BoksBoks VideoFight TV

(VIDEO) Tyson Fury Anthony Joshua’yı Yenebilir Mi? İşte Ünlü Antrenörün Cevabı // Alt Yazılı

fury-joshua_3

İngilizlerin iki büyük şampiyonu; Tyson Fury ve Anthony Joshua’nın 2018’de ringe çıkıp çıkmayacağı uzun süredir gündemi meşgul ediyor.

Hatırlanacağı üzere Anthony Joshua, geçtiğimiz Nisan ayında Wladimir Klitschko’yu mağlup ettikten sonra ilk iş olarak mikrofonu eline almış ve Tyson Fury’ye meydan okumuştu:

[fvplayer src=”https://fightclub.com.tr/wp-content/uploads/2017/04/joshua-fury-meydan-okuma.mp4″ splash=”https://fightclub.com.tr/wp-content/uploads/2017/04/joshua-fury-meydan-okuma-kapak.jpg” width=”640″ height=”360″]

Joshua, geçtiğimiz haftalarda da Fury’ye sosyal medya üzerinden seslenmiş ve küfürlü bir mesajla “Sen de zayıfla s… şişko” şeklinde konuşmuş ve bir anlamda 2018’de Fury ile ringe çıkmak istediğini tekrarlamıştı.

Sen de zayıfla s…k şişko

Fury ise bu mesaja karşılık bir video yayınlamış ve Joshua’nın “balon” olduğunu iddia etmişti:

[fvplayer src=”https://fightclub.com.tr/wp-content/uploads/2017/11/fury-joshua-mesaj.mp4″ splash=”https://fightclub.com.tr/wp-content/uploads/2017/11/fury-joshua-mesaj.jpg” width=”640″ height=”360″]

İstatistik şirketleri de, Anthony Joshua’yı yenebilecek boksörler içinde, Tyson Fury’yi Wilder, Parker, Ortiz gibi isimlerin önünde 1 numaralı aday olarak gösterirken, konu hakkında İngiltere’de bir TV programına katılan Smith kardeşler, Scott Quigg ve Anthony Crolla gibi önemli isimlerin antrenörü Joe Gallagher, bu olası eşleşme hakkında işte böyle konuştu:

[fvplayer src=”https://fightclub.com.tr/wp-content/uploads/2017/11/fury-joshua-gallagher.mp4″ splash=”https://fightclub.com.tr/wp-content/uploads/2017/11/fury-joshua-gallagher.jpg” width=”640″ height=”360″]

0 0 votes
Article Rating

Fight Club

For the thousands in attendance and the millions watching around the world.

İlgili Makaleler

Abone ol
Bildir
141 Yorum
En Eskiler
En Yeniler En Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments
Kanguru Perkovic
Kanguru Perkovic
7 yıl önce

Hughie fury den bir cacık olmaz ama diğer dediklerine katılıyorum. Iyi bir fury joshua yi uzaktan dövüşerek yener.

Saint George Groves
Saint George Groves
7 yıl önce

Tyson fury joshuanin onun için dediği s..k şişko lafını ona yedirecek.. şu an deli gibi çalışıyor 160 kiloluk haliyle bile seriliğinden hiç bişey kaybetmemiş.. seneye bu maç olur .. joshuanin kaçışı yok artık ya fury ya wilder onun sonu olacak…

özgür can
özgür can
7 yıl önce

aynen kardeşim insan ne kadar ara versede kilo alsada teknik kaybolmaz fury bu işin üstesinden gelicek inş. o ettiği küfürüde ona yedirecek eğerki bu maç olursa ki olacak kedinin fareyle oynadığı gibi oynayacak.boşuaya efendi diyenler yanılıyor kardeşim Muhammed Ali’nin yolundan gittiği falanda yok.

Saint George Groves
Saint George Groves
7 yıl önce
Reply to  özgür can

+10000 … Kesinlikle kardeşim muhamed alinin tırnağı olamaz bu efendilik ayakları hep yalan göz boyama sadece millet efendi felan desin diye .. tyson fury çok fena hırslı bu sefer inşallah o lafları tek tek yedirecek

Cemal
Cemal
7 yıl önce

Joshuanın efendilik yapmaya ihtiyacı mı var ?

Adam zaten Ali ye hayranlığıyla bokstaki azmiyle hırsıyla çalışmasıyla bunu fazlasıyla gösteriyor.

Boş sallamaya devam edin. Gerçekler fena acıtacak fanatikleri.

Saint George Groves
Saint George Groves
7 yıl önce
Reply to  Cemal

Cemal kardeşim saygılar..bu yazdıklarımızda joshua fanlarina bi hakaret varmı yok .. neden sürekli sanki onun fedaisi gibi davranmaya çalışıyorsun kardeşim amacın bizde sana cevap verelim olay uzasın gitsin diyemi.. ben hocam bi joshua cinin felan wilder için alaycı yorumlarının altına wilderi savunan yazılar yazmıyorum sende yazma ricam bu … hee gelip yazılarının sonuna bi gülücük köy tatlı tatlı konuşalım arkadaş… Devamını oku »

Cemal
Cemal
7 yıl önce

Joshuanın kaçtığı kim söyledi ? Adam twitterda gerekeni yazmış 🙂

TÜRK
TÜRK
7 yıl önce

Jashua furyi nakavt eder . Stili klickhoya ters geldi diye herkesi yenecek mi bu adam . 2 senedir ayı gibi yatıyo idman yapmıyo geçin bu işleri jashua içinden geçer .

Cemal
Cemal
7 yıl önce
Reply to  TÜRK

+1000

Adamlar 160 kiloluk fury nin joshuayı yenceğini iddia ediyor.

Algıya bakın. Joshua nefreti çığ gibi büyümüş 🙂

Bu da Joshuanın iyi bir boksör olduğunu fazlasıyla gösteriyor

Garyosullivan
Garyosullivan
7 yıl önce

Şu haliyle Anthony Jashua Jr ile kafa kafaya bir maç çıkarabilir.

Saint George Groves
Saint George Groves
7 yıl önce
Reply to  Garyosullivan

Jr 🙂

Garyosullivan
Garyosullivan
7 yıl önce

🙂

riddickbowe
riddickbowe
7 yıl önce

Formda bir fury joshuayı her türlü yener. Joshua’nın çenesinin ne kadar zayıf olduğu, iyi bir rakip karşısında 7-8. raunttan tıkandığı anlaşıldı. Fury 2018 yazında maça çıkma ihtimali çok yüksek. Kışa doğru veya 2019 başlarında bu maçın gerçekleşeceğini düşünüyorum.

Fatihhh
Fatihhh
7 yıl önce
Reply to  riddickbowe

bende aynen böyle düşünüyorum yaza kadar ortalama bir seviyeye gelir sonra 1-2 vasat boksor döver sonra aj son maçına bilet alır maç sonu kendini ringe atar hey genç bana meydan okumuştun işte burdayım der bu maç 2019 mart-nisan gibi olur eğer furry acele ederde 2018 çıkarsa kendi sonunu hazırlar salyaları akan a.j zevkle döver dalgasını geçer zaten o zaman para… Devamını oku »

riddickbowe
riddickbowe
7 yıl önce
Reply to  Fatihhh

Aynen hocam. Umarım bi delilik 2018 yılında bu maça çıkmaz. Joshua çok rahat yener zaten 2019 yılında ikisi de 30 yaş civarı olurlar. Gerçek bir maç izleriz. Boks dünyasının fury gibi deli birine ihtiyacı var. 😀

Saint George Groves
Saint George Groves
7 yıl önce
Reply to  riddickbowe

Kesinlikle haklısın kardeşim. hatta ben 2018 in içinde bu maçın olacağına eminim

Kızılderelı
Kızılderelı
7 yıl önce

Furry nin şansı olduğunu düşünmüyorum joşua karşısında
Wilder in joşua yı yenme şansı daha fazla benim tahminim

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
7 yıl önce
Reply to  Kızılderelı

breazeale wilder ı yener diye düşünüyordun. demek ki sana göre breazeale wilder ve fury den daha iyi boksör 🙂 breazeale 2 metrelik kalasın teki. wilder kalitesinin gerçekten çok çok altında. farkında mısın bilmem ama bu yorum gerçekten çok komik. breazeale whyte ı bile yenemez.

Kızılderelı
Kızılderelı
7 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Herkesin görüşü başkasına komik gelebilir ama sende daha wilderi iyi bir rakiple izlemeden çok büyütüyorsun ben brezilea nın kırışmadan kaçmadığını ve güçlü yumrukları olduğuna bu sebeple kırışmada galip çıkacağını düşünüyorum wilder da ama furry karşısında şansı zor çünkü furry onunla kırışmaya girmez girmesinide engeller ancak wilder kırışmadan kaçarak boks yapamaz Whiyte in wilderi yenememe tahöminim de whiyte in indirici yumruğunun… Devamını oku »

riddickbowe
riddickbowe
7 yıl önce
Reply to  Kızılderelı

Breazeale denen kalası 45’lik mansour bile down etti. İzu maçında down oldu. Joshua maçını saymıyorum bile. Wilder gibi güçlü yumruklara sahip biri breazeale denen bar fedaisini çok rahat yener. Dostum bence sen Breazeale’i gözünde fazla büyütmüşsün. 😀

conan
conan
7 yıl önce
Reply to  riddickbowe

+1500 ridik kardeşime. aslında brezilyayı gözünde büyütme değil de, wilder’a olan ön yargısı yüzünden böyle yazmış.

Kızılderelı
Kızılderelı
7 yıl önce
Reply to  conan

Beyler bu maç gerçekleşirse konuşuruz ancak
wilderin bir iki yumrukta nakavt olabileceğini görüyorum benim tahminim bu
Brezile yi çok düşürdünüz ben joşua karşısında korkak dövüştüğünü gördüm ancak wilder maçında korkak dövüşmeyecek
Neyse göreceğiz

riddickbowe
riddickbowe
7 yıl önce
Reply to  conan

Eyvallah conan.

Kara Papak
Kara Papak
7 yıl önce
Reply to  Kızılderelı

+9999999999999999999

Saint George Groves
Saint George Groves
7 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Ahmet kurt ve yine efsane bi yorum 🙂 +1907

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
7 yıl önce

Eyvallah dostum 🙂

Claymaker
Claymaker
7 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Bende yenme ihtimalinin olduğunu düşünüyorum breazeale joshuadan onlarca powepunch yedi iyi dayandı bence Wilder 198 portakal washingtona bile doğru düzgün mesafe ayarlamaya çalışırken asker bozması 30 yaşında boksa başlamış adamdan bir sürü kontra yedi Breazeale 201 civarı eashintondan çok daha etkili olur Joshua ile sparring yapan biri vardı son maçında yendiği düşüp yendi hatta beğendim o maçta Kalas bir boksör… Devamını oku »

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
7 yıl önce
Reply to  Claymaker

Washington uzaktan boks konusunda breazeale dan çok daha iyi. Amir mansour ile yaptıkları maçları izlersen görürsün. Breazeale washington dan çok daha yavaş. Hatta tekniği ve savunmasıda daha kötü. Joshua nın breazeale maçındaki isabet oranı molina maçındaki isabet oranından bile daha fazla. Amir mansour, ugonoh maçlarında gerideyken kazanmış bir boksör. Bu adam gerçektende çok gereksiz abartılıyor bence. Dayanıklı ve birazda güçlü.… Devamını oku »

Claymaker
Claymaker
7 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

İkiside uzaktan boksta wlad kalitesinde değil bence breazeale portakaldan daha iyi boksör kondüsyonu yüksek dayanıklı kalas diyebilirsin saygı duyuyorum ama en büyük handikabı kolları çok yavaş kapanmayı çok iyi bilmiyor

ugonoh maçını tekrar izledim ortada bir maçtı bence ugonoh 2 kez KD oldu dominicte düşmüştü

wilder o kadar kötü boksörlerle dövüştüki dominic e bile şans veriyorum düşün artık

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
7 yıl önce
Reply to  Claymaker

breazeale ın wilder karşısında ne yapacağını görebilmemiz için washington maçı bir ölçüt olamaz. onu demek istedim. çünkü washington kondisyonu kötü olsa da adım alarak çok hızlı direkler vurabilen, breazeale dan daha atik ve bence daha teknik denebilecek bir boksör. yakın mesafeye girmeden amir mansour ve eddie chambers gibi isimlere boksuyla üstünlük kurmuştu. dayanıklılık konusunda ise washington ın breazeale dan çok… Devamını oku »

Charles Real champ Martin
Charles Real champ Martin
7 yıl önce

Fury nin su aciklamasini hic unutmam cok gulmustum: jashua klicko macinda jashua yere düşünce cok korktum kafamda saclar cikmaya başlamıştı. Neyse ki jashua maci kazandi bu bana milyonlara mal olacakti:)

Tyson Fury
Tyson Fury
7 yıl önce

🙂

Claymaker
Claymaker
7 yıl önce

Klitschko yenseydi onla dövüşecek cesareti yok ya ondan korkmuştur
Vefasız korkak esrarkeş olmasa iyi biri ama bakalım

Khan W.
Khan W.
7 yıl önce

Bu açıklamalarından sonra Gallagher’ın antrene ettiği boksörlerin derhal kendilerine yeni antrenör bulmaları gerektiği kanaatindeyim. Tyson Fury en iyi haliyle dahi dünyanın en iyisi denilemeyecek bir boksör. 2 yıl + en az 6 ay sadece kiloları verip vücudu forma sokmak için ara verip dönecek bir boksörün Joshua maçına favori çıkacağını söylemek sadece kötü bir espri olabilir.Fit dahi olsa stil olarak Joshua’ya… Devamını oku »

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
7 yıl önce

bazı insanların gerçekten komik yorumları var. bazıları gelmiş wlad agresif değildi yakalayamadı. joshua sonuna kadar basar fury i nakavt eder diyor. 1. si sanki bastığı adam kendisinden 10 kat daha güçsüz, dayanıksız, ufacık bir boksör. joshua ağız burun dalarak whyte ve breazeale gibi boksörleri nakavt edememiş bir insan. ama daldığı kişi fury olunca ne hikmetse hemen nakavtlayacağı tahmin ediliyor. yavaş… Devamını oku »

Saint George Groves
Saint George Groves
7 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

+1907

Claymaker
Claymaker
7 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Ahmet fury nin çenesi sağlamımı sence
Ben whyte ve breazeale dansağlam olmadığına eminin
En azından wladın çenesinden sağlammı ?

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
7 yıl önce
Reply to  Claymaker

Peki ama neye göre whyte ve breazeale dan sağlam değil dostum? Fury prof kariyerinde 2 kez down oldu. Down olurken Aldığı yumruklarda çok güçlüydü. Whyte ı bitik haliyle 2-3 kez sallayan chisora en formda zamanındayken fury ile 2 kez dövüştü ve bi b.k yapamadı. Wlad maçında da birkaç tane sağ direk yedi. Neye göre çenesi whyte veya breazeale dan zayıf… Devamını oku »

Claymaker
Claymaker
7 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Chisorayla ilk maçını izlemedim UD ile kazanmış ama ikinci maçını çok iyi hatırlıyorum David haye den sonra chisoranın en çok canını yakan boksördür tyson fury ama şunu unutuyorsun chisora dediğimiz adam 2013 te sakatlık geçirdi ikinci maçta kendini dahada geliştimiş bir fury ile düşüşe geçmiş bir chisora vardı hala sakat eski halinde değil maç olsun torba dolsun modunda ki bu… Devamını oku »

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
7 yıl önce
Reply to  Claymaker

aslında bunu bende yazacaktım ama vazgeçmiştim. fury nin çene sağlamlığını %100 anlayabileceğimiz örnekler pek yok. sonuna kadar haklısın. ama whyte tan kesinlikle daha sağlam olduğunu düşünüyorum. whyte bana göre gerçekten çenesi sağlam olan bir boksör değil. çok sert olmayan darbelerde sallandığını da gördük. joshua maçını izle. kafasının hiç olmadık yerlerine yumruk yeyip sallanabilen bir boksör. fury nin çenesi ondan daha… Devamını oku »

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
7 yıl önce
Reply to  Claymaker

Bu arada sana kesinlikle saygı duyuyorum 🙂 Bunlar sadece benim görüşlerim.

riddickbowe
riddickbowe
7 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

+1000

Cemal
Cemal
7 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Joshua Whyte ı nakavt edememiş mi ? Joshua brutal nakavt etti Whyte ı aynı maçı mı izledik ?

Breazeale de nakavt oldu. Size göre TKO nakavt sayılmıyor herhalde.

Teknik nakavtda nakavttır hakem kararıyla olması diğerinden farklı sadece.

Joshua nefreti çoğu kişinin gözünü kör etmiş. Ne nefretmiş arkadaş.

Ne yaptı bu adam bu kadar nefret ediyorsunuz ?

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
7 yıl önce

gerçi tüm sorunda bu zaten fury formuna kavuşabilecek mi. bu maçın sonucunu fury nin azmi belirler.

Tyson Fury
Tyson Fury
7 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

OLURMU AHMET aj’nin kemikleri titanyumdan cenesi granit kondisyonu 20 round rahat çıkarır muhammed ali bile aj’nin tırnağı etmez nasıl sen bu adamı fury ile kıyaslarsın yaptıgın büyük saygısızlık hiç yakıştıramadım sana
halbuki bende seni boks konusunda bilgili biri sanırdım 🙂

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
7 yıl önce
Reply to  Tyson Fury

arada böyle saçmaladığım oluyor kusura bakma 🙂

Tyson Fury
Tyson Fury
7 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

🙂

fix1
fix1
7 yıl önce

gereksiz boş karşılaştırmalar. ben ağır sikletten bi cacık olamayacağını anladım. kim kemeri alırsa, üstüne oturuyor. aha bu fury gibi sırf konuşan şaklabanlar da ortalığı karıştırıyor. fury sen önce o kilolarını ver sonra meydan oku dombili…

GENNADYMUSTAFA
GENNADYMUSTAFA
7 yıl önce

Tyson fury joshua maçı olursa, joshua furye en az 3-4 kere iplerde kombinasyon yapıcaktır ancak bunlar fury nin vücudunda patlıyacaktır kafasında deyil. Eğer joshuayı yorabilirse maçı dengeler, hatta maçı kendi yönüne bile çeker. Ya da ilk kombinasyonda down olup eski halinden eser kalmadığını görüp nakavt olmaktan kaçamıyıcaktır.

lenolewis
lenolewis
7 yıl önce

fury mi yener jashuam yener diye düşünen arkadaşlar.jashua 1.5 yıl boks yapmamış wlada nerdeyse tko olacakken 100 defa yazdım burda fury normal wladı elleri arkada tt…k geçerek yendi halen bu sorunun cevabını aramayın lütfen cevap basit.fury elleri arkada t..k geçerek jashuayı da yener nokta

emregani yavuz
emregani yavuz
7 yıl önce
Reply to  lenolewis

+1

riddickbowe
riddickbowe
7 yıl önce
Reply to  lenolewis

+1000

Cemal
Cemal
7 yıl önce
Reply to  lenolewis

Fury karşısında sağını kullanamayan yarım klitschko vardı.

Joshua karşısında klitschko fury karşısındaki klitschkodan 2 gömlek üstündü.

Bu maç satılık muhabbetine hiç girmeyin. Maç satan bir boksör Joshuaya 6. ve 10. rauntta öyle yumruk atmaz.

Tyson Fury
Tyson Fury
7 yıl önce

bu arada bu huggie fury için yapılan yorum çok sacma geldi
birde bu gif’i ne zaman görsem aklıma huggie geliyo

https://giphy.com/gifs/Ng4rpACres3MQ/html5

Big George
Big George
7 yıl önce

Joe Gallagher akıllı bir antrenör, Canelo-GGG maçını da bilmişti. Ben yorumuna güvendiğim gibi kendisi gibi düşünüyorum.

Kilo falan sıkıntı değil, Fury psikolojik olarak kendini hazırlarsa 160 kilonun 35’ini hemencecik verir.

emregani yavuz
emregani yavuz
7 yıl önce

Konu furyden açılmışken, Tyson furyi anca kendisinin çıkaracağı sert bir uppercutt KD ettirebilir. Cunku kendine uppercut vurabilen adam. 🙂 Yok aj wlada yaptıgını yapacak. Zor o iş furye yapmak. Kendine atar yinede ajden yemez o yumruğu, Bir senede 20 kilo ben veriyosam 97 77,prof bir adam fury ajye lafını yedirmek adına hergun çalışmayla fit hale gelebilir. O arada ajde 120… Devamını oku »

ramou900
ramou900
7 yıl önce

Kesinlikle İyi formda çalışmış Fury Joshuayı çok rahat yener hatta
3 ve 4 rauntta yorulan joshuayı nakavt bile edebilir ben kesinlikle iyi hazırlanırsa Fury Şansları şöyle görüyorum Fury:%75 Joshua:%25

Prorsum
Prorsum
7 yıl önce

Beyler adam çok doğru birşey söyledi “sadece britanya değil dünya boks’unun fury’e ihtiyacı var” artık dalavere yapılmaması lazım ortiz’in povetkin’in fury’nin david haye’in daha ön saflarda olması lazım hatta kliçko geri dönüp fury ile rövanş yapmalı ağır sikletin hali içler acısı ben 36 yaşındayım böyle bir dönem daha hatırlamıyorum resmen ağırsikletin büyük buhranını yaşıyoruz

Ahmet Sucubaşı
Ahmet Sucubaşı
7 yıl önce

Beni en çok etkileyen şey Klitschko gibi zeki ve taktik uzmanı bir boksörü zekasıyla yenmesi. Klitschko’yu ko etse bu kadar konuşulmazdı herhâlde. Fury gerçekten çok zeki ve teknik. Joshua ise oyun zekası çok iyi biri değil. Whyte maçında bile sallanması , Klitschko karşısında dişliği atmasi , Takam’ı yense de tatmin etmemesi … Sürekli hurra dalarak maç alıyor . Fury iyi… Devamını oku »

Junkie
Junkie
7 yıl önce

Fury bence joshua yi yener ama wlad maçı kadar kolay olmaz . Joshua prime zamanında wlad fury macinda dususteydi jennings maçındaki performansı kötüydü . Olası bir fury joshua macinda yüzde 60 fury puanla yüzde 40 nakavtla joshua alir derim

Deontay_Wilder
Deontay_Wilder
7 yıl önce

ağır sikletin canlanmasını yeni isimlerin gelmesini o kadar isterim ki..
ama inanın fury’den bu saatten sonra hiçbir şey olmaz..
spor yapan yada sporla az çok ilgilenen benim ne demek istediğimi anlar..

Ahmet Sucubaşı
Ahmet Sucubaşı
7 yıl önce
Reply to  Deontay_Wilder

Form geçici klas kalıcıdır. Kilo verip fit olacağından eminim tek sorunu var o da maç kondisyonu. Wlad gibi yaşlı bir boksör 1.5 yıl maç yapmayıp Joshua’yı öldürüp dirilttiyse henüz genç olan fury niye bunu yapamasın ? Adamın 160 kilo videoları bile hızlı , fentleri hâlâ çok iyi .

Saint George Groves
Saint George Groves
7 yıl önce

+1907 …bende sosyal medyadan takip ediyorum sürekli çalışmaya başladı ve bu haliyle bile baya seri ve şu unutulmasın bu adam daha genç bu kilolardan elbet kurtulacak ve ağır siklette bende varım diyecek…

CeKo
CeKo
7 yıl önce

Joshua kondisyon sorununu atlatırsa fury’yi yener. Joshua 108 kilodayken kondisyonu iyiydi. Hem joshua hemde parker ikisinde de kondisyon sıkıntısı var. Parker ilk ciddi maçında kemerini kaybeder ondan pek bir beklentim yok. Joshua’da kondisyon sıkıntısını gideremezse en kısa zamanda patlar.

Klitschko24
Klitschko24
7 yıl önce

Vitali’yi getirin Fury’yi yenmezse dükkanı kapatıp gidiyorum.

Ahmet Sucubaşı
Ahmet Sucubaşı
7 yıl önce
Reply to  Klitschko24

Ordinaryus’un kuzeni misin ?

Remzi BAYSOYU
Remzi BAYSOYU
7 yıl önce
Reply to  Klitschko24

vitali furyi yenecek tamam

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
7 yıl önce
Reply to  Remzi BAYSOYU

chisora-fury maçlarını izle. fury vitali nin baskısına kolay kolay dayanamaz.

yenilmez47
yenilmez47
7 yıl önce

işin özü şu jashua nın fiziki görünümü bütün fanlarını cezbetmiş ama gerçek şuki o kadar kaliteli bir boksör değil benim fikrim bu.. eğer deontay ile maç yapıp kazanırsa demekki yanılmışım ama zannetmiyorum wilder onun tersen…er, bu arada ordinaryustan haber var:):) golovkin reis onu yakalayıp gerçekten de tecavüz etmiş artık yorum yapma benim hakkımda demiş:):)

Saint George Groves
Saint George Groves
7 yıl önce
Reply to  yenilmez47

🙂 +1907

dogannn
dogannn
7 yıl önce

Tony bellew parker ı eleştirmiş. Yüzd 40 istemesi çok komik demiş bende dahil birkaç bokaör onu yeneriz gibisinden konuşmuş. Mesela parker ın yerinde olsam povetkinle karşılaşmayo düşünmezdim bile demiş. Benced 40 fazla ama 20 de az Joshua fury maçına gelince benc joshua fury i ko lar. Fury joshuayı ko edemez wlad gibi joshua temkinli dövüşmez. Fury in zaten geri dönmeside… Devamını oku »

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
7 yıl önce
Reply to  dogannn

eddie hearne sırayla boksörlerini arayıp ”4 bir yandan joshuayı sıkıştırmaya başladılar. şu işe bi el atın” falan diyor heralde 🙂 whyte wilder a bellew de parker a yükleniyor.

Saint George Groves
Saint George Groves
7 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Mantıklı 🙂

halil bulut
halil bulut
7 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

ahmet kardeşim bence fury eski formuna dönerse joshua karşısında %50 şansı var joshua güçlü ama abartılıyor. vlad maçında çok zorlandı.

Yıldıray Çelik
Yıldıray Çelik
7 yıl önce

Herkes yazmış joshua furyi nasıl yakalar yorulur bilmem ne diye ama kimse dememiş joshua yorulsa bile bu fury denen lavuk joshua nın üstüne gidemez adamda yumruk gücü yok. Kimse demiyor öldü bitti denilen joshua o hali ile vlad gibi bir efsaneden grogi durumda nasıl yumruk almadan round tamamladı diye. Şimdi birincisi joshua yakalarsa indirir bu kesin ama fury indiremez joshua… Devamını oku »

Ahmet Sucubaşı
Ahmet Sucubaşı
7 yıl önce

Dostum verdiğin örnek abes . Canelo zaten kacmiyor ki ggg yakalasin.canelo tam tersi iplere bile bilerek yaslaniyor. Ayrıca Joshua ile fury arasinda size farkı var . GGG ile Canelo arasında bu söz konusu değil. Ayrıca Fury’nin yumruk gücü olmadığına gelince zaten adam uzaktan puana oynuyor ve Joshuayi puanla yenecektir ama joshua yine nefes nefese kalırsa fury her türlü indirir onu.

Kızılderelı
Kızılderelı
7 yıl önce

+1

Kızılderelı
Kızılderelı
7 yıl önce
Reply to  Kızılderelı

+1 Yıldıray Çelik

Cemal
Cemal
7 yıl önce

+1000 Yıldıray.

Joshua nefreti çığ gibi büyüyor sitede. Herkes yenilmesini dört gözle bekliyor.

Joshua ne yapmış bu kadar da nefret ediliyor anlamak mümkün değil.

160 kg lık bir boksörün Joshuayı yeneceğini iddia ediyorlar.

Kara Papak
Kara Papak
7 yıl önce
Reply to  Cemal

+9999999999999999999999999999999999999999

Kara Papak
Kara Papak
7 yıl önce

+9999999999999999999

CeKo
CeKo
7 yıl önce

+9999999989988

sa yo na ra
sa yo na ra
7 yıl önce

hala balonları bu adamla kıyaslıyorlar ya inanamıyorum 😀 tyson fury akar geçer moruq 😀

cemil aslan
cemil aslan
7 yıl önce

şu fury dönsede biri şunu yense, bu muhabbet de biter belki 🙂 işin kötüsü boksa dönmeye bi tarafları yemeden gündem yapıyor adam. fury’e gelene kadar ne disiplinli ne cesur ve yenilsede bu sporun hakkını veren ne yiğitler var ringlerde, ama işte gündem böyle soytarıları seviyor.

Klitschko24
Klitschko24
7 yıl önce

Tyson Fury bi bok yapmamis gibi sutten cikmis ak kasik gibi goruluyor. Bu adam rovanstan kacan bir bebedir. bu adamda yurek ne kadar var acaba . sosyal medyadan sallamasi kolay oluyor millete galiba. Cik dovus otlek

Klitschko24
Klitschko24
7 yıl önce

Tyson fury nin adi bundan sonra tyson fahridir

Ahmet Sucubaşı
Ahmet Sucubaşı
7 yıl önce

Rövanş konusunda katılıyorum madem Wlad senin için oyuncak onu birdaha yen de görelim derler adama . Rövanş yapmaması soru işareti

Roman
Roman
7 yıl önce

Arkadaslar bakin ne buldum. Gokhan saki ve rakibi arasinda mac sonu kavga cikiyor ve ortalik karisiyor.

https://youtu.be/rPe141xmLdk

Garyosullivan
Garyosullivan
7 yıl önce
Reply to  Roman

Abowwww. O yorumlar ne öyle a.q.

Roman
Roman
7 yıl önce
Reply to  Garyosullivan

Haydaaaa 🙁

beykozlu
beykozlu
7 yıl önce

merhaba arkadaslar ustune basarak soyluyorum 2018 de mac olursa joshua alır 2019 da olursa furry dalga gecerek kazanır cok gereksız uzatıyorsunuz konuları joshua ya karsı hareketlı dovusen herkes kazanır joshuanın tek artısı ındırıcı yumrukları bundan sıyrılan zaten kazanır malum joshuanın cenede ıyı degıl kondusyonda sımdı herkes bana kızıcak ama ben takam macının 12 raund surmesı halınde takamın macı alacagına ınanıyorum

Cemal
Cemal
7 yıl önce
Reply to  beykozlu

Takam puanla mı kazanacaktı ? 🙂

Ya şu Joshua nefretini bırakın artık saçmalıyorsunuz çünkü.

Joshua 3 kat daha fazla yumruk isabet ettirmiş Takam maçında.

12 raunt sürse de sonuç değişmeyecekti.

Yavuzyilmaz
7 yıl önce

tyson fury’nin önceden hepimizin sevdiği bir duruşu vardı. ringdeki ve dışarıdaki akıl dolu hareketleri muhakkak hepimizi etkilerdi. Hatta şunu hatırlıyorum, wilder maçını izlemeye amerika’ya gidince salonun kapısındaki güvenlik üstünü aramak istedi, fury ise güvenliklere “üstümü aramanıza gerek yok, ben kendim silahım” demişti 🙂 Şimdi ise o eski fury bokstan ve akıl dolu hareketlerden çok uzak. drug meselesi ve yanlış kelamları,… Devamını oku »

conan
conan
7 yıl önce

https://youtu.be/fxkp8KJZ0Nc

Beyler mike reyizin gençliğinde antremanda vurduğu şu yumruklara bakar mısınız? Buna ne boşua ne de wilder dayanabilirdi. Lennoxu da pert ederdi mike reyizin bu hali.

Cemal
Cemal
7 yıl önce
Reply to  conan

Efsane boksörlerle günümüzdeki boksörleri kıyaslamak kadar saçma birşey yok.

O boksörler tarihteki yerlerini almış. Şuanki boksörlerle kıyaslamanın ne mantığı var ?

Roman
Roman
7 yıl önce

JOSHUA NIN CENE NASIL IYI DEĞİL BENDE BUNU ANLAMIYORUM. ADAM KLITSCHKO DAN YEDIGI SAGA RAGMEN KALKTI BASKASI OLSA COKDAN BAYILMISTI. KLITSCHKO GUNUMUZ AGIR SIKLETININ EN SERT VURAN ADAMIDIR. O SAGA YATMICAK BOKSOR SUAN YOK. NE WILDER AYAKTA DURABILIR O INCE BACAKLARIYLA NE BASKA BİRİ. JOSHUA KNOCKDOWN OLDU DIYE NEDEN CENESI GUCSUZ OLUYOR?

beykozlu
beykozlu
7 yıl önce
Reply to  Roman

arkadasım sana bır ters kose yapım cvp olarak gene sene yaz joshua suan wılderı saymassak en guclu yumruga sahıp boksor vurdugu adam ya yatıyor yada kası gozu acılıyor bunda sabıtız pekı klıtschko gıbı cenesı camdan olan bı boksor ıkı kez yatmasına ragmen nasıl ayaga kalkdı brutal olması lazımdı o zaman senın demene gore joshua cok saglam vurmuyor ?? boksda ben… Devamını oku »

Cemal
Cemal
7 yıl önce
Reply to  beykozlu

Klitschko gibi kariyerli bir boksörü 3 kez knockdown ediyorsun ve maçı nakavtla kazanıyorsun. Bu kolay bir iş değil.

Bu işi yapan Joshua 19. maçında yapıyor.

Şu sabit fikirlerinizi ve taraflı yorumlarınızı bırakın artık.

Site fanatiklerin saçma yorumlarıyla dolu.

Şuraya bak 🙂

Antijoshua

antiwilder

tek kral wilder

boomsquad

Nicklerinizden bile belli oluyor fanatikliğiniz yoruma gerek yok.

Cemal
Cemal
7 yıl önce
Reply to  Roman

+10000000000000000000000000 Roman.

Bunlar anlamaz dostum. Joshua nefreti gözlerini kör etmiş.

Joshua Klitschkonun sağını yediğinde bile pes etmedi kalktı devam etti.

10. rauntta Klitschkonun güçlü sağını tekrar yedi bu sefer etkilenmedi.

Joshuaya nefreti ve ön yargısı olan fanatiklere birşey anlatamazsın. Kafaları tek birşeye odaklanmış arkadaşların onlar için tek doğru o boşver.

Roman
Roman
7 yıl önce

https://youtu.be/s4gIv3ayYVE

RYAN GARCIA. 19 YAŞINDA SÜPER TÜY SİKLET. MÜKEMMEL GÜÇ VE HIZI INANILMAZ İYİ. PROMOTORU GOLDEN BOY. ÇOK CAN YAKAR BU ÇOCUK ILERDE. BUYUK POTANSIYEL BENCE

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
7 yıl önce
Reply to  Roman

+1

riddickbowe
riddickbowe
7 yıl önce

Fury iki kez down oldu. İlki neven pajkic maçında 2. Down cunningham maçında oldu. Zaten cunningham’ın yumruğundan sonra fury nasıl ayağa kalktı hala anlamış değilim. 😀

Cemal
Cemal
7 yıl önce
Reply to  riddickbowe

Cunningham da down olan fury i Joshua yakalarsa ne olur bir düşün 🙂

Şunu da unutmayın furynin indirici yumruğu yok.

halil bulut
halil bulut
7 yıl önce

https://www.youtube.com/watch?v=XColzWoNfM8 arkadaşlar bu videoda sergey kovalev artur beterbievin hakkında ne diyor ingilizcesi olan arkadaşlar bir zahmet çevirebilir mi?

Cemal
Cemal
7 yıl önce

Şu sorunun yanıtını merak ediyorum. Fury fanatiklerinden cevap bekliyorum.

Fury Klitschko rövanşından neden kaçtı ? Şampiyon denilen fury neden rövanştan kaçtı.

Psikolojik sorunları var uyuşturucu kullanmış boksa ve boks severlere saygısı yok rakiplerini aşağılama derdinde.

Lineal şampiyonu bırak boksa ve boks severlere saygısı olmayan rezil bir şampiyondur kendisi.

Kara Papak
Kara Papak
7 yıl önce
Reply to  Cemal

Evet katılıyorum, bir insan herşeyden önce mesleğine saygısı olmalı. İşini yapıyorsan düzgün yapacan çamura yatmayacaksın. Efendi gibi zamanında kemerini korusaydın daha da büyürdün insanların gözünde. Şimdi şişko rezil birisin fury.. Kliçkoyu yendiğin zaman çok sevinmiştim bu arada 🙂

Roman
Roman
7 yıl önce

WLADIMIR, JOSHUA DAN DAHA SERT VURUR. SEBEBI WLADIMIR YUMRUK ATARKEN VUCUDUNU IYI KULLANIYOR VE TAMAMEN VUCUT DESTEKLI VURUYOR. JOSHUA YERINDE VURUYOR VUCUDUNU PEK KULLANAMIYOR. 2. SIZIN GIBI YENILERIN NEDEN BU KADAR BRUTAL FANTEZISI VAR ANLAMIS DEGILIM. WLAD CENESI CAM OLMASINA RAĞMEN BRUTAL KO OLCAK BIR ADAM DEĞİL. WILDER DA YAPAMAZ. JOSHUA ZATEN TEKLI DEGIL KOMBINE GIRINCE RAKIBI MAHVEDIYOR GENELLIKLE. JOSHUA… Devamını oku »

Roman
Roman
7 yıl önce

WLADIN DA ŞİKE YAPTIGI FELAN OLAMAZ. HANGİ PARA BU ADAMI SATIN ALABİLİR? ADAM 100 KUSUR MILYON DOLARA BILE VITALIYLE DÖVÜŞMEYI REDDETMİŞ.

CeKo
CeKo
7 yıl önce

Roman ağzına sağlık kardeşim. Wlad şike yaptı diyenler de aslında bunu bilmesi gerekirdi.

Roman
Roman
7 yıl önce

Ingiliz boksor anthony fowler, fury ve wilder in videolarini paylaşmış alin izleyin. Basketci gene kulac atıyor. Fury de gobegini gosteriyor. 🙂
%99 fail.
https://www.instagram.com/p/BbiRrjYDvxo/

BAŞROL
BAŞROL
7 yıl önce
Reply to  Roman

wilderdaki şu muazzam tekniğe de bir bakın , işte boksu diğer sporlarla harmanlayan gerek yüzme gerekse basket figürlerini ringe yansıtan dünyanın gelmiş geçmiş en güçlü sağına sahip boksörü , vayy beee çok şanslıyız böyle bir boksörü izleyebildiğimiz için..

Roman
Roman
7 yıl önce
Reply to  BAŞROL

+1 🙂 🙂

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
7 yıl önce
Reply to  BAŞROL

o dalga geçtiğiniz wilder ın yarısı hızında yumruk atan bodyci adamı gördüğünüz için mi şanslısınız peki 🙂 şuan ağırsiklette eleştirilmeyecek bir boksör yok. fury disiplinsiz bir sumocu, wilder kulaç atan bir teknik özürlü, joshua ergenlerin aşkı bodyci bir steroid çılgını, parker kalitesi ve yetenekleri kısıtlı bir çömez, ortiz ve povetkin de yaşlı komplo mağdurları(doping skandalları). ağır sikletin hali böyle. martin… Devamını oku »

BAŞROL
BAŞROL
7 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

birde efsana parker vardı ben ekleyeyim 🙂

Roman
Roman
7 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

EN AZINDAN KULAÇ ATMIYOR AMK 🙂 JOSHUA, PARKER, FURY BUNUN YANINDA EN MASUMU KALIR. BUNUDA KIMSE INKAR EDEMEZ. 🙂

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
7 yıl önce
Reply to  Roman

itiraf edeyim bu yoruma bayağı güldüm 🙂 ama adam amatörde 20 maç yapıp prof olmuş olsun o kadar 🙂

Cemal
Cemal
7 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Hz. steroid dediğin profesyonel olarak 3 yılda kendini geliştirdi. aç whyte maçındaki disiplinsiz joshuayı izle birde şuanki joshuayı izle fark yok diyebiliyorsan joshuaya ön yargı ve nefretle bakıyorsun demektir. Joshuayı destekleyen biri olarak en başta kondisyon sorunu var bu en zor maçı olan Klitschko maçında çok belli oldu. joshua whyte maçından sonra özellikle savunmasını geliştirdi kollar kapalı şekilde atağa kalkıyor… Devamını oku »

conan
conan
7 yıl önce

Bu başrol nikli yeni eleman kesin eskilerden biri. Onur ertekin veya kyakalı olma ihtimali çok yüksek

BAŞROL
BAŞROL
7 yıl önce
Reply to  conan

bilemedin ikisi de değilim ihtiyar.

Saint George Groves
Saint George Groves
7 yıl önce
Reply to  BAŞROL

Aklı sıra wildera sürekli sallayıp sitede isim yapmaya çalışıyor .. zaten wilder olmasa ne konuşacaksınız acaba .. sen hep wildera salla böyle mutlu oluyorsan dostum..

BAŞROL
BAŞROL
7 yıl önce

bu gizemi çözebildiğin için seni tebrik ediyorum , yorumlarını eksik etme olur mu güzel kardeşim 🙂

Saint George Groves
Saint George Groves
7 yıl önce
Reply to  BAŞROL

Baş üstüne

Harun
Harun
7 yıl önce

ağırsiklet boksörleri hakkında bir kaç yazı yazayım. boks kalitesi iyi olan kişilerden onay veya eleştiri bekliyorum. wilder’in hızı ve patlayıcı gücü muazzam bu sayede her an sürpriz yapabilecek bir boksör. ama bir kaç sorunu var. tekniği kötü olduğu için ortiz, joshua, fury gibi kaliteli boksörler karşısında sıkıntı yaşayacağını düşünüyorum. darbeler karşısında dayanıklı gözükmüyor. aynı zamanda yumruk isabeti bulması ciddi anlamda… Devamını oku »

Harun
Harun
7 yıl önce

joshua ise her zaman balyoz yumruklarıyla rakibini incitebiliyor. çok iyi bir tekniğe sahip. zamanlaması iyi, yumruklarını vurma açısı çok iyi. defansını da yeterince iyi buluyorum. aynı zamanda darbelere dayanıklı, yeterince sağlam olduğunu düşünüyorum. eksik noktalarına gelirsek. kondüsyonu sıkıntılı, büyük maçlara çıktığı zaman wlad maçındaki hatayı yaparsa aynı duruma düşebilir. bu adamlar profesyonel olduğu için dünyanın en iyi yöntemlerine ve besleyici… Devamını oku »

Kara Papak
Kara Papak
7 yıl önce
Reply to  Harun

+99999

Harun
Harun
7 yıl önce

çingene kral fury’e gelirsek. mükemmel bir boy avantajı, aynı zamanda kilo avantajı. bütün bu cüsseye rağmen sahip olduğu muazzam hız ve teknik. fury formda bir şekilde dönerse bütün ağırsikletleri güle oynaya puanla yenebilir. o kafa hareketleri ve eskivleri 2 metre boyunda 120 kg bir adamın yapmasını aklım almıyor. joshua ve wilder’ı ayrı tutuyorum. bu 2’siyle yapacağı maçta fury’nin şansı %50… Devamını oku »

Harun
Harun
7 yıl önce

ortiz için diyecek sözüm lobisi ve popülaritesi olmadığı için bu adam yazık oluyor. para getirisi olmadığı için büyük maçlar yapamıyor. hem risk, hem de az kazanç kimsenin işine gelmiyor.

TÜRK OĞLU TÜRK
TÜRK OĞLU TÜRK
7 yıl önce

wilder ve steroid santralinin(joshua) boks tekniklerini toplasan fury nin boks tekniğinin çeyreği etmez…

Harun
Harun
7 yıl önce

joshua ve wilder’in tekniğini bir tutman çok saçma olur. joshua gayet teknik bir boksör. attığı her adım ve yumruğu teknik bir şekilde yapıyor. fury’den teknik olarak dediğin gibi kötü değil. fury çok daha hızlı bu göze hoş geliyor. fakat teknik olarak aralarında çok da fark yok.

TÜRK OĞLU TÜRK
TÜRK OĞLU TÜRK
7 yıl önce
Reply to  Harun

teknik olarak çok fark var…teknik sadece vuruş stilleri, ringi adımlaması ile olmuyor…oyun bilgisi, fundamental ve ring iq su da işin içine girer… mesela joshua; kapalı guard dövüştüğü için hızlı ve seri yumruk sallayan birinin attığı yumrukların nereden geldiğini göremez…kapalı guard çünkü görmek için ellerini açtığında baaaaammmmm wilder ın ölümcül sağını çenesinin ucunda bulabilir…. yani fury hangi ara puancı bi boksör… Devamını oku »

TÜRK OĞLU TÜRK
TÜRK OĞLU TÜRK
7 yıl önce

fury ise bu konuda daha iyi açık guard dövüştüğü için vuruşun nereden hangi açı ile gelebileceğini gayet rahat görebiliyor ve bu yüzden adım zamanlamaları ile çok da efor sarfetmen vuruşlardan kaçabiliyor ya da adam daha yumruğunu havaya kaldırırken fury nin direğini burnunun ucuna yiyor…

Harun
Harun
7 yıl önce

“joshua fury’den daha teknik boksör” demişim gibi yorum yapmışsın. doğru yazmışsın fakat benim yorumumla hiçbir ilgisi yok. fury’nin
çok daha teknik olduğunu ben de kabul ediyorum. ring ıq’su vb. şeylerde daha iyi. fakat joshua da teknik olarak iyi bir boksör. kusura bakma bir olaya çok sinirlendim. umarım yansıtmamışımdır.

Harun
Harun
7 yıl önce

puancı boksörden demek istediğim tyson fury’nin bir mike tyson veya george foreman’a benzer bir stili yok. joshua bunlara benzer. fury ise muhammed ali stiline benzer bir stilde dövüşüyor.

Muhammadali
Muhammadali
7 yıl önce
Reply to  Harun

Sen muhammed aliyi hiç izlememişsin galiba harun kardeşim

Harun
Harun
7 yıl önce
Reply to  Muhammadali

2’side mükemmel hızları, süper eskiv yetenekleri ile ön plana çıkıyor. ali tabiki gelmiş geçmiş en iyi boksördür fury’den çok daha üstün yetenekleri var. bu konuda fury ile kıyaslayamayız. ama benzer olduklarını düşünüyorum

Muhammadali
Muhammadali
7 yıl önce
Reply to  Harun

Furynin stili farklı alininki farklı

About Billions
About Billions
7 yıl önce

😀 😀 steroid santrali 😀 😀 . Joshua insan içine çıkarken uyarı levhası taşıması lazım. “dikkat ölüm tehlikelisi! Yüksek steroid hattı.” Yazan bi levha 🙂 .

Harun
Harun
7 yıl önce

fury kendi stilinin en iyisi (puanla kazanmanın) joshua da kendi stilinde en iyi (knock out) bu yüzden 2 sini teknik olarak karşılatırıp ezmek saçma olur. ona bakarsan fury nakavtçı bir boksör olamaz. her boksörü kendi stilinde değerlendirmek gerekir. sen şimdi joshua’yı yavaş ve hantal diye eleştiriyorsun fakat adam karşısına çıkanları güçlü yumruklarıyla cezalandırıyor. herkes mike reyiz olamıyor. fury ile yapacakları… Devamını oku »

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
7 yıl önce

mrb arkadaşlar, 1 haftadir yurtdisindaydim. cok yogun is temposu, yazmaya firsat bulamadim. az once baktim siteye ve tarafli boşhua fanlari beni yine yaniltmadi 🙂 meydani bos bulup sanki gecerliymis gibi sacma sapan sallamislar. cok güldüm sacmaliklarina ve kendilerini bu duruma dusurmelerine 🙂 onlara buradan cvp verip susturayim 🙂 wilder “boshua kolay rakiplerle yapiyo” demis, dogru 41 lik wlad ve son… Devamını oku »

Cemal
Cemal
7 yıl önce

Gerçek steroid santralini tanıştırayım 🙂 🙂

Ulisses JR

http://cdn.simplyshredded.com/wp-content/uploads/2013/11/6.jpg

comment image?ig_cache_key=MTIzMDgzMzIyMDE5MDY0MzY1Nw%3D%3D.2

comment image

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
7 yıl önce

birde sanki gecerli bir argumanmis gibi, wilder once whyte la mac yapsin, amaci patlamadan bi an once boshuayala mac yapip para kazanmak. oylemi? wilder gecen ay horn deyyusuna para muhim degil, whytela tek bir sartla maca cikarim, whyte’i yendikten sonra boshua macina cikarim, dedi, horn bunu kabul etmedi. simdi kacan kim? kacirilan balon kim? su komik tarafliliginizi, wilder dusmanligi ugruna… Devamını oku »

Başa dön tuşu
141
0
Would love your thoughts, please comment.x

Reklam Engelleyici Algılandı

Lütfen reklam engelleyiciyi devre dışı bırakarak bizi desteklemeyi düşünün
Zetyazilim Zetyazılım Tarafından Hazırlanmıştır.