(VİDEO) Umut Çamkıran’dan Bir Galibiyet Daha


WBC Akdeniz ağır siklet şampiyonu Umut Çamkıran, Karadağ’da düzenlenen boks gecesinde maça çıktı. Boşnak Zeljko Bojic karşılaşan Umut Çamkıran, rakibini ilk rauntta nakavt etti. 29 yaşındaki boksörümüz, bu sonuçla birlikte 10.maçında 10.nakavtlı galibiyetini aldı.

Umut Çamkıran, ayrıca bu galibiyet ile birlikte ağır siklet sıralamasında ilk 100 boksör arasına girmeyi başardı.

01:00

Haberle ilgili başlıklar:

Benzer Videolar

Benzer Haberler

Yorumlar

57 Yorum - "(VİDEO) Umut Çamkıran’dan Bir Galibiyet Daha"

  Abone ol  
En Yeniler En Eskiler En Beğenilenler
Bildir
Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

umut bu ne hal be kardeşim ya iyice kilo almış … bide maç yaptığı adamlara boksör demeye 1000 şahit lazım acaba kendinimi rahat hissettiriyor anlamadım böyle çer çöp ile zaman geçirerek

riddickbowe
Üye
★★★
riddickbowe

Hahahahahaha bu ne lan piknik alanında ringe çıkmış. 🙂

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

harbiden mesire alanı gibi yer 🙂 daha neler görecez bakalım umut beyden

riddickbowe
Üye
★★★
riddickbowe

Valla kanka 29 yaşında oldu bu kafayla devam ederse hiçbir şey olmaz.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Kanka acaba kaç kilo çıktı bu maça merak ettim sanki biraz daha kilo almış gibi

Bilge Adam Rebel
Üye
★★
Bilge Adam Rebel

125 kilo çıkmış boyu 180

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Boxrecte 191 yazıyor boyu

Bilge Adam Rebel
Üye
★★
Bilge Adam Rebel

ali erenin 191 karıştıyor olabilirsin usta birol topuz öyle demişti ve goran delic boyu 185 umut çamkıranla tartılarında umut daha kısaydı

riddickbowe
Üye
★★★
riddickbowe

125-130 arası rahat var kanka. Umutu 2 yıldızlı bir rakip karşısında izlemek isterim. Ama umut yıldızsız rakiplerle mutlu 🙂

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Hahahahaha 😀

muhammet acar
Üye
★★★
muhammet acar

umutta bilmediğimiz bi sıkıntı var. bu haliyle takip etmeye değmez

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

galibiyet kasmaya çalışıyor sanki nerede çer çöp varsa onlarla maç yapıyor

RoyJonesJr
Üye
★★
RoyJonesJr

Bu umut kardeşimizin maçlarını ve videolarını ben çok sevimli buluyorum, ona bir boksör değilde şovmen gözüyle bakarsanız sizde çok eğlenirsiniz. Zaten kendiside farkında olmalı bu işin, mangaldan sonra gözüne kestirdiği ilk kişiyi pataklamış ve videoya çekmişler tebrikler yolu açık olsun.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Ahahah 🙂

Roman Chocolatito Gonzalez
Üye
Roman Chocolatito Gonzalez

çok haklısın.Umut çamkıran esnek, yumruk çeşitlilği fazla gelecek vaat eden bir boksör.fakat çok kötü rakiplerle, çok kötü yerlerde, boyuna göre çok fazla kiloda maça çıkıyor.bir alt siklete inip daha kalburüstü rakiplerle maç yapsa bizi biraz heyecanlandırabilir.

Klitschko24
Üye
★★
Klitschko24

Umut çamkıran deontay wilderı ilk round da yatırır bak size söylüyorum

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Gülmekten olabilir 🙂 bu arada unutma iddiayı Whyte parker maçı için 🙂

Klitschko24
Üye
★★
Klitschko24

Yok reis unutur muyum :))

Bilge Adam Rebel
Üye
★★
Bilge Adam Rebel

umut çamkıran charles martine ilk raundda nakavt olur ciddiyim

145372
Üye
★★
145372

İlginç bir görüntü

Bilge Adam Rebel
Üye
★★
Bilge Adam Rebel

umut çamkıran bilge adam reisle dövüşse ne olur çok merak ediyorum ortada bir maç olur ama yüzde 51 bilge adam yüzde 49 umut alır gibime geliyor güzel maç olur

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Senin bilge Reis şimdide siyasete el atmış 😀 bide nasıl olduysa ona abone olmuşum paso bildirim geliyor telefona onun o ligme ligme vücudunu görmek istemiyorum artık bide senin şu Cenk hocanı 🙂

Bilge Adam Rebel
Üye
★★
Bilge Adam Rebel

cenk hoca ve bilge adam reis arkadaş bilge adam reisin kanalında videosu var bak istersen cenk hocayla videosu bugün bende idmanlara başladım eski performansıma döniyim bende videolara başlicam

RoyJonesJr
Üye
★★
RoyJonesJr

Alt üst orta sağ sol her yer bak dikkat et her yer paramparça 🙂

Bilge Adam Rebel
Üye
★★
Bilge Adam Rebel

allah başımızdan cenk hoca ve bilge adam reisi eksik etmesin ülkeyi ileri seviyeye taşıyolar allahın izniyle bende yo.tube videolarına başlicam

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Ya rebel bi git allah aşkına adam o kütük gibi vücudunu millete reklam ediyor ligme ligme paramparça diye 😀 ama gülmek için izliyorum yalan değil

Bilge Adam Rebel
Üye
★★
Bilge Adam Rebel

bilge adam reisin ve cenk hocanın askerleriyiz

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Erdemim İzliyormusun onun videolarını ya 🙂 altıma işiyorum ya ligme ligme paramparça 😀

Bilge Adam Rebel
Üye
★★
Bilge Adam Rebel

bence spor olsun siyaset olsun milliyetçilik olsun din olsun makara olsun örnek alıncak biri

RoyJonesJr
Üye
★★
RoyJonesJr

Abi efsane yav izlenmezmi 🙂

mostwanted
Üye
★★
mostwanted

bu adamdan cacık olmaz.vücudunun haline bak dövüştüğü adamlara bak dövüştüğü yere bak.sanki hobi olsun diye boks yapıyor

Bilge Adam Rebel
Üye
★★
Bilge Adam Rebel

yanlız şöyle bir şey var umut tecrübesiz bir dövüşçü aslında 10 maçı var ama sadece 12 raund dövüşmüş 12 raund ne yapar 1 maç yani umutun 1 maçlık tecrübesi var

sa yo na ra
Üye
★★★★
sa yo na ra

müthiş bir kariyer, müthiş, harika, enfes!

Hotter
Üye
★★★

Ohaa umutun rakibine bak. Joshua ve wilderin senelerce maç yapmaktan kaçtığı adam ile maça çıkmış. Helal olsun çamkırana çok yürekli ya 🙂

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Bide yabancı sitelerde haber yapmışlardı turkish Mike tyson diye 😀

özgür can
Üye
★★
özgür can

🙂

GGG
Üye
★★★
GGG

Şaka gibi 😀

özgür can
Üye
★★
özgür can

adam bildiğin level kasıyor 🙂 ben bile kapışırım bu çikoyla ha ha yerli mike tyson falan hikaye, bu saatten sonra umuttan umudumu kestim 🙂

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

umut dediğin gibi kabak tadı vermeye başladı artık bu işi ciddiye aldığını bile düşünmmüyorum açıkçası
bu arada kanka seninde maaşallahın var dilim dilim yapmışsın kasları hani 🙂 bendede şekil olarak şekerpare var bildiğin 🙂

özgür can
Üye
★★
özgür can

ha ha eyvallah kankam 🙂 valla umut sıktı artık adam gibi bir maça çıkmazsa bu saatten sonra hiç olur.ringe çıktığı yere bakarmısın kanka ya.böyle eğlenceler düzenlenirya, panayır gibi,ne bileyim piknik alanı olur, herkes toplanır adam milleti eğlendirmek için ringe çıkmış sanki, gidişi kötü kanka.

Bilge Adam Rebel
Üye
★★
Bilge Adam Rebel

özgür usta ben kendi fotomu nasıl koyabilirim buraya ligme ligme bicepsleri atıyım bilge adam reis gibi

özgür can
Üye
★★
özgür can

avniyi nasıl koyduysan öyle yap 🙂

Bilge Adam Rebel
Üye
★★
Bilge Adam Rebel

avni bilgisayarda vardı foto bilgisayara koyamıorum ki telefondan mı girmem lazım siteye

Oldi
Üye
★★
Oldi

Bu karın kası bayağı zor yav

Bilge Adam Rebel
Üye
★★
Bilge Adam Rebel

yağ oranının yüzde 15 ten alt olursa gözüküyor

özgür can
Üye
★★
özgür can

yağlı vücut iyidir kışın fazla üşümezsin 🙂

özgür can
Üye
★★
özgür can

aynen baya zor yapması 🙂

Oldi
Üye
★★
Oldi

Kardeşim ben de evde bişeyler yapmaya çalışıyorum. Amacım güçlü ve formda olmak. Geçende kilo boy endeksime baktım. 25.30 falan çıktı hafif kiloluymuşum.
Bayramdan beri memleketteyim. 10 gündür yağmur yağıyor halen yağıyor bi denize gidemedim. Deli olucam 😀

özgür can
Üye
★★
özgür can

aynen kardeşim çalış iyidir boşta durunca insan hantal oluyor 🙂 formda durunca iyi oluyor

Sinan samil
Üye
★★
Sinan samil
Bence umutun sürekli basit rakipleri nakavt etmesi sayesinde yukarılara çıkması 20 30mactan sonrada iyi bir ücrete büyük bir maça çıkması tasarlaniyor.ordan gelecek para da hem umuta hemde menejerine fazla fazla yetecektir.boksta büyük bir maç demek gerçekten çok sağlam para demek.Yeterki yenilgisiz kalabilsin.rmo boxing kurucusu birol topuz dövüş sporlarinin içinden gelen mutfaginda yetişmiş bir isim o bizden çok daha iyi goruyordur… Devamını oku »
ysk5234
Üye
ysk5234

Artık Umut kardeşimizin ” gerçek boksörler” ile ringe çıkması lazım.

Oldi
Üye
★★
Oldi

Umut çam kıran, ayıboğan, öküzdeviren. Yerli Tyson

özgür can
Üye
★★
özgür can

🙂 bu gidişle zaten sumoyla uğraşmaya başlar

Hotter
Üye
★★★

wba joshua ve povetkinin anlaşmalarını emretmiş. 24 saat içinde bize kesin bilgi verin demiş anladığım kadarıyla. eddie hearn wilder bizi oyalıyor, sözleşmeyi yolladık hayla cevap yok diye sitem etmiş. wilder’de açıklama yapmış imzalamaya hazırım diye. eddie hearn’de wilderden ses yok diyor. ne yapmaya çalışıyorlar anlamış değilim. birinin dediği diğerininkini tutmuyor.

özgür can
Üye
★★
özgür can

kardeşim ben bu maçı 2019 mart mayıs arası düşünüyorum bakalım ne olacak.keşke anlaşsalarda iyi bir maç izlesek hiçte fena olmaaz 🙂

Bilge Adam Rebel
Üye
★★
Bilge Adam Rebel

pove inş indirir aj yi ama şansı yok bence fazla joshuayla pricenin gücü aynı ama joshua pricetan daha çok kontra vurur

Prorsum
Üye
★★★
Prorsum

Ya kim s..ker wba’i aq