Wilder: Joshua ile Ringe Çıktığımızda Ne Mi Olacak?


4 Mart’ta New York’ta ringe çıkan ABD’li WBC ağır sıklet dünya şampiyonu Deontay Wilder, namağlup Luis Ortiz’i 10. rauntta teknik nakavtla mağlup ederek büyük sükse yapmıştı.

01:00

    Maçın ardından boks kamuoyunda tek konuşulan konu ise, Wilder ile (31 Mart’ta Parker’ı yenmesi halinde) İngiliz WBA ve IBF  dünya şampiyonu Anthony Joshua’nın ne zaman ringe çıkacağı.

    Wilder geçtiğimiz günlerde yaptığı açıklamada, Joshua ile ringe çıkmak için gelirin yarısını almakta diretmeyeceğini, aslan payını İngiliz şampiyona bırakıp, %60-%40’lık bir paylaşımı kabul edeceğini ifade ederken, bunun için bir şartının olduğunu, kontratta rövanş maddesi olmasını istediğini ve ilk maçta kaybeden tarafın ikinci maçta %40 almayı kabul etmesi gerektiğini açıklamıştı.

    Wilder bugünkü açıklamasında ise, Joshua ile ringe çıktıklarında, İngiliz şampiyonun ilk rauntlarda agresif olacağını, ama daha sonra yorulacağını ve bunun da nakavtı getireceğini ifade ederken, Joshua’nın köşesinin belli bir süre sonra havlu atacağını iddia etti.


    Haberle ilgili başlıklar: ,

    Benzer Haberler

    340
    Yorumlar

    89 Comment threads
    251 Thread replies
    5 Followers
     
    Most reacted comment
    Hottest comment thread
    52 Comment authors
    AnthonyKağan KayacıunstoppablewilderpunchHit_The_LightsBlackMamba Recent comment authors
      Abone ol  
    En Yeniler En Eskiler En Beğenilenler
    Bildir
    Yasin Yavuzyılmaz
    Üye
    ★★

    daha maç olmadan, öncesi çok konuşan boksörlerin sonları pek hayırlı olmuyor.

    Bedir Altın
    Üye
    Bedir Altın

    dostum en çok ali konuşurdu. tabi yumruklarını da konuştururdu. wilder da her maçtan önce çok konuşur ama hiç yenilmedi. hatta ortiz ve stiverne nin wilder in çok konuşmasından duydukları rahatsızlığı basına açıkladıklarını biliyorum.

    tipitip
    Üye
    ★★★
    tipitip

    Katiliyorum sana dostum …furry de çok gevezedir ama klickodan aldı kemerleri…

    Yasin Yavuzyılmaz
    Üye
    ★★

    istisnalar her zaman vardır ama kaideyi bozmazlar.

    tipitip
    Üye
    ★★★
    tipitip

    istisnalar kaideyi bozamaz belki ama kaideler de Einstein, Marx Galileo, nietzche, sokrat, charles Darwin, musa,İsa, Muhammed, Buda gibi büyük istisnaları yaratamaz…kim istisnasının kaidesi ya da kim kaidesinin istisnası, elbet tarih bir gün gösterecek…

    Steelhammer
    Üye
    Steelhammer

    +1905

    Öğretmen Bey
    Ziyaretçi
    Öğretmen Bey

    Wilder sakin kalmayı becerip kombinasyonlara maruz kalmadan maçı ilerletirse bunu yapabilir. Wilder down olursa kalkıp devam edebilir ancak joshua down olursa Wilder onu ikinci kez indirir

    mert kaya
    Üye
    mert kaya

    Boksuyla değil,şımarık hareketleriyle ve alaycı konuşmalarıyla hayranlarının duygularını gıdıklıyor 🙂
    kondisyon ve ciğerden başka bişey yok.Abartıldığı kadar iyi değil.

    Tek Kral Deontay Wilder
    Üye
    ★★★★
    Tek Kral Deontay Wilder

    Mert kaya selamlar kardesim …kondisyon var ciğer var öldürücü sağ yumruk var daha ne olması gerekiyor dostum af buyur …

    mert kaya
    Üye
    mert kaya

    öldürücü sağ falan yok.yumrukları joshuadan daha güçsüz.

    Tek Kral Deontay Wilder
    Üye
    ★★★★
    Tek Kral Deontay Wilder

    Yapma Allah aşkına ya ortize vurduğu her yumrukta ortiz yengeç gibi yan yan yürümeye başladı sen wildera da sağı güçlü değil diyorsan daha sana bişey söylemek zaman kaybı olur … hayırlı akşamlar … ayrıca joshuanın yumrukları wilderin kinden güçsüz dostum sadece yumruk kombinasyonu güzel başka bi numarası yok

    mert kaya
    Üye
    mert kaya

    madem o kadar objektifsin jashuanın üstün yönlerinide söylersin.ben en azından bunu yapıyorum.huyunuz bile sevdiğiniz adma benziyor hep bencilce yorumlar.Bi ahmet diye biri var bi düzgün analiz yapan o.o da wilderci degildir kesin zaten.

    Tek Kral Deontay Wilder
    Üye
    ★★★★
    Tek Kral Deontay Wilder

    Ben sana objektifimmi dedim dostum ayrıca ben joshuayi severim. Ama wilderin faniyim tabiki iş wilder olunca objektif olmak zorunda değilim kendimi sana Şirin gözüktürmek için joshua şöyle böyle demek zorunda hiç değilim sen sadece yok ciğer var kondisyon var yazmışsın bende edaya nesini olmasını istiyosun dedim o kadar … joshuayı anlatmaya gerek yok zaten adam kendini öyle veya böyle ispatlamış… Devamını oku »

    mert kaya
    Üye
    mert kaya

    2 gün önce üye oldum.ilk yaptığım yorum ikisininde birbirlerine karşı üstün özellikleri var dedim.hemen 4 kişi eksi puan vermiş yoruma düşün yani 🙂

    Klitsch-K.O
    Üye
    Klitsch-K.O

    dediğini yapablir sağı solu elli olmaz bunun deli bu adam, hakaten deli, deli cesareti ile kazanıyor

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    Fight club evimiz, wilder babamız.

    яσмαη
    Üye
    ★★
    яσмαη

    haydaaa

    Shaq
    Üye
    ★★
    Shaq

    Wilder ilk roundlarda joshua ile kırışmaya girerse yeri öpeceğini bildigi icin joshuayi yormayı deneyecek.En azından bazi fanları gibi hayalperest değil aklı selim düşünüyor.bu yüzden bende wilderin şansı olduğunu düşünüyorum

    david tua
    Üye
    david tua

    wilderi ilk 5 raund icinde ko yapti yapti joshua yoksa nakavt olur bu mac bir nevi gerald washington macinin büyük versiyonu

    Salazar
    Üye
    Salazar

    Maçı geçelim de alttaki Wilder ile ilgili anket wilder’a hakaret gibi olmuş. Aj’nın patlattığı 3 boksör, 12 raund maça çıkmamış kownocki ve povetkin. Elle tutulur bi pove var..

    Remzi BAYSOYU
    Üye
    Remzi BAYSOYU

    ilk kim düşürürse kazanır bu karşılaşmayı ne wilder sersemlemiş bir aj i ayakta bırakır ne de aj sersemlemiş bir wilder ı ayakta bırakır bence ikiside birbirinden çok çekiniyor çekinmekle haklılar birisi çok kötü gümbürtüye gidecek çünkü

    Öğretmen Bey
    Ziyaretçi
    Öğretmen Bey

    Geri kalkma konusunda Wilderi daha şanslı bulsam da katılıyorum. Maçı ozetleyen yorum bu. Biri gumburtuye girecek

    tipitip
    Üye
    ★★★
    tipitip

    Aynen dostum..aslında tamamen orta da bir maç…

    tipitip
    Üye
    ★★★
    tipitip

    Havlu atmalarina fırsat verme Wilderim, bu kez değişiklik yap, sen jasuayi havlunun üstüne at…sayende boks literaturu yeni kavramlar görsün..

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    en fanatiklerden biri de sensin. Ortaya çıkıyorsunuz yavaş yavaş.

    tipitip
    Üye
    ★★★
    tipitip

    Dostum aynı anda hem Wilder ci olup hem fanatik olmamak mümkün değil benim İçin…hem Wilder ci hem tarafsız olayım diyecem ama o da eşyanın tabiatina aykırı…

    CM #obsessed
    Üye
    ★★
    CM #obsessed

    bence havluya gerek kalmayacak direk sedye ile gidecek boşua.

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    bir diğer fanatik de sensin objektif yorum yapın diyorsunuz en büyük fanatik siz oluyorsunuz. Anlamak güç.

    CM #obsessed
    Üye
    ★★
    CM #obsessed

    dostum benim favori boksörüm povetking
    burada ki arkadaşlara sor bakalım basketçiye ne kadar laf söylemişim.

    ama doğruya doğru basketçi boşua’yı komaya so-ka-cak. çünkü boşua şişirilmiş ve parlatılmış bir ingiliz balonu.

    Tuaman
    Üye
    ★★★
    Tuaman

    Yanlız kell brook un şortuda joshuaya yakışmış special lakabıyla 🙂

    Tuaman
    Üye
    ★★★
    Tuaman

    Hadi be wilder yürü be oğlum bitir şu işi ağırsikletin kralı sensin

    failen
    Üye
    ★★
    failen

    göle maya çalıyor wilder ya tutarsa diye 😀

    Öğretmen Bey
    Ziyaretçi
    Öğretmen Bey

    Joshua kazanacak diyenler böyle olacak https://youtu.be/yME689vdeGw @conan @ahmetkurt

    ahmet kurt
    Üye
    ★★★★
    ahmet kurt

    inşallah 🙂

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Bu adam çok konuşmaya başladı. Laf salatasına gerek yok.

    Çenen değil icraatların konuşsun wilder. Ortiz ne hale soktu joshua ortiz den daha bitirici bir boksör şansını zorlama istersen 🙂

    Salazar
    Üye
    Salazar

    Bu wilder bu jajuayı yenemez. 40 fırın ekmek yerse belki.. aj takam maçında kondisyon problemini aştığını gösterdi bana göre.. jashua eksiklerini görüp çalışan biri.. kilo da vermiş, kas yığınına dönüşmeden bu hatasını da fark etti. Böyle devam ederse yenilmez.. marcianoyu da geçer ..

    Bedir Altın
    Üye
    Bedir Altın

    şimdi cemal gelip joshua nın savunması çok iyi diyecek. peki cemal savunması iyi adam %37 yumruk isabet alır mı? wlad ın yumruklarının %37’si isabetliydi. savunma sadece gard almak mı? en iyi savunmacılar floyd, ali gibi adamlar joshua gibi sadece gard mı alırlardı yoksa eskiv fent footwork gibi farklı yöntemlerde mi kullanırlardı?

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Savunması wilder den çok çok iyi dedim. Klitschko ile wilder karşılaşsa ne olurdu sence ? Klitschko öyle rezil bir savunma yapan boksörü ilk 6 raunt içinde yıkardı. Joshua nın savunması wilder dan kat ve kat iyi buna rağmen Klitschko ya yakalandı. Bu yakalanması da 115 kg maça çıkması ve kondisyon sıkıntısını yaşıyor olması. Wilder Klitschko ya daha da fazla yakalanırdı… Devamını oku »

    Bedir Altın
    Üye
    Bedir Altın

    wlad-haye wlad ın isabet oranı %26 wlad-fury wlad ın isabet oranı %23 wlad-joshua wlad ın isabet oranı %37 ne kadar da savunması iyiymiş joshua nın wlad jenning karşısında %26 isabet oranıyla oynadı ortiz jennings karşısında %29 isabet oranıyla oynadı. yani wlad dan daha iyi. ortiz wilder karşısında ise %24 isabet ile oynayabildi. şu an senin wlad-wilder maçı tahminlerin spekülasyondan başka… Devamını oku »

    weta
    Üye
    ★★

    güzel yanıt Bedir başkan gözlerimi yaşarttın, sağolasın.

    Bedir Altın
    Üye
    Bedir Altın

    sen de sağol dostum.

    GGG
    Üye
    ★★★
    GGG

    @bedir altın (10) numara (5) yıldız bir yorum

    Bedir Altın
    Üye
    Bedir Altın

    eyvallah dostum.

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Anlamak istemiyorsun sanırım. Wilder e göre çok daha iyi savunması var joshua nın diyorum. Joshua süper savunma yapmıyor ama wilder den kat ve kat iyi savunma yaptığı bir gerçek. Haye in Klitschko ya az yakalanması hızlı olmasının avantajını kullanmıştı. Şimdi o hızdan eser yok haye de. Fury de hızı sayesinde klitschko dan kaçtı ve az yakalandı. Yine şuan o hızdan… Devamını oku »

    Bedir Altın
    Üye
    Bedir Altın

    wlad-jennigs-ortiz-wilder kısmını okursan, wilder in joshua kadar çok yakalanmayacağını anlarsın. tabii anlamak istersen.

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    wilder kontradan çok yumruk yiyor savruk dengesiz yumruklar yüzünden.

    Karşısında güçlü vuran bir joshua kontra yakalayacaktır. Yukarıda bundan bahsetmiştim.

    Salazar
    Üye
    Salazar

    Çok haklısın. Wilder ın çok az da olsa aj’yı yenme ihtimali var ( % 5 vb ) ama vlad’ı yenme ihtimali % 0
    Vlad Wilder gibi tek yumruğa giden bir boksöre asla kaybetmez.
    Fury e de kaybetmezdi, belinden sakattı hiç sağını kullanmadı

    Tuaman
    Üye
    ★★★
    Tuaman

    Savunma konusuna gelirsek bence wilderin çok iyi bir savunması yok ama yine de yeterli bi seviyede ortiz maçında gördük gelen yumrukları başını geri çekerek savuşturabiliyor(tabi bunda reach mesafesinin de önemi var) ayrica footworkleri de iyi.evet joshua çalıskan bi boksör ama wilder da eksiklerine çalışan bi boksör

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Joshua kat ve kat iyi wilder den savunma açısından.

    Joshua Ortiz de den daha bitirici. ortiz maçındaki gibi wilder i yakalarsa yatırır.

    Wilder kendini kaybetti ortiz karşısında. Ortiz yaşından dolayı da daha fazla yüklenemedi.

    Daha hızlı bir boksör sürede yetse wilder i yatırmıştı o an.

    Tuaman
    Üye
    ★★★
    Tuaman

    Yanlız dikkat edersen karşılaştırma yapmadım. evet wilder joshua ya yakalınırsa yatabilir ama joshua da wilder a yakalanırsa yatar. Ki wilderin joshua yı yakalama şansı daha yüksek kondisyon ve çene joshuaya bela olacak

    Bedir Altın
    Üye
    Bedir Altın

    o raund ortiz 70 yumruk salladı. joshua nın 70 yumruk salladığı bir raund var mı?

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Joshua ile ortiz aynı güçte mi ? ve aynı tarz vuruşları var mı ? Birde bu açıdan bak bakalım.

    Ortiz ile Joshua tarzları bile farklı. Ortiz 70 yumruk salladı diyorsun çok yumruk atınca daha kolay mı yatırıyorsun ?

    Yumruk sayısı elbet önemli ama nereye hangi güçte hangi tarzda vurduğun daha önemlidir.

    Bedir Altın
    Üye
    Bedir Altın

    “ortiz yaşından dolayı çok yüklenemedi” demiştin ya. ben de bir raundda 70 yumruk salladı bir ağırsiklet için overrated bir rakam demek istedim. bir sonraki raundda 54 yumruk salladı. yani wilder in üstüne fazlasıyla gitti ama indiremedi.

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Doğru ama hangi bölgeye ne kadar güçlü vurduğun ve ne kadar isabet ettirebildiğin daha önemli diyorum bende.

    Ortiz çok yumruk atmış olabilir demekki çok net isabet ettirememiş.

    Joshua bu açıdan farklı olabilir demek istemiştim.

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Hadi joshua
    Bastır joshua
    efsane joshua
    yapıştır joshua

    gibi sözler söylemedim yorumlamadım. Ama wilderciler yukarıdaki gibi yorumlar yapıyorlar.

    Ne hikmetse fanatik damgasını biz yiyoruz anlamak güç.

    Tuaman
    Üye
    ★★★
    Tuaman

    Ben wilder fanatiğiyim. eğer benden bahsediyosan burda önemli olan fanatiklik değil objektif yorum yapabilmek.ama ben yine hadi wilder bastır gibi cümleler kuracam ama objektif yorum yapmaya da calışacam(ne kadar objektif bulursunuz ama ben elimden geldiği kadar yapmaya çalısıyorum)yani senin fanatik damgası yemen joshuyı sevmen değilde joshua yı savunurken diğerlerinin hakkını yemen olabilir

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Ben desteklediğim boksörü

    Haydi şampiyon sensin
    Efsanesin
    yapıştır solu sağı vs.

    gibi sözlerle desteklemiyorum ve savunmuyorum.

    Benim bahsettiğim olay desteklediğimiz boksörleri gerçekleri görerek uygun bir şekilde karşılaşmalarını performanslarını durumlarını yorumlayabilmek.

    Bunu çoğu kişi yapmıyor diğer boksörlerin performanslarını gelişimlerini görmezden gelip balon damgası vuruyor aşağılıyor. İşte bu fanatikliktir.

    Sadece kendi boksörünü savunup diğerlerini aşağılarsan gerçekçilikten çıkmışsın demektir yorum yaparken.

    tipitip
    Üye
    ★★★
    tipitip

    Cemal söyle dostum ne olacak hem jasuaci olmak senin ağzına yakışıyor,en azından tarafsızlık naraları atmıyorsun …bakma sen ne dersek diyelim bu maç fifti fifti..

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Ben joshuayı destekliyorum ama argümanları sunarak yorumluyorum bir şey belirterek yorumluyorum körü körüne desteklemiyorum.

    İşte burada ayrılıyoruz diğer arkadaşlardan. Körü körüne desteklemek ile belli şeyleri sunarak desteklemek farklıdır dostum.

    Bedir Altın
    Üye
    Bedir Altın

    he cemal he hatırlıyorum senin argümanlarını 🙂
    comment image

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Tecrübe denen birşey var herkes her zaman iyi yorumlayamaz.

    boks konusunda ağır saçmalayanları gördükçe daha iyi yorumlamaya çalışıyorum.

    Bu suç ise ders çıkardığımı düşünüyorum.

    Bedir Altın
    Üye
    Bedir Altın

    tabii ki suç değil herkes hata yapabilir ama biraz yüksekten uçunca sana bi dur demek istedim.

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Ben yüksekten uçmuyorum her zaman iyi yorum yapamayız. Bana dur denecek birşey yapmadım.

    Kimseye kötü sözler sarf etmedim. Öyle birşey olursa site yönetimi uyarır zaten bunu biliyorum.

    Bedir Altın
    Üye
    Bedir Altın

    anlamıyorsunuz, ne içtiniz, benim argümanlarım var sizin yok bunlar yüksekten uçmaktır cemal çok uçma bir dur demek istedim sana o kadar.

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Alakasız ve gerçek dışı yorum yapanlar çok ama fanatik olarak onlar değil biz görünüyoruz nedense.

    Bir boksörü takım tutar gibi tutuyorlar toz kondurmuyorlar. diğer boksörlere de sallamayı ihmal etmiyorlar.

    Bedir Altın
    Üye
    Bedir Altın

    sen de joshua yı takım tutar gibi tutuyorsun. tuttuğun takım için bu kadar yorum yaptın mı hiç? ayrıca senin kadar kimse de wilder a sallamıyor dostum. “iğneyi kendine çuvaldızı başkasına batır.” demiş atalarımız.

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Ben joshuanın eksik yanlarını görmezden gelip körü körüne savunmuyorum. Her boksörün defosu ve eksik yanları var joshuanın da var. Wilderciler körü körüne fanatik olduğu sürece dengeli yorumlar yapmak çok güç. Her boksör eleştirilmeli ama mantıklı gerçekçi ve boks bilgilerimizle belli konuları öne sürerek örnek vererek yorumlamak. Benim derdim bu. fanatiklikten alakasız ve gerçek dışı yorum yapan çok. Mantıklı yorum yapan… Devamını oku »

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    FANATİK SENSİN cemal. wilder geçen yorumlarda çıldırıyorsun. biz demiyoruz ki wilder mükemmel bir boksör. sadece dediğimiz, wilder bu ağır sikletlerin hepsini de nakavtla yener. ha yarın bir gün mike tyson gibi biri çıkar, wilderı ilk raundda yere serer.

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Wilder bütün boksörleri yener diyorsun bu fanatikliktir işte.

    Ben joshuayı körü körüne savunmuyorum. Joshuanın da defoları ve hataları var her boksörün var.

    Joshua boks tekniği ve savunma açısından wilder den üstün.

    Bunu belirtiyorum ama fanatik biz oluyoruz öyle mi ?

    Klitschko24
    Üye
    ★★
    Klitschko24

    Joshua’yı her ne kadar sevmesem de wilder’a göre çok daha profesyonel bir sporcu .

    Kaan TÜRK
    Üye
    ★★★
    Kaan TÜRK

    Yürü be wilder. Topla şu kemerleri , bir de Brutal KO ile taçlandır zaten çenesi zayıf herifin, kilo verirse hiç dayanamaz wilderın insanüstü derecedeki güçlü ve ışık hızındaki ani yumruklarına eğer joshuadan önce yakalayabilirse tabi.

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    yürü be koçum efsanesin şampiyonsun gibi sözler tam fanatik sözler. Gerçek dışı…

    Kaan TÜRK
    Üye
    ★★★
    Kaan TÜRK

    Tabiki fanatik sözler olcak anasını satıyım hakem miyim ben. Mantığa bak. Sensin gerçek dışı.

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Saygılı ve sakin ol tribün değil burası.

    Kaan TÜRK
    Üye
    ★★★
    Kaan TÜRK

    Yo burası tribün sayılır ben ise gayet saygılı ve sakinim. İstediğimi istediğim şekilde desteklerim. Bu da seni ilgi veya alakadar etmez. İstediğim şekilde yorum yaparım istediğim tarafa. Seninle veyahut kimseyle de muhattap olmak zorunda değilim yorumum takibinde.

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    İstediğini destekle beni ilgilendirmez ama yorumlarında herkes birbirine saygılı olmak zorunda.

    Yukarıdaki yorumunu tekrar gözden geçir istersen.

    Kaan TÜRK
    Üye
    ★★★
    Kaan TÜRK

    geçirdim,hiç bir sıkıntı yok çok güzel bi cevap yazmışım. İstediğim tarafı destekleyen istediğim yorumu paşa paşa yaparım ben. Kimin tarafını tuttuğum sana niye dert oldu seni ne alakadar etti onu anlamadım. Saygısızlık varsa şikayet et varsa atılırım yoksa atılmam. Benimle muhattap olma birader,kardeş,abi her ne ise ; konuşmak istemiyorum senle.

    Kızılderelı
    Üye
    ★★
    Kızılderelı

    eN KÖTÜ İKİ MAÇTA % 40 DAN EN AZ 15-20 MİLYON DOLAR ARASI GÜZEL TAKTİK PARA SEVDALISI
    BAKTI Kİ ORTİZDE AZ KALSIN NAKAVT OLACAKTI BİR DAHA BU RİSKE GİRMEK İSTEMİYOR BİR AN ÖNCE 10 MİLYONU CEBE ATAYIM DERDİNDE
    AKILLI ADAM NE DİYELİM

    GennadyMustafa
    Üye
    ★★★
    GennadyMustafa

    97 kiloluk wilderin bu söylemlerini ciddiye alamıyorum, fakat o eski 104-106-108 kg lik wilderin joshuaya laf atmasını en çok ben isterim, 115 kg li hayvan gibi güçlü joshuanın karşısına 20 kg düşük çıkarsa sonuç hüsran.

    tipitip
    Üye
    ★★★
    tipitip

    Herkes kilosu kadar konuşacak diye bi kural yok sevgili kardeşim Mustafa..hem maç ayarlarsın kiloları alır zaten Wilder…

    GennadyMustafa
    Üye
    ★★★
    GennadyMustafa

    umarım alır. kombinasyon yapmasını bilmeyen ortiz bile wilderi nerdeyse nakavt edicekti. Kombinasyonların kıralını yapan joshua wilderi o kiloyla diğer tarafa yollar. wilderi joshuadan çok severim yenmesini daha çok isterim fakat bu kiloyla olcak iş değil ben 182-boyunda 80 kg ağırlığında bir adamım. benim karşımda 182 boyunda 60 kg ağırlığında bir adamla maça çıkmak benim için keyif olur. Benim yumruklarıma nekadar… Devamını oku »

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    97 kg lık wilder in joshua karşısında şansı yok. Joshua ortiz den daha iyi bir bitirici.

    Joshua nın zayıfladığı haberleri de doğru 111 kg a düşmüş. Kondisyon ve hız için faydası olacaktır.

    Ghetto Wizard
    Üye
    Ghetto Wizard

    Yalnız charles martin ne o anketteki hala boks yapıyor mu o gitsin köksal babayla falan maç yapsın dillian wyhte bile 2 gömlek fazla o adama

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Bu arada steroid reaktörü diye dalga geçtiğiniz joshua ya bir bakın bakalım vücudunda 1 cm kalınlığında damar görebiliyor musunuz ? Vücudu gayet doğal.

    Bazı takviyeler tabiki alıyor her boksör gibi ama vücudunda fırlamış damarlar yok.

    CM #obsessed
    Üye
    ★★
    CM #obsessed

    😀 😀 😀 😀 😀

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Ne oldu pek güldün ? 🙂

    CM #obsessed
    Üye
    ★★
    CM #obsessed

    yorumun çok komik ona güldüm. şu anda faal boksörlerden en fazla kimyasal alan boşua vücuduna girmeyen kimyasal yok sen hala tavuk ve pilavla yaptığını düşün o vücudu. bu adamın genetiği kabul etsenizde etmesenizde kötü kafesi ve çatısı çok dar doğal yollarla ulaşabileceği vücudun kat ve kat üstünde şu anda bu yüzden hiç bir zaman bitmeyecek bir kondisyon sorunu var çünkü… Devamını oku »

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    3. raunttan sonra nefes nefese kaldığını görmedik. 6. raunttan sonra yavaşlıyor bu da o kas kütlesindeki bir boksöre göre normal. Joshua ek takviyeler illaki alıyor her boksör alıyor. Bu adam 17 yaşından beri vücut geliştirme ile uğraşıyormuş zaten. Bokstan önce vücut geliştirmeye başlamış. Spor salonunda keşfediliyor. Sonra hearn ile tanışıyor vs. Profesyonele ilk adımı 2013 te. Benim yukarıda demek istediğim… Devamını oku »

    Tuaman
    Üye
    ★★★
    Tuaman

    Harbiden damar konusunda haklısın normalde bu ilaçlar kullanıldığında iç organlar büyüdüğünde kalp de büyür bu sayede damarlar genisler fakat joshuada öyle damarlar yok

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Aynen dostum dikkati mi çekti bodycilerde damarlar çıkıyor joshua takviye varsa da yeterli seviyede bırakmış. Damar yok adamın vücudunda.

    Joshua nın 17 yaşından beri vücut geliştirdiğini ve düzenli çalışıp boksa başladığını da belirtmek lazım.

    Yani boksa başlamadan da vücudu iyi durumdaymış.

    Guray
    Üye
    Guray

    Ortiz maçındaki performansından sonra ben wilder’ın joshua karşısında şansını %51 görüyorum. Bakalım joshua nasıl bir performans göstericek parker karşısında.

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    O savunma ve 97 kg ile maça çıkarsa hiçbir şey yapamaz ayakta kalamaz joshua karşısında.

    яσмαη
    Üye
    ★★
    яσмαη

    aynen öyle karşısında 1.91 lik boyuyla yakalamaya çalışan ortiz değil. 1.98 joshua olacak.

    weta
    Üye
    ★★

    Tekniğini beğenmediğim halde çok seviyorum bu keratayı. Ağır sıkletin don kişotu olarak anılacak Joshua’ya yenilirse ama inşallah kazanır. Joshua’nın reklamı güzel yapıldı ama wilder ortiz’den sonra hızı aldığı gibi ağır sıkleti temizlemeye bakıyor, kendine güveni feci arttı o maçtan sonra.

    weta
    Üye
    ★★

    ben de senin gibi düşünmekteydim ama ortiz maçından sonra şu ölü ağır sıklette bir şeyler yapabilir diye düşünmeye başladım.

    weta
    Üye
    ★★

    Joshua-Parker maçından sonra tahminler biraz daha kesinleşecektir. Ama şahsen Joshua’nın overrated olduğunu düşünüyorum. Çünkü Fury ile daha maça çıkılmadı, Wilder’la da maça çıkmak için beş sene filan bekleyecekmiş gibi duruyor. 41 yaşındaki wlad’ı alması onu muhteşem bir boksör yapmaz.

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Muhteşem diyen yok zaten. Wilder i de öyle yapmıyor ortiz maçı o hallere düştükten ve kendini kaybettikten sonra.

    Rustin
    Üye
    Rustin

    Wilder maç öncelerinde ne kadar çok agresif gibi görünse de maçlarda akıllı davranıyor ofansif olacağı yeri biliyor

    Tek Kral Deontay Wilder
    Üye
    ★★★★
    Tek Kral Deontay Wilder

    Halil Reis nerelerdesin ya gel şu sedye olayına bi el at … joshua ile ilgili fantezilerin vardı bize anlat hele ceset torbası hazırmı Reis

    GennadyMustafa
    Üye
    ★★★
    GennadyMustafa

    + 1 😀

    GGG
    Üye
    ★★★
    GGG

    Yav dur çağırma, bir geldi mi sayfalarca yazıyor. O kadar yazıyı okumak bir zulüm

    Deontay_Wilder
    Üye
    ★★
    Deontay_Wilder

    her steroid yada ilave madde alanların damarı çıkacak,derisi ipince olacak yağ oranı inanılmaz düşük olacak ve kupkuru görünecek diye bir olay yok.
    hangi steroidi kullandığına ve dozuna göre değişir o.
    dünya kadar ilave madde var piyasada ve hepsinin görevleri farklı.
    joshuanın damarlarının harita gibi görünmüyor olması onun steroid almadığı anlamına gelmez.

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Steroid almadı diyen yok yeterince almış diyoruz.

    Bu steroid reaktörü denip dalga geçilmesini gerektirmiyor.

    Kas yığını bodyci denmesini gerektirmiyor.

    Adam çalışıyor ve başarılı her boksörün defosu ve hataları var joshua nın da var. Bu hatalar bir boksörün aşağılanmasını başarısının görmezden gelinmesini gerektirmiyor.

    Bütün boksörler ek takviye alıyorlar kesinlikle ama dengeyi tutturmak yeteri kadar almak önemli olan.

    Gary O’Sullivan
    Üye
    ★★★
    Gary O’Sullivan

    Wilder’ı ne kadar sevsem de joshua kesinlikle boshua değildir. Wlad’ın yerinde wilder olsa joshua’yı ko yapardı. Aynı zamanda ortiz’in yerinde joshua olsa wilder’ı ko yapardı. 2 süper yetenek. Azmiyle ayakta kalan wilder, tekniği ağır basan joshua.

    Tahmini çok zor bir maç. Olası bir maçta Joshua’yı bir adım önde görüyorum.

    яσмαη
    Üye
    ★★
    яσмαη

    2 süper yetenek ne be 😀 ben joshua yı desteklesem de pek yetenekleri yok. güçleri dışında.

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Joshua nın güç dışında savunması ve tekniği wilder den üstün.

    яσмαη
    Üye
    ★★
    яσмαη

    tamam da yetenek ne arasın bu ikisinde. yetenek bakımından tony yoka fena değil. ayak oyunları iyi. eskiv savunma tyson fury.

    Tuaman
    Üye
    ★★★
    Tuaman

    Yanlız tony yoka 1 yıl men yedi yazık oldu adama

    GGG
    Üye
    ★★★
    GGG

    Caşhuva’nın hiçbir yeteneği yok. Çok düz bir boks yapıyor. Wilder’ın da sadece gücü ve hızı var. Boks adına ikisinin de çok yetenekli olduğunu söyleyemeyiz

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Joshua nın savunması ve tekniği wilder den çok daha iyi durumda.

    Shaq
    Üye
    ★★
    Shaq

    Takdire şaayan bir yorum yapmışsın o yüzden özellikle tebrik etmek istedim arkadaşım.bende joshua seven biri olarak wildera laf edilmesine tahammül edemiyorum.Bu adamlar gerçekten günümüzün en iyi boksörleri.En azından daha iyileri gelene kadar..

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Kısmen katılıyorum güzel yorum 🙂

    weta
    Üye
    ★★

    Sporla uğraşan biriyim ve dianabol olmadığı sürece steroid’in kasları sadece bir süreliğine şişirdiğini ve güç sağlamak yerine sadece kas sağlığını ve estetiğini arttırdığını söylemem gerektiğini düşündüm. her şey steroid değil emin olun bu işin testo’su, gh’u, nz’si, peptiti kısacası sayamayacağınız kadar fazla dopingi var. ben kullanmıyorum ama antrenör belgesi alabilmem için bunları bilmem gerekiyor. ayrıca emin olun wilder da hiçbir… Devamını oku »

    GennadyMustafa
    Üye
    ★★★
    GennadyMustafa

    beyler bu site çalışanlarına ve site arkadaşlarına çok teşekkürler. gerçekten çevremizde boks hakkında konuşabileceğimiz neredeyse kimse yok. bu site de yazılı boks sohbeti oluyo ve herkes çok saygılı. çevremizde boks bilen konuşan yok avni yıldırımı bile bilmiyolar, bilenler de detaylı boks konuşamıyosun golovkin mi alır joshua mı diyenler oluyo. Adamların sikletlerden haberi yok o yüzden bu site bana bir zevk… Devamını oku »

    weta
    Üye
    ★★

    +1903

    Shaq
    Üye
    ★★
    Shaq

    +1907

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Çok güzel yorumlamışsın. Sitenin tasarımı ve yeni görünümü çok güzel. Emeği geçen herkese teşekkürler.

    Bazen fanatik ve çatlak sesler oluyor ama genel olarak baktığımda huzurlu bir boks sohbeti ortamı var.

    Çok iyi vakit geçirdiğimi söylemeliyim bu ortamda. ayrı bir havası da var sitenin.

    jackal
    Üye
    ★★★
    jackal

    Joshua 5. Raundda wlada girdiği gibi girerse fişi çeker wilderı odin bile kurtaramaz.

    Öğretmen Bey
    Ziyaretçi
    Öğretmen Bey

    Odin hahahaha Ahtapot sahnesi

    jackal
    Üye
    ★★★
    jackal

    iyi bildin öğretmen bey 😀

    GGG
    Üye
    ★★★
    GGG

    Caşuva hayatının hatasını yapar, kontrolsüz bir kırışmadan bahsediyorsun ve wilder diyorsun. Stratejileri bir kenara bırakıp kontrolsüz bir şekilde birbirilerine dalarlarsa caşhuva’yı sedyeyle çıkarırlar. Buna eminim

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Ya wilderi ? Kontrolsüz dalarsa ne olur sence joshua karşısında ? 🙂

    GGG
    Üye
    ★★★
    GGG

    Aldığı ilk net yumrukta caşhuva nakavt olacaktır. Bir sallanırsa birdaha kurtulamaz

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Sedyeyle alırlar değil mi ? Onu unutmuşsun 🙂 🙂

    joshua molinaya stiverneye washingtona benzemez 🙂

    Ortiz maçını iyi örnek alın wilder joshua maçına 100 kg altı gelirse ayakta duramaz bu kadar net konuşuyorum.

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Katılıyorum. wilder in o savruk yumruklarından sonra kontra da yakalayabilir joshua.

    sEnsEi
    Üye
    sEnsEi

    Boşverin iki gavur için birbirinizi kırmayı.hergün dua edelim yeni bir ali çıksın müslüman coğrafyanın yeni alilere ihtiyacı var.

    sicilyamafyasi
    Üye
    ★★★
    sicilyamafyasi

    yorum yapması çok zor bir maç. nakavt çıkabilir/çıkmayabilir wilder kazanabilir joshua kazanabilir galiba bir tek beraberlik olmaz bu maçta. en önemlisi de maç nerede yapılacak? bence wilder tek şart olarak bunu sunmalı. maçı Britanya dışına çekmeli. aksi takdirde joshua 2-0 önde başlar maça. hem holigan seyirci hem hearn’ün hakemleri maçı sabote ederler. rövanşı falan boşversin tek şartı maçı Amerika’da yapmak… Devamını oku »

    ahmet kurt
    Üye
    ★★★★
    ahmet kurt

    şu güç olayına bir açıklık getirelim dostlar. uzun bir yorum olacak ama bilgilendirici olacağına da eminim. joshua mı güçlüdür yoksa wilder mı? bu sorunun cevabı çok net. joshua. öncelikle wilder a kıyasla daha iri daha yapılı ve güçlü bir fiziği var. yumruk gücü de haliyle daha fazla. peki ya wilder nasıl bu kadar nakavtçı? bu kadar korkutucu nakavtlara imza atmasının… Devamını oku »

    sicilyamafyasi
    Üye
    ★★★
    sicilyamafyasi

    Uzakdoğu sporlarının en önem verdiği olay budur zaten. kuvvet yerini hızı geliştirmek. hızlı ve çok sayıda vurmak rakibi yıpratır ve tüketir bu da yüksek ihtimal başarı getirir. Uzakdoğu sporlarının hiçbiri kuvvet gerektirmez hepsi teknik, hız ve pratik şekilsizlik üzerine temellendirilmiştir

    sicilyamafyasi
    Üye
    ★★★
    sicilyamafyasi

    joshua wilder’dan sert vurur ama wilder kadar çok vuramaz. tam bi kuvvet-hız maçı olacak bence

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Wilder in dikkat etmesi gereken kontra. Eğer o sağı isabet ettiremezse joshua ya fena yakalanacak.

    sEnsEi
    Üye
    sEnsEi

    +1942 teşekkürler kral bilgilendirme için.

    Öğretmen Bey
    Ziyaretçi
    Öğretmen Bey

    Büyük oranda katılıyorum. Joshua’nın yumrukları daha yavaş geliyor göze ama yavaş yumruk eşittir zayıf yumruk algısı yanlış bunun en güzel örneği jarrel miller , adam slow motion gibi ama kamyon gibi vuruyor wach ayısını bile pes ettirdi. Daha önce de söylediğim gibi farklı bir örnek ama Golovkin için de ayni Canelo’nun müthiş krosesi ile sallanmayan golovkin kontra bir yumruk ile… Devamını oku »

    Öğretmen Bey
    Ziyaretçi
    Öğretmen Bey

    İlaç kelimesini kullanmadan yorum atsana bi bakalım oluyor mu

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Yorumun çok güzel çoğunlukla katılıyorum. Wilder in nakavtçı olması rakip açıldığında bir anda o açıktan güçlü olan sağını vuruyor isabet ettirirse rakibi sallayıp nakavta gidiyor. Peki wilder ya o çok güvendiği sağını isabet ettiremezse sonra ne oluyor ? cevabı ortiz maçında gördü herkes 7. rauntta. Joshua daha güçlü vuruyor buna da katılıyorum çok iyi açıklamışsın Ahmet kurt. wilder O çok… Devamını oku »

    Claymaker
    Üye
    ★★★
    Claymaker

    Golovkin canelodan birçok kontra aldık tko ile bitirdiği maçlarındada jeneriklik kontratlar görürsünüz sallanmasın bile

    Alt sikletlere indikçe bu kontraların etkileyiciliği azalıyor

    яσмαη
    Üye
    ★★
    яσмαη

    en kısa tabirler den biride wilderin uçarak vurması vururken vücudunu kullanmayı az buz öğrendiği için etkili bir patlayıcılık sergiliyor. joshua yumruklarda ağır kütlesi yüzünden vücudunu kullanamıyor. joshua da vücudunu kullanabilse o da o şekilde brutal ko lar sedyeler yapabilir ama joshua nın – si de bu. ilk yakalayan kazanacak bence. ortiz gibi olmaz niye derseniz boyları daha yakın birbirlerine.

    ahmet kurt
    Üye
    ★★★★
    ahmet kurt

    ben joshua nın vücudundan güç alarak vurduğunu düşünüyorum. uzaktaki boksörlere karşı dediğin gibi olsa da yakın mesafeden yere sağlam basıp fizik gücüyle çok etkili yumruklar çıkarıyor.

    яσмαη
    Üye
    ★★
    яσмαη

    Direklerinde kullanamiyor. Gary cornishi nakavt ettigi yumruk vucutlaydi. Ona kiyasla wilder direklerinde vucudunu iyi kullaniyor.

    ahmet kurt
    Üye
    ★★★★
    ahmet kurt

    katılıyorum

    ahmet kurt
    Üye
    ★★★★
    ahmet kurt

    hepinize teşekkür ederim beyler. sağolun varolun.

    GGG
    Üye
    ★★★
    GGG

    Havlu atmalık bir durum olmayacak çünkü caşhuva brutal ko olacak

    Öğretmen Bey
    Ziyaretçi
    Öğretmen Bey

    Dostum hakkını helal et sana dün çok eksi verdim 😀 ne yazsam eksi veriyorlar dedin çok güldüm ona 😀 makara olsun diyeydi yani

    GennadyMustafa
    Üye
    ★★★
    GennadyMustafa

    @öğretmen bey. 😀 ben vermedim ama çok güldüm harbi

    GGG
    Üye
    ★★★
    GGG

    Canın sağolsun. O kadar çok eksi aldım ki seninkileri fark etmedim bile. Ama bugün de Birkaç eksi benden sana hediye olsun ödeşelim

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Joshua yı brutal nakavt edeceğim derken o sağ boşa gittiğinde kontra yiyeceksin. Yumruk bombardımanı gelecek joshua dan.

    Ortiz yapamadı ama Joshua affetmez öyle bir durumda.

    GGG
    Üye
    ★★★
    GGG

    @cemal o sağın boşa gitme ihtimali çok düşük, dediğin gibi kontralara yakalanırsa sıkıntı yaşayabilir wilder. Ama bunun olacağını hiç sanmıyorum

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Bunu Ortiz yaptı 7. rauntta kontra yakaladı. Joshua affetmez öyle bir durumda.

    wilder in savunması çok zayıf çok açık veriyor. Wilder hızlı olamazsa o savunma ve 100 kg altı ile nakavtla kaybeder.

    GGG
    Üye
    ★★★
    GGG

    Ortiz caşhuva’dan çok daha teknik bir boksör. Bu adama 5 yıl önce ünvan maçı verseler ağır sikleti domine etmiş, adını efsaneler arasına yazdırmıştı

    Hit_The_Lights
    Üye
    ★★
    Hit_The_Lights

    Bu mac olursa tahminim TKO ile Joshua alir. Yalniz Parker surpriz yapacakmis gibi de bir his var icimde. Yuz yuze’deki bakislarini begenmedim.

    Rhastaa
    Üye
    ★★
    Rhastaa

    Joshua yıda Wilder ıda çok severim şahsen taraf tutup düşmanlaşmak yerine iki sevdiğim boksörün duellosunu izleyerek zevkten dört köşe olmak daha mantıklı geliyor 😀
    yeteneksiz değiller boş adamda değiller ikisininde birbirinden farklı çok güzel yanları var. olmasa zaten bu kadar insanı tv başına bağlayamazlar dört gözle hepimiz maçlarını bekliyoruz
    olurda karşılaşırlarsa eğer ben önce açık yakalayanın maçı direk K.o ile alacağına inanıyorum
    Saygılar

    Shaq
    Üye
    ★★
    Shaq

    Anlatmak istediğim tamda buydu kaç gündür

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Hunharca ve ilaçlı çok sıkmadı mı ? 🙂

    MikeTyson
    Üye
    MikeTyson

    bence wilderı povetkin çok daha güzel bir maç olur joshua ile henüz karşılaşmaz diye tahmin ediyorum.

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    ilk 5 raunt içinde Wilder patlayıcı sağını vurmaya çalışırken ıskalar ve kontradan joshuaya yakalanır.

    Joshua kontrada net isabetli yumruklarla sallarsa yatırır. Bu maçın 8. raunta bile gideceğini düşünmüyorum. En fazla 6-7. rauntta nakavt.

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Site çalışanlarına çalışmalarından ve sitenin yeni görünümü tasarımı için teşekkür ediyorum.

    Bize güzel bir boks ve sohbet ortamı oluşturdukları içinde

    Teşekkürler ve iyi çalışmalar diliyorum…

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Bu özellik güzel ama – veren kişiye kin beslememeli kimse. O görüşe katılmadığını gösteriyor bu da doğal birşey.

    Tek Kral Deontay Wilder
    Üye
    ★★★★
    Tek Kral Deontay Wilder

    ağzına sağlık cemal kardeşim

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Teşekkürler. kasıtlı eksi verenler var bu kötü birşey bu arada.

    AJ_23
    Üye
    AJ_23

    Basketbolseverler meydana basketçiniz konuşmuş devamını getirin

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Bir arkadaş youtube da paylaşmış.

    Wilder V Joshua

    2 boksörün çalışmaları karşılaştırmalı

    https://youtu.be/eXSE9clOMto

    Dr. Hannibal
    Üye
    Dr. Hannibal

    Olası joshua-wilder maçının hicbir zaman ağır favorisi yok,yani her iki boksörede 50-50 yada 55-45’ten daha fazla şans vermek hayalperestliğe girer bence.tam bir kapalı kutu maç,ama benim tahminim puana gitme şansı az olan bir maç lakin puana kalırsa işte o zaman ağır basan taraf açık ara joshua olur…

    Tek Kral Deontay Wilder
    Üye
    ★★★★
    Tek Kral Deontay Wilder

    kardeşim günaydın …ağzına sağlık yorumuna katılıyorum gayet güzel şekilde benimde aklımdan geçenleri yazmışsın … kalben maçı joshuanın alacağı kısma katılmasamda genel yorumun 10 numara

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Yine çalışmalardan bir klip. Güzel hazırlamışlar.

    https://youtu.be/azm1UxgjTjM

    ze
    Üye
    ze

    ben joshua yı tutuyorum ama objektif olarak baktığımda iki boksör de birbirini yenebilir. bu maçın favorisi olmaz yüzde 50 diyorum.fakat fury e karşı ikisininde şansı yok .kişisel görüşüm.

    ze
    Üye
    ze

    tabiki wilder da joshua da çok kaliteli boksörler keşke ilk maçı birisi,ikinci maçı diğeri alsa da üçüncü maça kalsa

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Showtime Boxing

    Deontay Wilder

    https://youtu.be/tQ9WCC_cWR0

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Showtime Boxing

    Anthony Joshua

    https://youtu.be/MxFUJRB13EA

    ze
    Üye
    ze

    bu tür maçlarda boksörlerin geçmiş istatistiğine bakıp şu daha avantajlı diyemiyorsun

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Tarzına ve özelliklerine bakabilirsin.

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    boşuacılar wilderın ortiz maçına bakarak olası bir wilder-boşua maçını yanlış yorumluyorlar. ortiz bir kez solak bir boksör ve kontracı. boşua kontra vuran bir boksör değil. o 7.raundda wilderın sağını yemesine rağmen ortiz çok sert bir sol kontra çıkardı. bu wilderı dağıttı. oysa bu yumruğu boşua yemiş olsaydı, öyle bir kontra yumruk çıkaramazdı. çünkü tarzı bu değil. wilder-boşua maçı, wilder-ortiz maçına… Devamını oku »

    tipitip
    Üye
    ★★★
    tipitip

    abi anlamadığım bir de caşua 7 raundda olsa wilder ın işi bitikti diyorlar…ama hayal ettikleri caşua, ortiz in 7 raundda bıraktığı yerden ringe bir anda giren bir caşua… sanki 7 raundluk bir maçta caşua yorgun düşmeyecekte ortizin yaptığından daha iyisini yapacak…

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    boşua, ortizin atlattığı o 5.raunddan sağ çıkamazdı ki. wilder 7.raundda dağılmasına rağmen hemen toparlandı. oysa boşua, abisi kliçkonun torpiliyle tam 4 raund boyunca toparlanması için beklenildi.

    tipitip
    Üye
    ★★★
    tipitip

    aynen bende onu söylüyorum….caşua ilk beş raund fiziğine, kaslarına güvensin sıkıntı yok ama ondan sonraki raundlar Tanrısına güvensin ya da beyaz havlusuna…seçim onun…

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Siz ne içiyorsunuz ? 🙂

    tipitip
    Üye
    ★★★
    tipitip

    hakiki çay… ilk hasat tribolu 42 ..tavsiye ederim…yalnız normal demleme süresinden 15 dk kadar daha uzun süre ateşte kalacak…bir de demliğin ağzını iyi kapa ki, çayın buharı çaydanlığın içerisinde kalsın ki, aroması dışarı kaçmasın cemalim…akdeniz tarafına yolun düşerse gel sana da ikram edim..

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Pek çay a benzemiyor dostum 🙂

    yorumlar aşırı fanatiklik kokuyor 🙂

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Yapmaya sağ çıkamaz demek 🙂 Sedyeyle alırlardı değil mi joshuayı ? Ha ha ha 🙂

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Joshua nın yorulacağını düşünüyorsunuz da Ortiz in yorulmaya hakkı yok mu 38 yaşında ?

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Öyle olacağını düşünmeye devam edin. Wilder sağı ile ıskaladığında olacakları izleyeceğiz hep beraber 🙂

    Roman Chocolatito Gonzalez
    Üye
    Roman Chocolatito Gonzalez

    ortiz wilder maçında ortizin kilosundan dolayı yavaş kalması ve wilderden kısa olması yumruklarının etkisini bayağı azalttı.wilder kendisinden kısa boylu rakiplerle karşılaştığında kafası rahat oluyor. ama joshuanın boyu uzun ve yumrukları sert kendisine büyük tehlike oluşturur.

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    boşua sadece gard alarak savunma yapan biri. eskiv ve kafa hareketi yok. wilder, boşuanın çenesini çok rahat yakalayacaktır.

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Joshua sadece savunma yapıyor demek ? 🙂

    97 kg ile gelmesini umuyorum wilder in çok zevkli olacak.

    Bakalım ne kadar ayakta kalabilecek 🙂 🙂

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    acemi cemal savunmasını sadece gard alarak yapıyor diyorum. eski yok, fent yok. kütük gibi biri.

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    wilder umarım 100 kg altı gelir joshua maçına o zaman olacakları izleyeceğiz hep beraber 🙂

    tipitip
    Üye
    ★★★
    tipitip

    bu arada site de baya baya ilerlemeler var, elinize sağlık…artı ve eksi verenlerin bilgileri görünüyor…yalnız artı ve eksi olaylarına çok takılmayalım, artıyı veren verir vermeyen vermez, canı sağolsun, artı almak için yazmayalım, gerçekçi ve samimi olalım…tüm site sakinlerine günaydın …
    bu arada yorumuma artı vermeyi unutmayın sakın)

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    tipitipim sen hapşırsan bile sana artı veririm 🙂

    tipitip
    Üye
    ★★★
    tipitip

    eyvlalah abi) yalnız senin bu fotona alışamadım epeydir bakıyorum ama olmuyor işte…sürekli, yabancı bir tanıdık ya da tanıdık bir yabancı gibi geliyorsun gözüme abi…

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    hangisi olsun? söyle değiştireyim hemen

    tipitip
    Üye
    ★★★
    tipitip

    cüneyt baba güzel )

    Tek Kral Deontay Wilder
    Üye
    ★★★★
    Tek Kral Deontay Wilder

    beyler günaydın … sizinde profil resminizin altında sarı bi madalya işareti varmı acaba bende profil resmimin altında bi madalya görünüyor

    tipitip
    Üye
    ★★★
    tipitip

    günaydn dostum, aynen dostum bizde de görünüyor… Ortiz galibiyeti nedeniyle mehmet bey in biz wilder fanlarına özel bir jesti o madalya…

    Tek Kral Deontay Wilder
    Üye
    ★★★★
    Tek Kral Deontay Wilder

    sağolsun varolsun o zaman 🙂 desene yakın zamanda her yanımız madalya dolacak 🙂

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    benim madalyam yok 🙁

    Abdullah yılmaz
    Üye
    ★★★
    Abdullah yılmaz

    hadi yine iyisin bir yıldızın var. dilerim 5 yıldıza kadar yükselirsin 🙂

    Tek Kral Deontay Wilder
    Üye
    ★★★★
    Tek Kral Deontay Wilder

    eyvallah apom sağol .. o değilde rütbe alıcaz diye rütbelerimi sökmesinler sonra 🙂

    Abdullah yılmaz
    Üye
    ★★★
    Abdullah yılmaz

    bakalım 1 yıl sonra bu maç olacak mı?

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    edi hörn, boşuayı povetkinden kaçırıyor. parkerı yenerse, sıradaki rakip jarrell miller olacak. maç amerikada yapılacak. bu sayede boşuayı amerikalı seyircilere tanıtacak. wilder ise ya whyte-browne maçının galibiyle, ya da povetkinle dövüşecek.

    tipitip
    Üye
    ★★★
    tipitip

    kaçsın edi hörn ama boş…nereye kaçarsa kaçsın bir gün wilder ın sağına yakalanacak…

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    🙂 🙂 Siz harbiden fanatiklikten ne dediğinizi bile bilmiyorsunuz 🙂

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Hearn kaçırıyor demek hep kaçırıyor zaten. Bu adamlar düşünerek planla iş yapıyor. Sizin kaçmak dediğiniz olay onların stratejisi.

    Horozkentli
    Üye
    Horozkentli

    bence joshua miller karşısına çıkmaz hatta ben joshua wilder maç yapmadan miller la karşılaşmazlar çünkü miller tam bir ayı çenesini tam bilmiyoruz ama bence şuan 2 şampiyonu zorlayacak en iyi boksör miller whyte pove bunlar şuan en iyi antrenman rakibi ikisine

    Tek Kral Deontay Wilder
    Üye
    ★★★★
    Tek Kral Deontay Wilder

    …olur apocum olur zaten ikisininde kendisini ıspat edebileceği maçlar kalmadı birbirleriyle maç yapmaktan başka çareleri yok ..bu arada günaydın kardeşim

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    yaw tek sarı kafalı üye sensin. mehmet bey açıklasa bari. bu nedir?

    Tek Kral Deontay Wilder
    Üye
    ★★★★
    Tek Kral Deontay Wilder

    abi bi tek bendemi görünüyor anlamadım …

    Bedir Altın
    Üye
    Bedir Altın

    dostum artı puan eksi puan oranlaması en iyi olan sensin galiba o yüzden olabilir.

    Tek Kral Deontay Wilder
    Üye
    ★★★★
    Tek Kral Deontay Wilder

    kolofkin eğer benim 10 üyelik açtığımı iddaa ediyorsan ben seninle kendi arama şahit olarak inandığım allahı koyuyorum … eğer bana iftira atıyosan inşallah daha beter iftiralara maruz kalırsın eğer ben 1 tane dahi fAKE üyelik açmışsam inşallah ben her türlü iftiraya maruz kalayım … sen çığrından çıktın artık haddini aşma kendine gel

    Hotter
    Üye
    ★★★★

    kolofkin temiz insanlara neden iftira atıyorsun. senı kınıyorum. tkdw birden fazla üyelik açacak birisi değildir.

    Tek Kral Deontay Wilder
    Üye
    ★★★★
    Tek Kral Deontay Wilder

    o soru işaretleri bizdede bazen oluyor senin nasıl bi insan olduğun ile ilgili … ben yukarıda yazacağımı yazdım sana allaha havale ettim seni inşallah bana attığın iftiralar başına misliyle gelir…

    Horozkentli
    Üye
    Horozkentli

    velev ki öyle valla takılacak bişi görmüyorum ben.. ergen kafayla 1 değil 100 artı olsun inandırıcılığı olmadıktan sonra ben yorumun niteliğine ve samimiyetine bakıyorum..

    Hotter
    Üye
    ★★★★

    ooo kankam hayırlı olsun. sarı kafa ve vücut altında da yıldız. demekki nickin gibi sitede ki tek kral üye senmişsin 🙂

    Kaan TÜRK
    Üye
    ★★★
    Kaan TÜRK

    Aynen abime bir hayırlı olsun da benden.

    Tek Kral Deontay Wilder
    Üye
    ★★★★
    Tek Kral Deontay Wilder

    kaan kankam sağol varol kardeşim …şimdi sen beni tebrik ettin diye senide iftiralarına alet ederler kardeşim hakkını helal et şimdiden

    Tek Kral Deontay Wilder
    Üye
    ★★★★
    Tek Kral Deontay Wilder

    allah razı olsun hotter kankam sağol varol o senin krallığın kankam .. gerçek dostluk kurmayı beceremeyenler dostluk kuranlara iftira atıyor ama bilmiyorki o çamuru atarken ilk onun eli kirleniyor ..utanmadan defalarca ban yiyip yüzsüz yüzsüz geri gelip yorum yazıyolar …allah ıslah etsin

    Hotter
    Üye
    ★★★★

    ooo conanda da var sarı kafa ve yıldız 🙂 hadi gözün aydın seninde.

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    yuppiiii ben de teğmen oldum :))

    Dursun Duymac
    Üye
    Dursun Duymac

    CONAN SEN BU SİTEDE KURMAY BİLE OLABİLİRSİN.SAYGILAR

    Deontay_Wilder
    Üye
    ★★
    Deontay_Wilder

    doping testlerinin doğruluğuna inanan birisi değilim. bütün profesyonel sporcuların belli ölçülerde doping kullandığını biliyoruz. günde 8 10 saat overtraining olmadan antrenman yapmak ilaç almadan imkansız bir olaydır. hem gücünüz yetmez yetse bile vücudunuzda kas kalmaz bütün kasları yıkarsınız. çünkü antrenman yaparken vücut katabolik duruma girer yani yıkım sürecindedir. mr olimpia’yı bilen bilir oradaki yarışmacıların hepsi doping testlerinden ve bir dünya… Devamını oku »

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Tüm boksörler ek ürünler kullanıyor. Benim yukarıda bahsettiğim olay joshua da belirgin damarların olmaması.

    Bodycilerde aşırı kastan oluşan damarlardan bahsediyorum görmüşsünüzdür. Joshua da öyle belirgin damarlar yok. Bu da vücuduna göre yeterince kas gelişimi olduğunu gösteriyor.

    Ivan Drago
    Üye
    Ivan Drago

    Tüm bokseverlere merhaba.Uzun zamandir üye olmak istemistim sonunda oldum:) Bu guzel ortamda ben de yorumlarimi paylasabilecegim icin cok mutluyum

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    sadece tkdw yakupta var. başka birinde de gördün mü?

    GennadyMustafa
    Üye
    ★★★
    GennadyMustafa

    (+) lar ile (-) lerin ortalamasına göredir herhalde. :d gümüş ve bronz madalyalar da olsun 🙂 slsls

    Kaan TÜRK
    Üye
    ★★★
    Kaan TÜRK

    Yönetici bey sizden bir istekte bulunacağım. Ben sitedeki trollerle uğraşmak istemiyorum. Ne şikayetle ben sizi rahatsız edeyim, ne onlar beni görsün ne ben onları. Engelleme özelliği getirin lütfen siteye.
    Teşekkür ederim.

    Tek Kral Deontay Wilder
    Üye
    ★★★★
    Tek Kral Deontay Wilder

    evet kaan kardeşim ağzına sağlık süper bi öneri

    Hotter
    Üye
    ★★★★

    erdem vural diye bir üye var. dikkat ediyorum sürekli herkese eksi vermiş. neye göre bunu yapıyorsun anlamadım. yorum yazmıyor sürekli herkese eksi veriyor. özellikle joshuayı eleştirenlere.

    tipitip
    Üye
    ★★★
    tipitip

    aynen, daha tanışmadan düşman olmuş bize )

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    ya onur ertekinin ya da rebelin sahte hesaplarından biridir.

    Dursun Duymac
    Üye
    Dursun Duymac

    HIZ MI ÇENE Mİ TEKNİK Mİ ?
    BENİM SIRALAMAM HIZ ÇENE TEKNİK

    Kaan TÜRK
    Üye
    ★★★
    Kaan TÜRK

    Aynen ben de farkettim onu. Bazı belli kişilere de sürekli artı veriyor. Ben kim olduğunu çok iyi farkettim. Şu an bu yorumu okuyo kendisi.

    Bedir Altın
    Üye
    Bedir Altın

    hocam karşıyakalı olabilir. öyle enteresan bir gerzek ki bir yorumundan bile karşıyakalı olduğunu anlayabiliyorsun ki kendini kamufle etmek istemesine rağmen. bir ara yine farkettim ve alıntı yapmadım altta “vay karşıyakalı” diye yazdım. hemen: bana mı dedin? diye üzerine alındı 🙂 yani şimdi yazarsam ifşa olurum diyor galiba, ha bi de eksi verebiliyorum o da beni tatmin ediyordur, kafasındadır bence.

    Kaan TÜRK
    Üye
    ★★★
    Kaan TÜRK

    Ben karşıyakalı dediğiniz adamı bizzat tanıyorum gerçekte 🙂 Sitedekiler falan da biliyor zaten benim tanıdığımı az daha dava açıyolardı bana. Ama o mu değil mi bilmiyorum bayadır ulaşamıyoruz kendisine öldü mü kaldı mı belli değil. En son benle de kavga etti zaten sonra hiç konuşmadım. Haber de alamadım. Bi mesaj atar insan be okuyosan bunu bırak sitedeki masum insanların peşini… Devamını oku »

    ahmet kurt
    Üye
    ★★★★
    ahmet kurt

    nasıl biriydi? 🙂

    Kaan TÜRK
    Üye
    ★★★
    Kaan TÜRK

    Ya çok komik birisi,fiziksel olarak yunier dorticosun beyaz halini düşün birebir aynısı boyuna kilosuna yaşına kadar. ama işte kendisi gibi düşünmüyosan herhangi bi konu hakkında hiç söyleme daha iyi. Akpli olmayanlara,dindar olmayanlara,golovkinin rakiplerini (özellikle caneloyu)tutanlara,milliyetçilere,ateistlere,wildercilere,sitedekilere ana avrat söverdi sabah akşam… anlayacağın baya bi küfür yedik kendisinden 🙂 acayip birisi ama ya gülmekten kırar geçirirdi bizi zaten öyle komik ve muhabbeti… Devamını oku »

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    mehmet bey bu sarı kafa ve tek yıldız nedir acaba?

    GennadyMustafa
    Üye
    ★★★
    GennadyMustafa

    Nerde gözüküyo bu yıldız ve sarı kafa dediğiniz şey.

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    üye yazısının hemen altında

    Hotter
    Üye
    ★★★★

    yuppiii banada gelmiş sarı kafa ve yıldız 🙂

    Tek Kral Deontay Wilder
    Üye
    ★★★★
    Tek Kral Deontay Wilder

    hayırlı olsun kankam darısı üstteğmenliğine inşallah 🙂

    Hotter
    Üye
    ★★★★

    telefondan girince gözükmüyor mustafam. bilgisayardan gözüküyor sadece.

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    sen de teğmen oldun hotter. hayırlı olsun 🙂

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    tipitip de teğmen oldu

    tipitip
    Üye
    ★★★
    tipitip

    tegmenlik sınavına girdim zamamında ama olmadı, aöf mezunlarını almıyorlardı gerçi…sınav da çok tuhaf geçmişti zaten hiç ciddiye almadım, önce cevaplarını işaretledim sonra sorularını okuduğum ilk ve tek sınavdı tegmenlik sınavı))

    ahmet kurt
    Üye
    ★★★★
    ahmet kurt

    niye girdin ki o zaman sınava hocam 🙂 eğlenmek için mi

    tipitip
    Üye
    ★★★
    tipitip

    ahmet hocam, sınav zorunluydu o dönemlerde, sınava girmeden kabul etmiyorlardı askere..)

    ahmet kurt
    Üye
    ★★★★
    ahmet kurt

    bu tarz mizahi yorumlarını da çok beğeniyorum. eksik etme hocam 🙂

    tipitip
    Üye
    ★★★
    tipitip

    eyvallah ahmet hocam, biraz felsefe, biraz mizah çok azda boks yaıyorum…maksat muhabbet olsun)

    GennadyMustafa
    Üye
    ★★★
    GennadyMustafa

    YA varya şunu dedin ya beni rahatlattın, 2 saattir prifil fotolarınıza bakıyorum bendemi sıkıntı var da bulamıyorum diyodum eyw. Hotter

    Horozkentli
    Üye
    Horozkentli

    bence yorum sayısına göre artı eksiden ziyade siteye yorum açısından katkı yapanlara rütbe gibi geldi bana 🙂

    Dursun Duymac
    Üye
    Dursun Duymac

    AHMET KURT A ACİL YILDIZ GELMELİ . HOCA RESMEN DUAYEN YAHU

    ahmet kurt
    Üye
    ★★★★
    ahmet kurt

    estağfurullah çok teşekkür ederim 🙂 sanırsam yıldızı like-dislike durumuna göre veriyorlar.

    Ivan Drago
    Üye
    Ivan Drago

    Maçın nerde oynanacaği da onemli bence.ingilterde oynanirsa bence % 80 joshua alir.amerikada olursada % 80 wilder.

    Silver
    Üye
    Silver

    aciksozlu insan herzaman iyidir…wilder in sozlerinde bir assagilama yok…kendisine gore mac tahmininde bulunmus… kazanacagina inanmasa maca bu kadar isteklide olmaz…ama soyle bir seyde varki joshua nin onunde cok ciddi bir sinavi var ve bu durumda kendisine cevap vermekle ugrasmasi zaten profesyonelce olmaz …e wilderda ortiz macindan sonra meydan okumasini yaptigina gore bence rakibinin macini beklmesi daha sportmence olur….

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    sanırım 120 adet olumlu tık alan teğmen oluyor

    Bedir Altın
    Üye
    Bedir Altın

    EĞER ÖYLE OLSAYDI İLK ÖNCE AHMET KURT OLURDU. MUHTEMELEN BELLİ BİR SAYIDAN SONRA LİKE VE DİSLİKE ORANINA BAKILIYOR.

    Horozkentli
    Üye
    Horozkentli

    yalnız millet şimdi yorum kasacak yıldız almak için 😀

    ahmet kurt
    Üye
    ★★★★
    ahmet kurt

    yorum kasmayla pek alakası yok. artıları kasman lazım 🙂 gördüğüm kadarıyla yıldız alan arkadaşların artı sayısı eksi sayısından en az 100 tane daha fazla.

    Bedir Altın
    Üye
    Bedir Altın

    BÖYLE GİDERSE CEMALE DE KURU KAFA VERECEKLER 🙂

    Tek Kral Deontay Wilder
    Üye
    ★★★★
    Tek Kral Deontay Wilder

    hahahahahaah 🙂 🙂 bedir güzeldi bu kardeşim 🙂

    Bedir Altın
    Üye
    Bedir Altın

    eyvallah dostum 🙂

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Kuru kafa kasıtlı eksi verenlere çok yakışır.

    Bedir Altın
    Üye
    Bedir Altın

    HEMEN KÜSME BE CEMAL. TAKILIYORUZ SANA ÖYLESİNE.

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Takılıyorsan sorun yok ama kasıtlı eksi verenler olduğunu düşünüyorum.

    IRON TYSON
    Üye
    IRON TYSON

    Aj Parker maçı için ikisinin son maçları ve takamla olan maçlarına bakıorum işin içinden çıkamıorum.Parker nasıl Aj yi yıkmayı planlıo acaba yada puanlamı almak var kafasında

    Dursun Duymac
    Üye
    Dursun Duymac

    BENDE AYNI SENİN GİBİ DÜŞÜNÜYORUM. AJ NAKAVT YAPAMAZ , PARKERDA İNDİREMEZ . GÜZEL VE ZORLU BİR MAÇ OLACAK KESİN AMA SONUCU KESTİRMEK ÇOK DAHA ZOR

    ahmet kurt
    Üye
    ★★★★
    ahmet kurt

    parker joshua yı nakavtla yenmeyi hedefliyor. bu imkansızda değil doğrusu. hughie fury dediğimiz adam maç boyu kaçıp sarılmaktan başka parker a ne yaptı? kaç kez kırışmaya girdi? joshua öyle kaçarak değil kırışarak dövüşecek. dolayısıyla ikisinden biri fazlasıyla yıpranacak. parker ın joshua yı nakavt etmesi mümkün. şimdi şöyle düşüneceksin. tamam fury diyelim ki kaçıyor takam ı niye nakavt edemedi. öncelikle şunu… Devamını oku »

    IRON TYSON
    Üye
    IRON TYSON

    Seni biliyoruz üstad 🙂 Bilmeyende bilsin.Kırışmadan zararlı çıkan taraf sanki Parker olur gibi yumruk güçlerine baktığımızda

    ahmet kurt
    Üye
    ★★★★
    ahmet kurt

    estağfurullah dostum. evet bu yüzden maçın 2. yarısından itibaren kırışmalara girmesi lazım. ilk raundlarda böyle bir şey yaparsa nakavt olabilir. yalnız joshua olur da bu kırışmalardan sonra klitshcko maçındaki gibi kesilirse o da nakavt olabilir. yani parker maçın başından itibaren agresif dövüşürse bu maçtan nakavt çıkar. bu kişi büyük ihtimalle parker gibi görünse de joshua da olabilir. joshua kilo verip,… Devamını oku »

    IRON TYSON
    Üye
    IRON TYSON

    Son videolarında parkerın bir cümlesi var kovalayan taraf ben olucam ama nereden başlayacak yukarıdaki yazdıklarına geliyo olay

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    joshua 111 kg şuan kolay kolay kesilmez.

    ahmet kurt
    Üye
    ★★★★
    ahmet kurt

    evet verdiği 5 kilo sayesinde asla yorulmayan bir uzaylıya dönüştü 🙂

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Ben asla yorulmaz demedim kolay kolay yorulmaz dedim. Bilmem farkında mısın ?

    ahmet kurt
    Üye
    ★★★★
    ahmet kurt

    evet çok yetenekli değil. elleri hızlı, çenesi sağlam görünüyor, kondisyonu fena değil. bunlar dışında aman aman bir boksör değil. ama bu yoklukta en iyi boksörlerden biri olduğu da kesin.

    Hotter
    Üye
    ★★★★

    wladın bazı özelliklerini taşıyor parker. savunma olarak gard harici kolları ile yumruklardan kaçabiliyor. bunu bir wlad yapıyordu. şimdi ise sadece parker yapıyor aktif boksörlerden. sağını vururkende solu ile rakibin gardını açma kombinesinide gene wladdan sonra sadece parkerde gördüm. kısmende olsa bazen wladı andırıyor. o yüzden parkeri seviyorum. dediğin gibi ahmet hocam bu yoklukta parker bulunmaz hint kumaşıdır.

    ahmet kurt
    Üye
    ★★★★
    ahmet kurt

    kesinlikle dediğin gibi bir özelliği var. ama bu ne kadar iyi bir özellik bilemiyorum. çünkü joshua gardıyla, wilder geriye attığı adımlarıyla savunmasını yapıyor. parker ın savunma şekli ise daha farklı sadece. onlardan çok daha iyi değil. bu yüzden söylemedim. ayrıca parker ın reflekslerini beğeniyorum. çoğu yumruğu yerken kafasını kaçırıp yumruğun suratını sıyırmasını sağlıyor. kolay kolay yumruk oturmuyor yani. mesela ali… Devamını oku »

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    yenilen irtifa kaybeder. boşua yenilirse, wilderla yapacağı maç hayal olur. parker yenilirse bir daha kemer maçına çıkması yıllar alır.

    ahmet kurt
    Üye
    ★★★★
    ahmet kurt

    yok canım ne yıllar alacak. 3. raundda nakavt olsa bile 2-3 sene sonra rahat kemer maçına çıkar. molina bile 2 kez kemer maçına çıktı.

    Bedir Altın
    Üye
    Bedir Altın

    dostum bence yorumunu bir düzenle zaman varken 🙂

    ahmet kurt
    Üye
    ★★★★
    ahmet kurt

    hangimize söyledin? 🙂

    Bedir Altın
    Üye
    Bedir Altın

    SANA DEMİŞTİM VE YORUMUNA ALINTI YAPMIŞTIM AMA DEMEK Kİ BELLİ OLMUYOR 🙂 2-3 MAÇ YERİNE YANLIŞLIKLA 2-3 SENE YAZMIŞSIN GALİBA.

    ahmet kurt
    Üye
    ★★★★
    ahmet kurt

    bak yanlış yazdığımı sen söyleyince fark ettim 🙂 2-3 maç olacaktı. hadi en kötü ihtimal 3-4 maç olsun. kemer maçını parker dan daha çok hak eden kaç boksör var.

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Parker ın savunması zayıf son yaptığı 3 maçıda baştan sona izledim çok fazla yumruk alıyor.

    Hotter
    Üye
    ★★★★

    sana göre savunması iyi olan birtane boksör var. oda joshua 🙂

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Joshua süper savunma yapıyor diyen yok. Siz nasıl bakıyorsunuz bilmiyorum.

    Joshua savunması iyi derken wilder den iyi diyorum ben.

    Bu yorum ile art niyetli baktığın belli oluyor zaten.

    Hotter
    Üye
    ★★★★

    parkerinde savunması zayıf demişsin. ona nazaran yazdım o yorumu. art niyet yok cemalim.

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Sana göre savunması iyi olan joshua var demiştin yukarıda.

    Art niyet bunun için demiştim. Joshua wilderden iyi dedim savunma açısından.

    tüm boksörler için değil joshua ve wilder için söyledim.

    Hotter
    Üye
    ★★★★

    tamam bende itiraf ediyorum zaten joshuanın savunmasının wildere göre daha iyi ve derli toplu olduğunu. art niyetli olsam böyle demezdim. bende objektifim.

    ahmet kurt
    Üye
    ★★★★
    ahmet kurt

    parker ın savunması kötü değil. sorun boyunun kısa olması. yumrukları da aşırı güçlü olmadığı için tehditkar bir boksör değil. joshua nın karşısındaki adamlar hep korkarak dövüşüyor. birçoğu sadece joshua nın saldırmasını bekliyor. parker da bunu söylemişti. diğer rakiplerinden farklı olarak ben bu maça kazanmak için çıkacağım dayak yemek için değil demişti(10 numara söylemiş itiraf edin 🙂 ). joshua ya doğru… Devamını oku »

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    trollerin sesisin. bu da bir başarıdır 🙂

    Tek Kral Deontay Wilder
    Üye
    ★★★★
    Tek Kral Deontay Wilder

    🙂

    mehmet dalgaç
    Üye
    ★★★
    mehmet dalgaç

    aj nin yumruğunu yemeyen wilder kendi yumruğunu balyoz sanıyor. hele şu maç bi olsun da görelim el mi yaman bey mi yaman. öyle gariban ortizi maçtan önce baskı altına alıp yenmeye benzer mi bakalım bu maç. bekleyelim görelim.

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    wilder in joshua karşısına 100 kg altı gelmesini bekliyorum. Bakalım ne kadar ayakta kalabilecek 🙂

    Wilder ilk 5 raunt içinde mutlaka kontradan yakalanacak. Joshua kontradan erken nakavta gider.

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    sendeki bu akıl, wilderda yok. belki 80 kg olarak maça çıkar.

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    97 kg ortiz in karşısına çıktı ve 7. rauntta dağıldı.

    Bunu joshua karşısında yapmasını bekliyorum. Bakalım ne kadar ayakta kalabilecek wilder 🙂

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    cemalcim nerden biliyosun 97 kg çıkacağını? bence 105 kg çıkar

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Bahsettiğim konuda bu zaten 100 kg altı çıkarsa ayakta kalabileceğini düşünmüyorum wilderin.

    Joshua kas kütlesi daha fazla ve 110 kg altına düşmez bundan sonra.

    Parker maçına 108 kg çıkacağı söyleniyor şuan 111 kg mış.

    ahmet kurt
    Üye
    ★★★★
    ahmet kurt

    bu yılın sonlarında olabilecek bir joshua maçına 105 kg çıkması için önümüzdeki maçına en az 102-103 kg çıkması lazım. kısa süre içinde birkaç kg fark olursa performansında büyük değişmeler yaşayabilir. kiloya uyum sağlamakta önemli.

    ahmet kurt
    Üye
    ★★★★
    ahmet kurt

    cemal her defasında kontra diyorsun. tamam joshua kontra vuran bir boksör ama görende kontracı bir boksör zannedecek. kontra da kontra. kontrayla kimi yıkmış joshua? bir tek martin var. ben kontrayı counterpunch diye tabir edilen yumruklara diyorum. üzerine doğru gelen yumruğu boşa alıp yada bir şekilde engelleyip hemen sonrasında rakibe savunmasız anında vurulan darbelere kontra denir. sağlı sollu kırışmalar olurken bir… Devamını oku »

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Bu özelliği iyi diyorum rakibi açık yakalamakta başarılı.

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Sitede troller ve eksiciler olduğu sürece yıldız falan beklemiyorum.

    Neden mi ? wilder ve joshua ile ilgili showtime boxing in hazırladığı klipleri paylaştım adamlar onlara bile eksi atmış.

    Ne zararı var size o kliplerin ? Boksörlerin çalışmalarından hazırlamışlar.

    Eksi verenler bir yorumda seni eksilediyse sürekli artık sana eksi atıyor. Bana her yorumda gereksiz eksi atana bende eksi atacağım bundan sonra.

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Bu arada kuru kafada trollere ve kasıtlı eksi atanlara çok yakışacağını düşünüyorum.

    mehmet dalgaç
    Üye
    ★★★
    mehmet dalgaç

    sayın editör!
    bazı arkadaşlara yıldız vermişsiniz. iyi güzel hepsi de birbirinden değerli arkadaşlar orası ayrı bir mesele ama bu arkadaşların wilderci olmaları dışında ortak bir yanlarını bulamadım. yıldız verirken hangi kritere göre verdiğinizi belirtirseniz biz de bilmiş oluruz.
    yanlış anlaşılma olmasın yıldız filan istemiyorum ama bu tavır hoşuma gitmedi. bu uygulamada ayrımcılık varmış gibi geliyor bana.
    yanılıyorsam düzeltin lütfen!

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    mehmet bey benim yıldızımı m.dalgaç kardeşime verin

    mehmet dalgaç
    Üye
    ★★★
    mehmet dalgaç

    conan
    mesele o değil abicim.
    yıldızın sana hayırlı olsun. yıldız filan da istemem kimseden. dürüstce sen söyle bu bir ayrımcılık değil mi?

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    mehmet yıldız neye göre veriliyor, onu bi öğrenelim hele. sonra ayrımcılık mı değil mi karar veririz.

    mehmet dalgaç
    Üye
    ★★★
    mehmet dalgaç

    yorum sayısına göre veriliyorsa ilk önce ahmet kurta verilmeli değil mi?
    bunun dışında hangi kriter gözetilmiş olabilir ki?
    her neyse yıldız işi boş iş.
    en başta yıldız verilen arkadaşların bu duruma itiraz etmeleri gerekirdi ama tipitip dışında itiraz eden olmadı.
    bundan kelli bize düşen de yıldızlı arkadaşlarımızla muhatap olurken saygıda kusur etmemek olur gayrı 🙂

    ahmet kurt
    Üye
    ★★★★
    ahmet kurt

    dilimde tüy bitti yav 🙂 100 den fazla eksim olduğu için yıldız vermezler heralde 🙂 yıldız verilen arkadaşlara bak hepsinin artısı 100 den fazla eksileri 50 den daha az. açıkçası bu tarz şeyleri konuşmayı da pek istemiyorum ben. eskiden sitede boks konuşurduk. şimdi artıyı eksiyi yıldızı konuşuyoruz. çocuk işi bunlar.

    mehmet dalgaç
    Üye
    ★★★
    mehmet dalgaç

    al o zaman sana 1 eksi de benden 🙂

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    kardeşim öyle böyle değil, sağ olsun mehmet bey.

    bu yıldız sayesinde akaryakıtta %10, market alışverişlerinde ise %20 indirim alıyorum. yaşasın fight club.

    mehmet dalgaç
    Üye
    ★★★
    mehmet dalgaç

    bende tam onu söylüyorum conan
    bu uygulamanın ayrımcılık dışında hiçbir faydası yok.
    burda hepi topu taş çatlasın 50 kişiyiz. herkes te az çok birbirini biliyor.

    Tek Kral Deontay Wilder
    Üye
    ★★★★
    Tek Kral Deontay Wilder

    bende işyerinde terfi yaptım zam aldım hatta işe gelirken yoluma kırmızı halı sermeye başladılar …

    mehmet dalgaç
    Üye
    ★★★
    mehmet dalgaç

    tkdw
    dostum diğer arkadaşlara da versin sayın site yönetimi de onlar da işyerlerinde terfi alsınlar. böylece site üyeleri olarak çok elit bir grup haline geliriz belki 🙂

    Tek Kral Deontay Wilder
    Üye
    ★★★★
    Tek Kral Deontay Wilder

    valla sana lafım yokta hemen takılacak bi kulp bulundu sadece wildercılara veriliyor diye 🙂 rütbemi söküp atasım geldi bi an girmiyorum ulen üstteğmenlik sınavlarına yeter artık 🙂

    mehmet dalgaç
    Üye
    ★★★
    mehmet dalgaç

    tkdw
    senin hatırın için yıldıza da eyvallah dostum 🙂

    Tek Kral Deontay Wilder
    Üye
    ★★★★
    Tek Kral Deontay Wilder

    mehmedim seviyorum seni kardeşim yıldızlar sana feda olsun 🙂 apoletlerimi sökesim geldi utandırdın beni 🙂

    mehmet dalgaç
    Üye
    ★★★
    mehmet dalgaç

    estafirullah dostum. kalp kalbe karşı.
    diğer yıldızlı arkadaşlar da sen de çok değerlisiniz. yıldızı hakediyorsunuz kesinlikle ama bence bu yıldız işi olmasa sanki daha güzel olurdu. eşitlik güzeldir.
    ama olsa da sorun değil.

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Özellikle wilder tayfasının yıldızlanması ve bize fanatik ve kötü niyetli yorumluyormuşuz gibi yorumlar var.

    wilderciler ne yorumlar yapıyor ama dünya kadar eksiyi yiyen biziz.

    Bu eksiler kasıtlı verilmiyorsa bende hiçbir şey bilmiyorum.

    ahmet kurt
    Üye
    ★★★★
    ahmet kurt

    hemen düşüncemi belirtmek istiyorum. sitede şuan en çok taraftarı olan boksör kim? bence wilder. biz golovkin fanlarını bile sollamış durumdalar 🙂 bu sayıları fazla olan wilder sever arkadaşlarda haliyle birbirleri arasında çok samimi. sayıları en fazla olmasa bile en çok yorumları onlar yapıyorlar. birbirlerinin yorumlarını doğal olarak bol bol beğeniyorlar. aralarından su sızmıyor. hem arkalarında 7/24 yorum yapmalarını bekleyen eksici… Devamını oku »

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    wilder tayfası İstediğiniz kadar kasıtlı eksi atın ben gördüğümü yorumlayacağım. Kasıtlı eksiler beni ilgilendirmiyor.

    Hotter
    Üye
    ★★★★

    üzülme cemal reis 🙂

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Konu bu değil yorumun ne gerektiriyorsa onu verebilmek.

    Kasıtlı artı veya eksi verilmesi gruplaşmayı doğurur sitede. Bu kötü birşey.

    Gruplaşma olayını üniversitede çok yaşadım. Sitedeki ortamı etkiler gruplaşma böyle birşey olmasını istemem.

    Hotter
    Üye
    ★★★★

    haklısın cemal. bu artı eksi olayı kalsın mehmet bey. yoksa hep tartışmalar çıkacak ve yan hesaplar açılacak. şuan bile açılmış sürekli herkese eksi atan fake hesaplar.

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    fake hesaplar daha kötü. Ben 2.5 yıldır bu siteyi takip ediyorum ve yorum yapıyorum hiç sahte hesap açmadım.

    Artı eksi olayı umarım daha fazla tartışma konusu olmaz.

    Hotter
    Üye
    ★★★★

    yaw he he.

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Ben gördüğümü yorumluyorum ama fanatik ilan ediliyorum.

    Ben günümüzdeki hiçbir boksörü efsane gibi görüp yorumlamadım. Joshuayı destekliyorum ama joshuanın da defoları ve zayıf olduğu yönleri var bunları da yorumluyoruz ama fanatik damgası yiyen yine biziz.

    tipitip
    Üye
    ★★★
    tipitip

    Cemal ne alakası var dostum seni de seviyoruz…dinamzim. katıyor bu farklılık siteye…sen yaz bildiğini…sorun yok

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Eyvallah 🙂

    BlackMamba
    Üye
    ★★
    BlackMamba

    Arkadaşlar , siteyi nerdeyse her gün ziyaret ediyorum , yorumları okuyorum . Gayet güzel saygılı boksu seven ve ilgiyle takip eden insanların toplandığı bı yer burası . Keyif aldığımız bu spor için tartışırken birbirimizin keyfini kacirmayalim . Bazen hararetli tartışmalar olsa da bunlar tadı tuzu bu işin . Bu olası karşılaşma hakkındaki yorumum şöyle . İki boksörün sahip olduğu özelliklerin… Devamını oku »

    Tek Kral Deontay Wilder
    Üye
    ★★★★
    Tek Kral Deontay Wilder

    hoşgeldin dostum .. ağzına sağlık kardeşim bizede senin gibi adam gibi adamlar lazım yorumun içinde + 1907 …sanada iyi günler

    BlackMamba
    Üye
    ★★
    BlackMamba

    Sana da teşekkürler kardeşim . Bu sitedeki en kibar arkadaşlardan birisin . Sağol ..

    Tek Kral Deontay Wilder
    Üye
    ★★★★
    Tek Kral Deontay Wilder

    sen sağol kardeşim teşekkürler güzel düşüncen için … yorumunu okudum ve kimseye hakaret etmeden muhteşem bi izahatla fikirini beyan ettiğini gördüm maalesef bazı arkadaşlar yorum yazarken başkalarının sevdiği boksörlere hakaret ederek aşağılayarak sadece kin ve nefret uyandırıyolar … senin yorumunda bunları görmedim inşallahta hep bu uslüp ile yorum yazarsın …tekrardan hoşgeldin

    tipitip
    Üye
    ★★★
    tipitip

    Kardeşim hoş geldin şeref verdin…

    BlackMamba
    Üye
    ★★
    BlackMamba

    Hoşgördük kardeşim sağolun varolunn..

    Hit_The_Lights
    Üye
    ★★
    Hit_The_Lights

    Arti eksilere takilmayin fazla. Sizi herkes seviyorsa birseyleri yanlis yapiyorsunuzdur. Beni eksi manyagi yapabilirsiniz 🙂 Herkese iyi aksamlar

    Tek Kral Deontay Wilder
    Üye
    ★★★★
    Tek Kral Deontay Wilder

    Bizi kırmayarak eksi olayını kaldıran Mehmet ertem ve diğer adminlere sonsuz teşekkürler … sağolun varolun

    Hit_The_Lights
    Üye
    ★★
    Hit_The_Lights

    Loma vs. Linares Ok, tarih:12 Mayis. Adamda mangal gibi yurek var, bravo.

    unstoppablewilderpunch
    Üye
    ★★
    unstoppablewilderpunch

    +1903 ahmetim adamin dibisin biliyorsun, cok guzel ozetlemissin, sitede bu kadar cok sevilmende bosuna degil ve tesaduf degil. dedigin gibi biz wilderci gurup olarak hem kaliteli insanlariz, hem dost canlisiyiz, senin dedigin gibi hep objektif ve dogrulari yazan, yillardir boks izlemis, kaliteli boks izleyicisi genelde wilderci gurup, sonerim ve ben gibi hadi bize ihtiyar heyeti diyelim, yakubum, cebrailim, hotterim, metahanim… Devamını oku »

    Kağan Kayacı
    Üye
    Kağan Kayacı

    https://www.youtube.com/watch?v=1Cl6R-z66lI

    Arkadaşlar şunu türkçe yapıcak birileri varmı ya yani merak ediyorum, izlemek istiyoruz.

    CoNaN
    Ziyaretçi
    CoNaN

    edepli insan dansöz gibi kıvırmaz.

    IRON TYSON
    Üye
    IRON TYSON

    Wilder’a bi Povetkin galibiyeti yakışır

    Manuel Caicedo
    Üye
    Manuel Caicedo

    Balontay Ortiz 2 yapmalı cesareti varsa. Ortiz rövanşı hak ediyor. Bakalım ne yapacaklar.