Boks

WBA’den 2 Büyük Açıklama! Joshua-Klitschko Maçı Olacak Mı?


joshua-klitschko_11

10 Aralık’ta Manchester’da gerçekleşmesi beklenen Anthony Joshua-Wladimir Klitschko maçı, karşılaşmaya WBA kemerinin dahil edilmemesi nedeniyle iptal olmuş, daha sonra Klitschko sakatlık gerekçesiyle bu yıl ringe çıkmayacağını açıklarken, Joshua ise Eric Molina’yla anlaşmaya varmıştı.

WBA’den yapılan son açıklamaya göre Joshua-Klitschko maçına (Süper) dünya şampiyonluk maçı için onay verildi. Karşılaşmanın 2017 Mart-Nisan döneminde Galler’in başkenti Cardiff’teki 74,500 kişi kapasiteli Principality Stadyumu’nda (eski adıyla Millenium) gerçekleşmesi bekleniyor.

cardiff-millennium-stadium-1600x1200-1600x1200

Lucas Browne – Shannon Briggs

browne_brigss_wba_heavyweight

WBA tarafından yapılan diğer açıklamaya göre ise WBA (normal seviye) şampiyonluk kemeri için Avustralyalı Lucas Browne ile Amerikalı Shannon Briggs’in ringe çıkacağı, bu maçın yılbaşından önce gerçekleşmesi ve kazanan tarafın 120 gün içinde Fres Oquendo’nun karşısına çıkması gerektiği bildirildi.

WBA Eleştirilerin Odağında

Son yıllardaki uygulamalarıyla boks severlerin tepkisini çeken WBC’den sonra, bu son uygulamalarıyla WBA de eleştirilerin hedefi oldu. Normal şartlarda birden fazla büyük kemere sahip, veya kemerini uzun süre korumuş boksörlere verilen Süper Şampiyonluk unvanının, Joshua-Klitschko maçında boştaki bir kemere atanması, bu kemerle ilgili geçmişteki tüm uygulamalarla çelişiyor. Öte yandan WBA’in kısa süre önce doping cezası almış bir boksörle, son yıllarda ciddi bir başarısı olmayan Shannon Briggs’e kemer maçı hakkı vermesi de eleştirilerin bir diğer odak noktası.

Bakalım Gilberto Mendoza bu kararları kamuoyuna nasıl açıklayacak. Bunu ilerleyen günlerde göreceğiz.


0 0 vote
Article Rating

Fight Club

For the thousands in attendance and the millions watching around the world.

İlgili Makaleler

Abone ol
Bildir
60 Yorum
En Eskiler
En Yeniler En Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments
Krusher Kovalev
Krusher Kovalev
4 yıl önce

browne ve briggs’in kemer maçına çıkacak olmasına mı kızayım yoksa kazananın 2,5 yıldır maç yapmayan biriyle maç yapması gerektiğine mi kızayım bilemedim

Gökcan
Gökcan
4 yıl önce

WBA hem süper hem dünya kemeri gitti.WBC eleme maçı sonra deontay ile Ibf belli sonra zorunlu rakip kubrat PULEV.WBO PARKER VE RUİZ ARASINDA 120 gün içinde David HAYE ile mecburi karşılaşması.o zaman ARALIKTA David HAYE in rakibide cacık mı olacak .bu işten bir bok anlamadım

Alp Eren TOKSOY
Alp Eren TOKSOY
4 yıl önce

İkisini aynı ringde görene kadar inanmayın yarın öbür gün başka bi aksilik çıkar yine tıkar maçın yolunu…
duygularla oynuyorlar 🙂

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce

fres oquendo yaşıyor mu? lucas brown gibi bir dopingci ile 2010 dan bu yana ilk 100 den biriyle dövüşmemiş shannon briggs kemer maçını hak ediyor mu? gerçi charles martin in şampiyon olduğu günümüz boksunda bunlar pek olağan dışı şeyler değil.

Ward
Ward
4 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

başka kim çıkıcak kemer maçına yok onunla ringe çıkmam yok bana az verdiler yok efendimsakatlandım şartlarda anlaşamadık bir yıldır kanser oldum yeminle rezalet ötesi bi durumda ağırsiklet en azından rakip ayırt etmeyen adamlar çıkıcak ringe kıvırta kıvırta bi hal olanlar mı çıksın

Lazor61
Lazor61
4 yıl önce

Boştaki kemer için kemersiz boksorler maç yapması gerek bence. Neden jashua yı bu maça çıkarıyorlar anlamadı. maç yapmasinlar demiyorum ama bence haksızlık bu ilk 15 de kemeri olmayanlar yapsın bu İngilizler bana boksu nefret ettirmeye başladı

Manny Pacquiao
Manny Pacquiao
4 yıl önce

Shannon baba kemer maçı haksızlıktır ama şahsen ben çıkmasını isterim ve Browne u yenme ihtimali var aslanlar gibi kapisir. Browneyle . Joshua zaten gözümden cok düştü Molina gibi bir rakip seçtiği için. Klitschko WBO Üzerinden yürüyüp kolayca kemeri alırdı ama WBA yi istiyor heralde. Hergeçen gün Joshua nin kazanma ihtimali artar. Elini çabuk tutsun buarada David Haye 10aralikta cikacak mi… Devamını oku »

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce
Reply to  Manny Pacquiao

Aynen haye 10 aralıkta çıkacak ama henüz bir isim söylenmedi. Çok sevineceksiniz deyip duruyordu bu sefer balon seçmez heralde.

Alp ozkan
Alp ozkan
4 yıl önce

Shanon briggs bu maci haketmedi diyenlere sorarim. Briggs’i kim maca cagirdi da adam oram buram sakat dedi mactan kacti? Seneletdir haye ve klitschkoya meydan okuyor ama cesarey edip karsisina cikamadilar. Big daddy ile sahane bir mac cikaracaklar

Ward
Ward
4 yıl önce

abi shannon briggs çıkmayacakta kim çıkacak bi söylermisiniz. Zaten ağırsiklet tam bi skandal halini aldı son yıllarda b*kunu çıkardılar iyice

DAVİD HAYE
DAVİD HAYE
4 yıl önce

Wba wbc yi tahtından sallar böyle giderse.wba süper kemeri kurallar gereği ortiz ve ustinov arasında yapılmalı eğer anlaşma olmuyorsa siralamada gelen haye ve browne arasında olmalıydı.dalaverecilik ile kemer dağıtıyor wba.shannon-browne maçında çok sert geçer ama kazanan için sürpriz olarak aguenda hazırlamış.aguenda nerdeyse 2.5 yıldır ringe çıkmıyor adamın kemer hakkı devam ediyor vay be.

ZEYREK
ZEYREK
4 yıl önce
Reply to  DAVİD HAYE

Super kemer sahibi olan kişinin başka dünya şampiyonluğu daha olması lazim ondan dolayı joshua diyorlar yoksa süper kemersiz duz WBA kemeri ile devam edebilirler.

ZEYREK
ZEYREK
4 yıl önce
Reply to  DAVİD HAYE

Süper kemeri unvani cift dünya şampiyonuna verilir.(WBA için)bu nedenle joshua deniyor. Su sıralarda başka bir isimin bu maçı yapma şansı yok.veya WBA düz kemeri ile devam eder.

Gökcan
Gökcan
4 yıl önce

Allah aşkına DAVİD HAYEDEN HABER YOK MU .ahmet hocam haberiniz yok mu.BU AGIRSIKLET PİÇLERİ YÜZÜNDEN TÜY SİKLET ORTA SİKLETE DEVAM ORUSPU ÇOCUKLARI BOKSTAN SOGUTTUNUZ

DAVİD HAYE
DAVİD HAYE
4 yıl önce

Tom lofther açıklama yapmis.golovkin 2017 yılında 3 ma yapacak demiş.ilk rakibi jacobs 3.rakibi canelo ikinci maçında canelo arasında kemer birlestirme maçı olarak bily joe düşünülüyormuş.ingilizler canelo – golovkin için bahis açmış canrloya 4/11 golovkine 7/11 vermişler.bu arada ilerde many-lomochenko maci düşünülüyormus.aciklamayi manynin ekibi yapmış.bu maç için kilo düsebileceklerini söylemişler.2017 nin eylülü yada kasımında bu maç olabilir.

Gökcan
Gökcan
4 yıl önce

KİM NE DER BİLMİYORUM AMA SOKAK MÜLTECİSİ DİLLİAN WHİTE ADAMSIN ADAMMMMMMM SENŞN GİBİ 15 günde bir çmaç yapan adam yok DERECK CHİSİORA İLE MAÇ YAPMAN HARİKA BİR ŞEY .sen olmasan ne yapacağız bilmiyorum

DAVİD HAYE
DAVİD HAYE
4 yıl önce

Gökcan kardeşim ağzından bal damlıyor.hayeden bir haber yok kardeşim.gecen hafta geçen bir haberde rakibinin 10 gün içinde açıklanacağı söylenmişti.bu cumartesi yada pazartesi rakibi açıklanır.david haye kemer yüzünden bosa eylülül ayıni boş geçirdi.david hayeyi sıkı takip eden biri olarak henüz bir rakip adayı bile duymadım.benim tahminim joshua maçından dolayı hayenin maçı 24 araliga kayabilir çünkü joshua gecesinde chisora-whyte macida var.10 aralıkta… Devamını oku »

Gökcan
Gökcan
4 yıl önce

Lavugun biri KAMYONCU MOLİNA ile maç yapar ortiz geceye süs vermek için ilk 250 de olmayan biriyle maç yapar.klitschko sakat DAVİD AĞA ALMANYADA WBA İLE GÖRÜŞECEKTİ DENGESİZİ BAŞINDAN ATMAK İÇİN(BRİGS)e maç ayarladı anlamadım ama HAYE nerde meşgul ZAVALLI POVETKİN KARI MANYAGI DEONTAY YÜÜZNDEN PERİŞAN .DEONTAY İKİ MAÇTA BİR ELİNİ AYAĞINI KIRAR .DENGESİZ BRİGS YAŞ 45 BENDE BENDE DİYE BAĞIRIR AMA… Devamını oku »

Gökcan
Gökcan
4 yıl önce

Eyvallah David HAYE ne yapayım abi cıldırdım ben orta sikler hafif ağır siklet sevmem ağır siklet dısında haz almıyorum.LAVUKLARIN HEPSİ KAYBOLMUŞ JOSHUA MAGAZŞN YILDIZI DEONTAY BU BAR BENŞİM ŞU BAR BENŞM DİYE GEZİNİP İNSTAGRAMDA KADINLARIN SAÇINA Düzleştirici çeker POVETKİN inide harcadı kqrı MANYAGI deontay.david HAYE hughie fury 2 raund işi var yok jerrel miller olabilir bak geçende karı MANYAGI bayan… Devamını oku »

onur.g
onur.g
4 yıl önce

agir sikletin efendisi luis ortizdir adamla kimse mac yapmıyor yahu golovkin isine döndü bu iş.. geri kalanı bu siklettekiler osuruktan teyyareciler

Gökcan
Gökcan
4 yıl önce

Ağır siklet yalan oldu cacık oldu.benşm gibi güzel konuşan adamın ağzını bozdunuzz .kalmadı ağır siklet charles martini kurşunlandı reis haberin yok mu internete gir bak .quendo WBA onun karısı gibi herşeyde Kocacık quendo nerdesin diyor

Gökcan
Gökcan
4 yıl önce

Arkadaşlar haberlerde David HAYE vs mıchael wallisch ile maç yapacak söylentileri çok ciddi düzeydeee lan ne bekliyorduk ne çıktı ALLAH BELANIZI VERSİN KOMYONCU MOLİNA BU ADAMDAN DAHA İYİ AYIP LAN HAYE

Gökcan
Gökcan
4 yıl önce

DAVİD HAYE İN RAKİBİ BELLİ OLDU..

polo
polo
4 yıl önce

ben kafamda ağırskleti rafa kaldırdım . ne bok yiyorlarsa yesinler.yokmuş gibi davranıyorum. maç olursa izlerim..aynı ringe çıkmadan da inanmam..

Gökcan
Gökcan
4 yıl önce

Anti wilder bu adam bildigin striptizci olmuş bu adam ıbf kemerinin sahibiydi bile abi biz gidelim ben deontaya sen joshuaya git Emin’im kabul eder yazıkkk

Gökcan
Gökcan
4 yıl önce

abi orta siklet ne yapalım orda takılacagız

Roman
Roman
4 yıl önce

Tadında bırak wladimir.

nucleusinan
nucleusinan
4 yıl önce

joshua – parker – ortiz heavyweight’ın son kaleleri. diğerleri; *** fury ; kafadan çatlak *** klitschko; boksu bıraksın siyasete girsin *** wılder; kadın peşinde koşmaktan sakatlandı *** povetkin; ne kullandığını kendide bilmiyor. *** pulev; adam sofıa’nın dışına çıkmaktan korkuyor. *** haye; herkes ona posta koyuyor *** takam; şamar oğlanı *** browne; kulislerde kemer hesapları peşinde *** chisora; dengesiz *** whyte;… Devamını oku »

Gökhan Sebilci
Gökhan Sebilci
4 yıl önce
Reply to  nucleusinan

ne içiyorsan yavaşça yere bırak. pulev’in bırak sofia’yı, bulgaristan sınırları içinde bir maçı yok. kendisi genellikle almanya’da maçlara çıkıyor. yorum yapmış olmak için yorum yapma kardeşim.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce

Adam sofia da ringe çıkmak istiyorum dedi diye bunların gözünde o şehirden çıkmaz oldu. Hem sanki joshua madagaskarda, uruguayda, kamboçya da dövüşüyor. Laf olsunda ne olursa olsun hesabı.

Junkie
Junkie
4 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

dikkatini cektimi listede kim yok 😀

Manny Pacquiao
Manny Pacquiao
4 yıl önce

David Haye O adamı seçerse daha da desteklemem Wallisch kimdir ya

Gökhan Sebilci
Gökhan Sebilci
4 yıl önce

gilberto mendoza denen şaklaban hangi vasıfla hala o koltukta oturuyor anlamış değilim. shannon briggs denen troll ne hakla dünya şampiyonluk maçına çıkıyor? dünya şampiyonluğuna giden yok bu mudur? http://i.hizliresim.com/A3RPdz.png

diğer karakter yoksunu doping yaptığı halde aldığı 6 aylık komik ceza sonrası nasıl kemer maçına çıkabiliyor? http://i.hizliresim.com/7A0ZGP.png

Gökcan
Gökcan
4 yıl önce

Üstad mıchael wallisch ile her tarafta dolaşıyor bu haber bende az evvel gördüm.DAVŞD HAYE HAYE DEDİK BU LAVUKTA İŞİ BOZDU .ben anlamadım bu işi David HAYE onunla dövüşürse bir David HAYE hayranı olarak sıfırlar kendini ve Emin’im benşm gibi niceleri aynı tavra girer

Mike Tyson
Mike Tyson
4 yıl önce

Bu haberi duyunca Mike reisin tepkisi
https://www.instagram.com/p/BMUG7ZpBM14/ 🙂

serhat king
serhat king
4 yıl önce

artık boks federasyonları ve boks dünyası para ve organizatörlerin kıskacı altında gerçek kimliğinden tamamen uzaklaşmış durumda dolap çevrilen bir yer haline gelmiş.

bankacı
bankacı
4 yıl önce

ne oluyor kardeşim wbc sapıtmıştı şimdi de wba sapıtıyor. her şey para olmuş. bu arada bu maçın olması için wladın bir maç alıp öyle kemer maçına çıkması lazım.son maçını kaybeden bir boksör (wlad) tekrar nasıl kemer maçına nasıl çıkar. joshua,kırkpınar güreşcisi wlad ı yenecektir.wlad ın bünyeside artık antremanları kaldırmıyor sürekli sakatlanıyor.kalan 4 maçını daha alt düzey boksörlerle maç yapıp tadında… Devamını oku »

Gökhan Sebilci
Gökhan Sebilci
4 yıl önce

evet eleştirecek bir nokta yok. doping yapan kişi kemeri kazanana kadar kemer maçlarına çıkmaya devam etmeli. briggs maçında da doping yapmayı denemelidir. doping o kadar güzel bir şey ki yapan kişiye sınırsız kemer maçı hakkı tanıyorlar.

doping sevicilerin dopingciye sahip çıkması şaşırttı mı? tabii ki şaşırtmadı.

Gökhan Sebilci
Gökhan Sebilci
4 yıl önce

birader bilip bilmeden atıp sıkıyorsun. benim povetkinle ne işim var? ben diyorum ki bu adam doping yaptı ve yeteri kadar ceza almadı. şimdi tutup bu adamı kemer maçına çıkarmak şaklabanlıktır. o dediğini git povetkin’i savunanlara anlat bana değil. maç sonunda da burada dopingciyi savunmak için kırk takla atıyordun, gelip burada yalan dolan konuşma. sen lucas’ı hiçbir zaman atsınlar vs demedin.… Devamını oku »

Gökhan Sebilci
Gökhan Sebilci
4 yıl önce

bu site de türk sitesi kardeşim. o mantıkla bu siteye de girmeyeyim. kırılma diye ses çıkarmıyorum diyen tip 2 ay önce ne sülalemi bırakmıştı ne beni. sence biraz komik olmadı mı bu lafın? ben yukarıda link paylaştım. bak bakalım onları kim yazmış. hadi benim ingilizcem var ancak sen daha anadilini konuşmaktan acizsin. türküm türküm diye ortada dolanıp, türkçe iki kelimeyi… Devamını oku »

Gökhan Sebilci
Gökhan Sebilci
4 yıl önce

bos yapma murat, almanya vatandasi değilim. almanya vatandasi olan bir arkadas sitede mevcut ancak o ben değilim. ben senin nereli oldugunu sorgulamıyorsam sende bilmedigin konularda atıp tutma. ne kokenli oldugumu biliyorsun. gokhan burada banlanmıyor ve yorum yapıyor, bunun icin sinir krizleri geciriyorum diye yorum yaptıgını insanlar biliyor. hatırlamıyorsan golovkin-kell brook mac oncesi medya antrenmanları haberine girip bakabilirsin. bende 24 saat… Devamını oku »

Yavuz Mahrem
Yavuz Mahrem
4 yıl önce

gmkhan hocam yorma kendini ne demiş fuzuli

mey biter saki kalır…
her renk solar haki kalır…
diploma insanın cehlini alsa da
hamurunda varsa eşşeklik baki kalır…

elbette sitede hep kendini savunan elemanlar olacak biz de biliyoruz hatırlıyoruz browne için yazılanları ama arkadaş hiç kabullenmeyeceği için zahmete gerek yok…

Gökhan Sebilci
Gökhan Sebilci
4 yıl önce

benim destek ekibim kimlerden oluşuyor bir saysana murat. ben farkında degilim. onları farkında olmadan bozmak istemem. isim isim bana sırala lutfen.

sen istiyorsun ki bu sitede herkes birbirine kufretsin, gerilim olsun, insanlar birbirini otekilestirsin. senin kafa o yapıda cunku. ”ben yukselemiyorsam bari onların seviyesi dussun ki ortama dahil olayım” kafası.

cellat hopkins
cellat hopkins
4 yıl önce

On numara karar shonen baba pekde guzel haketti bu maci hic elestirmeyelim martinlerin sampiyon oldugu gunumuz boksunda briggse laf edilmez insallah yener

atakankilickooglu
atakankilickooglu
4 yıl önce

Fury resmen klickoyu bitirdi herif bir turlu maca cikamiyor simdi de sakat boksu birakacak gibime geliyor ulan fury ne adamsin oynadi resmen 🙂

serhat king
serhat king
4 yıl önce

sanki maçtan kaçan fury değilde kliçkoymuş gibi konuşmuşsun.fury tam iki kez erteletti maçı sonrada deliyim diyerek kaçtı.joshua da kliçkoya az para teklif edip ortaya kemer koymayınca maç olmadı.kliçkoda lucasla boşu boşuna maça çıkmadı akıllı adam.ilkbaharda joshuayı dövecek hem parayı hemde kemerleri alacak neden lucas salağıyla maç yapsınki

Gökcan
Gökcan
4 yıl önce

….EN SAĞLAMI WBO VE IBF GERİSİ TIRT

Gökhan Sebilci
Gökhan Sebilci
4 yıl önce

iki üniversite bitirdiğini söyleyip wikipedia’nin türkçe sayfasını ciddi kaynak olarak paylaşan birini ne derecede ciddiye alayım murat? şu ırkı üstün görüyorum şu ırkı aşağı görüyorum, şu siteden banlansın şu banlanmasın kafasıyla nereye kadar ilerleyeceksin? sitedeki tüm polemiklerin içinde sen varsın. sence bu bir tesadüf mü? bugün benimle tartışıyorsun, yarın başka biriyle… ingilizceyi veya herhangi bir dili bilmemek cahillik değildir ancak… Devamını oku »

serhat king
serhat king
4 yıl önce

arkadaşlar powetkinin kullandığı meldonium 1 ocak 2016 dan itibaren doping sayılmış doğru değilmi.o zaman powetkin ocaktan önce kullandıysa bunda suçu varmı.bence powetkin wilderi yenerdi iyi boksördü bu boks dünyasında çok dolaplar dönüyor

serhat king
serhat king
4 yıl önce

abd ve İngiliz lobisi powetkini ayıklamak için her türlü oyunu yapar ve yaptırır.nitekimde wilderi yenecek olan powetkinin yolu kapatıldı powetkin daha çok bekler.artık ağırsiklet boks dünyası tarihinde olmadığı kadar büyük bir çıkmaz ve kısır döngü içinde.kliçko gidiyor artık umudumuz David haye

amir khan
amir khan
4 yıl önce

pro boks karşılaşmalarının yüzde 99 u tiyatro dur.danışıklı dövüştür çoğu.anlaşmalar paralar managerler falan.

yüzde 1 lik gerçek kapışmalar son dönemde çok azaldı maalesef.herkes rakip ayarlıyor.manageri sağlam olan kemer maçına çıkıyor.saçma sapan karşılaşmalar.

amir khan
amir khan
4 yıl önce

bu arada serhat king e katılıyorum

pro boks dibine kadar amerikalı ve ingilizlerin oyuncağı olmuş durumda.

dünya şampiyonu falan deniliyorda aslında izlediğimiz amerikan ingiliz kemer birleştirme maçlarından ibaret

kübalı ortiz niye kemer maçına çıkmıyor?

povetkini niye alaşağı ettiler?

amir khan
amir khan
4 yıl önce

bu arada ağır sıklet resmen balonlara kaldı günümüzde.josua da balon wilder de balon. zaten balon oldukları için hala sağlam rakiplerden kaçıyorlar.net

selman şahin
selman şahin
4 yıl önce

Bence kimse verilen tarihte bu maçın olacağını düşünmesin. Bu maç olmaz diye düşünüyorum…

Serhat king
Serhat king
4 yıl önce

Bende katılıyorum küfürlü tartışmalar silinmeli.buraya yakışmayan seviye düşüren muhabbetlerin orada kalmasının bir anlamı yok.lütfen küfürsüz bir toplum için mücadele edelim

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce

küfür eylemini kendisi yapmıyor ki joshua dan bahsediyor adam. mevzubahis joshua ise her kelam mübahtır 😀

hakan
hakan
4 yıl önce

Bu adamları prime’larında dövüştürmeyip senelerce şişirip şişirip boktan bir maçla parayı ceplerine indirip emekli oluyorlar boks bu yüzden aşağı ivme kazanmıştı camia para sevdalısı korkak boksör dolmuştu biraz iyi olan biraz isim yapan boksörler şişirilir yıllar boyunca büyük maçlar önce açıklanır sonra iptal edilir bu adamlar en iyi dönemlerini zayıf rakiplerle maç yaparak geçirir şişirilmeye devam edilir kariyerlerinin sonlarına doğru… Devamını oku »

AJ CHAMPİON
AJ CHAMPİON
4 yıl önce

Onun karşısına sadece çıkması gerektiğini hissedenler sakatlanıyor, daha çok sayıda boksörler sakatlanmak arzulayacaklardır O tüm zamanların bir numarası! Ne diye kemerler için maç yapıyorlar ki?
NUMBER ONE – FEMİ!

ömer uzel
ömer uzel
4 yıl önce

80’lerin ortalarıyla 2000’lerin ortalarında 80 kadar üst düzey boksör vardı ağır sıklette.Her maç el classiko tadındaydı..Hala unutamam Briggs-Botha maçını mesela, döner döner izlerim..Bugün holyfield’in hakkının yendiği Ruiz ile yaptığı 3. maçı izledim öğle vakti..bir çok şey gibi boksunda tadı yok, Allah’tan Haye geri döndüde 2000’lerde boksa başlamış biri olarak onu izleyecez 3-4 yıl daha.

Başa dön tuşu