(VIDEO) Lomachenko vs Rigondeaux Maçını Bir de Böyle İzleyin // Alt Yazılı


Geçtiğimiz hafta sonu New York’ta ringe çıkan çifte olimpiyat şampiyonu iki boksör; Ukraynalı Vasyl Lomachenko ile Kübalı Guillermo Rigondeaux arasındaki mücadelenin galibi, 6. rauntta teknik nakavtla Ukraynalı olurken, karşılaşmaya Rigondeaux’nun 6. raunt sonunda sol elinden sakatlandığını ileri sürerek maçı bırakması damga vurmuştu.

Lomachenko’nun maç sonunda mizahi bir dille “Artık adımı Lomachenko değil “No Mas Chenko” (Yeter Artık Chenko) şeklinde değiştiriyorum” sözleri sosyal medyada günün konusu oldu.

Lomachenko vs Rigondeaux maçını bir de böyle izleyin:

01:00

Haberle ilgili başlıklar: ,

Benzer Videolar

Benzer Haberler

Yorumlar

49 Yorum - "(VIDEO) Lomachenko vs Rigondeaux Maçını Bir de Böyle İzleyin // Alt Yazılı"

  Abone ol  
En Yeniler En Eskiler En Beğenilenler
Bildir
mehmet dalgaç
Üye
mehmet dalgaç

rigondo senin için üzgünüm ama kendi düşen ağlamaz. bu maçı sen istedin…
yinede cesaretini çok takdir ediyorum.

Roman
Üye
Roman

Golovkin ne alaka ¿ 🙂

Nomashencko 🙂 mikey garcia ile fotograflarinda ne kadar kalipsiz kalmis loma. Loma kucuk kemikli bir adam bu sikletlere uygun siklet atlamamasi inun icin iyi olur. Yoksa dun rigo ya olan bugün ona olabilir. Gene sowunu yapar korkak dovusmez rigo gibi ama orasi da ayri bir konu.

conan
Üye
★★★
conan

aynen öyle. deveden büyük fil vardır. topla tüm kemerleri. olmadı bir alt siklete in, orada da topla kemerleri. ama üst sikletler senin sonun olabilir.

Hisoka
Üye
Hisoka

her animasyonun sonunda golovkin:”big drama show” diyerek, çıkıyor.

ahmet kurt
Üye
★★★
ahmet kurt
beyler içimde kalan birşeyi paylaşmak istiyorum. bazıları crawford-lomachenko kıyası için aynı siklette değiller bu kıyas çok komik falan demiş. şahsi fikrim rigo nun bu maça çıkması ne kadar komikse lomachenko nunda crawford karşısında çıkması o kadar komiktir. rigo zaten lomachenko dan daha kısa. birde üstüne üstlük daha zayıf. hani boksörlerden biri kısa ama tıknaz olur ya bu öyle değil. hem… Devamını oku »
ChernobylMutant
Üye
ChernobylMutant
size’dan kasıt nedir? kütle mi, boy mu, omuz genişliği mi, kas kütlesi mi? rigo’nun reach mesafesi loma’dan 6-7 cm daha fazla ve aşağı yukarı aynı kiloda çıktılar maça kilo’nun bağlı olduğu bir ton etken var. kemik – iskelet ağırlığı kas – yağ kütlesi iç ve dış organların büyüklüğü vs. vs. zaten sikletli branşlarda beyaz sporcuların kaybetmesinde ki en büyük etken… Devamını oku »
ahmet kurt
Üye
★★★
ahmet kurt

Size farkından kastım fiziki ölçüleri, kütle, hacim gibi şeyler. Öncelikle belirteyim söylediklerinde haklılık payın tabi ki var ama o maçta rigo ve lomachenko nun aynı kiloda olması bence imkansız. O farkı kemik ağırlığı, organ, morgan kapatamaz 🙂 zaten fiziki olarak bakarsak rigo kalın kemikli bir boksörde değil. Çok kaslı, hacimli bir fizik yapısına da sahip değil.

mehmet dalgaç
Üye
mehmet dalgaç

AHMET KURT
BU MAÇTA BELİRLEYİCİ OLAN TEMEL FAKTÖR HIZ VE TEKNİKTİ. SİZE 3 HATTA 4 SIRA DA BİLE DEĞİLDİ. WALTERS MAÇI GİBİ OLDU. LOMAYI HİÇ YAKALAYAMADI VE YAKALAYAMAYACAĞINI ANLADI RİGO VE EKİBİ VE DAHA FAZLA MADARA OLMADAN MAÇTAN ÇEKİLDİLER.

ahmet kurt
Üye
★★★
ahmet kurt
Rigo 2. Raundda hakeme bakarken yumruk yemişti hatırlarsan. Yediği anda da dizleri sallanmıştı. Arada güç ve fizik farkı var. Rigo teknik, stil ve hız olarak lomachenko nun gerisinde olsa bile bu kadar korkak dövüşmezdi. O 2. Raundda yediği yumruklardan sonra lomachenko dan basbayağı korkmuştu. Doğru düzgün yumruk girişiminde bile bulunmadı. Hız olayına gelirsek rigo bence lomachenko dan daha hızlı(hız olayına… Devamını oku »
About Billions
Üye
★★
About Billions
Ben de fiziki farkın çok etkili olduğunu düşünüyorum bu maçta. Rigondeaux, yatmadığı için ya da sallanmadığı için aralarında güç farkı yokmuş gibi görülüyor sanırım fakat maçta benim gördüğüm kadarıyla çok net yumruk bile yoktu. Rigondeaux, ufak haline rağmen oyunu çok iyi Soğuttu. Lomachenko istediği hiç bi şeyi yapamadı bence. Rigondeauxnun stilinde, lomachenkonun iki siklet üzerinde olan bi boksör, tabi kaliteli… Devamını oku »
Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Üstad lomachenko Mikey garciaya rakip olabilirmi sence …

Big George
Üye
Big George

Bence soruyu Mikey Garcia Lomachenko’ya rakip olabilir mi diye sormak lazım. Cevabı da olur olur bana göre.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Sence lomachenko Mikey garciayı yenebilirmi yani …Hemde rahat rahat diyosun yani anladığım kadarıyla

Big George
Üye
Big George

Rahat değil ama bence yener. Çok çekişmeli geçer, Mikey Garcia da bambaşka bir boksör ama Loma’daki fundamental boks kadarı yok. Loma ringde ne yapacağını biliyor satranç gibi dövüşüyor, iki üç hamle sonrasını hesap ediyor.

Bunu akıllı boksörler yapabildiği gibi esnek ve vücudunun bir robot gibi buna tepki vermesi bambaşka bir olay.

About Billions
Üye
★★
About Billions

Bence olabilir. Mikey garcia, bana göre sikletinin 1 numarası. Çok kaliteli bi boksör. Disiplinli ve başarıya aç. Lomachenko düzeyinde mi? Bence değil. Fakat üstün olduğu durumlar var. Lomachenko, Yener bence garciayı ama hiç kolay olmaz, çok da güzel maç olur bence.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Sitede 100 kişiye sorsak eminim 99 tanesi mikey garcia yener der tahminimce … loma ile ilgili tesbitlerin muhteşem özellikle el chakal maçında belli oldu lomanın kalitesi… inşallah bu maç olurda izleriz

GGG
Üye
★★
GGG

Sitede 1000 kişiye sorsan 70 tanesi Lomachenko der dostum kafan mı iyi 🙂 bence loma – garcia maçı mükemmel bir maç olur %65’e 35 loma favori olur

GGG
Üye
★★
GGG

100 yazacaktım 1000 yazmışım yanlışlıkla

About Billions
Üye
★★
About Billions

Teşekkür ediyorum dostum. Ben de öyle umarım, olmasını isterim bu maçın.

Chorniy
Üye
Chorniy

About billions Lomachenko istediğini yapamadı demiş, kardeş siz nerenizle izliyorsunuz şu maçları, duygularınızı kenara bırakıp izleyin ve yorumlayın. Başkasının adına utanmak…. Rezil herif

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★
Tek Kral Deontay Wilder

chorniy kardeşim günaydın ..about billions gerçekten bu sitede bilgilerine güvendiğim bişeyler öğrendiğim ender kişilerden birisi ve bu maçı izleyip öyle bi yorum yapmış o kanıya varmış neden bu kadar sert bi cevap verme gereği duydun acaba … eleştiri yaparken lütfen şu dozu ayarlayın .. bide yorumunun sonuna rezil erif felan yazmışsın yakışmadı sana …

VolkanK
Üye
VolkanK

+1

Big George
Üye
Big George
Rigo her türlü saygıyı hak ediyor. Fakat maçtan önce de dedik bu maç kendisi için intihar. Gervonta Davis ile falan dövüşecek olsa hadi neyse veya sikletin kalburüstü diğer boksörleriyle. O yaşta üç kilo alıp Lomachenko’nun karşısına çıkmak için yürek yemiş olmak gerek. Crawford-Loma maçı da aynı şekilde değerlendirilebilir. Fiziki ölçüler itibariyle olayın Welterde veya 63 kiloda olması bence olanaksız ve… Devamını oku »
GGG
Üye
★★
GGG
Sayın Ahmet kurt, loma – Crawford maçı, loma – rigo maçı gibi olur yorumuna katılmıyorum, gülüp geçiyorum sadece. Bir noktada haklısın, Crawford’un aslında orta siklette dövüşmesi gerekirdi ama welter’e bile zar zor çıkıyor, bu da uzun boylu iri yapılı boksörlerin düşük kilolarda maça çıkarak şampiyonluklar kazanma furyasının bir örneği. Malum son zamanlarda çok boksör var böyle (callum smith, andreade, Crawford… Devamını oku »
VolkanK
Üye
VolkanK

Boyu kısa

kguags
Üye
kguags

rigo stil kurbanı oldu malesef.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Rigo stil kurbanı olmadı bizim nazarımız değdi resmen 🙂

kguags
Üye
kguags

evet oda olabilir. bazen aşırı sevgi olumsuz sonuçlar doğurabilir. 🙂

hacı
Üye
hacı

maç aynen animasyondaki gibi oldu yalnız rigoya 3.5 kilo fazlamı geldi ne yaptı adam far ışığı görmüş tavşan gibi kaldı öyle savunmadan başka bişey yapmadı herhelda hesabı şuydu ben buna sarılırım ya kafayla ya dirsekle bir yerlerini açarım ben buna ordan yürürüm teknik nakavtla kazanırım hesabı yaptı onun kirli oyununa gelmeyen vasly iyi iş çıkardı

conan
Üye
★★★
conan

andre ward reyiz garcia-loma maçına 50-50 şans vermiş. “rigoyu çok iyi zamanda ve yaşta yakalamışlar. ama bu lomanın hatası değil, loma elinden geleni yaptı, lomanın kazanmasının önemini düşürümek istemem. ben de dahil kimse rigonun maçı bırakacağını tahmin etmiyordu.”

klıtschko
Ziyaretçi
klıtschko

Herşeyi geçtim loma ve rigoya balon dedin ya

conan
Üye
★★★
conan

ben demedim. kuzenim yazmış. kerata 😀

hitmonchan
Üye
hitmonchan

Beyler sizce prime pacman mi yenerdi, lomachenko mu? Alın size bir karşilastırma daha =)

GGG
Üye
★★
GGG

Bu sorunun cevabı yok, tahmin de yok. Sadece maç yapsalar anladık. Bu da mümkün değil. ama loma’nın çok daha büyük işler başaracağını düşünüyorum. İspatlayacak çok şeyi var ve tarihe damga vurabilir

Tugay Özay
Üye
Tugay Özay
Loma’nın boksuna diyecek bir şey yok. 2 alt siklette dövüşseler yine kazanırdı. Lakin bariz bir güç farkı vardı. Bunu sarılmalardan anlayabilirsiniz. Rigo sarıldığında, Loma sıyrılırken pek zorlanmıyordu çünkü daha güçlüydü. Güç farkı olmasa öyle her sarılmadan rahatça kurtulamaz, hakeme şov yapamazdı. Ayrıca bir yorumda gördüm, Loma efendi adam falan deniyordu. Loma rakibine saygısı olmayan, disiplinsiz bir boksör. Maçı tekrar izleyin… Devamını oku »
About Billions
Üye
★★
About Billions

Lomachenko vs linares maçı olsa, kim kazanır sence dostum?

Big George
Üye
Big George

Linares çok uzun kaçar Loma’ya. Bence Linares’in doğal sikleti Welter. Umarım Weltere çıkar Linares’i çok beğeniyorum, biraz kiloyla boksu daha şahane olur diye düşünüyorum.

About Billions
Üye
★★
About Billions

Anladım. Teşekkür ediyorum. Ben linaresin welterweighte uygun olduğunu düşünmüyorum. Campbell karşısında ufaktı mesela. Ayrıca çok kırılgan bi boksör linares. Welterweightte kendine yazık eder bence.

Tugay Özay
Üye
Tugay Özay
Dostum bu benim için zor bir soru. Linares sevdiğim boksörlerden, bu maç olsa kesinlikle onu desteklerim, Loma’yı sevmiyorum açıkçası. Ben Loma’nın puanla maç kaybedeceğine ihtimal vermiyorum. Salido maçı bir kazaydı. Tıpkı Eubank Jr’ın, Saunders’a kaybetmesi gibi. Loma ancak kırışmadan çekinmeyecek, güçlü, teknik ve baskılı dövüşen boksörler tarafından yenilebilir o da ko olursa. Linares’de bu potansiyel var ama sürekliliği olmayan bir… Devamını oku »
About Billions
Üye
★★
About Billions

Anladım. Teşekkür ediyorum.

VolkanK
Üye
VolkanK

Lomachenko’nun mikey garcia’yı yenmesi için çok daha fazlasını yapması gerekecek bana göre maç ortada olacaktır

Big George
Üye
Big George

Bana kalırsa kıran kırana bir maç olur, Loma-Garcia maçı seyir zevki bakımından muazzam bir maç olur. İki boksör de sınırlarını zorlar, bence maçın nasıl biteceğinin belirleyicisi siklet olabilir.

Tugay Özay
Üye
Tugay Özay

boşver loma-garcia’yı ya Linares-garcia nasıl olur sence 🙂 Ben bu maçı uzun zamandır bekliyorum…

Big George
Üye
Big George

Öyle bir maç bence olmaz. Bariz boy farkı var. Linares’in neredeyse Canelo kadar boyu var bence. Linares Weltere çıkmalı arkadaş, düşük kiloda olmuyor artık. Weltere çıkarsa Linares’in boksu daha leziz bir hale gelir.

Tugay Özay
Üye
Tugay Özay

Welterwieght şu sıralar cehennem gibi 😀 Mikey Garcia gibi bir adam ile maç yapmadan welterweight’e çıkması riskli -siklete adaptasyon açısından- olur. Kaldı ki garcia başlı başına bir risk:)

Roman
Üye
Roman

ALIN BAKIN ARKADASLAR MIKEY MAC SÖZÜ ISTIYOR. LOMADA SÖZ VERIYOR VE FOTOĞRAF CEKILIYORLAR.

https://youtu.be/uB-Uz4QWnS4

Şu farka bakın. MIKEY GARCIA KOCA KAFALI MI? Yoksa kilo farkindan mi? Neyse ney ama cok adaletli olacagini sanmiyorum. Rigo- loma macida adaletli değildi. Rigo para icin cikti, maca. Loma da bu hataya dusebilir.

Tugay Özay
Üye
Tugay Özay

3 ağustosda yayınlanmış. Güzel, hoş bir sohbet olmuş gibi. Tabi ingilizcem pek iyi olmadığından içeriği anlayamadım ama Loma, Mikey’e senin yanında ufak kalırım gibi bir şeyler söyledi sanki 🙂

Big George
Üye
Big George
Mikey Garcia’nın kafası çok kemikli, elmacık kemikleri vesaire. Bu da Meksika’nın yerli halklarında Mayalarda, Azteklerde ve diğer küçük kabilelerde görülen özellikler açıkçası. Bu tür insanlar sağlamlığı ile bilinir. Bunlar orta çağlarda iletişimi koşucu postacılarla sağlarmış. Bu koşucular durmadan koşarak çok uzun mesafeleri erişebilirmiş. Yani genetik olarak bir dayanıklılık var bu yerli meksikalılarda. Zaten Mikey Garcia’nın çenesi de çok sağlamdır. Bu… Devamını oku »
VolkanK
Üye
VolkanK

Loma kaçarak dövüşmek zorunda kalacaktır . Cüsse farkı var.