WBSS Ali Turnuvası Usyk vs Briedis Maçıyla Geri Dönüyor!


usyk-briedis-new

WBSS yarı finalinde WBO yarı ağır sıklet dünya şampiyonu Ukraynalı Oleksandr Usyk (13-0,11KO)  Letonyalı WBC yarı ağır sıklet dünya şampiyonu Mairis Briedis (23-0,18KO) ile 27 Ocak’ta Riga’da karşılaşacak.

Ukraynalı olimpiyat şampiyonu, çeyrek final maçında Marco Huck’u Max-Schmeling-Arena’da rahat bir şekilde mağlup etmeyi başarmıştı. Briedis ise yine Letonya’nın başkenti Riga’da gerçekleşen maçta Mike Perez karşısında beklentilerin altında bir performans gösterse de galip gelmesini bilmişti.

Usyk antrenmanlarını Karpat dağlarında Bukovel’de antrenörü Sergey Vatamanyuk ile birlikte yaptı.

Londra Olimpiyatları’nın altın madalyalı ismi, maçla ilgili olarak Briedis’in tarzının sıkıcı olduğunu ama rakibinin bir dünya şampiyonu olduğunu ve ona saygı gösterdiğini söyledi. Maçın Riga’da olmasının kendisini etkilemeyeceğini hatta Ukraynalıların Riga’ya gidip salonda kendisini destekleyeceklerini ifade etti.

Briedis kemer birleştirme maçının hayali olduğunu söyleyerek unutulmazlar arasına girecek bir mücadele olmasını umut ettiğini açıkladı.

Bilindiği üzere Ali Turnuvası’nda WBC, WBO, WBA (Normal Mertebeli) ve IBF yarı ağır sıklet unvanları sahibi boksörler yarı finalde karşılaşacak. WBA Süper şampiyonunun Gassiev’e kaybeden Lebedev olduğunu düşünürsek tüm şampiyonların bu turnuvada olduğu kanaatine varabiliriz. Usyk turnuvadan şampiyonlukla ayrılıp ağır sıklete geçme düşüncesinde olduğunu belirtirken, ağır Sıklette Joshua ile karşılaşır mısın sorusuna “evet ama bunları konuşmak için erken” cevabını verdi.

1-ea25f581-22fa-4ac9-8cf3-60e500f762c1

Gecenin alt maçında 2016 Rio Olimpiyatlarında bronz madalya kazanan Hırvat boksör Filip Hrgovic ile İngiliz Tom Little karşılaşacak. Ağır sıklette önemli bir basamak maçı olarak görülen bu mücadele de merakla bekleniyor. Hrgovic Rio’da ilk turda milli boksörümüz Ali Eren Demirezen’i mağlup etmişti.

Billy Joe Saunders’ın çocukluk arkadaşı Hatfieldlı Tom Little, Hrgovic’in önemli bir isim olduğunu ama tecrübesiyle bu maçta fark yaratan taraf olacağını söyledi.

Maçlar Tivibu Spor’dan cumartesi akşamı canlı olarak yayınlanacaktır..


Benzer Haberler

Yorumlar

108 Yorum - "WBSS Ali Turnuvası Usyk vs Briedis Maçıyla Geri Dönüyor!"

  Abone ol  
En Yeniler En Eskiler En Beğenilenler
Bildir
ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt
benimde uzun zamandır beklediğim zorlu bir maç olacak. son maçlarındaki performanslarına bakarsak usyk net favori. ama bu maçı çok kolay bir şekilde kazanabileceğini pek düşünmüyorum. briedis rakibe göre farklı taktiklerle dövüşen, kurnaz bir boksör. kirli bir stille usyk ın stilini bozabilir. aynı şeyleri gassiev de söylemişti. usyk müthiş bir boksör ama briedis kesinlikle kolay kolay usyk a yenilmez demişti. usyk… Devamını oku »
Conan ☾✬
Üye
★★★
Conan ☾✬

usyk ağır siklete geçip ne kadar iyi olduğunu göstereceğini ve ilerde boşuayla ile dövüşeceğini söylemiş.

jackal
Üye
★★
jackal

gassievde cruiserda kemerleri topladıktan sonra agırsiklete gececegini söylüyodu. usyk ve gassievin agıra gecmesiyle piyasa glowacki,dorticos hatta berbat defans ve kondisyonlu kudrashov ayısına bile kalır

riddickbowe
Üye
★★
riddickbowe

Elli defa dedim yine diyorum. Usyk ağırsiklet’e geçince holyfield etkisi yaratacak. Ve Ahmet bu yoruma kesinlikle katılmayacak. 🙂

Öğretmen Bey
Üye
★★★
Öğretmen Bey

Usyk’ya bir beden büyük gelir ağırsıklet 🙂

lenolewis
Üye
★★
lenolewis

usyk olimpiyat ve dünya şampiyonu bir boksör her maçtaki anlık olayları cımbızlayıp bu adam dövüşemez demek ne kadar mantıklı

Öğretmen Bey
Üye
★★★
Öğretmen Bey

Nice dünya ve olimpiyat şampiyonu var bu tek kriter değil Vasly maçında gördük. Ağırsıklette birinci sınıf adamların yumruğuna dayanamaz. Wythe bile yeterli olur Usyk için.

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

Siklete uyum sağlarsa whyte ı yener heralde 🙂 o kadarda değil

Uğur mehmet birdoğan
Üye
Uğur mehmet birdoğan
loma ile ağır sikletin kalitesi bir tutulacak durumda değil. Güç açısından evet ama boksta basit bir yaklaşım vardır teknik adam siklet çıkarsa başarılı olma ihtimali vardır çünkü genelde yumruklara kafa atmaz bu tip adamlar. Ağır sikletin teknik havuzuna bakarsak eğer (formda tyson furry i saymazsak ) Joshua one-two boksörü temelinde wilderin kendine has bir garip bir stili var … Oleksandr… Devamını oku »
Uğur mehmet birdoğan
Üye
Uğur mehmet birdoğan

*ağır sikletdeki küçük adamların büyük çoğunluğu …

olacaktı.

Claymaker
Üye
★★
Claymaker
boks holyfield zamanındaki 90lar boksu değil kabuk değiştirdi endüstrileşti makineleşti boksörler aparkat atmadan kemerini 11 yıl koruyan biri çıktı aparkat atmadan ve yumruk yemeden insanlık tarihindeki sanayi devrimine uğradı günümüz boksu özellikle ağırsiklet teknikle hızla akıllı bir yere kadar gelebiliyorsun haye klitshkodan daha hızlıydı yumrukları onun kadar güçlüydü (belki sağ direği hariç) akıllı ve teknik bir boksördü klitshkonun galibiyetlerine nazaran… Devamını oku »
ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

Laflarımın arkasındayım usyk ağır siklette bi b.k yapamaz.

Mücahit
Ziyaretçi
Mücahit

Sayin ahmet kurt glovacki ile karsilasacagi vakitte glovackiye nakavta olacagini tekrar tekrar söyledigin usyk tenmi bahsediyorsun… biraz arsivi kurcaladigimdada ayni onyargin mevcuttu.. sanirim halen değismemis 🙂

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

Bence sen arşivleri daha iyi incele. O maç öncesi usyk ı pek izlemediğimi bu yüzden bir yorum yapmayacağımı ama sırf trol olsun, rekabet oluşsun diye glowacki asacak kesecek tarzı şeyler yazdığımı bilmiyorsun. İnan ki bunu defalarca kez dile getirdim 🙂 sitede ki herkes usyk sever olduğu için bende glowacki yi destekliyordum 🙂 hepsi tamamen mizah amaçlı yaptığım yorumlardı.

About Billions
Üye
★★★
About Billions

Ben de hatırlıyorum mizahi amaçlı olduğunu yazmıştın maç zamanları 🙂 .

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

Aman kardeşim yardımcı olayım deme. Sitede zaten garip muhabbetler dönüyor. Şimdi about billions ile ahmet kurt aynı kişi falan derler 🙂 şaka bir yana hatırladığın ve bunu söylediğin için teşekkür ederim.

Öğretmen Bey
Üye
★★★
Öğretmen Bey

Bence Big George ile Ahmet Kurt aynı kişi 😀 😀 Rebel ne trol adam be

Conan ☾✬
Üye
★★★
Conan ☾✬

maça gelince usyk’un kazanmasını isterim. briedis son maçında hiç iyi değildi. kliçko tarzı güreş stiliyle kazanmasını istemem. usyk nakavtla kazansa iyi olurdu ama sayıyla kazanacak.
116-112 usyk won by ud

Metehan Ateş
Üye
★★
Metehan Ateş

Adamım wilder ve ortizin basın toplantısı ne zaman acaba

Conan ☾✬
Üye
★★★
Conan ☾✬

wilder bugün instagramdan yayınladığı videoda sevgilisinin karnına başını yaslıyordu. acaba bu hatundan da çocuk mu yapacak nedir? pompacı wilder reyizz. hatundan ayrılsa tam kuvvete sahip olacak ama hatun wilder reyizin gücünü azaltıyor.

Metehan Ateş
Üye
★★
Metehan Ateş

Eşi hamile zaten başkan 😀

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

eşi değilki … bu gavatlarda böyle şeyler önemli değil reis

halil bulut
Üye
halil bulut

Arkadaslar sizce oleksandr usyk ile andre ward aynı siklette olsaydı usyki onu yenebilirmiydi. 2. Ise gassiev dorticosu yenince usykyi yenebilecekmi bunlar soru işareti

Roman
Üye
★★
Roman

USYK AĞIR SIKLETE ÇIKIP NAPACAK MERAK EDİYORUM. KALSANA CRUISER DA GASSIEVI DORTICOS YENEBILIR. LEBEDEV NELER YAPMIŞTI. ÖN GÖRÜLMESİ ZOR MAÇ AMA BENCE DORTICOS BIRAZ DAHA ZEKİ BOKS YAPIYOR GİBİ. USYK UN FİZİĞİ AĞIR SIKLETE UYGUN DEĞİL. ONCEDEN WSB DE JOE JOYCE KARSISINDA BILE SAVRULUYORDU. KNOCKDOWN OLACAKTI NERDEYSE YUMRUK YİYİNCE SAVRULUYOR. AĞIR SİKLETTE KEMER ALMASI ÇOK ZOR.

david tua
Üye
david tua

Bu yari final maclarinda gözümde canlandiriyorum bana usyk- dorticos finali gibi geliyor ama yanilabilirimde sonucta insaniz.bence usyk ,dorticos ve gassiev 97 veya 100 kilo civarinda agirsiklete cikarlarsa basarili olacaklarini düsünüyorum.herkese selamlar

turko
Üye
turko

Usky ağır siklette işi zor sen bu siklettte bütün kemerleri topla hedefin bu olsun

Öğretmen Bey
Üye
★★★
Öğretmen Bey

İnşallah Usyk – Gassiev maçını izleriz müthiş olur. Gassiev’in maçı da çok zor geçecek.

centro
Üye
centro
bu turnuvayı kazanırsa zaten kemerlerin neredeyse tamamını toplamış olacak sıklette. lebedev’den de son kemeri alıp 1 veya 2 kemer savunmasının ardından ağır sıklete geçmesi mantıklı olan. bir üst sıklete çıkış şansı varken zaten domine ettiğin bir sıklette kalmak da bir tercihtir ama sporcu eğer durmadan hedef büyütüp gözü yükseğe dikerse en mantıklısı ağır sıklete geçmesi ki usyk’te de hedef pek… Devamını oku »
Abdullah yılmaz
Üye
★★
Abdullah yılmaz

brids’in son maçındaki performansını çok beğenmedim. çok kirli dövüştü. herife fena gıcık oldum. umarım yenilir. maça dair tahminim ise usyk puan ile maçı alır diyorum. yalnız brids’in güçlü yumrukları var usyk yakalarsa bence rahat yatırır. umarım bir sürpriz ile karşılaşmayız. gassiv de dorticos2u yenerse finalde usyk-gassiev maçını izlemek isterim. gassiev ve dorticos maçı bu maçtan daha heyecanlı olacak gibi geliyor…

GGG44
Üye
★★
GGG44
arkadaşalar günümüz agır sikleti artık uzun boyla avantaj saglama sürecinde örn; klicko 1.98 , jashua 1.98 , fury 2.06 , wilder 2.02 bu adamlar bunun en büyük örnegidir. bir tyson etkisi yaratacak kişi 1.90 lık usyk olamaz. olacaksa bu kişi 1.92 lik gassiev olur. yapısal özellikleri tayson a daha cok benziyor. usyk ve gassiev karşılaşacak olursa gasievin nakavt ile kazanabilecegi… Devamını oku »
Conan ☾✬
Üye
★★★
Conan ☾✬

vay be tyson reyiz. 178-180 lik boyunla devleri deviriyordun be reyiz. sen gibisi gelmez bir daha.

3g, eubank, ward, kovalev ve adını unuttuğum 180 boylarında diğer iyi boksörlerin hangisi ağır siklette dövüşebilir?

lenolewis
Üye
★★
lenolewis

david tua 1.78 ağır siklette dövüşebili ama 190 lık usyk dövüşemez demek bana mantıklı gelmiyor.
tyson zaten şu an ağırsiklette olsa kimse karşısında duramazdı o yazdıgın uzun boyluların birbir içinden geçerdi

GGG44
Üye
★★
GGG44

yahu ben cıkamaz dövüşemez demiyorum. çıkar dövüşür ama kemerleri kazanamaz.

Conan ☾✬
Üye
★★★
Conan ☾✬

+1 ggg44

lenolewis
Üye
★★
lenolewis

dövüşemez derken ben de zaten başarılı olamazı kastettim onu demek istediğini biliyorum

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt
David tua ve mike tyson kalın kemikli, geniş omuzlu ve çevik boksörlerdi. Usyk ta teknik ve hız var. Ama güç ve dayanıklılığı yetersiz kalır. Huck salladı usyk ı. Amatörde Joe joyce maçında yumruk yeyince neredeyse uçuyordu 🙂 yere de pek sağlam basamıyor. Joshua sağlam bir pres yapsın usyk ın ilk raundlarda ağzına eder. Biz tyson fury joshua dan kaçabilir mi?… Devamını oku »
david tua
Üye
david tua

ahmet usta gercektende hem tyson hemde tua yürekli korkusuz boksörlerdi.usyk konusunda holyfeild yolunda ilerliyor bence ama ben dorticosuda begeniyorum

Conan ☾✬
Üye
★★★
Conan ☾✬

ben de severek dinliyordum o podcast yayınlarını. ama sonra aralarına kara kedi girdi ve ayrıldılar.

GGG44
Üye
★★
GGG44

tyson harici yapabilecek bir boksör cıkmaz. düşünsene wilderle usyk karşılaşsa o saçma sapan kroşeyi agzına sokar usykin 🙂 usyk agırsiklete sadece para kasmak için çıkar tony bellew gibi..
not: wilderin o savruk kroşesini sevdiğim için söylüyotum.yanlış anlamayın wilderciler 🙂

Conan ☾✬
Üye
★★★
Conan ☾✬

haklısın dostum. zaten wilderı yenebilecek tek kişi tyson reyizdir.

lenolewis
Üye
★★
lenolewis

wilder o savunmayla anca stevern yag tulumunu spilka güvenlik görevlisini arreola keşini futbolcu washingtonu o şekilde yener usyk nere bunlar nere yav

david tua
Üye
david tua

Adam kazma kürek gibi girisiyor wilder haklisin

GGG44
Üye
★★
GGG44

bu sitede usyk kaçıncı sırada ?

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

7. sırada

GGG44
Üye
★★
GGG44

adamsın dostum..

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

eyvallah kankam sağol sende adamsın ….

VolkanK
Üye
VolkanK

Tyson vs wilder maçı max 2 round sürer wilder yerde pas pas olur.

Conan ☾✬
Üye
★★★
Conan ☾✬

diğerleri dayanır mı sanıyorsun? onlar da aynı şekilde ilk raundda nakavt olurlar tyson reyize

VolkanK
Üye
VolkanK

Conan reis joshua’yı pek tutmam ama 4-5 round görür gibi tabi stilini değiştirmek şartıyla

GGG44
Üye
★★
GGG44

7. sırada en iyi boksörlerde değilmi.. gassiev yensin usyki ilk 10 a yine giremez. dünya çapında ukranyalı boksörleri desteklemek gibi bir şey söz konusu bunu bence abd yapıyor ve ukranyalı boksörleri destekleyerek eziyor rusları ..

lenolewis
Üye
★★
lenolewis

ggg44 usyki çok ezdin be birader adamın boks yetenegi çok üst seviye bilmem farkındamısın değilsen zaten breidles maçında görürsün

GGG44
Üye
★★
GGG44

ben daha çok gassiev karşısında görmeyi isterim. polis memuru yenerse gülmekten yarılırım zaten 🙂

GGG44
Üye
★★
GGG44

ama bu lomachenkoya daha bi uyuz oluyorum. 3 yıldızlı salido mal etmişken lomayı 1. sıraya koyuyorlar adamı rigo nun zaten sikleti degildi.

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

1. Si o lomachenko ile günümüzdeki lomachenko arasında dağlar kadar fark var. Şuan dövüşseler lomachenko raund vermez maçın yarısına kadar nakavt eder.

2. Si o maçı zaten lomachenko kazanmıştı. Ama Salido ya verdiler.

GennadyMustafa
Üye
★★★
GennadyMustafa

Mikey garciayla karşılaşmayana kadar ben bu adama en iyi demem.

GGG44
Üye
★★
GGG44

+1000

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

Bu arada bende lomachenko ya en iyi demiyorum. Yanlış anlaşılma olmasın.

lenolewis
Üye
★★
lenolewis

Bu sitede gereksiz ve en çok abartılan boksörlerden birisi de mike garcia bana göre 5 yıldız star bir boksörü henüz yenebilmiş değil

GGG44
Üye
★★
GGG44

her darbe alışında acı çeken bir loma gördüm. biraz karşılık verebilecek bir boksör olsun lomaya kıvrana kıvrana kenara gelir bence dayanıksız bir boksör.

GennadyMustafa
Üye
★★★
GennadyMustafa

Ggg44 +1

GennadyMustafa
Üye
★★★
GennadyMustafa

Walla ya 1. Sırayı bencede haketmiyo. Geçmiş kariyerini buraya taşımaları çok saçma. Ölü bir rigo yu yendi diye yüce yapmaları da bi ayrı saçma, rigonun tek yaptığı şey kafasını yere kadar eymek oldu. Mikey garcia lomayı nakavt ederse hiç şaşmam

VolkanK
Üye
VolkanK

+100

Mücahit
Ziyaretçi
Mücahit
Usyk i uzun zamandir takip eder ve izlerim.. Katildigi wsb turnuvasida buna dahil… mükemmel bir fundamental ve tekniğe sahip bir boksördür kendisi, dayanikliliği ve kondüsyonuda cabası… amatörde ve cruiserdeki başarisi zaten tartişilmaz, dahasi o donem kaltildiği o turnuvaya değinmek istiyorum biraz.. Müsabakalara 96 97 kilo araliginda cikmisti ve karsilastigi rakiplere bakildiginda, severek takip ettigim joshuayi amatorde yenmis iki boksör, ayni… Devamını oku »
ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

Usyk inşallah ağır siklete çıkar

GGG44
Üye
★★
GGG44

dostum sende benim gibi düşünüyorsan demekki fantazi dünyam fazla abartılı değil 🙂

Öğretmen Bey
Üye
★★★
Öğretmen Bey

😀 😀

GGG44
Üye
★★
GGG44

usyk in yendiği tek 5 yıldızlı boksör marko huck o bile benim gözümde 3 yıldızlı bir boksör kimi yenmiş ki böyle abartılıyor. her olimpiyat kazanan sıralamaya girse profesyonelde oooo işimiz var.

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

Usyk 2 tane 5 yıldızlı boksör yendi. Biri glowacki diğeri huck(huck 5 olmasa da en kötü ihtimal 4-4.5 yıldızlık bir boksördür). Glowacki maçında usyk 4 yıldızlı, glowacki 5 yıldızlıydı. Boxrec sitesi sırf usyk yüzünden o maçı 4 yıldızlık bir mac olarak nitelendirdi. Ha maçı net usyk kazandı orası ayrı.

Roman
Üye
★★
Roman
USYK, JOYCE A SALLANDI. YUMRUĞU YEDİGİ GIBI RINGIN OBUR TARAFINA UÇTU. SUANDA AGIR SIKLETTE VE CRUISER DA KI EN YETENEKLI BOKSOR KENDISI AMA BIR JOSHUA, wilder, ortiz, povetkin’in yumruklari joyce un yumruklarina benzemez. Illaki yakalanir 12 round sağlam yumruk yemeden kaçamaz bu adamlardan. Ama dedigim gibi teknik, hiz ve yetenek bakimindan hepsinden üstün. Dayanıklılık ve indirici yumruğu olmaması bunu zor… Devamını oku »
david tua
Üye
david tua

Bence 97 ile 100 kilo arasinda ciksin usyk povetkini yener diye düsünüyorum , malum povetkinin formu eskiye göre baya uzakta görüyorum

Roman
Üye
★★
Roman
Gene birsey ifade etmez. O kiloda olsa glazkov 2 olur at fava bekle o da cruiser çıkmasıydı martin den cok daha iyi olmasina rağmen YUMRUĞU yediği gibi SAVRULUYORDU. Hos ki o mac dizi donmese o maci alirdi, teknik ve zeki bir boksordu. Usyk un dayanıklılık icin tek yolu kilo alimi gibi gözüküyor. 103 den asagi dovusurse sampiyonlara karsi sıkıntı yaşar.… Devamını oku »
david tua
Üye
david tua

Tamamda wilder 201cm boyunda 103 kilo boyunda olabilir ama usyk 103 kilo olunca sorun teskil edebilir bence hareketli olusunu engeller fazla kilo almasi

david tua
Üye
david tua

boyunda yerine agirliginda olabilir yazacaktim

Roman
Üye
★★
Roman

O senin dedigin kiloda dovusurse kendisine şans tanımam. Nakavt olur. Joshua ve wilder karşısında.

About Billions
Üye
★★★
About Billions
Şu maçları görünce, bu turnuvayı düzenleyenlere her seferinde minnettar kalıyorum. Çok güzel bi olay benim için. Ben de her siklette böyle Turnuvalar olsun isterim. Heyecanla beklediğim bi maç. İki taraf için de çok zor bi maç olacak. Bi kaleci, bi maçta 50 tane top çıkarır ama 1 tane hatalı gol yer ve herkes o gol yüzünden kaleciyi kötüler ya, briedisin… Devamını oku »
GennadyMustafa
Üye
★★★
GennadyMustafa

Usyk in çok zorlanacağını düşünmüyorum.

Kanguru Perkovic
Ziyaretçi
Kanguru Perkovic
Sıkı bir maç ikiside yenilgisiz ve dünya şampiyonu böyle maçları severim. Briedis bence yetenekli bir boksör değil ama çok disiplinli çalışkan zeki kurnaz bir boksör bu özellikleri sayesinde şampiyon oldu. Usyk ise bence çok yetenekli boks için yaratılmış birisi işini severek yaptığı çok belli. Huck maçında öyle tempoluyduki hayran kaldım maçı ağzım açık izledim. Yumruk gücünü de hızlı yumruklarıyla arttırıyor… Devamını oku »
GennadyMustafa
Üye
★★★
GennadyMustafa

Usyk a tüm kemerleri toplamak yakışır, önce tüm kemerleri toplasın ondan sonra ağır siklete çıkıp wbo peşinde koşsun diyecektim ki onu da joshua alıcak dimi, yani joshua wilder çarpışmayana kadar kimseye kemer yok. Usyk de bunu bildiği için daha erken diyo.

dogannn
Üye
dogannn
Usyk u epeydir takip ediyorum. Mücahit arkadaşımızın yorumuna aynen katılıyorum. Usyk yalnız glowacki ve huck u yendi demek ayıp olur tek kelime ile ezdi fazla geldi. İkiside çok çaresiz kaldı. Usyk hız teknik açıdan bence mükemmel bir boksör. Ağırsiklete geçtiği takdirde bence çok iş yapar. Hatta kemer alacağından şüphemyok. Zaten şu anda cruiser da usyk gassiev breidis dorticos falan al… Devamını oku »
dogannn
Üye
dogannn

Bence ama gassievle karşılaşırsa o maç çok tehlikeli olur. Gassiev i de inş ağırsiklette izleriz. Oda çok iş yapar bence

dogannn
Üye
dogannn

Breidis maçına gelince breidis kumaşı çok kaliteli bir boksör. Epeydir acaba usyk bredisi maçı olurmu diye düşünürken bu maçı izlemek büyük keyif olacak. Breidisin maçı tko ile kaybedeceğini düşünüyorum.

halil bulut
Üye
halil bulut

arkadaşlar konu dışı olacak ama bence andre ward gelmiş geçmiş en iyi haff ağır siklet boksörüdür.

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

Valla kovalev karşısında o kadar zorlanan bir adam ilk 3 e giremez bence. Ward ın asıl formda ve iyi olduğu siklet süper ortadır.

Kanguru Perkovic
Ziyaretçi
Kanguru Perkovic

Calzaghe ve roy jones girerde 3.isim kim bilemem

halil bulut
Üye
halil bulut

ama ilk maçta zorlandı 2. maçda zorlanmadı nakavt etti peki oleksandr usyk ile ward maç yapsa ne olurdu

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

İkisi kesinlikle aynı sikletin boksörü değil. Bu kıyas floyd mu yener golovkin mi muhabbeti gibi.

VolkanK
Üye
VolkanK

Yok neye göre en iyisi diyebiliyorsun toplamda bu siklette yaptığı maç sayısı 4 komik bi rakam sadece kovalev’den daha iyi olduğunu gördük o kadar çok iddialı olmuş

Kanguru Perkovic
Ziyaretçi
Kanguru Perkovic

Ward süperorta nın en iyisidr tartışmaya kapalıdır.

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

Joe calzaghe varken nasıl tartışmaya kapalı oluyor 🙂

GGG44
Üye
★★
GGG44

ahmet kurt +1

Kanguru Perkovic
Ziyaretçi
Kanguru Perkovic

Ahmet kurt ben joe calzage yi light heavyweight kategorisine koymuştum iki efsaneyi yendi diye ama asıl başarıları süperorta daymış 😀 İkiside tercih edilebilir ama ben yine ward derim ben süperorta da

AgnusDei+
Üye
★★
AgnusDei+

ward bence de süperortanın en iyisidir ama hafifağıra tam potansiyeliyle çıkmayışı ve yeterince maç yapmayışı ward’ın hafifağırın en iyisi olduğunu iddia edebilmemizi engeller. ancak bana göre bu jenerasyonun en iyi iki boksöründen birisidir. diğeri de floyddur. Bana göre bu iki “sanatçı” boksta akıl , strateji ve tekniğin ne denli önemli olduğunun bizatihi kanıtıdır.

halil bulut
Üye
halil bulut

hayır hocam golovkin wardı yenemez formda bir wardı golovkin yenemez ward kadar teknik değil

jackal
Üye
★★
jackal

usyk in ben en az 8 9 raund alıp ud ile kazanacagını düsünüyorum bence nakavt cıkmaz

cemil aslan
Üye
cemil aslan

ilk maçların hemen ardından usyk’i kesin favori görüyordum ama düşünüp tarttıkça yok kardeşim bu maçın favorisi yok hatta ibre biraz daha breidis’ten yana. demedi demeyin breidis bu maçı alacak yada kıl payı verecek. şeytan zekası var adamda

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Perez ile karşılaştığında Huckic maçındaki gibi degildi breidis sanki daha hantaldı yalnız perez maçındaki gibi güreş yapmaz inşallah perezi resmen sarıla sarıla yendi usyk gerçekten perezden farklı breidisin başına bela olur daha akıllı daha Atak daha güçlü… sonucu kestirmek zor ama usyk 1 adım önde gibi … hak eden kazansın hayırlı akşamlar

cemil aslan
Üye
cemil aslan
kardeşim, perez maçındaki taktiği uygulamayacak bence, ben de perez maçında beğenmediğim için maçın ardından usyk-breidis maçına kesin usyk alır demiştim ama bu adamın maçlarına biraz daha dikkatli baktıkça birşeyi farkediyorum; bu adam her rakibe göre farklı taktik uygulayabilen ve maç içinde bile bu taktik varyasyonları değiştirebilen biri. yani uyuyor gibi zannediyorsun birden hareketlenip rakibi afallatıyor. bu yüzden usyk karşısında doğrusu… Devamını oku »
Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

ben huckic usyk maçında huckicin usyk i yeneceğini hayal ettim 🙂 ama maalesef usyk hem surati hem yumruk kombinasyonlarıyla beni ters köşe yaptı … usyk gerçekten muhteşem birisi breidis onun sürati karşısında acaba nasıl bi oyun kurgulayacak bende merak ediyorum oyun stratejisi hakkında dediklerine katılıyorum breidis akıllı adam ama bu usyk e sökermi bekleyip görelim ..

doctor1984
Üye
doctor1984
Favorim Usyk. Usyk dindar iyi bir insan. Instagram profilinde dini paylaşımları bolca mevcut. Ayrıca Muhammed Ali hayranı. Ağır siklette de kendisinden şampiyonluk bekliyorum. Daha önce yendiği isimler ingiliz Joe Joyce, Joshua’yı yenen iki isim olan madjidov ve mihai nistor, Joseph Parker’ı iki kez yenmiş olan Junior Fa ki bu adamlara raund bile vermedi. Joshua’yı UD ile yener diye düşünüyorum.Ayrıca alt… Devamını oku »
doctor1984
Üye
doctor1984

Ayrıca Filip Hrgovic çok tehlikeli bir boksör. Tony Yoka ayarında bir boksör. Bilen bilir Mirko Cro Cop Filipović’in memleketinden. Joe Joyce, Filip Hrgovic, Tony Yoka, Ivan Dycko. Bu dörtlüye dikkat derim gelecek bunlarda. Dubois’ten pek birşey beklemiyorum

ChernobylMutant
Üye
★★
ChernobylMutant

+989898986565

katılmadığım noktalar : tony yoka ve joe joyce’un iyi boksör olması.
katıldığım noktalar : hargovic’in sikleti bombalayacağı ve dubais’in balonluğu.

lenolewis
Üye
★★
lenolewis

Joe joyceden de tony yokadan da şampiyon olamazlar sıralama boksörü olurlarsa iyi derim. Hrgovic için se şu an net birşey söyleyemem ama yokadan da joyceden de iyi

lenolewis
Üye
★★
lenolewis

Tony yokada ne buluyorsunuz anlamadım adamda sadece ayak hareketi var başkada bir b. k yok

doctor1984
Üye
doctor1984

Tony Yoka çok hızlı ilerleme kaydediyor. Amatörde 20 den fazla yenilgisi olan ortalama bir boksörken bir anda 2015 dünya şampiyonu, 2016 olimpiyat şampiyonu oldu. 92 doğumlu. Boksunu sürekli geliştirmesi nedeniyle ileride ağır sıklette kemer sahibi bir boksör olabilir diye düşünüyorum

Antiwilder
Üye
★★
Antiwilder

Yoka,joyce,hrgovic,dycko.hic birinde agir siklette dominant bi performans ve sampiyon olabilecek bi kumas ve kalite yok.hepsinin ciddi defolari var kiminin cenesi zayif,kimi kondusyon namina 0.hrgovic 5 raund wsblerde yerlerde surunuyodu.dycko keza oyle ceneside zayif yokaninda oyle.j.joyce 32 yasina geldi.yani zor bence cacik olmaz

Antiwilder
Üye
★★
Antiwilder
Usyka gelince bu adam agir siklettede basarili olucaktir.bi kere cok zeki ve teknik Bu degismiyecegine gore geriye hizini kaybeder mi ve guc olarak agir siklette ne derece tutunabilir sorusu onemli. usykun mac ve kamp donemleri disinda zaten 100lerde kendini bayagi denedigini biliyorum yani hadi ben bi agir siklete cikayim durumu yok.bence hizinida kaybetmez ama en guclu vuran agir siklette olmaz.yinede… Devamını oku »
AgnusDei+
Üye
★★
AgnusDei+
Bana göre finalde olması gereken eşleşme bu eşleşmeydi. Bu karşılaşma sikletin en üst düzey iki isminin karşılaşması olacak. Ama briedis’i fazla küçümseyenler olmuş. Şimdi baktığımız zaman briedis zeki ,üst düzey tekniğe sahip , usyk kadar olmasa da hızlı ve usyktan birkaç gömlek daha güçlü ve patlayıcı yumruk çıkarabilen bir adam. bu kadar net bir şekilde ihtimalleri usyktan yana vermenizi anlayamıyorum.… Devamını oku »
drbuskas
Üye
drbuskas

Usyk hızlı ama yumrukları nedense güçsüz gibi geliyor bana pek karşısındakini etkilemiyor gibi ama kondüsyonu ve hızı çok yeterli