Kickboks

Badr Hari Herkese Meydan Okudu!


badr-hari

Mart ayında yapılacak Glory 51’de geri döneceğini açıklayan Badr Hari, herkese meydan okudu.

33 yaşındaki Faslı kickboksör, “Gerçek bir maç istiyorsanız, gerçek bir nakavt istiyorsanız size tek bir şey söyleyebilirim, buradan herkese meydan okuyorum. Kimle nerede ve ne zaman karşılaştığım önemli değil. Ben herkesle dövüşmeye hazırım. Size ayakta dövüşmeyi ve gerçek bir nakavtı söz veriyorum. Kim gelirse gelsin nakavt olacak.” dedi.

Badr-Hari-Rico-Verhoeven

Badr Hari’nın Glory 51’deki rakibinin Rico Verhoeven olmasına kesin gözüyle bakılıyor. Verhoeven, geçen hafta Glory 49’da Jamal Ben Saddik’i mağlup ettikten sonra Hari’ye meydan okumuştu. Hollandalı dövüşçü, Badr Hari’ye “K.çını kaldır GYM’e git ve karşıma çıkmak için hazırlan.” demişti.

Badr Hari ile Rico Verhoeven geçen senenin aralık ayında karşı karşıya gelmişti. Hari, 2.rauntta kolunun kırılmasından dolayı maçtan çekilmişti.

İşte Badr Hari’nin herkese meydan okuduğu o video:

01:06

    0 0 vote
    Article Rating

    İlgili Makaleler

    Abone ol
    Bildir
    18 Yorum
    En Eskiler
    En Yeniler En Beğenilenler
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Genco
    Genco
    3 yıl önce

    Bu videodaki sözleri 2008 K1 dynamitedeki alistair maçı öncesi ringe çıkıp söylemişti:)Rico maçı için vücuduna biranda çok yüklendi sakatlandı doğal olarak tam yine ritim bulur dedik yine cezaevine düştü ve vücut yine sıfırlandı şimdi yine hazırlanıp maç kondisyonu bulması zor güçlenmesi önemli değil hız ve kondisyonunu artırması lazım yoksa tekniğiyle döver zaten alayını inşallah toparlanır kickboksun hariye ihtiyacı var..

    Genco
    Genco
    3 yıl önce

    Önce hazırlık maçı kıvamında bir maça çıkıp sonra çıkmalı bu rico denen veledin maçına ricoda az çakal değil hemen zıplamış tam hazır değilken maça çıkartmaya çalışıyor.Kesinlikle ricoyla bir maç sonra karşılaşmalı.

    mostwanted
    mostwanted
    3 yıl önce

    bu adam 5 6 sene önce boksa geçse ne yapardı acaba?başarılı olabilirmiydi?

    JaCKaL
    JaCKaL
    3 yıl önce
    Reply to  mostwanted

    Ben kesinlikle onuda düşünüyorum ağır siklet ile boks macı ayarlansa gerçekten navakt edebilcek düzeyde ama badr yakışan UFC olabilir.

    Abdullah yılmaz
    Abdullah yılmaz
    3 yıl önce
    Reply to  mostwanted

    BOKSTA BAŞARILI OLACAĞINI DÜŞÜNMÜYORUM. 4 RAUNDDAN SONRA KONDÜSYON SORUNU BAŞLAR 🙂

    JaCKaL
    JaCKaL
    3 yıl önce

    Badr gerçekten bana göre tüm zamanların en iyisi ve o sahnedeyken rakiprleri o kadar saglamdıki isimlerini yazmaya başlasam buraya sığmaz hepsinide nakavt etmiştir.Rico o dönemlerden 1 kişyii bile yenemez badr uzun bi ara verdikten sonra ona meydan okuması normal ilk maçtada dövüyordu zaten badr koluna dua etsin ama bu sefer bende inanıyrum hayatının nakavtına hazır olsun

    Kızılderelı
    Kızılderelı
    3 yıl önce

    Badri boks dahil dövüş sporlarının hepsinde başarılı olurdu hatta boksa geçse bence % 90 şuan şampiyondu (Tabi yavaş yavaş merdienleri çıkarsa)
    Ancak artık dövüş kafasında bitmiş ne yazık sırf para için devam ediyor mecburiyetten o yüzden riko yener ama eski badri olsa rikoyu rahat yenerdi
    İşte bir konuyu kafada bitirmek çok farklı birşey

    Tek Kral Deontay Wilder
    Tek Kral Deontay Wilder
    3 yıl önce
    Reply to  Kızılderelı

    KızılDereli kardeşim hayret wilderi ko ederdi felan dememişsin 🙂

    Abdullah yılmaz
    Abdullah yılmaz
    3 yıl önce

    HARİ’NİN ESKİ PERFORMNASINI YAKALAMASI ZOR GÜRÜNÜYOR. ROCO İLE MAÇ YAPSA YİNE YENİLİR. ZATEN MAÇTE YENİLDİĞİNİ ANLADIĞINDA KOLUNU TUTTU KOLUNDA BİR ŞEY OLDUĞUNU HİÇ DÜŞÜNMÜYORUM.

    AnthonyJoshua K.O
    AnthonyJoshua K.O
    3 yıl önce

    Ya Harinin klitsckoyu yenmesi çok zor çünkü sadece boxla yetişen biriyle karma dövüş sanatlariyla ugrasan birinin farkı ringde belli olurdu klitscko rahat bir şekilde yenerdi hariyi

    Kaan TÜRK
    Kaan TÜRK
    3 yıl önce

    Direk Rico ile dövüşürse yine nakavt olabilir, bikaç maça çıksın ringlere ısınsın yine Bad boy. Veya bilemeyiz belki mike ile birlikte fişek gibi olmuştur yine. En iyisini kendi bilir. Riconun son maçını izledim ilk 2 roundu ezici bi şekilde kaybetti, hatta 2 de kd oldu ama hakem devam ettirdi. 3. roundda bitane high kick ile dağıttı cemal bin sadıkı. Adam… Devamını oku »

    GGG
    GGG
    3 yıl önce

    Siz de prim yapmak için ‘badr hari tüm dünyayı kandırmışşşşşş’ diye saçma sapan bir haber yapmıştınız

    GGG
    GGG
    3 yıl önce

    Herkes kemerini iyi bağlamalı, krak dönüyor, bu sefer kurtulamayacak rico! Hari’nin dönmesiyle Kickboks dünyasının yeniden canlanacağına eminim

    mertkln
    mertkln
    3 yıl önce

    Her ne olursa olsun badr hari nin ringte olması en heyecanlı ve en önemli maç olur benim için rico yenermiş badr harinin zamanı bitmişmiş felan boş hikaye kimse demiyo zaten badr ringe çıkıp 10 yıl ağır sikleti domine edecek ama badr harinin ringe çıkması bile yeterli birşey

    asy783
    asy783
    3 yıl önce

    Harinin yapması gereken
    1- zihnen ringlere dönmek
    2- kontrollü bir şekilde formunu bulmak
    ricoyu yenerese -ki bana göre rahat yener- karşısına çıkacak kimse kalmaz kick boksu yıllarca domine eder. yaşı buna müsait
    son olarak hari benim gibi binlerce insana dövüş sanatlarını sevdiren adamdır adamın dibidir falandir filandir yani…

    özgür can
    özgür can
    3 yıl önce

    hari ringlere dönde ring kral görsün adam ringe yakışıyor ayrı bir havası var adamın rico rövanşını bekliyorum olursa güzel bir maç olur ricoyu parçalasın istiyorum ringte kick boks dersi versin 🙂

    Hayta
    Hayta
    3 yıl önce

    badr hari yetenekli fakat bu kadar ara verdikten sonra eski haline dönebilir mi orası büyük muamma ben ufc de başarılı olabilme ihtimali görmüyorum fiziksel dezavantajları ve yerdeki tekniği zayıf kalacaktır.

    özgür can
    özgür can
    3 yıl önce
    Reply to  Hayta

    hayta kardeşim badri hari ufc de hiç bir halt yiyemez zaten tekniği yok ayakta sağlam vuruşlar yapabilir ama yerde yamulturlar gökhan sakide yerde dövüşmekten çekiniyor şuan ama ayakta felaket.

    Başa dön tuşu