DiğerFight TV

(VİDEO) Burada Her şey Serbest! Rakibini Kafa Atarak Nakavt Etti!


00:18

    0 0 vote
    Article Rating

    İlgili Makaleler

    Abone ol
    Bildir
    5 Yorum
    En Eskiler
    En Yeniler En Beğenilenler
    Inline Feedbacks
    View all comments
    emreogut
    emreogut
    3 yıl önce

    böyle karma dövüşleri itici ve ahlaksızca buluyorum.

    Kızılderelı
    Kızılderelı
    2 yıl önce

    Ruh hastası bunlar kafa çok tehlikelidir resmen katliam var

    karapapak7
    karapapak7
    2 yıl önce
    Reply to  Kızılderelı

    Valla hocam dünya çok farklı yerlere gidiyor. Resmen eski çağlardaki yani roma dönemindeki arenalara benzedi hatta onlarıda geçecekler. MMA spor filan değil vahşet gerçekten vahşet..

    Bu arada yorum yazamasam bile sıkı bir takipçinim..

    Kaan
    Kaan
    2 yıl önce

    Bunlarla boks aynı kefeye konduğu için insanlar antipati duyuyor.

    Big George
    Big George
    2 yıl önce

    Ne dövüş tarzının, ne organizasyonun kalitesinin, ne de dövüşçülerin şeklinin şemalinin izlemeye değer bir yanı var.

    Bu rezaleti kim izliyor anlamıyorum. Tiplere bak.

    Başa dön tuşu