Boks

ŞOK ŞOK ŞOK! Wilder’in Mecburi Rakibinde Yasaklı Madde! Ortalık Toz Duman

Deontay Wilder

Yıllardır Deontay Wilder ile ringe çıkmak isteyen ve sonunda 1 numaralı mecburi rakip durumuna gelen Jameika asıllı İngiliz boksör Dillian Whyte yasaklı madde şüphesi ile testleri alındı. Son olarak yenilgisiz Oscar Rivas’ı da yenen Whyte’nin son yapılan A testi pozitif çıktı. Steroid maddesi rastlanan Whyte’nin 4 yıla kadar ringlerden men cezası alması bekleniyor.

WBC bilindiği üzere anti doping kuruluşu VADA ile çalışıyor. Ancak 20 Temmuz’da Londra’da UKAD’ın yaptığı testler ortalığı fena karıştırdı.

Skandalın Rivas maçı öncesi UKAD tarafından İngiltere Boks Federasyonuna (BBBC) bildirildiği ancak İngiliz Federasyonunun bu raporu yok sayıp maçın yapılmasına izin verdiği ortaya çıktı. Birleşik Krallıktaki kanunlara göre Whyte’nin temyiz hakkı bulunuyor.

Şimdi B testinin yapılması bekleniyor. Sonuç alınamadığında son nihai merci olarak Ulusal Anti Doping Paneli (NADP) karar verici olacak.

Whyte vs Rivas

Whyte son maçında Rivas’ı 9. rauntta yıkılmasına rağmen puanla 115-112, 115-112, 116-111 yendi.

Alınan bilgiye göre ne İngiltere Boks Federasyonu ne de UKAD, dünya boks konseyine bu konuda bilgi vermedi. WBC karşılaşmadan önce olumlu test sonucunun farkında olsaydı, Whyte-Rivas’ın yaptırımını geri çekecekti. İddialara göre bu işi organize eden ve saklı kalmasını saklayan Eddie Hearn ve şirketi Matchroom. Bu İngiliz şirketinin de soruşturma geçireceği de gelen haberler arasında.

Dillian Whyte

Eğer sonuç alınamazsa WBC Federasyonunun Wilder’i “franchise şampiyonu”(kusursuz şampiyon) statüsüne sokup Wilder ile maç yapmasının yolunun kapatılacağı öğrenildi. Bu durumda şampiyon kendi rakibini kendi seçebilecek.

wilder de doping haberine kayıtsız kalmadı ve “bu iğrenç adam patronu Hearn ile birlikte uyuşturucu batağına saplanmış iki pislik. Boksu kirletmenize isin vermeyeceğiz” açıklamasında bulundu…

0 0 votes
Article Rating

Fight Club

Fightclub, Türkiye'nin En büyük dövüş sporları sitesi

İlgili Makaleler

Abone ol
Bildir
294 Yorum
En Eskiler
En Yeniler En Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments
Abdullah yılmaz
Abdullah yılmaz
5 yıl önce

Acaba white, Parker maçında da doping kullandı mı? Adam o maçta hayvan gibi dövüştü, üstelik parker’ı yatırmıştı 🙂

hitmonchan
hitmonchan
5 yıl önce

Abi yaptı tabi ki. Joshua her maçına steroidli çıkıyor. Canelo’ya maçtan bir ay önce bak, maç haftası bak mesela. İmkansız bir kas yüklemesi. Parker Whyte maçında Whyte’ın yenmesi işlerine geliyordu, o zaman yakalanmadı. Ama sebebini bilmediğim şekilde WBC Whyte-Wilder maçını istemiyor. Whyte’ın lobisi güçlü olduğu için aklanacaktır. Ama yine de WBC sıralamasından düşürecekler görün bakın.

Conan
Conan
5 yıl önce
Reply to  hitmonchan

hiç bir şekilde aklanamaz. B numunesi de pozitif çıkacak. Kaçış yok.

hitmonchan
hitmonchan
5 yıl önce
Reply to  Conan

Numune pozitif çıkar ama etten bulaşmış derler abi en fazla, tansiyon ilacıymış derler, doktor yazmış derler bulurlar bir yolunu.

Conan
Conan
5 yıl önce
Reply to  hitmonchan

yine en azından Canelo kadar bir cezadan kaçamaz. 6 ay uzaklaştırma. Rivas’a yazık değil mi? Maç no contest sayılıp Rivasın karnesi düzeltilmelidir.

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce
Reply to  Conan

kesinlikle reis, cunku adam namagluptu mactan once

marciano56
marciano56
5 yıl önce
Reply to  hitmonchan

Profesyonel boksta küç gün arayla müsabakaya çıkılır bilen var mı aranızda? Boxrec’ten baktım, 5 günde bir maç yapan var.

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce

apom her macta dopingliydi deyyus, ingilizler tarihe sikeci bir millet olarak girmistir, bosuna degil bu

Mami
Mami
5 yıl önce

Dillian whyte nin dopingli hali bu ise dopingsiz haliyle bence cikmasin zaten wilderin karsisina

SAMSUNLU
SAMSUNLU
5 yıl önce

Tüh yaaa ananı öpiyim senin vayt

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce

vada ya sallayan cahil alper, UKAD(United Kingdom Anti Doping) demi wildera calisiyo, ingiliz antidoping kurulusu da wildera calisiyo galiba :)) sizofrensiniz wilderhater lar, en basta alper olmak uzere, yetmedimi oglum kendizi bunca rezil ettiginiz :))

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
5 yıl önce

Bu olayında sorumlusu olarak inşallah wilderi görmezler 😀
ulan whyte son iki mac çok kötü haldeydin doping kullandığın halde nasıl oluyor bunuda anlamıyorum ya doping kullanmasan demekki rivas seni haşat edecekti belkide

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce

aynen yakubum.ustelik bukez UKAD ynai ingiliz antidoping kurulusu dopingibtesbit etmis, bu sizofren cahil alper bu kez ne dicek, vada wildera calisyo douodu, suleyman wildera calisiyo diyodu, dunya wildera calisiyo amk, isi gucu yok kimsenin, umutsuz vaka bu alper, cehaleti asmis, arsizlasmis bi cehalet bu, ama bize iyi mizah malzemesi cikiyo, bol bol guluyoz, sozlukte buna baslik acacam ya da ilgili… Devamını oku »

hitmonchan
hitmonchan
5 yıl önce

Wilder görülmez ama WBC baş sorumludur. İçinde WBC’nin olduğu hiçbir doping skandalına inanmam.

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce
Reply to  hitmonchan

kismen katiliyorum gulum, wilderin ne sucu var zaten anlamak imkansiz, sanki o veriyo yaskali maddeyi veya o yakaliyo, federasyonlarda ve rakiptedir suc.

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce

gorurler yakubum gorurler

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce

yakubum bu arada profil foton muthis, wilderin en karizma resmi bu, yakismis, soner reis 5.yildizi takip apoleti fullemis, onada yakismis yildizlar ve kupa, en cok hak eden uyelerdendi

hitmonchan
hitmonchan
5 yıl önce

Doping kullanımına karşıyım. Ancak kullanılmasına göz yumulduğu herkes tarafından kabul edilen bir gerçek. Buradaki eleştirilerimin çoğu Wİlder’dan çok WBC’ye. Burada dikkatinizi çekmek istediğim nokta ise şu: WBC Whyte’ın itirazı kabul edilse bile, bu skandal nedeniyle Wilder’ı Franchise champion statüsüne yükselterek zorunlu rakiplerden koruyacak. Tıpkı Canelo’ya yaptığı gibi. Skandal! Povetkin maçı doping nedeniyle iptal edildi, edilebilir haklıdır Wilder tarafı. Sonra WBC… Devamını oku »

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce
Reply to  hitmonchan

+1903 hitmoncham gulum. kismen katiliyorum ve wilder fanlarindan birk olarak federasyonun yaptigi bu seyler adlinda wilderi haklinkonumda haksiz yapmak icin koz veriyor, bence pove olayini parayla cozduler, arka plani para o isin, pove kasten doping yapip yakalatti kendini ve sedyeden yirtti

hitmonchan
hitmonchan
5 yıl önce

Abi ben Wilder’ın Whyte’ı rahat indireceğini düşünüyorum, bu yüzden de daha çok kızıyorum bu olanlara. Sonuç olarak, Wilder-Povetkin maçını izleyemedik, Wilder-Ortiz’e son ana kadar şaibe bulandı zevkimizi kaçırdılar, Wilder-Whyte’da olamyacak. Kabul edin herkes dopingli, Wilder’ın indirdikleri de dopingliydi. Yaşı geçiyor bu adamların olan seyirciye oluyor.

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce
Reply to  hitmonchan

mac olmasi acisindan katiliyorum gulum onda bi sorun yok, zaten hepi topu kac mac izliyoruzki, işte federasyonu promoteri falan derken boyle oluyor, ga tabi basta para mevzusu, ben wildera parayi on planda tuttugu icin elestiriyorum. tamam arkadas para icin yapiliyor ki para olmasa yapilacak is degil ama bokunu cikariyolar, avartiyolar oyuzden isler cikmaza giriyo. paranin onemini ihmal etsinler demiyorum ama… Devamını oku »

hitmonchan
hitmonchan
5 yıl önce

Abi ben Wilder’ın Whyte’ı dopingli de olsa rahat indireceğini düşünüyorum, bu yüzden de daha çok kızıyorum bu olanlara. Sonuç olarak, Wilder-Povetkin maçını izleyemedik, Wilder-Ortiz’e son ana kadar şaibe bulandı zevkimizi kaçırdılar, Wilder-Whyte’da olamyacak. Kabul edin herkes dopingli, Wilder’ın indirdikleri de dopingliydi. Yaşı geçiyor bu adamların olan seyirciye oluyor.

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce
Reply to  hitmonchan

sonuc olarak %1000 katiliyorum, olan boks izleyicisine oluyo, maclardan yoksun kaliyoruz sonuc olarak, bu elestiri yuzde bin hakli bi elestiri

FOREMAN
FOREMAN
5 yıl önce

Tabi tabi povetkin bilerek yakalandı boks tanrısı wildera nakavt olmamak için 😀 o maç olsaydı o yıl favori povetkindi.

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce
Reply to  FOREMAN

cuce poveyi ben wildera karsi sans tanimiyordum gulum ne ozaman ne bu zaman ne hic bir zaman

Cüneyt Fury
Cüneyt Fury
5 yıl önce

Eşek herif Twitter’da fury e ana bacı yaptın ne bok olduğun ortaya çıktı . Kariyerin bitti nah sana kemer maçı . . Parker macında Ada’ma kafa attında naktavn saymışlardı İngiltere pislik bir yer orada maç yapılmaz

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce
Reply to  Cüneyt Fury

aynen cuneytim inan fazla bile yasamis bi piyondu whyte, wikder bunu adam yerine bile koymamakla en iyisini yapmis, wilderla mac yapsa dusunsene bu rezil piyon wilderla mwbc kemer maci yapma serefine erisecekti, wildera yapilan elestirilee bir kez daha haksiz cikti, helal be wilder, bu hornun her balonu patliyo, tukani kapatir bu gidisle deyyus

Cüneyt Fury
Cüneyt Fury
5 yıl önce

Deyus ki ne deyus hemde sokaklara cıkıp Wilderı tanıyor musunuz diye millete sorup aklınca Wilderla dalga geçti . Boksörü fury e küfür etti zayıfla sende s.. Şişko diye bunlar rezil insanlar bütün rezillikleri ortaya çıktı çıkacakta . Fury ve Wilder bu ağır sikleti ele geçirecektir . Edi pisliği yüzü den büyük maçlar olmuyor fury ve Wilder tek telefonda işi çözüyor… Devamını oku »

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce
Reply to  Cüneyt Fury

kesinlikle cuneytim, fury boshua ve whyte denen sebegi ust uste koyar, ayni macta ikinkez yenerdi, lafla peynir gemisi yurute yurute kacirdi balonlarini gitti ruize patladi, ilk deplasmanda, ustune yuruyen ilk rakipte patladi, bu whyte ta yaslilari dopingli halde dove dove, ki bazi maclari haksiz yere hakem kararaiyla aldi kaybettigi maclari, buraya kadarmis, dur bakalim, ona bana fury bu whyte yi,… Devamını oku »

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce

wilderin buna atacagi sopaya yazik

mostwanted
mostwanted
5 yıl önce

doping kullanıp şampiyon olsan anlarım da wilder ın karşına çıkmak içnn doping kullanman olmadı whyte

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce
Reply to  mostwanted

o da wilderon buyuklugu gulum, tipasi yemeyen doping yapip kendini yakalatip mactan yirtiyor, sedyeden yirtiyor ya da whyte gibi embesiller ise cikip dayagimi yiyip parami aliyim diye doping yapa yapa kollana kollana bir nunaraya cikiyor sozde rakip oluyor, simdi diyorum ki wimder bunu adam yerine koymayarak cok iyi yapmis, horn deyyusunun suratini gormek isterdim su an :))

Conan
Conan
5 yıl önce

Jarrell Miller’ın yaptığı gibi Wayt da sike sikeee suçunu itiraf edecek. Edi hörn tam bir oç, lan ya Rivas ringde ölseydi, adamdan nasıl gizlersin rakibin dopingli olduğunu? Edi Hörn de iyi bir para cezası alır.
Olan gariban Oscar Rivas’a oldu.

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce
Reply to  Conan

+++1881

Rustin
Rustin
5 yıl önce

O değil de wilder bunun dopingli halini bile alırdı, son iki maça bakarsak.

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce
Reply to  Rustin

aynen rustinim

Rustin
Rustin
5 yıl önce

abi sen adana’nın neresinden bu arada

mostwanted
mostwanted
5 yıl önce

şimdi bu dal ya.ak hearn ün elinde ağır sıklet kaldı mı?joshua patladı whyte s.çtı.wilder ya da fury ye salça olmaz inşallah

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce
Reply to  mostwanted

wilder o ingiliz yumusagina selam bile vermez gulum rahat ol, furyy ide menajeri birakmaz, amk herifin adini hep unutuyorum ya

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce

frank warren simdi hatirladim

Conan
Conan
5 yıl önce

Herkes Whyte ve Wilder’ı konuşuyor ama arkadaşlar Oscar Rivas gibi yenilgisiz aslan gibi bir boksörün hakkı yendi. Kimse Rivas’tan bahsetmiyor. Oscar değil de Ali Eren olsa şimdi hepiniz bas bas bağırıyordunuz. Başta Bilgehan.

mostwanted
mostwanted
5 yıl önce
Reply to  Conan

rivas kötü bir boksör değil.şampiyon olamaz ama izlemesi zevkli.adamın hakkını yediler

Conan
Conan
5 yıl önce
Reply to  mostwanted

Kötü boksör değil de Efe’den de Ali Eren’den de çok daha iyi bir boksör. İlk 10’a çok rahat girecek bir boksör. Yazık oldu adama.

mostwanted
mostwanted
5 yıl önce
Reply to  Conan

ali eren türk diye bu kadar ilgi gördü yabancı olsa maçlarını izlemezdik.efe ise yeni nesil balon.dediğin gibi rivasa gerçekten yazık oldu.genç olsa toplardı ama bu yaştan sonra bakalım nasıl yükselecek

Gardiyan (ikm)
Gardiyan (ikm)
5 yıl önce
Reply to  Conan

efe den bencede ıyı efe cok ağır cok ıyı olması ıcın wilder gibi hızlı olması lazıım

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce
Reply to  Conan

dogru noktadan girmissin reis, bence her turlu rivasin hakki yendi. bu durumda rivas spor tahkim mahkemesine gidip, macin karar degisikligi ya da iptali(yok hukmunde) sayilmasi isteyebilir, akilliysa bu noktadan yurur federasyona

Conan
Conan
5 yıl önce

Bilen varsa yorum yazsın:
O.Rivas’ın hakları nedir? Daha önce tarihte galip boksör dopingli çıkınca, federasyon ne yapmıştır?

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
5 yıl önce
Reply to  Conan

Bu olay lucas browne chagaev macındada oldu ama sonuca etki etmedi … lucas browne ceza almıştı ama mac kayıtlara tko olarak geçti

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce

beyler gerwontay maci geldi, tahminler kac roundda yatirir sizce bizim minik tyson. tahminleri alalim. ben en fazla 3 diyorum, isteyen ekran resmi alabilir yorumu

SAMSUNLU
SAMSUNLU
5 yıl önce

Kimle yapıyo maçı bide hangi siklette yapıyo hala süper tüğdemi yoksa hafife yükseldimi

uguraraslar
uguraraslar
5 yıl önce

Ne hikmetse böyle olaylar hep şampiyonluk maçları öncesinde ortaya çıkıyor.Yani bugüne kadar kullanmamış yüzmüş yüzmüş kuyruguna gelmiş,yumurta delige dayanmış,whytta doping kullanmaya karar vermiş.Çok kirli işler dönüyor çookk.

Conan
Conan
5 yıl önce
Reply to  uguraraslar

2012 yılında da vukuatı var. 😉
povetkin, miller, whyte bunlar hep dopingci boksörlerdir. geçmişleri karanlıktır.
ha bir de sevdiğim boksör Canelo vardı.

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce
Reply to  Conan

aynen reis, canelo foping yapmasa da ayni performansi sergiler aslinda, yani %95 ini sergiler ben o bakimdan caneloyu mazur goruyorum. sitede caneloya runelo diyorlardi, adam aktif tum isimler icinde her zaman top5 e girer kafadan

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce
Reply to  uguraraslar

ugurum iyide doping yakalayan UKAD, ustelik zaten anlasilmis bir macida yok, hatta du an bir orriz, birde furry maci var sirafa, yani don anda yakalandigi gibi bi durum yok, haksiz yere bir numaraya geldigi ve yakalandigi gibi bi durum var hemde ingiliz doping kurulusu tarafindan

Conan
Conan
5 yıl önce

sedyeci halilim cebini değiştir. sürekli hatalı tuşlara basıyorsun veya ekran dokunmatiğinde sorun var.

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce
Reply to  Conan

reis ayiptir soylemesi 256 gb lik iphoneX aldim bir ay olacak, ekrani acayip dar geldi benim dolma parmaklara, keske daha buyuk ekranli bi cihaz alsaymisim, iphone xsMax vardi 10900 tl, onu almayim diye 6900 tl yi yaktim, tum yazismalarda boyle oluyo, android bi cihazla degistircem artik mecburen note8 ya da note 9

Conan
Conan
5 yıl önce

ayfon hiç sevmem kullanmam. ayfon bana kız telefonu gibi geliyor.

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce
Reply to  Conan

ben iphone android kullandim karisik hep bu iphoneX uymadi bana, iphone 7 plus vardi cok memnundum, tekrar androide bi donus yapcam mecburen

SAMSUNLU
SAMSUNLU
5 yıl önce

Halil abi huavey al iphoncu olup huavey alanlar iphonun aq diyolar

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce
Reply to  SAMSUNLU

sag ol gulum, genis ekranli huaeeilerden bakarim, p30 pro canavar, kamerasi cok guzel, leica optikler ve gercek zoom var, mate20 pro da guzel, onlarda olur, galaxy note lardaki spen olayini cok kullanmiyorum eskisi kadar, huawei severim, mate19 pro kullandim memnun kalmistimda cihazi balkonda elimden dusurdum perte cikti kaskosuda yoktu

SAMSUNLU
SAMSUNLU
5 yıl önce

Xomilerde fena değilde bi garanti firması bulamadı sadece istannulda dağıtıcı garantili yoksa xomilerde güzel

SAMSUNLU
SAMSUNLU
5 yıl önce
Reply to  Conan

Huaveyler süper yaaa

safkan
safkan
5 yıl önce

Ulan whyte yüzdün yüzdün kuyruğuna geldin sonra sıçıp batırdın. Rivas çok saygı görmüyor ama demir gibi bir adam, biraz daha uzun olsaydı çoğu boksöre kan kusturturdu. Rivası hasim rahmanın prime zamanının çenesi sağlam haline benzetiyorum. Bu arada maçı canlı 10. rounddan sonra izleyebildim whyte kapanıp duruyordu ama nette videosunu bulamadım kd pozisyonunu da göremedim.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce
Reply to  safkan

whyte iplerdeyken yediği bi aparkatla down oldu. öyle çok sert bi aparkat değildi zaten grogi de olmadı. ama rivas hemen her raund sertliğiyle zorlamıştı whyte ı.

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce

beyler site nihayet ve olmasi gerektigi gibi boshuayi top 10 dan atmis, 6 no wilder, 7 no kollofkin koymus, bence 7 noya pacman reyizi koymaliydi son mactan sonra. uzik ve loma nin canelonun onunde olmasida fecaat. 1 numara crawford reis, iki numara progreis, 3 numara canelo, 4 numara deontay, 5numara gerwontay, 6 numara karbonat errol, 7 numara leon santa cruz,… Devamını oku »

doctor1984
doctor1984
5 yıl önce

Doping yaptığı belli. Joshua olsun, Whyte olsun her down’dan sonra anında diriliyorlar. Rakibi boş bulsunlar son raundlarda dahi olsa gaza basabiliyorlar. Kondisyonlari da üst düzeyde. Joshua’da tıpkı böyle. Kondisyonu bitti derken klitschko’yu nakavt etti, Andy Ruiz maçında da kondisyonu bitmemişti kendisi devam etmek istemedi.

SAMSUNLU
SAMSUNLU
5 yıl önce
Reply to  doctor1984

Yok devam edecekti hakem bitirince dikkatl ibak aga WHAT! diye bi tepki veriyo gözleri pörtlüyo orda

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce

valla ne yalan soyleyim, gerwontayi kimse bilmezken, bende bilmezken, maclar tv8de yayinlanirken soner reis bu cocukta buyuk kunas var demisti, haklida cikti, bende sirf onun yorumundan bakip izledim ve ayni kumasi gordum. cocukta is var, diger kumas sahibi vergil ortiz jr dir. bilegi bukulmez

Conan
Conan
5 yıl önce

eyvallah reis. tenisçi kadar boksör kumaşından anlamasam da, biraz anlarım. aynen digiturk’te premier boxing champions maçlarında alt kart maçlarının birinde izlemiştim.

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce
Reply to  Conan

reis muthis yakalamissin, kesinlikle tek macta kumasi anlama konusunda sitenin en iyisisin, aksini soyleyen agir sacmalamis olur

Conan
Conan
5 yıl önce

yok canım est. parkerın da bir halt olmadığını görmüştüm. aynı şekilde joe joyce, efe bunlar da cacık olmaz. Dubois ise sağlam emin adımlarla geliyor.

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce
Reply to  Conan

bende duboise haksizlik etmisim, efeden sonra anladim, hrgovicte saglam yalniz reis

Conan
Conan
5 yıl önce

Hırgoviçi hiz izlemediğim için yorum yapamıyorum.

Gardiyan (ikm)
Gardiyan (ikm)
5 yıl önce

efe den cacık olmaz bence

FOREMAN
FOREMAN
5 yıl önce
Reply to  Conan

Rest reis sen Ali ve tysonun karnesine ziktirik diyerek trolluyorsundur ins.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce
Reply to  FOREMAN

wilder ın kariyerinde yendiği 1 tane 5 yıldızlık boksör var o da 40 yaşındaki ortiz. birde tyson ın ali nin yendiği 5 yıldızlık adamlara bak. ama sayarken dikkatli ol gözlerin bozulmasın 🙂

abartmıyorum wilder ın karnesi ali ve tyson ın karnelerinin 5 te 1 i etmez. vallahi de etmez billahi de etmez.

FOREMAN
FOREMAN
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Ahmet kurt şuan hiçbir baksorun karnesi Ali’nin 10 da1 i etmez ne boksorluk olarak ne kariyer olarak.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce
Reply to  FOREMAN

zaten 10 da 1 i yazacaktım da millet mübalağa sanmasın diye 5 te 1 i dedim 🙂

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

boxrec den açıp bakarsan görürsün. o gördüğün adamları da youtube dan izleyiver.

ali nin neden bu maçları kaybettiğini bilmiyorsun. sana tane tane anlatmaya kalksam bayağı uzun sürer. ama açık konuşayım dostum. bilmediğin, bilmediğin içinde anlayamadığın şeyler var. ali nin kariyeriyle wilder ın kariyerini kıyaslayarak ne kadar saçma bir şey yaptığının farkında değilsin. gerçekten değilsin.

Antiwilder
Antiwilder
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

wilderin yendigi en kariyerli boksor c.arreoladir l.ortiz degil duzeltelim lutfen

Conan
Conan
5 yıl önce

Andy Ruiz bu saatten sonra, bu doping olayından sonra s.kseler ingilterede maça çıkmaz.

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce
Reply to  Conan

haklidir, kimsede bisey diyemez

Imparator 81
Imparator 81
5 yıl önce

Şimdi whyte,miller,povetkin,canelo dopingçi joshua golovkin wilder doping kullanmıyor öylemi.arkadaslar lütfen artık gerçekci olalım bugün boks,güreş,halter,mma gibi sporlarda şampiyon olan ve üst düzey bütün boksörler doping kullanıyor.biri yakalanınca ona doping kullanıyor diyip saldırmak bence çok gereksiz.

Imparator 81
Imparator 81
5 yıl önce
Reply to  Imparator 81

Şimdi whyte,miller,povetkin,canelo dopingçi joshua golovkin wilder doping kullanmıyor öylemi.arkadaslar lütfen artık gerçekci olalım bugün boks,güreş,halter,mma gibi sporlarda şampiyon olan ve üst düzey bütün boksörler doping kullanıyor.biri yakalanınca ona doping kullanıyor diyip saldırmak bence çok gereksiz.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce

dillian whyte ın doping yaptığına zerre şüphem yoktu. ama bu adam dopingi şimdi mi yaptı? 🙂 almanya adına dövüşen manuel charr ın suriye adına dövüşmeye başlar başlamaz dopingli çıkması gibi. kabul etseniz de etmeseniz de boks çok kirli bir spor. şuana kadar whyte ın kim bilir nelerine göz yummuşlardır. whyte ın önceden doping yapmayıp şimdi yaptığına beni yeryüzündeki hiç kimse… Devamını oku »

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Wilder whyte maçı için anlaşma sağlanmış olsa tarihi belli olsa dediklerin doğru ahmetim ama şuan wilderin ortizi yeneceğinin sonradan whyta zorunlu rakip olacağının garantisini kim verebilir.. ayrıca olayla wbc federasyonun ne alakası var kanka 🙂 keşke parker maçından sonra whyte dan şüphelendiğini söyleseydin kimse seni eleştirmezdi

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce

whyte dan şüphelendiğimi söylesem millet ”kabul et işte tahminin tutmadı. bahaneler üretme” falan diyecekti 🙂 wbc ye laf etme nedenim 1 seneden uzun süredir whyte a fırsat vermemeleri. wbc denen yavşak federasyon whyte a fırsat vermediği her gün için bedduayı hak ediyor. wilder 40 yaşındaki ortiz i çok büyük ihtimalle yenecek. 10 kez dövüşseler ortiz 1 ini belki alır. whyte… Devamını oku »

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Bencede yapmışsa dopingi parker maçında yapmıştır rivas maçında hiç dopingli gibi bi hali yoktu whyte ın.. yapana yazıklar olsun kim yapıyosa artık

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce

bana göre son maçında, chisora rövanşındaki halinden çok daha iyiydi. oscar rivas önceki oscar rivas değildi. herif kendisini aşmış. öyle bir boksörü kırışarak, hareketli dövüşmeden yenmek zaten kolay iş değildi. ben whyte ı beğendim 🙂

ama whyte ın kariyer performansı parker maçıdır tabi. o maça dopingsiz çıkıp bu maçta dopingli olduğuna inanmıyorum.

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Dediğim gibi bana göre son 2 mac çok berbattı bu adam nasil doping yapmış anlamadım yapmasa demekki rivas bunu haşat edecekti ringde.. chisora maçında o nakavt yumruğunu vurmasa o maçıda kaybedecekti iyi değildi o maçta…

veznedar
veznedar
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

.Whyte dünyada bilinen en etkili tüm doping ve streodlerini mix yapsa bile Wilder tarafından komaya sokulması en muhtemel boksördür.Ağır galas yapısı,slowmotion punchları, maçın yarısını grogi geçiren halleri,çay bardağından mamul çenesi ile şansı sıfıra yakındır. Wilder in veya wbc nin Whyte gibi bir yetenek fakirinden çekineceği iddiası abesle iştigaldir.

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce

beyler buralar karisir vaziyet alin, wilderhaterlar daha gelmedi, bi gelsinler bak gor sen, gerci bu haber onlari zora sokan bi haber, bakarsin olu taklidi yaparlar :))

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
5 yıl önce

😀 saygı çerçevesinde yapılan her eleştiri iyidir abi onlar olmadanda olmuyor …

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce

o da dogru yakubum bize mizah malzemesi cikiyo :)) guluyoz hele ki “balon wilder bu mac patlicak” dedikleri ama wilderin nakavtla kazandigi her mac sonrasi ne guluyoz yav :))

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce

yakuba aynen helal olsun adam bu whyte i savundu ama acikca son iki macta anladi ve hic gocunmadan kabul etti, itin gotune soktu whyte yi, kimse wilderteam uyelerine objektif degil demesin bence sitenin en objektif yorumculari wilderteam uyeleri. wilder iyiyse ve adamlar bunu anlayip wilderciysa suclari bu mu?

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
5 yıl önce

Sağol varol abi … whyte ı Chisora maçında beğenmemiştim ama belki bu mac böyle kötü performans göstermiştir diye düşünmüştüm sonrasında rivas maçında şapka düştü kel göründü oldu benim için… parker maçındaki whyte ortadan kayboldu bence doping yapmışsa o maçta yapmıştı zira son 2 maçında berbat denecek kadar kötüydü…

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce

rica benden yakubum, dogruya dogru helalin var gulum

uguraraslar
uguraraslar
5 yıl önce

Arkadaslar bir anlaşma yok diyorsunuz ortadada adam zorunlu rakip durumuna gelmişti.Yani bu şu demek wilder whyt maçı kesinleşti ama tarihi belirsiz.Fury maçından sonrada edy hornünde baskısıyla o maç gerçeklesirdi. Wilderla whyt karşılaşsa allah icin açık ara favori wilderdır.fakat whyt ters yumrukları olan bir boksör,kiminle karşılasırsa karşilassın bir risk barındırır. Yakın geçmişe bakıyorumda miller şampiyonluk maçına çıkacakken dopingli çıktı ama zaman… Devamını oku »

Conan
Conan
5 yıl önce
Reply to  uguraraslar

ortada dediğin gibi şey olsa Edi Hörn gibi bir çakal promotör ortalığı yıkardı. ama gıkları çıkmıyor.
ateş olmayan yerden duman çıkmaz. Wayt 2012 yılından da tescilli bir dopingcidir. Huylu huyundan vazgeçmez. Komplo teorileriniz hatalı ve tutarsız.

uguraraslar
uguraraslar
5 yıl önce
Reply to  Conan

Edy hörn uzerindenmi karar vericez gözlemledigimiz olaylara.Düne kadar agır siklet kemerlerinin 3ünü bu adamin hörnün boksörü elinde bulunduruyordu.Turkiye futbol ligimi bu ortalıgı yıkacak.Her hafta onlarca haksız maglubiyetler alınıyor kim ortaligı yıkabildi şimdiye kadar.Burada konu sadece whyt degil ard arda gelisen olaylar.Ben dizi izlemem ama sen bunlara tesadüf diyorsan çok fazla fantastik film izlemişsin demektir. Etkisinden çıkarsın umarım.

Conan
Conan
5 yıl önce
Reply to  uguraraslar

Edi Hörn mü daha tecrübeli yoksa ekran başında boks izleyen sen mi? Dopingi yapan adamdan gık çıkmıyor ama nedense sizlerden çok ses çıkıyor. Neden?
amacınız Wilder’a çamur atmak. bunu açıkça söyleyin eyvallah. deyin ki Wilderı sevmiyorum başarısını çekemiyorum. o zaman bişey demem.

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce
Reply to  Conan

+1907

Conan
Conan
5 yıl önce
Reply to  uguraraslar

Edi Hörn şimdi yusuf yusuf nasıl olur da bu rezaleti en az hasarla atlatırım diye düşünürken, sen ve benzeri Wilder haterlar da nasıl bir bahane bulalım diye düşünüyor.

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
5 yıl önce
Reply to  uguraraslar

Dostum ben whyte ın doping kullanıp kullanmadığına kâni değilim çünkü son 2 maç kötüydü nasıl doping almış bende anlamadım ama doping testini yapan UKAD diye bi ingiliz anti-doping kurulusuymuş yani bundada wildera kabahat bulmamak lazım…wilder doping alıyomu almıyomu bilemem mutlaka aliyolardır diye düşünüyorum

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce

yakubum wilder doping bence almiyo, destek urunleri mutlaka aliyo, beslenmesi, antrenmani falan eyvallah ama gucu dogal, adam bu 103 kiloluk dogal kas yigini ve muthis atletik bi iskelet yapisi. bildigin canavar, nakavt canavari, durdurulamaz ve durdurulmasi soz konusu bile olamaz bir nakavt canavari, fisek, super atlet, bioblast

Conan
Conan
5 yıl önce

ah bir de boks alt yapısı sağlam olsaydı Ali Tyson falan hikaye olurdu.

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce
Reply to  Conan

resi bencede Aliden iyi olurdu o kesin ama prime tyson olunca bi soru isareti geliyo aklima, prime tyson cok baska birseydi, wilderi bunaltirdi bence mac yapsalardi

Gardiyan (ikm)
Gardiyan (ikm)
5 yıl önce

wilder tysonla aynı dönemde olmaması Allahın mukemmel zamanlaması. tyson katıl olurdu ama benim tahminim wılder korkak olarak anılırdı tarıh boyunca

Gardiyan (ikm)
Gardiyan (ikm)
5 yıl önce
Reply to  Conan

:))))))))

Conan
Conan
5 yıl önce

Wilder gibi her maçı heyecan içinde geçen bir ağır sikleti bulmuşsunuz ama hala adama çamur atıyorsunuz. Size parker, joe joyce, hughie fury, c.martin gibi boksörler yakışır.

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce
Reply to  Conan

inan wilder boksu biraksa bunlar o gun anlar hatalarini baskan, ben mike tyson dan sonra bi vitalide heyecanlandim, bir wilderda, millet diyo ya halil abi wilderi cok seviyosun, ya gulum baska adammi var sevelim, kolaymi geliyor bir wilder? bak 15yilda bir geldi kara kobra, yoksa niye savunalim sevelim. babamizin oglu degil. wilder gitse inan agir sikleti izlemem, biraz ruiz, ortiz… Devamını oku »

Conan
Conan
5 yıl önce

Twitter’da waytın tartım sonrası kısa röportajını izleyin de bir daha Wilder’a çamur atmayın. Adamın yüzünden belli “çok kötü sıçtım” diyor, spiker şaşırıp bir daha soruyor. Dopinge yakalandığını biliyordu ama Edi Hörn maçı iptal ettirtmedi, olan Rivas’a oldu. Rivas’ın yerinde olsam gider edi hörne güzel bir sopa çekerdim.

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce
Reply to  Conan

izledim reis, super yakalamissin, herifin kendi biliyo yedigi boku ve yandim anam cekiyo bizim wilderhaterlar halen kulp derdinde :)) soda lazim bunlara soda

Conan
Conan
5 yıl önce

işte bahsettiğim video. Wildera çamur atan acemiler özellikle seyretsinler.

https://twitter.com/NBSBoxing/status/1154278576436449282?s=19

FOREMAN
FOREMAN
5 yıl önce
Reply to  Conan

Wilderi eleştiren herkes acemidir.Wilder eleştirmek kanunen suçtur.Wilder boksun tanrısıdır.

Conan
Conan
5 yıl önce
Reply to  FOREMAN

İnsanın kendini tanıması kadar güzel bir şey yoktur 😀

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce
Reply to  Conan

:))

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce
Reply to  Conan

buyuksun baskan

uguraraslar
uguraraslar
5 yıl önce

….

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce

ben açık söylüyorum wilder amerikalı değilde nijeryalı bir boksör olsa bu kadar çok rakibi dopingli çıkmazdı. adamlar belli planlar çerçevesinde önlerine çıkan engelleri ortadan kaldırıyor.

ben tüm kalbimle buna inanıyorum.

Conan
Conan
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Çamur at izi kalsın. Ben de tüm kalbimle tam tersine inanıyorum. Başarılı birine çamur atmak çekememek bizim halkın huyudur.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce
Reply to  Conan

amerikalılar göz göre göre wilder ı kollasın, ingilizler de ringde joshua yı. sizde onların avukatlığını yapın. bravo böyle devam…

whyte wilder ın zorunlu rakibi olmasa bu doping meselesi ortaya çıkacaktı sanki 🙂 rivas, whyte ın diğer rakipleri gibi bok yoluna gidecekti.

Conan
Conan
5 yıl önce

..

uguraraslar
uguraraslar
5 yıl önce

Hakkı olana hakkını teslim etmek amacımız.Sesi çıkanlar neyapabildiki şimdiye kadar neyi degiştirebildi.Burada hassas dengeler var.Lobicilik var.Promötörlerin onlarca boksörü var.Hepsi çakal.Bir çogu boksörünü düşünmüyor bile.Hepsi paranın peşinde.Kim kimin için ortalığı yıkacak.Türkiye futbol ligimi.

uguraraslar
uguraraslar
5 yıl önce

Ben boksu wilderla sevdim.wildardan sonra takip etmeye başladım.Hikayesi beni etkilemişti.Yapım gereği kimsenin hayranı olmam kimsenin fanıda olmadım hiç.Tek fanatikligim galatasarayadır.Onuda eleştirilecek yerlerde eleştiririm haketmeigi yerde haketmedi derim.Ama görüyorumki fanatizm bu ülkede her platformu her alanı sarmış.sporda,siyasette hatta sanatta bile her landa fanatikligimiz biziobjektif olmaktan uzaklaştırıyor. Allah aşkına stiverne 2,ortiz 2,arreola,breazeale bu maçlar nedir ya.Bir şampiyon gibi davransın.bir şampiyon gibi maçlara… Devamını oku »

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce
Reply to  uguraraslar

ugurum kismen katiliyorum ama sadece ortiz bir maci bile yeter, fury macini daha jatmadim bile, daha napsin wilder, adam bize son 15 yilin en iyi macini izletti. ben en buyuk wilder fanlarindan olarak isterim ki ortiz ilk mactaki performansini koyabilsin ve yine efsane bi mac izleyelim

uguraraslar
uguraraslar
5 yıl önce

Dostum ortizlede ilk maç öncesi çok uğrastılar hatırlarsan 30 kere adamı teste soktular zorla birşeyler çıkarmaya çalıştılar.Öyle veya böyle 39 yaşındada olsa ortiz o maça çıkmayı haketmişti.Ama rövanş niye. fury maçına gelirsek boksa ara vermiş hazır olmayan bir furye bile birçoguna göre kaybetti wilder. Eğer furyle rövanş yaparsa o maç benim için ölçü olacak.Olmasınıda zor görüyorum onuda söyliyim. Dostum bu… Devamını oku »

Conan
Conan
5 yıl önce
Reply to  uguraraslar

Uğur kaç tane adam gibi boksör var da bozuk plak gibi aynı şeyleri tekrarlıyorsun? Ha evet haklısın Wilder mike Tyson, Lennox, vitali, M.ali, rocky marciano vs gibi boksörlerle maç yapmadı, gitti Brezilyayla maç yaptı. Halbuki zaman makinasını kullanarak o boksörlerle maça çıkabilirdi.

uguraraslar
uguraraslar
5 yıl önce
Reply to  Conan

İyi boksör arayan bulur.En azından o maclari hakeden adamlarla yaparsın maçı çöp bulmazsın yani.Bozuk plak arıyorsan aynaya bak hep aynı nagmeleri tekrarlıyorsun.Adamin kariyeri bitecek neredeyse 40ın uzerinde maç yapmıs 2 tane elle tutulur maçı ya var ya yok birde bana bu adami övüyorsunuz boksörmü var diyorsunuz.Patlamiş jashuanin bile 20 maclik kariyerinde daha önemli rakipler var.

Conan
Conan
5 yıl önce

Kardeşim twitterdaki videoyu izledin mi bırak şimdi gs yi futbolu?

HAYEEE
HAYEEE
5 yıl önce

vay vay felaket tellalları toplanmış yine …daha dün bu haber çıkmadan önce dedim ki povetkine doping iftirası attınız poveyi yediniz whyttan nasıl kaçacaksın wilder demiştim, nede haklıymışım sen şuan ağır sikletin en iyilerinden biri ol,dünyanın gözü senin üzerinde olsun, bir sonraki maçın belkide kariyerinin,hayatının en önemli maçı olsun sen git doping kullan,var mı öyle birşey ? çocuk mu var karşınız… Devamını oku »

uguraraslar
uguraraslar
5 yıl önce

..Tek elle tutulur maçları 39 yaşındaki ortiz ve boksa ara vermiş fuyle.ortizle yaptığı ilk maça eyvallah yaşlıda olsa ortizdir dedim bir şampiyonluk maçını haketmişti dedim e zaten nakavtta ettin.rövanş niye? tartışmalı bir sonuçmu vardı.yoo.ortiz müthiş bir ivmemi yakaladı oda yok.40 yaşına geldi bu adam.Ortizin son maçını izledinizmi?performansı nekadar düşük.insanların aklıyla alay etmesinler artık.fury rövanşı olsun vallahi taktir edicem çünkü artık… Devamını oku »

safkan
safkan
5 yıl önce

Chisorayı da dopingle yendi, 11. roundda çenesi sağlam chisorayı yıktı, dopingsiz olsaydı o yumruğun gücü ve hızı yaklaşık %20 daha düşük olurdu.

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce
Reply to  safkan

+++++ safkanim

ordinaryus h
ordinaryus h
5 yıl önce
Reply to  safkan

‘dopingsiz olsaydı yumruğun hızı yaklaşık %20 daha düşük olurdu’ Safkan güldürdün beni :))

safkan
safkan
5 yıl önce
Reply to  ordinaryus h

Kondisyonu,toparlanması, ingilizce stamina dediğimiz dayanma gücü falan filan bunlar hızı düşürür, ondan dedim. Nakavt yumruğu hız+güç birleşimi olmalı, mesela; yavaş ama çok güçlü bir yumruk nakavt edemez, çene ucuna değerse hafif sallar sadece… Bu arada ordinaryus h çok az yazıyorsun dostum, daha fazla yorumlarını görmek isterim.

doctor1984
doctor1984
5 yıl önce

Wilder önümüzdeki 3-4 sene içinde adam akıllı boksörlerle maç yapmadıkça kariyeri hep tartışmalı olacak. Yendiği en iyi rakip gerçekte 45 yaşında olduğu iddia edilen Luis Ortiz. Tyson Fury maçı berabere bitti.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce
Reply to  doctor1984

wildercı dostlarım darılmasın ama berabere biten maçı da karne üzerinde berabere. bütün dünya fury nin o maçı kazandığını biliyor 🙂

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

dostum senin maalesef kötü bir huyun var. kafanda bir şeyi belledin mi diğer insanların ne dediği umurunda olmuyor. bokstaki sayım tane tanedir. orada hakem 10 saniyeyi geçti mi bilmiyorum ama geçse bile bunun sandığın kadar önemi yok. çünkü hakemler zaten yavaş sayar. o sayım hiçbir zaman kronometredeki kadar hızlı olmaz. velev ki kronometredeki 10 saniye gibi saydı. fury 10 olmadan… Devamını oku »

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

ne adamsın abi ya 🙂 sitenin haşarı çocuğu seni :)) git başkalarını trolle beni yorma 🙂

Cüneyt Fury
Cüneyt Fury
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Fenasın rest:)

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

rrstim su son cumlen var ya “alnindaki sekli benim diyen dovmeci yapamaz” bu cumle beni bitirdi :)) benim diyen fury ci bu kapagin altindan kalkamaz, wilder gibi taraftarlari olan wilderteamde baskin :)) heryerde ezici dominasyon

Cüneyt Fury
Cüneyt Fury
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Beraberliği son anda kurtaran fury değil wilder dır son raunt naktavn olmasa macı alıyordu fury . Kaldı ki maç içinde ki ekrana gelen puanlamaya da bakarsan fury açık şekilde öndedir.

doctor1984
doctor1984
5 yıl önce
Reply to  doctor1984

Zaten Luis Ortiz maçı da başta ertelendi. Ortiz doping cezası yememek için belki de gıda katkı maddeleri bile almadı. Bu ayrıntıyı da atlamayalim.

SAMSUNLU
SAMSUNLU
5 yıl önce

Sitede bi sakinlik var sipastik özürlü banlandı galiba 🙂

SAMSUNLU
SAMSUNLU
5 yıl önce
Reply to  SAMSUNLU

Ne diyon la sen abdullah ağzından çıkanı kulağın duysun müezin olacan bide saçma sapan konuşma ben o kişiye insan gibi konuştum ben herkesle eşitim kimseyi kırmam üzmem sanakl ortamsa artistliğin lüzumu yok anca internetine yazık olur sakultah hakkımda öyle düşünüyosa ne hali varsa görsün onun fikri sen niye bana bebe falan diyon ayıp değilmi bu yaptığın yaşına bak ondan sonra… Devamını oku »

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce
Reply to  SAMSUNLU

telefon gulum iyi cocuktur, buyuklerine saygilidir, basta soner reis ve bana cok hurmetkardir, gereksiz egosu olmayan, durust ve ogrenmeye ac, buyuklerinin bilgisinden yararlanmak isteyen guzel bi kardesimizdir, ben cok severim, hataliysa gocunmaz ozur diler, on numaradir yani, yanlis anlasilma olmus aranizda malum bu aralar cd krali isimli kardesimiz dedigimiz zat hem soner reise hem bana cok buyuk saygisizlik yapti, ayni… Devamını oku »

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce

ne demek gulum sen bizim cigerimizsin

SAMSUNLU
SAMSUNLU
5 yıl önce

Ben kingede bişey demedim benimki başkası rebel bile değil o derece

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce
Reply to  SAMSUNLU

selmanim gulum biliyorum, karsiyakaliyi diyosun, sikret bosver, telefon gulumle yanlus anlasilmaniz cozuldu ya gerisini bosver

SAMSUNLU
SAMSUNLU
5 yıl önce

Yok karşıyakalıda değil ben hiç onunla ve onur ertekinle yüz yüze gelmedim denkte gelmedim banlandıkları anlara denk geldim başkası kim olduğunu boş verin girerse ifşa ederim sıkıysa girdin

SAMSUNLU
SAMSUNLU
5 yıl önce
Reply to  SAMSUNLU

Estağfurullah önemli değil 27 ama ben seni 19 sanıyodum Abdullahcığım müezinlik işleri nasıl gidiyo herşey yolundamı

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce
Reply to  SAMSUNLU

vay kral kardesim benim selmanim, hep boyle olun gencler

Bankaci
Bankaci
5 yıl önce

Artık sözün bittiği yerdeyiz.

“Boksör olmayan boksör” wilder efendi artık rakiplerini kendi seçecek mis.

Yakışır abime…

Wbc tarihinin gördüğü en korkak boksör olarak tarihe geçecek wilder.

Yazık vallahi billahi yazık.

Cüneyt Fury
Cüneyt Fury
5 yıl önce
Reply to  Bankaci

Getirin ordan bir bilardocu Wilder Kardeşim brutal yapacak . Seçeceği rakip bu sefer anlı şanlı eski şampiyonluk charles martin olur:)

Bankaci
Bankaci
5 yıl önce
Reply to  Cüneyt Fury

Artık rakip seçmek serbest yaa…beni veya antiwilder dostumuzu bile rakip seçebilir.aykiri yorumlarımız dan dolayı:))

SAMSUNLU
SAMSUNLU
5 yıl önce
Reply to  Cüneyt Fury

Beni seçsin %5 isterim maç için yeter bana o iş kurarım Tüekiyede ben o parayla

Bankaci
Bankaci
5 yıl önce

“Zamanlamaya dikkatinizi çekerim”

Süleyman ve wilder wbc’nin bütün değerini bitirdiniz ve çürüttünuz.

Bu işte berabersiniz…

Çıkarın artık o kemerden Ali’nin tysonun resmini. .

Gardiyan (ikm)
Gardiyan (ikm)
5 yıl önce
Reply to  Bankaci

paranın olduğu yerde herşey olur. futbolda para için çine giden topcular,primerlıgı elın tersiyle ıttiler

Bankaci
Bankaci
5 yıl önce
Reply to  Bankaci

Rest, seni tanımam etmem.hic muhatapta olmadım. Bu sana ilk tek ve son cevabimdir. İlk olarak bir defa benimle bir daha muhatap olma. Yazdıklarına cevap verirdim ama üslubu beyan ayniyle insan demiş atalarımız. Öyle bir seviyesizlik varki yazinda, kötü söz sahibinindir sozunce onları sana iade ediyorum. Haddini bil.terbiyeni takin…tanimadigin insanlar hakkında kesin yorumlarda bulunma… Bu sitede yıllardır yazarım saygimi herkesi korudum… Devamını oku »

Bankaci
Bankaci
5 yıl önce

Doping yapmayan prof.olmus boksör var mı acaba, en kötü kür yapar bu adamlar. En kral dopingide joshua ve wilder efendi yapıyor. Açın bunların amatörde ki maclarini izleyin… Kaskli yedikleri ilk yumrukla down olan adamlar. Şimdi o kadar yumruk yiyorlar bana mısın diyen yok. Joshua, Allah’tan yere düşüyor ama korkarım wilder ayakta ölecek bir gün_agac misali_ Velhasıl kelam dopingi herkes yapıyor… Devamını oku »

Cüneyt Fury
Cüneyt Fury
5 yıl önce
Reply to  Bankaci

Bankacı sen istediğin kadar yaz kardeşim ciltlerle tez yaz sana bu sitede tenisçi derler geçerler o yüzden bosuna kendini yorma birşey anlatamazsın 🙂

Bankaci
Bankaci
5 yıl önce
Reply to  Cüneyt Fury

Eyv dostum.

Fikirler ölmez salgın bir hastalık gibi etrafa yayılır.yeter ki bir mantığı temeli olsun.kisaca bir tez’e dayansin.

Site herkese açık,okuyan fikir sahibi oluyor.

Eskiden ortize yapılanları tek yazıyordum şimdi!?

Küfür hakaret olmadıktan sonra şaka yollu takilmalara güler geçerim.

2tez yazdım ve yeni mali müşavir oldum.acaba diyorum “bankacı” lakabı mi Mali müşavir yapsam(gerçi hayatta kullanmayacağım ama)sitede “tenisciligim”unutulur mu? Sanmam:))

Bankaci
Bankaci
5 yıl önce
Reply to  Bankaci

Şimdi düşündüm de biraz kendi reklamimi yapmışım gibi olmuş.rahatsizlik duydum şahsen…

Makamlar mevkiler veya başarılarımız çok önemli değildir.

Hayatta en önemli mefkûre insan olabilmektir.

Ancak iyi bir insan olabilirsek her şey peşin sıra gelir.

Allah iyi insanlarla karsilastirsin…daimi duamdir

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce
Reply to  Bankaci

restim yeminle koltuktan dustum gardasim la +++++ tibe yarabbim bu ne la tejsasta damgalanmis irlanda sigirina benzettim, wilder ringte, wilderteam sitede cosuyo arkadaslar :))

Imparator 81
Imparator 81
5 yıl önce
Reply to  Bankaci

Bırak profesyonel boksörleri benim türkiye de amatör boks da ilaç kullanan tanidiklarim var.birakin deka ya da trenbelonu, anabolan kullanan arkadaşım bile demir gibi vurmaya başladı.ama wilder ve joshua kullanmıyor buna inanan temiz yürekli insanlar hala var

Gary O’Sullivan
Gary O’Sullivan
5 yıl önce

Dopingi alan Whyte. Hearn sessiz. Suçlu Wilder. Bu denklemi nasıl kuruyorsunuz anlamıyorum. Adam Ortiz ile maça çıkmış, Fury ile maça çıkmış. Hearn puştu olmasa Joshua ile de maça çıkacaktı. Bizim bilmediğimiz başka zirve boksörler mi var da maçlardan kaçıyor deyip duruyorsunuz. Whyte maçı Wilder için angaryadır. Çok kolay bir rakip olur. Wilder’ın Whyte’tan korkup ta bu maçta çıkmamak için dalavere… Devamını oku »

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce

whyte wilder ın zorunlu rakibi olmasaydı bu doping meselesi ortaya çıkmayacaktı.

siz ne düşünürseniz düşünün ben kendimi biliyorum. wilder nefretiyle yorum yapıyorsam namerdim.

Gary O’Sullivan
Gary O’Sullivan
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Agacım sen yapma bari. Whyt’ın Wilder’a karşı ne şansı olabilir ki kumpas kurmaya tenezzül etsinler. Komplo teorisi kursam en fazla şunu üretebilirim ” Wilder, Whyte maçının ne maddi olarak ne de ilave şampiyoluk olarak bir getirisinin olmayacağını düşünüp Ruiz maçına bir an önce çıkabilmek için Whyte ve ekibini tuzağa düşürdü ” Whyte’tan korkup kumpas yaptılar da nedir yahu ? Yemek… Devamını oku »

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce

wilder whyte dan çekinmeseydi onunla şimdiye kadar çoktan dövüşürdü. 1 seneden uzun süredir zorunlu rakip olarak köşede bekliyor whyte. wbc neden wilder ı zorlamadı? wilder neden breazeale yada ortizle dövüşmek yerine whyte ile dövüşmek istemiyor? wilder ın whyte ı beklettiği apaçık bir gerçek. daha önce de söyledim. 10 maç yapsalar 9 unda wilder ko lar bence. ama whyte ın sol… Devamını oku »

Gary O’Sullivan
Gary O’Sullivan
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Whyt’tan çekinmez ama Hearn’ün lobisinden çekinmiş olabilir 🙂

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce

gusel kisa oz bir aciklama +++++ gary gulum

Gardiyan (ikm)
Gardiyan (ikm)
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

başka açıklaması yok

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

ahmedim wilder inatci bi adam, horn dan dolayi asla dovusnez whyte ile, kaldi ki whyte bilinen en kuvvetli dopingi bassa, galyalilarin iksir jazanina dusse wilder karsisinda sonu yine sedye, yine sedye. anlamsiz yani

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce

+++++ gary gulum

Cüneyt Fury
Cüneyt Fury
5 yıl önce

Durduk yere aklıma Karşıyakalı Uğur geldi burada mıdır acaba:) kendisi sitenin en sevilmeyen ismidir:))

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce
Reply to  Cüneyt Fury

boshua patladi ya artik gelemez :)) onur ertekin denen dengesiz veletti o zaten

veznedar
veznedar
5 yıl önce

Piyasada bilinen etkili dopingleri mix olarak bile yapsa Wildere karşı şansı sadece sedyede emeklilik idi! Çakal Hearn in sahte balonları tek tek patlamaya devam ediyor. Bu balonların(Joshua,Whyte) peşinden gidenler kendine yansın

Gary O’Sullivan
Gary O’Sullivan
5 yıl önce
Reply to  veznedar

Dostum Joshua geri dönecek diye düşünüyorum. Ruiz maçındaki Joshua normal değildi. Hem Wilder hem de Fury için hala tehlikeli bir rakip bence.

The Greatest of All Time
The Greatest of All Time
5 yıl önce

Hocam ben de Joshua’nın geri dönmesi gerektiğini düşünüyorum. 4 kemeri birden kaybetmek çok ağır bir şey. Umarım rövanşta iyi bir performans sergiler. Boksu zevkli kılan, izlenesi yapan bu en iyilerin rekabeti. Wladimir Klitschko o çeneyle ağırsikleti on sene domine ettiyse, Joshua da bir şeyler yapabilir uygun bir strateji ile. Bir Boks sever olarak Wilder-Joshua ve Fury-Joshua maçlarını görmeyi çok istiyorum.

Gary O’Sullivan
Gary O’Sullivan
5 yıl önce

Rövanşta Ruiz’i sansasyonel bir şekilde yenip kemerleri geri alır bence. Ama ilk maçtaki tecrübeden sonra İngiltere dışına çıkması çok zor. Muhtemelen kariyerini ülke dışına çıkmadan sonlandıracaktır. Bir de Hearn’ün rakiplere yaptığı adaletsiz paylaşım teklifleri devam ettiği sürece büyük maçların gerçekleşmesi zor gözüküyor.

veznedar
veznedar
5 yıl önce

Ruizi yense bile yeterli değil Babaların(Wilder ve Fury) karşısına çıkmadığı sürece Boshua denmeye devam olunur. Hearn konusunda haklısın sadece kendi boksörlerinin star olduğunu zanneden bir aptal,İngiliz kibir abidesi balonları Amerika kıtasından dayak yedikçe o da yola gelecektir.

FOREMAN
FOREMAN
5 yıl önce
Reply to  veznedar

Jashua yada whyte neden balon oluyormuş soylermisin mantikli bir açıklama bekliyorum?

veznedar
veznedar
5 yıl önce
Reply to  FOREMAN

Hearn dünyanın en çakal promotörüdür bu herkesce bilinen bir şey.Joshua garanti gördüğü bir maçta zayıf bir rakibe yenildi,Whyte in zar zor aldığı maçı doping etkisi ile yaptığı gün gibi ortaya çıktı bundan mantıklı bi açıklama var mı? Ayrıca her iki balon da dünyanın en iyi İki ağır sıkleti Wilder ve Fury den kaçırılmaya devam ediliyor bunlar da yetmez mi?

Antiwilder
Antiwilder
5 yıl önce

t.furynin muhtemel rakibi c.martin 😀 😀

Gary O’Sullivan
Gary O’Sullivan
5 yıl önce
Reply to  Antiwilder

Joshua maçından sonra hepimiz dalga geçerken ” ulan bir mucize olur da bu adam bomba gibi döner ve kemerleri toplarsa şaşırıp kalırız ” gibi birşeyler yazmıştım. Birkaç arkadaş o dediğin anca filmlerde olur yazmıştı. Charles Martin seriye bağladı, bomba gibi geliyor 🙂

Blade
Blade
5 yıl önce

Prince Charles Martin diyeceksiniz

Cüneyt Fury
Cüneyt Fury
5 yıl önce
Reply to  Antiwilder

Alper yapma bunu kaldıramam yıllarca dalga geçtiğim adam fovori boksörümle maç yapamaz . Yo yo hayırrrr

SAMSUNLU
SAMSUNLU
5 yıl önce
Reply to  Antiwilder

Neee çarls martin mi valla bırakırım izlemeyi

Antiwilder
Antiwilder
5 yıl önce

kafayi calistirin beyler biraz bu doping olayinin cikmasinin tek sebebi dazn’in amerikaya acilmasi bi cok boksoru baglayip toplamda milyar dolar seviyesinde kontrat dagitmasi bence.amerikan boks lobisi bu isten hoslanmadi.bu yayin pastasinin ingilterenin matchroomun eline gecmesi bu lobinin hosuna gitmedi.whyte sadece piyon burda bakmayin siz ukad vs deniyor daha bu olay tam aydinlanmadi kimseden aciklama yok dogru durust wbc dahil sadece… Devamını oku »

ordinaryus h
ordinaryus h
5 yıl önce
Reply to  Antiwilder

Christopher Nolan böyle senaryo yazamaz. İlaçlarını eksiltme..

Antiwilder
Antiwilder
5 yıl önce
Reply to  ordinaryus h

1,5×2 metrekare odandan cik kafani lokomotif gibi ses cikaran fani bozulmus pcden uzaklastir bir disari cik karsiya bak hava al.oksijenle doldur cigerlerini balkonda olabildigince eger bodrum katta degilsen.dusunmeye calis.sende azda olsa idrak edeceksin bazi seyleri.yazdiklarimi oku tekrar tekrar

Bankaci
Bankaci
5 yıl önce
Reply to  Antiwilder

ABD ve İngiltere de kader birliği yapmış iki ülke ama boksta inanılmaz bir rekabet var aralarında…hersey olabilir.

Antiwilder
Antiwilder
5 yıl önce

oscar rivasin menajerinin aciklamasina ulastim “bizim hicbir seyden haberimiz yoktu mac oncesi.olaylar ne zaman patladi bizde o zaman herkesle beraber ogrendik”
bu aciklama herseyi ortaya koyuyor zaten.ukad aciklamak zorunda kaldi yoksa vada aciklayacakti lobilerin carpismasinda satranc hamleleri bunlar
ruiz rovansi cok ilginc hal aldi artik ve wilder joshua macinin olmamasinin sebebi tamamen budur.savas basladi

ordinaryus h
ordinaryus h
5 yıl önce

dünyanın en cahil sözü ‘doping kullanmayan boksör mü var’ olmalı heralde. Arkadaş bizim yurdum insanı kendi dediğine kendisi inanıyor. Bu doping testlerini yapan bi dünya kuruluş var. Bu şirketler bu testlerden dünyanın parasını kazanıyor. Bu kuruluşlar boksörlerin doping yapmasına göz yumarsa yalan beyan ederse, o şirket bütün paralarını çöpe atar. Çünkü bu şirketin kapatılması artı şirket sahiplerinin, testleri denetliyenlerin, çalışanların… Devamını oku »

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce
Reply to  ordinaryus h

+++++ ordim

uguraraslar
uguraraslar
5 yıl önce
Reply to  ordinaryus h

Bence herseyin bukadar güllük gülistanlik oldugunu düşünüyorsan biraz sende var o cahillik.Peki doping testi pozitif çıktı deyipte sonra pozitif degilmiş yanıldık dedikleri nasıl oluyor.

Cüneyt Fury
Cüneyt Fury
5 yıl önce
Reply to  ordinaryus h

Bu kılı kırk yaran doping şirketleri ne hikmetse bisikletçi lance armstronga gelince toplu greve gitmişler galiba . Adam yıllarca doping yapmış ne şampiyonluklar kazanmıs . Çıkıp tv kanallarında kendi itiraf etti doping kullandım yıllarca diye. Büyün şampiyonluklarını oyle elinden aldılar

elpatron
elpatron
5 yıl önce
Reply to  ordinaryus h

şu yazdıkların whyle ortiz kıyaslaması hariç saçmalık.en azından ilaç sektörlerine ,kanser hastalarının masraflarına bak ve neden tedavisinin bulunmayacağını bulunsa bile ne kadar geç piyasaya süreleceğini anla.para insanların hayatlarından değerli dünyada. milyon dolarlar yumurtalayan tavuklar bu adamlar.kolaymı öyle harcamak sporcuları.bunları denetleyen şirketlerde adamlarda sıradan adamlar gayet kolay dopingli adamları geçirmek.kaan kural ve uğur boralın bi konuşması vardı doping hakkında onu izlemeni… Devamını oku »

veznedar
veznedar
5 yıl önce
Reply to  ordinaryus h

.Bu tarz organizasyonlarda A,B hatta bir de ilgili federasyonda saklı kalmak üzere C numunesi şahit numune olarak alınır testler doğruluğu Dünyaca kabul edilmiş Akredite Laboratuvarlarda altın standartlarda yapılır!Eğer Whyte G*tüne güveniyorsa itiraz etsin bakalım Şahit numune farklı kurumlarda,laboratuvarlarda çalışılır, yine pozitif çıkarsa ceza katlanır.Ama Türkiye komplo teorilerinin ülkesi akıl, mantık,sorgulama rafa kalkmış herkes hikaye arıyor.Dünyada diğer ülkeler bir kişinin lafı… Devamını oku »

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce

orlin norris maci non contest ti yalniz restgulum, nielsen maci efsaneydi tek kale mac gibiydi ayni

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce

botha maci cok guzeldi ya, nasil yatirdi bothayi kavak agaci gibi

Bankaci
Bankaci
5 yıl önce

Wilder senide listeye almış olabilir.mac için:)) dikkat et kendine

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce

beyler #tilldisday

Conan
Conan
5 yıl önce

Olayın vehametini anlayın beyler. Durum J.Miller pozisyonundan daha ciddi..

Important to remember, this was a leak. They had no intention of telling anyone, most importantly Oscar Rivas!

This is much more serious than the Jarrell Miller situation, Whyte was allowed in the ring with Promoter and BBBofC knowing about the failed test.

Conan
Conan
5 yıl önce

Hilekâr Waytta Dianabol maddesi bulunmuş.

Dianabol is used to aid energy, stamina & strength along with ultimately making your body look better.

Dillian Whyte reportedly tested positive for epimethandienone and hydroxymethandienone, two metabolites of Dianabol – an ANABOLIC STEROID.

Conan
Conan
5 yıl önce

Waytın dopingli olduğunu bilenler:

– DILLIAN WHYTE’S TEAM
– MATCHROOM BOXING
– BBBofC

Waytın dopingli olduğunu bilmeyenler:

– RIVAS’S TEAM
– WBC

Conan
Conan
5 yıl önce

WBC başkanı süleyman edi hörnün götünden kan alır kan. boksörün hileyi yapsın koskoca federasyona ve rakip boksöre bunu söyleme. Rivas’a söylese belki dopingli Poveyle ringe çıkan Duhapass gibi maça çıkacaktı ama stratejisi daha farklı olurdu.

Blade
Blade
5 yıl önce

Deontay Wilder bu davanda sonuna kadar arkandayız. Wilder’i sevmemin sebebi sadece ekstrem heyecanlı maçları değil, Hearn ve oğullarının üstesinden gelebilecek tek kişi olmasıdır.

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce
Reply to  Blade

+++++ bladem

Cüneyt Fury
Cüneyt Fury
5 yıl önce

Wilderdan white a : şampiyon olmayanlarla maça çıkarken doping alıyorsun benimle dövüşme şansın olursa ne kullanmayı düşünürdün .
Bu zenci kesinlikle yılın eşeği seçilmeli zuhahahahahhah lan Wilder alemsin :)))))

safkan
safkan
5 yıl önce

Kirli Whyte’de doping çıktı, herkes tüm sporcular dopingli demeye başladı. Son 5,6 senedir yapanların %90’ı yakalanıyor artık. Şimdi bunu 2 tarafa ayıralım, 1- kas ve güç yapmak, 2-performans arttırmak ve yağ yakmak. Şimdi BCAA’lı bol mineralli protein tozları çıktı, hayvan gibi kütle yapıyor. Kaslı adam hemen doping,kür yaptı sanılmasın. Hep örnek veririm, medarı iftiharımız Taha Akgün’ün kaslarına netten resimlerden bakarmısınız.… Devamını oku »

safkan
safkan
5 yıl önce
Reply to  safkan

2-performans ve yağ yakımı için de C.Ronaldo’da bunları(ped) kullanması gerekir, 115. Dk da kaç defa deparını gördüm.

elpatron
elpatron
5 yıl önce
Reply to  safkan

her vücudun bi limiti vardır.o kas kütleleriyle 12 round yumruk atıp ton gücündeki yumruklara dayanacak insan evladı sayılıdır:D bununla ilgili prof. sporcuların yorumları var hepsi söylüyor dopingsiz sporcu olmadığını.bcaa dediğin şeyse amino asit normal besin almaktan tek farkı kana hızlı karışması.

elpatron
elpatron
5 yıl önce

dopingsiz sporcu yoktur yakalanmamış sporcu vardır:D. oscar rivas ssanki dopingsizdi adam yürüyen steroid.bence artık doping serbest kalmalı aşırıya kaçan türde maddelerde süresiz cezalandırılmalı. niye başarılı olan milli sporcularımız devamlı yakalanıyor?lobimiz yok çünkü dopingsiz cıkarlarsada başarılı olamazlar çünkü herkeste var.iki ucu boklu değnek… wilderda da joshuadada umut camkıranda da 😀 hepsinde var arkadaşlar bu meret.federasyonlar kimi isterse onu yakalıyor.sonra bozuk et… Devamını oku »

doctor1984
doctor1984
5 yıl önce

Wilder’la maç yapacak riskli her rakipte doping çıkıyor. Ama mesela Chris arreolada, gerald Washington’da, brazeale’de falan doping çıkmıyor. Önce povetkinde doping çıktı maç iptal oldu, sonra Luis Ortiz de doping çıktı maç ertelendi bu süreçte Luis Ortiz doping çıkmasın diye ne yapacağını şaşırdı ne motivasyon kaldı ne de dayanıklılık, şimdi de Whyte’de doping çıktı.

elpatron
elpatron
5 yıl önce
Reply to  doctor1984
Bankaci
Bankaci
5 yıl önce
Reply to  elpatron

“boksör olmayan boksör”ibaresini boşuna kullanmıyorum:)) Hücuma kalkış savunma fent eskiv vs. Hiç bir şey yok wilderda… Sadece garantili maçlara çıkıyor. İlk maçta wilderin bütün amatorlugunu ortaya çıkaran fury,taktiğine bağlı kalıp 12.rauntta sacmalamasa bugün wilderi konuşmuyor olacaktık yada farklı konuşuyor olacaktık. O yüzden su 2.mac olsa da gorsek. Wilder furyle maça çıkmaz bir daha heee olurda çıkarsa furyden nakavt bekliyorum oda… Devamını oku »

Bankaci
Bankaci
5 yıl önce
Reply to  doctor1984

Wilder’dan korktukları içindir doping yapmaları…elpatron dostumuzun aşağıdaki videosunu izleyen kemer isteyen üst düzey her boksör doping yapar.

Yenme garantisi olmayanlar zaten doping yapsada yenilecegi için doping yapmıyor en azından ceza almayayım diyor:))bu kadar basit bu olay.

Conan
Conan
5 yıl önce

Hey gidi günler hey
Ne güzel anlardı o, tenisçinin önce Mike Tyson’u, sonra Lennox Lewis’i yendiği, boksunun zirvesinde olduğu yıllar.
Çok iyi boksördün be tenisçi. O play stationu satmayacaktın. 😀

The Greatest of All Time
The Greatest of All Time
5 yıl önce
Reply to  Conan

Usta cahilliğimi mazur gör de. Tenisçiden kastın kimdir. 🙂

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
5 yıl önce

😀

Conan
Conan
5 yıl önce

o kendini iyi bilir. sürekli tenis muhabbeti yapan, boksu sevmeyen ama boks hakkında bilmiş bilmiş mantıksız hazımsız yorumlar yapan, Wilder’dan nefret eden bir arkadaş. Kendisini övmeyi de seven biri. Meşhur yutubırlar Barış Özcan ve Japonic gibi onun da …. olduğundan şüpheleniyorum.

The Greatest of All Time
The Greatest of All Time
5 yıl önce

Anthony Joshua’nın, Andy Ruiz rövanşında ilk maçtaki taktikle dövüşmemesi gerektiği herkes tarafından söyleniyor. Ben Anthony Joshua’nın genç George Foreman taktiğiyle dövüşürse kolay bir galibiyet alacağını dusunuyorum. Tabi ki bu saatten sonra kısa bir sürede stil değiştirmek zor olabilir. Ama uygulayabilirse, George Foreman’ın Joe Frazier maçında ve diğer pek çok maçındaki gibi kollarını önde tutarak rakibini yanına yaklaştırmadan sert yumruklarla nakavt… Devamını oku »

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
5 yıl önce

Dostum dediğin gibi joshuanın yapması gereken tek şey ruizin içeri girmesine mani olmak yoksa joshuanın çene çok zayıfmış bunu gördük yine aynı sıkıntılarla karşılaşabilir ki buda kuvvetle muhtemel … şahsen bende joshuanın kazanmasını isterim yalan değil wilder fury joshua bu üçlünün sürekli en zirvede kalması ağır siklet için çok önemli.. ruiz o havayı veremez bize

The Greatest of All Time
The Greatest of All Time
5 yıl önce

Haklısın hocam. Ruiz’i uzak tutmalı. İçeri girmesine ve kırışmasına müsade etmemeli. Her ne kadar Joshua’nın daha güçlü vurduğunu düşünsek de, Ruiz daha hızlı ve çabuk. Her pozisyondan yumruk çıkarabiliyor. Ayrıca güçsüz de değilmiş, bunu gördük. Rövanş için sabırsızlanıyorum. Acaba Ruiz’i uzak tutma işini nasıl yapacak Joshua. Ya da aksine daha agresif ve iş bitirici mi dövüşecek merak konusu.

Conan
Conan
5 yıl önce

Joshuanın yerinde olsam ilk raundda Allah ne verdiyse dalarım, işi ilk raundda bitirmeye çalışırım. Her geçen raund Joshuanın aleyhine.

hitmonchan
hitmonchan
5 yıl önce

Doping testi yapan şirketlere güvenip güvenmemek bir seçenektir saygı duyarım. Ama kişiye özel muamelelerin olmadığını düşünmek mümkün değil. İnsan mantığına aykırı. Aksi iddia edilemez ve eden de bana göre fanboydur. Wilder’ı WBC’nin kolladığını düşünmek için komplo teorisi kurmaya gerek yok. Whyte’ın B numunesi de dopingli çıksa itirazı kabul edilmezse zaten otomatik olarak WBC sıralamasından düşecek değil mi? Ama Adamlar diyor… Devamını oku »

Bankaci
Bankaci
5 yıl önce
Reply to  hitmonchan

Güzel ve toparlayici bir yazı olmuş.

Conan
Conan
5 yıl önce

Arkadaşlar sizin yaşınız genç insan psikolojisinden ve suçlu insanın bakışlarını, yaşınız gereği anlamayabilirsiniz ama twitterdaki videoyu izleyen tecrübeli biri; waytın suç üstü yakalandığını ve bunun farkında olarak yüzü asılmış, morali bozuk halde verdiği röportajın bir ispat olduğunu anlar. Bunu anlamamak için ya art niyetli olmanız ya da tecrübesiz olmanız gerekir.

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce
Reply to  Conan

%2000 katiliyorum buna reis

Conan
Conan
5 yıl önce

23 yaşındaki Arjantinli boksör Hugo Alfredo Santillan maçta aldığı darbelerden ötürü hayatını kaybetmiş.

Conan
Conan
5 yıl önce

Wayt bir kaynağa göre 4 yıl, başka bir kaynağa göre de 8 yıllık bir ceza ile karşı karşıya kalabilirmiş. 2012 yılında 2 yıllık bir ceza almış.

Kısacası Wayt ski tuttu.

Bruiser
Bruiser
5 yıl önce

Yahu bu sitede 100lerce kez dopingin ne olduğunu anlattım özellikle Conan ve diğer Wilder fanı arkadaşlara ama bir türlü anlaşılamıyor sanırım. Conan ve tkdw olmak üzere sevgili dostlarım şunu anlamanız lazım ki Wilder denen adamda da doping whyte tan Millerdan Joshua ve Fury den az değil. Bakın Jack Dempsey Rocky Marciano ve tüm diğer efsane ağırsiklet şampiyonlarının resmini açın bu… Devamını oku »

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
5 yıl önce
Reply to  Bruiser

Dostum ben wilder kullanmıyor diye bi ifade asla kullanmadim kaldıki dünden beri whyte ın bile yaptığı iddaalarına şüpheli gözle bakıyorum emin olamıyorum çünkü rakiblerini eze eze yenmiş olsaydı doping kullanıyor diyebilirdim… bu konuda kesin hüküm kullanmadım açıkçası …ama bu kullanmamış anlamına da gelmemeli..

Conan
Conan
5 yıl önce

Yakup wilder doping kullanmadığını kaç kez söyledi. Madem yalan söylüyor aksini ispat etsinler. Yok yok kesin dopinglidir demesi kolay. Senin fiziğin vitaminsiz yetersizse neden suçlu Wilder olsun?

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce
Reply to  Conan

+1907 nokta reis

Imparator 81
Imparator 81
5 yıl önce

Tkdw rakiplerini eze eze yenmesi doping kullanıyor,zorlanarak yendiğinde ise doping kullanmıyor diye birşey yok çünkü iki şekildede rakipleri doping kullaniyor.

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
5 yıl önce
Reply to  Imparator 81

Guzel Dostum ben böyle söylem vari olaylarda artık geri durma taraftarıyım o yüzden adamın günahını almak istemem .. eze eze yenme olayına gelirsek whyte bu maçta çok geri planda kaldı yani sanki o değilde rivas doping yapmış havası vardı maçta doping yapan adam daha bi saldırgan Olur efor sarfeder ama whyte çok durgundu şimdi gözünün önüne parker whyte maçını getir… Devamını oku »

Conan
Conan
5 yıl önce
Reply to  Bruiser

Dostum senin bu iddiaların düz dünyacılardan farksız. Düz dünyacılar da bu kafada. Dünya düzmüş ama tüm devletler bunu saklıyormuş. Madem herkes dopingli neden bir tane bile pro boksör çıkıp her şeyi itiraf etmiyor? Dopingi herkes kullanıyor diye neden kimse itiraf etmiyor?

Imparator 81
Imparator 81
5 yıl önce
Reply to  Conan

Sana hemen örnek vereyim ufc de nick diaz i bilir misin.o söyledi mesela herkes kullanıyor diye

Bankaci
Bankaci
5 yıl önce
Reply to  Bruiser

O amatör deki wilder değil ki…onun benzeri yada ikizi olabilir ama wilder ol(a)maz.yakinda çıkar bak görürsün. Wilder prof.ta hiç yere düşmedi amatörde nasıl düşer. O zayıf sıska adam wilder değil. Wilder şu an gördüğümüz iri yarı kas yigini adam…asla da doping yapmaz onun dogal hâli bu… O amatörde ki wilder değil.inan buna… Ahhh şu YouTube’dan maç silme olsa da wildera… Devamını oku »

elpatron
elpatron
5 yıl önce
Reply to  Bruiser

2 metre vücutları %10 yağ oranıyla doldurmak.ve aylar içersinde 5-10 kilo arası kas kütlesi alabilmek tavuk yemekle whey protein içmekle olmuyor, olamaz, imkansız. vücut devamlı kası yıkma eğilimindedir.ve sporcular devamlı kalori harcayıp bu kas kütlesini edinemezler.sadece kas yapılaşması anlamında değil kondisyon, dayanıklılık, su atımı(özellikle ufcde) bunların hepsi ilaçla oluyor arkadaşlar.emin olmasam bu kadar kesin ifadeler kullanmazdım.aj 1.98 boyunca mr olympia… Devamını oku »

Bruiser
Bruiser
5 yıl önce

Sizce Andy Ruiz hayvan gibi steroidli olmasa Joshua ile baş edebilir miydi? Tabikide Hayır. Fury de steroid olmasa Wilder ın o yumruklarını yiyip öyle kalkabilir miydi sanıyorsunuz? Hepsinde uyarıcı madde var adamlar çeneden yakalansa bile ko olmuyor. Amatörde yerden kalkamayan Wilder PRofta Ortiz e grogi bile olmuyor ufak bir sallantı dışında. Hepsi çene antremanından mı? Tabletten yazıyorum yazım hataları var… Devamını oku »

Bankaci
Bankaci
5 yıl önce
Reply to  Bruiser

Sağ ve sol çene köküne 5ser saniye arayla 110kg Luk adamdan yumruk yer hiç bir şey olmaz.cunku onun dogal gücü bu…

Tüm suç YouTube da neden silmiyor amatör de wildera benzeyen ama aslında o olmayan adamın maçlarını…

safkan
safkan
5 yıl önce

Dopingin kralını eskiden Bulgaristan yapardı, 80’ler de aldıkları madalyalar hep şaibelidir. Rahmetli Naim Süleymanoğlu’nun da karaciğerden ve çoklu organ yetmezliğinden hayatını kaybetmesi bununla bağlantılıdır. En son 2016 olimpiyatlarına Rusya alınmadı, sebebi türlü türlü maddeler ürettikleri için, mesela meldonyum (viagra benzeri bir madde). Testler artık gelişti daha da gelişecektir umarım. Çünkü bu hak yemektir, adaletsizliktir.

Conan
Conan
5 yıl önce

Flaş haber

14 aralık cardiff uk
Ruiz vs Joshua

La hani ingiltereye gitmem dediydin?

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
5 yıl önce
Reply to  Conan

..Abi gözümle görmediğim için kesin karar veremem bana kalırsa wilder kullanmamıştır diye kanaat kullanırım ama diğer arkadaşlara ne kadar anlatmak istesekte onlar bildiğini okuyacak o yüzden konu uzamasın istedim .. birak kim neye inanmak istiyosa ona inansın önemli değil zorla kimseye bisey ispat edemeyiz .. cevabı buraya yazdım yukarıda çıkmadı

FOREMAN
FOREMAN
5 yıl önce
Reply to  Conan

Ortada sözleşme var sözleşme maddelerini bilmiyoruz rovansta jashua tarafının istediği yerde çıkmak zorunda diye madde varsa tıpa tıpa çıkmaz zorunda.

Conan
Conan
5 yıl önce

Sen play stationu yeniden al. Boksa geri dön. Gözlerimiz boksör görsün. Play stationda tenis oynansa senden aslında bir federer olurdu.

Conan
Conan
5 yıl önce

Pensilvanyada güzel tenis kortları varmış. Öyle diyolllaaa 😀

safkan
safkan
5 yıl önce

Aranılan adam bulundu, Alrabi. Ellerine sağlık.

safkan
safkan
5 yıl önce

Wilder’in doping kullanmasına gerek yok, adam bütün yağını,yükünü atmış, kendine yeten kas kütlesine kavuşmuş. Doğuştan gelen gücüde var. Bundan sonra wilderin yapması gereken, bol antrenman yapmak, kendine iyi bakmak.

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce
Reply to  safkan

aynen formunu korusun yeter, adam mukemmel zaten

SAMSUNLU
SAMSUNLU
5 yıl önce

Abi şu sizin wilder bide karakterine rakiplerine karşı davranışlaeına açıklamalarına dikkat etse süper adam ama hala öldürcem sakat bıdskcam lafları çocuğunun sakalığından ötürü boksa başlayan bi adama yakışmıyo gerçekten şov içinde olsa dememeli böyle şeyler kensisi sakat olmanın ne olduğunu evladında tatmış birisi asla yapmamalı yoksa iyi adam

mostwanted
mostwanted
5 yıl önce
Reply to  safkan

erken yaşta boksa başlasa şimdi ne halde olurdu acaba

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce
Reply to  mostwanted

tarihin en iyisi olurdu inan bana, ali ve tysondan iyi bir karnesi olurdu, daha iyi olup olmadigi konusunda onlarla kiyaslanirdi, cok buyuk bi kumas bu gecte olsa boksa girmis iyiki izlemisiz wilderi, su an wildersiz bi agir siklet dusun? izlenmez, su an wilderin olmasi izlettiriyor, her mac nakavt, olay heyecan, prime tyson dan sonra en sevdigim adam bu wilder, biri… Devamını oku »

Abdullah yılmaz
Abdullah yılmaz
5 yıl önce

Emeğine sağlık her zamanki gibi harika bir derleme… küçük bir katki da ben sunayım: bu hafta gassiev’in maçı vardı. Kolundaki ağrıdan dolayı maç ertelenmişti ve gassiev tedavi için Almanyaya gitmişti. Bugün yapılan açılan ya göre ameliyat gerektirecek bir durum yokmuş gassiev 2 hafta sonra eve dönüyormuş ve maçı ekim ayında yapmayı planliyorlarmis.

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce

emegin saglik alrabim gulum

SAMSUNLU
SAMSUNLU
5 yıl önce

Emwğine sağlık aranan kan

heat
heat
5 yıl önce

Spor dünyası ilaç kullanmak üzerine kurulu bir dünya, doping yapmayan ilaç kullanmayan adam yok varsa zaten rekabet edemez, üst sıralara çıkamaz. Dillian whyte ilaç kullanıyor da oscar rivas sanki kullanmıyor anasını satayım. 1,84 boyunda 108 kilo ve en fazla %12-13 yağ oranına sahip bir adamın doğal olduğunu düşünmek için ya cahil olmak lazım ya da aptal. İlaçsız üst seviye sporcu… Devamını oku »

Cüneyt Fury
Cüneyt Fury
5 yıl önce

İlaç gibi geldi teşekkürler dostum

яσмαη
яσмαη
5 yıl önce

Wilder güzel söylemiş. Boksu kirletmenize izin vermeyeceğiz diye herkes dopingli çıkıyor bu aralar miller’dan sonra bir de bu haydi hayırlısı.

safkan
safkan
5 yıl önce

Hugie fury vs samuel peter maçı çok enteresan bitmiş. Peter omuzdan sakatlanıyor ama sakatlanırken salladığı yumruk hakemin burnunu kırıyor. Komedi filmi gibi.

Conan
Conan
5 yıl önce

Hacı hacıyı mekkede, hoca hocayı tekkede, deli deliyi dakkada bulurmuş.

Abdullah yılmaz
Abdullah yılmaz
5 yıl önce

Joshua- usyk 31 nisan 2020…

The Greatest of All Time
The Greatest of All Time
5 yıl önce

Hocam Andy Ruiz rövanşı olmayacak mı.

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce

rovansi riskli goruyor casuva ki bence rovansta hic sansi yok nakavdinan kaybedecek yine

Abdullah yılmaz
Abdullah yılmaz
5 yıl önce

Sanırim ruiz maçından sonra olacak. Öyle planlamislar. Joshua ruiz maçını kazanacak gözüyle bakıyor galiba. Usyk için ise farketmeyeyecek her iki durumda da hatırı sayılır bir para kazanacak.

Abdullah yılmaz
Abdullah yılmaz
5 yıl önce

Ruiz maçından sonra olacak sanırım.

яσмαη
яσмαη
5 yıl önce

Şu siteye bir editör alın artık. Neyse gene haber yok madem, biz söyleyelim. sabah gervonta’nın maçı var ve kemer birlestirme maçı 63.5 kg da çok güzel bir maç daha var. Jose Carlos Ramirez vs Maurice hooker. Tevin Farmer’ında maçı olacak. Joshua yi sparring de nakavt ettiği söylenen dawejko’nun da maçı varmış ama gervonta’nin maçları güzel geçiyor gene ramirez – hooker… Devamını oku »

The Greatest of All Time
The Greatest of All Time
5 yıl önce
Reply to  яσмαη

Saat 5’te başlıyor sanırım müsabakalar hocam.

failen
failen
5 yıl önce

yayın bilgisi var mı?

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce

beyler gerwonta tko ile yendi nunezi, kocum benim be, bayiliyorum bu cocuga ya, deontay gerwontay ve ortiz jr, olay bitmistir, top10 yaziyorum, 1crawford reis, 2progreis, 3canelo, 4 deontay, 5 gerwontay, 6 errol, 7 leon santacruz, 8 gilberto ramirez, 9 vergil ortiz jr, 10 pacman reis

Abdullah yılmaz
Abdullah yılmaz
5 yıl önce

Loma gervota davis ne olur ? adam hayvan gibi vuruyor. Loma’yi böyle yakalarsa loma o yumruları kaldırabilir mı 🙂

Conan
Conan
5 yıl önce

Lomayı nakavtla yener. Loma gervontanın balyoz gibi yumruklarına dayanamaz.

mehmet dalgaç
mehmet dalgaç
5 yıl önce
Reply to  Conan

conan dayı
bunu gervo bilmiyor ama. çünkü hala loma dan hüseyin bolt hıızıyla kaçıyor. hatta farmer e bile yaklaşamıyor. anca mazlum dövüyor senin teneke tank.

Conan
Conan
5 yıl önce
Reply to  mehmet dalgaç

Yumruğu çenesine yediğinde çok iyi farkına varacak. Loma is weak.

mehmet dalgaç
mehmet dalgaç
5 yıl önce
Reply to  Conan

önce bi loma ile maç yapma cesaretini, hatta lomanın adını anma cesaretini göstersin de sonra kim kimin yumruğunu çenesine yiyecek konuşuruz 🙂

mehmet dalgaç
mehmet dalgaç
5 yıl önce
Reply to  Conan

ah kih koh koh. görelim bakalım kim kimin çenesine yumruk yedirecek. teneke tank 2. rigo vakası olur. bunu kendisi de çok iyi bildiği için lomanın adını duyunca ölü taklidi yapıyor zibiş

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce

apom macin basinda erken nakavtta olabilir ama lomayi macin ortalarina dogru yiprattiktan sonra nakavtlar gerwontay, o macta baska sonuc cikmaz

mehmet dalgaç
mehmet dalgaç
5 yıl önce

2. den sonrayı okumadım halil ağa.

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce
Reply to  mehmet dalgaç

canin sag olsun gulum, ama onlarda dedigimiz gibi cikacak, ya ikiden sonranin icinde canelo var, errol var, pacman var, deontay var, hadi gerwonta ve vergil ortiz yeni ama oburleri, gilberto ramirez var

ordinaryus h
ordinaryus h
5 yıl önce

Halil reis ilk 10 daki herkese saygım var da vergil ortiz ne ya :))) o daha küçücük çocuk ve sınanmadı bile üstelik güçlü yumrugundan başka bi numarası yok. Savunma yok kendisi ve ayakları çok yavaş. Şu anda jr welterda kemer alamaz. Taylor round vermez hatta kontradan yatırır baranchyk gibi. Ramireze de şansı yok. Matias bile alır bence. J kellyden daha… Devamını oku »

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce
Reply to  ordinaryus h

dogru diyosun ordim, su an icin dogru tabiki, ama inan bak buyuk sampiyon olcak ortiz jr, ben meyweatherin rekorunu kirmaya aday goruyorum, masus simdiden diyorum ki, 2-3 yil sonra bu noktalara eristiginde herkes “halil abi demisti” desin diye kasten yaziyorum, ordim daha cok yorum yaz reis, araniyor yorumlarim, iki hafta sonra ortiz jr in maci var

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce
Reply to  ordinaryus h

ordim yumruklari cok guclu ama sadece yumruk degil, ceneside guclu inan bak, savunmasi du sn kotu, ayak hateketleri yok, yalniz yumruk atmak icin baski kurmayi, ringi daraltmayi ve dogru pozisyon almayi biliyo ofansta, ha su an dedigi. isimlere yenilir ama iki yil sonra inan hepsini ayiklar bak bu dedigimi yaz, cok degil iki yila efsanelesecek o cocuk, benim son yillarda… Devamını oku »

Conan
Conan
5 yıl önce

Gervonta maçını banttan izledim. Hakem araya erken girmiş gibi ama yaşanan son iki ölümden sonra bunu yapması normal.

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce
Reply to  Conan

reis bencede erkendi ama once maxim hemen ardindan arjantinlinin olumunu dusununce yerinde bi karar, zaten dvm etse nakavt olacakti, o bakimdan yerinde karar oldu

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce

beyler bu lamont roach, fredy roach’in akrabasimi bilen var mi?

Cüneyt Fury
Cüneyt Fury
5 yıl önce

Allah kahretsin böyle babaları üniversitede ögretim üyesi olan bir insan oğlunu felç edecek kadar döver mi. Pazar günüm mahvoldu . Şimdi bu Ada’mı serbest bırakıcaklar biliyorum gitmeden dövmek istiyorum o derece sinirliyim. Böyle bir Ada’m öğrencilere hiç birşey ögretemez

sedyeci_hallağa
sedyeci_hallağa
5 yıl önce
Reply to  Cüneyt Fury

cuneydim gulum, bizim iibf de yard doc hocalardan biri ingilizce bilmiyordu ciddiyim bunda, inan bak nasil yard doc olmus bilmiyorum, sonra bi baktik ki hastanedeki tibbi cihazlari “bunlari rent a carlami aldiniz” diye soran malum diplomasiz cahilin, arsiz cahiller partisinden herifcioglu, cahil ve arsiz biri. docentlik icin ingilizce calisti falan oyle ogrendi intermediate duzeyde, dusun yani, ulke curutuldu son 15yilda,… Devamını oku »

veznedar
veznedar
5 yıl önce

Tesadüf sadece filmlerde olur dostum…Doping almayıpta ne yapsınlar ? Sağ balyoz inecek diye korku dağları bekliyor ! Bi ipucu yakaladın ama ters tarafından yakaladın. Hepsinin ortak özelliği Wilder korkusu

MrN0
MrN0
5 yıl önce

sonrada utanmadan wilder kaçtı diyorlar……

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce
Reply to  MrN0

1 yıldan uzun süredir zorunlu rakibiyle dövüşmeyen biz miyiz wilder mı? bu haklı eleştiriyi yaparken neyden utanacakmışız?

Başa dön tuşu
294
0
Would love your thoughts, please comment.x

Reklam Engelleyici Algılandı

Lütfen reklam engelleyiciyi devre dışı bırakarak bizi desteklemeyi düşünün
Zetyazilim Zetyazılım Tarafından Hazırlanmıştır.