BoksMMA

Floyd Mayweather vs McGregor Maçına Tarih Verdiler!


Conor-McGregor-MGM

Dünyanın büyük bir merakla beklediği boks maçı için spekülasyonlar devam ederken bugün çok önemli bir gelişme yaşandı. Floyd Mayweather ile McGregor arasında beklenen mücadele için 16 Eylül tarihi çok konuşulmaktaydı. Ve aynı gece Golovkin vs Canelo mücadelesi de yine heyecanla beklenen bir diğer tarihi müsabaka. Eğer Floyd vs McGregor maçı 16 Eylül’e koyulursa Golde Boy gecesinin PPV sayısının büyük derecede etkileneceği kesin. Hatta Golden Boy’un sonu da olabilir açıklamaları da mevcut…

Mayweather_McGregor_26_august

Bugün gelen bir habere göre Floyd Mayweather Las Vegas’ta MGM Grand Garden Arena’yı 26 Ağustos için kiraladı. Geçtiğimiz günlerde sıkı antrenman çalışmalarıyla boy gösteren Floyd’un 26 Ağustos’ta İrlandalı UFC yıldızı Conor McGregor ile her konuda anlaştığı iddia edilmekte. Eğer maç olursa boks kurallarına göre ikili karşı karşıya gelecek. McGregor’un ilk profesyonel boks maçı olacak karşılaşma Floyd’un 50. maçı olarak kayıtlara geçecek.

mcgregor-mayweather_mgm_26_agustos

Eğer mücadele bir unvan maçı olmazsa Floyd maçı kazansa da 50-0’lık rekoru kıramamış olacak. Çünkü 89-0’lık rekor zaten Chavez’e ait. 50-0 olması için bu mücadelenin bir unvan karşılaşması olması gerek… Boks kurallarına göre şampiyonluk maçı ilk 15’te yer alan boksörler arasında olabiliyor. Floyd’un boksa geri döner dönmez ilk 15 hakkı mevcut ancak McGregor için böyle bir imtiyaz tanınır mı ? İşte bu soru işareti büyük bir mesele olarak ortada…

Floyd Çalışmalara Başladı Bile :

[youtube height=”HEIGHT” width=”WIDTH”]PLACE_LINK_HERE[/youtube]

Gelişmeleri aktarmaya devam edeceğiz…

 


0 0 vote
Article Rating

Fight Club

Fightclub, Türkiye'nin En büyük dövüş sporları sitesi

İlgili Makaleler

Abone ol
Bildir
56 Yorum
En Eskiler
En Yeniler En Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments
sa yo na ra
sa yo na ra
4 yıl önce

boksa azıcık saygısı olan insan şu kepazeliğe ön ayak olmaz o kadar net…

D Lemieux
D Lemieux
4 yıl önce

floyd bi kaç kuruş verir, mcgregora o imtiyazı tanırlar 🙂

HAYEEE
HAYEEE
4 yıl önce

Bu maç boks tarihine bir kara leke olarak yazılacak …

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce

İşin ucunda kemer olmazsa neyse de eğer unvan maçı olursa rezaletin kralı olur

Harun
Harun
4 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

kesinlikle

Junkie
Junkie
4 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Boks tarihi boyle bi kepazelik gormedi . Yarin oburgun joshua vs lebron james maci izlersek sasirmayin artik

jackal
jackal
4 yıl önce
Reply to  Junkie

😀 😀 aynen

Ali Gürğan
Ali Gürğan
4 yıl önce
Reply to  Junkie

Şaşırmamam ki moda olcak zaten biraz bilegi sağlam yürekli basketçiler boksör oluyor

Harun
Harun
4 yıl önce

floyd golovkin’in caneloyu yenmesinden çok korkuyor. ayrıca maç geçen sene yapılacaktı sözde. bu maçı bu tarihte yapmaları da golovkin’in şöhretini arttırmasını engellemek içindir. söz konusu floyd olunca her şeyi beklerim. adam baktı joshua para ediyor onu bile almak istedi. gözü doymayacak

Marvin Hagler
Marvin Hagler
4 yıl önce

boksu magazin programına çevirdiler.

Yavuz Mercan
Yavuz Mercan
4 yıl önce

kesinlikle bu maçın olmasını istemiyorum.

Harun
Harun
4 yıl önce

şu zamanda zaten her şey şöhret, para için yapılıyor nerede eski zamanın dövüşçüleri? kemer maçı olursa tam bir rezalet olur kemer maçı yapmak için bekleyen boksörlere hakeret gibi bir şey olur. maçın olmasını isteme sebeplerimden biri; kafes dövüşçüsü boksörle kıyaslanamaz hele de floyd gibi bir boksörle asla kıyaslanamaz golovkin caneloyu yener floyd’Da gerçekten geri dönerse ve mcgregoru yenerse ggg-floyd maçı… Devamını oku »

JOE LOUIS
JOE LOUIS
4 yıl önce

Bunlar profesyonel boks tarihinin yüz karaları. Ben bu maç olsun istiyorum. Hatta oyleki McGregor floydu öyle bir nakavt etsin istiyorumki yüzündeki o sahtekar kibirli gülüşünü silsin ebediyen. Boksun kralları öldü, ortalık bu soytarilara kaldı maalesef.

fix1
fix1
4 yıl önce

Eski yıllarda her stilden dövüşcü birbirleri ile ortak kurallar belirleyerek dövüşürlerdi. bunun en bariz örneği ufc nin çıkışı olan 90 lı yıllarda yaşandı. ben bu maçın boksa renk katacağına inananlardanım. maç olsun ve conor denilen ağzı bozuk ego kralı yenilsin istiyorum. kemer mücadelesine gelirsek. elbette kemer için çalışan boksörlere saygısızlık olur ki bu hakkaniyetli olmayacağından bende karşıyım. lakin aleksandr karelin… Devamını oku »

Tyson Fury
Tyson Fury
4 yıl önce

begenin begenmeyin floyd gibi karizma bir adamı ringlerde görmek kadar güzel bir şey varsa oda ggg karsısında görmektir herkese keyifli bir gün dilerim

Abdullah yılmaz
Abdullah yılmaz
4 yıl önce

saçma sapan bir maç olur………..

Yusuf
Yusuf
4 yıl önce

saçma olmasındansa ben floydun ölesiye pataklanmasını çok isterim bu maç haye-bellew maçı gibi prestij maçı olmalı Ahmet hocanın da dediği gibi kemer olursa iş rezalete döner ve şayet kemer olursa da bilin ki iyice zıvanadan çıkan wbc nin kemeridir ben bu maçın olmasını isterim ve connor ın da alacaģından eminim

leGGGend
leGGGend
4 yıl önce

Oscar delahoya floydun 1 ufc dövüşçüsünü seçmesi saçmalık, ona canelo golovkin kazananı ile çıkmasını öneririm demiş.
Ama Golovkin mayweather benden korkmaya bilir ama bu maç olmicak dedi.

Alp Eren TOKSOY
Alp Eren TOKSOY
4 yıl önce

Bu arada kovalev vs ward maçı asporda
Neden haber yapılmadığı şimdi anlaşıldı

conan
conan
4 yıl önce

floyd acaba para için başka neler yapar? istediği para verildikten sonra bence her şeyi yapabilir.

conan
conan
4 yıl önce

Mike tyson reyiz :

“en çok görmeyi istediğim maç joshua vs fury. bazılarına fury ismi şaka gelebilir ama o nasıl dövüşeceğini biliyor. kliçko ona bir tane bile sağlam yumruk atamadı. şimdi görelim joshua ona büyük bir yumruk atacak mı?”

Luis Ortiz
Luis Ortiz
4 yıl önce
Reply to  conan

Tyson Fury ağır sikletin son on beş yılına gelmiş en güzel şeylerden biridir… Komik bir artistlik ama bu gebeş yanının muhteşem bir boks ile kapanması. Adam resmen her türlü duyguyu karşılıyor boksta. Ne kabadayı, ne de şovmenlikten nasibini almamış öküzün teki. Komik ve medyatik olmayı becerebilen çok az insan var. Genelde medyatik olmak için öküz olmak gerekiyor bu camiada.

Luis Ortiz
Luis Ortiz
4 yıl önce

Aklı başında boks izleyicisi GGG-Canelo maçını bırakıp Floyd-Conor sirk organizasyonunu izleyecek ha? AHAHAHAH….

MURAT JÖH
MURAT JÖH
4 yıl önce

bu iki adam gündemi öylesine çok işgal ediyorki bence işgaliye parası vermeliler 🙂

mehmet dalgaç
mehmet dalgaç
4 yıl önce

conor un şu floydu bi güzel ko etmesini isterdim. böylece para için yaptığı bu saçma sapan işin cezasını çekmiş olsun.

Roman
Roman
4 yıl önce

Ringde conor mu alir? Oha. Floyd oynar oyuncak gibi degisik bir yorum.

Roman
Roman
4 yıl önce

Floyd oynar mcgregor la. Para icin yapilan bir mac. Unvan maci olursa cok boktan olur.

kağan kaya
kağan kaya
4 yıl önce

güzel olur hatta sonra
cristiano ronaldo – kovalev
callum smith – messi maçı yapılır
rövanşında da tek kale maç yaparlar, floyd da kaleye geçer.
hem de kaleye geçen ilk boksör ünvanınında sahibi olur, tarihe geçer.
bi dünya da para kazanır paragöz

Roman
Roman
4 yıl önce

FLOYDDAN NEFRET EDEN TEK BEN DEGILIM. INSAN BU KADAR ITICI OLAMAZ. ATTIGI VIDEOYA BAKIN

https://www.instagram.com/p/BVL81PzAGcc/

conan
conan
4 yıl önce
Reply to  Roman

floydu tek seven murat koçtur.

Don King
Don King
4 yıl önce

Site tarihinin en saçma yorumlari diye bir anket olsa ilk uce oynar bu yorum.

Roman
Roman
4 yıl önce
Reply to  Don King

Haye sakatti bos bos konusma.

Don King
Don King
4 yıl önce
Reply to  Don King

Maçın olduğu saatteki habere gir ve mac baslamadan on dk evvel ne yazdigima bak ve sonra domal.

GGG
GGG
4 yıl önce
Reply to  Don King

Bir saçma yorum da ben yapıyorum ve Floyd conor’u kafeste de yener diyorum 🙂
Şaka bir yana, bence yener

fix1
fix1
4 yıl önce

bir gelecek oluşturalım. conor şanslı bir yumrukla floydu yener. ggg de bağırta bağırta caneloyu yener. sonra gelsin conor – ggg maçı. ggg ben conorla kafeste dövüşmek istiyorum diye conora çöplüğünde meydan okur ve conoru, submision armbarla yener. conora yenilen floyd ise “ulan benden daha geveze çıktın sende emeklisin bende gel maç yapalım” diyerek mike tysona meydan okur. okumakla kalmaz üstüne… Devamını oku »

Roman
Roman
4 yıl önce
Reply to  fix1
fatih genel
fatih genel
4 yıl önce

wbc boksa bırakan efsane şampiyonlarına özel bir statü tanıyor.Boksa dönünce ilk maçında ünvan maçına çıkma hakları var.Emeritus champion deniyor yani emekli şampiyon. Şu an vitalinin ve floydun böyle bir hakkı var.Keith thurmanın sakat olduğunu düşünürsek floydun çıktığı ilk maç interim yani geçiçi kemer maçı olacak.İnterim şampiyonluk maçında rakibin 15 de yer alması gibi bir kuralda yok.Yani ortada kocaman bir boşluk… Devamını oku »

Roman
Roman
4 yıl önce
Reply to  fatih genel
fatih genel
fatih genel
4 yıl önce

bu arada conor boksör değil ama iyi bir dövüşçü.Floyd rakibinin kondisyonunu bitiren yoran bir boksör değil dolayısıyla conor boksör olmasada kondisyon sorunu yaşamaz. en azından pacman kadar berto kadar mücadele eder.Mahsustan floyd bir iki round verir olur biter.aynı gün olursa Canelo-golovkin maçı varken bu maçı izlemek ahmaklık olur.

Roman
Roman
4 yıl önce

BENCE 12 ROUND SONUNDA FLOYD UD ILE RAHAT KAZANIR. COK ABARTI BIR DURUM YOK. CONORUN ÇENESI GUCLU FLOYDA IYI YUMRUKLAR ATARSA SALLANIR GIBI OLURSA EGLENIRIZ BIRAZ. 😀 Kolay Lokma olmamali conor.

Harun
Harun
4 yıl önce
Reply to  Roman

floyd’A bağlı isterse eğlenir, maçı uzatır. maç boyu dalga geçicek gibi 😀

Harun
Harun
4 yıl önce

conor’un çenesi sağlam diyorsunuz. neye göre sağlam? ufc’de maç yaptığı adamlar bir boksör kadar sert vurabiliyor mu?imkansız. ufc’yi toplasan golovkin’den sert vuran kaç tane adam çıkar? orası kafes dövüşü boks değil. kıyaslama işi cidden saçmalık. şu da var ufc stili serbest ve dağınıktır. conor maç sırasında ciddi disiplin sorunu yaşayacaktır. sonra orda kullanılan eldivenler de kesik eldiven yani ufc dövüşçüleri… Devamını oku »

Harun
Harun
4 yıl önce

diğer bir önemli konu conor oldukça sinirli bir adam, maçtan önceki tartılarda, yüz yüze gelmelerde sorun çıkartabiliyor. bir ihtimal tartıda sorun çıkabilir. sonra floyd maçı oldukça üstün götürürür ve dalga geçmeye başlarsa conor’da nasıl olsa maçı kaybettim diye düşünüp tekmelerini atmaya kalkarsa yapar yani conor’Dan beklerim.

Roman
Roman
4 yıl önce
Reply to  Harun

Irlandanin delisi yaptin conoru sende. Oldu olucak yere alip pes ettirsin 😀

Harun
Harun
4 yıl önce
Reply to  Roman

zaten her şey ilgi çekmek için değil mi? 🙂 maç sırasında önceden planlanmış bir tartışma çıkartıp maçın heyecanını arttırabilirler ben çok da sakin bir maç olacağını düşünmüyorum

Junkie
Junkie
4 yıl önce
Reply to  Harun

Ben arkadasa katiliyorum mac olayli olabilir irlandililar delidir biraz bizim gibi conor un egosu floyd u idare etmez adamın kafa kirik 🙂

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
4 yıl önce

+999 katelin box dersi alip, box yapsaydi, karsisinda kimse duramazdi buna adam gibi eminim. karelin bu dunyadan degil, o kiloda oyle bi vucut, kondusyon ve tabii ki olağanüstü guc. karelin gibisi bidaha gelmez bu dunyaya. adam yillar boyunca yenilmemeyi birak, sayi bile vermedi rakiplerine. ben boyle bi dominasyon, boyle ezici bi guc, boyle bir teknik gormedim. tysondan iyi bir guresci… Devamını oku »

Roman
Roman
4 yıl önce

O nasil goz kardes? Wilder ne yapti ki amk. Ismini yan yana kullandigin adamlara bak. Ayip ayip 😀

Tony
Tony
4 yıl önce

mcgregor floydu ko eder.Maç olursa süper olur ama kemer olursa berbat.

Floyd Reyis
Floyd Reyis
4 yıl önce

Floyfun 50 _0 felan umrunda degil iyi para kazanacagini bildin golovkinlede maca cikar daya yiyecegini bilsede cikar. Bu mac gercekten sacma ama bende herkes gibi floydun yenildigini gormek ostiyorum

safkan
safkan
4 yıl önce

Aynı tarihte efsane bir kapışma ve gösteri maçı. Mcgregorn kökeni nedir bilmiyorum ama galiba amatör boks geçmişi yok, 15,20 tane mma maçı var çoğuda güreş kokenlilere karşıdır,4,5 tane doğru düzgün gardı olmayan adamı yumruklarıyla indirdi diye boksör olmaz. Ulan money team.

GGG
GGG
4 yıl önce

Floyd’un büyük başarıları, kırılamaz rekorları, niye herkesin bu kadar zoruna gidiyor. Floyd tüm zamanların en iyi boksörüdür. Yazdığı tarih inkar edilemez. Sevmiyorsanız da saygı duymak zorundasınız

Uğur mehmet birdoğan
Uğur mehmet birdoğan
4 yıl önce
Reply to  GGG

herkes floyd kadar capitalist ve çıkarcı bakamıyor duruma bundan dolayı (bu eleştiri değildi) . Biz zaten duygusal bir milletiz ama tepkinin çıktığı yer sadece bu site veya türkler değil , Kemerlerine daha fazla para kazanmak için kullandığı takı muamelesi yapması ( evet pro boks para için ama herşeyin bir ölçüsü var ) , kendisi dışında kimseyi tanımaması ( neredeyse yenilgisi… Devamını oku »

GGG
GGG
4 yıl önce

Eyvallah Murat Koç ben de aynı fikirdeyim

Pac-Man
Pac-Man
4 yıl önce

karşılaşma aynı tarihte olursa çoğu kişi canelo vs ggg maçını izler, kendileri zarar görür bu açıdan. floyd maça heyecan katma amaçlı bilerek yumruk yemezse, gregor ancak gölge boksu yapar. böyle birşey olabilir mi adam ilk boks maçını floyda karşı yapıyor, rezil kepaza durumlara düşer, sakatlık ya da bilerek yumruk yemez ise.

VolkanK
VolkanK
4 yıl önce

Şhov

Başa dön tuşu