(FOTO GALERİ) Anthony Joshua’nın Çalışmaları Son Sürat Devam Ediyor


28 Ekim’de Galler’de 80 bin kişilik Principality Stadyumunda TV8,5 ekranlarında canlı olarak yayınlanacak karşılaşmada WBA, IBF ve IBO unvanlarını korumak için Kamerunlu Carlos Takam ile ringe çıkacak olan İngiliz şampiyon Anthony Joshua çalışmalarına Sheffield’da antrenörü Robert McKracken ile birlikte son sürat devam ediyor.

İşte çalışmalardan objektiflere yansıyan bazı kareler:


Haberle ilgili başlıklar:

Benzer Haberler

Yorumlar

41 Yorum - "(FOTO GALERİ) Anthony Joshua’nın Çalışmaları Son Sürat Devam Ediyor"

  Abone ol  
En Yeniler En Eskiler En Beğenilenler
Bildir
Roman
Üye
Roman

20. Nakavtini elde edicek.

safkan
Üye
safkan

Bir de takamı görmek lazım ne yapıyor acaba gariban.

Ordinaryus H
Ziyaretçi
Ordinaryus H

😀 😀

Remzi BAYSOYU
Üye
Remzi BAYSOYU

ben biraz araştırdımda sosyal medya hesabı yok ne durumda bilmiyoruz tahminimce bir süredir idman yapıyor yoksa direk atlamazdı

GGG
Üye
★★
GGG

En son 30 Eylül’de paylaştığı videoda oldukça formda görünüyor. Anlaşılan gerçekten bir süredir çalışıyormuş. Neden bir sürpriz olmasın

Eddie Hearn
Üye
Eddie Hearn

Parker’ın aşırı zorlandığı Takam’ı, Jashua ilk 3 raundda kolaylıkla nakavt eder.

ahmet kurt
Üye
★★★
ahmet kurt

Joshua parker gibi 24 yaşındayken takamla dövüşseydi değil aşırı zorlanarak onu yenmeyi karşısında 5 raund bile kalamazdı.

Manuel Caicedo
Üye
Manuel Caicedo

Yaş değil mevzu gelişim. Kendini geliştirebilmek. Joshua 3 yıl içinde bu duruma geldi.

3 yıl içinde 19 maç 19 galibiyet 19 nakavt. Amatörde herkes dökülüyor ayakta duramıyor diyordu Joshua için.

Adam 3 yılda müthiş bir gelişim gösterdi ve şimdi zirvede.

Remzi BAYSOYU
Üye
Remzi BAYSOYU

aj yi fazla beğenmem ama tek bir özelliği var aşırı çalışkan o yönünü kimse inkar edemez çok fazla çalışıyor çok disiplinli gelişime açık şuanki ağırsıkletlerden onu ayıran en büyük özelliğide bu zaten çalışkanlığı.

Abdullah yılmaz
Üye
Abdullah yılmaz

jashua’da hiz, teknik, savunma, kondusyon sifir. tek avantaji boyu ve hayvan gibi vuruslari… jashuanin, yakaladiginda indiremeyecegi adam yok. vlad macinda vladin ona indirdigi sag krose harikaydi ☺

Junkie
Üye
★★
Junkie

Ossuruktan teyyare selam soyle o yare .. Coşua çalışıyorda diğer boksörler bonzaimi içiyor hepsi çalışıyor cosua nin tek şansı kısır bir agirsiklet dönemine denk gelmesidir ortiz ve povetkin gibi tehlikeli boksorlerinde doping cezalari tuzu biberi oldu ama alttan yetenekli çocuklar geliyor dubois tony yoka gibi

ahmet kurt
Üye
★★★
ahmet kurt

Fotodaki adam julian jackson mı dostum?

Junkie
Üye
★★
Junkie

Aynen kankacim doğru tahmin

ahmet kurt
Üye
★★★
ahmet kurt

kare kafasından tanıdım 🙂 yalnız tyson ağır siklette neyse bu adamda orta siklette odur. herif fena vuruyordu. gerçi ben gerrald mcclellan hayranıyım orası ayrı. onun nakavtlarınında jackson dan aşağı kalır yanı yoktu. hele jackson ı iki seksen uzatması yok mu 🙂 işte gerçek efsane bu adamlar.

Junkie
Üye
★★
Junkie

Aynen kafa kafa degil nasa uzay ussu gibi 🙂 Mcclellan i sevmem julian nakavtladigindan beri âma sağlam adam vesselam julian farklıydı seninde dediğin gibi orta sikletin tyson i 🙂

Roman
Üye
Roman

BU ABIMIZIN OĞLU JOHN JACKSON’ DA 8. ROUNDDA SAYIYLA UFAK FARKLA ONDEYKEN JERMELL CHARLO YA NAKAVT OLMUŞTU. FENA BAYILMIŞTI.

ahmet kurt
Üye
★★★
ahmet kurt

geçenlerde o maçın özetini izlemiştim. john jackson ın julian ın oğlu olduğunu şimdi öğrendim 🙂 charlo dışında andy lee ye nakavt olmuş. yetenekli boksör ama galiba çene zayıf.

Roman
Üye
Roman

Aynen cenesi baloncuk.

Sait
Üye
Sait

Caşua çalışkan azimli
Rakam maçında kazanır
Güzel maç olur
Yumruk atarken kendini kondisyonu koruması gerekir

ahmet kurt
Üye
★★★
ahmet kurt
Öncelikle joshuaya sadece güç boksörü demek haksızlık olur. Onu diğerlerinden ayıran En belirgin özelliği bu. Fakat aslında azmi ve çalışkanlığı joshua nın en büyük silahı. Bunun yanı sıra tekniği günümüz ağırsikletine göre gayet iyi. Hızıysa o fiziğe göre çok çok iyi. 198 lik bir kas yığınının bu kadar hızlı yumruklar atması takdir edilecek bir özelliktir. o fizikle wilder ve david… Devamını oku »
Junkie
Üye
★★
Junkie

+1000

Önder reşit
Üye
Önder reşit

Ahmet abi hala bile aklım almıyo wlad gibi biri niye 6. Roundda nakavt etmedi anlamıyom.adam o nakdavdan sonra en fazla yarım dakka daha pata küte dalsa joshua nakavt olurdu.sence maçta şaibe olma ihtimali var mı?

ahmet kurt
Üye
★★★
ahmet kurt
olsa olsa wlad a ”yeneceksende nakavt etme. bu boksörün üzerinde çok yatırımımız var” demişlerdir. ama ona da pek ihtimal vermiyorum. bence wlad ciddi ciddi aptallık etti. önceki maçlarında da yatırdığı adamlara paldır küldür saldırmazdı. ama bu maçın ciddiyetini bilip joshuanın işini bitirmesi gerekiyordu. wlad hakikatende bizi şaşırttı. korkacak birşeyi de yok açın izleyin joshua doğru düzgün yumruk bile vuramıyordu. bazıları… Devamını oku »
serhat king
Üye
serhat king
o maçı defalarca izlediğimde joshuayı indirdiğinde wladın pek heyecanlanmadığını görüyorum.üstüne gidiyor ama saçma sapan boşa sol sallıyor sonrada anlaşılmaz bir şekilde geri çekilip roundları boşa geçiriyor.oysaki o beklediği anlarda joashua kollarını bile yukarı kaldıramadığı nefes alamadığı anlar vardı. ben wlad ın maç satacağına ihtimal vermem.fakat wlad nakavt etseydi gene emekli olacaktı hemde joshuayı çöp haline getirip emekli olacaktı.wladın kazanmasının kendisi… Devamını oku »
ahmet kurt
Üye
★★★
ahmet kurt

joshua için bu maçtan daha iyisi olamazdı. bu maçta kazandığı tecrübe belkide önceki yaptığı 10-15 maça denktir.

serhat king
Üye
serhat king

+++doğru

AERIALS
Üye
AERIALS

öyle biri vardı ama malesef bu sırakar kokain çekmekle ve ingiliz bürokrasisiyle uğraşmakla meşgul.

ahmet kurt
Üye
★★★
ahmet kurt

+1

CeKo
Üye
CeKo
Wlad her zaman korkarak dövüşen bir boksördür. Yumruk yemekten çok çekiniyor belkide çenesine güvenmediğinden de kaynaklanıyor olabilir. Her zaman sol kolunu uzatıp Rakibi kendisinden uzak tutmaya çalışır. Genelde her maçında 12 raundun yarısını güreş sarılma ve çelme takma gibi hareketlerde bulunur. Maçları her zaman sıkıcı olmuştur. Bir çok insanı bokstan soğutmuştur. Tyson fury’le yaptığı maçta ne kadar çaresiz kaldığını gördük.… Devamını oku »
ahmet kurt
Üye
★★★
ahmet kurt

5. raundda saldırmaya çalıştı ama dediğin gibi yorgundu. peki ya sonra? 4 raund sarhoş gibi ortalıkta dolanan joshuayı yıkacak kadar enerjisi de vardı yani. gözü olan görmüştür 🙂

chn
Üye
chn

Wladın her zamanki haliydi o durum. Bknz ibragimov, chambers vs. maclarda çok rahat indirebilecekken bile, sıfır risk mantığıyla adam akıllı üzerlerine gidemedi.

chn
Üye
chn

Wlad çok iyi boksör ama tarz itibariyle boksun katilidir

hacı
Üye
hacı

wilad zaten hep korkak dövüşürdü rakiplerini genelde yumruklarıyla değil üstlerine abanarak yorar sonra yorduna kannat getirince yumrukları çalıştırırdı demekki caşuanın götünden nefes aldığını göremedi veya şov yapmak istedi bu nasılsa çantada keklik istediğim zaman indiririm havasına girmiş olabilir ama vitali ben sebep oldum dedi

chn
Üye
chn

Zaten öyle yeneceğine inansaydı ikinci maça çıkar indirirdi. Kendi de yine nakavt olacağını düşündüğünden ikinci maça çıkmadı

serhat king
Üye
serhat king
wlad 42 yaşına geldi ve artık rövanş hakkını kullanmaması normal. rövanşa çıksaydı joshuanın kombinelerine bir çözüm bulamayacağını düşünmüş olabilir.artık o yaşta o kadar zengin ve böyle bir kariyere sahip birisinin bu kadar yardırmasınada gerek yoktu zaten. doğru düzgün yumruk yemeden kaç maç atlatmış joshuaya acıyı tattırdı iki ay sonra bile joshuanın göz üstü kemiği çürük geziyordu. wlad eski jenerasyonun son… Devamını oku »
Big George
Üye
Big George

Wlad bırakın nakavt etmeyi on birinci rauntta joshua son kuvvetiyle kombine çıkarırken, yumruk alırken inadına kollarını açıp sarılmaya çalışmasa ve geriye iplere yaslansa maç puanla bitecek ve büyük ihtimal gene Wlad kazanacaktı…

Çünkü 6.raunttan itibaren Wlad et döver gibi dövmüştü, ilk beş raunttan da bir ikisini kazanmıştı.

Wlad’ın salaklığı sadece altıncı rauntta bitmiyor yani.

ahmet kurt
Üye
★★★
ahmet kurt

Nakavt olana kadar yapılan puanlamaya baktığımızda 3 hakemde son 2 raundu wlada verdiği halde 1 joshua, 1 wlad, 1 beraberlik oluyor. Yani sonuç berabere. ingiltere de puanla joshuayı yenmek kolay mı? 🙂

chn
Üye
chn

Big george puanlamada da zaten josua öndeydi. Hakem puanlamalarından bahsediyorum

ahmet kurt
Üye
★★★
ahmet kurt

Yorumunu yeni okudum kb 🙂

Big George
Üye
Big George

Vallaha dostlar bence objektif bir puanlamada sonucun ne olduğunu zaten biliyorsunuz, o yüzden yorum yapmaya lüzum yok…

İngiltere’den ingiliz sporcudan zaten puanla maç almak imkansıza yakın bir şey. Ancak Hughie Fury gibi hem sevilmeyen, hem de kötü bir boksör olacaksınız.

GGG44
Üye
GGG44

+1