Zab Judah Açıklıyor: Neden Knockdown Olunca Hemen Ayağa Kalkmamalıyız?



Haberle ilgili başlıklar: ,

Benzer Haberler

Yorumlar

16 Yorum - "Zab Judah Açıklıyor: Neden Knockdown Olunca Hemen Ayağa Kalkmamalıyız?"

  Abone ol  
En Yeniler En Eskiler En Beğenilenler
Bildir
Tugay Özay
Üye
Tugay Özay

5 saniye sonra kalksa sağlam bir şekilde devam edicek belki de 😀

boks dehası
Üye
boks dehası

Ben de laflarımla bu sitedeki birçok kişiyi komaya sokuyorum. Ben sert laflı karizmatik ve zengin birisiyim. 2 yaşından beri boksu izliyorum.

Not: deha

Clay Still Champ
Üye
Clay Still Champ

abi 4’e 3m posterini yaptırdım. getirsem imzalar mısın? odama asmak istiyorum.

Don King
Üye
Don King

Dostum sen uludağ unvde sözel bi bölümün mezunu musun?belki seni tanıyor olabilirim.

Luis Ortiz
Üye
Luis Ortiz

sen uludağda mısın ki?

Don King
Üye
Don King

Evet dostum.

Don King
Üye
Don King

Mehmet bey site içinde mesajlasma özelliği getirseniz ne güzel olur

Luis Ortiz
Üye
Luis Ortiz

aynen öyle. Sen üstad ali nickiyle yazıyordun değil mi önceden. Valla okulda buluşup boks konuşurduk. Futbol gibi değil bu spor takip edeni bulmak zor. Bulunca da muhabbeti iyi oluyor 🙂

Don King
Üye
Don King

Evet dostum ya (: güzel oluyor boks muhabbeti takip edeni bulmak zor.olmadi yer belirler bulusuruz bi gün güzel olur

Don King
Üye
Don King

Sende ya polesen admamisin yada medyasin.allah senin belani versin. (: (:

hakan yamtar
Üye
hakan yamtar

Soytarı bir de hakemi dövmeye kalkmisti maçı bitirdi diye. Gerçekten de bir dakika yerde yatıp öyle kalkması gerekiyor bunun. Kafa geri gelmiyor.

enricoss
Üye
enricoss

Boks dehası hasmetmahaplari ulu insan profesör hani bir daha yazmayacaktin. Klicko yenilirse yazmayacağım demiştin sözünü tut.

conan
Ziyaretçi
conan

nakavt olurkenki yaşanan kafayla sarhoş olma kafası aynı mıdır acaba? 😀

Harun
Üye
★★
Harun
nakavt olmak acı vermez ama ne olduğunu bile anlamazsın gözlerini açtığında bi süre olan biteni anlamaya çalışırsın 🙂 kd olmak çok acı olabiliyor çeneden kd olduysan çenene gelen diğer yumrukları normalden çok fazla hissediyosun maçı bırakmaya kadar gidebiliyor yumruklara bağlı tabi. kafana gelen darbeler baş dönmesi yapıyo çok kalktığında ilk biraz başın dönüyo mide bulantısı oluyo sonra yumruk almaya devam… Devamını oku »
Harun
Üye
★★
Harun
birde şey var darbe alıyosun sallanıyosun, dengen bozuluyo ama yıkılmıyosun amir khan çokça yaşıyo bunu ama yıkılıyo sonunda 😀 nasıl anlatsam hani okulda veya otobüste bazen tam uyuyo gibi oluyosun sonra ani bir irkilme geliyoo bi kendine geliyosun bunu yaşamak çok çok zevkli.(bana öyle geliyorda olabilir) açık veriyorsun sen farketmeden yumruk geliyo rakipten uyarıcı bi yumruk bir daha açık verirsen… Devamını oku »
conan
Ziyaretçi
conan

güzelmiş üstüne bir de milyon dolarlar kazanmak daha da güzel 😀 😀