Boks

OLABİLİR Mİ? Wladimir Klitschko FOX Sport’a Konuştu! Geri mi Dönüyor?

2015’te Tyson Fury’e daha sonra ise Joshua’ya kaybeden ağır sıklette uzun yıllar 1 numarada yer alan 42 yaşındaki Ukraynalı Wladimir Klitschko geri dönüş sinyalleri verdi.

Wladimir klitschko Fox Sport’a yaptığı “Hala fizik olarak 42 yaşında olmama rağmen fit durumdayım. Mevcut ağır sıkletlerin favori gösterilen çoğu ismine karşı an itibariyle galibiyet elde edecek ve mücadele edecek durumdayım. 45-46’da göbek bağlar mıyım bilemem ama sanırım ringe çıkabilecek durumdayım. Bu yaşlarda yeniden dünya şampiyonu da olabilirim” açıklamaları ile gündeme bomba gibi düşen ifadeler kullandı.

EDİTÖR NOTU : Bu açıklamalar ben daha ölmedim açıklamaları mı yoksa 42 yaşına yaptığı vurgu mu değerlendirme altında tutmak istiyoruz.

0 0 votes
Article Rating

Fight Club

Fightclub, Türkiye'nin En büyük dövüş sporları sitesi

İlgili Makaleler

Abone ol
Bildir
370 Yorum
En Eskiler
En Yeniler En Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments
Canelo06
Canelo06
5 yıl önce

Herhalde dünyada en merak ettiğim şey Klitschkonun sağı mı Yoksa Wilderin sağı mı daha kuvvetli bunu öğrenmektir 🙂

Steelhammer
Steelhammer
5 yıl önce
Reply to  Canelo06

Kesinlikle klicko

Hi-Tech
Hi-Tech
5 yıl önce
Reply to  Steelhammer

Cevabı vermiş Ahmet kurt. Tartışmaya gerek yok

Canelo06
Canelo06
5 yıl önce
Reply to  Hi-Tech

Arkadaşlar zaman ayırıp cevap verdiğiniz için teşekkür ederim. Bu soruyu sorma nedenim cidden aşırı merak 🙂 geçen gün Wilderin pad çalışmasını izledim vurduğu an lapadan “zınk” diye ses geliyordu.Klitschkonun sağı zaten biliniyor büyük meraka düştüm.Sitede de boksla ilgili çok bilgili insanlar olduğu için size sormak istedim. Tekrar teşekkürler.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Canelo06

Iyiki dormussun kardesim, uzun ve teknik bi cvp yazdim, link yasak diye linkde vermedim ama yorum yinetici onayina takildi, ilgili videolari youtube dan bulursunuz, ben basliklarini yaziyim videolarin

HAYEEE
HAYEEE
5 yıl önce
Reply to  Canelo06

bunu klickoya hakaret olarak algılıyorum… Wilder kalbur üstü kimi yıkmışta sağıyla ? bar fedaileri,holiganlar bunlar dışında kimi yıktı ? ortiz diyceksiniz biliyorum…Ortiz kim ki ? kimi yendi ortiz ?

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce
Reply to  HAYEEE

tartışılmaz klitschko

Kojiro Hyuga
Kojiro Hyuga
5 yıl önce
Reply to  HAYEEE

Wladimir kliçko!! Prime haye Prime povetkini yenmiş bir boksörden bahsediyoruz! geri vites yapmadan rakiplerini mağlup etmiş iyi bir karneye sahip.. peki wilderin karnesinde ne var? luis ortiz den başka bir halt yok! diyelim ki balon fighter wilderle kliçkoyu kıyasladık! hadi diyelim wilder daha sert yumruk atıyor çıktı! sonuç neyi değiştirir ki! boksta herşeyi sert yumruğa bağlarsak Muhammed ali gelmiş geçmiş… Devamını oku »

GennadyMustafa
GennadyMustafa
5 yıl önce
Reply to  Canelo06

Tabiki kliçkonun sağı, joshuayı sağıyla uçurduğu görüntü tek yeter, wilderin her maç eli kırılıyo yamuk yumuk vuruyo tek artısı daha seri çıkarması.

Rustin
Rustin
5 yıl önce
Reply to  Canelo06

kliçko’nun ki güçlü, wilder’ın ki hızlı diyebiliriz.

яσмαη
яσмαη
5 yıl önce
Reply to  Canelo06

Klitschko daha güçlü wilder daha hızlı.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce
Reply to  Canelo06

soruyu değerlendirelim hangisinin sağı daha güçlü? tartışmasız klistchko. bunun tartışması yapılamaz. kütle farkı olsun, fizik gücü olsun arada bariz fark var. klitschko yere çok sağlam basan(vücudunu yumruğunun arkasına iyi koyuyor), kolları ve omzu çok güçlü olan bir boksör. haliyle net şekilde daha güçlüdür. ama hangisinin sağı daha tehlikeli? işte bu tartışılır. çünkü wilder sağını o kadar hızlı ve ummadık anda… Devamını oku »

Kojiro Hyuga
Kojiro Hyuga
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

soruyu görür görmez Ahmet kurt kardeşimin cevabı ne olmuş ona baktım :).. bana kalırsa wilderle kliçkoyu sert yumruk olarak değil de kimleri devirmiş karnelerinde ne var öyle kıyaslamak lazım.. malum boksta herşeyi sert yumrukla ölçemeyiz Muhammed Ali George foreman maçı en bariz örneği.. burda teknik mi güç mü tartışması da çıkabilir.. netice olarak kliçko wilderden daha teknik daha sert yumruk… Devamını oku »

Deli Balta2
Deli Balta2
5 yıl önce
Reply to  Kojiro Hyuga

sus lan zürriyetsiz onospu çocuğu uur. bok deliğinden doğma veledi zina

Deli Balta2
Deli Balta2
5 yıl önce
Reply to  Canelo06

Tartışmasız wilder. Bunu burdaki yorumcular değil, bizzat ikisiyle de sparring yapmış eski boksör söylüyor. Kime inanacağınız sizin kapasitenize kalmış.

Chinomaidana02
Chinomaidana02
5 yıl önce
Reply to  Deli Balta2

bende wilder diye diüşünüyorum wilderin göğüs kafesi daha geniş ve wilder omurilikten eklemlerden yardım alarak çıkarıyor yumruğu ve buda ölümcül bir yumruğa dönüşüyor

hacı
hacı
5 yıl önce
Reply to  Deli Balta2

bu eski boksörün adı sanı cinsi cibilliyeti yokmu söylesenizde bizde öğrensek bu eski boksörü

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Deli Balta2

Baskan noktayi koymussun, baska soze gerek yok +1907 senin icin fener yaptim

Öğretmen Bey
Öğretmen Bey
5 yıl önce
Reply to  Canelo06

Kesinlikle Klitschko.

Miguel
Miguel
5 yıl önce
Reply to  Canelo06

Klitschko tabiki.

Wilder avuç içi dengesiz savruk yumrukları var. Adamın vuruş tekniği bile yok 😀

GGG
GGG
5 yıl önce
Reply to  Canelo06

Bence Wilder’ın sağı daha güçlü. Wilder’ın anlam veremediğim bir sağı var. Sanki ateşmiş de yakıyormuş gibi. İsabet ettiği an rakip yıkılıyor. 1 Aralık’ta Tyson Fury yıkıldığında göreceksiniz. Sonra da sıra Caşhuva’ya gelecek

Okan
Okan
5 yıl önce
Reply to  GGG

Hakikaten insan şaşırıyor o güç bu adamın neresinden çıkıyor diye. Tek bir sağ rakibi sarsmaya yetiyor. Sonra bam bam bam. Tyson Fury maçını büyük bir heyecanla bekliyorum. O meşhur sağı yerse Fury, yıkılabilir elbette. Ama bakalım Klitschko’ya yaptığı gibi Wilder’ı bozup, maçı kazanabilecek mi Gypsy King.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Canelo06

Kesinlikle wilder, tartisilmasinin.soz konusu olmasinin bile soz konusu olamayacagi kadar acik bi sekilde wilder sagi, mike tysondan sonraki en buyuk sagdir, zaten teknik yoksunu wilder bu saginin ve fiziginin enerjisinin gucunun ekmegini yiyerek bu nakavt oranina ve sampiyonluga ulasmistir

Pote
Pote
5 yıl önce

Bence saf kuvvet olarak kesinlikle Kliçkodur. Wilder saf kuvvetten ziyade işin içine hızı, ivmeyi katıyor. Bir de bu sorunun cevabını net öğrenebilmek için Wilder v joshua maçını beklemek gerek 🙂 Kliçko sağından hemen kalkan bir joshua Wilder’ın sağını yerse nasıl bir tepki verir bu sorunun cevabı o maçta belli olur.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Pote

Link atmak yasak oldugu icin size 2 video vereyim arkadaslar wilderin sagi niye bu kadar yikici olduguna dair, hemde agir cekim gercek yumruk anlarinin fiziki teknik analizleri mevcut, yukarda soner baskanda soylemis zaten, bu sorunun tartisilmaz cevabini verebilecek isimler, hem wlad, hem wilderla sparring yapmis isimlerdir, onlarda bu soruyu tartismasiz wilder seklinde cevaplamis ve konuyu kapatmislardir. Youtube’a sunu yazin (… Devamını oku »

Pote
Pote
5 yıl önce

Sparringden ziyade eğer ki olursa Joshua maçı ve Wilder Joshua’yı sağıyla yakalarsa en net cevabı o zaman alırız. Benim düşüncem şu Wilder cross vuruşları çok bitirici ama Kliçko’nun sağ kroşeleri yok edici nitelikte ve ben kroşelerin direklerden biraz daha fazla yıkıcı olduğunu düşünüyorum. Ayrıca Wilder dediğimiz gibi saf gücü olan bir insan değil. Mesela buna en güzel örnek Foreman’ı örnek… Devamını oku »

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Pote

Krose konusuna aynen katiliyorum dostum, aslinda wilder kirismada ve infight tada cok etkili, stiverne attigi teklik, adami yarim saat hayattan kopardi, sedyeyle aldilar, washingtonu ilk kd eden icten kisa krosemsi vuruslar, wilderda bence vok buyuk bir guc var, cunku bu kadar teknik yoksu h olupta, avucici vurarak yikmasi bunun delilidir, boksun kitabina gore degil vuruslari, bunda kesinlikle hemfikirim, ben wilderin… Devamını oku »

mostwanted
mostwanted
5 yıl önce

genç yaşta başlasa sağlam bir antrenörü olsa ve dillian whyte gibi çalışkan olsa bambaşka bir seviyede olurdu.halamın t.akları muhabbetine döndü ama gerçek bu

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  mostwanted

aynen dostum halamda dassa olsa cok farkli olurdu, emice derdik kedndisine

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce

Stiverne yazmisim.ya, szpilka olacakti

Pote
Pote
5 yıl önce

Wilder’ın crosslarına en iyi örnek bence stiverne le yaptığı 2. maçta ringin ortasından stiverni iplere yolladığı yumruktur. Al ders niteliğinde göster. Ama keşke kulaç yerine kroşe atabilse :D. Defansif açıdan bence fena değil. Ayak hareketleriyle iyi rakibi boşa alıyor, vücudunu iyi kullanıyor. Tek el ile rakinin guardını boşa alma olayını da şu an ağırsiklette yapan yok. Hatta sikletfarketmeksizin bunu en… Devamını oku »

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
5 yıl önce
Reply to  Canelo06

Bencede klitckonun sağı daha güçlü; wilderin sağı hızı nedeniyle daha etkili , wilderdada deli bi guc var ama klitckonun yakın mesafeden yumrukları daha etkili bu bir gerçek wilder ani ve hızlı vurduğu için daha yıkıcı yoksa güç bakımından Klitcko bir adım önde

Dr.Steelhammer
Dr.Steelhammer
5 yıl önce
Reply to  Canelo06

Wilder daha hızlı ve rakibi dengesiz halde yakalayarak aniden vuruyor .

Klitschko direk bam bam bam .

By kinq
By kinq
5 yıl önce
Reply to  Canelo06

Kuvvetli mi bilmiyorum ama nakavt oranı kimin olduğunu söylüyor sanki.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce
Reply to  By kinq

nakavt oranı mı? sence wilder, wlad ın rakipleriyle dövüşse bu nakavt oranına sahip olabilir miydi? önemli olan kimlerle dövüşüp kimleri nakavt edebildiğin. yoksa umut çamkıran ın 10 da 10 nakavt oranı var. joshua dan wilder dan iyi mi 🙂

Big George
Big George
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Wilder Wlad’ın rakipleriyle karşılaşsa sedyeyle götürürlerdi onu. (Bu cümleyi hep kullanmak istemişimdir)

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Big George

O sozun patenti bende koca corc um 😀

veznedar
veznedar
5 yıl önce
Reply to  Big George

Wlad kadar korkak boksör nadir gelir.Wilder çok daha üstün

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  veznedar

Korkak degilde tedbirli desek daha dogru, bunda cam cene olmasinin payida var elbet. Wlad en cam ceneli sampiyonlardan biriydi agirsiklette,abisi vitali ise beton ceneydi

veznedar
veznedar
5 yıl önce

evet yani darbe almaktan çok çekinmesi,sürekli geri çekilmesi,grogi rakibine bile pres yapmasına engel olacak kadar ileri boyutta idi.Joshua maçının daha ilk raundlarında Joshuanın belkide %30-40 gücü ile vurduğu darbelerde dahi yerleri öptü.

Claymaker
Claymaker
5 yıl önce
Reply to  veznedar

yaşlı povetkinden kaçan wilder üstün
prime povetkini dağıtan klitshko korkak

vay anasını sayın seyirciler 😀

veznedar
veznedar
5 yıl önce
Reply to  Claymaker

korkak derken maç içindeki stilini kastetmiştim.Rakip seçmesi vs değil.Fury maçında rezildi sürekli vurup kaçma ve güreş modunda bir boksör.Wilder ise tam bir dövüşçü.Puan üzerine değil rakibi yok etmek üzerine bir stili var bu belkide maç kaybetmesine sebep olacak ama seyir zevki çok yüksek sonuçta

FOREMAN
FOREMAN
5 yıl önce

Reis donde 2. Foreman vakasını yaşıyalım aj den al bütün kemerleri sonra efsane olarak bırakırsın tekrar.

Dr.Wladimir Klitschko
Dr.Wladimir Klitschko
5 yıl önce

Bence emeklilik kararı almışken tekrar geri dönmek pek iyi fikir değil.Yani geri dönüşler herdaim sancılı olur özellikle 40+ yaşlarda 1 yıl vb süreler birçok şeyi değiştirebilir.Sen bir efsanesin Wladimir ve iyi bir şekilde kariyerini sonlandırdın.Lütfen geri dönüp bunu mahvetme.

Dr.Steelhammer
Dr.Steelhammer
5 yıl önce

kesinlikle doktorum . tadında bıraksın nick ilhamımız 🙂

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Dr.Steelhammer

Mesele basari ve dominasyon ise ki oyle, wlad kraldir kim ne derse desin, 10 yil oyle ya da boyle kok sokturmustur rakiplerine

Dr.Steelhammer
Dr.Steelhammer
5 yıl önce

öyle zaten . 2005-2015 arasında rakibi yoktu bile wladın . ama devrinin alfa kurtları da bir gün yaşlanıyor .

Telephone4944
Telephone4944
5 yıl önce

Bence dönerse Anthony joshua yı yenme şansı var Anthony joshua maçı kıran kırana geçmişti 11. aundda en az 3 raund öndeydi ama Tyson fury yenme ihtimali yok Çünkü Tyson Fury rahat yenmişti Kliçkoya en fazla 3 raund vermişti evet Tyson fury çok düştü eski Tyson fury değil ama 1 seneye Tyson furynin eski formunun %90 nınana ulaşacağına inanıyorum …

Telephone4944
Telephone4944
5 yıl önce

Deontay wilderi Tyson fury yenerse Tek kral deontay wilder nickli abimiz nickini ne yapacak çok merak ediyorum Tek kral Tyson Fury mü yapacak acaba 🙂

Pd.Southpaw
Pd.Southpaw
5 yıl önce
Reply to  Telephone4944

Tkdw ne yaparsa yapsın gıralldır 😀

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Pd.Southpaw

Yakub reis kraldir +1903

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
5 yıl önce

O senin krallığın halil abim adamsın

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
5 yıl önce
Reply to  Pd.Southpaw

Southpaw ALLAH razı olsun dostum sağol Varol…o senin krallığın

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
5 yıl önce
Reply to  Telephone4944

Dostum wilder yanıp kül olsada nikim TEK KRAL DEONTAY WİLDER olarak kalacak maalesef 😀

Öğretmen Bey
Öğretmen Bey
5 yıl önce

Şu anki yıldızlar 42 yaşında ne hâlde olacak bakalım. Şampiyon ölmedi !

Dr.Steelhammer
Dr.Steelhammer
5 yıl önce
Reply to  Öğretmen Bey

AJ çatı kiremiti ticareti yapar 🙂

mostwanted
mostwanted
5 yıl önce

Bırakması hataydı 2 3 sene daha gideri vardı bence

GennadyMustafa
GennadyMustafa
5 yıl önce

Wladimir kliçko geri dönsün wilderi ko yapar, furyi de sayıyla geçer fakat joshuadan çekiniyo, joshua olmasaydı 1 dakika düşünmeden dalardı. Şu an kliçkoya rakip olabilicek tek isim joshua.

Bankaci
Bankaci
5 yıl önce
Reply to  GennadyMustafa

Formda bir Furyi yenemez diye düşünüyorum, ama wilderi ve joshuayi yenebilir diye düşünüyorum.

GennadyMustafa
GennadyMustafa
5 yıl önce
Reply to  Bankaci

Fury nin şu anki halinden bahsediyorum.
Prime fury zaten wladı yendi.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce
Reply to  GennadyMustafa

fury-wilder maçından önce böyle kesin konuşmak pek doğru olmaz.

GennadyMustafa
GennadyMustafa
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Bankacıya dediğim gibi furynin şu anki halinden bahsediyorum. Wilder zaten sparingde kliçkoya nakavt olmuş, ortize 7. Roundda tko olmuş bi adam.

GGG
GGG
5 yıl önce
Reply to  GennadyMustafa

Kim kime 7. raundda TKO olmuş arkadaş ya, biz başka bir maç mı izledik

GennadyMustafa
GennadyMustafa
5 yıl önce
Reply to  GGG

Muhtemelen

яσмαη
яσмαη
5 yıl önce
Reply to  GennadyMustafa

Wilder sparring de nakavt mi olmuş klicko ya neye dayanarak bunu söyledin ?

Deli Balta2
Deli Balta2
5 yıl önce
Reply to  яσмαη

@roman rüyasına dayanarak söylüyor. Ona bakılırsa benim büyük halam da donarak şehit olmuştu.

GennadyMustafa
GennadyMustafa
5 yıl önce
Reply to  Deli Balta2

😀

GennadyMustafa
GennadyMustafa
5 yıl önce
Reply to  яσмαη

Dostum bu haberi yeni duymuyosundur herhalde wilder 2012 yılında kliçkonun kampında wlada sparingde nakavt oldu. Haberi yabancı sitelerden bulabilirsin

яσмαη
яσмαη
5 yıl önce
Reply to  GennadyMustafa

Sağol cevapladığın için sparring yaptıklarını biliyordum ama nakavt olayını senden duydum.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce
Reply to  яσмαη

wladın hem joshua hemde wilder ı farklı zamanlarda down ettiği söyleniyor. tabi sparringlerde. ama bunlar bir iddia mı yoksa gerçek haber mi bilmiyorum.

wilder 2012 de wlad a down olduysa bu gayet normal. o acemi wilder ı dimitrenKO bile down edebilirdi 🙂

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
5 yıl önce
Reply to  GennadyMustafa

@mustafam etme eyleme dostum tamam wildera uyuzsun ama bu seni objektiflikten uzaklaştırmasın…suan Klitcko wilderin karşısına çıksa ağır yenilir bana gore

GennadyMustafa
GennadyMustafa
5 yıl önce

@tkdw Ne yalan söylim çok kılım

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
5 yıl önce
Reply to  GennadyMustafa

Gennady bu senin en doğal hakkın kardeşim ona lafım yok ama şahsına olan kinin yorumlarındaki objektifliğe yansıyor onu demek istedim…
Yoksa wilderdan nefret etmekte özgürsün

GennadyMustafa
GennadyMustafa
5 yıl önce

yakup hocam. kin değil, şöyle açıklayayım; bu wilder dediğimiz adam sapık ağzında bir ton küfür,bir çok sevgilisi, karısı olan insanlık dışı bi adam. sportmenlik anlayışı 0, kalite 0, wladimir kliçkoya joshuaya bakın sporcu dediğimiz böyle olur hadi joshuayı sevmiyosunuz, golovkine caneloya, usyka, lomaçenkoya bakın. adamlardan kalite akıyo. sporcu dediğimiz böyle olmalı wilderin yaptığı şey kötü içerikli şov. boksunu seviyosun desem… Devamını oku »

Bankaci
Bankaci
5 yıl önce
Reply to  GennadyMustafa

Altına imzami atarım bu yazinin…aynen 2016 ya kadar bende seviyordum bu wilderi…kızın için yaptıkları çektiği sıkıntılar vs.sonradan seçtiği rakiplerin hikayeden olmasi, ilgi çekeyim derken iyiden iyiye sacmalamasi vs.ozel hayatı anlattigin kadarıyla berbat… Bunların hepsini geçtim bu adam “boksör olmayan bir boksordur”.yumruk atmayı bile bilmiyor… Süleyman’ın koruması altında kemerini koruyor.povetkin whyte brezil ve ilk maçta ortizden kaçırılması ve 2.mac olunca ortize… Devamını oku »

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Bankaci

Bankaci gardasim 2015 oncesi wilderin sekki semali tarzi daha duzgundu, bugunki tarzini bende begenmiyorum, zamanla sampiyon oldukca simardi ama tutulduk bu gara oglanin sevdasina gidiyoz, ben wilderin su an rakibi oldugunu sanmiyorum, isin garip yani alttan gelen isimlerde rakip olamaz, dubois son macinda patladi resmen. Belki hrgovic, ama wilder rekor bi istatistikle bitirip en iyiler arasina yazdiracak kendisini, zaman bunu… Devamını oku »

Bankaci
Bankaci
5 yıl önce

Eyv. Kardeşim…dediklerin olabilir su ortamda bir şey diyemem…

Çocuklar iyide çok yoruyorlar bizi…yinede çok şükür halimize…

Ecevit düzgün adamdı,Allah rahmet eylesin.benim sülale anne baba tarafı eşimin ailesi hepsi Ecevit ciydi.
Keşke sosyal demokrasi sosyal adalet sosyal düzen ülkemizde ilgi cekseydi.maalesef biz buna hazır değiliz.

Kal sağlıcakla…

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Bankaci

Allah bahtlarini guzel.etsin dostum yavrucaklarin, guzel gunlerini gorun, selam saygi benden

GennadyMustafa
GennadyMustafa
5 yıl önce

yakup reis uzunca attığım yorum yönetici onayına takıldı muhtemelen okuduğunda bana hak vericektin ama neyse başka zamana artık.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  GennadyMustafa

Hah mustafam cukar agzindan baklayi 😀

GennadyMustafa
GennadyMustafa
5 yıl önce

üstad bu karışıklıkta uzun bi yazı yazılmaz. bi ara uzunca yazıcam seni de etiketliyicem, okumanı isterim. mutlaka yorumunu bekliyorum.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce
Reply to  GennadyMustafa

yahu ne teknik nakavtı? sizi anlayamıyorum yav. adam oradan devam edip maçı kazanabilmişse hakem doğru karar vermiş demektir. bileğinin hakkıyla ne durumlardan dönüp adam maçı kazanmış. siz adamı nakavt oldu ilan ediyorsunuz 🙂 sadece bu sitede görüp duyduğum aşırı saçma bir mantık. hakem tko vermeliydi. hakem o pozisyona tko verseydi wilder ın hakkını yemiş olurdu. düşünsene doğru kararla kazanabilecek bir… Devamını oku »

GennadyMustafa
GennadyMustafa
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

mantığımın saçma olup olmadığına bırak da ben karar vereyim dostum, öncelikle salyalar akıta akıta dediğin adam 38 yaşında kondisyonu bittiği için son dakikalarda aktifliğini kaybetmiş bi adam. wilder öyle rahat bi galibiet falan almadı geberiyodu resmen. hatta sitede çok iyi hatırlıyorum 7. rounda geldiğimizde conan bi yazı paylaştı wilder yapıcağını yaptı tebrik etmek lazım diye, senin şu an yaptığın wildericileri… Devamını oku »

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce
Reply to  GennadyMustafa

dostum bi kere büyük ayıp ettin onu söyliyeyim. sırf beğeni almak için niye yorum yapayım ki? ben hep sitede milletin söylediğinin aksini söyleyen bir insanım. hem çocuk muyum like alınca ne olacak? bir şeyi yazıyorsam buna inanıyorumdur. ben wilder kolay kazandı demiyorum. ne kadar zor durumlara düştüğünü, 40 yaşındaki adamı bile zar zor yendiğini senden çok yazmışımdır. bu yorumumda demek… Devamını oku »

GennadyMustafa
GennadyMustafa
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

yazımdaki virgüle dikkat etmeni isterim dostum, bol sıfırlı beğeni olayını wilderci dostların wilder hakkındaki en ufak bi güzel yazıyı like yağmuruna tutması adına söyledim. wildercileri arkana aldın kısmında da haklısın ayıp ettim. bi an öyle algıladım diyeyim. herneyse burada daha çok tartışıcaz, çok ortak fikirde bulunucaz hayırlı akşamlar.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  GennadyMustafa

Mustafam cidden ahmede karsi ayip olmus gardasim benim, bilirsin wildercilarin azililarindanim ama inan ahmed hic ni zaman oyle dusunmez, oyle dusunerek yazmaz, kaldi ki wilderi hak ettiginde oven, hak etmediginde en cok sovenlerden biridir ahmet, senin bi an bosluguna gelmis bu yorum. Cunku sen cok duygusal yani ozunde iyi birisin gardaaim, bunu duygusalligindan biliyoruz. Tepkilerin asiri oluyor ama niyetin kotu… Devamını oku »

Dr.Steelhammer
Dr.Steelhammer
5 yıl önce
Reply to  GennadyMustafa

ne saçma mantık lan bu . o zaman wilder da ortizi ko ile yendi tko olmadan önce ..

ya sabır .

GennadyMustafa
GennadyMustafa
5 yıl önce
Reply to  Dr.Steelhammer

aynen öyle ya sabır.

GennadyMustafa
GennadyMustafa
5 yıl önce
Reply to  GennadyMustafa

Sitede wilder severleri karşıma almak istemiyorum açıkcası, çok değerli üyeler var. Fakat wilder dediğimiz serseriyide bir türlü adam yerine koyamıyorum. Herif baştan aşağı… neyse.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  GennadyMustafa

Mustafam guzel gardasim benim, biz wilderin bslyoz sagini sevdik, onda samimiyet bulduk, serserimi evet, sporcu ahlaki ve disiplini var mi? Yok, ama bos oglandaki kayrilmayi, medya pazarlamasini ve sinsilik yok wilderda, ha diceksin ki bos oglana wildera kalmis bi agirsiklet rezildir, dogru ama ne yapalim zanan makinesiyle mike tysonu, evanderi, ibeabuchi yi, foremani, vitaliyi bugune mi isinlayalim. Malesef elde bunlar… Devamını oku »

GennadyMustafa
GennadyMustafa
5 yıl önce

içten bir yazı olmuş emeğine sağlık halil hocam.
hak veriyorum.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  GennadyMustafa

Sen sag ol mustafam, taraflida olsa salla wildera, niz tersten okuruz yorumlari, sorun degil gardaaim benim, wilder icin falannkimsenin kalbini kirmayiz, kormamaliyiz, dogrusu bu, parayi afamlar cepliyo, biz burada bir birimizi yemeyelim asla, kalp kirmaya deger mi ya, bence asla degmez. Allah baska dert keder vernesin, ölümlü dunya ya, gecen ay kavustum ozgurlugume, insanin basina ne gelecegi belli degil su… Devamını oku »

Chinomaidana02
Chinomaidana02
5 yıl önce

shannon briggs te dönüyormuş 2019 da ingilterede ringe çıkacakmış

яσмαη
яσмαη
5 yıl önce
Reply to  Chinomaidana02

Bak briggs le maç yaparsa wlad izlerim ama 🙂

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Chinomaidana02

Chino gardasim.yenisin galiba ama dikkat ettim.yorumlarin baya iyi +1903

Chinomaidana02
Chinomaidana02
5 yıl önce

teşekkür ederim site üye olmadan önce tanıyordum sizi yorumlarınızı okumuştum

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Chinomaidana02

Eyvallah gardasim benim sag olasin, yorumlarini cok begendim ya +1903

hacı
hacı
5 yıl önce
Reply to  Chinomaidana02

lets go camp

Dr.Steelhammer
Dr.Steelhammer
5 yıl önce
Reply to  Chinomaidana02

briggs iksir mi kullaniyo arkadas 🙂

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Dr.Steelhammer

Boks dedesi cannon shannon birigs ir kullaniyor

Dr.Steelhammer
Dr.Steelhammer
5 yıl önce

*iksir

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Dr.Steelhammer

Br-igs-ir dostum 😀 shannon dedeni sirri bu

Pd.Southpaw
Pd.Southpaw
5 yıl önce

Bilemedim ki be kral kocayınca çoluğun çocuğun maskarası olursun diye ödüm kopuyor 🙁

Bankaci
Bankaci
5 yıl önce

Zamanında bırakmayan boksörler ve siyasetçiler neden ve niye hala zorlarlar…

Para ve koltuk bu kadar mı tatlı gelir anlayabilmiş değilim!?

Pd.Southpaw
Pd.Southpaw
5 yıl önce
Reply to  Bankaci

Diğerlerini bilmiyorum ama boksörleri gerçekten ringin çağırdığına inanıyorum o ringe bir defa girmiş biri bu işi tutkuyla yapıyorsa her an geri dönebilir buna en güzel örnek de Muhammed Ali olur galiba. Binlerce insan adına tezahüratlar yapıyor sana sevgi gösteriyor bu duygu bence paranın çok önünde tabi bu işi tutkuyla yapan biri için 🙂

Bankaci
Bankaci
5 yıl önce
Reply to  Pd.Southpaw

Hocam bence bir boksör un istisnalar hariç en iyi zamanları 25-35 arasıdır(Ali ve Tyson gibilerde 20-35) .35ten sonra bu iş yapılması iyi değil (wlad gibi istisnalar hariç).

яσмαη
яσмαη
5 yıl önce
Reply to  Bankaci

Bencede Max 33 den sonra performansları acayip düşüyor. Joshua da akıl varsa undisputed olursa birkaç maç daha yapıp bırakmalı bence

Bankaci
Bankaci
5 yıl önce
Reply to  яσмαη

35 kadar yolu var bence…35ten sonra özellikle hızlı ve atletik boksör lerde inanılmaz düşüş oluyor.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce
Reply to  Bankaci

foreman gibi insanüstü bir güç, fizik ve dayanıklılığa sahipsen başka hiçbir numaran olmasa da 45 den sonra da şampiyon olabiliyorsun. hemde ağır siklette 🙂 ne kadar garip değil mi

Bankaci
Bankaci
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Foreman istisnaninda istisnası:))

Foreman insan azmani bir insan…kaç yüz kiloluk hayvanı taşıyan…arabayı çeken…yumruk attığı kum torbasını mahveden birisinden bahsediyoruz.

Bana göre kesinlikle en güçlü en sert ve en ağır vuran boksör.

Eğer şu anki guclendiricileri kullansa ve biraz da savunma çalışsa inanın ringte ölümler meydana gelebilirdi.

Ali’den sonra gelmiş gelmiş en iyi ağır sıklet.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce
Reply to  Bankaci

son cümle dışında katılıyorum 🙂 bence en iyi ilk 3 olabilmek için boksa biraz yön vermen lazım. foreman hayvani gücüyle tarihte görülmemiş bir boksör oldu. bu konuda açık ara önde olduğu için en iyilerinden biri. ama ali, tyson yada lennox gibi bu spora farklı şeyler katamadı.

Bankaci
Bankaci
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Lennox bu spora ne kattı ki…bence zararı oldu.anlatirim uzun uzun…

Foreman 45yasinda kemer kazandı inanılmazi başardı.81mac yapmış sadece 5kere yenilmiş.1974 ye kemer sahibi 1994tede kemer sahibi.daha nasıl boksa yön versin ve etki yapsin

Big George
Big George
5 yıl önce
Reply to  Bankaci

Bankacıya katılıyorum. Görülmemiş güç ve dayanıklılığın yanında on yıl ara verip dönmenin ne olabileceğini gösterdi. Hala en yaşlı ağır siklet şampiyonu.

Katabileceği pek de bir şey yok bence bunun haricinde. Ben de Tyson’un abartıldığını düşünüyorum. Ring dışı unsurları ve kısa boyu harici hiçbir şeyi yok. Önemli rakiplerine çoğu zaman yenildi.

Deli Balta2
Deli Balta2
5 yıl önce
Reply to  Big George

Muhalif big corc, mike reyiz boksu kafada bitirdikten sonra holyfield ve lennoxa yenildi. 88-90 yılları arasında mikeın karşısına çıksalar ikisi de 5 raund bile dayanamazdı.

lenoxlewis
lenoxlewis
5 yıl önce
Reply to  Deli Balta2

orası tartışılır prime tysonmu prime holyfiedlmı prime lennox mu en iyisi kestiremiyorum

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce
Reply to  lenoxlewis

lennox holyfield dan net daha iyi orası kesin. prime lennox mu prime tyson mı derseniz de ben lennox derim.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Ahmedim prime tyson lennoxu kutuk gibi devirirdi, lennox tysonun dassagini yesin, agir sikletin gelmis gecmis en iyisidir tyson, ayri bir buyudur, 178 boyla, botha yi, nielseni, golotayi sevarese yi, kimler kimleri yikti, perisan etti, prime tysonun karsisinda kimse duramaz inan o agresyon karsisinda rakipleri bocalardi ki aksi zaten dusunulemez, bi an dusun tyson karsinda ve seni nakavt etmek icin son… Devamını oku »

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce

Listeye frank brunoyuda ekleyim onu iki kez bayiltti yamulttu mike reyiz

lenoxlewis
lenoxlewis
5 yıl önce
Reply to  Big George

foreman efsane 90 lı yıllarda dünya şampiyonu oldu bu da unutulmamalı ayrı bir başarıdır kesinlikle ağır sikletin en efsane dönemidir.

Okan
Okan
5 yıl önce
Reply to  lenoxlewis

Boksa 10 sene ara verip, sonra geri dönüp Dünya Şampiyonu olmak kolay değil, doğru diyorsunuz dostum.

Öğretmen Bey
Öğretmen Bey
5 yıl önce
Reply to  Big George

Ben Mike Tyson’ı hiçbir zaman ilk üçe yazmam. Benim için önemli olan istikrardır. Futbolda da Ronaldinho gibi Kaka gibi adamları da her sene elli ve üzeri gol atan Messi , Ronaldo ile kıyaslamak bu olur. 1) Ali 2) Lewis 3) kimi koyarsanız artık.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce
Reply to  Öğretmen Bey

@big george ve @öğretmen beye ithafen 🙂 tyson agresif boksun tarihteki zirvesidir. belki de tarihteki en nizami power punchları vuran boksördür. 178 boyuyla ağır siklete kan işeten adamdır. larry holmes gibi sağlam adamı 4 raundda doğduğuna pişman eden boksördür(holmes 38 yaşındaydı ama 2 sene sonra yenilgisiz ray mercer i yendi. boru değil). tyson ın o boyla yaptığını tarihte yapabilecek bir… Devamını oku »

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce
Reply to  Bankaci

lennox a ayıp ettin bankacı abim 🙂 çok ayıp ettin

Bankaci
Bankaci
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Çok alınır şimdi:))

Lennox o kadar abartıldığı kadar büyük bir boksör değil bence…prime zamanında iki kere 4yildizlik iki boksöre nakavt olmuş.toplam 41 maça çıkmış bir boksordur.

Boksa yaptığı En büyük kötülüğü lennoxla ilgili bir haberde geniş geniş anlatacağım..

Big George
Big George
5 yıl önce
Reply to  Bankaci

Lennox ağır siklet tarihinin rekabet bakımından belki en iyi dönemi olan doksanlar ve iki binler başı döneminin tartışmasız kralı olarak bence adını tarihe kazımıştır. Hasbelkader kaybettiği isimleri de hemen sonrasında çocuk döver gibi dövmüştür. Fiziği, tekniği, ringdeki duruşuyla bence boks aleminin en komple boksörlerinden birisi olmuştur. Holyfield, Tyson, Tua, Vitali, Briggs, Ray Mercer, Michael Grant, Rahman. Adamın resmen o harika… Devamını oku »

Bankaci
Bankaci
5 yıl önce
Reply to  Big George

Olabilir dostum o senin fikrindir saygı duyarım.lennoxun boksunu pek begenmem.1.96cm boy 2.13cm lik uzanma mesafesiyle dovuserek rakiplerini yorup yenmiş aslında yetenekli olmasına rağmen çok tedbirli dovusmus bir boksordur.ceneside vitali maçı sizi yanıltmasın çok saglamda değildir.

Bunu gören wlad tekniğini ilerletmis ve 10yil ağır kemere çökmüştür.fakat bu boks tarzını kimse beğenmemiş tır.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Big George

Koca corcum listedeki grant great balloon dur, ilk roundda(belki ikide olabilir) nakavtlamisti lennox granti

Big George
Big George
5 yıl önce

Grant bokstan yeteri kadar para kazanamadığı için kariyerini satılığa çıkarmış, balon olmayı tercih etmiş bir boksördür diyelim. Yoksa kariyerinde Golota, Savarese gibi boksörleri yenmişliği var Lennox maçına kadar kayıpsız gelmişti.

Big George
Big George
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Bu dediklerin boksun zaten yarısı, yanında ortalama bir teknik de varsa zaten daha ne olsun. 🙂

Muhammed Ali’de bile hiçbir zaman bunların hepsinin tamamı olmadı. Foreman’da zaten olamaz. Güç ve dayanıklılık sahibi adamın kaba kuvvetle dövüşmesi normal. O da bir teknik.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce
Reply to  Big George

teknik değil bence dostum. foreman ın yaptığı allah ın ona bahşettiği özellikleri kullanmak 🙂 bu konuda biraz şanslı gibi görünüyor. ama kaba kuvvet konusunda onun gibisi de yok. efsaneliği tartışılmaz.

Big George
Big George
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Şimdi adam belli bir oyun planı oluşturup, aynı oyun planı içinde kafasında a ve b planı oluşturduysa ve bu yolla saat gibi tıkır tıkır işleyen bir sistemle hareket ederek boksör yeniyorsa orada bir teknik söz konusudur bence. Kalas da olsa teknik tekniktir. Yumuşak, zarif, yontulmuş bir cevher olmasa da tekniktir diyebiliriz. Stil boksörlük ayrı, stil boksör bence çok az gelmiştir.… Devamını oku »

Bankaci
Bankaci
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Birde foreman Roy Jones Ali roberto duran ve ismine sayamayacağım bir çok efsane bu işi (boksu) sevdikleri için yaptıklar…amaçları sahaya çıkıp maç kazanmaktı.hic bir zaman boksu istatistik sporu görmediler. Mesela Roy Jones 49-49yapip emekli olabilirdi kimsede bir şey diyemezdi. Mesela efsane bir Meksikalı bir boksör var adı aklıma gelmiyor oğlu boksör caneloya yenilmişti adam 87-87yapiyor orda bıraksa adama kim bir… Devamını oku »

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce
Reply to  Bankaci

julio cesar chavez

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce
Reply to  яσмαη

35 inde prime dönemini yaşayan çok boksör var. ama genel olarak 27-33 yaşları bir boksörün en iyi zamanlarıdır bence. hem gençliğini kaybetmemiş hemde yeterli düzeyde tecrübe kazanmış zamanları.

Dr.Steelhammer
Dr.Steelhammer
5 yıl önce
Reply to  Bankaci

Ali 20-25 değil . Ali zaten Prime dönemini tam 25 yaşında 1967 de gördü .

Tyson olabilir evet .

Bankaci
Bankaci
5 yıl önce
Reply to  Dr.Steelhammer

Ali’nin prime zamanında 1960 Roma olimpiyatları ile başlar ceza aldığı 1967ye kadar devam eder.20-27yas aralığına tekabül eder bu…Ali 1940dogumludur.

Dr.Steelhammer
Dr.Steelhammer
5 yıl önce
Reply to  Bankaci

Ali 1940 değil 1942 dogumludur . 18 yasinda olimpiyat sampiyonu olmustur ama bir boksor prime donemini amatör kariyerinden itibaren göremez . Böyle bir şey olması için 1960 Ali ile 1967 Ali’nin özellik olarak denk veya eşit olması gerekmektedir . Oysa arada ışık yılları fark vardır .. Ali’nin amator kariyeri iyi de olsa amator basarisini profesyonel prime dönemi ile karistirmak kesinlikle… Devamını oku »

Bankaci
Bankaci
5 yıl önce
Reply to  Dr.Steelhammer

Doğru aklımda 1940kalmis.simdi baktım 1942dogumluymus. eyv.

1960-67arasi süreç Ali’nin en iyi olduğu zamanlar bence…

Demek ki adamın prime dönemi 18yasinda başlamış.2yil öne çektin Ali’yi: çaktırma :))dostum.

Dr.Steelhammer
Dr.Steelhammer
5 yıl önce
Reply to  Bankaci

Prime Dönemi 64-67 arası başladı Ali’nin . 60 yılı amatör için prime .

Bankaci
Bankaci
5 yıl önce
Reply to  Dr.Steelhammer

Altını alınca 60da profesyonel oldu diye biliyorum.64tede kemer maçına çıktı.boksu temelde aynıydı ama kendi içinde gelişim gösterdi kilo aldı ama cevher aynıydı.

Dr.Steelhammer
Dr.Steelhammer
5 yıl önce
Reply to  Bankaci

ali = hız+savunma skilleri .

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Dr.Steelhammer

Aynen Ali ile tyson istisna isimler gardasim, bidaha oylesi asla gelmez, genele gore konusmak gerek aslinda bu konuda, onlar istisna ve ayri yerdeler

Bankaci
Bankaci
5 yıl önce
Reply to  Pd.Southpaw

Olabilir ama zaman maalesef herkesin aleyhine işliyor.

İstisnalar (bu işi seven ve kemer kazanmak isteyenler) hariç çoğunluk para için yapıyor bu işi…

3g bile para için kaybedeceği bir maça çıktı tüm şartlar aleyhineydi niye kabul etti…tabii ki para için.

Pd.Southpaw
Pd.Southpaw
5 yıl önce
Reply to  Bankaci

Doğru dediklerinize katılıyorum kesinlikle bence de bu iş para için yapılır. Fakat bu adamlar biraz farklı adamlar onlar için tutkunun ön planda olabileceğini düşünüyorum. 3g konusunda da vallaha adama kızamam bu konuda çok severim 3g yi fakat voleyi vurmak için şartlar olgunlaştıysa vurmak gerekiyor. O da tam olarak bunu yaptı iki maçtan 50 m dolar kazandı o yüzden onun adına… Devamını oku »

Bankaci
Bankaci
5 yıl önce
Reply to  Pd.Southpaw

Tabii canım bende kızmıyorum 3g ye hakkıdır da…8yil kemer sahibi bir adam tüm kariyeri boyunca canelo maçlarından kazandığı parayı kazanamamıştır.

Pote
Pote
5 yıl önce
Reply to  Bankaci

Tabi ki para byük etken ama Golovkinin sadece para için çıktığını düşünmüyorum. Ortada olan bir hesaplaşma hakkı yenmiş bir golovkin ve intikam almak isteyen golovkin vardı. Ayrıca Canelo’yu yenerek tartışmasız en iyi olduğunu da kanıtlamak istedi. Ama bu durum istediği gibi bitmedi aldığı para yanına kar oldu işte. 3. bir maç yine olacaktır. Ben iki maçta da golovkinin hakkının yendiğini… Devamını oku »

Bankaci
Bankaci
5 yıl önce
Reply to  Pote

Ana etken parayı bence…

Deontay_Wilder
Deontay_Wilder
5 yıl önce
Reply to  Bankaci

paraya ihtiyacı olduğunu sanmıyorum ama şöhret yüzünden olabilir..neticede gözden ırak olan gönülden de ırak olur..sporu,siyaseti bırakan insanlar eskisi kadar gündemde olmadığı için ister istemez psikolojik bir çöküntü yaşarlar.başarılıyken dünyanın kendi etrafında döndüğünü düşündükleri için bırakınca boşluğa düşerler.şöhretli bir insana verilecek en büyük cezadır unutulmak,gündemden düşmek,silinmek..

Bankaci
Bankaci
5 yıl önce
Reply to  Deontay_Wilder

Doğru olabilir mantıklı bir bakış açısı…

Rustin
Rustin
5 yıl önce

ben gelmesinden yanayım.ismi bile iyi gelir ağırsiklete, neşelendirir.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Rustin

Gelse pek.is yapamaz ama cok.kit bi agir siklet surecindeyiz, gelse su an ortiz, wilder ve bos oglan harici herkese karsi favoridir wlad reis

Rustin
Rustin
5 yıl önce

ben de bundan dolayı gelmesini istiyorum hocam.wlad bu.ne kadar çok stilini sevmesem de adı bile yeterli olur bu kıtlıkta.

яσмαη
яσмαη
5 yıl önce

Oğlum bas git emekli oldun sen 42 ne gelmişsin bıkmadın mı yumruk yemekten?

emreogut
emreogut
5 yıl önce

ne olur geri döön kralllll

Big George
Big George
5 yıl önce

Bir şeyin olma ihtimalinden yola çıkarak böyle bir başlık yazmak hoş değil.

Wlad’ın gelmeyeceğini herkes biliyor. Bitti artık Kliçkoların devri.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce
Reply to  Big George

peki klitschko neden böyle açıklamalar yayınlayıp, sparringlerini paylaşıyor? floyd gibi olası bir geri dönüşte hafızalardan gitmiş biri olmamak için mi? peki eğer bu nedenden dolayı değilse wlad ın eline ne geçecek? bunları anlamış değilim işte. bana da dönmez gibi geliyor ama yaptığının bir nedeni de olması lazım.

Big George
Big George
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Böyle adamlar ne kadar mütevazi olsa da, yıllarca o ilgiyi gördükten sonra bir anda yerlerinden çekilmek duygusal anlamda bir boşluk yaratıyor.

Bu nedenle ara ara görünüp yine aynı şeyleri duymak istiyorlar. Bir nevi yenilip artık sürüden kovulan yaşlı aslanın sürünün bölgesinde ara ara görünüp, kendini gösterip sonra da gitmesi gibi.

Wlad bundan sonra gelse ne yapacak ki? Hiç.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce
Reply to  Big George

kafama yattı valla 🙂 dediğin gibi olabilir. belki de bu 69 maçı olan büyük adam pohpohlanmak, gündemde kalmak istiyordur.

zeydharis61
zeydharis61
5 yıl önce

Wladimirin ?ötü kaşınıyor herhalde

Pote
Pote
5 yıl önce

Size Kliçko gözüyle bir yorum yapayım o zaman. Demek ki kliçko böyle düşünüyor olabilir böyle bir açıklamada bulundu. Fury Wilderı yenip daha sonra Joshuayı da yenecek ve Kliçko Fury ile zamanında yapamadığı rövaşa intikam almak için çıkacak. Neden olmasın? Kliçko gerçekten böyle düşünüyor olabilir. Fury ile de Joshua ile de maç yapmış bir isim sonuçta. Bu düşünce olmasa bile joshuayla… Devamını oku »

zeydharis61
zeydharis61
5 yıl önce

Bana göre boyuna göre olağanüstü başarılar elde etmiş isim boksun en iyisidir MİKE TYSON

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  zeydharis61

+1903 tartisilmaz

Dr.Steelhammer
Dr.Steelhammer
5 yıl önce
Reply to  zeydharis61

Mike Tyson pound for pound olarak tarihin en iyi heavyweightidir .

Yani tüm heavyler aynı boy, aynı reach ve aynı kiloya sahip olsaydı Tyson cinayet işlerdi ringde 🙂

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Dr.Steelhammer

Mike reyiz power punch icin dogmus bi boks makinesidir, durdurulmaz nakavt makinesidir

Dr.Steelhammer
Dr.Steelhammer
5 yıl önce

Ama işte sadece saf gücüne güvenmedi . Her numara vardı adamda .

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Dr.Steelhammer

En komple boksordu o fizigine ramen iron mike

Deontay_Wilder
Deontay_Wilder
5 yıl önce

hayatının hatasını yapar.

Miguel
Miguel
5 yıl önce

Geri dönerse ilk 5 te yer alır. Karşılaşırlarsa Joshua ya yine kaybeder. Povetkin ve Ortiz ile kafa kafaya mücadele eder. Pove ve Ortiz i yenebilirde.
Fury i rahat yener. (Şimdiki Fury i)

Wilder açık dövüşürse Klitschko ya diş geçiremez. Klitschkonun direklerine sürekli yakalanır ve kaybeder.

GGG
GGG
5 yıl önce

İddi ediyorum, Klitschko şuan geri dönsün, birkaç ay sağlam antrenman yapsın, piyasadaki bütün ağır sikletlerlei yenebilir. Joshua maçını sattığını düşünürsek bu zaten yeterince ortada. Hala Klitschko’yu yenebilecek birisi çıkmadı

Pote
Pote
5 yıl önce
Reply to  GGG

12 round tek elle yenmiş fury’i unutmayalım lütfen. Çıkmadı demek çok yanlış.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Pote

+1903 pote gardasim

Dr.Steelhammer
Dr.Steelhammer
5 yıl önce
Reply to  Pote

fury aptalca derecede iyi performans sergiledi o maç .

açık ara en yetenekli heavyweight . ah şöyle formuna dönse de wilderi sinir ede ede dövse keşke be ..

Pote
Pote
5 yıl önce
Reply to  Dr.Steelhammer

Ben Wilder’ıda kliçkoyu yendiği gibi basit bir şekilde yeneceğini düşünüyorum. Geçen bir röportajda zaten Wilder’ında kliçko gibi sağ yumruğuyla iş yaptığını ve kliçonun sağını nasıl durdurduysa Wilder’ı da öyle durdurabileceğini bu tarz boksörlerin kendisi için çocuk oyuncağı söyledi. Fury’e inanıyorum o kendisine inanıyorsa kesinlikle formda dönecektir. Tam olarakta beklediğim o çünkü Wilder o sağı bulana kadar maçlarında pek aktiflik göstermeyen… Devamını oku »

Dr.Steelhammer
Dr.Steelhammer
5 yıl önce
Reply to  Pote

umarım bro . fury önce wilderi sonra da aj’yi indirirse 2 sene ara verip ortalığı resmen silip süpüren adam olarak tarihe geçer .

ama son 2 maçında hem yumruk isabet oranı hem yumruk gücü pek iyi değildi . o tarzla cikarsa wilder er gec indirir .

Pote
Pote
5 yıl önce
Reply to  Dr.Steelhammer

Ben o performansının çok çok üstünde çıkacağına inanıyorum. Kendisi de bunu diyor. Rakibi ne kadar iyiyse o kadar iyi hazırlanan bir Fury var karşımızda. Dediğim gibi Fury gerçekten kendine inanmasa böyle bir deliliğe kalkışmazdı. Kliçko maçından öncede herkes bu tarz şeyler söylüyordu ama o ben yapacağım dedi ve yaptı. Hanginiz Fury’den öyle bir performans bekliyordu ki? Şimdi de insanlar beklemiyor… Devamını oku »

Dr.Steelhammer
Dr.Steelhammer
5 yıl önce
Reply to  Pote

Fury de her numara var . Yumruk hızı çok iyi, reach avantajı ve boy da tamam . Ayak oyunları zaten top seviyede . Ring zekası az daha zorlasa goat 🙂

Bakalım inşallah kazanır da AJ ve Wilder gibi estetiklikten yoksun kas kütlelerinden kurtuluruz .

Pote
Pote
5 yıl önce
Reply to  Dr.Steelhammer

Fury Wilder maçında ben Fury den değil Wilderdan süpriz bekliyorum. Bence kendisi de gayet iyi bilyor ki o aradığı sağı kolay kolay bulamayacak ve farklı bir plan gerekecek. Nasıl ki canelo golovkini 2. maçta kendi silahıyla vurduysa Wilder’da fury’e karşı bu tarz beklenmedik bir şey yapmalı. Yoksa Fury rahat kazanacaktır. Wilder bence Fury karşısına tek bir numaraya yoğunlaşıp çıkacak kadar… Devamını oku »

Dr.Steelhammer
Dr.Steelhammer
5 yıl önce
Reply to  Pote

Wilder yapabilecekleri belli olan bir boksor bana gore . Kapasitesi belli yani . Ring zekası az, dayanikliligi fena degil ama granit falan zaten degil, yumruk hızı Fury’den kesinlikle alt seviyede . Kombinasyon da fazla denemiyor AJ gibi .

Zor .

Pote
Pote
5 yıl önce
Reply to  Dr.Steelhammer

Wilder dicektin heralde 🙂 Valla hiç belli olmaz. Wilderın da kimse dile getirmese de ben ayak haraketlerini ve vucudunu kontrol edişini beğeniyorum. Bu adam Guard savunması yapan biri değil ama ayak ve vucut hareketleriyle geri adımlamasıyla bunu telafi ediyor. Bu seviyede boksörler kazanmak için farklı bir şeyler yapmazsa kaybedeceklerini bilirler. O yüzden kesin konuşmamak lazım. Wilderın daha aktif jablerini kullandığı… Devamını oku »

Dr.Steelhammer
Dr.Steelhammer
5 yıl önce
Reply to  Pote

Fury nerden cikti harbiden 🙂 Wilder yazcaktım .

Ben maç senaryoları için sırayla fury puan ve fury tko diyorum . Sonra da wilder ko .

Neyse ben kaciyom bro memnun oldum . Fazla muhabbetimiz olmamisti senle 🙂

Pote
Pote
5 yıl önce
Reply to  Dr.Steelhammer

Ben Fury tko, ud, diğer bir ihtimal wilder ko. İyi geceler dostum.

mostwanted
mostwanted
5 yıl önce
Reply to  Pote

fury nin unuttuğu birşey var klitschko sağlamcı adam kolay kolay kırışmayan rakibi grogi bile olsa üstüne gitmeye çekinen bir adam wilder ise Allah ne verdiyse dalan bir tip.ikisi de sağ direkleriyle iş yapıyor olsa da wilder daha tehlikeli.ölümüne dalar kilitschko gibi uzaktan vurayım denk gelirse indireyim demez

Pote
Pote
5 yıl önce
Reply to  mostwanted

Fury’e Vlad tarzı sağlamcı isimler daha ters gelir. Vlad bir yakaladımı üstüne sağlam basa basa gider ve net darbelerle indirir. Wilder ise saldırıken çok savruk sağ direğinden başka düzgün yumruk vuramayan, (Ortiz maçında nadir de olsa aparkat atabildiğini gördük) Kulaç atan bir boksör. Ve Fury bu tarz boksör karşısında tekniğini çok rahat konuşturarak ko yada tko ya gidebilir. Wilder’a sağ… Devamını oku »

Miguel
Miguel
5 yıl önce
Reply to  GGG

Klitschko hangi maçını para için satmış kariyerinde ?

Maçı satan bir boksör o maçta 6. ve 10. raunttaki gibi sağ çıkarmaz.

Pote
Pote
5 yıl önce
Reply to  GGG

Net olarak satma demeyelim de benim de hala aklımda o maçla ilgili sorular var. Yani bir türlü anlam veremiyorum. Bitik joshua’nın neden üzerine gitmediğine. Kafamda her senaryoyu kurdum ama içimdeki şüphe bir türlü geçmedi. O yüzden asla bilinmeyecek bir soru bu.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce

+1903 gardasim

zeydharis61
zeydharis61
5 yıl önce

Wlademir orta seviye 2-3 maçyapsın joshua ile maç yaparsa joshuayı yener.çünkü kaybedecek birşeyi yok.kaybedecek birşeyi olmayan insan daha rahat dövüşürü

DAĞISTAN turan74
DAĞISTAN turan74
5 yıl önce

paranmı bitti kiliç

яσмαη
яσмαη
5 yıl önce

Ya dışarda efendi bir adam gibi ama ben o maçlarda sinir krizi geçirdim ya bu kadar kirli dövüş olmaz.

Silver
Silver
5 yıl önce

geri donup whyte a falan kaybedersin cok uzersin bizi….klitschko hic whyte madara olurmu normalde olmaz ama normalde joshuaninda 6. roundda brutal ko olmasi gerekiyordu wlad karsisinda ama olmadi

Deli Balta2
Deli Balta2
5 yıl önce
Reply to  Silver

Maç anlaşılmış olmasa şu an joshua diye bir boksör konuşulmazdı. Güzel bir pr çalışması sonrası joshuayı parlattılar. Ama bu oyunu Wilder bozacak.

lenoxlewis
lenoxlewis
5 yıl önce
Reply to  Deli Balta2

pr çalışması diyorsun pr ın kralı wilder.sulimanla al gülüm ver gülüm. 40 maç 39 balon 2 dr kontrolü ötesi varmı.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  lenoxlewis

Lenom benim, bu cevabina gore ikiside pr calismasi oluyor, yani bu cevabinla aslinda gecerli ve hakli bi cvp vetemedigin gibi(ve dolayisiyla kacinilmaz olarak) kendi kendini haksiz olarak, yanlis olarak belgeliyosun ve gecerli bi arguman(cvp) koydugunu saniyorsun, bak cevaben verdigin yorumu oku ne anlam cikiyo, sen bos oglanin pr olmadigini ispatlayamamissin, bunun yerine wilder da pr demissin, yani bos oglanin pr… Devamını oku »

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Deli Balta2

Buyuksun baskan

Klitschko24
Klitschko24
5 yıl önce

Kliçko dönecek diye 3 ay önce felan yazmıştım hatırlayam hatırlar . Bekliyorum şampiyonum gel geri dön bekliyoruz

Öğretmen Bey
Öğretmen Bey
5 yıl önce

Klitschko geri dönmez ,kendini de herkesten iyi tanır. Dönse ne yapacak ki? Kendini kanıtlayacağı ne var ? Olsa olsa Fury rövanşı olur içinde kalan onun da vakti geçti.Şimdiki rakip seçen nazlı ağır sıkletlerin aksine kirli dövüşle bile olsa çoğu kişiyle prime döneminde yaptı. Lütfen Klitschko gibi vizyonlu bir şampiyonu bar fedaisi döven maskot tokatlayan kişilerle bir tutmayın.

Dr.Steelhammer
Dr.Steelhammer
5 yıl önce

Wlad, Fury ve Aj’den önceki son “gerçek” maçını taa 2005’te Samuel Peter ile yapmıştı . 3 knockdown ile (bazıları tam knockdown olmayabilir) ecel terleri dökmüştü o maç .

Üstüne Samuel Peter nasıl bir adamsa Wlad’ın brutal birçok sağından etkilenmemişti bile üstüne knockdownlar etti . Puanla kaybetmişti .

Şu an Prime Peter rahat ilk 5’e girerdi heavyde ..

Gökhan Sebilci
Gökhan Sebilci
5 yıl önce

Tyson’i severiz falan ama abartmaya gerek yok. Prime denilen doneminde bile elle tutulur galibiyeti sayiliydi. Kendisiyle kiyaslanan Lewis, Holyfield gibi adamlarin kariyerini yazmaya murekkep yetmez. Tyson’in yaptigi ise saygisi da yoktu. Son donemlerde zaten iyice menajer oyuncagi haline gelmisti. Gelen gecen Tyson’i velet dover gibi dovuyordu. Bana gore Lewis agir sikletin gelmis gecmis en komple boksoruydu. Mercer macinda girdigi kombinasyonlara… Devamını oku »

mostwanted
mostwanted
5 yıl önce

tyson ı efsanelerden saymalarının en büyük sebebi o boyla kabus gibi çökmesiydi

Big George
Big George
5 yıl önce
Reply to  mostwanted

Bence o boyla ciddi hiçbir rakibinin üzerine çökemedi. 85-90 arası diyorlar ama beş sene boksta çok kısa bir süre, bir boksör hakkında yargıya varmak için özellikle. Hem de kariyerinin başındaki bir boksör için. Maçı beş dakika sürmeyen bir adam olarak anılıyordu Tyson insanlar bunu övgü olarak söylüyordu ama. Sebebi rakiplerinin kalitesizliğiydi. Ring dışı olayları sayesinde bu kadar şöhreti var. İlk… Devamını oku »

Okan
Okan
5 yıl önce
Reply to  Big George

Holyfield Tyson’dan 4 yaş daha yaşlıymış bile.

Okan
Okan
5 yıl önce
Reply to  Okan

Ama tabi sürekli baskı yapan, rakibinin üzerine giden, eskıvlerle birlikte vurduğu power punchlarıyla rakiplerini teker teker yıkan Mike Tyson da efsaneler arasında idi elbette.

Big George
Big George
5 yıl önce
Reply to  Okan

İlk onda kesin yer alır ama ağır siklet boksun kare ası bellidir. Ali, Foreman, Lennox, Frazier.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Big George

Lennox haric ucu dogru, tabi kare asa tyson eklenir, beeşlenecekse wilder bu listeye girecek bence rekor istatistikle bitirecek, eger horn boynuzlusu bos oglani daha fazla kaciramayipta wilder bos oglani sedyeyle aldirdigi zaman, wilderi goat ilan edecekler, ben wilderi cok sevsemde asla mike tysonun onune koyamam, yune bu kare asin onune koyamam ama besincilige koyarim, ben wilderin fury nakavtladiktan sonra hornun… Devamını oku »

Pote
Pote
5 yıl önce

Sadece son kelimelerine katılıyorum. “Onu brutal ko ile yeneni boks tanrısı ilan ederler” çok doğru bir tespit ve evet bu konuda haklısın.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Pote

Dostum bu kares asta lennox haric dedim ya, vitaliyi nereye koyarsin, ben olsam bu kare asin hemen ardina vitaliyi koyarim ki amerika siyahi sampiyonlar ekolunu kirip dunyada bence beyaz irktan cikmis en buyuk ve kiymetli sampiyondur vitali.

Pote
Pote
5 yıl önce

Bana göre eğer gelmiş geçmiş ağırsikletleri alacaksak;
1-Ali
2-Rocky Marciano (Dönemine gör elde ettiği başarılar gerçekten azımsanmayacak şekilde ve o dönemde boksun adının duyulmasını sağlayan ana karakter )
3-Levis
4-Tyson
5-Foreman
ilk 5 bu şekilde bende devamı ise
6-Joe Fraizer
7-Vitali kliçko
8- Holyfield
9-Vladimir kliçko
10- Joe Luis

Dr.Steelhammer
Dr.Steelhammer
5 yıl önce
Reply to  Pote

1) Tyson
2) Ali
3) Lewis
4) Vitali
5) Fraizer
6) Foreman
7) Holyfield
8) Bowe
9) Wlad
10) Ray Mercer

Pote
Pote
5 yıl önce
Reply to  Dr.Steelhammer

Ben Tyson’u 1. sıraya asla koymazdım. Tyson yeteneğini çok iyi kullanan, kısa boyuyla harikalar yaratan birisiydi ancak sıralama yaparken bütün etkenleri ele alırım ve gerçekten kariyer açısından bakarsak diğer isimler kadar iyi değildi.

Dr.Steelhammer
Dr.Steelhammer
5 yıl önce
Reply to  Pote

Bence en yeteneklisiydi ama evet 1.liğini tartışabilirim fakat pound for pound olarak Tyson en iyisidir . İşte bu tartışılmaz .

Pote
Pote
5 yıl önce
Reply to  Dr.Steelhammer

p4p olarak Ali’nin üstüne boksör gelmiş midir acaba? Ali döneminde ki bütün en iyileri yendiği için Greatest olmuştur. Tyson p4p bence asla olamaz. P4p olabilmesi için holyfieldi, lennox’u yenmesi lazımdı. Bu yüzden p4p olarak Aliyi zorlayacak tek kişi Floyd’dur. p4p olmak için bana göre döneminizdeki 3 jenerasyonu da yenmeniz lazım. Sizden önceki jenerayon, sizin jenerasyonunuz ve sizden sonra gelen jenerasyon.… Devamını oku »

Dr.Steelhammer
Dr.Steelhammer
5 yıl önce
Reply to  Pote

P4P tabirini ben başka bir şey için dedim sanırım . P4P demek aynı büyüklük, aynı oran anlamında .

Yani şu demek, tüm heavyweight boksörler aynı boy, aynı kilo ve aynı reach uzunluğuna sahip olsaydı Tyson hepsini yenerdi .

Pote
Pote
5 yıl önce
Reply to  Dr.Steelhammer

P4P’ın anlamı o değil ama öyle bir kıyas yaparsak Ben Yine Ali’yi favori görürüm. George Foreman gibi saf,acı hayvani bir gücü olan insanı bile yenmiş bir isim tyson karşısında galibiyeti elde eder diye düşünüyorum.

Dr.Steelhammer
Dr.Steelhammer
5 yıl önce
Reply to  Pote

P4P o demek . 2 anlamı var . Foreman ve digerlerini Tyson ölçüsüne düşür ya da Tyson’ı Foreman ve digerlerinin ölçüsüne çıkar, Tyson herkesi yenerdi .

Ben boyle dusunuyorum .

Pote
Pote
5 yıl önce
Reply to  Dr.Steelhammer

P4P siklet farketmeksizin en iyi kariyer, en iyi yetenek göze alınarak sıralanan bir durum. Şöyle bir durum da var dediğin açıdan baktığımızda Tyson’un boyunu Ali ölçüsüne getirdiğimizde peeak a boo stili yok olmuş olacak. O yüzden Ali yi tyson ölçülerinde düşünürsek Ben yine Alinin çok daha hızlı, ringi çok daha iyi kullanı tyson’ı yorup işini bitiren bir Ali hayal ediyorum.… Devamını oku »

Dr.Steelhammer
Dr.Steelhammer
5 yıl önce
Reply to  Pote

yahu ali nereye yeniyor . tyson en az ali kadar hizli zaten . ayni boyda sırf hiz anlaminda bile kapissalar tyson gebertir aliyi .

ali at the same size anlamında iyi bir boksor degil zaten .

Pote
Pote
5 yıl önce
Reply to  Dr.Steelhammer

Ben aksini düşünüyorum. Tyson’ın ali kadar hızlı bir rakibi hiç olmadı. Normal rakiplerine karşı bile 4.round kondisyonu biten tyson Aliyi yakalamaya çalışırken perti çıkar. Tyson hızlı olabilir ama Ring etrafında turlayan birini ne kadar hızlı olursanız olun o kişi de hızlı ve zekiyse yakalaması çok zordur. Ben oyunu Ali’den yana kullanıyorum çünkü bu dediklerimizi başardı. Ama Tysonı ise zaten kendi… Devamını oku »

Dr.Steelhammer
Dr.Steelhammer
5 yıl önce
Reply to  Pote

Muhammad Ali’nin tarzına ben ısınamadım . Kondisyon sorunu derken ileri ki roundlarda Tyson’un biten enerjisinden bahsediyorsun sanırım . Tyson yakın mesafe input boksör ve kırışıyor hep bundan olabilir . Özellik olarak değerlendirirsek Ali zaten Tyson gibi kırışamaz . Uzak mesafe output boksördür Ali . Tyson içine girebilirse Ali’yi yatırabilir . Kırışma ve yakın mesafe olarak Tyson . Tekli yumruk gücü… Devamını oku »

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Pote

Pote dostum foremen tysona gore cok daha girdi ve yavasti yalniz, Ali tysonu yaklayabilirmiydi? Tysondaki eskiv, fentlerin ve kafa hareketlerin cyregi yoktu foremenda, ha tysondada foremendaki hauvani guc ve fizik yoktu, ama bu bilgileri ele alip maci Ali ustunde spesifiklestirirsek bence prime tysonu Ali yenemezdi, ha akinin r3fkeksleri vok iyiydi ve tyson 5 rounda kadar olaki yakalaymadi, ozaman Ali lehine… Devamını oku »

Pote
Pote
5 yıl önce

Ben Ali’nin yeneceğini düşünüyorum. Tyson’u ilk roundlar yorup sonradan fişi çekeceğini düşünüyorum. Şöyle ki Tyson kondisyon olarak çok iyi değildi bir süre sonra hem yumruğunun powr punch olmasından dolayı kesiliyordu. Ama Ali Foreeman’ı yenerken bile Foreman o kadar uzun süre power punch attı ve ali yıkılmadı. Tyson’un çıkaracağı power punch Ali karşısında en fazla 4 rounddur. 5. Round Ali ipleri… Devamını oku »

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Dr.Steelhammer

Tyson oyl bi yetenekti ki, cok degil sadece 10 santim uzun olsa inn boks tarihi bugun cok farkli yazilirdi dostum, ben peek a boo yu yine cok iyi uygulayacagini ve rakibe ulasmakta yakalamkata zorlanmayacagi icin tum maclarini kesin olarak cok erken nakavtlarla kazanarak namaglup emekli olurdu diye dusunuyorum, belki foreman karsisinda zorlanirdi ve kaybederdi, diger kimse rakip olmazdi mike reyize

Pote
Pote
5 yıl önce

Joshua veya Wilder’ın bu listeye girebilmesi için daha çok fırın ekmek yemeleri lazım bana göre. İlk olarak şu anda ağırsiklet bu kadar kötü durumdayken bile olası bütün rakiplerini yendikten sonra bu listeye belki girmeye hak kazanırlar. Bu rakiplerden örnek; Wilder,Fury,Whyte,Miller + gelecek vaad eden Efe Ajagba,Hrgoviv, Joe Joyce, Dubois, Ali Eren gibi isimleri de yenerlerse bu listeye girmeye hak kazanırlar.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Pote

Dostum ben alttan efe ajagba disindakilerde pek potansiyel goremiyorum, belki hrgovic, o bakimdan wilder bemce su an rakipsiz yani ben bosuva yi yenecegini dusunuyorum, miller macinida alir, wilder karsisinda ringde yavas sabit kalmak, sedyeye davetiye cikarmak gibi birsey, bunun son ornegini ilk roundda brutal.olan stiverneda gorduk, geleckte efe ajagba wilderi indiremezse wilderi en iyiler arsina yazarlar bence, tabi bunu zaman… Devamını oku »

Pote
Pote
5 yıl önce

Ben Wilder’ı da Joshua’yıda severim. Ama Wilder son zamanlarda daha bir itici gelmeye başladı. Eski tavırlarını gerçekten içten ve samimi buluyordum ama git gide bokunu çıkardı. Analiz kısmında ise Olası bir maçta ben joshua’yı bir tık daha önde görürüm. Nedeni ise joshuanın Guard savunmasını iyi yapması ve Wilder’ın genel teknik anlamında iyi olmaması. Yaptığı güzel şeyler var ama Joshua ile… Devamını oku »

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Pote

Wilder bosuva macinin bicak sirti bi tarafida var, cunku ayni ebatta ve reachte ama iyi defansi olan, gard alan ve maci asla birakmicak bi rakiple karsilasacak wilder, o maci ilk yakalayan alir bencede tama fifti fifti bi mac aslinda, wilderin itici olma yonundeki gididatina aynen katiliyorum, o eski 105 kiloluk kisa sac trasli wilder sempatikti, para sampiyonluk ve sohret wilderda… Devamını oku »

Pote
Pote
5 yıl önce

Wilder yaptığı yanlış işse marcio süleymanın arkasına sığınmasıydı. Ortiz maçına kadar ciddi anlamda elle tutulur rakibi yoktu o maçta kendini ıspatladı. Daha önceden daha kaliteli rakiplerle karşılaşmış olsaydı bunlara hiç mahal vermezdi. Efe Ajagba konusunda ben de en çok ondan umutluyum. Hani Gerçekten çok sert vuruyor ve tekniği de güzel. Bir kaç yıl içinde yıldızının parlamasını bekliyorum bende. Ama Wilder’ın… Devamını oku »

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Pote

Guzel bi yorum yapmissin dostum askinda fury denen o psikolojik deli ne yaoacagi bellinolmayan bi tip, wilder ise tek duze sadece balyoz sagina guvenen ve ongore oyunnkuran ve oyunu bilinen cozmesi kolay bi rakip, ben wikderin fury antrenmanlarinda sol calistigini gordum, wilderin soluda sagi kadar kuvvetliyse wilder furye sag gosterip sol cakacak gibi bence, bu mac wilder sanki 105 kilo… Devamını oku »

Pote
Pote
5 yıl önce

Dediğim gibi ben fury’den değil Wilerdan bir süpriz bekliyorum. Yoksa herkesin düşündüğü klasik bir maçta Wilder’ın kazanmasının imkanı sadece o sağı oturtması ve bunu yapması çok zor(Bunu söylerken Fury’nin formda olduğunu düşündüğüm için söylüyorum aksi halde wilder pieneta maçındaki fury’i çok rahat yakalar ama fury nin o performansın çok üstünde olacağını düşünüyorum.) Ayrıca Wilder Joshua maçı için de kilo alıyordur.… Devamını oku »

mostwanted
mostwanted
5 yıl önce
Reply to  Big George

boxrec güvendiğim bir site ve tyson ın rakipleri de o kadar zayıf değil bence

Big George
Big George
5 yıl önce
Reply to  mostwanted

Eğer konu 85-90 arası prime olduğu iddia edilen dönemse; Spinks, 90’lı yılların orta sıra boksörü Frank Bruno ve kendisinden 17 yaş büyük mezardan gelme Larry Holmes harici bence pek de iyi bir rakibi yok. Hele ilk yılları tam bir balon mezarlığı. 🙂 Yine de o fizikle çok başarılı oldu kabul etmek lazım. Ama şu kariyere, şu yaklaşım bana imtiyazlı sevgiden… Devamını oku »

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce
Reply to  Big George

douglas karşısındaki tyson prime tyson değildi işte. bir mesele de bu. mesele maç kazanmaksa tyson ı tarihte yenecek boksörler var. ama ben en iyisini seçerken yeteneğe ve boksa ne kattığına da bakıyorum. ne şartlar altında nerelere geldiğine bakıyorum. 178 lik boyla 20 yaşında dünya şampiyonu oldu adam. üstelik mezardan çıkma larry holmes 40 yaşındayken tommy morrison ı evire çevire döven… Devamını oku »

mostwanted
mostwanted
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

adam orta sıklet boyuyla ağır sıklet şampiyonu oldu.lenox u da severim ama vitaliden kaçmak için boksu bırakması hep soru işareti olarak kalacak.holyfeild ise kalp ameliyatı sonrası boksa devam ederek başarılı olması ayrı bir yere konmasına sebeptir

Big George
Big George
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Ben de bunu anlamıyorum işte. Bir anda insan kariyerinin zirvesindeyken, tek maçla nasıl prime dönemi zaten bitmişti denilebiliyor bu bana inanılmaz geliyor. Yirmi yıllık boks hayatının sadece beş yılı iyiyse zaten o boksörde bir sıkıntı vardır. Yendiği boksörler de zaten hiçbir zaman çağının harika boksörleri olmadı. Spektaküler, baskıcı ve medyanın kötü çocuğu olduğu için daima el üstünde tutuldu. Hiçbir şey… Devamını oku »

Dr.Steelhammer
Dr.Steelhammer
5 yıl önce

Mike Tyson yetenek olarak hepsinden daha iyiydi . Yumruk hızı, hem tekli hem kombinasyonel yumruk gücü, savunma skilleri, yumruk çeşitliliği, kırışma, yakın mesafe, ayak oyunları vs vs.. Yumruk hızından kastım anlık hız patlamaları inanılmazdı . Savunma skillerinde ise özellikle kafa hareketleri .. Yani yukarıdaki ozelliklerin hepsinde tarihin en iyilerinden . Ring zekası olarak bir Lewis olmasa da ring zekasi dusuk… Devamını oku »

Dr.Steelhammer
Dr.Steelhammer
5 yıl önce
Reply to  Dr.Steelhammer

Mike Tyson boksun Ronaldo Nazario’sudur . O kadar genç yaşta o performansları verebilecek başka yetenekte insanlar yoktu bence . Ronaldo daha 19-20 yaşındayken Maradona seviyesinde top oynuyordu . Maradona, Pele, Messi vs.. hiçbirisi o yaşta o kadar iyi değildi . Sonra R9 Inter’de 2 kere sakatlandı ve bana göre futbol hayatı bitti . Real dönemi onun sadece gölgesiydi . Tyson… Devamını oku »

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Dr.Steelhammer

+1903 dostum steelhammer

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce

umarım başka bir zaman tartışırız 🙂 uzun mesele

mostwanted
mostwanted
5 yıl önce

muhtemelen geri dönecektir.2 3 maç zayıf rakiplerle kendini yoklar sonra kemer maçına çıkar.sonuçta paran çok olsa da daha çok para insana çekici gelir.belki de kemerleri kazanıp öyle veda etmek ister

Okan
Okan
5 yıl önce

Şu an oynanan maç hakkında konuşacak olursak, Darryll Williams’ı daha çok beğendim. Her ne kadar büyük Usta, efsane şampiyon Muhammad Ali’den dolayı outbox stilini beğensem de, inbox yapan boksörler, sürekli rakibin üzerine giden, baskı yapan, içeri girmeye çalışan boksörler de ayrı bir keyif veriyor tabi. Rakibinden daha kısa olan boksörler Darryll Williams gibi dövüşmeli bence. Zach Parker’ın puan olarak önde… Devamını oku »

Okan
Okan
5 yıl önce
Reply to  Okan

Darryll Williams daha çok göz doldurmuştu. Bu karar şaşırttı beni.

pitolo
pitolo
5 yıl önce
Reply to  Okan

Maç sonunda karar açıklanmadan önce Williams’ın köşesinin yüz ifadesi böyle bir sonucu beklediklerini gösteriyordu. Bir de boksörlerinin son iki raunttaki performans düşüşü etken olabilir. Böyle bir maçtan sonra bu adamların yüzünde kararın lehlerine verilmeyeceği şüphesinin bulunması bile üzücü. Bana kalırsa net bir galibiyetti. Herhalde Parker’ın arkası çok daha sağlam olsa gerek…

lenoxlewis
lenoxlewis
5 yıl önce
Reply to  Okan

daryy wlliams boksu beceremiyor o kadar eskiv yapıp da bir ton jab yenirmi yetenegin yoksa eskiv yapmayacaksın diğer türlü patates olursun ki karşısında iyi bir kontracı olsa çoktan hastanedeydi

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce

ilk raund yakın geçti ama nonito biraz daha iyiydi sanki

Okan
Okan
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Neler oluyor öyle.

яσмαη
яσмαη
5 yıl önce

Hayır Burnett böyle yenilirsen çok üzülürüm

the best all time usyk
the best all time usyk
5 yıl önce

işte buuuuuuuuuuuuuuuuu

donaireeeeeeeeeeeeeee kazandıııııııııııııııııııııııııııııııııı

nihayet favori gitti

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce

rüyanda britanyalı boksörleri zehirliyorsun heralde 🙂 nedir bu kin

the best all time usyk
the best all time usyk
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

burnete geçmiş olsun.umarım kısa sürede geri döner.tete donaire maçı daha heyecanlı olur gibi.
hep favoriler kazanıyor aga bu pro boksta.birazda süprizler kazansın.tabi süpriz yapan boksör pres tarzı ise dadından yenmiyor 😀

Pote
Pote
5 yıl önce

Donaire iddia oynamıştır 😀 8.25 oran veriyordu ya la 😀 Burnet a 1.04 veriyordu bu konuyla ilgili maçın başlığı altında konuşssak daha iyi olur çok karışcak cünkü.

яσмαη
яσмαη
5 yıl önce

Ulan be nonito ya yenilmezdi, genç Ryan cidden çok üzüldüm. Büyük şanssızlık.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce
Reply to  яσмαη

maç yakın geçiyordu ama böyle olmamalıydı tabi

the best all time usyk
the best all time usyk
5 yıl önce

donaire zaten maçı sayı ile kazanacaktı ve hakemler maçı burnete vereceklerdi.
nihayet pres yapan bir boksör hedefe ulaştı

GGGökhan
GGGökhan
5 yıl önce

Burnett daha iyiydi %90 alırdı maçı yazık oldu.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce

burnett ı sevmezdim ama çok üzüldüm. büyük talihsizlik. bu arada nonito donaire ne kadarda iyi bir insan. başka bir boksör olsa havaya hoplar sevinç çığlıkları atardı. adam sevinmedi bile. hemen burnett ın yanına gitti. adamsın donaire.

charles martin bacağından sakatlanıp kaybeden glazkov için onu ben sakatladım demişti 🙂 nasıl sakatladıysa artık

яσмαη
яσмαη
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Malak martin ya oysa glazkov un bacağı dönmüştü. Karakter meselesi işte nonito ya helal olsun. Büyük sporcu = büyük karakter.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  яσмαη

Bide glazkova numara yapiyor diyodu montofon zenne martin

lenoxlewis
lenoxlewis
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

hakketen donaire büyük centilmenlik gösterdi helal olsun ahlaklı bir sporcu .bazılarıda gitsin tv de şov yapsın çene kırsın

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce
Reply to  lenoxlewis

adam başında bekledi be. helal olsun lan donaire. fazlasıyla kalbimi kazandı.

Okan
Okan
5 yıl önce

35 yaşındaki Donaire bir şekilde kazandı. Ryan Burnett’ta umarım ciddi bir durum yoktur. Donaire acaba Zolani Tete karşısında ne yapacak.

яσмαη
яσмαη
5 yıl önce
Reply to  Okan

Umarım teteyi yener donaire. Finalde kupayı da naoya kazanır.

Prorsum
Prorsum
5 yıl önce

Nonito bütün roundları aldı. Ben ryan burnett’in kontra knockout kovaladığını ve kondüsyonunu maçın sonlarına sakladığını düşünmüştüm keşke böyle olmasaydı nonito bence zolani teteyi de geçer sonra da bölüm sonu canavarına yani naoya inoue’ye yenilir.

Okan
Okan
5 yıl önce
Reply to  Prorsum

Bölüm sonu canavarı güzel bir benzetme olmuş. 🙂

Pote
Pote
5 yıl önce
Reply to  Prorsum

Nasıl aldı yav? Ben mi yanlış maçı izledim? hem daha çok hem daha net ve temiz vuruşları net burnet yaptı. Duygusal bakmayın objektif bir şekilde burnet öndeydi.

Prorsum
Prorsum
5 yıl önce
Reply to  Pote

Niye duygusal bakayım yav 😀 nonito’yu hiç izlemem bile normalde hiçbir şey hissetmiyorum kendisine karşı ve bence burnett bir kontrası hariç beni hep hayal kırıklığına uğrattı (burada hayal kırıklığı derken maçı domine etmese de net üstün geçirmesini bekliyordum) nonito ise beklediğimden daha iyiydi hem kontralar hem de kombinasyonları çok başarılıydı burnett ner kaybediyordu.

Pote
Pote
5 yıl önce
Reply to  Prorsum

Donaire çok net yumruklar yedi. Burnett psikolojik üstünlüğü bile kurmuştu. Sadece ilk roundu donaire’in aldığını düşünüyorum. Hakemlerin scorecardlarına da bakaıcam. Tahminimde 4’ü de burnett a vermiştir.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce
Reply to  Prorsum

1-az farkla nonito
2-burnett
3-az farkla burnett
4-nonito ya gidiyordu sonrası malum.

ortada bir geçen maçtı

Pote
Pote
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

İlk round harici diğer roundlar net Burnett tartışmaya açık değil bence. O kadar net vuruşlar vardı ki. Donaire 1 attıysa 2 yedi

the best all time usyk
the best all time usyk
5 yıl önce

son 2 round donaire burneti çözmüştü.bence sayı ile kazanacaktı maçı.tabi masa hakemlerine kalsaydı burnete puanlayacaklardı.bundan adım gibi eminim

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce

ryan martin i boxrec den bakıp küçümsemiştim. 2 gün önce izlemeye başladım adam iyi boksörmüş 🙂 yumruk çeşitliliği, hızı ve kontraları çok iyi. üst vücudunun biraz sabit olması en büyük ümidim 🙂 taylor ın kontralarına müsait görünüyor. umarım martin in hızı ve uzun kolları sıkıntı çıkarmaz.

lenoxlewis
lenoxlewis
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

ryan martin maça 1-0 yenik başlıyor zaten.köşesinde abel sanchez var aq daha ne olsun. taylor alır bu maçı.abel sanchezin hoca olmadığı usk gassiev maçında görülmüştür.gassievi patatese çevirdi adam

Pote
Pote
5 yıl önce
Reply to  lenoxlewis

Bunu tam şimdi yazacaktım 😀 Martinin tek eksisi Abel Sanhcez. röpörtajda yine diyor Sanchez bize baskı kurmayı öğretti vs. diye. Umarım usyk v gassiev maçının kopyasını izlemeyiz. Martin kaliteli boksör ama Taylor onu çözerse b planı yoksa sıkıntı. Abel Sanchez’inde bir b planı olduğunu sanmıyorum 😀

Pote
Pote
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Turnuvada favorimi Taylor olarak görsemde, Martine verilen 8.25 orandan ve martinin de herşeyi yapabilecek bir boksör olmasından dolayı martine bastım 😀

lenoxlewis
lenoxlewis
5 yıl önce
Reply to  Pote

geçmiş olsun ne diyelim 🙂

яσмαη
яσмαη
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Ryan Martin in stiline bence abell sanches olmaz.

the best all time usyk
the best all time usyk
5 yıl önce

tete donaire maçında favorim tete. fizik avantajı var vede gayet teknik.tete finalde diyebiliriz.

Pote
Pote
5 yıl önce

Burnet v donaire başlığına da yazdım ama burası güncel olduğu için buraya da yazayım. Maçta burnet’ın sakatlığından dolayı nc ilan edilmesi gerekmez midir? Normal maçlarda genelde (özel kurallar) gereği 4. rounda kadar olan sakatlıklarda nc ilan edilir. Maç başlamadan kurallarda yazar Match official after 4 rounds diye. Wbss kupasında geçerli değil mi? Koymamış olabilirler çünkü bu kuralı turnuva olduğu için.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce

bu ryan martin ne kadar kibar, sevimli bi adammış 🙂 kazansa da üzülmem. o derece kanım ısındı.

GGGökhan
GGGökhan
5 yıl önce

Ryan Martin ne kadar güleç yüzlü bir çocuk , kanım ısındı. İnş güzel dövüşür.

lenoxlewis
lenoxlewis
5 yıl önce

ilk raunt ve ryan martin :klasik abel sanchez boksörü

Pote
Pote
5 yıl önce
Reply to  lenoxlewis

Yine bunu yazmak için geldim abel sıçmasa işin içine ya 😀 bu maçtakalsik sonuçlanırsa antrenör olarak kimse gitmez daha 😀

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce

martin ilk raundda 5 yumruk falan salladı galiba

Pote
Pote
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Abel Sanchez tarihe yetenek katili olarak geçeçek 😀

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Pote

Gecti bile 😀

GGGökhan
GGGökhan
5 yıl önce

Abel Sanchezle ne alakası var. Boksör dediğin biraz zeki ve kurnaz olacak..2 round oldu yumruk atmıyorsun iş mi bu şimdi ?Abel Sanchez mi diyor yumruk atma diye.

Pote
Pote
5 yıl önce
Reply to  GGGökhan

Abel Sanchez’in hangi boksörü olursa olsun büyük bir maça çıktığı zaman hep aynı şekil haraket ediyor. Abel Sanchez’in oyun planına sadık kaldığı için.

GGGökhan
GGGökhan
5 yıl önce
Reply to  Pote

Kalmasın abi gerizekalılar demek ki. Yumruk atmadan raundu nasıl almayı düşünüyorlar.

Pote
Pote
5 yıl önce
Reply to  GGGökhan

Şu an sanki gerçekten Usyk v Gassiev maçının düşük siklet versyonunu izliyorum valla sinirlendim ya.

GGGökhan
GGGökhan
5 yıl önce

Sparring bile bu kadar kolay geçmez bu ne mk.

the best all time usyk
the best all time usyk
5 yıl önce

martinde kontra denen bişey yok.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce

taylor yine sanatsal dövüyor

lenoxlewis
lenoxlewis
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

yalnız çok yumruk alıyor raunt içindeki bazı anlarda prograise affetmez bunları

the best all time usyk
the best all time usyk
5 yıl önce

martin balon çıktı.

lenoxlewis
lenoxlewis
5 yıl önce

aynen yav günün yorumu

lenoxlewis
lenoxlewis
5 yıl önce

hakeme bak şakamı bu

GGGökhan
GGGökhan
5 yıl önce

Senin gibi hakemin yedi sülalesini s..eyim.

lenoxlewis
lenoxlewis
5 yıl önce
Reply to  GGGökhan

🙂

the best all time usyk
the best all time usyk
5 yıl önce

iskoç hakem naptın aga.

Pote
Pote
5 yıl önce

Ya valla yeter. Şu tarz olaylar olmasın artık boksta. Sikeyim böyle hakemleri amk. İskoçyada iskoç hakem koyarsan hem enseye vuruşvar. Hem de adam bitirmek için bekliyormuş sanki. Şaka gibi lan. Bu hakeme deli gibi bir yaptırım gerekiyor. Artık bu tarz şeylerin son bulması lazım boksta

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce

hakem sen niye maçı bitiriyosun? martin zaten aynı parker gibi durumdan razı. itiraz bile etmedi adam akıllı.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce

sonuç değişir miydi? hiç zannetmiyorum ama böyle maç mı bitirilir? ne alaka?

özgür can
özgür can
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

sonuç değişmesede bir nakavtta çıkmazdı belki ama hakemin gereksiz bir şekilde depar atarak koşması maçı bitirmesi bence daha büyük bir olay,hakem resmen martinin yere düşmesini bekliyormuş,mesala ayağı takılıp yere düşse eminimki hakem maçı yinede bitirecekti 🙂 aklıma birden joshua-takam maçı geldi

Pote
Pote
5 yıl önce
Reply to  özgür can

O maçta yine çok normal buna göre be. Takam o kadar uzun round boyunca net yumruklar almıştı. Burada enseye yumruk varken bitiriyor bir de. Asıl olay bu.

özgür can
özgür can
5 yıl önce
Reply to  Pote

aynen kardeşim aklıma geldi sadece 😉 böyle maçlara gölge düşüren hakemlere ayar oluyorum

Pote
Pote
5 yıl önce
Reply to  özgür can

Gecemi sinir etti. Ben artık ingiltere’de görevli komisyon tarafından bu adama maç verileceğini gerçekten sanmıyorum. Boksta ya da spor da bu tarz olayları araştıran, denetleyen kurumlar olmalı. Ya da mahkemeler olmalı. Yoksa bu tarz olaylar kolay kolay bitmez. ama aşğıda belirttiğim bir yorum var hakemin neden bitirdiğiyle alakalı %100 o nedenden diye tahmin ediyorum

яσмαη
яσмαη
5 yıl önce

Hakem gibi senin amk Josh Taylor sende bir siktir git şerefsiz herif

Pote
Pote
5 yıl önce
Reply to  яσмαη

Röportajı görseydik kesin sorcaklardır. Ne düşünüyorsun diye. Yok ya HEM Abel Sanchez’in hem hakemin amk. Golovkini bana verseler abel sanchezden daha iyi işerlim amk bu adam gerçek bir yetenek katilidir. Bu maç kesin netleşti. Açın şu Martinin diğer maçlarını bir izleyin ne dediğimi anlarsınız. Adamın hnagi boksörü büyük bir maça çıksa dejavu yaşıyorum amk. Fena sinirlendim ya. Hakemin de ayrı… Devamını oku »

IronMuzaffer
IronMuzaffer
5 yıl önce

Böyle maç mı bitirilir he am.k taylor göstere göstere Martinin kafasının arkasına vuruyor. Martin adam akıllı itiraz bile etmiyor saçmalığa bak.

lenoxlewis
lenoxlewis
5 yıl önce

wbc ve sulimanın olduğu her maçta olur böyle işler de wbss hakemlere müdahale etmeli bu kadarda olmaz aq iskoç boksörün maçına iskoç hakem atanırmı

IronMuzaffer
IronMuzaffer
5 yıl önce
Reply to  lenoxlewis

burnettın maçına ingiliz taylorun maçına iskoç tesadüfe bak sen

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce

işin ilginç yanı martin bizim kadar tepki göstermiyor 🙂 aynı parker gibi. bu sporda fazla iyi olmayacaksın. ama ilginçtir kanım daha da çok ısındı martin e 🙂

яσмαη
яσмαη
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

O da ayrı bir rahatsız. Yumruk atmadan bu maçı kazanmayı nasıl düşünüyor acaba resmen yenileyim ama nakavt olmayım diye çıkmış ringe.

IronMuzaffer
IronMuzaffer
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

vallaha değişik. ben o durumda olsam saldırırdım direk. kafasının arkasına vuruyor aptalca bir şekilde maçı bitiriliyo adamın gıkı çıkmıyo şaka gibi

Dr.Steelhammer
Dr.Steelhammer
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

pısırık karakter .

the best all time usyk
the best all time usyk
5 yıl önce

iskoç hakem s.çtı bez getir 😀

martin tam bi balon çıktı.turvuvaya katılıp ikramiyeye konmanın sevincini yaşıyor

GGGökhan
GGGökhan
5 yıl önce

Martin maç öncesinde benim kaybedecek bir şeyim yok Taylor baskı altında diyordu. :))))) Abel Sanchez de Martin için ” rakip 4 yumruk atarken Martinden 7 yumruk yiyor ” demişti. Ben de baya hızlı bir boksör sanmıştım gülüyorum şimdi. Hakem geldi aklıma amk senin piç.

яσмαη
яσмαη
5 yıl önce

Ryan Martin o kadar hızlı yumruk atıyor ki kimsenin görmesi mümkün değil sayıyla da öndeydi zaten

GGGökhan
GGGökhan
5 yıl önce
Reply to  яσмαη

Ahahahaha

Pote
Pote
5 yıl önce
Reply to  яσмαη

kahkaha attım 😀 Cidden Abel sanchez’le kim varsa byük bir maça çıkmadan önce hemen bağını koparmalıdır. Yani düşünüyorum bir boksörü nasıl bu kadar pasif hale getirebilirsin? Şu maçta Antrenörlerden haberim olmasa net direk bu adamın köşesinde abel Sanchez var derim 😀

lenoxlewis
lenoxlewis
5 yıl önce
Reply to  Pote

1 kez daha anlıyoruz ki 3g büyük boksör abele rağmen ne işler yaptı 🙂

Pote
Pote
5 yıl önce
Reply to  lenoxlewis

Harbiden öyle. Saygılar golovkine. Zaten Abel Sanchez kendisi de röportajda dedi golovkinden sonra herkes aramaya başladı diye. Abel’i parlatan da golovkin.

lenoxlewis
lenoxlewis
5 yıl önce

abel sanchez olm ne öğretiyorsun sen bu boksörlere lan. adam enseye yumruk yiyince knockdown olmak istiyor .ordinin kulakları çınlasın abele dediği kadar da var yani

the best all time usyk
the best all time usyk
5 yıl önce
Reply to  lenoxlewis

sanırım abel de balon pala.golovkin üzerinden şöhret yaptı.

lenoxlewis
lenoxlewis
5 yıl önce

golovkin büyük boksörmüş bu abel altını teneke yapar

Pote
Pote
5 yıl önce

HAaeme baktımda şimdi harbiden Eubank jr vs Nick Blackwell maçındaki idiot hakemmiş. Bu adama hala hakemlik verirlerse tüm yetkililerin amk. Gece gece sinir küpü ettiler insanı yav. Ayrıca Martin cidden nasıl itiraz etmezsin? Bak Arkada oturan Nick Conlan vardı utanmasa kalkıp bir orta parmak daha çekerdi 😀

яσмαη
яσмαη
5 yıl önce
Reply to  Pote

Bu hakem o muymus? Ulan vay kansız vay. Eubank vs blackwell den bahsetti ama ben tam duymamistim orayı bunlara bide hakemlik yaptırıyorlar yazık nick in ekmek teknesi boksu gitti bu kansız yüzünden. O maçı bitirmeliydi adam iplerde dünyanın yumruğunu alıyor bu da mal mal izliyordu.

Pote
Pote
5 yıl önce
Reply to  яσмαη

Aynen o hakem. Ben de orada tam anlamadım bir bakayım dedim. Victor Loughlin adı’da sosyal medyadan linç etmek lazım bunu.

özgür can
özgür can
5 yıl önce
Reply to  Pote

hakemde ayarsızlık var ya maçı erken bitiriyor yada hiç bitirmeyip hastanelik ediyor haha 🙂

Pote
Pote
5 yıl önce
Reply to  Pote

Şüphelendiğim bir nokta var. Hakemin koşup hemen bitirmesinin nedeni taylor’un illegal bir vuruştan dolayı Martin’in kendisini yerde bulması ve eğer kalkamayacak durumda olsa Taylor’ın da diskalifiye olması gerekirdi. Bunun olmaması için hemen bitirmeye koştu.

яσмαη
яσмαη
5 yıl önce

bilseydim bunların maçını izleyeceğime uykuya kıyıp berchelt in maçını izlerdim. En azından adam pres yapıyor ve maçları zevk veriyor. Hakem büyük rezillik Josh Taylorun da maç içi heyecanına veriyorum. Martin de nasıl bir amaç guduyorsa itiraz bile etmedi. Bu strateji ile maçı kazanmayi bile düşünmemiş. Hayal kırıklığına uğrattın bizi Martin. Senden birşeyler beklemiştik.

Pote
Pote
5 yıl önce
Reply to  яσмαη

Ben az daha oturup o maçı da izleyeceğim.

BlackMamba
BlackMamba
5 yıl önce

Yeminle Nonitoya basacaktim Allah kahretsin zaman bulamadım ya 🙂 çok da iyi oranı vardı . ..

Pote
Pote
5 yıl önce
Reply to  BlackMamba

Ben Taylor maçına oynamıştım. Yukarı da da yazdım diğer başlıkta da yazdım. Maçın nc ilan edilmesiyle ilgili. Sonuçta ilk 4 round özel kurallar gereği bütün kemer maçlarında olur hemen hemen sakatlık duurmunda nc ilan edilir. Bu maçta nc ilan edilmedi wbss kupası diye herhalde o kural geçerli değil. Fakat federasyonlar kemer maçı olarak aldığı için kemerler ne olacak peki? federasyonlar… Devamını oku »

BlackMamba
BlackMamba
5 yıl önce
Reply to  Pote

Bence NC kararı sakatlığın yaşanma durumuna göre değişiklik gösterir . Bir çarpışma sonucu olsa kesinlikle NC verilmesi gerekir . Yani sakatlıkta tamamen bilinç dışı hareket varsa NC veriliyor bence . Fakat Burnett çıkardığı yumruk sonrası bir kayma oldu sanki sırtında . Belki şanssızlık belki antrenman hatası belki vücudun hazır olmaması . Sonuçta böyle bir sakatlıkta boksörün background olarak dahil olduğu… Devamını oku »

Pote
Pote
5 yıl önce
Reply to  BlackMamba

Sakatlığın yaşanma durumu olabilir ama ortada herhangi bir darbe yokken ve sporcu sakatlanması yaşanırken bildiğim kadarıyla nc ilan edilmesi lazım. Sonuçta kural olarak bunu özellikle belirtmiyorlar. Sadece Match official after 4 rounds olarak geçiyor. Daha detaylı bilgisi olan varsa aydınlatsın bizi.

mostwanted
mostwanted
5 yıl önce

muhammed ali nin efsane olmasını sağlayan boksa kattıklarının yanında döneminde fraizer foreman gibi efsanelerin oluşu.merak ettiğim şey ali ile foreman rövanş maçı yapsa sonuç ne olurdu

Left Hook nd Ko
Left Hook nd Ko
5 yıl önce
Reply to  mostwanted

Bence sadece o maça özeldi o galibiyet ali kesinlikle foremandan daha iyi bir boksördür ama foremanı ikinciye yenemezdi bence.

mostwanted
mostwanted
5 yıl önce

önlemini almış bir foreman olacaktı ve tadından yenmeyen bir maç gerçekleşecekti

Dr.Steelhammer
Dr.Steelhammer
5 yıl önce
Reply to  mostwanted

Foreman “biraz” akıllıca dövüşseydi yenerdi Ali’yi zaten o maç .

BlackMamba
BlackMamba
5 yıl önce
Reply to  mostwanted

Bence stil olarak Muhammed Ali Foreman’a her zaman üstünlük kurabilir . 1975 öncesinde 15 raund boyunca çok efektif dövüştüğü maçlar oldu . Ali Foreman’a karşı 8. raundu gördüğü an maçı kazanmış demektir fikrimce ..

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce
Reply to  BlackMamba

8 değil ilk 4 raundu atlat kazanırsın maçı. foreman son 20 küsür maçını nakavtla kazandığı için(ortalama 2 raund sürüyordu maçları) kondisyonu rezaletti. ali foreman ın her türlüsünü yener. hatta iddia ediyorum 5 kere dövüşsün hepsini yener. ali yi zorlayan boksörler hiçbir zaman gücüyle dövüşenler olmamıştır.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

foreman rövanşta nasıl ali yiy yenebilir anlamıyorum. ali ilk maçta kontrolü %100 elinde tuttu. ne istiyorsa yaptı. arada ciddi kalite farkı var. ali nin kapalı gardını yumruklayarak nakavta gidemezsin. onu yenmek için 15 raund saldıran, teknik bir boksör olman lazım. foreman böyle biri değil. shavers, foreman, sonny liston gibi güçlü boksörler değilde ken norton, joe frazier gibi teknik ve kondisyonu… Devamını oku »

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Ahmedim.ken noryon dedin aklima geldi, bi rebel vardi ken norton Alinin cenesini kirdi, wilder vursa Alinin ustune toprak atarlar diyodu, ben yokken banlandimi bu rebel, nerelerde gormedim trollcu sipayi 😀

Pote
Pote
5 yıl önce

ahahaha 😀

mostwanted
mostwanted
5 yıl önce

:))))

Dr.Steelhammer
Dr.Steelhammer
5 yıl önce

Mike Tyson pound for pound olarak tarihin en iyi heavyweightidir . Yani tüm heavyler aynı boy, aynı reach ve aynı kiloya sahip olsaydı Tyson seri cinayetler işlerdi ringlerde 🙂

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Dr.Steelhammer

Dostum.ona p4p degilde, Lb for Lb desen dogru olur, demeknistedigini anliyorumda sadece terim yanlis olmus, yoksa dedigine katiliyorum aynen

Dr.Steelhammer
Dr.Steelhammer
5 yıl önce

p4p farkli sikletteki boksorlerden ayni kiloda olsalar hangisinin en iyisi olacagini ifade etmek icin uydurulmus bir terimdir. mesela orta siklet bir boksor ne kadar iyi olursa olsun agir siklet bir boksoru yenemeyebilir ama bu onun daha kotu bir boksor oldugunu gostermez. iste bu durumlarda kilolarina gore ayarlandiklarinda orta siklet boksorun daha iyi oldugunu iddia edebilmek icin boyle bir ifade kullanilir… Devamını oku »

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Dr.Steelhammer

Evet dostum Lb for Lb sikletten bagimsiz en iyi boksoru tanimlar, aslinda senin anlatmak.istedigin icin yeni bi terim bulmak gerek “best of the same sized boxer” gibi bir terim

Dr.Steelhammer
Dr.Steelhammer
5 yıl önce

lb pound demek zaten bildigim kadariyla .

sen p4p’u hangi anlamda kullaniyosun ? sitedekiler hangi anlamda kullaniyor ? en iyi kariyer anlaminda mi ?

Pote
Pote
5 yıl önce
Reply to  Dr.Steelhammer

Dostum Pound 4 Pound boks dünyasında sikletfarketmeden en iyi kariyeri, yeteneği ele alarak sıralama yapılmasıdır. Senin dediğinde aslında p4p oluyor ama lb for lb daha mantıklı. p4p da sadece kilolar ele alınmıyor çünkü.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Pote

Dostlar evet anlam.ayni, aslinda olay tamamen spesifik bir size ve kiloya fixlemekten kaynaklaniyor, siklet kabaca bu ise yarasada tam anlamiyla isini gormedigi malum, mike tyson ustunden rakipleriyle ayni size getirme olayindan cikiyo sorun, cunku tamamen boyle bi kategorizasyon yok boks disiplininde, biz biraz metozorik ve farazi bir durum yaratip, pratikte uygulanmayan bu duruma, bir karsilik, terim bulmaya calisiyoruz, sorun buradan… Devamını oku »

Dr.Steelhammer
Dr.Steelhammer
5 yıl önce

şu nickini bi değiştir kardeş artık . konustuğumuz adamlara bakiyorum seni de seviyorum bak ama wilder nicki almana uyuz oluyorum . adam mı kalmadı be kardes .

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Dr.Steelhammer

Dostum bu nicknustume yapisti artik yillardir, unstophalil abi veya sedyeci halil abi olarak biliyolar, bikere troll amacli nick degistirdim, bisuru atjadas abi sana baska nick olmaz tepkisi verdi, nick yapisti artik, ismiyle musemma bir durum oldu, aynisi yakup reisin tkdw si icinde gecerli, herkes artik onu tkdw reis olarak bilir ve degistirse kimse kabullenemez bu durumu, mesela soner reisede conan… Devamını oku »

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
5 yıl önce

Halil reis sana süper bi sürprizim var Fury wilder maçının olduğu gün 😀 görünce bayılacaksın…

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce

Yakubum sen yaparsinda guzel olmazmi gardasim benim, eyvallah baskan mac gunu kesin burdayiz zaten, wilder ringde fury i, bizde burayi yikacaz

Dr.Steelhammer
Dr.Steelhammer
5 yıl önce

meşhur halil abi sendin demek .

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Dr.Steelhammer

Eyvallah kardesim sag olasin

Dr.Steelhammer
Dr.Steelhammer
5 yıl önce

halil abi yas kacti bu arada

Dr.Steelhammer
Dr.Steelhammer
5 yıl önce
Reply to  Pote

lb for lb olarak en iyi tyson o zaman 🙂

Big George
Big George
5 yıl önce
Reply to  Dr.Steelhammer

Halamın bıyığı olsa amcam olurculuğun terminolojideki hali.

Dr.Steelhammer
Dr.Steelhammer
5 yıl önce
Reply to  Big George

tamam sen git foreman maçları izle .

Big George
Big George
5 yıl önce
Reply to  Dr.Steelhammer

Dostum bunu saygısızlık veya başka bir şey olarak algılamana şaşırdım. Bu amaçla söylemedim çünkü. Ama p4p karşılaştırmaları cidden de öyle. Ağır siklette sergilenen nitelikler ile süper tüy siklette sergilenen nitelikler arasında dağlar kadar fark var çünkü. Ben realite üzerinden tartışmanın taraftarıyım. Çünkü farazi şeyler üzerinden gidersek, iş her zaman nesnelleşiyor, sonunda hiçbir yere varılmıyor. Boşa kürek çekmenin manası yok. Bence… Devamını oku »

safkan
safkan
5 yıl önce

Wlad baştaki 3 adamdan ikisiyle dövüştü zaten, furyle 3 sene önce dövüştü şu an daha iyi bir performansmı gösterecek, sanmıyorum. Ha şu da var wlad kısa boksörleri uzaktan sol direkleriyle sarılarak 50 yaşına kadar döver.

Bankaci
Bankaci
5 yıl önce

Wladin yüzünden boksta soğudum kaç yıl.

Kaç yil kendinden kısa adamlari mesafe ayariyla karışmadan yendi.ne zaman kendinden uzun bir adamla karşılaştı bütün foyasi meydana çıktı…

Povetkine yaptıkları çok acı vericiydi…

Takdir etmemiz yani rakip secmedi (abisi ve valuevli hariç) herkesle maça çıktı.maalesef bu yanını su anda takdir ediyoruz.

Ali_lewis_tyson
Ali_lewis_tyson
5 yıl önce

Arkadaslar herkese selamlar buyuklere saygilar kucuklere de sevgilerimi sunarim..uzun zamandir sitede yorum yazmamistim..Vlad in donmesini cok isterim hatta sakat oldugu halde maca cikip yenildigi fury i den rovansi almasini cok isterim fury rovanstan kacti altin degerinde 1.5 yilini caldi vladin..su an ise Fury e sinirim gecti wildermacinda fury i destekliyorum ama son zamanlarda destekledigim boksorler kaybetti haye golovkin kovalev.. bir… Devamını oku »

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
5 yıl önce

sanada selamlar kardeşim hoşgeldin sefa verdin …haye golovkin kovalev ve maalesef
fury loading 😀

Ali_lewis_tyson
Ali_lewis_tyson
5 yıl önce

Hoşbulduk, hayırlı günler..belki Fury süpriz yapar ama favori wilder..unutmadan adamım USYK Bellew le maça çıkıyor oraya da rakibiz 🙂

Mozalva45
Mozalva45
5 yıl önce

Wilderin sagi süründürür kilickonun ki öldürür. BAKIYORUM YINE FANATIKLIK TARAFLI YORUM BIR KAC KISI

Boxingmylife
Boxingmylife
5 yıl önce

klıtsckho daha güçlü wilder daha hızlı ama wılderle klıtsckho kıyaslanamaz bile wilder balon yahu yumruğpu dengesiz sallayan biri güçlü vuruyoır diye bokstan anlamayanlar wilder wilder 😀 wilder klıtschko rakipleri karşılaşmaya götu yemez kı9mse kusura bakmasın

Boxingmylife
Boxingmylife
5 yıl önce

ama tyson fury ne wilder nede klıtschko ikisindende çok daha kaliteli bi boksör .

Başa dön tuşu
370
0
Would love your thoughts, please comment.x

Reklam Engelleyici Algılandı

Lütfen reklam engelleyiciyi devre dışı bırakarak bizi desteklemeyi düşünün
Zetyazilim Zetyazılım Tarafından Hazırlanmıştır.