Amir Khan, Floyd Mayweather’ın MMA İhtimali Hakkında Konuştu


Amir Khan - Floyd Mayweather

Eski dünya şampiyonu boksör Amir Khan, Floyd Mayweather’ın MMA’e geçme ihtimali hakkında konuştu.

Amir Khan, Floyd Mayweather’ın MMA’de mücadele edeceğini düşünmediğini söyledi. Khan, MMA’in çok zor bir spor olduğunu Mayweather veya Manny Pacquiao’nun böyle bir işe kalkışacağına ihtimal vermediğini söyledi.

Pakistan asıllı İngiliz boksör Amir Khan yaptığı açıklamada, “Floyd Mayweather veya Manny Pacquiao’nun kafesin içine gireceklerini sanmıyorum. MMA çok zor bir spor, aşırı bir güce sahip olmanız gerekiyor. Bir boksörün MMA için gerekenleri yapabileceğini düşünmüyorum. Mayweather’ın kafeste çektiği resim ve videoları gördüm. Onu orada dövüşürken düşünemiyorum. Onun böyle bir adım atacağına ihtimal vermiyorum.” dedi.

Floyd Mayweather, geçen günlerde MMA kafesine girdiği video ve resimleri sosyal medya hesaplarından paylaşmıştı. Bir çok kişi bu görüntüleri Mayweather MMA’e geçmeye hazırlanıyor şeklinde yorumladı.


Haberle ilgili başlıklar: ,

Benzer Haberler

Yorumlar

71 Yorum - "Amir Khan, Floyd Mayweather’ın MMA İhtimali Hakkında Konuştu"

  Abone ol  
En Yeniler En Eskiler En Beğenilenler
Bildir
Yasin Yavuzyılmaz
Üye
★★

ne gereksiz bir muhabbet oldu bu MMA ile boks’un karşılaştırılması, iyi ki ikisi de dövüş sporu. O zaman futbolcular iyi olduklarını iddia edip nasıl olsa topla oynanıyor diye basketbol oynasın, golfçüler beyzbol oynasın zaten ikisi de sopayla oynanıyor, masa tenisi oynayanlar da normal tenis oynasın, raket var nasıl olsa…

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

+ 1907 … kesinlikle haklısın

Mami
Üye
Mami

Bu konuda en guzel lennox lewis konustu biri aslan biri timsah karada ne olucagi belli nehirde ne olucagi belli

Conan ☾✬
Üye
★★★
Conan ☾✬

denizde ise katil balina hepsini alır 😀

tipitip
Üye
★★★
tipitip

Gir bu kafese floyd sen de kurtul bizde… çok çok uzak gelecekte senin için “iyi bir boksör ama kötü bir şovmenmiş” derler…

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

Khan doğru konuşmuş konuşmasına da kendisinden pek haberi yok galiba. Bir ara mcgregor-khan maçı konuşulurken amir khan “çok sert tekne atıyoru . Mcgregor u kafeste de yenebilirim” gibi çocukça şeyler söylemişti. Yani khan ın para için kafese girecek bir floyd dan yada para için ringe girecek bir mcgregor dan hiçbir farkı yok. Nerden baksanız Samimiyetsiz bir insan.

Tyson Fury
Üye
Tyson Fury

bu khan’ı görünce neden aklıma hep aj geliyo 🙂

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

Işin garip yanı khan ve karısı barıştı. Şuan tekrardan beraberler yani. O kadar laftan sonra olacak iş değil.

Tyson Fury
Üye
Tyson Fury

yani pes bunca yıllık hayatımda bu kadar genişini görmedim 🙂 hörnle anlastı ondan barıstı karısı aj’ye daha yakın olmak için

tipitip
Üye
★★★
tipitip
Ahmet hocam müsaadenle bu durumu anlamakta ve kabul etmekte neden zorlandığına dair bir kaç şey söylemek istiyorum… Bir sosyal psikoloji kavramı olan etnosantrik bakış açısıyla bu durumu anlaman zaten mümkün değil…Günlük kullandığımız dil ile ifade etmek gerekirse; bir kültürün kendine bakıp sonrada başka bir kültürü anlaması zaten kolay bir şey değil… Başka bir kültür illa anlaşılmak isteniyorsa ona kendi bağlamı,… Devamını oku »
GennadyMustafa
Üye
★★★
GennadyMustafa

bize ters hocam 🙂 hindistanda böyle şeyler olduğunu yeni öğreniyorum.

tipitip
Üye
★★★
tipitip

Ben doğru aferin demedim…başka bir kültürü kendimiz üzerinden anlamak zor ama illa anlaşılmak isteniyorsa o kültüre kendi bakış acisyla bakmak gerek dedim…anlamak üzerine yazdım yargılamak üzerine değil…yanlış anlaşılmasın…

tipitip
Üye
★★★
tipitip

Bir sosyal bilimci davranış ve kültür üzerine incele yaparken hangi metotlari izliyorsa onu söyledim dilim döndüğünce..kültürel bir alışkanlık doğru ya da yanlış demedim…anlama metodu hakkında yazdım…lütfen söylemek istediklerimi zorla, kendinizi daha iyi ifade ettiğiniz konulara çekip kolaylık olsun diye bunlar üzerinden cevap vermeyin…saçmaladığımı düşünen varsa cevap yazmasın..

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt
Hocam ben yorumunu okudum ve çok beğendim. Bu sitenin seviyesini yükselten insanlardan birisin. bol bol yabancı film izlediğim için onların hayatında normal görülebilecek bu tarz şeylerle pek çok kez karşılaşmışımdır. Buna rağmen içinde bulunduğum ülkenin kültürüne çok ters olduğu için alışmakta, normal bir şeymiş gibi davranmakta güçlük çekiyorum. Yalnız Verdiğin örneklere baktığımızda birşey fark ettim. bize göre en aykırı kültür… Devamını oku »
tipitip
Üye
★★★
tipitip

Keşke khan eşiyle değil de öğretmeniyle ,bir siyasetciyle, hakime, bilim adamıyla ya da din adamıyla kavga etmiş olsaydı da ben de böylelikle kültürel farklılıkları anlamak üzerine yazarken bu uc seksuel orneklere değinmek zorunda kalmasaydım…

tipitip
Üye
★★★
tipitip

Tespitlerin çok yerinde Ahmet hocam…
artık sosyal media üzerinden bütün dünya birbirini daha yakından tanıyor…

AgnusDei+
Üye
★★
AgnusDei+

üzerine herhangi bir laf söylenemeyecek kadar güzel açıklamış tipitip. ahmet kurt’un dediğine de katılıyorum. gelişememiş toplumlarda ortaya çıkan bu absürt olayların(bizim açımızdan)tek nedeni hemen hemen her toplumun farklı etik çerçevelere sahip olmasıdır. bana kalırsa insanlığın doğası taş devrinden şu yana tam olarak aynıdır.

tipitip
Üye
★★★
tipitip

Çok sağol dostum)

tipitip
Üye
★★★
tipitip
Benim savunduğum bir şey yok…Ahmet hocam olup bitenleri anlamıyorum olacak gibi değil dedi…ben de buralardan anlaşılması zaten zor ama oralarda böyle şeylere biraz daha esnek tepki verilebiliyor …bu olay tam olarak anlamak isteniyorsa oradaki insanların bakış acısıyla görmek gerekir dedim…Obama kendi karikaturlerine kahkaha atarak gülüyordu bi TV kanalında mesala sence İran devlet başkanı böyle bir şey yapabilir mi?Hayır çünkü halkı… Devamını oku »
tipitip
Üye
★★★
tipitip

Aynı bakış acısı farklılıkları hukuk sisteminde de geçerli burda birinin annesine küfretmek suçtur ama ABD de böyle bir şeye cezai mueyyide uygulanmaz…çünkü oradaki insanlar böyle küfürlere burdaki kadar çok takmaz…

tipitip
Üye
★★★
tipitip

Ayrıca evli ve ünlü popcu Enrique glases bir programda benim penisim gerçekten çok küçük demişti herkes güldü programda…mesela murat boz bunu burda söylese kimse gülmez alay konsu olur…fark, farklı kültürlerin farklı tepki bicimleriyle ilgili…anlamak için o toplulugun icinden gelmek gerek ya da onların bakış acısıyla tartmak gerek…

tipitip
Üye
★★★
tipitip

Sana son cevabim…artık Seni nasıl bildiğime sen karar verdin…ve bunun sorumluluğu tamamen sende…

Hotter
Üye
★★★

sitenin seviyesi iyice düştü. böyle olunca girip yazasım ve okuyasım gelmiyor hiç. soğutuyorlar insanı. gerçekten banlayın artık şu ıq su düşük insanları. şu sitede hiç ağzımı bozmadım, birkaç kendini bilmez yüzünden de bozmak istemiyorum. en iyisi birkaç gün siteye girmemek.

Tyson Fury
Üye
Tyson Fury

Çok fazla yorum yazan biri değilim siteye yanlız çok iyi bir takipçiyim amacım gırgır olsun diye yazmaktı fakat ulutürk denen şahıs bu toplumun bir parçası olduğunu farzederek yazıyorum aynı şekilde senin ailenle ilgili biri yorum yapsaydı tepkim aynı olurdu bu toplumda bir kişinin ailesini ön plana koyup soru yazmadan önce besmele çek yaptığın çok ayıp ….

Uğur mehmet birdoğan
Üye
Uğur mehmet birdoğan
Tipitip eline sağlık çok güzel yazmışsın konu feci sapmış gerçi ama yazamadan geçemedim :). bilinen insanlık tarihi üzerinden gitsek 20 bin(yaklaşık ilk insan ayak izi 2 milyon yıl önceye gidiyor doğru hatırlıyorsam) belkide daha geri dönmemiz gerekir ki bu zamanlara dair kaynak yok ama insanlar farklı coğrafyalarda farklı koşulların içinde kendi kültürlerini inanışlarını şekillendirmeye başladı. Şuan geçmişte defalarca karışmış bir… Devamını oku »
tipitip
Üye
★★★
tipitip

eyvallah dostum…Ben sadece bir kültür biriminin bir başka kültür birimini tam olarak anlamasının önündeki sorunlar nedir bunlar hakkında bir şeyler yazmaya çalıştım…vermiş olduğum örnekleri savunuyormuşum gibi gösterip niyet okumaya çalışanlar kendi niyetleri üzerinden itham etmeye kalktılar, dolayısıyla başka başka ilave açıklamalar yapmak durumunda kaldım ve konular biraz karıştı…
Seygiyle kal…

fix1
Üye
fix1

neden girmesin ki? kazanacağı bi 100 milyon daha onun için 2. emeklilik ikramiyesi olur. Kafeste yediği dayakta onun namağlup unvanına hiç bir leke getirmez. yaparlar. yapılır. izlenir. güzel olur.

Klitschko24
Üye
Klitschko24

bir boksör hakiki boksör olmuşsa mma yeteneklerinede sahip olabilecek kapasitededir.Khan burda saçma konuşmuş . mma zor boksörler yapamaz demiş . bence boks mma’den daha zor bir spordur . mma’cilerin yaptığı dalaşmak basit iştir . Hadi bakiyim !

Conan ☾✬
Üye
★★★
Conan ☾✬

samsunlu gardaşım nerelerdesin?

bak sana tabria majors’ın ve danielle harrington’un selamlarını getirdim.

Selmanilhan
Üye
★★
Selmanilhan

Aleyküm selam abim sende selam söyle

Mami
Üye
Mami

Joshua senin karini tanimiyorum ayrica ben bbw severim demisti öldüm orda gülmekten

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

Hakikatende çok enteresan bi skandaldı 🙂

Selmanilhan
Üye
★★
Selmanilhan

Soner abini joshuayla tek ortak noktası bbw kadınlar

Conan ☾✬
Üye
★★★
Conan ☾✬

aynen kanka. boşuayı bu tercihinden ötürü tebrik ediyorum.

Klitsch-K.O
Üye
Klitsch-K.O
Şöyle bir durum var arkadaşlar bu açıdan bakabilir miyiz ? br kafesçi ringe çıktığında hiçbir artı özelliğini kullanamaz, tekme güreş dirsek bunların hiçbirini yapamaz doğal oalrak kafesçinin ringte kaybetmesi doğaldır. Çünkü yumruk yumruğa olan bir mücadelede kafesçi ne yapabilir uzman olmadığı br konuda uzman biri ile karşılaşıyor. Fakat boksör kafese girerse tekme direk güreş yapamaz fakat yumruk olarak açık bir… Devamını oku »
Klitsch-K.O
Üye
Klitsch-K.O

Tekvando demişken işin harbi uzmanı tekvandoculardan bahsediyorum bu instagramdaki fenoman olan ergenlerden bahsetmiyorum

Imparator 81
Üye
Imparator 81
Kafeste boksörun sansi gercekten cok az.mma yapanlar takedown yaparak boksörü rahatlıkla yere yatırabilir,yerde birçok choke ile submission yapıp maçı bitirir.james toney gibi eskiden dünya şampiyonu olmuş cenesi çok sağlam bir boksör ile randy couture maçı vardı ve maçı randy çok rahat kazandı.ama boksör yumruğu denk getirirse ki bence çok zor,nakavt edebilir. ray mercer i bilirsiniz ağır siklet boksör onun bir… Devamını oku »
BoxingActiveKOs
Üye
BoxingActiveKOs

Floyd mma yapamaz . bu yastan sonra belki bir gosteri maci yapabilir para icin . ama kim ne derse desin bu adam boks tarihinin en buyuk buyuk ismi ve en cok puana sahip boksor.

Klitsch-K.O
Üye
Klitsch-K.O
Ama arkadaşlar verdiğiniz öernekler sizce doğru mu bahsettiğiniz boksörler yaşı geçtikten boksu bırakmak zorunda kaldıktan sonra kafese girdiler, yaş faktörünü göz önünde tutun lütfen. Bak mesela ray mercer hatırlarsanız bokstaki son dönemlerinde performansı düşmüştü formu yerinde değildi buna rağmen mma da brişeyler yapabildi yani eğer prime döneminde bir boksör elbette kafeste de yapabilir. Mayvather yapamaz neden bunun da sebebi bence… Devamını oku »
weta
Üye
★★

Dünyadaki bütün Amir Khanlardan nefret ediyorum aga.

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

seni özledikte bazı troller yüzünden insanın yazası gelmiyor.

Bronze_bomber
Üye
Bronze_bomber

Kim aga gıcık oldum herife karşıyakalı değilmi.kimse söylede mehmet bey gerçek heaabınıda incelesin

Harun
Üye
★★
Harun

Bu sahte hesap olayı da can sıkıyor. editörler bu konuya el atmalı.

çok değil 1 yıl içinde çok güzel yorumlar yapılıyordu. sahte yorumcular ve küfürleri bu tadı bozdu. sitenin eski haline dönmesini umuyorum.

Harun
Üye
★★
Harun
floyd’un mma paylaşımları konusunda güzel bir fikrim var. mehmet ertem bey bu yorumum haber değerinde. floyd’un ufc’de çıkıp yenebileceği adam en iyi ihtimalle cm punk’tur. onun dışında ağır mağlubiyetler alır. ben floyd’un ufc’den hisse satın alacağını düşünüyorum. floyd’un dövüş mükemmelliğin bir yana aynı zamanda mükemmel bir iş adamı. ufc şirketinin gözle görülür artışı onunda dikkatini çekti. bu şirketten belirli bir… Devamını oku »
VİTALİ
Üye
VİTALİ

Tipitip hocam senin gibi bir üstadı hani bunu gerçekten söylüyorum çünkü o yazıları sıradan bir insan yazamaz senin gibi bilgili ilimle uğraşmış adamları hayatında bir kitap okumamış kıraathane köşelerinde Ömrü geçmiş “kahve ağzıyla” konuşan insanlar senin gibi birini anlamamalarını doğal karşıladım yorumlarını zevkle okuyorum sıkça yaz sosyal bilim felsefe hakkında sen bu sitenin net bir değerisin

VİTALİ
Üye
VİTALİ

Suyun kaldırma kuvveti ve felsefe ne alaka tipitip abimizi neden anlamadığını şimdi daha iyi anlıyorum

VİTALİ
Üye
VİTALİ

Sizin gibileri şüphelense ne olur ınstagram diye birşey var fotoğraf koyarım olmadı kimseninde avukatlığını yapmıyorum haksızlık gördüm dile getirdim o adam bu sitenin bi değeri sizin gibiler yüzünden öyle birinin bu siteye küsmesini bırakmasını istemem

tipitip
Üye
★★★
tipitip

eyvallah vitali dostum, tşk. ediyorum…Yazımın teması verdiğim örnekleri savunmak değil kesinlikle sadece türlü türlü kültürler neden farklı ve birbirini anlamaları niye zor bunun üzerine bir şeyler söyledim…
selamlar…

Harun
Üye
★★
Harun

tipitip arkadaşım, ya da abi demeliyim 🙂 yaşının büyük olduğu yorumlarından belli oluyor. yorumlarını keyifle okudum hayatına kitap okumamış insanların seni eleştirmesini aldırmayacağını düşünüyorum. felsefe konusunu çok severim. yeri geldikçe bizi bilgilendirmeni isterim 🙂

tipitip
Üye
★★★
tipitip

Harun kardeşim çok sağol, tşk. ediyorum…konum, muhatabını seçme şansını elinden aldığı için ayrıca kusra kalma…
selamlar…

Garyosullivan
Üye
★★
Garyosullivan

Kafam ciddi anlamda karıştı. En iyisi bir süre ara vermek.

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

İyi niyetli falanda değilmişsin. Laflarımı geri alıyorum.

Garyosullivan
Üye
★★
Garyosullivan

Boşver agacım. Ben muhabbeti bile anlamadım.

Selmanilhan
Üye
★★
Selmanilhan

Soner abi alem adsmdın yemek yerken güldüm ölüyodum az daha

Harun
Üye
★★
Harun

trol hesaplar çok sıktınız. şikayet edicem en sonunda

Harun
Üye
★★
Harun

özledik tabi 🙂 ama sitenin tadını kaçırıyorlar

tipitip
Üye
★★★
tipitip

ismimi anıp güzel sözler söyleyen arkadaşlara tek tek tşk. ediyorum…
Selamlar, iyi ki varsınız…

Tyson Fury
Üye
Tyson Fury

SAYGILAR kardeşim cansın keyifli günler diliyorum sana

tipitip
Üye
★★★
tipitip

Eyvallah Tyson Fury kardeşim tşk ettim)

tipitip
Üye
★★★
tipitip

Hoş geldin junkie dostum, sefa getirdin. ..

tipitip
Üye
★★★
tipitip

abi eyvallah çok tşk. ettim, sizler de önemli değerli üyelersiniz… çok sağolun )

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder
tipitip kardeşim yukarıda senin ailen ile ilgili verdiği örneği görünce inanki sinirden ağlıyasım geldi kardeşim o yorumu görünce keşke bu siteye hiç girmemiş olmayı dilerdim …. söylenecek o kadar çok şey var ama bazen sessiz kalmakda çok şey anlatır … o ulutürk denen şahıs allahından bulsun kardeşim canını sıkma sakın senin gibi adamlar bu sitede yorum yazıyor diye sana teşekkür… Devamını oku »
tipitip
Üye
★★★
tipitip

Eyvallah can dostum, çok tşk. ediyorum… “ben deli miyim?” diye kendinden şüphe ederek soru soran bir insanın, bizi birden fazla kişi gibi görmesi abartılacak bir şey değil aslında…kendinden kuşku duyan başkasından neden duymasın ki??…umarım bir gün birlikte oturup keyifli bir sohbet geçirme şansı yakalarız can dostum, iyi ki varsın….

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

sana hotter ile yazışmalarımızı göstereyimde benden herkesin içinde özür dile

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Neyse kanka bizi bilen biliyor bilmeyen kendi gibi bilsin ne diyelim artık… Edi hörn sende özür dile bu iş tatlıya bağlansın

tipitip
Üye
★★★
tipitip

Hangi konu bilmiyorum ama birbirinizin instagram adresinizi istediğinizi ben gözlerimle gördüm burada bira ara… kime neyi ispatlamaya çalışıyorsunuz, hiç gerek yok…burda siz sanık değilsiniz, sizi itham edenlerde hakim değil…Çoğu yönleriniz benziyor ama üslup, bakış açısı ve tepki türü anlamında aranızda bir kamyon yükü fark var…Gören görür, bilen bilir… görmeyen görmek istediği gibi görür, bilmeyen de bilmek istediği gibi…

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

o bu değilde altı yedi hesabın var demiş bana 🙂 🙂 az söylemişsin dostum tipitipde benim hotterda conanda rebelde ahmet kurt bile benim sahte hesaplarım … 🙂 çok zevklioluyor tavsiye ederim sanada

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

beyler bu kendini bilmez adamları ciddiye alıp canınızı sıkmayın.

tipitip
Üye
★★★
tipitip
Böyle tatsız durumlara rağmen yine de bir çok site üyesinin çok kaliteli olduğunu görüyor ve iddia ediyorum…Müslümanı, milliyetçisi, aşırı milliyetçisi, ateisti, Hristiyanı, agnostiki, deisti olan bir yerde normal şartlarda kızıl kıyamet kopar… Fakat buradaki polemikler ve sataşmalar istisnalar dışında olağan düzeyde…Bu da arkadaşların ne kadar olgun olduğunu, aklı başında durduğunu gösteriyor…Onca farklılığa ve çeşitliliğe rağmen boks konusunda bir araya gelmeyi,… Devamını oku »
ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

birkaç trol dışında kesinlikle haklısın

cemil aslan
Üye
cemil aslan

amir khan öyle demiş ama bilmiyorki floyd delirmiş. para bu, ölüyü diriltir diriyi delirtir 🙂