Boks

Joshua Yeni Rakip Olarak Ortiz’i Seçti! İşte Ortiz’in Cevabı

1 Haziran’da Amerika’da ringe çıkacak olan Anthony Joshua’nın rakibi Jarrel Miller’in dopingli çıkmasının ardından yeni  rakibi için girişimler devam ediyor. 5-6 aday arasından Joshua, Kübalı Luis Ortiz’i seçti. Ve kendisine telif resmen yapıldı. Ortiz son olarak Christian Hammer’i 10 raunt sonrasında puanla yenmişti.  Ortiz’e 5 milyon USD teklif eden menajerlik ajansı Ortiz’den 10 Milyon USD isterim cevabını aldı. Bu para Miller’in anlaşma sağladığı ücretten 3.5 Milyon USD daha fazla. Dillian Whyte de 20 Haziran’da başka bir rakib Oscar Rivas’ı onayladı ve o da Joshua ile ringe çıkamayacak.

Eddie Hearn bu cevabın ardından rotasını Andy Ruiz Jr’a çevirdi.

Gelişmeleri aktarmaya devam edeceğiz.

0 0 votes
Article Rating

Fight Club

Fightclub, Türkiye'nin En büyük dövüş sporları sitesi

İlgili Makaleler

Abone ol
Bildir
155 Yorum
En Eskiler
En Yeniler En Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments
Canelo06
Canelo06
5 yıl önce

Eğer bu mücadele gerçekleşirse son yılların en güzel boks maçını izleyebiliriz. Herkese selam.

GGG
GGG
5 yıl önce

Bu maç şu aralar en çok istediğim maç. Joshua maçını en çok hak eden kişi Ortiz. Bu haliyle bile Joshua’yı dövebilir. Umarım bu maç olur ve ihtiyar Ortiz Joshua’yı yamultur

FOREMAN
FOREMAN
5 yıl önce

Wilder maçından 500 bin alan adam 5milyonluk teklifi begenmemis.Yahu bu jashuanin rakipleri maça kazanmaya mı çıkıyor yoksa ne kadar para koparirsam kardir gozuylemi bakıyor.Emin olun jashuayi yenecegini bilen adam yada kendine güvenen adam çoktan imzalamıştı kontratı.

Gennady Mustafa
Gennady Mustafa
5 yıl önce
Reply to  FOREMAN

+100

Klichsko2016
Klichsko2016
5 yıl önce
Reply to  FOREMAN

O yüzden gypsi kingi. Seviyoruz maçon yeri rakip önemli değil

GGG
GGG
5 yıl önce
Reply to  FOREMAN

Bir ortağınla beraber bir şirket kurup iş yapacaksınız. Para kazanacağın kesin. Ama ortağın sana 1 verirken kendi 50 alacak. Sen kabul eder mıydın?

FOREMAN
FOREMAN
5 yıl önce
Reply to  GGG

Jashua olmasa rüyasında görür ortiz 5 milyonu kardesim.Evet kabul ederdim benim hayatımda kazanamiyacgim parayı teklif etselerdi karşı tarafın ne alacağı umrumda olmazdı.

heat
heat
5 yıl önce

Ortada buluşup 7,5 versinler ortiz’e

safkan
safkan
5 yıl önce

Ortiz kaçırma bu fırsatı ingilizce bile bilmiyorsun, 50 yaşına geldiğinde seni en fazla benzin pompacısı yaparlar. Andy ruizde jasuanın rakibi olabilirmiş.

Del Patrone
Del Patrone
5 yıl önce

yabancı bir haber sitesinde mi yoksa ins.tagramda mı gördüm hatırlamıyorum ama eğer yanlış okumadıysam ya da anlamadıysam ortiz “para önemli değil. ne verirlerse versinler joshua ile maça çıkarım.” tarzında bir şey söylemiş. burada ise böyle söyleniyor.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce

para muhabbetinin boksu mikip attigi bir donem, cok yazik, neyse para olayini kabullenip devam edersek ortiz hakli, millerdan fazla parayi hak ediyor, keske biraz daha anlayisli oluo orta yolu bulsalar, mesela 7.5 milyon gibi, millerdan 1milyon fazla, bizde guzel bir mac izlesek. su an joshua icin(wilder ve fury saymazsak) en iyi rakip, keske bu mac bir bicimde olsa, hadi be… Devamını oku »

Sakultah
Sakultah
5 yıl önce

Maça 1 ay anca kaldi ortiz bu zaman zarfında hazırlanamaz kürde yapamaz. Wilder maçında da biton test yaptilar adama zaten yoksa kemeri alabilirdi . Jashua bu sartlarda kolay bi galibiyet alir. tamamen millerin salakligi zaten senede 2 maç ancak izliyoruz bok etti herseyi

Sakultah
Sakultah
5 yıl önce
Reply to  Sakultah

Dostum sende haklisin ama ortiz 7 raundluk boksor jashuayi cok ters yakalayamazsa yıkamaz yasindan dolayi yumruk gucu dusuk ceneside cok iyi degil zamanda az hersey aleyhine gozukuyor bu sartlarda
Ha zevkli mac olurmu olur tabiki 40 yaşında da olsa ortiz bu

the best all time naoya inoue
the best all time naoya inoue
5 yıl önce

her habere inanmayın aga
ne 10 milyon doları
doğru değil
çok düşük bir teklif yapmış edi hörn
bunu boxingnews te okudum
çakal edi hörn ün 5 milyon dolar teklif edeceğini hiç sanmıyorum
hatta teklif yapıldığı bile bence soru işareti
son olarak yetenekleri daha kısıtlı olan andy ruiz jr a bir teklif yapacaklarmış

the best all time naoya inoue
the best all time naoya inoue
5 yıl önce

miller kum torbası ve buda josua nın işine gelen bişey andy ruiz jr ise çok fazla yetenekli değil fizikten kaybeder ayrıca ortizin uzanma sorunu yok bunu wilder maçında gördük acayip kontralar çıkardı haliyle josuayı zorlayacak isimlerin başında geliyor ortiz reyiz buda edi hörn çakalının işine gelmez kolpa bi teklif yapıp ortizi masa başında devre dışı bırakıyor ağır sıklette yetenekli boksör… Devamını oku »

FOREMAN
FOREMAN
5 yıl önce

Kolpa dediğin teklif wilderin ortize verdiği paranın 10 katı.

the best all time naoya inoue
the best all time naoya inoue
5 yıl önce
Reply to  FOREMAN

teklif ettikleri rakkam en fazla 1 milyon dolardır

GGG
GGG
5 yıl önce

Ortiz’in Joshua’yı yenme ihtimali çok yüksek. Wilder’ın gençlik ateşi ve yıkıcı yumruları olmasaydı Wilder’ı da yenerdi. Bir Wilder taraftarı olarak söylüyorum ki, Ortiz piyasadaki en iyi ağır siklet boksörüdür. Prime zamanında herkes kaçtı Ortiz’den, Klitschko da dahil. Adamı harcadılar

Del Patrone
Del Patrone
5 yıl önce

şaka bir yana ortada çok şahane bir maçın dedikodusu yapılıyor. ortiz vs joshua. 2019 yılında bu maçın gerçekleşebileceğini hiç düşünmezdim. ama eğer gerçekleşirse çok güzel olur. benim düşüncem iki taraf için de çok riskli bir maç olduğu yönünde. tabi bu olması gereken bir maç olduğu gerçeğini de değiştirmiyor orası ayrı. joshua kazansa ortiz’in kariyeri çok büyük sekteye uğrayacak (hatta %65… Devamını oku »

The Greatest of All Time
The Greatest of All Time
5 yıl önce
Reply to  Del Patrone

Teşekkürler dostum teknik analizlerini detaylı bir şekilde biz boks severlerin beğenisine sunduğun için.

Del Patrone
Del Patrone
5 yıl önce

ben teşekkür ederim dostum. yazabildiğim kadar işte.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Del Patrone

delpatronem gulum guzel yazmissin, objektif ve teknik olmus, ince ve yerinde tesbitler var, +1903

Del Patrone
Del Patrone
5 yıl önce

teşekkür ederim abim, saygılar.

failen
failen
5 yıl önce
Reply to  Del Patrone

eline sağlık. keyifle okudum. çok güzel tespitler var yazında. çevrimdışıydım, “ancak geleceğim konu şu” cümlesinden sonra online oldum beğenmek için ve devam ettim okumaya. 🙂

Del Patrone
Del Patrone
5 yıl önce
Reply to  failen

çok teşekkür ederim dostum, sağ ol var ol. 🙂

GGG
GGG
5 yıl önce
Reply to  Del Patrone

Tabi ki Fury ile Caşhuva kıyaslanmaz. Caşhuva Fury’nin yarısı kadar yetenekli değil. Ortiz de Caşhuva’dan çok daha iyi bir boksör sadece yaş dezavantajı var. Prime zamanındaki Ortiz şuan piyasadaki tüm ağır sikletleri zorlanmadan yenerdi

Del Patrone
Del Patrone
5 yıl önce
Reply to  GGG

😀

safkan
safkan
5 yıl önce

Golovkin abel shancezden ayrılmış, ilginç ama geçte olsa doğru tercih. Golovkin lomanın takımına katılırsa kendisi için en hayırlısı olur ama sanmam, amerikalı biriyle anlaşır. Lomanın takımı şampiyon fabrikasına dönüştü.

Tuaman
Tuaman
5 yıl önce
Reply to  safkan

Golovkin için en iyi yer virgil hunterın yanıdır. O adam tam bir deha. Bence lomanın takımında olmaktansa virgil hunterın yanında olsun.

GGG
GGG
5 yıl önce
Reply to  Tuaman

Aynen. Virgil Hanter bence Emanuel Stevard’dan sonra yakın tarihteki en önemli boks antrenörü. Hem kamp esnasında boksörüne mükemmel teknikler aşılıyor hem de maç esnasında müthiş moral veriyor. Hem teknik hem mental açıdan bir boksörün en çok çalışmak isteyeceği antrenör bence. Onun en büyük örneği de Andre Ward

GGG
GGG
5 yıl önce
Reply to  safkan

GGG bu zamanda şu adı sanı bilinmeyen adamla maça çıkıyorsa, GGG için bu saatten sonra en hayırlı olanı Canelo’yla 3. Maçı yapıp emekli olmak. Başka da birşey olmaz GGG’den. Son rakip seçiminden sonra gerçekten beni kendisinden soğuttu

Yilmaztas
Yilmaztas
5 yıl önce

Aj nin rakibi bu dede ortizmi?bu adam utanmayıyormu artık dedeleriyle maç yapmaya?arkadaşlar ortiz wilder, ı, iyi kötü dövdü ama, aj, ye dokunamaz bile kızmayın bana ama gerçek bu, kızacaksanız aj ye kızın kızanım))boks un s si gitmiş geriye boku kalmış çok şey var söylenecek ama ben az söyledim siz çok anlayın,saygılar.

The Greatest of All Time
The Greatest of All Time
5 yıl önce

5 Milyon USD geri çevrilecek, reddedilebilecek bir teklif değil bence. Eğer gerçekten böyle bir teklif gelmiş ise, Ortiz kabul etmeliydi. Yanlış yapmış.

Bu maç olursa eğer bir sekilde, çok güzel bir maç olacağından eminim. Her ne kadar Luis Ortiz 40 yaşını geçmiş de olsa, Joshua’ya zor anlar yaşatabilecek, güzel puanlar toplayabilecek bir potansiyeli var. İnşaAllah olur bu maç.

CM #obsessed
CM #obsessed
5 yıl önce

Herkese selamlar site ahalisi, umarım hepiniz iyisinizdir.

Ortiz bu çene ve kondisyonla boşua karşısında 7. roundu görürse öpsün başına koysun. Boşua girdiği ilk kombinasyonda astral seyahate çıkarır dedeyi.

The Greatest of All Time
The Greatest of All Time
5 yıl önce
Reply to  CM #obsessed

Aleyküm Selam Hocam. Allah iyilik versin hepimize.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  CM #obsessed

obsesif gulum hosgeldin ve aleykum selam

The Greatest of All Time
The Greatest of All Time
5 yıl önce

Ben de oran versem olası bu maç için, Joshua’ya %60-65 verebilirim. Wilder – Ortiz maçında Del Patrone nikli arkadaşın verdiği orana yakın bir oran vermeme rağmen, Joshua ile karşılaşırsa eğer Ortiz, vereceğim oran biraz daha artar. Çünkü Joshua’nın Ortiz’i yenebilme ihtimalinin, Wilder’ın Ortiz’i yenebilme ihtimalinden daha yüksek olacağını düşünüyorum. Bu kesinlikle Joshua Wilder’dan daha iyi bir boksör demek değil yanlış… Devamını oku »

veznedar
veznedar
5 yıl önce

.Aynen katılıyorum.Joshua nın Ortize karşı Wilder kadar zorlanacağını sanmıyorum.Tabiiki Ortiz için her zaman bir sürpriz ihtimal vardır.Şunu da unutmamak lazım Joshuanın çenesi, Wilder kadar iyi değil Ortizden Çok sert bir sol kontra alırsa ringi öper net.Yine de Joshua alır kendini en çok geliştiren en çok çalışan boksör.Fakat bazı şeyler doğuştandır,yetenektir 7/24 antreman da yapsan bir Ali olamazsın.Bu açıdan bakıldığında Wilder-Joshua… Devamını oku »

veznedar
veznedar
5 yıl önce
Reply to  veznedar

o Meşhur 7. Raundta benim diyen boksör zemini öperdi Wilderin çenesi çok iyi bir sınav verdi orada.Joshua için aynı şeyleri söyleyemiyoruz maçlarını domine ettiği için gerçek sert bir darbeyi sadece Wlad ve Pove den aldı(ki Poveninkiler yine Wilderin Fury den yediğinin yanında sinek kalır) ikisinde de grogi oldu resmen

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce
Reply to  veznedar

aslında aralarında en sert yumruğu joshua wlad dan yedi bence. çenesinin zayıf olduğunu asla düşünmüyorum. hatta bana göre wlad ın o yumruğundan grogi olmadan kalktığına göre(joshua nın grogi olduğu tek pozisyon whyte dan 2. raundda yediği kroşe sonrasıdır) en sağlamları olabilir. ne fury ne de wilder böyle bir yumruk almadı bence. lakin joshua nın fury ve wilder da olmayan bir… Devamını oku »

DAĞISTAN turan74
DAĞISTAN turan74
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Ahmetim kesinlikle acı eşiği diğer boksörlerden daha az çünkü fazla yıpranmadan maçlarını kazandı hafif sikletteki boksörler gibi kafa göz patlayıp maçı puanla kazanan boksörler gibi hiç maçı olmadı . Ama kazanmasını çok iyi biliyor ve çabuk çözüyor rakiplerini. Sonuç olarak onu zorluyacak tek rakip kaldı tyson Fury oda ortam oluşmadı daha ilerleyen zamanda bu maç olmak zorunda zaten Fury bunu… Devamını oku »

GGG
GGG
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Klitschko’nun attığı yumruk çeneye isabet etmedi, çeneye isabet etse Hz. Joshua bile kalkamazdı yerden. Ortiz Wilder’a çok daha ağır yumruklar attı. Wilder bir savaşçı gibi ayakta kaldı

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce
Reply to  GGG

çeneye isabet etmedi ama ne kadar güçlüydü. joshua nın çelik gibi bir boynu var. o yumruk joshua yı öyle sarstıysa 95 kiloluk wilder yese kafası yarım metre geriye sekerdi 🙂 wilder ın kariyerinde asla böyle güçlü bir yumruk yediğini düşünmüyorum.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

o agresif boksor wilder iste ahmetim, size ve reach avantajida wilderda, tek yumrukta indiriciligi yuksek, hizli, muthis kondusyon sahibi, lakin dovus zekasi, savunmasi, teknigi berbat bir wildera karsi, wilderdan bes kat daha iyi rakip analizi yapan, gard almayan wildera karsi surekli nizami gard alan ve wildera gore yine 5 kat iyi savunma yapabilen bir joshua, sahsen iki tarafinda artilarini koyunca… Devamını oku »

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce

valla bende hemen hemen aynı şeyleri düşünüyorum abi. ikisi de birbirine ters gelebilecek boksörler. kim kazanır pek kestiremiyorum. ben %55 joshua derim ama wilder ko yapsa da zerre şaşırmam.

veznedar
veznedar
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Wilder zaten stil ve yapı itibarı ile aman yumruk almıyım aman suratı koruyim gibi bi durumu Fury maçı da dahil hiç olmadı herif gard tutamıyor.Darbe gelirken bile kendi atağını,saldırısını düşünen umursamayan bir boksör.Ortiz maçında tam indirdim derken sert bir sol kontra yedi ki en hazırlıksız olduğu anda yedi.Özetle biraz hızlı olan her boksör Wildere darbe vurur ama indirebilir mi? bence… Devamını oku »

Sakultah
Sakultah
5 yıl önce
Reply to  veznedar

Pove furyden 2 kat sert vuruyor emin ol veznedar
Ah ulan zamininda brutal ko yapicakti wilderı

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce
Reply to  veznedar

asla katılmıyorum. wilder ın o raundda yedikleri joshua nın breazeale a vurduğu yumrukların çeyreği etmez. bir kere ortiz wilder ı yumruklarken kesilmeye başladı. son 10-15 saniye doğru düzgün bir güçle yumruk bile vuramıyordu. wilder kesinlikle dayanıklı bir boksör. hatta o cılız fiziğine göre müthiş dayanıklı. ama kesinlikle abarttığınız kadar değil. ortiz in özelliği tekli kontra vuruşlarıdır. ummadık anda rakibi yakalıyor.… Devamını oku »

Sakultah
Sakultah
5 yıl önce
Reply to  veznedar

Jashuadaki cene wilderdan kat kat üstündür siz ne diyorsunuz:D Wladin aynı sekil wildera vursa boynunu koparirdi ortiz macinda bile 1 dakka grogi gezdi nasil jashuadan iyi oluyor. Fury bile down oluyor ama grogi olmuyor iste cene dedigin odur asil granit çene odur. Wilder kesinlikle dayanikli boksor ama ahmetin dedigi gibi jashua oyle yakalarsa en fazla 10 saniyede bitirir. Ben eminim… Devamını oku »

CM #obsessed
CM #obsessed
5 yıl önce

Josh Kelly prograisi yener diye bir yorum gördüm onunla ilgili bu haber altında görüşümü paylaşmak isterim. Bu Josh Kelly ve Ryan garcia dan en fazla instagram fenomeni olur daha büyük beklenti içine girmeyin lütfen arkadaşlar. Regis Prograis gibi sikletinin ve yakın sikletlerin en komple boksörlerinden biri olan makineyle instagram fenomenlerini kıyaslamayın lütfen aynı şey bu Garciayı davis ve Lomachenko ile… Devamını oku »

The Greatest of All Time
The Greatest of All Time
5 yıl önce
Reply to  CM #obsessed

Regis Prograis’i ben de bir kere izledim yalnızca ama çok beğendim hocam.

CM #obsessed
CM #obsessed
5 yıl önce

Kesinlikle komple bir boksör hocam. Eğer birileriyle mukayese edilecekse Lomachenko, Crawford kalibresinde ki adamlarla mukayese edilmesi lazım keza 2 sine karşı da şansı var.

Eskiv, fent, üst vücut kontrolü, Ring iqsu, yumruk gücü, kondisyon, çene ne ararsan var adamda. Tam bir makine. Josh tayloruda çok zorlanmadan geçeceğini düşünüyorum şahsen .

ordinaryus h
ordinaryus h
5 yıl önce
Reply to  CM #obsessed

Josh Kelly Welterweight çıksın, hatta Jr Middle bile çıkabilir, Prograis kendi sikletinde Jr Welter çıksın. Prograis maçı hemen bitirmek istese, hemen bitirir. Prograis tüm sikletlerde en sevdiğim adamdır. Ringde artisttir ama Kelly gibi boş yapmaz. İçi yetenek dolu bir artisttir. Prograis ve Crawford birbiriyle kıyaslanır ama Lomachenko ile kıyaslanmaz çünkü çok küçük kalır Lomachenko. Yetenek olarak diyosan tabi kıyaslanabilir. Hatta… Devamını oku »

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  ordinaryus h

baskan dokturmussun yine +1903

lenoxlewis
lenoxlewis
5 yıl önce
Reply to  CM #obsessed

Ryan garciayı bu kadar gömen arkadaşların boks bilgisini sorgularım hiçbişeyi olmasa bile bu adamın müthiş elleri hızlı ve çok iyi bir kontracı yakaladımı her boksörü kd edeck kapasiteli.Kaldı ki çok genç daha yolun başında bence çok büyük bir boks yıldızı ilerleyen zamanlarda görülecektir bu yeteneği

ordinaryus h
ordinaryus h
5 yıl önce
Reply to  Prorsum

3g’ye yetenek koçu değil yürek koçu lazım. adam şimdi ortasikletin 90. sırasındaki adamla dövüşüyor, derevyanchenkodan kaçıp mantarosmanla maç yapıyor, jermall’i iki kere red ediyor, murata maçını 2 sene kovalıyor, korkaklık listesini tam yazmaya kalksam arşa değer belki başı aq. Adama yürek aşılayacak antrenör lazım. Ahmet öner iyi gider mesela :d Gazlıycak bunu hadi koçum diyecek, korkaklık yapma Charlo ile dövüş… Devamını oku »

mehmet dalgaç
mehmet dalgaç
5 yıl önce
Reply to  ordinaryus h

yine boş yaptın ordi. ggg daha yeni açıklama yaptı. kimse benimle dövüşmek istemiyor diye. sen bir psikoloğa görün bence. ggg ile ilgili takıntı yapmışsın.

failen
failen
5 yıl önce
Reply to  ordinaryus h

kaynak var mı Jermall’ı iki kere reddetiğine dair?

ordinaryus h
ordinaryus h
5 yıl önce
Reply to  failen

var dostum, Jermall iki kere golovkin’in zorunlu rakibi oldu. Birincisi Hugo Centano’yu ko ederek. https://www.skysports.com/boxing/news/12183/11342124/jermall-charlo-kos-hugo-centeno-jr-to-become-gennady-golovkin-mandatory-challenger Aynı zamanda bu maçla da Wbc interim şampiyonu olmuştur. Yani adam geçici kemeri aldı, wbc’den kemer maçına çıkmasına söz verildi, sadece bir yıl bekletildi. ikincisi Canelo 3g maçından sonra wbc charlo’yu yine golovkin’e zorunlu kıldı. Normalde canelo’nun zorunlu rakibi olmalıydı ama 3g ilkinde maç yapmadı… Devamını oku »

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  ordinaryus h

ordim kaynak denilmis, kaynaklari konusturmussun baskan. soze gerek kalmamis, kaynaklar konusuyor, konusmus zaten. nokta

Prorsum
Prorsum
5 yıl önce

Halil başkan yangına körük taşıyorsun, nerede kaldı senin anlayışlı abiliğin? herkesi kucaklayan tavrını evde mi unuttun?
Yorum benim paylaşımıma yapılıyor ben tartışma büyümesin diye susuyorum sen ateşi harlıyorsun…
bir daha hangi yüzle bize “aman prorsumum aman ahmedim aman ordim” diyeceksin??

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Prorsum

dostum nasil harladim bilmiyorum, sahsen ikisinede ayri ayri sukunet telkin edwn ve elestiri yonelten yirumlar yazdim, yorumlarda bu niyetimi hissimi veremdiysem benim hatamdir belki, lakin asla oyle bir niyetim yok dostum, ordiyide, heisenberg kardesimide cok severim, ki topragim sayilir malatyalidir, ikisinide birbirine karsi son derece kirivi ve beni sahsen uzen yorumlarini gorunce kendimi tutamadim ve ikisinede bir buyukleri olarak hem… Devamını oku »

Prorsum
Prorsum
5 yıl önce

Bu yorum için dedim halil başkan

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Prorsum

dostum bu yorumdaki niyetim, ordiye bu konu ozelinde kaynak goster denilmis(inan kimin dedihine bile bakmadim, sadece o beyani gordum ve spontan bu cevabi yazdim), adam 3 kaynak gostermis, bu durumda o hakli olur dostum, bu yorumda ablatmak istedigim buydu. bunda alinacak, kirilacak hicbir sey yok lakin yinede farkli anlasildiysa ben sahsim adina ozur dilerim dostum, ben sadece tartismanin akisina gore… Devamını oku »

Prorsum
Prorsum
5 yıl önce

Ben yanlış anlamışımdır o zaman halil başgan sorry

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Prorsum

dostum sikinti degil 😉 selamlar.

mehmet dalgaç
mehmet dalgaç
5 yıl önce
Reply to  Prorsum

çok sevindim bu habere. abel 2. canelo maçından sonra abuk sabuk beyanatlar vermişti. ggg artık geri dönemez demeye getirmişti. şimdi de ggg yi ben buralara getirdim nankör filan diyor denyo. bilakis ggg onu bu noktaya getirdi. abel gözümden düştü. teknik olarak ta ggg ye katacağı hiçbirşey kalmadı. ggg 10 numara karar vermiş. darısı leoflerin başına…

HeisenberG
HeisenberG
5 yıl önce
Reply to  Prorsum

yazmayayım diyorumda golovkin kadar taş düşsün başına belki arşa değer başın 🙂 sallamasyon haberleri yazıyor yok iki kere carloyu red etmiş felan kardeş git bi işine. charlolar balon hala kabullenemiyor. kime elini attıysa patladı hala tatava yapıyor. şimdide poragrais denen adamı övmeye başladı bence beş para etmez boksör crawfordla kıyaslanır sözünden sonra akıl tutulması yaşadım. prograis daha ringde nasıl durması… Devamını oku »

ordinaryus h
ordinaryus h
5 yıl önce
Reply to  HeisenberG

heisenberg bokstan 1 gr anlıyosan beni sksinler. Bu kadar büyük konuştum. prograis hangi siklette desem bilmezsin, burada gelmiş vık vık ötüyorsun. Golovkin joshua wilder vb populer boksörlerden başka boksörün maçını izlemidin mi bre beynine soktuğum boks cahili? burada googledan araştırıp flanagan falan yazma komik oluyor. Eline yakışmıyor bi kere :d Sen ‘falan’a ‘felan’ yazan bi çingenesin. Flanagan yazmak senin neyine?… Devamını oku »

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  ordinaryus h

ordi reis heisenberg iyi bir arkadasimizdir, kirici olmaya gerek yok dostum. yukarida onada cvp verdim, su golovkin yuzunden sana yuklenilmesi ve golovkinin son rakip secimi sahsen golovkinin bendeki degerini bitirdi ve senin elestirinin hakli oldugunu kanitladi. bu bakimdan senin golovkin elestirilerini abarti ve haksiz bulduguma dair sana yaptigim elestirimi geri aliyorum dostum. teknik boks analizleri barindiran kiymetli yorumlarini eksik etme… Devamını oku »

ordinaryus h
ordinaryus h
5 yıl önce

@anti_poşetking iftira atmak kolay, sallamasyon haber diye. Aşağıda sunduğum her kaynak Heisenberg’e girsin. Zaten artık rahat girer, Canelo maçlarından sonra genişlemiştir o bölge. Sen de yorumlarını, wilder analizlerini eksik etme reis.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  ordinaryus h

sag olasin ordi dostum, dostum bu yorumunu simdi gordum lakin inan sana yakismayan bir uslup kullanmissin, sahsen seni bu uslup yerine o buyik boks bilginle one cikan kiymetli yorumlarda gormek isterim dostum, inan heisenberg cok kiymetli bir uye ve talihsizlik yasiyorsunuz su an, gerek yok dostum, buyutmeyin hic, ikinizde son derece kiymetli uyeler ve insanlarsiniz dostum yapmayin, hic gerek yok,… Devamını oku »

GGG
GGG
5 yıl önce
Reply to  ordinaryus h

Ordi arkadaşım. Ben de zamanında seninle GGG konusunda çok tartıştım. Yeri geldi kırdık da birbirimizi, ama sana saygı duyuyorum. Şunu belirtmek isterim ki, yukarıdaki yorumu sana hiç yakıştıramadım, siteye de hiç yakıştıramadım. Sen normalde yorumlarında çok taraflı olsan da bunu mizah yaparak belden aşağı vurmadan dile getirirdin. Prograis konusunda ben de sana katılıyorum. Bence de arkadaş konuyla alakalı pek bilgisi… Devamını oku »

GGG
GGG
5 yıl önce
Reply to  ordinaryus h

Ordi arkadaşım. Ben de zamanında seninle GGG konusunda çok tartıştım. Yeri geldi kırdık da birbirimizi, ama sana saygı duyuyorum. Şunu belirtmek isterim ki, yukarıdaki yorumu sana hiç yakıştıramadım, siteye de hiç yakıştıramadım. Sen normalde yorumlarında çok taraflı olsan da bunu mizah yaparak belden aşağı vurmadan dile getirirdin. Prograis konusunda ben de sana katılıyorum. Bence de arkadaş konuyla alakalı pek bilgisi… Devamını oku »

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  HeisenberG

heisenberg gulum tartismaya, kirici olmaya gerek yok gulum. adam golovkini sevmiyor, bu dogal bisey ya, ben golovkini seviyorum, ha cok asiri degil. ordinin bazi elestirilerini haksizda buluyorum ama govkin severlerin yaptigi o asiri ovguyu hak etmiyor, bu da bir gercek, gunumuzun en iyisi olmadigi kesin, iyilerden bori denebilecek bir boksor. canelo maclarinda gorduk. sahsen son rakip secimi beni ordiye karsi… Devamını oku »

Remzi BAYSOYU
Remzi BAYSOYU
5 yıl önce

Bu tip haberler sürekli çıkar 5 verdik 10 istedi gibisinden. Ortiz bu tarz bir fırsatı geri tepecek bir boksör değil. Umarım orta yolu bulurlar bizde güzel bir karşılaşma izleriz.

JamesBond.77
JamesBond.77
5 yıl önce

Arkadaşlar bu arada Wilder – Breazeale maçı çok yakında (10 mayıs). DMax verir mi dersiniz?

Del Patrone
Del Patrone
5 yıl önce
Reply to  JamesBond.77

18 mayısta dostum, 10 mayısta değil.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  JamesBond.77

bilgehanla twitterda dm den yazistik, maci kesin verecekmis, sikinti yok, wilderin yayin haklari bilgehan aldi zaten

DAĞISTAN turan74
DAĞISTAN turan74
5 yıl önce

Duyduk duymadık demeyin 18 mayıs günü tüm site ahalisini burda maç yorumu yapmaya davet ediyoruz.
Davetliler : JOSHUA TEAM
WİLDER TEAM
FURY TEAM
GOLOVKİN TEAM
CANELO TEAM

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce

selamlar turan baskan

DAĞISTAN turan74
DAĞISTAN turan74
5 yıl önce

Selam Halil reis artık wilder maçınıda izleyemezsek yerelden sıkıntı büyük olur

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce

baskan mac dmax te kesin, sifir sikinti

Hit_The_Lights
Hit_The_Lights
5 yıl önce

Hearn, Andy Ruiz tayfasıyla görüşüyor 1 Haziran için.

uguraraslar
uguraraslar
5 yıl önce

Daha uzun bir yorum yazdim ama herzamanki gibi yönetici onayına takıldı.ortiz yaşının getirdigi sıkıntiları yasayacaktir.maca bir ay varken nekadar hazirlanacak oda bir soru isareti yüzde 80 jashua galibiyeti diyorum bir nakavt bekliyorum.

Abdullah yılmaz
Abdullah yılmaz
5 yıl önce

Golovkin artık abel sanchez ile çalışmayacakmış. Önümüzdeki günlerde yeni hocasını açıklayacakmış i.

Dr.Steelhammer
Dr.Steelhammer
5 yıl önce

ulan jashua yine kendine yaşlı bir rakip buldun.Yeter artık şu adam kendi yaşına denk iyi boksörlerle maça çıksın(wilder,fury).

DAĞISTAN turan74
DAĞISTAN turan74
5 yıl önce
Reply to  Dr.Steelhammer

Adam gel dövüşelim diyor yok olmaz ben 10 milyon isterim diyor şimdi ayrıca 2 kez de meydan okuyan Ortizdi daha önceki dönemlerde şimdi kim istemiyor maçı ?

Canelo06
Canelo06
5 yıl önce
Reply to  Dr.Steelhammer

Wilder ve Furynin maçı var zaten bunlar haricinde sikletin diğer iyi boksörlerini yenmiş ortizden başka kiminle dövüşebilir ? Bu sitede Joshua ne yapsa eleştiriliyor çok ilginç

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Canelo06

katiliyorum, su an zaten wilder ve fury ayrilinca en iyi ortiz, ne yapsin joshua bu konuda? sikletin durumu bu, joshuanin sucu degil, sahsen ben whyte maci istemen, joshua ortiz maci kesinlikle en iligici seceneklerden biri su an, wilder ve fury ayirirsak, joshuanin sansimidir bilinmez yendigi buyuk isimler hep yasli zamanlarina denk geldi bu bir gercek, klitschko, pove, ortizde yasli ama… Devamını oku »

BJKArmedForces
BJKArmedForces
5 yıl önce
Reply to  Canelo06

++

DAĞISTAN turan74
DAĞISTAN turan74
5 yıl önce
Reply to  Dr.Steelhammer

comment image

Meali şöyle kaç para olursa olsun Joshua ile dövüşeceğim yeterki Miller maçı iptal olsun amerikada yada ingilterede.

Dedi şimdide 5 olmaz 10 olsun diyor .
Son olarak çok az var maça ben hazır değilim der

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Dr.Steelhammer

gulum tesbit olarak dogru(yasli klitschko, pove, mac olursa ortiz) ama su an wilder ve fury secenekleri cikinca en iyi rakip ortiz, kazanma sansida var, bu durumda joshuanin kabahati yok, bu konuda elestirmek olmaz, wilder fury secenekleri cikinca olabilecek en sert rakip ortiz. mac olursa harika olur bence. insallah olur

veznedar
veznedar
5 yıl önce

Evet dostum adam yaşlı ama güçlü ve tehlikeli bir boksör. Wilder maçı ile de popülaritesini artırdı.Millerden sonra olabilecek en iyi seçenek kesinlikle.Yeni maç yapmış olması,joshua maçına 1 aylık kamp süresi kalması ayrıca dezavantaj tabii.

Chinomaidana02
Chinomaidana02
5 yıl önce

ortiz yapma etme gülüm çık şu maça 2 3 milyon verseler yeter
çık şu ingiliz tavuğunu patates et

GGG
GGG
5 yıl önce
Reply to  Chinomaidana02

Chinao, senin bu Arjantinli ne yapıyor, kampı gayet iyi gidiyordu sonra bir haber dolaştı, kampı bırakmış Arjantine dönüyormuş diye. Boksa dönecek mi eleman?

uguraraslar
uguraraslar
5 yıl önce

Şuan siklette kendini kanıtlamış çok fazla boksör yok.şampiyonluk maçını haketmek için bence iyi bir potansiyele sahip olmaktan çok daha fazlası gerekli,bu yüzden wilder ve fury nin dolu oldugu bir takvimde secilebilecek en iyi iki adayı say deseniz miller ve ortiz derdim.millerı secti jashuada o olmayinca ortize yoneldi. Rakip seçimi konusunda en son eleştirilecek boksör jashuadır.Bence her rakip seçiminde hakkinı veriyor,… Devamını oku »

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  uguraraslar

ugurum +1903

Dagestan boxing
Dagestan boxing
5 yıl önce

aslinda biraz mantik zorlansa anlasilmicak bir durum yok ortada ama mantik …. 1 ay buyuk bir rakip karsisina ve buyuk maca cikmak icin cok az bi sure ! ortiz kesinlikle hazirlanamaz. 5 milyonu kabul etse 1 ay sonra joshuaya ko olur ve kariyeri tamamen biter , bitmese bile artik buyuk maca cikamaz. sonrada joshua en buyuk ortizi ko etti derler.… Devamını oku »

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce

+1903 dagestanim gulum

veznedar
veznedar
5 yıl önce

Evet son maçlarında çaptan düştüğü belli maçları sık aralıklarla denk gelmiş olacak ve yeterli hazırlık ile girememiş olacak.Yine de şampiyon boksör mazerete sığınmaz ama hakkı verilmeli maddi olarak çünkü belki bu maç kariyerinin son maçı olacak buna değmeli

BJKArmedForces
BJKArmedForces
5 yıl önce

wilder ve fury den sonra en iyi ağır siklet ortizdir.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  BJKArmedForces

alperencan gulum, katiliyorum bu yorum +1903 wilder ve fury den sonra en iyi agir siklet ortizdir.net

BJKArmedForces
BJKArmedForces
5 yıl önce

bide alt yorumlarda okudum. ortiz için yaşlı diyorlar evet yaşlı ama wilder ile geçen yıl karsılastı. o zaman da yaşlıydı. ama gündeme bu kadar fazla oturmamıştı. ne yaşmış arkadaş bu yaş sadece joshuaya işliyor galiba.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce
Reply to  BJKArmedForces

ben yaşlılık sınırına inanırım. yaştan dolayı formunu, eski performansını kaybetmeye başladıysan ne kadar çalışırsan çalış düşüşü yaşarsın. wlad birçoğumuza göre joshua maçında çok iyiydi. halbuki maç boyu 250 yumruk ya atmış ya atmamış(karşısında 5 raund boyunca ölü gezen joshua olmasına rağmen). halbuki bu adam gençken 900 ün üstünde yumruk vuruyordu. aynı wlad joshua maçından 2.5 sene önce pulev i çocuk… Devamını oku »

Left Hook nd Ko
Left Hook nd Ko
5 yıl önce

Ben şahsen bu maçı iki sene önce olsun istiyordum ortiz 40 yaşına girdiğinde değil benim yakındığım konu bu işte aj hakkında 35 altı adamla doğru düzgün maçı yok tamam siklet de güzel durumda değil ama artık ahı gitmiş vahı kalmış adamları dövmek saçma. Bence joshua da çok iyi bir boksör. Yorumlarım genel olarak joshua konusunda eleştiren bir bakış açısı içeriyor… Devamını oku »

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce

lefthookum gulum hosgeldin, o horn boynuzlusu mahvetti zaten gunumuz boksunu, agnusuma selam soyle gulum

FOREMAN
FOREMAN
5 yıl önce

Dostum saygılar,Jashua dediğin povetkin,ortiz,klicko gibi isimlerin 35 yaş altındaki halleriyle karsilamasi için 23 24 yaşında henüz 6 7 maçında bu rakiplerle dovusmesi gerekiyordu. Hala diyorum rakip konusunda eleştirilecek en büyük isim wilderdir 40-0-1 bir kariyerin 38. 39. Maçlarına bak washigton-stiverne..O fury maçına gelirsek 2.5 yıl ara verip dönen fury karşısında çıkan 40 maçı olan wilder mi daha cesaretli yoksa 16.… Devamını oku »

Left Hook nd Ko
Left Hook nd Ko
5 yıl önce
Reply to  FOREMAN

Ben onlarla 23-24 yaşında maç yapsın demedim ki dostum. Ben genç , dinamik bir rakiple ciddi bir maça çıkmasını istiyorum. Hep 40’ına girmiş adamlarla kapışacaksa bunu doğru bulmam. Rakip profilini değiştirmesi lazım. Bana göre Fury-Wilder maçı joshua’nın tüm kariyerine bedel. 42’lik vladı 27-28 yaşında can havliyle yenmesi benim için bir şey ifade etmiyor. Hem de joshuadan önce fury vladı rezil… Devamını oku »

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce

wilder ın fury maçı joshua nın tüm kariyerine bedel demişsin de fury o maçta wilder a 3, maksimum 4 raund anca verdi 🙂 wilder ın yendiği en iyi rakipler ortiz, duhaupas, spilzka, stiverne. joshua nın yendiği rakipler klitschko, povetkin, takam, parker(5 yıldızlık değil ama gençti en azından), whyte, breazeale. joshua nın yaşlı boksörlerle dövüştüğüne bende katılıyorum. haklısın. ama kariyer olarak… Devamını oku »

Left Hook nd Ko
Left Hook nd Ko
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Ben aynı şeyi fury için de geçerli kıldım sadece fury için değil. Ben artık 35 yaş altı hatta mümkünse 30 u geçmemiş genç ve dinamik adamlarla dovusmesini istiyorum. Bana göre sikleti domine edecek adam ne joshua olacak ne wilder sikleti fury domine edicek. Ayriyetten fury i yendi mi dedim ahmet o konudaki yorumları okursan wilderin yenildiğini en çok savunanlardan biriydim.… Devamını oku »

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce

seninde fury nin kazandığını düşündüğünü biliyorum. onun için böyle yazdım. wilder ın fury maçı joshua nın kariyerine bedel demişsin ama wilder o maçı kaybetti. wilder ın kaybettiği bir maç, joshua nın onca galibiyetine bedel olamaz demek istedim 🙂 joshua nın kariyeri, özellikle eski efsanelere hatta çok eskiye gitmeye lüzum yok yakın zamandaki lennox lewis e göre çok çok zayıf. hatta… Devamını oku »

FOREMAN
FOREMAN
5 yıl önce

Peki dostum şuan povetkin yada klickodan daha tehlikeli kim vardı genç jashuaya tehlike çıkartabilecek?Hayır yani 40 lik povetkin kilickodan iyi genç bir rakip mi vardı da jashua kaçtı benim haberim yok.

Left Hook nd Ko
Left Hook nd Ko
5 yıl önce
Reply to  FOREMAN

Bak en kötü ihtimali söylüyorum fury veya wilderla maç yapana kadar en azından parker veya whyte rövanşı yapabilirlerdi. En azından yenilme şansı daha yüksek. Bu kadar garantisi olan maçlar değiller. Ben hala joshua parker maçından hiç tatmin olmadan çıktım parker ne zaman yakın dövüşe girse hakem direk ayırdı nerede görülmüş yakından dövüşmenin ayrıldığı hakem sadece joshuanın üstün çıkacağı distansta dövüştürdü… Devamını oku »

Rustin
Rustin
5 yıl önce

Wilder, Ortiz’i yendiğinde sevinememiştim. Şimdi sırada Joshua var, ve büyük ihtimalle Joshua alır. Çünkü maça çok az kaldı (eğer olursa). Ortiz aklımda hep hüzünlü kalacaksın diye korkuyorum.

Gary O’Sullivan
Gary O’Sullivan
5 yıl önce

Herkes Joshua maçında vurgun yapmanın peşinde. Joshua’yı pek sevmem ama rakip seçtiğini ya da rakiplere az para önereyim nasıl olsa kabul etmezler, ben de maçtan yırtarım diye düşündüğünü sanmıyorum. Önerdiği rakamı kabul edip kazanın, rövanşta parayı çuvalla götürürsünüz. Reddeden adamlar için 5 milyon dolar bence çok büyük para.

Chinomaidana02
Chinomaidana02
5 yıl önce

aga izmir ve istanbulda yaşayan varmı orda bira fıyatları ne kadar

Antiwilder
Antiwilder
5 yıl önce
Reply to  Chinomaidana02

izmir icin duzgun publarda yerli 50cl sise 18-20. yabanci fici 25 civari
kalite dustukce 15-18 bandinda icersin yere,lokasyona gore.

AgnusDei
AgnusDei
5 yıl önce

Bu kadar kısıtlı bir sürede yaşlanmış ve yenilgisizliği bozulmuş bir ortiz’in joshua’yı yenmesi mümkün değil. Şu kısıtlı sürede antreman eksikliği bu denli fazla olacakken joshua ile maça çıkmamalı. 5- 10 milyon dolara kariyerini satacaksa çıksın. ancak kazanmak için çıkacaksa çıkmasın. joshua cephesi ortiz’i kendileri için en tehlikesiz zamanlamada yakalamışlar. açıkçası böyle bir maçı şu an istemiyorum. ortiz’e wilder’la maç yapmadan… Devamını oku »

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce
Reply to  AgnusDei

açıkçası ortiz in yaşlanmaya başladığı wilder maçında belli oldu. tam olması gerektiği gibi dövüştüğü halde(kendisini fazla yormadan) kondisyonu ona 8 raund yetti. wilder 7. raundda çok fazla dayak yediği için 8. raundu resmen grogi geçirmişti. ortiz bunu görmesine, bilmesine rağmen pek bir şey yapamadı. tıpkı karşısında bitik joshua dururken elleri armut toplayan wlad gibiydi. yani bu saatten sonra ortiz den… Devamını oku »

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  AgnusDei

agnusum hosgeldin baskan, yorum super tesbitler barindiriyor +1903

veznedar
veznedar
5 yıl önce

Joshua nın Millerden sonra karşılaşacağı en iyi rakip.Hazır yaşlandı ve çaptan düştü teklif miktarını biraz artırması için Hearn in harcayacağı para hasılatta misli ile geri alınır. Ortiz açısından bakarsak Wilder maçı ile ileri taşıdığı popülaritesini tavan yaptıracak bir maç.En kötüsünü düşünse ve çok ağır bir mağlubiyet alsa bile iyi bir emeklilik ikramiyesi almış olacak en azından.

doctor1984
doctor1984
5 yıl önce

Joshua fazla zorlanmaz. Nakavtla kazanır. Ortizi severim. Gider ayak 5-10 milyon dolar kazansın isterim

GGG
GGG
5 yıl önce

Bir bakıyorsunuz bizim bu şişko Ruiz Caşhuva’yı nakavtlıyor. Olay olur olay 😀

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  GGG

ggg gulum. bak olabilir olmaz deme, ruiz ve kownacki yarzi boksorler tehlikelidir ve suprizleri genelde o tarz boksorler yapar. yalniz joshua ring iq sunu ve savunmasini gelistirdi ve bu ihtimal su an dusuk, wilder gibi patlayici gucu yuksek ve yakaladigi an indiren biri nakavtlar joshuayi. zaten wilder joshua macini populerlikleri ve yenilgisizlikleri kadar bu belirsizlik ihtimali ve ikisinin dev cussesi… Devamını oku »

GGG
GGG
5 yıl önce

Abi Ruiz’in ecel terleri döktürdğü Parker, Caşhuva’yla 12 raund başa baş dövüştü. Bence de şişko Ruiz Caşhuva’ya karşı birşeyler yapabilir. Wilder Caşhuva maçı da çok uzadı. Bir an önce yapsalar da şu maçı kurtulsak. Ama heralde izleyemeyebilirim. Mikey Garcia Errol Spence maçında bile elim ayağım titreyerek izliyordum. GGG Canelo maçlarını nasıl izlediğimi ben de anlamadım. Joshua Wilder maçında kalpten gitmezsek… Devamını oku »

Willie Pep
Willie Pep
5 yıl önce

Caşua Milf seviyor anladık tamam 😀

Tiger Tyson
Tiger Tyson
5 yıl önce
Reply to  Willie Pep

Güldürdün kardesim

Conan
Conan
5 yıl önce
Reply to  Willie Pep

MILF hiç sevilmez mi hey hey deli misin sen? 🙂

Antiwilder
Antiwilder
5 yıl önce

gecen sene yazmistim camaguey (ortizin dogdugu yer) il saglik mudurlugu kayitlarina gore ortiz 45 yasinda.ayrica ilkokul arkadasina ulasmislar roportaji vardi adam 46 yasindaymis. bunu tum dunya biliyor zaten. ortizin fit hali jennigs maciydi o mac sonrasi karsilassa wilderi nakavt ederdi zaten..calismayi sevmeyen bi boksor okarak iptal edlen wilder maci onceside hayatinin en iyi kampini yapmis ve cok iyi hazirlanmisti ama… Devamını oku »

Prorsum
Prorsum
5 yıl önce

Anladığım kadarıyla regis prograis sitede çok seviliyor aslında ben de beğeniyorum ama josh taylor’ı geçebilicek mi? ben o kadar emin değilim hatta bence maçın favorisi %55’e %45 josh taylor, prograis 30 yaşında ve hala beklenen patlamayı yapmaya çalışıyor, josh taylor ise yaşı genç, gelecek vaad eden ve son derece de sert bir boksör evet prograis gibi kıvrak değil ama bu… Devamını oku »

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce
Reply to  Prorsum

taylor benimde çok beğendiğim bir boksör. yeterince sert, agresif bir boksörle dövüşmediği için progrias maçını tam olarak kestiremiyorum. aynı şekilde prograis de yeterince sert bir boksörle dövüşmedi. relikh, baranchyk kadar iyi bir test boksörü olmasa da iyi bir rakip. kısaca bu eşleşme de kimin kazanacağına dair tahminlerimizi taylor-baranchyk, prograis-relikh maçlarından sonra söylememiz daha doğru olur. yani sitedekilerin şuan yaptığı gibi… Devamını oku »

Prorsum
Prorsum
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Ben josh taylor’ı pek sevmem sadece şimdiye kadar bana nasıl bir resim çizdiler o’nu anlattım, o resimde de prograis’i flanagan maçında çok başarılı bulmadım ama diğer yandan taylor ohara davies gibi bir boksörü ko yaptı ki davies flanagandan çok çok üst düzey bir boksör ben aslında ikisini de öyle aman aman tutmam tabii şimdilik yarın bir gün gönlümüz birine kayar… Devamını oku »

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce
Reply to  Prorsum

bak bu konuda asla katılmıyorum 🙂 ohara davies kesinlikle flanagan ın çapında bir boksör değil bence. flanagan ı maurico hooker maçında izlediysen beğenmemen normal. sakatlık yaşadığı için 1 seneden uzun bir süre maça çıkmamıştı. ciddi şekilde formsuzdu yani. üstelik o maça 1 siklet yukarıda çıktı. yani daha siklete alışmadan, o formsuz haliyle böyle bir maça çıktığı için çok kötüydü. önceki… Devamını oku »

Prorsum
Prorsum
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Ben flanagan’ı hooker maçında değil prograis maçında ve ispanyol bir boksör karşısında izledim hiç beğenmedim tam bir britanya boksörü liam smith’in ufak versiyonu ohara davies ile maç yapsalar kazanma şans’ı sıfır…
Jack catterel’ı da çok beğenirim son 4 maçını izledim seninle aynı boks zevklerimiz yokmuş ahmet

Tyson Fury
Tyson Fury
5 yıl önce

Herkese hayırlı cumlar öncelikle
maça 1 ay kalmış Ortiz kactı nasıl bir cümledir 1 ayda nasıl böyle bir maca hazırlanabilir bir boksör bu tamamen aj’yi yükseltmek için yapılmış bir hareket bak Ortiz kactı demeye getiriyorlar bu işi aj gerçekten korkusuz bir boksör ama şu ayak oyunları tamamen hörn p.. den cıkıyor

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Tyson Fury

+1903 gulum, ortiz kacti demek cok yanlis, ortiz kacacak en son isimlerden, ha zamanlama olarak uygun olmadigi gercek ve buyuzden bu maci istemiyor olabilir, oyleyse joshuanin bir sonraki maci icin sozlesme yapsinlar. sahsen ben ortiz joshua maci izlameyi isterim, cunku wilder joshua fury uclusunden sonra en iyi isim ortiz, ha joshua da elestirilmez bu konuda, agir sikletin durumu bu ve… Devamını oku »

Bankaci
Bankaci
5 yıl önce

Bu maç 2015-16 yılında olsaydı, tadından yenmezdi.Bence ortizin en iyi olduğu zamanlar bu aralardı. Ortiz artık yaşlandı ve son maçında pek beğenmedim, yumuşamış gibi geldi bana… O eski king kong halleri kalmadı, normaldir adam 40 yaşında çünkü… Ortiz kondüsyon sorunu yaşayan bir boksördü zaten artık iyice çeker bu sıkıntıyı, wilder maçında 7.rauntta hadi bilemedin 8.rauntta nakavt etmesi gerekiyordu ama pili… Devamını oku »

Conan
Conan
5 yıl önce

bilgehan sosyal medyadan paylaşmış:

Canelo ve Wilder maçları canlı olarak Dmax’te.

Conan
Conan
5 yıl önce
Reply to  Conan

Sayın B.Demir bu maçları canlı yayınlayacaksınız. Çok güzel.

Ama maçları tek başınıza anlatmayın. Birol Topuz’la anlatın.

Chinomaidana02
Chinomaidana02
5 yıl önce
Reply to  Conan

yok ya bilgehan abi tek yetiyo yanındakiler çok konuşuyor

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce
Reply to  Chinomaidana02

birol topuz çok yerinde konuşan, tecrübeli, bilgili bir ustadır. adem kılıççı ya benzemez.

Chinomaidana02
Chinomaidana02
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

birol abi yine iyi diğerleri fena kafa açıyo

GGG
GGG
5 yıl önce
Reply to  Conan

Hiç anlatmasa daha iyi, sadece yayınlasın. Gerçi onu da başaramıyor. Aylarca beklediğimiz Mikey Erol maçını onun yüzünden izleyemedik

Tuaman
Tuaman
5 yıl önce
Reply to  Conan

Allah beee. Yav şu an izlemesi canelo kadar zevkli bir adam yok.

The Greatest of All Time
The Greatest of All Time
5 yıl önce
Reply to  Conan

Güzel haber ustam. Canelo da Wilder da izlenesi adamlar.

cüneyt aydın
cüneyt aydın
5 yıl önce

.

Chinomaidana02
Chinomaidana02
5 yıl önce

deneme

DAĞISTAN turan74
DAĞISTAN turan74
5 yıl önce

sayfa yine yutmaya başladı yorumları :
Yarın dubois beyefendinin maçını bakalım nasıl seyredebiliriz.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce

4-5 yorumum b.k yoluna gitti abi sorma

DAĞISTAN turan74
DAĞISTAN turan74
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

sayfadaki yorum sayısı 120 nin üstünde sapıtmaya başlıyor en iyisi yorum sayısı az olan sayfadan devam etmek.
Bu arada strike.nu duboismaçını verecek yarın akşam 10 da
Şimdide maç var middleweight 6 round ona bakıyom

DAĞISTAN turan74
DAĞISTAN turan74
5 yıl önce

Bu ingilizler hiç boş durmaz 🙂

comment image

safkan
safkan
5 yıl önce

Site yine kepenk indirmiş.

Başa dön tuşu
155
0
Would love your thoughts, please comment.x

Reklam Engelleyici Algılandı

Lütfen reklam engelleyiciyi devre dışı bırakarak bizi desteklemeyi düşünün
Zetyazilim Zetyazılım Tarafından Hazırlanmıştır.