(VIDEO) Mike Tyson’ın Sağı Francis Botha’ya Yeri Öptürüyor


00:23

    Haberle ilgili başlıklar: , ,

    Benzer Videolar

    Benzer Haberler

    63
    Yorumlar

    24 Comment threads
    39 Thread replies
    0 Followers
     
    Most reacted comment
    Hottest comment thread
    21 Comment authors
    wetajackalömer uzelRomansmokin joe Recent comment authors
      Abone ol  
    En Yeniler En Eskiler En Beğenilenler
    Bildir
    conan
    Ziyaretçi
    conan

    yeni haberleri paylaşmak yerine yine eskileri paylaşıyorsunuz:

    avni yıldırım 3 mart tarihinde wbc uluslararası kemeri için derek edwards’la maça çıkacak.

    jarrel miller 28 nisanda duhapass’la maç yapacak.

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    avninin rakibi süpermiş. 2009 yılından beri yaptığı 10 maçtan sadece 2sini kazanmış ve son 4 maçını da kaybetmiş bir boksör. yani okeye dönen bir boksör seçmişler. 2014 yılında badou jack’i tko ile yenmiş. rakibin tek dikkat çekici yanı bu bence.

    Mami
    Üye
    ★★★
    Mami

    Tysonun en begendigim nakavti trever berbick

    smokin joe
    Ziyaretçi
    smokin joe

    Carl williams nakavtsısa baya güzel hele o sol yumruk deydiği an yüreyim hızlı atıyor

    lenoxlewis
    Üye
    ★★★
    lenoxlewis

    bu vuruşla ağır siklet bir boksörü kd etmek çok zordur bunuda ancak tyson yapabilir

    tipitip
    Üye
    ★★★★
    tipitip

    Büyük boksör Tyson, hemde çok büyük… “ali mi tyson mu?” diye dillere pelesenk olmuş malum soru bile onun kimlere denk olduğunu göstermeye yeter…Tyson kötü bir boksördü demekle boks hakkında kötü yorumlar yapmak hep aynı zamana denk gelmiştir…

    Tek Kral Deontay Wilder
    Üye
    ★★★★★
    Tek Kral Deontay Wilder

    adamı ko ettikten sonra rakibini yerden kalkmasına yardımcı olmak içi hemen koşup yardımına gidiyor gerçekten izlediğim çoğu maçında bu hareketi yapıyor helal olsun tysona.

    cemil aslan
    Üye
    ★★
    cemil aslan

    aynen katılıyorum tkdw kardeşim

    tipitip
    Üye
    ★★★★
    tipitip

    Aynen TKDW dostum, aynen…Centilmenlikte de büyük bir boksör…

    Tek Kral Deontay Wilder
    Üye
    ★★★★★
    Tek Kral Deontay Wilder

    günaydın sevgili dostum.. bugün bide gassievin dorticosu ağlarken gidip teselli ettiği ve daha sonra gidip kemeri geri verdiği videoyu izledim muhteşem bişeydi ya … artık gassievin kalbimde apayrı bi yeri var … helal olsun https://www.youtube.com/watch?v=tS78Xp5-4Hs

    tipitip
    Üye
    ★★★★
    tipitip

    Büyük bir jest… takdir ediyorum…zaten gassiev de yükselen kariyerini bu davranışla taçlandırmış…

    Abdullah yılmaz
    Üye
    ★★★★
    Abdullah yılmaz

    tayson inanılmaz bir boksör. ringe gelişi bile adamı ürkütüyordu 🙂 ben boksör olsaydım onun döneminde onunla asla maça çıkmazdım.

    tipitip
    Üye
    ★★★★
    tipitip

    +100 bir beyanında… ringe her adım attığımda kendime güvenim artıyor ,
    ringe yaklaştıkça bu his daha daha da güçleniyor ve ringdeyken kendimi Tanrı gibi hissediyorum demişti…

    smokin joe
    Ziyaretçi
    smokin joe

    Bunu instagramda miketysontr hesabımda paylaşıcam sorun olurmu kardeşim

    tipitip
    Üye
    ★★★★
    tipitip

    Youtube da’once I m in the ring, I am a god ‘diye arayabilir sin…

    smokin joe
    Ziyaretçi
    smokin joe

    Teşekkür ederim tipitip

    tipitip
    Üye
    ★★★★
    tipitip
    Üye
    ★★★★
    tipitip

    Bana soruyorsan eğer hiç problem olmaZ..

    Abdullah yılmaz
    Üye
    ★★★★
    Abdullah yılmaz

    parker da bota’yı fena ko yaptı 🙂

    Tek Kral Deontay Wilder
    Üye
    ★★★★★
    Tek Kral Deontay Wilder

    abdullahım günaydın ..parker bothayı ko ladığında botha 45 yaşındaydı 🙂

    Abdullah yılmaz
    Üye
    ★★★★
    Abdullah yılmaz

    EVET DOĞRUDUR. “tek kral deonday vilder kardeşim” hatta ben bu maçı daha sonra izlerken bu adam yabancı gelmiyor bana dedim. sonra bi baktım bizim tayson reisin ko yaptığı botaymış. yani botayı tayson zamanında düşündüğüm için boksu bırakmıştır bu adam değildir diye düşünmüştüm.:)

    bu arada kardeşim nasılsın sonuçlarını aldın mı ciddi bir durum yok değil mi ?

    Tek Kral Deontay Wilder
    Üye
    ★★★★★
    Tek Kral Deontay Wilder

    abdullahım sonuçları 12 gün sonra alıcam nasipse durumumun ciddiyeti o zaman dahada netlik kazanacak .. sorduğun düşündüğün için allah razı olsun kardeşim gerçekten mükemmel bi insansın ömrün uzun bereketli olsun ….

    smokin joe
    Ziyaretçi
    smokin joe

    Tkdw rica ederim ne demek ben teşekkür ederim

    smokin joe
    Ziyaretçi
    smokin joe

    Tkdw geçmiş oldun kardeşim Kısa bir sürede inşAllah Sağlığna kavuşursun

    Tek Kral Deontay Wilder
    Üye
    ★★★★★
    Tek Kral Deontay Wilder

    Smokin Joe çok sagol varol kardeşim benim

    tipitip
    Üye
    ★★★★
    tipitip

    çok geçmiş olsun TKDW dostum… umarım en kısa sürede iyi olur, sağlığına kavuşursun, kışlar artık zor geçiyor yağışlar azaldı… havayı endüstriyel dumanlarla kirletiyoruz, petrol arayan şirketlerin okyanusların ortasında açtıkları tesislerden sızan atıklar, deniz ve deniz canlılarını yok ediyor, kaçak avlanma ve baltalanan ormanlar perişan, yediğimiz yiycekleri üretirken kullanılan aşırı zirai ilaçlar, artan nüfus, endüstriyel artıkların ve dumanların neden olduğu küresel… Devamını oku »

    Tek Kral Deontay Wilder
    Üye
    ★★★★★
    Tek Kral Deontay Wilder

    çok sağol varol kardeşim baş tacısın

    tipitip
    Üye
    ★★★★
    tipitip

    katastrofik çevre koşulları, kirlenen gıdalar ve bizi strese zorlayan modern hayat tarzı: zaten bu şartlarda hasta olmamak bir mucize…bir de Hasta ile hastalık arasındaki farkı anlamayan kapitalist Tıbbın sorunlarını da eklersen, durum hiç iç açıcı değil…

    Neyse can kardeşim hülasası, kendine dikkat edersen çok mutlu oluruz, geçmiş olsun…

    Tek Kral Deontay Wilder
    Üye
    ★★★★★
    Tek Kral Deontay Wilder

    çok sağol can kardeşim inşallah … valla dediklerin günümüzü muhteşem özetliyor benki sağlığıma o kadar özen gösteririmki bırak içki sigara kola bile içmem o denli hassas olduğum halde her hastaneye gittiğinmde türlü türlü hastalığım olduğunu öğreniyorum hep çevre koşullarından olduğunu düşünüyorum …sen zaten yazılacakları süper şekilde özetlemişsin başka ne söylenilebilirki

    Abdullah yılmaz
    Üye
    ★★★★
    Abdullah yılmaz

    eyvallah kardeşim teveccühün bilmukabele. allah cümlemizden razı olsun inşaallah. hayırlı bir sonuç olur inşallah. allah hepimize sağlıklı,mutlu, uzun ve hayırlı ömürler nasılp etsin inşallah.

    Abdullah yılmaz
    Üye
    ★★★★
    Abdullah yılmaz

    rica ederim ne demek ben teşekkür ederim.

    Tek Kral Deontay Wilder
    Üye
    ★★★★★
    Tek Kral Deontay Wilder

    amin kardeşim çok sağol varol .. tekrardan teşekkür ederim

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    parker da sadece 21 yaşındaydı 🙂 şaka bir yana parker iplere yaslayıp art arda vurduğu yumruklarla nakavt etti tyson ise tek yumrukla. ayırca lewis-botha maçını da izlemenizi tavsiye ederim. lewis te harika nakavtlamıştı.

    Tek Kral Deontay Wilder
    Üye
    ★★★★★
    Tek Kral Deontay Wilder

    adam nakavt olmak için dünyaya gelmiş mübarek 🙂 parkerin kariyerine sonsuz saygım var gerçekten yürekli bi çocuk inşallah dahada iyi yerlere gelir

    Hotter
    Üye
    ★★★★★

    haha alemsin nakavt olmak için dünyaya gelmiş koptum bu söze 🙂 rahat olun joshua maçından sonra herkes parkere saygı duyacak ve profilini parker yapacaktır 🙂

    Hotter
    Üye
    ★★★★★

    valla ahmet hocam joshua takam maçında, takam yerine parker olsaydı kazanma şansı daha yüksek olurdu. joshua o maçta hakiketten kötüydü. ama şimdi joshua tabiri caizse köpek gibi hazırlık yapıyor ve işini ciddiye almış. bu yüzden parker biraz daha şanssız durumda şuan için 🙂 joshuanın böyle hazırlandığını görünce bende umudu kaybediyorum ama güvenmekte istiyorum. o yüzden sende güven 🙂

    Tek Kral Deontay Wilder
    Üye
    ★★★★★
    Tek Kral Deontay Wilder

    joshuaya bi ters köşe yaparsa o zaman filmi seyret reis … benim halen daha inancım var

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    ah bende parker a senin kadar güvenebilsem 🙂

    Hotter
    Üye
    ★★★★★

    yazık botha da herkese ko oldu 🙂 ama neredeyse herkeslede maça çıkmıştır.mike tyson, lennox, wlademir, briggs, moorer, holyfield, takam ve parker 🙂 ismini hatırlamadığım olabilir. hem günümüz hemde 90 lı yılların efsaneleriyle dövüşmüştür.

    dose24
    Ziyaretçi
    dose24

    aynen

    fix1
    Üye
    ★★
    fix1

    wilderin terbiyesizliğinden sonra bu haber çok manidar olmuş. Wilder, çapsız kahraman 🙂

    gokayketeci
    Üye
    gokayketeci

    O sağ bana gelseydi muhtemelen nirvanaya ulaşırdım. Prime dönemdeki Tyson’la, Muhammed Ali gibi bir efsane bile dövüşmekten bir miktar çekinirdi. Bir kere adam çok centilmen, KO ettikten sonra adama koşar adımlarla kalkmasına yardım ediyor. Helal olsun reisee 😀

    Hotter
    Üye
    ★★★★★

    gelmiş geçmiş en iyi ağır sikletlerden biridir tyson. o ufak boyuyla nice başarılara imza atmıştır. uygulanması en zor ve kendisine has stili ile her boksör için tehlikeliydi. tek sıkıntısı ilk raundlarda ko yapamadığı zaman ilerleyen raundlarda kondisyon sorunu çekip ve sinirlenip kendi kendini bitiriyordu. normal hayattada sinir hastasıymış zaten. izlemesi en keyif veren boksörlerden biridir benim için. onun gibisi gelmez… Devamını oku »

    Tek Kral Deontay Wilder
    Üye
    ★★★★★
    Tek Kral Deontay Wilder

    KANKA onu o kadın düşkünlüğü ve koko bitirdi yoksa 35 yaşına kadar alayına ringleri zindan ederdi … cezaevine girdi çıktı türlü türlü olay geldi başına adamın … ama halen daha yaşayan efsane

    Alper İşbilen
    Üye
    Alper İşbilen

    Deontay Wilder bu adamımı nakavt ederdim diyor sadece gülüyorum başka bir şey demiyorum.Mike Tyson wilera 3.raundu göstermezdi

    Alper İşbilen
    Üye
    Alper İşbilen

    Agalar biz maçları artık nasıl izleyecegiz bilgehan demirin tv8 bucukla sözleşmesi bitmiş

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    napcan izleyip de? survivor başlıyor onu izle

    Alper İşbilen
    Üye
    Alper İşbilen

    🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 boks maçı izlemeden olmaz CONAN

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    31 MARTTAKİ büyük şöleni izle. yok böyle bir organizasyon

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    avninin yapacağı maç hakkında bir şey demediniz hiç arkadaşlar?

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    yaklaşık 1 aydır avni nin maçını biliyoruz sitede konusu geçmişti. o yüzdendir. avni ocak ayından beri kamp yapıyor. bu maça aralıksız 2 ay hazırlık yaparak çıkmış olacak. bakalım avni fiziksel ve mental açıdan toparlayabilmiş mi? rakibi küçümsedin ama çok zor nakavt olan bir isim. bizde avni den nakavt bekliyoruz.

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    hadi 1 rakip daha balon olsun ama bundan sonraki rakibinin 4.5 yıldızlı bir rakip olmasını bekliyorum. yoksa beni haklı çıkaracak.

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    haklısın. hiç olmadı bu yılın sonlarında en az 3.5-4 yıldızlık bir rakiple dövüşmeli(periban ayarında).

    VolkanK
    Üye
    ★★
    VolkanK

    Avni’nin baskısına dayanamayacağı kesin maximum 4 round sürer . Çok beklenilesi bir maç deil.Badou jack’i tko ile yenmesi şuan için hiçbir şey ifade etmiyor.

    Prorsum
    Üye
    ★★★★
    Prorsum

    Seni mi? kırıcaz conan iki kelam edelim. Üzgünüm ama avniden bir cacık olmaz balon dövmenin bile bir amacı vardır bir hazırlık yapıyorsundur. ben avniyle ilgili olumlu hiçbir şey okumuyorum, duymuyorum daha fazla ilerlemez birkaç maç daha yapar sonra o da selçuk gibi boks’u bırakır

    Abdullah yılmaz
    Üye
    ★★★★
    Abdullah yılmaz

    tayson bir antrenmanında, bota’ya vurduğu bu yumruk çeşidinin nasıl yapılması gerektiğini anlatıyordu. onu bulamadım. youtubeda vardı.

    smokin joe
    Ziyaretçi
    smokin joe

    Tv programında

    fix1
    Üye
    ★★
    fix1

    stil ve mentalite olarak, selçuk = avni
    bana göre fark yok. avni bundan sonra indirebildiği parayı indirsin. ülkesinede boks konusunda hizmet etsin.

    WildervsJoshuaa
    Üye
    WildervsJoshuaa

    Gunumuz boksorlerinde kim yese bu kroseyi yeri boylarlardi .

    яσмαη
    Üye
    ★★★★
    яσмαη

    Bir wilder değil genede.

    ömer uzel
    Üye
    ★★
    ömer uzel

    Botha’nın en keyifli maçı bu maçtan sonra Briggs’le yaptığı maçtı. Berabere bitmişti.Hayatımda izlediğim en keyifli 5 maçtan birisiydi. Bu arada Tyson-Botha maçının Amerikalı spikeri Steve Albert’in ses tonu en az anlattığı maçlar kadar muazzamdı..

    jackal
    Üye
    ★★★★
    jackal

    7 sene önce felan üniversiteye ilk basladıgımda kaldıgım yurtta vanlı bi arkadas vardı.Mike Tyson felan hikaye bruş lii nin gasları gurşun geçirmiy diyodu o aklıma geldi 😀

    weta
    Üye
    ★★★

    Botha için o zamanların Kevin Johnson’u diyebiliriz, böyle kötü ineceğini kimse düşünmemiştir eminim. İnce ince veriyorum, Johnson’u bir tek Joshua nakavtla almıştır.