerine çok aldırış etmemek lazım yüzde 25 i kopardıkları anda kontratı imzalayacak durumdalar çünkü bu maçı şimdi almazlarsa WBO onları yaz aylarında Povetkin’le ringe çıkmaya zorlayabilir.

        Khan W.
        Khan W.
        3 yıl önce
        Reply to  Khan W.

        Tabiki Joshua ve Eddie Hearn’de bu durumun farkında.Ekibinin Joshua’ya çizdiği plan;
        1)Mart ayında J.Parker
        2)Tarihte sıkıntı olmazsa WBA zorunlu ünvan koruması ( muhtemelen Pulev)
        3)Amerika’da J.Miller (Wach’ı geçebilirse)
        İkinci ve üçüncü şık WBA’in durumuna göre yer değiştirebilir.

        Khan W.
        Khan W.
        3 yıl önce
        Reply to  Khan W.

        Wilder için 4 yol var ;
        1)d.breazeale,c.martin,o.rivas,a.kownacki dörtlüsünden birini seçmek (breazeale ve martin dışındakilerin kabul edeceğini sanmıyorum)
        2)d.whyte ‘ın teklifini değerlendirmek
        3)t.bellew-d.haye maçının galibiyle maç (amerika’da ingiliz rakiple maça çıkma opsiyonu)
        4)J.Parker maçını Joshua’dan önce kapmak (Doğru seçenek bu olur ama seçer mi soru işareti)

        Khan W.
        Khan W.
        3 yıl önce
        Reply to  Khan W.

        Povetkin için malesef tek yol WBO final elemesini geçip 2019’a kadar beklemek.WBA’den sürpriz bir yol açılır da Pulev devre dışı kalırsa belki iş değişebilir.Ama WBC’de yolu bir şekilde yine tıkanacaktır.WBC başkanı Povetkin’i Ortiz’le bir final elemesine zorlayabilir.

        Ali_lewis_tyson
        Ali_lewis_tyson
        3 yıl önce
        Reply to  Khan W.

        Siteyi uzun zamandir takip ediyorum ..boksla la ilgili teknik analizler yapan degerli uyeler var birde gundemi guzel degerlendiren isabetli yorum yapan arkdaslar var khan w.senin yorumlarinda guzel coguna katiliyorum

        Tek kral DEONTAY WİLDER
        Tek kral DEONTAY WİLDER
        3 yıl önce
        Reply to  Khan W.

        Whyte 1.sıraya yükselmiş o yüzden wilder ile breazeale maçı suya düştü wilder mecburen Whyte ile yapacak…

        Khan W.
        Khan W.
        3 yıl önce

        Whyte 1.sırada ama zorunlu rakibi konumunda değil henüz.WBC Whyte ı daha sonra zorunlu rakip olarak atayabilir ama Whyte-Breazeale final elemeside önerebilir.
        Stiverne maçını zorunlu ünvan koruma maçı olarak yaptığından şu anda Wilder’in ilk 15’ten herhangi bir rakibe gönüllü olarak teklif götürme hakkı var.Whyte’ın teklifi yüksek olduğu için anlaşabilir ama diğer opsiyonların tamamı açık şu an Wilder için.

        Tek kral DEONTAY WİLDER
        Tek kral DEONTAY WİLDER
        3 yıl önce
        Reply to  Khan W.

        Dedigin gibiyse bu sefer wilder Whyte ı tercih edebilir yüzde 60 hemde daha güzel para kaldıracağı icin yüzde 40 da Amerikalı olduğu için breazeale maçınada yönelebilir ..opsiyon dediğin gibi eğer wilderda ise hem joshuaya göz dağı vermek için Whyte ile maç yapması daha muhtemel duruyor… senaryom nasıl güzel olmuş dimi 🙂

        Khan W.
        Khan W.
        3 yıl önce
        Reply to  Khan W.

        Kesinlikle güzel olmuş…
        Bu aralar tüm Wilderlar çok formda 🙂

        IRON TYSON
        IRON TYSON
        3 yıl önce

        Çok okkalı konuşmuş.Herkes ettiği kadar hesabı

        Kara Papak
        Kara Papak
        3 yıl önce
        Reply to  IRON TYSON

        +999999999999

        Kara Papak
        Kara Papak
        3 yıl önce

        Meydan okuma ile değil masaya şartlarla gelinir. Adam popüler ve popülaritene göre konuş demiş. Adsam haklı dağılın vildircilerr(pardon basketbol kırmacılarrrr )

        Arsenik Cemal
        Arsenik Cemal
        3 yıl önce

        %20 ne lan? Takam bile o kadar aldı. Parker kemer sahibi olmasa bile en azından %25 i hak ediyor. Kemer birleştirme maçında herife %20 teklif ediyorlar. Üstelik maç ingiltere de olacak. Afedersinizde yani Parker dan bi donunu indirip, domalmasını istememişler.

        Tek kral DEONTAY WİLDER
        Tek kral DEONTAY WİLDER
        3 yıl önce
        Reply to  Arsenik Cemal

        Reis bu joshua yı bu kadar sisirirlerse yakında onuda isteyecekler don mon kalmayacak kimsede

        Claymaker
        Claymaker
        3 yıl önce
        Reply to  Arsenik Cemal

        Takam %10 bile alamadı hocam 1 milyona 10 milyon sterlin olarak diye hatırlıyorum

        Arsenik Cemal
        Arsenik Cemal
        3 yıl önce
        Reply to  Claymaker

        pulev 5 milyon alacaktı %20 ye anlaşmışlardı. daha sonra da sitede biri takam ı aynı paraya ayarttıklarını söylemişti sanki(acaba yanlış mı hatırlıyorum). ama dediğin gibi olmasının pek bir önemi yok zaten. kemer birleştirme maçında parker daha fazlasını hak ediyor. hatta takam yerine pulev i koyabiliriz. 36 yaşındaki kemersiz pulev ile kemer sahibi genç bir parker aynı parayı almamalı.

        Yusuf Can Furat
        Yusuf Can Furat
        3 yıl önce
        Reply to  Arsenik Cemal

        Kemer birleştirme maçında kemir olan %60 mı almalı sence? Kısmen Challanger konumundakine ödül verir gibi maç ikramiyesi verilmez. Bu kadar korkma. Parker, kemerleri alabileceğine bu kadar eminse %20’ye bile oynar.Kaybedeceğim paraya değsin mantığını anlamak çok zor değil. Sana çok mu zor geldi?

        Prorsum
        Prorsum
        3 yıl önce

        Eyv sayın tipitip eksik olmayın 🙂 bu arada maaşallah herkes boks politikaları üzerine ihtisas yapıyor gayet formda gördüm beyler tebrik ederim 🙂

        ATABEY 51
        ATABEY 51
        3 yıl önce

        yahu kendi promotörü demedimi wilderi kimse tanımıyor onun tanınması iyi reklam edilmesi lazım ondan sonra maç olabilir diye. Kliçko haricindeki hangi rakibi çok tanınıyor du joshuanın. Maç yapmamak için promotörü bunu derken joshua teklif gelsin diyor. Parker a da %20 yi kabul etmiyor kemerini mi satıyor diyor. Madem öyle kemer mi satıyorsun diyorsun sen %80 alırken asıl kemer satan kendin… Devamını oku »

        Cemal
        Cemal
        3 yıl önce
        Reply to  ATABEY 51

        3 kemer adamda alabiliyorsanız gelin alın diyor. Benim şartlarımda karşılaşacağız diyor.

        conan
        conan
        3 yıl önce

        Buruzer dangalağı gerçek nikin ne sen onu söyle? Sahte niklerle üstüme gelmeyin

        conan
        conan
        3 yıl önce
        Reply to  conan

        sus lan şerefsiz troll. hangi kimlikteysen ortaya çık ahlaksız troll.

        Claymaker
        Claymaker
        3 yıl önce
        Reply to  conan

        Kişisel hakaret etmeyin kimseye cıvkını çıkarmayın
        Conan yıllardır böyle sizi hatırlamıyorum

        Saldırmayın birbirinize prolololu
        Ortalık karışık sen nerden çıktın

        Arsenik Cemal
        Arsenik Cemal
        3 yıl önce

        ben hala şoktayım %20 ne? kemer birleştirme maçında ev sahibi olacaksın ve rakibe %20 pay vereceksin. nasıl bir mantık lan bu? kimse bu saatten sonra joshua wilder a parker a meydan okuyor demesin. parker ın o oranı kabul etmesi için öküz olması lasım. kemer sahibi parker 38 yaşındaki takam la aynı oranda para alacak. var mı lan öyle bi dünya.… Devamını oku »

        Arsenik Cemal
        Arsenik Cemal
        3 yıl önce

        videoyu yeni izledim çıldırmak üzereyim birde parker a laf ediyor. ulan 38 yaşındaki cüce takam a neden %20 verdiniz o zaman? birde joshuayı haklı bulanlar var ya. arkadaşlar lütfen objektif olun. kemer sahibi 25 lik parker ın değeri takam ile aynı mı?

        Cemal
        Cemal
        3 yıl önce
        Reply to  Arsenik Cemal

        Parker da top class boksörleri yenmedi. Yaşı genç birkaç iyi seviyedeki boksörü yenip wbo yu aldı.

        Joshua da 3 kemer birden var adamın wildere ve parkera rest çekmesi normal.

        Arsenik Cemal
        Arsenik Cemal
        3 yıl önce
        Reply to  Cemal

        %20 sana göre normal yani.

        Cemal
        Cemal
        3 yıl önce
        Reply to  Arsenik Cemal

        %30 parker için normal o da yendiği rakiplere göre. wildere %30 bile fazla adamın en iyi rakibi stiverne idi. Tam bir çöp koleksiyoncusu.

        ATABEY 51
        ATABEY 51
        3 yıl önce

        kemerlerini mi satıyorlar diyor kendisi %80 i alırken demek ki bu adam tamamen kemerini korumayı düşünüyor para umrunda filan değil :))

        Yasin Yavuzyılmaz
        Yasin Yavuzyılmaz
        3 yıl önce

        joshua’nın lafları üstüne laf edilemez, konuyu gayet açık anlatmış. (wbc zaten wilder’ın menajerinin joshua’ya teklif için gitmesine izin vermez, değişik bir federasyon.) Sadece parker olayı konusunda eksik bilgiler var, aralarındaki durumu hearn açıklamalı. neye göre %20? kemer başına mı? düz mantık mı yapıyorlar? 3 kemer joshua’da, 1 kemer parker’da yani 4 kemer %100 üzerinden %75 – %25 olarak saçma bir… Devamını oku »

        mostwanted
        mostwanted
        3 yıl önce

        para önemli değilse çık daha düşük bir yüzdeyle oyna.adamları eleştiriyorsun ama kendin de aynı şeyi yapıyorsun

        Hayrettin Saygın
        Hayrettin Saygın
        3 yıl önce

        Bu maça (olası wilder maçı için) olan ilgi çok da ciddi değil dedikten sonra söylediği hiçbir cümlede gerçeklik ve iyi niyet olmadığını düşünüyorum. parker nasıl para kazanmak istiyorsa sen de aynı şey senin içinde geçerli, sen o zaman daha az kazanacağın bir maça çık da diyelim ki şan şöhret için bunları yapıyorsun. kimse durduk yere gidip tona yakın gücte yumrukları… Devamını oku »

        Hayrettin Saygın
        Hayrettin Saygın
        3 yıl önce

        Kemer sahibi olmakla alakası yok, amir brooktan 80-20 istiyordu üstelik kabul de edilmek üzereydi, canelo maçı çıkmasa idi, üstelik kemerleri olan brook du. joshua wilder-parker-ortiz-haye-povetkin-pulev-fury harici herkese %20 verebilir, hatta daha az da ama parker a %20 demek ne demek ya, altı üstü 5-6 tane adam akıllı ağır siklet var, onları da elinde bulundurduğun maddi güçle bu kadar ezdirmek bu… Devamını oku »

        serhat king
        serhat king
        3 yıl önce

        streoid insanı joshuadanda,kaçak şişman furydende,şu bir sürü saçma sapan boksör bozuntularındanda sıkıldım açıkçası.
        wlad ın ambargo koyduğu uzun yıllar bile bu zamandan iyiydi.
        herşey şov olmuş herşey para olmuş şimdi boksörlerde kalite düştü kazandıkları para arttı.

        Tugay Özay
        Tugay Özay
        3 yıl önce

        Joshua burda açıkça rest çekiyor. Sizin ederiniz %20 diyor. Wilder ya da Parker’ın yapması gereken, eğer ki Joshua’dan korkmuyor ve daha iyi olduklarını düşünüyorlarsa bu resti görmek ve kimin %20 ettiğini ringte göstermektir. Biz %20 lik adam mıyız deyip Gurur yapmaya gerek yok. Bugün değil yarın kazanırlar. İşin ucunda 3 kemer var. Bir boksör için en iyiyi yenmek ve kemer… Devamını oku »

        Cemal
        Cemal
        3 yıl önce

        Joshuanın kaçtığını düşünenler korkak olduğunu düşünenler nerede ?

        Adam noktayı koymuş. Anlayana 🙂 🙂

        Cemal
        Cemal
        3 yıl önce

        3 kemerde elinde Joshuanın. wilder kimi yendi de daha fazla para alacak ?

        Parkerda çok iyi boksörlerle karşılaşmadı henüz. Yaşı genç birkaç iyi boksörü yenip wbo yu aldı.

        Joshua bu konuda haklı 3 kemerde adamda. Benim istediğim şartlarda karşılaşacağız diyor. 3 kemer onda adam söz sahibi isteyen alabiliyorsa gelsin alsın diyor.

        Cemal
        Cemal
        3 yıl önce

        Parker süper kaliteli maç yapıyor Joshua kalitesiz maç yapıyor öyle mi ? Güldürmeyin 🙂 Ağırsiklette çok iyi boksörler yok bu doğru ama kötünün iyileri bu boksörler. Parker ın birkaç iyi boksörlerle maçı var ve wbo yu aldı. Joshuanın 20 maçı ortada. Ağırsiklet bitik diyoruz 7-8 tane iyi boksör var diyebiliriz. Böyle bir dönemde çok iyi boks maçları izleyemeyiz zaten. Maçları… Devamını oku »

        dogannn
        dogannn
        3 yıl önce

        Right.. i don’t tend to have a pop at fighters on here however Deontay Wilder’s comments are begining to annoy me. That crap about wanting a dead body on his resume is nothing short of disgraceful and he claims to be the best ever.. Lets put the WBC Champs opponents under the spotlight a second and have a look at… Devamını oku »

        Ali_lewis_tyson
        Ali_lewis_tyson
        3 yıl önce
        Reply to  dogannn

        Arkadas ben bile wilder 39-0 olan karnesinin bu kadar berbat bu kadar zayif hatta cop dahi denilemiyecek boksorlerle mac yaptigi bilmiyordum..tamam tipik abd nin proje cakma kahramani oldugunu dile getirmistim onceden ama bu kadar da olmaz..bu sartlarda yuzde35 bike teklif edilirse wildere cok

        Cemal
        Cemal
        3 yıl önce

        %30 parkera normal yendiği rakiplere göre ama wildere %30 bile fazla.

        39-0 lık çöp koleksiyoncusu wilder. En iyi rakibi stiverne şaka gibi 🙂

        dogannn
        dogannn
        3 yıl önce

        Arkadaşlar yabancı formları gezerken buldum yorumsuz paylaşıyorum deontay wilder gerçeği işte bu

        Arsenik Cemal
        Arsenik Cemal
        3 yıl önce
        Reply to  dogannn

        doğru, kötü rakiplerle dövüşüyor ama çoğu yalan. şu sıralamaların çoğunu adamlar dübüründen uydurmuş. mesela spilzka wilder ile dövüştüğünde ilk 20 deydi. washington ilk 20 deydi. adam gelmiş washington ın şuan ki sıralamasını vermiş. duhaupas 34. mü? utanmasalar adamın 2010 yılındaki sıralamasını yazacaklar. malik scott a 86. demiş. yine aynı şekilde adamın 2010 yılındaki sıralaması falandır o. o 200. ve 300.… Devamını oku »

        Harun
        Harun
        3 yıl önce

        Bakın arkadaşlar joshua sonuna kadar haklı. önce yazdıklarımı sonuna kadar okuyun sonra hak vereceksiniz. veya katılmadığınız konuları analiz edelim. golovkin 4 kemer sahibi. sikletinin kralı. instagramda 2,2 milyon takipçisi olan boks dünyasında “the most feared man” lakaplı çok ünlü boksörlerden biri. canelo ile maça çıkmak için sözleşmede kaybettiği takdirde rövanş hakkının elinden alınması gibi büyük fedakarlıklar yaptı. şartları çok zorladılar… Devamını oku »

        Yusuf Can Furat
        Yusuf Can Furat
        3 yıl önce

        Joshua köküne kadar haklı. Pahalı olan kişinin kim olduğunu biliyorlar ve kemerlerini satmak için çaba sarf ediyorlar. Madem maç istiyorsan görüşmeleri başlatın neden hiçbir girişim yok. Bu cümle bile konuyu özetliyor.

        Sugarrayleonard
        Sugarrayleonard
        3 yıl önce

        Joshuayi indirecek adam yakinda geliyor.dynamite DUBOIS…

        Cemal
        Cemal
        3 yıl önce

        dubois in kafadan 5 senesi var pişmesi için.

        Ali_lewis_tyson
        Ali_lewis_tyson
        3 yıl önce

        +100 kesinlikle katiliyorum

        dogannn
        dogannn
        3 yıl önce

        Ahmet hocam sıralamaları eleman yanlış yazmış olabilir duhaupass ı görünce açıkcası bende bunda hata olabilir diye düşünmedim değil ama abartmıyorum 20 yıldır aralıksız ağırsiklet boks izlerim ilk 25 rakibinden belki birisini duymuşumdur. Duhaupass ve eski stiverne maçı haricinde çok kayda değer maç yok bence.

        Ali_lewis_tyson
        Ali_lewis_tyson
        3 yıl önce

        Wilder povetkin ve ortizle mac yapmamak icin wbc gudumlu vada kumpaslariyla ring disi oyunlara girmeyip..povetkin ve ortizle mac yapsa ve kazansaydi..kamuoyu destegi wilderin arkasinda olurdu o vakit yuzde 50 ler telafuz edilebilirdi ama suan yuzde 40 bile zor cunku joshuanin 3 kemeri var

        Cemal
        Cemal
        3 yıl önce

        +1000000000000000000000000000 sonuna kadar katılıyorum.

        Wilder şu durumda para etmiyor. Fanboylar kendini yırtsa da gerçek bu.

        39 maçta en iyi rakip stiverne şaka gibi 🙂

        Joshua karşısına çıkmayı Parker daha çok hak ediyor.

        Başa dön tuşu