Boks

Joshua’yı Ti’ye Alan Tyson Fury’e Türk Partner

Erkan Teper ve Tyson Fury

15 Haziran’da Tom Schwarz ile ABD’de karşı karşıya gelecek İrlanda kökenli eski dünya şampiyonu Tyson Fury (27-0-0, 19 KO) ağır sıklet partnerlerinden biri olarak çok tanıdık bir ismi tercih etti. Antrenman maçlarından birini Erkan Teper ile yapacak olan Tyson Fury Schwarz’ın takım arkadaşını seçmesi dikkatlerden kaçmadı.

Erkan Teper (19-3-0, 12KO) daha önce İngiliz David Price’ı nakavt ederek EBU Avrupa şampiyonu olmuştu.

Bu arada Tyson Fury Joshua’nın yeni rakibi Andy Ruiz Jr’ı makaraya alan bir paylaşım yaptı. Paylaşımında Andy Ruiz bakın ne halde! Maçı bununla yapacak açıklaması boks dünyasına bomba gibi düştü.

0 0 votes
Article Rating

Fight Club

Fightclub, Türkiye'nin En büyük dövüş sporları sitesi

İlgili Makaleler

Abone ol
Bildir
116 Yorum
En Eskiler
En Yeniler En Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments
DAĞISTAN turan74
DAĞISTAN turan74
5 yıl önce

Tyson fury tepki göstermekte haklı ama kendi rakibi tepki almasaydı gene sefer seferi olacaktı.

FOREMAN
FOREMAN
5 yıl önce

Turan abi Neden hakliymis furi,miller dopingli çıktı,ortize yöneldiler ortiz cephesi kabul etmeyince,Ortizden sonra en güçlü rakip ruiz var gitti ona yöneldi.Su adamı rakip konusunda eleştirenlere gülüyorum.

DAĞISTAN turan74
DAĞISTAN turan74
5 yıl önce
Reply to  FOREMAN

Eleştiren bizim sitedekiler değil Enescim Tyson fury .
Millerin oyundan çekilmesi Joshuanın ilk 5 in hatta ilk 10 un altında boksörlere yöneltmesi ruiz 12.sırada .
olay şu Fury ruizi adam yerine koymuyor zaten
İşin komik yani tom shwarz 3 yıldızlık boksör ruiz 4 yıldız
Hayır koyduğu resimde şişman izci kampına giden çocuk şimdi yine şişman .
Kendiside şişmandı bir zamanlar

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
5 yıl önce
Reply to  FOREMAN

Rakip seçimi konusunda sitede kim eleştiri yaptı bende merak ediyorum…

Gennady Mustafa
Gennady Mustafa
5 yıl önce

Arada çıkıyo 3-5 yaşlıları dövüyo diyen arkadaşlar. Bence joshua işini hakkıyla yapıyo bahane bulunacak bir şey yok.

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
5 yıl önce

Kesinlikle mustafam katılıyorum …

FOREMAN
FOREMAN
5 yıl önce

Yakup abi, jashua milleri seçiyor ortizle neden yapmadı miller gibi kalasi buldu free win alacak diyorlar sonra ortizle anlaşma mevzusu geçiyor ortiz 40 yaşında 1 ayda maça mi hazırlanabilir diyorlar genç bir rakip seçmiyor hep yaşlı diyorlar sonra bu adam Andy ruizle anlaşıyor bu seferde Ortizden kaçtı oluyor.Sitede yazanlar var bu şekilde yok Ortizden kaçıyor ,jashua hep 40 yaş üstü… Devamını oku »

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
5 yıl önce
Reply to  FOREMAN

Enesim boşver abicim sen onları mustafanın dediği gibi toplasan 3 kişi felan varsa vardır o sekilde söyleyen… adam çıkıp yaşlı maşlı rakip ayırt etmeden maç yapıyormu yapıyor o zaman eleştiri yapmak gereksiz olur, zaten günümüz ağır sıkletinde kaç tane genç olupta joshua ya tehlike arzedecek adam varda joshua ya rakip seçiyor diye eleştiri yapalım…

FOREMAN
FOREMAN
5 yıl önce

Eyvallah Yakub abi cansın doğru dedin.

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
5 yıl önce
Reply to  FOREMAN

Sende enesim kral kardeşim benim

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  FOREMAN

gulum bunlar realite ama joshuanin kabahati degil, napsin adam kendine rakiomi yetistirsin, bizim milletin agzina dusmeye gor, ayni durum wilder icinde gecerli, adam ortizle fury le yapti halen elestiriyolar, simdi brezaleyle ile yapacak, napsin bu adamlar, kendine rakip yetistirecek halleri yok, birbirleriyle yapmadiklari surece sikletin en iyileriyle yapiyolar, en iyiler yasliysa ya da wilder joshua duzeyinde degilse buyuzden elestirmek haksizlik… Devamını oku »

FOREMAN
FOREMAN
5 yıl önce

Aynen halil abi şu wilder-jashua maçı olsa da kimin daha iyi olduğunu gorsekde site bir rahat nefes alsa :))

Del Patrone
Del Patrone
5 yıl önce

insanların tipiyle dalga geçen, başarılı olan adamı çekemeyen pezevenk karakterli bir adammış demek ki. hayır ruiz’e neden sallıyorsun üstelik?adamlar sessiz sedasız kariyerine devam eden insanlar. joshua sana ne yaptı da en başından beri adama sallayıp duruyorsun anlayamıyorum. ama doğru tabii, meyve veren ağaç taşlanırmış. eminem’in bir sözü var; “düşmanların var mı? güzel. bu hayatta bir şeyler başardığının göstergesidir.” adam bileğinin… Devamını oku »

Conan
Conan
5 yıl önce
Reply to  Del Patrone

ona bakarsan bu sitede Wilder’ın daha fazla düşmanı var. demek ki Wilder da doğru yolda.

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
5 yıl önce
Reply to  Conan

Sitenin yüzde 90 ı wilderdan haz almıyor harbiden 🙂 ama wilder adamlık olarakta güzel işler yapıyor müsrif yaşantısının ardında hayır islerindede üzerine düşeni yapıyor bunuda görmemek olmaz

Gennady Mustafa
Gennady Mustafa
5 yıl önce

Wilder efendi boks dünyasının şu an için en cool adamı diyebilirim adamın tavlayamadığı kız yoktur. Çok sıcakkanlı yakışıklı bir boksördür bana göre. hatta joshua wildere bu yönüyle özeniyodur da joshua 14 şubat sevgililer gününü annesiyle geçirmişti :d. Çoğu boksör wilderin bu yönüne özeniyodur ama herif çok saçma işler yapıyo. İnsan öldürmek istemesi, maskotu indirmesi, en iyim ayakları, mike tysonı olan… Devamını oku »

Conan
Conan
5 yıl önce

Mustafa Wilder o sözleri tamamen ilgiyi çekebilmek, maçtaki ratingi arttırmak için söylüyor. Ne kadar çok sivri söz edersen, o kadar çok rating toplarsın. Boksun acı gerçeği bu maalesef. Yoksa ben Wilder’ın merhametsiz bir insan olduğunu asla düşünmüyorum.

Prorsum
Prorsum
5 yıl önce
Reply to  Conan

%100 katılıyorum boksörler kendi reklamlarını yapan insanlar…
Hurd, julian willams maçını satmak için habire storylerinde bilet satmaya çalışıyor bzksksk yani wilder da kendince birşeyler yapmaya çalışıyor

Del Patrone
Del Patrone
5 yıl önce
Reply to  Conan

boksta zaten yanlış yol gibi bir şey söz konusu değil ki. herkes kendi kariyerini şekillendiriyor. o yüzden kimse ne wilder’a, ne joshua’ya, ne de bir başka bir boksöre laf çarpıtamaz etik olarak. isteyen istediği adamla dövüşür bunlar tamamen strateji işleri. benim sinir olduğum nokta sebepsiz yere bir adama laf atılması sadece. ben buna ayar oluyorum. mesela bu laf wilder’a da… Devamını oku »

Conan
Conan
5 yıl önce
Reply to  Del Patrone

Joshua aslında edi hörn denen zibidi yüzünden sevilmiyor. Edi hörn’ü bırakıp başka promotörle anlaşsa, sevenleri artar.

Del Patrone
Del Patrone
5 yıl önce
Reply to  Conan

mantıklı doğru diyorsun.

FOREMAN
FOREMAN
5 yıl önce
Reply to  Conan

Edi horn’u bıraksın diyorsunda jashuayi İngiltere’de kısa sürede popüler yapanda edi horndur.Onun ekmeğini yiyor şuan.Hatta iddia ediyorum wilderin promotoru eddie horn olsaydı şuan olmuş olduğu populerlikden kat ve kat daha fazla olurdu.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  FOREMAN

gulum tamam taninmasinda cok faydasi oldu(tabi parayi hirn goturdu) ama bugunde nefret edilmesine sebep oluyo, bi salsin cocugu amk

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce
Reply to  Del Patrone

o zaman muhammed ali de pezevenk karakterli. yahu kardeşim bu trash talk. fury nin rakiplerini psikolojik olarak kontrol altında tutma yöntemlerinden biri sadece. pezevenk karakterli bir adam wilder maçından kazandığı onca parayı evsiz, fakir insana bağışlar mı? fury de pezevenk karakterliyse yeryüzünde iyi adam kalmaz 🙂 kaç yıldır adamın yaptıklarını görüyorsunuz bu adamın kişiliğine, nasıl davrandığına hala alışamadınız mı? 🙂… Devamını oku »

Del Patrone
Del Patrone
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

ya bana gelip de fury denen hıyarı savunmayın abi. adamın beş para etmez bir spor ahlakı var bunu hepiniz biliyorsunuz. ahlaklı bir sporcu olmak başka, iyi bir insan olmak başkadır. evsizlere yaptığı yardım son derece kral bir hareket bunu kimse yapmaz, ama bir golovkin gibi efendi olmak var, bir de bu it gibi andaval olmak var. yukarıda da yazmıştım, aynı… Devamını oku »

King
King
5 yıl önce
Reply to  Del Patrone

Adama it demişsin pezevenk demişsin iyi hoş fury babamın oğlu değilde garip yanı.ahlakdan bahsediyorsunuz Atatürk’ün sözünü örnek gosteriyorsunuz adam kimseyi oldureyim dememiş kimsenin karısına laf atmamış.amir khan karısını lekelediginde jashua ben milflerden hoşlanıyorum diyordu.bu muhabbetleri yapan adamlar için adam bir foto paylaştı diye bence bu kadar canını sıkma dostum.ayrica sen jashuacisin daha iyi bilirsin.jashua fury 200 kiloyken demiyormuydu hadi şişko… Devamını oku »

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce
Reply to  King

fury melek gibi adam melek 🙂 dengesizlikleri, abuk subuk tavırları var belki ama özünde çok iyi kalpli bir insan. eminim.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

ahmedim kurdum fureyden olsa olsa deli melek olur, Allahin pisikolocik delisi :))

Del Patrone
Del Patrone
5 yıl önce
Reply to  King

bir insanın tipiyle dalga geçmek itliktir, şerefsizliktir. fury’nin yaptığı şey ruiz’in tipi ile dalga geçip joshua’ya gönderme yapması. bu bildiğin şerefsizliktir. joshua fury’e 200 kilo iken “şişko piç zayıfla hadi” dediğinde tüm olayların joshua’nın başlattığını söylemişsin ama bu çok yanlış. joshua bunu geçen sene dedi. ama fury joshua ile 2 3 senedir uğraşıyor.hatta belki de daha fazla. o yüzden bunu… Devamını oku »

Prorsum
Prorsum
5 yıl önce
Reply to  Del Patrone

.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce
Reply to  Del Patrone

muhammed ali nin goril dediği joe frazier belgesel de parkinson hastası olduğundan muhammed ali için ağlamıştı. böyle şeylere çok kafanı takıyorsun. bu adamlar rakiplerini yenmek için sadece fiziksel boksu kullanmıyor. aynı zamanda rakiplerine psikolojik olarak üstünlük kurmaya çalışıyorlar. boks gibi sert, mücadeleci bir sporda makul bi davranış. zaten boksörlerde bunu normal karşılıyorlar. maçtan sonra kendisine etmedik laflar atan adama sevgiyle… Devamını oku »

Del Patrone
Del Patrone
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

ağır sikletteki en yetenekli boksör kesinlikle fury’dir. zaten joshua’ya uyuz olmasının sebebi de bu. kendisi joshua’dan daha yetenekli olmasına rağmen, kemerleri kendi salaklığı yüzünden joshua’ya kaptırmasına kızıyor aslında o. aslında o joshua’dan değil, 2015’deki kendisinden nefret ediyor. aradaki ince çizgileri kaçırdığınızı düşünüyorum. fury’nin bu yaptığı şeyin trash talk yapmak için yaptığını değil, kıskançlığını bastırmak için yaptığını düşünüyorum. bu arada söylediklerim… Devamını oku »

Willie Pep
Willie Pep
5 yıl önce
Reply to  Del Patrone

Dostum Ahmete katılıyorum Furynin yaptığı sevimli kalır Alinin yaptıkları yanında. Ali frozieri Gorile benzetiyordu. hatta bir röportajına goril oyuncağı ile çıkmıştı biraz ağırdı bence ama yadırgamıyorum. Aliyi kötülemek için yazmadım, bu tür şeyler piyasayı canlı tutar.

Willie Pep
Willie Pep
5 yıl önce
Reply to  Del Patrone

Kısacası adamlar birbirlerine laf atarak gündem oluyorlar, milyon dolar kazandıktan sonra hiçbirinin umrunda değil kim ne demiş. Senin benim gibi gariban adamlar anca lafını yapıyoruz bunun, aslına bakarsan asıl trash talk yapan biziz dostum.

King
King
5 yıl önce
Reply to  Willie Pep

Kesinlikle dostum.biz burda boş muhabbet yapıyoruz.onlarda çok doğal bunlar.eminim bizim kadar dert etmemişlerdir.adamlar piyasa yapıyor.benimde sevdiğim boksörler var bu normal ama hiç biri babamın oğlu değil o ona bunu demiş bu buna bunu demiş umrumda değil.

Conan
Conan
5 yıl önce

yiğidi öldür hakkını yeme demişler.

bu puşt Fury trash talking ve taşşak geçme konusunda bir numara. ulan Ruiz’e benzeyen bu tiplemeyi nerden buldun? ikizi olsa bu kadar benzemez 😀 😀

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
5 yıl önce
Reply to  Conan

😀

FOREMAN
FOREMAN
5 yıl önce
Reply to  Conan

McGregor ile fury aynı siklette boksör olup maç yapsaydilar basın toplantıları nasıl geçerdi acaba :))

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  FOREMAN

bakirkoy ruh ve sinir hastaliklarindan bir kogus gibi olurdu basin toplantisi :()

Prorsum
Prorsum
5 yıl önce
Reply to  FOREMAN

Ohaa lan valla bu’nu görmeden yaptım yorumu bsksksk

Marvin
Marvin
5 yıl önce
Reply to  FOREMAN

abi fury le shannon basın toplantısı efsooo olurdu

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Marvin

iki deli :))

Prorsum
Prorsum
5 yıl önce

Fury başka biri olsa ve joshua tyson fury ile maç yapsa yine bir kulp bulurdu, yani fury’nin olayı bu ve bence aktif 1 no’lu boksör hem de trash talk konusunda 1 no adamı it’in götünü götüne sokmak’ta üstüne yok boksta fury mma da conor’la karşılaştığınızı düşünsenize…

Allah muhafaza…

FOREMAN
FOREMAN
5 yıl önce
Reply to  Prorsum

Agirsiklet boksörü olsam yuzyuzelerde karsilasacagim son isim fury ilk isim jashua olurdu.Fury ve McGregor resmen trash talkin krallari.

Bankaci
Bankaci
5 yıl önce

Daha önce yazmıştım sonra takip edemedim (Wilder, Fury nin sokağından bir daha geçmez diye)…hakikaten ne oldu rövanş maçına, Fury nin 1 ekstre maç yapma isteği olabilir ve bu normaldir. Wilderın 2019 yılı takvimi dolmuş herhalde…Fury yok. Normalde olması gereken araya 1 maç sıkıştırıp iki boksörün ekim-kasım gibi rövanşa çıkması, nerede tabii ki ingiltere’de…gerekirdi. adil olanı da buydu. Peki bu maç… Devamını oku »

Bankaci
Bankaci
5 yıl önce
Reply to  Bankaci

Rövanş nasıl cepte ve cepteyse nerede olacak.rovans işi bu sene zor gibi…

King
King
5 yıl önce
Reply to  Bankaci

Rövanş olur mu emin değilim ama ikisinden birine yazık olurdu bu kesin.adamlar öyle yada böyle cesaret gösterip maça çıktı.ve beraberlik çıktı.simdi iki testiden birini kırıp neden jashuanin rakibi 2 iken 1 e düşüp ekmeğine yağ sursunler ki.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  King

+1903 king gulum

Bankaci
Bankaci
5 yıl önce

Birde en değerli kemer olayı var. Kemeri değerli kılan –kısmen- evet tarihidir geçmişidir. O geçmişi oluşturan Alinin tyson foreman frazierın holyfield vs. taşıdığı bu kemerin değeri daha çok boksöründen ötürüdür. Wilder tam tersine kemerin bıraktığı tarihi mirası ve o mirasın oluşumuna katkıda bulunan boksörlerin değerlerini tüketiyor. Kısacası hazır baba mirasını yiyen evlatlar gibi… O yüzden kimsenin çıkıp Wbc en değerli… Devamını oku »

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
5 yıl önce
Reply to  Bankaci

Bundan sonra Senden izin almadan asla öyle bi hata yapmayız dostum …
Ben öyle düşünüyodum o yüzden kendi adıma cevap vermek istedim

uguraraslar
uguraraslar
5 yıl önce

Bende wilderin rakip seçiminde çok stratejik davrandıgını düşünüyorum.fury maçınıda yapmamak icin herşeyi yapacaktır bence.
Jashua wilder maçıysa zor gözüküyor.
Hurnün bence gizli planı whytı wilderin karşısına çıkartmak.
Wahyt jashua dedikoduları bir oyunun parçası gibi geliyor bana,tamamen göstermelik.
Hurn bence wahytın wildere yenecegini düsünüyor whyt jashua rövanşınıda ancak ozaman hapacak.

uguraraslar
uguraraslar
5 yıl önce

Joe joyse alexander ustinov 18 mayıs

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  uguraraslar

ugurum joyce son macindan sonra ustinov alir diyorum

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
5 yıl önce

Kalastinov alamaz abi fena nakavt olur joyce a

Tuaman
Tuaman
5 yıl önce

Halil abi yakup abime katılıyorum. Ayrıca joyce son maçında çok kötü değildi. Bence ustinovu yener.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Tuaman

gulum ben joyce tan acayip sogudum, belki ondan dolayi abartiyorumdur

DAĞISTAN turan74
DAĞISTAN turan74
5 yıl önce

Michael hunter çok güzel nakavtlamıştı Ustinovu çok güzel bir maçtı .Hunterin boks sitili çok güzel saldırgan tam görmek istediğimiz türde

uguraraslar
uguraraslar
5 yıl önce

Üstat ustinovun kimseyi yenecek hali yokki joyce yi yensin:)joe joyce hep yaşli rakipler seçiyor formdan düşmüş adamları tercih ediyor.
Bu maçı joyce alır maximum 3 4 raund dayanabilir ustinov joycenin baskısına hatta okadar bile dayanamaz bence.

GGG
GGG
5 yıl önce

Caşhuva papucu yarım çık dışarıya oynayalım 😀
Klitschko maçından sonra Fury 200 kiloyken Fury nerdesin diye bağırmak kolay. Şimdi sen nerdesin ey Caşhuva

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  GGG

ey cey, ey cey, ver ar yu :)) ne manyak adam bu furey ya

DAĞISTAN turan74
DAĞISTAN turan74
5 yıl önce

Halilim bizim maç bekleme tarihi 1 sene daha attı gibi duruyor 🙁

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce

2020 de yapsalar opup basimiza koyalim. bende cok takmiyom artik turanim. parayi goturen onlar birde keyiflerini sartlarini bekliyoruz, paraydi, yerdi hakemdi,rovans sartiydi cartiydi curtuydu, boyle seymi olur ya 90 larda kiler nasil yapiyomus? sahsen 90 lari gormusum izlemisim diye sansli adlediyorum kendimi turanim ya.demek tyson holyfield falan bunlar gibi cakal degilmis

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce

dostum gunumuzdekilerin en buyuk vasfi zaten yenilgisizlikleri, kendilerine para getiren bu, oyuzden yani, wilder veya joshua ilk yrnilgiden sonra para etmemeye baslar, bunu biliyo ikiside, en cokta josjuaya yatirim yapan horn boynuzlusu biliyor. wilder ve joshua ikisinden yenilgisizligi alin, boks adina hic bisey vaad etmeyen vasat iki boksor kalir, hele ki 90 larin siir gibi boks yapan gercek boksorlerine gore.… Devamını oku »

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce

dostum joshuayi bilmemde wilderin cok ayri bir aurasi var serefsizin ama bence ikiside 90 larda audley harrisondan bir tik oteye gidebilirlerdi bu boks yetenekleriyle. fazlasi olmazdi bence, tabi 90 lara gore konusuyorum. bugun icin rakipsiz olduklarini, tek rakiplerinin birbirleri olduklarini ispatladilar. aslinda elestiriyoruz ama wilder ve joshua olmasa daha kotu bir agirsiklet izlicektik bugun. tek kizdigim nokta parayi, sartlari carti… Devamını oku »

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce

dostum.efe ajagbadan yana acayip umutluyum bak mutlaka takibe ala ajagbayi, ben 1 yildir diyordum kimseye dikkate almiyor,

fightman
fightman
5 yıl önce

hörn de zerre kadar beyin varsa. whyte wilder maçından önce joshua wilder macını ayarlar. eger whyte wilderi yenerse ki bence yenebilir.olası joshua whyte macından alacagı para joshua wilder macının yarısı bile etmez

FOREMAN
FOREMAN
5 yıl önce
Reply to  fightman

Hocam wilder-jashua maçı olacak 2 tarafta uzatıyor maçı ki o kadar çok para alsınlar.Direk jashua wilder maçı rekabetj azaltir,böyle birbirlerine laf ata ata gündem yaratarak normal maçlarda da iyi para kazanıyorlar ben bu maçın 2020 de olacağını düşünüyorum.Wilderin yaşı geçmeden anlaşırlar artık.

DAĞISTAN turan74
DAĞISTAN turan74
5 yıl önce
Reply to  FOREMAN

Düşünme kardeşim kötü haber geldi Shelly finkelden 2020 de hayal inşallah söylenti olarak kalır bu haber

Ayrıca uzatan taraf kim şimdiden belli

Last edited 2 yıl önce by Fight Club
safkan
safkan
5 yıl önce

Benim anlamadığım ruiz jr. Bob arumun boksörü(ydü) ve Fury daha yeni Abd maçları için Arumla imzaladı. Bana göre ruiz millerdan daha klas boksör ama çok fazla fiziksel dezavantajı var,sadece kısa ve şişko değil kol,bacak kısa gövde büyük. Ruizin nakavt olmadan maçı tamamlası bile başarıdır. Ha joshuada ruizi nakavt edecem diye pilini tüketebilir, pove grokiyken yüzü açık joshuanın önünde durmuştu, ruiz… Devamını oku »

DAĞISTAN turan74
DAĞISTAN turan74
5 yıl önce

Vay arkadaş haber doğruymuş joshua -wilder maçının 2020den sonraya bırakılmasına Joshua tarafı tepkili

Rustin kardeşim sorunun cevabı geldi

Last edited 2 yıl önce by Fight Club
uguraraslar
uguraraslar
5 yıl önce

100 milyon dolar reddedilebiliyorsa ben bu maçın artık zor olacagını düsunüyorum.

DAĞISTAN turan74
DAĞISTAN turan74
5 yıl önce
Reply to  uguraraslar

Dostum haber röportajına bakılırsa Shelly finkelin niyeti iyi değil Furyle 2020 de maç ancak olur diyor.
2019 u brezela ve ortiz yada kownackiye ayırmışlar.
2020 de fury ile maç olur demiş

FOREMAN
FOREMAN
5 yıl önce

Jashua maçını emeklilik maçı olarak bakıyorlar o maça kadar ne kadar para koparirsak kar gözüyle bakıyor wilder cephesi.

uguraraslar
uguraraslar
5 yıl önce

Fury wilderde zor olur.

Rustin
Rustin
5 yıl önce

Hocam ben ne sormuştum? Özür dileyerek, unuttum.

DAĞISTAN turan74
DAĞISTAN turan74
5 yıl önce
Reply to  Rustin

.Estağfurullah dostum konumuz wilder ve joshua idi her biri 2 şer kez maç yapmalıydı demiştik fakat daha maçların yapılmasını bırak wilder tarafından (shelly finkel demiş)2020 nin sonuna kadar maçın olamayacağını röportajda söylemişler.
Yani bir sene daha beklemek gerekecek gibi görünüyor

Rustin
Rustin
5 yıl önce

Abi ben bu ikisini bıraktım artık. İkisi de iyi boksörler, haklarında birçok kez başka konularda atılıp, tutuldu ama en çok tepki gösterilmesi gereken konu bu. Yıllardır birbirlerine sallıyorlar, madem o kadar güveniyorsunuz kendinize promotörlerinize baskı yapın ve yapın şu maçı. Anca nakaratlı laf sokar bunlar birbirine. Bu maç olursa ve ilk indirici yumruğu kim vurursa hayatı boyunca unutamayacağı bir yumruk… Devamını oku »

DAĞISTAN turan74
DAĞISTAN turan74
5 yıl önce
Reply to  Rustin

Şöyle söyleyeyim wilderin her maçı aksiyonu bol birde allah ne verdiyse saldırması seyri çok zevkli hale getiriyor.
Kondüsyonununda iyi olması 12 round sürse bile o sağ yumurğu ne yapıp edip vurmayı başarıyor.
Joshua ilede maç olsada hem sağı hemde joshuanın aparkatını görsek ne olacak ikisinede çok güzel maç olur fakat lanet maçı 2020 sonuna bile zor görünüyor

Kojiro Hyuga
Kojiro Hyuga
5 yıl önce

beyler Fury nin antrenmanda kullandığı süngerimsi spor aletinin adını bilen var mı? https://twitter.com/bleacherreport/status/1123300160497487872?fbclid=IwAR2LQ1pvlUAKBmWNH6pYNo4EomXZBy_5f2ygx7wRhBf7xbGb7F7T5a_Cf-g

King
King
5 yıl önce
Reply to  Kojiro Hyuga

Hahaha dostum bana sorarsan direk deniz makarnasıni 2-3 eşit parçaya bolmusler 🙂

Tuaman
Tuaman
5 yıl önce
Reply to  King

Aynen deniz makarnası bizim salonda da o var aynısı 🙂

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Tuaman

vay gulum benim wilderteam in maskotu

King
King
5 yıl önce

Andy ruiz olayına kendi adıma yorum yapmak istiyorum.simdi ruiz neden tiye alındı.kotu boksör mü ? Değil(mükemmel de değil orası ayrı ).simdi yıllar önce basa baş maç çıkardığı kendinden daha uzun parker jashua maçına çıktı yadirganmadida neden ruiz yadirganiyor.bence ortalama üstü çenesi var.gozu kara sadece fiziki özelliklerinden dolayı adamı yargilayamayiz.o zaman parkerida yadirgicaktik objektif bakalım.herkesin genetik veya kendine nasıl bakarsa o… Devamını oku »

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  King

kingim gulum agzina saglik, iyi yazmissin, iyi geceler sanada

King
King
5 yıl önce

Ben ruiz-kownacki maçını seyretmeyi çok isterdim.guzel bir eleme maçı olurdu.iki r yapmayan dövüşçü iyi maç izletirdi bizlere.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce
Reply to  King

ruiz defalarca kez meydan okudu. hatta dimitrenko maçından sonra bile. ama kownacki pek yanaşmadı 🙂 şahsen joshua-ruiz maçından çok bu maçı izlemeyi yeğlerdim.

King
King
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Kesinlikle

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

ahmedim ikiside geri adim atmayan, gayet saglam ceneli ama ruiz bir tik onde gibi, bilirsin ikiside cok sevdigim boksorler ve bence zirve 3luden sonra ortiz ve bu ikisi gelir, grogian whyte bence rahat ayiklar bu ikisi. mac nolur dersen ruiz 9 roundda tko ile alir derim

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce

yani ruiz ve kownacki grogian whyte yi ayiklar demek istemistim

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

rest fostum yukari yazmistim konuyla alakali diye burayada yaziyim dedim. yalniz ruiz iceri girebilirse inan bana joshuaya cehennemi yadatabilecek bokdorlerden biri, tabi bunu ne kadar yapabilecek ya da joshua bu reach avantaji kendindeyken buna ne kadar izin verecek? bu sorularin cevabi macin sonucunu belirlicek ve bu soru mactan sonra yanit bulacak. wilder sanirim liakowch macina 107 kiloydu, cok erken brutal… Devamını oku »

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce

bencede kesinlikle ortizin sansi daha yuksekti, ha tabi yasi ne kadar etkilicekti o ayri. dostum bu islerde birinci kural her sonucun olma ihtimali vat, ikinci kural kagit ustundeki gibi olsa her mac onceden bilinir ve bu spor izlenmezdi, bir digeride surpriz sonuc zaten beklenmeyen sonuc demek, o zaman surpriz olmazdi. ben sahsen bu mac icin acayip bir surpriz kokusu aliyorum.… Devamını oku »

DAĞISTAN turan74
DAĞISTAN turan74
5 yıl önce

Halilim gel vazgeç bu sevdadan ruize bel bağlama bak rest dostumuz maçın sonunu sana söylüyor 🙂 🙂

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce

turanim tabiki macin kagit ustunde favorisi net joshua, hatta %70-30 joshua alir bu maci, ama surpriz diye birsey var ve o bu macta olacak diye his ediyorum ruiz ters gelecek, ben joshusnin bu macta ruizi uzaktan dovmek degil de risk alip yakin dovusup kirismaya girecegini dusunuyorum ve ruizin bu kirismada cok surpriz bir krose ile joshuayi nakavtlayacagini dusunuyorum. hadi itiraf… Devamını oku »

DAĞISTAN turan74
DAĞISTAN turan74
5 yıl önce

.Halilim bir de tutarsa senin kupon sende bizi amerikada wilder joshua maçı izlemeye götürürsün dimi

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce

tamamdir turanim ciksinda, mac size feda olsun, yalniz ben ruize oynucam ben kazanirsam joshua kaybedecek demektir baskan. o da wilder joshua macinin tum havasini bitirir

DAĞISTAN turan74
DAĞISTAN turan74
5 yıl önce

Dostum bitmez tüm dünya bu maçı bekliyor ey ceeeeyyy –willllderrr.
İkiside yenilse bile yine en çok hasılatı toplarlar çünkü en sert iki boksör onlar 🙂

DAĞISTAN turan74
DAĞISTAN turan74
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Rest dostum bunu görebilip yazman senin boksörlere objektif baktığının göstergesi.
Teşekkür ederim sana cidden hiç taraf tutmadan artısınıda eksisinide söylüyorsun bu şekilde yorum yapmak her okuyana haz verir bence

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce

beyler an itibariyla wilder 107 kiloya cikmis, sizce hizi azalirmi? ne dersiniz

https://www.instagram.com/p/BxAXqn-BARg/?igshid=2ipmlwytozpp

Canelo06
Canelo06
5 yıl önce

Bence bu maç için Wilderin çok hızlı olmasına gerek yok ki oda bunun farkında Breazeale yavaş bi boksör zaten bi şekilde yakalarım kendimi daha güçlü tutayım demiş olabilir ki bence bu cok mantıklı bir hareket ya da maça doğru kilosunu azaltacak da olabilir. Saygılar abi

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Canelo06

saygi benden gulum, bencede, demek ki wilderin ekibi her mac icin ozel kilo belirleyip. brezale kalasi zaten yavas ve yakalamak icin extra bir hiza gerek yok diye dusunmusler, dogruda dusunmusler

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce

rest dostum bende aynisini dusunuyorum, furyde bildigin oramgutan kollari var, reavh avantaji fury deydi, fury kilosunu verip cikmis maca ama wilderin ekibi wilderin dogal gucune guvenip sirf hiz yuklemesi icin extra kilo verdirmisti o mac icin. gerci wilderin ekibi kurnaz, kiloyu sadece bel altindan veriyo, bel ustu hemen hemen ayni kaliyor kilo versede

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce

fury nin yumruklari bence hicte bos degil dostum, nihayetinde 206cm boy 120 kiloya yakin devasa iskelete sahip bir deli bu fury, nakavt yuzdeside fena degil aslinda. ha patlayicilik anlaminda bir wilder degil ama yinede bence baya etkili vuruyor fury. burada yaniltan nokta wilder ile kiyaslamak oluyor. su anki siklete gore baya indirici bile sayilir fury

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce

ortiz whyte ya wilderi yakaladigi yumrugu vursa, groguan whytei sedyeyle alirlar ringden, ortiz zaten o 7.roundda nasil saldirdi oyle ve orada bitti zaten kondudyonu yasi dolsyisiyla, zaten orada indirebilseydi maci nakavtla kazanmis olacakti. o noktada mac dondu, ama sana sunu diyebilirim ki tam ceneden ve icerden yakaladigi o yumruk bokstaki en tehlikeli yumruklardan biridir ve inan su an kimi oyle… Devamını oku »

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce

aynen ya, su an ilk 10 siralamasi yapilsa whyte i en sona 10. siraya koyarim, zirve uculden sonra, ortiz, ruiz, kowncaki, miller gelir, bence brezalae bile whyte tan iyi yano, aslinda cok nos isim degil brezale

The Greatest of All Time
The Greatest of All Time
5 yıl önce

Aslan Wilder. Son zamanları bu kadar ağır görmemiştik hiç onu. Breazeale karşısında bir de bu şekilde denemek istiyor kendisini demek. Yakın bir zamanda gerçekleşme ihtimali düşük de olsa, olası bir Joshua maçına acaba kaç kilo çıkmalı Wilder. Breazeale karşısındaki Wilder performansı bize bu sorunun cevabını az çok verecek sanırım.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce

vay gulum hosgeldin, senin yorumlari extra begeniyorum ve genel anlsmda favorilerimiz tutuyor, selam soylerken hep seni unutuyorum gulum ya kusura bakma. wilder sanirim liakowch macina 107 kiloydu, cok erken brutal bir nakavt yapmisti, mac kisa surdugu icin bu kilonun hizina ve kondusyonunu pek kritize edemiyoruz, gerci 104-105 ciktigi maclarda gayet hizliydi ama maclari kisa surdugu icin kondusyon olayini kestiremiyoruz. en… Devamını oku »

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce

vücuduna 11 kilo eklemiş. görünüşe göre bunun çoğu da kas. yani hızının düşmemesi imkansız 🙂 üst vücudu hacimlendiğine göre aşağıdaki o cılız bacakları kendisini ileri fırlatmada yada geriye kaçırmada zorluk yaşayabilir. bir seferde bu kadar kiloya hiç gerek yoktu bence. hatta rakip breazeale olsa bile. ilk deneme olarak 102-103 kiloya çıkması iyi olurdu. hatta o kilolarda da wilder en ideal… Devamını oku »

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

ahmedim guzel teknik analiz yapmissin gulum, bencede en ideali 104-105 kilo wilder, liakowich mavina 107 kilo cikmis ama cok erken bir brutal naksvt yaptigi icin kondusyonu nasil etkilenir bu kiloda tam bilemiyoruz. maca hizli baslayabilir ama bu kiloda o hizi surdurenez ayni joshua gibi 6,rounddan sonra kondusyin sorunu cekebilir, belki jodhuadan iki round daha iyi kondusyonu olsun diyelim, 8.rounddan sonra… Devamını oku »

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce

ben daha çok hızdan bahsettim ama kondisyon en önemlisi. çünkü kondisyon gitti mi ne hız ne de güç kalıyor. wilder maçın ortalarına doğru nakavtlayamazsa son raundlarda zorluk çekebilir. görelim bakalım neler olacak.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

onagore bi plan yapmislardir diye tahmin ediyorum ahmedim. ama bence kilo her ne olursa olsun efor haracayil rakibi yakalayamamissa boksor kondusyonu mutlaka dusuyor ileriki roundlarda, wilder sirf fury yakalamak icin kilo verdi, ona ramen bence son iki round kesinlikle gucyrn dusuktu. mac basinda fury nin bosa cikarttirdigi power punchlara harcadigi enerjiyi mac sonu bulamadi, sahsen wilder gibi super atlet fuziginden… Devamını oku »

King
King
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Dostum güzel yorum yalnız çene olayı çok göreceli.bende kesinlikle wilderin çenesini zayıf bulmuyorum ortiz maçında gösterdi bunu hatta furynin 12.roundda kalktıktan sonra sağ direği ayaklarının bagini cozsede dirayetli kaldı.fakat jashua olur whyte olur bunların kroseleri ha bunlara poveyide örnek verebilirim ama artık yaslandı güç olarak.misal klickonun sağı yedimi bunlara ne tepki verebilir bu farklı bir olay.gercekten ortize iyi dayandı hakkını… Devamını oku »

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  King

kesunlikle en dogru strateji bu, zaten yavas bi rakip brezale yakalamasi kolay, brezale yakindan herkes icin tehlikeli guclu bi bokdor aslinda, ceneside bence su an agir sikletler icinde en saglamlardan buna eminim. wilder uzaktan yakalayip nakavtla risksiz gecebilir ve yapmasi gereken bu, kosesi bu taktigi uaocaktir bence, tek endisem wilder brrzaleye baya ofkeli, sinirine hskim olamayip mac vaslar baslamaz dalmasi,… Devamını oku »

King
King
5 yıl önce

Abi bak wilderin problemi şu ki bu adam aslında zayıf değil.bacaklari kilo almıyor genetiği bu.belden yukarisini al fury ve jashuadan aşağı değildir kilosu.gel gelelim bu adam tartıda yüz kilo çıkınca vay zayıf çıkmış diyoruz ama wilder 110 lari görse bacaklar zorlanır.aslinda wilderin kasıtlı zayıf çıktığı felan yok buna mecbur.isterse jashua gibi 115 olsun o zaman taşıyamaz bacakları onu.tamam 97 bencede… Devamını oku »

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  King

aynen gulum katiliyorum, wilder 105 kende, 97 kende vucut ustu ayni oyuzden ayni gucte vuruyor, wilderin ekibi grrcekten cok kurnaz, neden elinde boyle buyuk bi infirici guc varken hizini artirip bulma sansini artirmayalim mantigi guduyolar ki sin 5 mactir wilder kasitli olarak 100 kilo altinda cikardilar maclara hepsinde nakavtladi fury haric, ondada zaten iki kez yakaladi ikiside nakdavn ve nakavtin… Devamını oku »

King
King
5 yıl önce

Zaten wilderin göğüs kafesi genişliği jashuada olsa jashua 125 kilo çıkardı.jashua gereksiz kas yüklemesi ile geziyor vücudunun darlığına göre ama indirici olmamaktan korkuyor belkide.klicko tartisinda çok garip duruyordu.klicko vücudunun yavaştan sarkmasina rağmen ağırlığını çok iyi taşıyordu.ama jashuanin kolları özellikle çok siritiyor

Ali_lewis_tyson
Ali_lewis_tyson
5 yıl önce

Bu diger siteye ne oldu, kac zamandır giremiyorum.. Sayfa acılmıyor.

Başa dön tuşu
116
0
Would love your thoughts, please comment.x

Reklam Engelleyici Algılandı

Lütfen reklam engelleyiciyi devre dışı bırakarak bizi desteklemeyi düşünün
Zetyazilim Zetyazılım Tarafından Hazırlanmıştır.