Wilder’den Olay Açıklama “O Sebeple Hamile Kalmak İsterdim”… !


Dünya Ağır Sıklet Boks (WBC) şampiyonu Deontay Wilder, 2 Aralık’ta İrlandalı Tyson Fury ile yapacağı maça hazırlanırken, Alabama’daki kampta çarpıcı konuştu.

“TAŞIYICI BEN OLMAK İSTERDİM”

10 yıllık boks kariyerinde 39 kez rakiplerini nakavt etmesine karşın 7 çocuğuyla vakit geçirmeyi her şeye tercih eden Wilder, sürpriz bir de itirafda bulundu. Hamileliği tecrübe etmek istediğini kaydeden ünlü boksör, “Bir erkeğin çocuk taşıyıcılığına imkan veren bir keşif yapılırsa bunu imzalamak isterdim. Gerçekten bunu isterdim. Kız arkadaşıma, ‘Hadi bir bebek yapalım ve taşıyıcılığını ben yapacağım’ derdim. Bir kadının bu dünyada yaşadığını deneyimlemek isterdim” diye konuştu.

Kadınların dünyanın en güçlüleri olarak tanımlayan Deontay Wilder, “Ayın yedi günü kanaması olanlardan bahsediyoruz. Kendimi Anne Kaz gibi hissediyorum. Çocuklarımı günde altı ya da yedi kez öpüyorum. Hepsinin kendine özgü özellikleri var ve hepsini çok seviyorum” ifadelerini kullandı.

Eski eşi Jessica Scales-Wilder’dan 6 çocuğu ve son kız arkadaşı Telli Swift’ten de bir üvey kızı olan Wilder, 13 yıl önce Spina Bifida teşhisiyle doğan kızı Naieya’ya ayrı bir parantez açıyor.

“ÇOCUK OLMADAN AŞKI BİLEMEZSİNİZ”

Omurgayı oluşturan kemiklerin omurgada bir boşluk oluşturacak şekilde gelişimlerini tamamlayamamalarına verilen bir omurga hastalığı olan Spina Bifida ile doğan Naieya’nın kendisini boksa başlattığını kaydeden Deontay Wilder, “-Çocuğunuz olmadan aşkı bilmezsiniz- derler. Bu doğru. Naieya bir diğer savaşçı ruh. Elimdeki dövmede ‘Başarıya giden yol’ yazıyor. Doktora gittiğimde ya iğnelerle tedavi görecekti ya da ameliyat olacaktı. Acı çekiyordu ve kızım beni ağlatıyordu. Kızım benim bir parçam ve sanki bana oluyormuş gibi oluyordu. Ancak ona yardım edemiyordum.” sözleriyle yaşadıklarını anlattı.

Naieya’nın durumunun kendisine motive kaynağı olduğunu belirten Dünya ağır siklet boks şampiyonu, “Dövüşmediğim zaman babaydım, baba olmadığım zaman da dövüşçüydüm. Bunu sadece Naieya için değil diğer çocuklarım için de yaptım. Bir kişi sadece benimle değil, çocuklarımla da dövüşüyordu. Çocuklarıma bir şeyler yapacağımı ya da bir şeyler yapılacağını söylediğimde – yapılacaktır. Ve baba kazanacaktır.” sözleriyle motivasyon kaynağını dile getirdi.

Tyson Fury ile bu pazar sabahı saat 07.00’de karşı karşıya gelecek olan Wilder ‘in WBC Ağır Sıklet Unvan Koruma maçını Bilgehan DEMİR’in anlatımıyla DMAX’te izleyebilirsiniz.


Haberle ilgili başlıklar: , , , ,

Benzer Haberler

109
Yorumlar

28 Comment threads
81 Thread replies
30 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
29 Comment authors
MrN0DAĞISTAN turan74Öğretmen BeyYilmaztastipitip Recent comment authors
  Abone ol  
En Yeniler En Eskiler En Beğenilenler
Bildir
lenoxlewis
Üye
★★★★
lenoxlewis

tyson fury cevaben : “wilderın hamilelik hayalini duydum 2 aralıkta bu işi çözeceğim :)))))

Yilmaztas
Üye
★★★
Yilmaztas

))

Gennady Mustafa
Üye
★★★★
Gennady Mustafa

:d

emreogut
Üye
★★★
emreogut

wildercıların gözü yaşlı 😀

hitmonchan
Üye
★★★
hitmonchan

Çok farklı yerlere gidebilecek bir açıklama olmuş. Özellikle bir kadının yaşadıklarını deneyimlemek falan. Çok meraklı olmamak lazım.

Farc Parker
Üye
★★★★
Farc Parker

Adamın her lafı her açıklaması olay kardeşim, sen nasıl bi kralsın Wilder reyiz, #BombZquad icabında, Çingene kralınız fury efendi Wilder reyizin yumruğunu tokadını çokça yiyeyecek, hazır olun saygıdeğer fury’ci arkadaşlarım

riddickbowe
Üye
★★★★
riddickbowe

wilder’ın maç heyecanından beyni yanmış. 🙂

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

Riddickim cok ayip 🙂

The Greatest of All Time
Üye
★★★
The Greatest of All Time

Her ne kadar yanlış yöne çekilebilecek bir söylem olsa da, bu konuşmalar Wilder’ın iyi niyetinden, duygusallığından, merhametinden kaynaklanıyor. Takdir ettim Wilder’ı. Koca yürekli adam.

Ahmet Kurt
Üye
★★★★★
Ahmet Kurt

koca yürekli ve merhametli bir adam. ama ne hikmetse rakiplerinin çocuklarını korkutuyor, ringde birini öldürmek istiyor. son derece tutarlı, çok kral adamdır wilder.

Yilmaztas
Üye
★★★
Yilmaztas

))

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

Ahmetim adam o an aklina geleni konusuyor sadece, sence boyle bir adamin geecekten ringde birini oldurmek isteyecegine inaniyomusun? Birazda aykiri konusup ilgi cekme calismalari o sozleri, wilder aslinda tam bunun zitti, kendini ifade etme sozrunu yasiyor, bu da gunumuz insan davranislarini sablonize eden realist, rasyonalist ve pragmatist yaklasimdan uzak olmasiyla ilgili.

Ahmet Kurt
Üye
★★★★★
Ahmet Kurt

İnşallah öyledir paşam

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

+1903 gardasim, kral yorum

Samantha Fox
Üye
★★★
Samantha Fox

Özetle anne olmak dünyadaki en önemli şey demiş . Ama açıklaması biraz uzun sürmiş :). 7 Çocuk nedir arkadaş ? gerçi herbirinin özel dadısı vardır.

Hit_The_Lights
Üye
★★★
Hit_The_Lights

Hangisi gerçek Wilder, kadınların zorlu hayatından dem vurup empati kuran, çocuk sevgisini içselleştirmiş olan mı, yoksa rakibini çocuğunun gözleri önünden öldürmekten bahseden mi? Böyle bi o tarafa bi bu tarafa gidip gelen tipler bana birini hatırlatıyor 🙂 Neyse, ben ilk versiyona inanmak istiyorum yine de.

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

Kadinalrin zorlu hayatindan dem vuran wilder gercegi, bu bakan kisinin kendi bakis acisina gore degisen birsey dostum, kisi kendi neyse baktigi her seyi her kesi oyle gorur, ben ve tum wilder sevenler onda dogalkik, ictenlik goruyor, bilgehan bir gun wikder mavini anlatirken “arkadaslar deontay wilder namaglup nakavt rekortmeni dunya sampiyonu cok.kibirlidir sanmayin, ben kendisiyle tanisma sansi buldum tum zamankarin en.mutevazi… Devamını oku »

Hit_The_Lights
Üye
★★★
Hit_The_Lights

Ben herhangi bir cenahta diilim kendi fikirlerimi paylasiyorum sadece. Bu nedenle siz soylesiniz gibi sozler cok dogru diil. Wilder hakkindaki fikirlerim belli ama, yaptigi seye boks denirse, boksunu hic begenmiyorum. Karakteri konusunda net bisey soylemek mumkun diil, ama soylemleri ve hareketleriyle tasvip edilebilecek bi herif diil kanimca. Yine de onceki mesajim pek anlasilmamis galiba. Umarim gercek Wilder bu haberin iceriginde… Devamını oku »

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

hee intihar edicez hep beraber boğaz köprüsünden atlamayı düşünüyoruz dostum …

Yilmaztas
Üye
★★★
Yilmaztas

))

Hit_The_Lights
Üye
★★★
Hit_The_Lights

Hem fener hem bu arkadas bunyeye fazla gelebilir, aman dikkat. Hayat guzel.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

benim bünyem her türlü şeyi kaldırır ama senin gibi çok bilmişlere laf anlatmayı kaldıramaz aman sen beni düşünme dostum benden uzak ol yeter …

Hit_The_Lights
Üye
★★★
Hit_The_Lights

Yorumlarima yorum yapmazsan mesafeyi koruyabilirsin.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

yemin ediyorumki şu sitede en son muhattap olmak isteyeceğim insan sensin ama sen yorumunda wilder severlerle dalga geçmek için wilder patlarsa toplu intihar bekliyorum gibi aşağılayıcı ifadeler yazınca bende cevap vermek zorunda hissettim kendimi ..yaptığın çok ayıptı kusura bakma yoksa sana cevap vererek kendini önemli biri gibi hissettirmek istemezdim …

Hit_The_Lights
Üye
★★★
Hit_The_Lights

Yaw benim de birden koltuklarim kabardi onemli hissetmistim kendimi niye oyle diosun :)) Neyse, yahu surda kimseye tek kelime kotu soz soylemisligim yok, kendi halimizde takiliyoruz. Muhatap olup olmamak senin tasarrufun karisamayiz elbette de, su kadarcik lafa da katlanamiyorsan enteresan bi durum yalniz. Senle daha once de takismistik, bu Wilderin ceset torbasi mevzuunda, bi araba laf etmistin. Sonra gercek ortaya… Devamını oku »

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

ben kimden özür dileyip dilememem gerektiğini biliyorum dostum sen rahat ol.. o gün ben o konu hakkında tartıştığım bana adam gibi yaklaşan del patrone kardeşimden ve bütün siteden özür diledim bi kontrol et istersen ..neyse uzatmaya gerek yok

emreogut
Üye
★★★
emreogut

Dostlar seviyoruz bu sporu birbirimizi kırmaya gerek bile yok.. nacizane tavsiyemdir.. güzelce maçımızı izleyelim kazananı ve yenileni hakkıyla tebrik ederiz..

Conan1
Üye
★★★★
Conan1

Yakup ben tren altına yatmayı düşünüyorum. 😀 😀

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

ahahah 😀

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

adamsın wilder…. bu lafı kadınların doğum esnasında yaşadığı duyguları ve hamileliğin zorluğuna dikkat çekmek anneliğin kutsallığını dile getirmek için söylediğini düşünüyorum ayrıca kadınların hayız döneminde yaşadığı zorluklarada dikkat çekmiş adam gibi adamsın kara kobra helal olsun sana bir kez daha ;ve dünde itfaiyecileri ziyaret etmiş onların değerini her zaman bilmemiz lazım diyerek onlara ücretsiz bilet dağıtarak maça davet etmiş

riddickbowe
Üye
★★★★
riddickbowe

wilder sevdiğim bir boksör. haftasonu kim kaybederse üzüleceğim ama bu adamları yenilgisiz, istatistik diye ağlamayıp korkmadan maça çıkmaları gerçekten takdir edilesi bir olay. ama tabii ki fury kazansın isterim. geçen gün pote dostum çok güzel bir yorum yapmıştı; fury kazansın istiyorum ama joshua v wilder maçına gölge düşmesini istemiyorum. kanka bu arada bayadır yazmıyorsun fazla özletme kendini. 🙂 sa yo… Devamını oku »

Pote
Üye
★★★★
Pote

Buradayiz dostum, mac gunu gelsede mactan sonrasini tartissak diye bekliyorum. Mactan oncesi icin bir cok senaryo yazilabilir.gonlum furyden yana yapabileceklerinin sınırı olmayan, sapkadan tavsan cikarabilecek bir kisi, ama diger tarafta da ne kadar sempatimi kaybetsem de,wilder ve oldurucu sagi var. Wilddrin karakteri disinda ring icinde atilan kulaclara hakemlerin bir sey dememesi de beni wilderdan sogutuyor. Bu tarz buyuk maclarda bunlara… Devamını oku »

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

Poyem, adam hauata rest cekmis, hayatta bile.kural disi takiliyo, ring ivindede ayni hakkisin, ozellikle eldivenin o sargi kismi rakibe ciddi zarar verebilir aslinda ama hakemler wilder namaglup sampiyon diye gormezden geliyorlar, hakki bi elestiri bu, wilderda bunu sonuna kadar kullaniyo vicdansiz, zalim wilder 🙂

Pote
Üye
★★★★
Pote

Ben wilderin eski halini ozluyorum gercekten. O asabiligi ama boyle cirkin soylemleri olmadan yaptigi kendine yakisan asabiligini. Ayrica cirkin soylemlerini ne kadar dogru bulmasamda pek gercekci olmadigini ve boksun tamamen show business oldugunu dusunuyorum. Ring icinde ise kurallara uygun vuruslari olsa pek itici gelmez ama bu kural disi vuruslara musamma gostdrilmesi de itici kılıyor. Bu tarz soylemleri her boksor yapar… Devamını oku »

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

Adamin dibi ya kardesim benim, kim.kaybederse uzulecegim kismina aynen.katiliyorum, sahsen bende fury severim aslinda ama ve uzulurum, aslinda nakavtla kazanmasin wilder diye isterim, hem boylece 12 round izleriz gozumuz doyar ama gara kobra wilder sayiya degil nakavta oynuyan bi tarzi var, sayiyla mac kazanma olayina kalsa wilderin karnesinde galibiyeti.olmaz, tam terse donerdi bu karne, wilderin sayiyla kazanma olasiligi yok

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

riddick kankamda çok sever wilderi bilirim eskilerden çok muhabbetimiz olmuştu onunla .. biz iki sonucuda kabul ediyoruz abim fury de bizim wilderda yeterk i bu sitedeki kardeşlerimiz mutlu olsun gerisi önemli değil ..isterse fury kazansın riddick kankanm mutlu olsun

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

Aynen yakubum, keske sayiyla notse mac ya,riddickimin hatrina ama mumkun degil wilderin sayiyla galibiyeti, ya sayiyla kaybedecek, ya nakavtla kazanacak, baska sonuc yok gibi yakubum

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

selamlar kral kankam nasılsın iş güç herşey yolundamı .. valla bazı haberler cezbetmediği için yazmıyorum ama genel olarak sürekli takipteyim siteyi sizin kadarda fazla bilgili değilim yalan olmasın bilgi sahibi olmadığım konuya gelip boş yorum yazıp kalabalık yapmakta istemiyorum . .fury olayına gelirsek valla bende hangisi kaybederse çok üzülücem furyede acayip bi sempatim oluştu son zamanlarda keşke bu maç hiç… Devamını oku »

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

Baskan gece uyuyakalmisim ya, profil fotomuzu degistirdik gara kobrayla, sen istersin degistirmezmiyiz be, adamin dibi, wilderteamin kidemlisi, sitenin adiyla namiyla tkdw reisi

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

ALLAH razı olsun halil abim benim sağol varol baş tacısın …

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

Hepimizden razi olsun kardesim benim

Hotter
Üye
★★★★★

joshua fury maçı olursa az çok tahmin edebiliyoruz kafamızda maçın senaryosunu. ama joshua wilder maçı bambaşka. tahmin edilebilecek cinsten değil. kesin nakavtlık bir maç olacak. bende hem wilderi çok sevdiğimden hemde joshua wilder maçını görebilmek adına tüm kalbimle wilderi destekliyorum 🙂

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

Adamin dibisin dibi kardesim benim +1903

mostwanted
Üye
★★★
mostwanted

Adam içten pazarlıklı değil.ne düşünüyorsa onu söylüyor.bu yüzden wilder ve fury diğerlerinden farklı

Ahmet Kurt
Üye
★★★★★
Ahmet Kurt

doğru ne düşündüğünü söylüyor ama çok pis bir içi var. bir insanı ringde öldürmek istediğini söyleyen wilder istediği kadar açık sözlü olsun tam olarak saygımı kazanamaz. herhangi bir olay sonucu bunu öfkesinden söylese falan neyse. ama adam ciddi ciddi söyledi bunu.

wilder bence çok kötü biri değil hatta kötü biri de değil. ama bence asla iyi bir insanda değil.

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

Ahmedim sen gom yine wilderi 🙂 senin canin sag olsun hele adamin dibi 😉

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

ahmet bu aralar bizi fazla üzmeye başladı abi sen kulağını bi çek ahmetin 😀

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

Tamamdir yakubum.o.iş bende 🙂 😉 ahmedim dinler halil abisini

Ahmet Kurt
Üye
★★★★★
Ahmet Kurt

Gelde göm şimdi wilder ı 🙂 sizi kırar mıyım yav lokum gibi adamlarsınız. Tüm wilder team üyelerine saygılar, sevgiler.

Bu kadar gömdüğüm bir boksörü avatarım olarak kullanıyorum 🙂 ona göre saygımı sevgimi hesap edin. Baş tacısınız…

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

Adamin dibisin ahmedim +1903 adin yeter

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

ahmet wilderın tek suçu düşündüğünü söylemesi yoksa sussa düşündüğünü söylemese şuan kimse onu eleştiremiyecekti … bizde onu burada eleştirdik ama o olaydan belki pişmandır bunu kim bilebilir bence şu yukarıda yazdığın yorumla bu yorumun çok acımasızca olmuş kardeşim …

Ahmet Kurt
Üye
★★★★★
Ahmet Kurt

Fury gibi ayarı olmayan bir trol olsa pek önemsemezdim. Ama asıl sorunda düşündüğünü söylüyor olması. Bir insanı öldürmek abuk subuk bir düşünce. Haliyle verdiğim tepki de biraz sert oluyor 🙂 ama konuyu burada kapatalım bari. Sizin hatrınıza bir süre wilder ı gömmüyorum 🙂

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

Ahmedim ya, hatir bilen gardasim benim, senin canin sag olsun, kral +1903

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

Yakubum.wikder o aykiri soylemleri nirazda ilgi cekemk icin yapiyor, yoksa bak yukardaki demeci vermis biri asla ringde birini oldurmeyi(inanarak isteyerek) soylemez, wilder felegin tokadini yemis bi adam, 15-17 yas arasi yillarimda ozaman ankaradaydik, sokaga atildim.2 yil sokakta kaldim, bi akrabamin kapisina gittim diz boyu kar var, neyse dedimki 2 gun kalayim, yok dediler, bari battaniye verin binanin onunde yatayim “polisi… Devamını oku »

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

hall abim hayatını okudum çok duygulandım abim ya gerçekten hayatın zorluklarını yaşamışsın ama sen galip gelmişsin helal olsun sana canım abim iyiki buradasın iyiki varsın…sonuna kadar haklısın abi mesela lennox tyson maçı öncesi mıke tyson lennoxu ringde öldürmek için elimden geleni yapıcam diyordu bunlar dediğin gibi ilgi çekmek için söylenen ama gerçekte içlerinde olmayan şeyler … takılmamak lazım bu tür… Devamını oku »

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

Tabikinsoylem olarak hos degil yakubum, bu zaten ortada haklisim, ama işte tyson ve wikder gibi adamlar hayatinnonlara vurdugu tokadin etkisiyle iclerindeki guzellige ramen boyle cumlelee kurabiliyorlar, muhim olan iclerindeki guzellik biz bunu gorenlerdeniz ne mutlu bize yakubum ya, onore oldum yine adamin dibi ya, kendi gibi gonlude kral kardesim benim +1903

FOREMAN
Üye
★★★★
FOREMAN

Vay be Halil abi film gibi hayatın varmis.

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

Bugune dek az cekmedik be galdasim ya, sag olasin foremanim, kader para verse sevdiklerimizi aldi, sevdigimiz yanimizda olsa paramiz olmadi, ikisi olsa sagligimiz olmadi, olmadi da olmadi yani, simdide sag ayak tibiada malign kitle tesbit edildi. Insan ne yapsa bos, kul dedigin kaderini yasar, alacagi nefes sayilidir

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

Az cekmedik galdasim benim sag olasin foremanim

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

işte bunu anlatmaya calistik yillarca, bu adam dogal, hesap plan kurgusu yok, dogal, aynen fury de oyle, bu tarz insndan zarar gelmez

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

Gerci bu sozlerin patenti sitenin.krali soner baskana aittir, ilk.o soyledi wilderin ici disi bir, deli dolu bir adam oldugunu, proje plan adami olmadigini, sirca kosklerinde pr ve finansal stratejiler yapilan sampiyonlardan olmadigini, buyuk baskan nerdesim ya, sana geksin bu yorum, senin icin fb +1907 haftasonu birde cincona takarsa kartalim, deymeyin keyfime

Conan1
Üye
★★★★
Conan1

Halilim hafta sonu kartala gs karşısında başarılar dilerim. Bşehir şampiyon olsun, siz de 2.olup CLye katılın.

Evet her zaman derim Wilder içi dışı bir samimi candan bir insan. Joshua ise maalesef sinsi içten pazarlıklı, sahte gülücükleri olan birisi.

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

Baskan sag olasin, kartal cinconu yiyecek, joshuayi horndan dolayi ve nirazda dedigin gibi planvi sinsi resmi soguk olmasindan dolayi sogudum, aslinda eskiden severdim, olimpiyatlardaki hak etmeyisi ve takam macindaki kollanmasi, parjer macinda hakemin cart curt joshua lehine maci kesmesi iyice soguttu

asy783
Üye
asy783

AZ ÖNCE GELEN HABERLERE GÖRE DOĞUM SANCILARI BAŞLAMIŞ….
NORMAL DOĞUMUN PAZAR SABAHI OLMASI BEKLENEN WİLDERIN SEZERYANLA ÇOCUĞU ALDIRMA İHTİMALİ VAR…
KİM BİLİR BELKİ DE DÜŞÜK….

Yilmaztas
Üye
★★★
Yilmaztas

)))

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

Adamin krali ya wilder reyiz. Adamin ici disi bir arkadas, icinden geleni soyluyor, boyle insandan zarar gelmez ringde karsisina cikip rakibi olmadikca 😉

Rustin
Üye
★★★
Rustin

Normalde wilder’ın söylemlerini sevmem, fakat burada çok güzel konuşmuş.kadının ve anneliğin öneminden bahsetmiş,bizde ise dalga geçenler var.üzücü.

Gennady Mustafa
Üye
★★★★
Gennady Mustafa

dostum wilder efendi burda boş yaptı, bu bir ilgi çekme işidir. mantıklı düşünürsek bir erkeğin çocuk doğurma istemesi saçma değilmi, bunu avni yıldırım söylese adamı herkes burda delik deşik eder. anneliğin önemini anlatmanın milyon yolu var. buradaki amaç farklı. bir boksörün bi taraftan adam öldürme isteği var bir taraftan çocuk doğruma isteği çok farklı çelişkili içten olmayan şeyler wilder ne… Devamını oku »

Rustin
Üye
★★★
Rustin

Başta da yazdım, wilder’ın söylemlerini sevmem diye, fakat burada güzel bir konuyu ele almış.dikkat çekmek istese neden kadını ve anneliği ele alsın ki.burada konu wilder’ın doğum söylemi değil, önemi.

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

+1903 adam.kotu konusuyor kotu oluyor, iyi konusuyor yine kotu oluyor rustinim, bu insanlarin haterligini tarafliligini gosterir, biz wilderi seviyoruz aga +bombzquadddd

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

Wilder reyiz ne diyordu, siz hic kendinizden basarili birini kiskanmadiginiz oldu mu? Minbalinde bisey demisti

Ahmet Kurt
Üye
★★★★★
Ahmet Kurt

ilginçtir wilder ın kötü bir sözü onu itin kıçına sokmamıza neden oluyor. ama bir bakıyorsun güzel konuşması da onu göklere çıkarmamıza neden oluyor. bence kimin ne dediğini unutmayalım.

zeydharis61
Üye
★★★
zeydharis61

Bu wilder efendinin derdini anlamış değilim.bi insan durduk yere neden böyle bir açıklama yaparmış.hani bir karısı varmışta 6 çocuk yapmış hala hayatınu beraber idame ettiriyorlarmış da onun duygularına ortak olmak istemiş.bunu bir erkek neden istesin bu adam normal değil kardeşim

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

Ya ebu zeyd bin harise kardesim, normal adam boksor olurmu zaten??, bak muhammad ali de boyleydi, hastasi oldugum mike tysonda ringde lewise “senin cocuklarini oldurecegim” dedi, dahabileri gitti evanderin kulagini isirip kopardi, ama tum zamanlarin en sevileni en iyisidir tyson, niye? Wilderida boyle dusun, bakma laflarina ozu iyi bu adamin, ici disi bir, wikderda zamaninda degeri bilinmeyip, kiymeti sonra anlasilan… Devamını oku »

Big George
Üye
★★★★
Big George

Bazılarınız bununla dalga geçti ama ben dalga geçilecek bir şey göremiyorum. Bir erkek olarak hamile kalmak fikri bana abes geliyor ama hamilelik aşağılanacak bir şey değildir. Bu dünyada analarımızdan başka hangi varlık bir başka cana hayat veriyor? Yaşamın, insanlığın bu kritik ve en önemli döngüsünü alaya almak doğru bir şey değildir. Bizler kadınların bu hayatta çektiği şeylerin yüzde onunu bile… Devamını oku »

BlackMamba
Üye
★★★★
BlackMamba

Ben boksörlerin bazı açıklamalarının tamamen pazarlama ilgi çekme amaçlı olduğuna katılıyorum . Wilder da o sebeple söylemiştir diye düşünmek istiyorum . Yine de tasvip etmiyorum tabii ki hiç hoş sözler değildi . O da pişman olmuştur bence . Aynı şekilde en sevdiğim boksör hatta hayatta rol model aldığım insanların en başlarında gelen Muhammed Alinin de bu amaçla bazı hoş olmayan… Devamını oku »

FOREMAN
Üye
★★★★
FOREMAN

Vay be eline sağlık kardeşim duygulandım valla.jashua-wilder-furynin şu üçlünün yanında esamesi okunamaz ne varsa eskilerde var.simdi herşey şov para olmuş.

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

+1903 foremanim

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

Adamin dibi ya kara mambam +1903 yoruma bak abi, tarafsiz işte adam

Boxingmylife
Üye
★★
Boxingmylife

evet çocuklarını çok seven wilder efendi kadınların neler yaşadığını çektiği zorlukları deneyimlemek isteyen wilder efendi ozaman müslüman masum çocukların ölmesine göz yuman ortadoğuyu kana bulayan donald trumpun neden yalakalığını yapmaya devam ediyorsun masumların çocukların kadınların açlıktan ve bombalardan öldürülmesine sebep olan bir insana sessiz kalmak nedir ozaman kudüsü hiç söylemiyorum bile

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

Ya ne alakasi var kardesim ya, kafaniza tas dusse amariga, trump, ya islami mezheplere amerikalilar mi boldu kardesim benim? Yapmayin ya boyle ezbere kliseler ile ucuz hamaset. Bak yemende musluman cocuklar acliktan oluyo, bombalaniyo, Turkiyede iktidardan tek kelime tepki geldi mi? Ya musluman olarak birbirine bolunmus toplumlara amerika napsin, kim ne yapsin, baskasinin bir sey yapmasina gerek yok, zaten kendi… Devamını oku »

zeydharis61
Üye
★★★
zeydharis61

Abi sende bize demogoji yapma:)) annelik duygusuymuş hamilelikmiş falan bunlardan zaten haberimiz var .demek istediğim şuanki pozisyonu wilder efendinin bu konular mı muhabbet bumu olmalı.2 aralıkta furyi şöyle yiycem böyle patçalayacam bunun gibi söylemler olmalı elbette annelik duygusunu anlamak erkekler için zor bir kavram pozisyonlarımız farklı

zeydharis61
Üye
★★★
zeydharis61

Mike tysonıda severim wilderıda joshua yı wladimiri aliyi felan konuyu saptırmayalaım güzel kardeşlerim

Gennady Mustafa
Üye
★★★★
Gennady Mustafa

wilder efendi aslında yakışıklı ve çok cool bi adam, ama ne hikmetse kendini rezil etmekte üstüne yok, gündem kasmak joshua dan iyim rollerine girmek için kendi kimliğini kaybedip aşırı boş yapıyo. 2016 wilder sever biri olarak şu son 2 yılda yaptığı facia.

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

Vay Mustafama bak wilderi ovmus, kiyametmi yaklasti acep 🙂 saka biyana haklisin gardasim, 2016 105 kilo, kisa asker trasli wilder cok cool bi adam, wilder casuvadan daha yakisikli aslinda, casuvanin cok bicimsiz bi surati var, orantilari bozuk

Gennady Mustafa
Üye
★★★★
Gennady Mustafa

heh üstad işte o erkek traşı 105 kg hali yokmu birde çocuğu için ringlere çıkması şampiyonluk için şan şöhret bilmediği zamanlarki haline ben tavım. ama gel gör ki adam benliğini kaybedip başka bir şeye dönüştü. bu da bende wilder sevgisini bitirdi. ya bi insan bu kadar sağlam bi tipi cool görünümün içine nasıl eder, hadi fiziksel özelliklerini değiştirdi ona tamam… Devamını oku »

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

Malesef mustafam.haklisin bunda, herseyde hizla bir curume dejenere olma hali mevcut, bu sevdigim dinledigim.bazi sanatcilar, muzik, siyaset, gunluk yasam her sey ivin boyle, git gide tatsizlasan bi hayat akisi var, belki yaslanmaya basladigimdandir

Prorsum
Üye
★★★★
Prorsum

Hayatı’nın maçına 1 haftadan az kalmışken bu ne perhiz bu ne lahana turşusu wilder? açıklama’nın içeriğinden bağımsız olarak wilder’ın bu “bayram değil seyran değil eniştem beni neden öptü?” kıvamında “annelik ve hamilelik” üzerine yaptığı son derece doğru bulduğum içerikten mütevellit kendisine sormak istiyorum. “Wilder sen hayırdır olm??

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

Gardasim benim ya, bizim topluma ters ama bu adamlar mactan oncede bir birine ana avrat dumduz giden adamlar, cok takilmamak gerek, yoksa sevecek adam kalmaz

Prorsum
Üye
★★★★
Prorsum

Yine yapsın yapmasın demiyorum ama 3 gün sonra kliçko’yu yenmiş bir fury ile maç yapacakken yapılacak açıklama değil yoksa her söylediğine kelimesi kelimesine katılıyorum sadece zamanlaması kötü

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

Wilder bu dostum estigi zaman konusuyo zaten, zamanlama konusuna aynen katiliyorum sana

tipitip
Üye
★★★★★
tipitip

Wilder gibi düşünmüyorum. Şahsen Hamile kalmak istemezdim, sanırım bir bayan olmakta istemezdim….Amma illa bir bayan olmak istesem,kesinlikle Şeyma Subaşı olmak isterdim.. Hani Şöyle Acun bana bi boşanma davası açsa…Aylık 125 bin tl nafaka bağlasa, hiç fena olmazdı…

Gennady Mustafa
Üye
★★★★
Gennady Mustafa

:d yinede erkek olmayı tercih ederim.

tipitip
Üye
★★★★★
tipitip

Ben bir kadın olmak istemezdim. Kadın düşmanı filan değilim fakat erkek olmayı seviyorum ya da benimkisi bir alışkanlık, bilemiyorum))

Big George
Üye
★★★★
Big George

Testosteron hormonlarıyla yönetilen bir varlık olarak böyle düşünmek gayet normal dostum. Ancak buradaki bazı yorumlar içimi acıttı. Hamilelik durumuna bakış açısı bu şekilde ve kadınla yaşanan ilişkiye hoyrat bir şekilde “s ikmek” olarak bakan insanlar asla ve asla bir kadının kalbini kazanamayacaktır. Doğanın iki taraf için de uygun gördüğü durumların aşağılık ve karşı kutuplar için de utanılacak, aşağılanacak bir şey… Devamını oku »

Gennady Mustafa
Üye
★★★★
Gennady Mustafa

“şov yapıyor lafını ben söyledim” benden başka söyleyen varmı açıkçası bilmiyorum. bu sözü içten biri bile söylese hamilelik bir erkek işi olsa allah erkeklere nasip ederdi. yaradılışa aykırı şeyler saçmalıktan başka bir şey değildir. milyon tane güzel şey arasından neden bu? çünkü gösteriş akla gelmiyicek dikkat çekicek bir şey.wilder insanları kendinden çok fazla soğuttu şimdide geri kaznmak istiyo. hamile kalmak… Devamını oku »

Big George
Üye
★★★★
Big George

Dostum güzel bir şey söylemiş. Ciddi ciddi hamile kalmalıyım dememiş. Bunu bu kadar irdeleyip, altından bir şeyler çıkarmanın manası yok bence. Bırakalım hoş bir sada olarak kalsın.

Şov olduğunu ben de biliyorum. Belki de bundan sonra böyle bir şeyi aklına bile getirmeyecek.

Hit_The_Lights
Üye
★★★
Hit_The_Lights

Dediklerine %100 katiliyorum hocam. Ancak maalesef kufurlerimizin %99’u kadin cinselligini asagilama uzerine kurulu ve yeri geldi mi seve seve kullaniyoruz. Kadinlar bile kullaniyor bunlari bazen, oksimoron bi durum. Bati kulturunde cinsiyetci olmayan ve karsi tarafi fena halde yaralayan bircok kufur vardir halbuki. En guzeli hic kullanmamaya calismak.

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

Site tarihinin en guzel.yorumlarindan biri koca corcum, sapka cikardim bu yoruma +sonsuz

Yilmaztas
Üye
★★★
Yilmaztas

Her erkek bir kadından doğar ben ne bu dunyada nede oteki dunyada asla Annem kadar başarılı bir insan olamayacagim .Annesinden daha başarılı bir insan varmı?heleki bir cocugun Anneye verdiği güç akıl,doğa üstü. ben wilderin anlatmak istedigini anliyorum o bir deniz atı olmak istiyor ;)))zaten okadar cocugun varsa ki sadece birtanede yetiyor her erkek anneligide yapmak zorunda:))zaten sorsan o babaya o… Devamını oku »

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

Helal be kardesim, benim annem hayatta degil, keske olsaydi, kucuk yasta kaybettim, tek hatirladigim onun yaninda his ettigim sonsuz sevilme hissi, guven duygusu, basimi oksayan pamuk elleri ve kokusu, Allah tum annelere uzun uzun omurler versin, haklarini asla odeyemeyiz, dunyayi gezdim, gercekten ana gibi yar bulamadim

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

ALLAH ölmüşlerimize rahmet eylesin mekanları cennet olsun

Yilmaztas
Üye
★★★
Yilmaztas

Amin…

Yilmaztas
Üye
★★★
Yilmaztas

Amin…ve yerlerini cennet eylesin rabbim insAllah…

Yilmaztas
Üye
★★★
Yilmaztas

İlk 6 raund fury son 6 raund da wilder alsin ))tko olsun ama ko olmasin ve bu mac berabere bitsin:))bence;))

Öğretmen Bey
Üye
★★★★
Öğretmen Bey

Wilder’ın bu açıklamasını tamamen abes buldum doğrusu. Hepimiz annelik duygusunun yüksek bir şey olduğunu biliyoruz ancak bırakalım da onu kadınlar yaşasın 🙂 kadınlar konusunda duyar kasmak şu an dünyanın her yerinde moda zaten. İnandığım din de “cennet annelerin ayakları altındadır” diyor zaten ancak her doğum yapan kişi buna dahil olmuyor. Annelik doğum yapmaktan öte bir şeydir. Annelik kutsal anlayışını da… Devamını oku »

DAĞISTAN turan74
Üye
★★★★
DAĞISTAN turan74

https://twitter.com/i/status/1068085032777072640
ADAMSIN USYK ADAMMMMM herşey var elemanda yetenek hız sanat
ağırsiklet seni bekler yürüüü.

MrN0
Üye
★★
MrN0

her wilder maçından önce aynı şeyleri duymaktan sıkıldık , bu adamı bir ortis yener dedim herif ko oldu 😀

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

+1903 gardasim