Wilder ve Povetkin Arasında Bu Kez de Doping Polemiği!


CddQcqGUAAA9ZNA

WBC Dünya Şampiyonluğu için 21 Mayıs’ta Moskova’da karşılaşmaları kesinleşen Deontay Wilder ve Alexander Povetkin arasında bu sefer de doping tartışması çıktı.

Geçtiğimiz aylarda Rus Anti-Doping Ajansı RUSADA ile ilgili yaşanan skandallara atıf yapan Wilder’ın menajeri Jay Deas; Povetkin cephesinin VADA kuralları çerçevesinde kapsamlı bir doping testini kabul edeceğini umduğunu, Wilder’ın hiç bir teste girmekten çekinmeyeceğini ifade ederek, böylece dünyaya (boksta) en üst seviyede ne kadar “temiz” sporcuların mücadele ettiğini kanıtlama fırsatı bulacaklarını söyledi.

00:21

Deas’a cevap ise gecikmedi. Karşılaşmayı Rusya’da organize etmek için 7.1 milyon dolar ödeyerek ihaleyi kazanan Povetkin’in promotörü Andrei Ryabinski Deas’a şu şekilde cevap verdi:

Her iki boksör de doping testine girecek. Wilder’a doping falan vermeye kalkmayın.

00:07

Haberle ilgili başlıklar: ,

Benzer Haberler

Yorumlar

23 Yorum - "Wilder ve Povetkin Arasında Bu Kez de Doping Polemiği!"

  Abone ol  
En Yeniler En Eskiler En Beğenilenler
Bildir
ahmet
Üye
★★★★
ahmet

Bu maç inanılmaz önemli aslında. Povetkin kliçko gibi popüler şampiyonlarla maç yapmış kendini kanıtlamış bir boksör. Yani çenesini, tekniğini az çok maçlarından anlayabiliriz. Ama wilder bermane stieverne dışında pek ünlü bir boksörle karşılaşmadı. Dövdüğü adamlar bar fedailerimi, wilder gerçek bir şampiyon mu yoksa balon mu? wilder içinde zor durum çünkü kaybederse kendisine hep bir balon damgası vurulacak.

Roman
Üye
★★
Roman

Povetkin Tek Kral.

Jan Valjean
Üye
Jan Valjean

Wilder cephesi Sasha’ya karsi son cirpinislarini yapiyorlar ama Sasha’dan kacis yok 🙂

imparator 81
Ziyaretçi
imparator 81

Ya arkadaslar balon falan demeyin,emege saygi.boksunu begenmiyorum,ne bilim x boksor kadar iyi degil falan diyelim.

Canki
Üye
★★
Canki

Ulen wilder bi maça çıkacan başladın aglamaya tabi rusyadan cıkıs yok bunu sende biliyosun rakibinde eski dövdüklerin gibi bar fedaisi degil şimdi doping fln camura yatmaya başlar

haci
Ziyaretçi
haci

povetkinin menajeri çakmış lafı

Gökhan Sebilci
Üye
Gökhan Sebilci

hocam 35 küsur maç yapıp hepsini saçma sapan adamlarla yaparsan sana da balon derler. wilder’a özel bir durum değil yani kolay rakiplerle istatistik kasmanın sonucudur bu söylenenler. merdivenaltı maçlarla istatistik kasıp ortada şampiyon diye dolandığı için söyleniyor bunlar.

anthony
Ziyaretçi
anthony

aynen mayıs ayında wilder yerı opcegı ıcın bahaneler sımdıden baslamıs

Samet Keser
Ziyaretçi
Samet Keser

Harika Bir Maç Olacağından Süphem yok Deontany i Boşa Almayın Arkadaşlar..! Emeğe Saygı..!

Mihriban joshua
Üye
Mihriban joshua

Ya ygs den sonra kafami dagitmak istiyorum ve boksun bunu yapabileceklerden biri oldugunu dusunuyorum.lutfen saygi cercevesinde ve sporu yaralamadan olsun .ve bilgehan bey joshua ile roportaj yapacagini duydum ama suan bunun hakkinda bilgi yok bilgi verirseniz sevinirmm..

ahmet
Üye
★★★★
ahmet

Yahu sende alakalı alakasız her yerden pırtlayıp jashua hayranlığını belli ediyosun konu bu değil sakin ol 😀

Mihriban joshua
Üye
Mihriban joshua

Sende benim yorumlarimi okumadan gecersin o zaman .saygi duymani beklerim saygini da en azindan boyle ifade etmeni beklerim.ama yinede uygun bir dille soyledigin icin tesemmur ederim.

idris kahya
Üye
idris kahya

başka yerde bunu söyleme gülerler.

idris kahya
Üye
idris kahya

sende sıkıntı yok dostum balona dedim o lafı

idris kahya
Üye
idris kahya

wilder povetkinin sonunu getirecek

ahmet
Üye
★★★★
ahmet

Boksta sporcular arasında çok fark yoksa hiçbirşey kesin olarak belli olamaz. O kadar eminsiz ki. Povetkin çıkardığı kuvvetli bir kroşeyle wilderı çenesinden yakalayıp indirebilir mesela. Bende %55 wilder alır gibi düşünüyorum ama onun en zor maçı olacağı kesin.

idris kahya
Üye
idris kahya

povetkinin sonu yukardaki video gibi olacak yanına girdiği an boommmm

doctor1984
Üye
doctor1984
Çoğu kişinin belirttiği gibi Wilder’in yendiği üst düzey bir isim yok.Herkesi susturmak istiyorsa bu maçı kazanması gerekiyor. Amerika’nın böyle şişirme profilli çok boksörü oldu bu güne dek. Örnek vermek gerekirse Joe Mesi, Tommy Morrison, david nino rodriguez, Faruq Saleem, Michael Grant hatta Michael Moorer. Tabi wilder bu boksörlerden biraz daha farklı olimpiyat bronz madalyası mevcut.Tabi 2007 dünya amatör boks şampiyonasında… Devamını oku »
david tua
Üye
david tua

Arkadaslar iciniz rahat olsun wilder ko yapacak povetkini endise etmeyin o kadar

Tosun Paşa
Ziyaretçi
Tosun Paşa

Mayıs ayında povetkin gibi fanları da boksu bırakacak

Kemal
Ziyaretçi
Kemal

Yaww siz komedyenmisiniz yok wilder powetkinin sonunu getirecekmis sizin kafaniz baskmaz bu islere bunu soyleyenlee sesleniyorum.Siz bu islerden harbiden anlamiyorsunuz wilder bi kere powetkinin ayarinda bir boksor degil.Gorun bakin powetkin kaybedecek.

Doctor84
Ziyaretçi
Doctor84
VADA ile WADA aynı kuruluşlar değil. VADA’nın açılımı “Voluntary Anti-Doping Association”. WADA’nın açılımı ise World Anti-Doping Agency. VADA, WBC ile işbirliği içinde doping testleri yapıyor. WBC ile organik bağı varmı bilmiyorum. Daha önce VADA’nın kararını WADA bozdu. WADA’nın sitesinden bakılabilir.  https://wada-main-prod.s3.amazonaws.com/resources/files/2016-06-30-meldonium_notice.pdf Şimdi povetkin doping yaptımı yoksa bir komploya mı kurban gidiyor belli değil. Yakın zamanda WADA rus olimpiyat takımındaki 389… Devamını oku »
Doctor84
Ziyaretçi
Doctor84
Stiverne’nin kendisi doping yapmışken ve Povetkin bunu sorun etmemişken gelen haber üzerine valizi toplayıp gitmesi ise tam bir şark kurnazlığı. Aklınca Wilder rövanşından daha büyük para kaldıracak. Son maçındaki hali ortada amaç para kazanma. Wilder maçının pazarlanması da iyi olacaktır o nedenle son kez iyi para talep edebilecek. Eski WBC şampiyonu Stiverne, Wilder’a meydan okuyor, ilk maçta hastaydı, Wilderin nakavt… Devamını oku »