Mayweather ve McGregor Tartıya Çıktı. Seyirci Rekoru Şimdiden Kırıldı. İşte O Anlar..


mayweather-mcgregor-tarti

Yarın gece Las Vegas’ta gerçekleşecek olan dev karşılaşma öncesi Amerikalı efsane şampiyon Floyd Mayweather Jr ve UFC’nin en büyük yıldızı İrlandalı Conor McGregor tartıya çıktı.

McGregor tartıda 69.4 kg gelirken, maç öncesi yapılan tartışmaları haksız çıkardı ve kiloyu tutturmayı başardı. Floyd Mayweather ise 67.8 kg geldi ve limitin 2 kg altında kaldı.

Tartım sonunda iki dövüşçü yüz yüze gelirken, McGregor rakibini 4 raunt içinde nakavt edeceğini iddia etti. Floyd Mayweather ise maçın 12 raunt sürmeyeceğini iddia ederken, nakavtın geleceğini raundu tahmin etmekten kaçındı.

mayweather-mcgregor-rekor

Mayweather-McGregor tartısını UFC kanalından 320 bin kişi, Showtime kanalından 100 bini aşkın kişi ve diğer kanallarla beraber toplamda 500 bini aşkın seyirci canlı olarak izledi. Bu rakamın bu tip etkinlikler için bir rekor olduğu bildirildi.

 


Haberle ilgili başlıklar: ,

Benzer Haberler

79
Yorumlar

59 Comment threads
20 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
30 Comment authors
GGGGencosmokin joeOldiErenovic Recent comment authors
  Abone ol  
En Yeniler En Eskiler En Beğenilenler
Bildir
GGG
Üye
★★★★
GGG

Doğrusu insan heyecanlanmıyor da değil. İtiraf edeyim, hayvan gibi heyecanlanıyorum 🙂 Hem tüm zamanların en iyisini bir kez daha izlemek için, Hem de bu McGregor şebeğinin nakavt olduğunu görmek için. Çok özel bir maç olacak. Mayweather’ı bir kez daha izleme fırsatı bulduğumuz için çok şanslıyız …
Link paylaşan arkadaşlara şimdiden teşekkürler

mostwanted
Ziyaretçi
mostwanted

tüm zamanların en iyisi öldü dostum.istersen arkasından fatiha okuyabilirsin

GGG
Üye
★★★★
GGG

Hahahahahaha 😀 😀 😀

J.Parker
Üye
★★★★★
J.Parker

Arkadaşın espri yaptığını düşünmüyorum

Manuel Caicedo
Üye
★★
Manuel Caicedo

Floyd rahat kazanır. Ben nakavt bile yapabileceğini düşünüyorum Floyd un.

Boks UFC ye benzemez. Boks teknik işidir.

Yasin Yavuzyılmaz
Üye
★★★

mcgregor da irlandalı bir boksör arkadaşlar, çok da hafife alınmamalı. Ayrıca floyd dan 11 yaş genç.

sEnsEi
Üye
★★
sEnsEi

ikiside beş para etmez ama bari mcgregor kazansaydı.

Tek kral DEONTAY WİLDER
Ziyaretçi
Tek kral DEONTAY WİLDER

Bu maç için insan neden heyecanlanirki.. bu sıska MC gregor Floyda yumruk bile atamaz buraya yazıyorum. 2. Veya 3.raundda sedye ile hastaneye götürürler MC gregoru

ulvinho
Üye
ulvinho

Merhaba dostlar maç hangi kanalda ve saat olarak kaçta başlayacak bilen var mı

VolkanK
Üye
★★★
VolkanK

S sport.

Ordinaryus H
Ziyaretçi
Ordinaryus H

sadece tartıyı 500bini aşkın kişi izlemiş.yani 3g-jacobs maçını izleyenlerin tam tamına 3 katı asdfghjk. 3g diyince burnuma fakirlik-eziklik karışımı bir koku geliyor. yatsın kalksın canelo onun kilosunda maça çıkmayı kabul etti, ona dua etsin.

Big George
Üye
★★★★
Big George

O zaman Viyana Filarmoni Orkestrası Justin Bieber’dan daha kalitesiz. Çünkü daha az izleniyor…

Ahahah mantığa gel.

Oldi
Ziyaretçi
Oldi

Harikaydıı..
Ahmet Kayanın, sezen aksunun, Orhan gence bayın en baba 3 er şarkılarının tıklanma oranı sen olsan bari gibi ne olduğu belli olmayan gürültü yığınından kötü çünkü daha az dinleniyor.
Ordina haklı beyler dağılın

Kanguru Perkovic
Ziyaretçi
Kanguru Perkovic

Umarim zevkli gecer floyd sozunde durup atak dövüşür conor bence kontra ya çalışmalı solu sert vuruyor belki oyle indirebilir baska da bir yenme şansı yok en merak ettigim sey conorun kondisyonu olacak bakalim kaçıncı rounddan sonra pili bitecek

Gennady Mustafa
Üye
★★★★
Gennady Mustafa

Valla heyecan vericek bende şimdi sabırsızlanmaya başladım

Kanguru Perkovic
Ziyaretçi
Kanguru Perkovic

Acaba ppv olarak floyd manny gecesini geçebilecek mi merak ediyorum .

conan
Ziyaretçi
conan

Maç anlatımında koray şarkaya da var arkadaşlar. Yayın gece 2de başlıyor. Meyvedırın maçı 6.30da başlıyor. Ben gece 4te kalkmayı düşünüyorum.

TÜRK
Üye
★★
TÜRK

Ulan conor bu adam harbi psikopat . İnşallah floydun para tatlı gelince kafese gircem falan demez cesetiji alırlar heralde . Bu arada maç floydun ama bu deli mcgregordan da insan korkmuyo degil.

TÜRK
Üye
★★
TÜRK

Bu arada takip etmeyen arkadaşlar var ise ufcnin tartıları hep bu şekilde seyirciler önünde muazzam olur ne kadar boksun altında olsalarda tartıda number one

Kanguru Perkovic
Ziyaretçi
Kanguru Perkovic

Ya ben nasil izleyebilirim bilgisayar yok köydeyim wifi var da telefonla izleyebilirmiyim yardim edecek varmı

Tek kral DEONTAY WİLDER
Ziyaretçi
Tek kral DEONTAY WİLDER

Kardeşim muhtemelen Google play markette uygulamalar var yabancı kanalları gösteren oradanda bi bak istersen

smokin joe
Ziyaretçi
smokin joe

Abi UFC programını telefonuna indir ve kaydol belki oradanda canlı vere bilirler. Dün ben tartıya çıkmalarını öyle seyretdim

J.Parker
Üye
★★★★★
J.Parker

floyd az geri dur lan. sana da kuduz bulaştıracak…

burak şimşek
Üye
burak şimşek

floyd birde kafese girsin bakalım kazansın kafeste o zaman konuşun ötü yiyosa kafese girsin azıcık yüreği varsa conor onu öldürür kafeste

Kanguru Perkovic
Ziyaretçi
Kanguru Perkovic

Kardeş floyd niye kafese girsin adam boksör kafese gitmeye ihtiyaci yok hersekilde parayi bulur cikar pacman le rövanş yapar parasini cebine koyar gider. Conor ufc de floydun kazandigi paralari kazanamaz kendiside biliyor onun için floyd ile ringe çıkıyor. Ikiside bu işten kârlı çıkacak.

Muhammed Kurtoglu
Üye
Muhammed Kurtoglu

Meyve alir bu tiyatroyu ama sırf su meyvenin boksa attigi kara leke icin kaybetmesini istiyorum . Lan sen sikletinden adam bulamiyormusunda ufc ile dovusuyorsun diyelim bulamiyorsun siklet degistir ne gerek var boyle senaryo yazmaya film cevirmeye . Şaklaban herif

conan
Ziyaretçi
conan

Aynen. Ben de floyd yenilirse sevineceğim.

Muhammed Kurtoglu
Üye
Muhammed Kurtoglu

Conan artik gerisi gelir bunun. Sıkca ufc vs boks maci duzenlerler . Nede olsa tutdu . Bide su wilderede bi sataşıyım diyorum 🙂 🙂 . Wilderde ariyor ariyor rakip bulamiyor oda artik ufc tiyatrosu duzenler 🙂

J.Parker
Üye
★★★★★
J.Parker

aman aman. tövbe de floyd yenilmesin. ufc takipçisi ergenler mcregor u tüm zamanların en iyi boksörü ilan eder 🙂

Muhammed Kurtoglu
Üye
Muhammed Kurtoglu

Valla Ahmet kardesim orasi oyle ama dilim gelmiyor meyve alsin bu maci demeye. Gerci bir birinden geri kalir tarafi yok ama bi boksore yakistiramiyorum

J.Parker
Üye
★★★★★
J.Parker

hemen aşağı in ve the rebel in yorumunu oku. işte bundan bahsediyorum 🙂 bende 1-2 hafta öncesine kadar sizin gibi düşünüyordum ama şuan floydu destekliyorum. floyd yenerse zaten boksörlüğüne pek birşey katmayacak(kariyeri ortadayken floydu mcgregor maçıyla mı anacağız?). mcgregor u 4 yıldızlık bir boksör bile rahat yener. yani demem o ki millet bu saçmalık nedeniyle floydu göklere çıkarmaz. dolayısıyla benimde… Devamını oku »

Muhammed Kurtoglu
Üye
Muhammed Kurtoglu

🙂 🙂 🙂 o uçmus be ahmet kardesim. Bak simdi bende meyve kazansin istedim 🙂 🙂

Kanguru Perkovic
Ziyaretçi
Kanguru Perkovic

Conor soytarisi yenerse %100 rovansi gelir ama bence floyd nakavt edecek . Conor yenerse deli gibi ringin etrafında dönüp haykirir boyle bir senaryo olsun istemem boks gercekten ufc karşısında buyuk güç kaybeder

EmreOzcelik
Üye
EmreOzcelik

Mayweather cok ezik kaldi yaninda conorun . sonda gulmesi bile ezilmis sendromu gibiydi sanki . ama macta bu tam tersi olur conor sov yapma icraat goster.

GGGökhan
Üye
★★★★
GGGökhan

Şu Conor ergeninin hareketlerinden sonra hayatımda ilk kez floydu sevmeye başladım. Gayet adam gibi bi duruş sergiledi..

Kanguru Perkovic
Ziyaretçi
Kanguru Perkovic

Kardes neyin kafasindasin conor gelmiş gecmis en iyi boksor olacak diyorsun kafan mi guzel floyd sanki gelmiş gecmis en iyide onu yenince en iyisi olacak. Conor u suan errol spence danny garcia shawn porter gibi sert adamlar hastanelik ederler.Conor bu maçı yenerse saygimi kazanir ama asla en iyilerin yaninda ismini alamaz saçmalamayın.

Antiwilder
Üye
★★★★
Antiwilder

Site engellemezse floyd maci icin link veririm burdan.

Kanguru Perkovic
Ziyaretçi
Kanguru Perkovic

Antijoshua valla maç icin arkadastan pc ödünç aldim insallah bulursun çok sevaba girer

яσмαη
Üye
★★★★
яσмαη

Internetten izlenmiyor mu bu ssport ?

anti_poşetking
Üye
★★★★★
anti_poşetking

meyweather bu beyaz irlandaliyi nakavt spektakuler nakavt edecek. canelo da malesef golovkini nakavt edecek. kesin nakavtla kazanacak canelo. ah be golovkin reis hata ettin bu caneloyla maca çıkmakla. canin sağolsun yinede severiz seni de bu canelo cakalina nakavtla kayip etmis olacaksin ve omrunun sonuna kadar karnende bu gercekle yasamak zorunda kalacaksin. buna yanarım

GGG
Üye
★★★★
GGG

Telefondan izleyecek olanlar için; play Store’dan ispor’u indirin ve izleyin.

anti_poşetking
Üye
★★★★★
anti_poşetking

cemal bir gun senin yorumuna katılacağım aklima gelmezdi genc 🙂 yukardaki “floyd bu irlandaliyi kesin nakavt ederek kazanir” minvalindeki yorumuna aynen katılıyorum

Hayrettin Yeğin
Üye
★★
Hayrettin Yeğin

Maçtan 600 milyon dolar gelir bekleniyor.400 milyon doları Floyd ve canora verilecek.Bu maç için Floyd 300 milyon ,Canor ise 100 milyon dolar almış.

TÜRK MÜSLÜMAN
Ziyaretçi
TÜRK MÜSLÜMAN

conorun çenesi çok sağlam floyd conoru nakavt edemez

TÜRK MÜSLÜMAN
Ziyaretçi
TÜRK MÜSLÜMAN

conor nakavtla yada floyd puanla kazanır

TÜRK MÜSLÜMAN
Ziyaretçi
TÜRK MÜSLÜMAN

floyd maça müthiş hazırlandığından eminim kesinlikle kariyerini riske atacak hamle yapmaz ve puanla kazanır diye düşünüyorum.conorun kazanmasını isterim ama floyd puanla kazanacaktır.

TÜRK MÜSLÜMAN
Ziyaretçi
TÜRK MÜSLÜMAN

golovkin canelodan kontradan çenesine 5 tane kroşe yese yine de nakavt olmaz.

TÜRK MÜSLÜMAN
Ziyaretçi
TÜRK MÜSLÜMAN

golovkin tüm zamanların en dayanıklı çenesi en sağlam 10 boksör içindedir.

TÜRK MÜSLÜMAN
Ziyaretçi
TÜRK MÜSLÜMAN

marvin hagler gibi golovkinde müthiş dayanıklı bir boksördür.Bence golovkin haglerden daha da dayanıklıdır.

triple g
Üye
triple g

ggg canelo boks maçıdır gregor mayweather gösteridir 2 sininde sonuçlarını yazayim mayweather tabikide yenecek 2 ihtimal ko ud diğer yandan ggg tko yada ko ile kazanacak canelo 49-2 🙁 ggg andre ward gibi ud ye kadar dayanıp hakemler ile kazanabilecek boksorler yenebilir yok hızlı yok eskivli geçin onları terminatörü bitek ward yenebilir

TÜRK MÜSLÜMAN
Ziyaretçi
TÜRK MÜSLÜMAN

golovkini yenme ihtimali en yüksek boksör warddır o da nakavtla mağlup olacaktır.

TÜRK MÜSLÜMAN
Ziyaretçi
TÜRK MÜSLÜMAN

golovkin kovalevden daha dayanıklı ve çok daha iyi kondisyona sahip bir boksör.

TÜRK MÜSLÜMAN
Ziyaretçi
TÜRK MÜSLÜMAN

aktif boksörler içerisinde wladimiride alacak olursak teknik ve savunmada floyd bir ward iki wladimir üçtür.

triple g
Üye
triple g

aktif boksörler içinde de dışındada middleweight en sert vuran boksör ggg dir ayrıca yumruk gücü testleri mevcuttur.

TÜRK MÜSLÜMAN
Ziyaretçi
TÜRK MÜSLÜMAN

kovalevin warda yenilmesinin en büyük sebebi kovalevin kuvvetli olmayan kondisyonudur.wardın tabi müthiş bir boksör olduğunu söylemeye gerek bile yok.

TÜRK MÜSLÜMAN
Ziyaretçi
TÜRK MÜSLÜMAN

ward golovkinden teknik ve savunma bakımından çok çok daha iyi ama golovkinin hafif ağıra çıktığını düşünürsek sikletinin en sert vuran boksörü olacağı kesindir.golovkinin dayanıklılığı ve kuvvetini kullanarak wardı yenebilecek tek boksördür.

anti_poşetking
Üye
★★★★★
anti_poşetking

turkmusluman gardaşım, floodunda, floydunda anasini aglattin la 🙂 yeter gari 🙂 🙂

Big George
Üye
★★★★
Big George

Floyd’u eziklemek için değil de organizasyonu hak ettiği şekilde sirk maymunluğu olarak niteleyen birisi olarak izleyeceğim ben şahsen. İlgiyi organizasyonun kalitesine bağlamak yanlış olur. Herkes bu maç yapılsın isteyen insanlar değildi, izleme imkanım varsa ne olup bittiğini görmek için bakacağım tabii. Bu organizasyonu hala sirk maymunluğu olarak değerlendirmediğim manasına gelmez.

Harun
Üye
★★★
Harun

the rebel tamamen saçma yorumlar yapıyorsun, senin düşünme yeteneğin yok galiba. bu kadar alakasız yorumlar olmaz. ikimizde aynı yaşta sayılırız. seni anlamakta güçlük çekiyorum. zeka seviyenden şüphe duyuyorum. endüstri mesleksin galiba teog puanın da allah bilir ne 😀

GGGökhan
Üye
★★★★
GGGökhan

Sen bu üslüpla “her söylediğin doğru bile olsa” haksızsın kusura bakma. İnsanların hevesini kırmaya hakkın yok.

Harun
Üye
★★★
Harun

1 değil 2 değil 3,4,5 değil saçmalıklar bitmiyorki, bizde patlıyoruz bir yerde.
haklısın ne olursa olsun kendime hakim olup, daha güzel yorumlar yapmam gerekiyor 🙂

GGGökhan
Üye
★★★★
GGGökhan

Anlayışın için teşekkür ederim. Her insanı bir renk olarak düşünmek lazım. Ben de Ordinaryusa ayar oluyordum ama şimdi aksini düşünüyorum fikirlerine katılmasamda :))

Harun
Üye
★★★
Harun

dünya çapında bir maç. floyd-manny gecesinden daha çok satacağını düşünüyorum. conor sosyal medyayı aktif kullanıyor, instagramda 17 milyon takipçisi var. agresif ve heyecanlı çıkışlarını da eklersek çok seviliyor. insanlar sakin değilde sağı solu belli olmayan adamları daha çok seviyor. badr hari, mike tyson, conor’da listeye dahil.

GGG
Üye
★★★★
GGG

Arkadaşlar s sport linkini verebilir misiniz lütfen

Gennady Mustafa
Üye
★★★★
Gennady Mustafa
anti_poşetking
Üye
★★★★★
anti_poşetking

mehmet gardaşım. simdi enson pulev joshua macindan cekildi degilmi? bu haberin bile altina(bunu sana demiyorum) oh wilder yine balon bi rakip bulur diye yazanlar olmus. o haberin altinada yazdim. adamlar bunfa bile wilderi elestiriyi ya, şaka gibi 🙂 rakipler kendi arasinda anlasamiyo, hop kabak yine wilderin basina patliyo. bem buna kızıyorum. wilderin rakio bulma konusundaki zorluk bencr rakiplerin korkup kacmasidir.… Devamını oku »

Muhammed Kurtoglu
Üye
Muhammed Kurtoglu

Wilderin mac yapmamasinin sebebi rakiblerin korkmasi nedir arkadasim . Adama meydan okuyorlar guya para az kabul etmiyor onceki macini o paranin yarsina 3de 1ne cikiyor yapiyor. Takvim doludur desen oda diyil , Bari savunacaksan hakli bi tarafini savun rakibler korkuyor kaciyor nedirya. Ben wilderin guclu oldugunu dogal vucudunun oldugunu patlayici gucu oldugunu kabuk ediyorum yanu gercek bunlar ama nederseniz deyin… Devamını oku »

Erenovic
Ziyaretçi
Erenovic

Ana maç saat 6.00-6.30 gibi başlicak diye gördüm ama kesin mi bilmiyorum

anti_poşetking
Üye
★★★★★
anti_poşetking

therebel in yorumlarina bende cok kez katılmıyorum ama kendince yaziyor ve yazma hakkida var arkadaslar. bazen iyi noktalarada deginiyor. hakkini yemeyelim, zaten genc bi kardesimizmis. bizim. kadar boks tecrubesi yoktur. farkli dusunmekte normaldir. bazen bende cok asiri elestirdim therebel kardeşimi. umarim. kirilmamistir. yapmayin arkadaslar altiustu boks yani, birbirimizi kirmaya degmez asla. biz burda yirtinsakta parayi o adamlar kazanacak. yani citayi… Devamını oku »

Harun
Üye
★★★
Harun

katılıyorum. desteklediğimiz adamlar için birbirimizi kırmamız gereksiz.

Oldi
Ziyaretçi
Oldi

Floyd zamanın en iyisi olsa bile. En iyiyi en iyi zamanında yenersen en iyi olursun. Floydu şuan 70 kg de yenecek en az 10 tane boksör vardır şuan.

Genco
Üye
Genco

Floyd mayweather nakavt edemezse conor mccregoru rezil olur ouanla yenmesi demek rezillikten başka birşey olmaz.Mannyi pacmani ve nice bosksörleri yen hayatında ilk maçına çıkan nate dizın bile suratını çarşafa çevirdiği conoru puanla yenmeye çalış tam bir rezillik olur.Floydun nakavt dışında başka birşey düşünmesi bile kendisi için trajikomiktir.

conan
Ziyaretçi
conan

floyd nakavtçı bir boksör değil ki. nakatv olursa gregor nakatv eder.

anti_poşetking
Üye
★★★★★
anti_poşetking

bak the rebel kardeşim. bu yorumunda katildigim cok nokta var.aynende katılıyorum. wilder disiplinsiz bir adam, bencede su anki rekorluk karnesini boznakta istemiyor. wilderin bu guc ve fizik avantajiyla kolay rakipleri bile calismadan bu haliyle cok rahat nakavtliyor, ve o calismiyor, bu sebeple de kilay rakiplerden gidiyor. bak bu soyledigin gayet mantikli bi cozumleme ve digruluk payi barsa bende(ki gayet yuksek… Devamını oku »

Muhammed Kurtoglu
Üye
Muhammed Kurtoglu

Iste herkesten beklenen yorum helal olsun bu yorum icin !!!

Tek kral DEONTAY WİLDER
Ziyaretçi
Tek kral DEONTAY WİLDER

Geçenlerde Conor yener diyordun fikrini değiştiren ne oldu

GGG
Üye
★★★★
GGG

Zaten ülkede küçük bir seyirci kitlesiyiz. Bize bu maçı izleme imkanı sunamayan yayıncıları kınıyorum. Maçı izlemek için çektiğim rezilliklerin haddi hesabı yok. Ama ben yine de bir şekilde izleyeceğim. Herşey senin için Floyd Mayweather. Seni belki de son kez, canlı izleyebilmek için

Harun
Üye
★★★
Harun

ben 460 yaptım. her neyse kimsenin yazdığını yazmıyorum her yazdığım kendime özgün. ordinaryus ile bazı fikirlerimiz benzer olabilir bu gayet normal.

Harun
Üye
★★★
Harun

sen hep conor nakavt edicek diyordun son bir kaç gün floyd diyerek işin içinden sıyrılamazsın 🙂