Amatör Mücadele SporlarıBoks

Wilder’den Korkunç Açıklama! Breazeale’yi Öldürmek İstiyorum! Sebebi de Ortaya Çıktı

WBC ağır sıklet dünya şampiyonu Deontay Wilder bu pazar sabahı ABD’de çıkacağı unvan koruma mücadelesi öncesi rakibi Dominic Breazeale ile ilgili olarak korkunç bir açıklama yaptı.

Kendisi gibi Amerikalı olan Breazeale için ringde onu öldürebileceğini ifade etti. Maç sırasında kendimde olmuyorum. Ve Dominic bu maçta ringden sağ çıkmayabilir” ifadelerini kullanarak akıl almaz bir açıklamada bulundu.

Wilder “ringde çarpışacağız ama unutmasınki ringde ölebilir. İçimden geçen de maç sonunda onun bier cesede dönüşmesi. Kimse boş konuşmasın boks centilmenlerin sporu değildir. Acımasız bir spor bu. Dünyada herhangi bir doktora sorun bu spor ile ilgili kimse masum bir spor diyemez. Bir birimizin kafasına vuruyoruz” dedi.

Şampiyon boksör çılgın sözlerine şu şekilde devam etti “Legal olarak ringde biri öldüğünde suçlu diğeri olmuyor. Bu fırsat bana gelmişken neden kullanmayayım. Aramızdaki bu maç artık bir maç olmaktan çıktı bir kan davasına dönüştü. Rekorlarıma bir de insan canı eklemek isterim. Dominic Breazeale’in hayatı tehlikede. Ve bunu gerçek anlamıyla kullanıyorum. Rekorlarıma bir ceset eklemek istiyorum” …

Basın mensupları bu sözleri söylediğin için pişman olmayacak mısın sorusuna “Söylediğim hiçbir şeyden pişman olmam. Söylediklerimi ve yaptıklarımı tutkulu bir şekilde yaparım. Her zaman gerçek oldum. Politik olarak doğru olma konusunda endişelenmiyorum” dedi…

Aradaki gerginliğin 2017’de bir otel lobisinde Wilder’in kardeşi ve Breazeale arasında yaşayan bir olay ve sonrasında yıllardır mahkemelik olmaları da gelen haber arasında. Hatta ikilinin telefonda küfürleştikleri ve sokakta dövüşmek için randevulaştıkları da gelen haberler arasında.

Amerikan polisi ve WBC Federasyonunun duruma el atması bekleniyor.

Bu pazar sabahı ABD’nin New York kentinden bulunan Barclays Center’de yapılacak akıl almaz boyutlara ulaşan unvan maçı DMAX’ten canlı olarak yayınlanacak.

0 0 votes
Article Rating

Fight Club

Fightclub, Türkiye'nin En büyük dövüş sporları sitesi

İlgili Makaleler

Abone ol
Bildir
137 Yorum
En Eskiler
En Yeniler En Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments
Canelo06
Canelo06
5 yıl önce

Senin gibi sporcu olmaz olsun

lenoxlewis
lenoxlewis
5 yıl önce

.İyce mala bağladı bu wilder .şöyle bir söz var ava giden avlanırmış.brezilya seni nakavt ederse ne yapacaksan bakalım wildoş

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce

bu sozler ciddiye alinsa tek kelimeyle yazik derim wildera, ama ben eminim klasik mac oncesi gerginlik ve atmosferi germe calismalari ama vok abartiyor wilder bunu, mike tysonunda, muhammed ali ninde bu yarz sozleri olurdu, tyson nakavt ettigi rakibini ringden bizzat kendi kaldirirdi, brn macta wilderinda aynisini yapacagini dusunuyorum ve bu sozleri unutulacak

Kızılderelı
Kızılderelı
5 yıl önce

Hocam sen fanatiklikte sınır tanımıyorsun

Claymaker
Claymaker
5 yıl önce

muhammed ali böyle sözler söylemedi halil paşa !

mike tyson gergin olduğu zamanlarda aklına ne gelirse ana avrat söver çocuklarını yiyeceğim falan derdi.

burada tüylerimi diken diken eden şey wilder hiç küfretmemiş
tüm cümleler planlı uzun süre düşünülmüş cümleler.

Karşındaki adamın çocuğu ailesi var. yazık …

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Claymaker

selimim gulum, yukari yorum yazdim, icinde senin yorumuna cvplar barindirdigi icin buraya da kopyaliyorum. ya arkadaslar “ama mike tyson psikopatti” diye savunma yapmissiniz, yaomayin, psikopatlik sadece mike tysona ozgu mu gulum? wilderda psikopat işte ozaman. ki mikevtyson hic bir zanan en iyi oldugunu tartismayacagim isimdir, benim icin tartismasiz en iyidir tyson. zaten wilderida ayni psikopatligi gordugum icin seviyoruz eski tyson… Devamını oku »

Conan
Conan
5 yıl önce

Halil paşam bu gençler anlayamaz Mike Tyson’u boşuna çeneni yorma. Bu kekolar Mike Tyson’un yaşadıklarını yaşasalar seri katil olurlardı. Mike reyiz hayvan sever bir insandır. Merhametlidir.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Conan

aynen baskan, ve bir insanin iyi oldugunun benim na,arimda en buyuk kaniti hayvansever olmasidir. mike tyson un yasadiklarini her bunye kaldiramazdi ve dedigin gibi belkide elestirenler onun yasadigini yasasa seri katil olurdu. mike reyizin en buyuk sansi, boks cevherini evladi gibi isleyen cus damato dur. iyi ki de mike reyizi tarihe kazandirmis

Claymaker
Claymaker
5 yıl önce
Reply to  Conan

sen kimin ne yaşadığını nerden bileceksin 😀
soner dayı cahil daha doğrusu eğitimsiz değilim senle 4-5 dilde konuşabilirim .

haksızlık yapıldıysa özürde dilerim ordi den özür diledim senden halil paşadanda dilerim

ama haksızlığa gelemem hele ki yoruma açık değilse
ister vahşi de ister katil ne dersen de !

mert kaya
mert kaya
5 yıl önce

birgün ringde birini öldürürse ben şaka söylemiştim falan diyeceğini mi sandın ? diyeceği şu bu bir spor böyle şeyler olabilir ailesi için üzgünüm ama yapacak birşey yok..

Rustin
Rustin
5 yıl önce

daha önceden böyle bir açıklaması olmasa pr çalışması derim fakat ikinci kez aynı açıklamaları yapıyorsun. trash talk konusu değil bu, farklı bir boyut. fury cinsiyetçi biri olduğu için sevmem fakat boks adına trash talk’ta keşke biraz onu örnek alsanız

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce

sitedeki wildercılara sevgim, saygım olmasa avatarı breazeale yapardım ama neyse. wilder yine s.kik s.kik konuşmaya başladı. inanarak mı söylüyor inanmadan mı bilmiyorum ama böyle şeyler söylememesi gerektiğine eminim. bu laflar normal karşılanacak gibi değil.

”bu fırsatımı neden kullanmayayım?”

Conan
Conan
5 yıl önce

Wilder içinden geçenleri söylemiş. Ben de elimde olsa yalan yok fatih terimle hasan şaşı öldürmek isterdim. İnsanız sonuçta, nasıl merhamet, sevgi gibi duygular varsa, bunların zıddı duygular da biz insanlarda vardır.

Maç bitiminde Wilder, brezilyaya sarılarak tebrik edecektir. Kendisini hırslandırmak, maça motive etmek için böyle konuşuyor. Maçı kazandıktan sonra bu sözlerini unutacaktır.

Sakultah
Sakultah
5 yıl önce
Reply to  Conan

Sadece akhisara koymadik anlasilan 😀 Fatih terim karsina ciksa kediye donersin sen 😀 burda aglamaya devam et

Conan
Conan
5 yıl önce
Reply to  Sakultah

aynı fatih terimin kebapçı selonun karşısında kediye dönüp sopayı yeyip kaçtığı gibi değil mi?

Sakultah
Sakultah
5 yıl önce
Reply to  Conan

Darp raporu alan selomu 😀
Fatih terim: once tokatladim sonra yumruk attim 😀

centro
centro
5 yıl önce

boksa kızı için başlayan ve aile kavramını (o dönem) önemsediğini gösteren birisiydi wilder ve sempati kazanıyordu. artık ise şuursuzun, patavatsızın önde gideni. karşısındaki de bir insan, bir eş ve bir baba, kim bilir breazeale ailesinin psikolojisi nasıl etkileniyor bu tarz aptal aptal açıklamaları gördükçe. bu trashtalk değil, bu adilik. seni indireceğim, sana yıldızları saydıracağım hatta kariyerini bitireceğim dahi dersin, nizami… Devamını oku »

JamesBond.77
JamesBond.77
5 yıl önce
Reply to  centro

wilder’i severdim bu konuşmaya kadar ama artık “inşallah KO olur” diyorum.

Abdullah yılmaz
Abdullah yılmaz
5 yıl önce

Vilder izleyici toplamak ya da dikkat çekmek için bu açıklamayı yapmıyor. Brazele onun ailesine hakaret mi etmiş olay tam olarak ne bilmiyorum ama; vilder çok sinirlenmiş. bunları ciddi ciddi söylüyor. bu açıklamalar sportmenlikle bağdaşmayan tehlikeli ifadeler…

Del Patrone
Del Patrone
5 yıl önce

WBC ve Amerikan polisi bu maçı iptal ederse şaşırmam. Maalesef cumartesi gününe kadar herkes maçın iptal olabileceğini düşünerek hareket etsin. Şu açıklamalardan sonra bu maçın yapılmasına izin verilmesi bile şaşırılacak bir şeydir diye düşünüyorum. Kesinlikle adice konuşmuş. O adamın da çoluğu çocuğu, anası, babası, akrabaları, eşi dostu var. Sırf aranızda geçen bir sürtüşme için bu tarz söylemler çok zalimce ve… Devamını oku »

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Del Patrone

delpatronem gulum aklima bu secenekte gelmedi degil ha, aman iptal miptal olmasin, bunca bekledik, zaten yilda bir mac olacak diye bekliyoz, ben boyle isin mq

Del Patrone
Del Patrone
5 yıl önce

Hiç sorma abi ya. O kadar bekledik bari boşa gitmesin. Mis gibi maç iptal olmasa bari. Ah Wilder ahh. Tam bir patavatsız bu adam 😀

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Del Patrone

traah talk bilmiyor, konusmasa daha iyi ama inan gercek dusuncesi degil ve macta brezaleyi yerden kaldiracak, bu sozleri soyledigi rakibini kaldiracak, bak bu yorum burda dursun gulum.

FOREMAN
FOREMAN
5 yıl önce

“Rekorlarima bir insan cani eklemek isterim” bu lafın üstüne konuşmaya gerek yok,bu trash talk degil,bu katilden ne farkı var şu sözlerin,yazık vallahi su maçta wilder kazansın boks adına isterdim ama inşallah Brezil kazanır.

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
5 yıl önce

.Wildercığım iyice balataları sıyırdın şu anlamsız itici açıklamalarından ne zaman vazgeçeceksin acaba.. Sen çık boksunu yap nedir bu anlamsız sözler

Conan
Conan
5 yıl önce

Maç sonunda Whyte gibi rakibine tekme atmayacak, gidip ona sarılacaktır. Sonra Wilder’a laf atanlar ne diyecekler bakalım.

King
King
5 yıl önce

Yav adam utanmasa onu oldurdukten sonra karisinida bilmem ne yapıcam dicek sitede hala yok ilgi çekmek yok hırs yok mactan sonra sarilicaktir diyorsunuz.bu söylenenlerin mantigi yok.bir sporcu böyle olamaz pisliğin TEK’i.inanin bokstan bir süre men edilmesi gerekir.elinizi vicdanınıza koyun.ben kendi fanim olduğum boksörlerden böyle birsey duysam bir daha adini zikretmem.rezillik tamamen konuşmaya değmez.sonra Wilder neden sevilmiyor pislik kardeşim adam.furye diyorlar… Devamını oku »

Conan
Conan
5 yıl önce
Reply to  King

geçin bunları. kul hakkı yiyen, şaibelerin takımı gs’yi siz sever desteklerken iyi mi? dün hakem sayesinde Akhisarın elinden kupasını çaldınız. bundan memnunsunuz değil mi? size gelince iyi oh ne ala.

duyar kasmayın, site kasılıyor.

King
King
5 yıl önce
Reply to  Conan

Yav ben hayatımda hiç Birseyi koru körüne savunmadım ne biliyorsun ben bu durumdan memnunum ?ben mi dedim hakemlere gs yi şampiyon yap.o kadar duyarlısın niye Fenerli olarak gs macından sonra çıkıp ta Rıdvan dilmen gibi bu maç Kadıköy harici 81 vilayetin hangisinde olsa Galatasaray feneri yağlı kaziga oturtmuştu diyemedin ? Ayrıca futbolla insanligi karıştırma birbirine? Hep konuları birbirine bağlamaktan vazgeç.bu… Devamını oku »

Conan
Conan
5 yıl önce
Reply to  King

Wilder’ı bu söz için bırakacak, desteklemeyecekler varsa, laf ebeliği yapmayın. Tek başıma da kalsam Wilder’ı destekliyorum.

Teşbihte hata olmaz bir atasözüdür, lucescu da söylemiştir.

Köpekler istedi diye filler ölmez.

King
King
5 yıl önce
Reply to  Conan

Ulen o kadar saydirmistim sana siteye birşey oldu yazdığım heba oldu.ama sana diyim iyi saydirmistim saygısız herif.biz sana abi diyelim buyugumuzsun diyelim sen o atasözunu kullan.cigerin beş para etmez yazık sana Allah seni ıslah eylesin.

Conan
Conan
5 yıl önce
Reply to  King

Allah seni ıslah etsin king efendi. şimdi yürü git işine. teşbihte hata olmaz dedim ama sen üstüne almak istiyosun.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Conan

baskan icerigi gectim, su onurlu durusun icin helal kere helal olsun +++++1907

VolkanK
VolkanK
5 yıl önce
Reply to  Conan

@Conan amma fanatiksin de bakalım dünkü maçta hakem nerde hata yaptı kesin sayamayacağın kadar çoktur

GGG
GGG
5 yıl önce
Reply to  Conan

Dayı kusura bakma ama gereksiz konuşuyorsun. Yaşlı başlı adamsın, büyüğümüzsün severiz seni, ama bu futbol konusuna gelince çocuk gibi fanatikçe yorumlar yapıyor, saygı sınırlarını da aşan yorumlarda bulunup hakaret ediyorsun. Bu ne fanatikliktir? Ben de koyu bir Galatasaraylıyım ama bir Fenerbahçeliyle kavga etmem, kişilerin şahsına hakaret etmem, Fenere laf koyar geçerim. Sen bu konu her açıldığında hakaret boyutlarına ulaşan yorumlar… Devamını oku »

Conan
Conan
5 yıl önce
Reply to  GGG

ggg 6S türkiyenin değil suriyenin en büyük kulübüdür. 😀

suriyedir gassaray 😀

GGGökhan
GGGökhan
5 yıl önce

Böyle gerizekalı böyle mal bir adam görmedim. Embesil , Show programında adama gerçek yumruk atmıştı. Bu süzme Türkiye’de yaşasa Osmanlı ocaklarına kayıtlı olurdu. Tam bir Amerikan Çomarı.

Sakultah
Sakultah
5 yıl önce

Ulan wilder sag direkle iyi geldin buralara kadar. Boksu bilmiyosun, karakterin bozuk. Derhal lisansin iptal edilmeli. Yada jashuayi bekle o cam çeneni s.kip eline vericek senin

The Greatest of All Time
The Greatest of All Time
5 yıl önce

Wilder kardeş senin boksunu destekleyen biriydim fakat sen işi o noktaya getiriyorsun ki, destekleyesim falan kalmıyor. Öldürme konusunda çok arzulu ve isteklisin. Bundan dolayı olsa gerek içimdeki seni destekleyen yanlarımı öldürmekte çok başarılısın. Bir iki güzel söz söyluyorsun. Hoşumuza gidiyor. Demek ki trash talk yapıyormuş, asıl Wilder buymuş diyoruz. Sonra “rekorlarıma bir ceset eklemek istiyorum” gibi saçma sapan, içinde zerre… Devamını oku »

Conan
Conan
5 yıl önce

Eyy Wilder’a laf atanlar. Siz M.Ali’yi yere göğe sığdıramıyorsunuz. Bakın M.Ali Joe Frazier’la 3.maçını yapmadan önce ne demiş:

“It’s gonna be a chilla, and a killa, and a thrilla, when I fight the Gorilla in Manila.”

Demek sizler M.Ali zamanında yaşasaydınız, Wilder için kullandığınız sözlerin aynısını M.Ali’ye de söyleyecektiniz.

Claymaker
Claymaker
5 yıl önce
Reply to  Conan

Çevir bakalım ne demiş burada simple present conan dayı ?

acayip falso verdin bu başlıkta katlar katlar kullanırız artık !!!

Conan
Conan
5 yıl önce
Reply to  Claymaker

Neymiş lan falso olan şey?

Claymaker
Claymaker
5 yıl önce
Reply to  Conan

Önce çeviriyi yap öyle sıkıp kaçma
Ne demiş orada wilderla ne alakası var o sözlerin ?
çeviremiyorsan ilkokul 5 öğrencisi komşumu çağırayım ?

Conan
Conan
5 yıl önce
Reply to  Claymaker

Sen çevir işte sonra katlayıp kullanırsın

GGG
GGG
5 yıl önce
Reply to  Claymaker

@Claymaker dostum füze ataydın 😀 😀

яσмαη
яσмαη
5 yıl önce

Beyler rahat olun siz Brezilya’yı öldürünce çocuklarına wilder bakacakmis öyle söyledi devamında..

FOREMAN
FOREMAN
5 yıl önce
Reply to  яσмαη

Vay be ne kadar düşünceliymis wilder 😀 wilder özür dileriz senden seni cani olarak gördüğümüz için.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce
Reply to  FOREMAN

vay be özünde delikanlı adammış :))

Left Hook nd Ko
Left Hook nd Ko
5 yıl önce

Tamamiyle trash talk karalamaya çalışmayın fırsat bekleyip. o zaman Mike tyson ı da sevmeyin lewise dedikleri bundan daha kötüydü. Ayriyetten çok doğru bir laf var boks centilmenlik sporu değil demiş. Birbirimizin kafasına vuruyoruz demiş. İnsanlar bu sporu en spor olarak göreni dahi izleme nedeni yüzde 80 şiddet yüzde 20 sporudur. İnsan oğlu şiddeti sever. Burada her maçta boksörler birbirini nakavt… Devamını oku »

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
5 yıl önce

Amerikan kültüründe bu tür şeyler söylemler var maalesef dediğin gibi mike tyson da zamanında lewise söylemişti böyle ağır bi söz muhammed ali de fraisere söylemiş … Yaptıgı şey itici bi hareket ve yanlış zaten bizim sitede pek sevilen bi figür değil wilder millet üstüne çullanmak için fırsat bekliyor buda tuz biber oldu … şuan savunulacak tarafı yok açıkçası sessiz kalmak… Devamını oku »

FOREMAN
FOREMAN
5 yıl önce

Tamam boks centilmen bir sporu değil ama bu trash talk da değil trash talk fury’nin yaptığı gibi olur wilderin birilerini oldurmek istemesi gibi değil.

Left Hook nd Ko
Left Hook nd Ko
5 yıl önce
Reply to  FOREMAN

işte şu düşüncelere eriştiyseniz zaten yaptıkları trash talk da başarılı olmuştur kardeşim. iki boksörün yalandan birbirlerine saldırıyomuş bağırıyomuş gibi yapmasını artık millet yemiyor kardeşim biraz daha farklı bir şeyle gelmesi gerekiyodu birde kendini kötü adam yerine koyması bak floyd kötü adam imajı çizdi gelmiş geçmiş en çok satan boksör en popüler boksörlerdende biri oldu. bu adamlar bu lafı kasti bir… Devamını oku »

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce

aradigim bu yorum, bu tesbit gulum +1903 yraah talk ve amacina ulasmis ama arkadaslar anlamadi, anlasalar trash talk amacina ulasmazdi zaten

King
King
5 yıl önce

Duyar kasmayin demissin.haliyle üstüme alindim.Mike Tyson gerçek bir piskopatti.adamin vukuatlari saymakla bitmez.adam tecavüz suçlamasıyla yattığı için sonradan tüm yattığı karıları video almış adam sırf rızaları olduğunu göstermek için.evander olayı ortada adam kaplan besliyordu.myweatherinki gibi kedicik değil.adam ringde işler kötü gidince dengesini kaybediyordu demem o ki Mike Tyson problemli bir adamdi rol yapmıyordu ama wilderin aptal hareketleri ve söylemleri dışında bir… Devamını oku »

Left Hook nd Ko
Left Hook nd Ko
5 yıl önce
Reply to  King

Ben mike tysonun psikopat olup olmadığı hakkında yorum yapmadım algı operasyonu yapma dostum. mike tysonun direk olarak lewis’in çocuklarına iğrenç ithamlarla laf söylemesi wilderin yaptığı hareketin 500 milyar katı daha iğrenç tyson sorunlu bir adamdı demek bunu ve burdan wilderi karalamak doğru bir yaklaşım değil bu dünyada herşeyin toleransı anlayışı vardır ama eğer çocuksa konu yoktur. Mike tysonun boksunu her… Devamını oku »

King
King
5 yıl önce

Mike Tysonun psikopat olduğu benim ongorum zaten bunu ben söylüyorum Mike Tyson normal karakter değildi diye.bunu sen söylemişsin gibi bir yorumda bulunmadım ki algı operasyonu yapayım.dedigin gibi yalandan bağırıp çağırma elbette kötü ama marketing denilen olay wilderin yaptığı gibi olsaydı ve doğrusu bu olsaydı wilderin 1.5 kazandığı yerde jashua en kötü günümüz trash talkeri olarak 50-60 kazanmazdi(bunda hearnun lobi etkiside… Devamını oku »

Tyson45
Tyson45
5 yıl önce

parti kur oy verelim bencede sürü psikolojisi biz neden tenis izlemiyoruz yaptıkları spor karsısındakine vurup hasar vermek üzerine cok saglam vurup dagıttıgında mutlu oluyoruz fan ı oldugumuz boksrn burdaki herkez türbne oynuyor yada wilderden nefret ediyor

Kahveci Wlad
Kahveci Wlad
5 yıl önce

Wilder’ın bundan sonra her maçında ringte bayıltılması için rakibini destekleyeceğim. Olası bir Joshua maçında sevmediğim adamı yani Joshua’yı destekleyeceğim.

elpatron
elpatron
5 yıl önce

boksu gibi kalbide kötüymüş.

maarek
maarek
5 yıl önce

sözlerin savunulacak tarafi yok ama mac sonunu bekleyelim derim ben

AgnusDei
AgnusDei
5 yıl önce

Wilder’ın IQ’sunun 3 basamaklı sayılara ulaştığını düşünmüyorum. Fazla takmayın. Bu tarz söylemler pr çalışması bence. Daha kötüleri de vardı tarihte. yüzlerce banknot doları biz almıyoruz onlar alıyor. Deli rolü var efendi çocuk rolü var kötü adam rolünü de bu üstlenmiş işte. (Fury rol olarak değil aslında direk deli ama 😀 ) Bana kalırsa bu sözleri ppv ve bilet satmak için… Devamını oku »

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce
Reply to  AgnusDei

bi bakıma haklısın ama ”bu fırsatımı neden kullanmayayım” lafını okuyunca kafayı yedim. ne fırsatı kardeşim? boksörler maçtan sonra birbirlerine sarılır, birbirlerini tebrik eder hatta dost olurlar. ne olursa olsun boksu bir spor olarak görmek lazım. maç içerisindeyken o ruh haliyle böyle şeyler düşünmüyor. resmen maçtan önce ”elime bu fırsat verildiyse değerlendirmem lazım. breazeale ı öldürmeliyim” diyor. boks bu kadar cani… Devamını oku »

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

ahmedim gulum kullanma, bak sana bisey atayim izle, sasircaksin cok

https://www.instagram.com/p/BxdtpL_grk-/?igshid=1mdma8qcwczuj

GGG
GGG
5 yıl önce

Wilder maçı pazarlamak için ne kadar saçmalamışsa fightclub de yayınlayacak diye pazarlamak için o kadar saçmalamış. Gören de üçüncü dünya savaşı sanar. Alt tarafı Wilder’ın sıradan bir maçı. Wilder’ın bu söyledikleri tamamen reklam amaçlı, McGregor gibi. Bunlar bu sporun içinde olan şeyler. Adamı gömmeye gerek yok. Wilder’a tek katılmadığım nokta, boks hakkındaki yorumu. Boks sonuna kadar centilmenlerik sporudur centilmen bir… Devamını oku »

safkan
safkan
5 yıl önce

Ben işin psikolojik boyutundan başlayacağım, wilder kendini fena derecede kaptırmış ve brezealayı şuan ki baş düşmanı olarak kabul etmiş. Hani diyeceğim ki “umarım braziela wildere ringde cevabını verir” ama diyemiyorum, çok hantal, hele rakiple arasında 3 metre mesafe varken yüzünü kapatıp gard alması beni çileden çıkartıyor. Sparlar: wilder heleniusla, dominic tony yoka ile hazırlandı, başkalarıda vardır bilmiyorum.

safkan
safkan
5 yıl önce
Reply to  safkan

Tony yoka wilder kadar hızlı değil tabi ama atletik. bence çok iyi tercih, bu konuda virgil hunterı tebrik ederim.

Bankaci
Bankaci
5 yıl önce

Maça ilgiyi arttırmak için yapılan bir hareket olan bu atışmalar arasında neler oldu neler…ama hiç biri wilderin bu söylemi kadar soğuk ve kötü olmadı. Wilderin bunları inanarak söylemediğini düşünüyordum. Aykusu düşük biri olduğu için kafasına göre takılıyor diyordum ama artık yanildigima inanmaya başladım.cunku bunu ikinci kez dile getirdi bilinç altında böyle bir şey yatıyor demek ki… Maç hakkında yorum paylasacaktim… Devamını oku »

Gennady Mustafa
Gennady Mustafa
5 yıl önce

.Bu herif tam bir aptal. Çok ciddi korkuyo ama Brezil’den değil joshuaya ve boks dünyasına kanıtlamak istediği şeylerden. Eğer wilder brezilla karşısında çaresiz kalırsa tüm karizması çizilecektir. Anladığım kadarıylada 7 rounddan önce bitirmek için elinden geleni yapacak. Bu sözler çok ciddi şekilde kan dondurur eminim ki bunu içten söylemiyo ama her ne olursa olsun kendisini bir sporcu değil de bi… Devamını oku »

Gennady Mustafa
Gennady Mustafa
5 yıl önce

ne demişim la ben son cümlede, haydaa :d yolda yürürken yazmayın beyler.

King
King
5 yıl önce

Geçen güzel Türkçene metiyeler düzmüştü bir arkadaş unuttum simdi.nazar diyelim dostum 🙂

Gennady Mustafa
Gennady Mustafa
5 yıl önce
Reply to  King

karıştırıyo olmayasın king dostum onu ben geçen öğretmen bey dostuma söylemiştim, ben de dikkat etmeye çalışıyorum da olduğu kadar artık.

King
King
5 yıl önce

Hahaha hocam oda senin gibi hep klicko resmi kullaniyor ya kafa gitti 🙂 ben bu yorumu yazarken ogretmen beye yaziyorum sandim 🙂 doğru sen ona yazmıştın karışıklık oldu :))

Tuaman
Tuaman
5 yıl önce
Reply to  King

😀 o da güzelmiş

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
5 yıl önce

🙂

Marvin
Marvin
5 yıl önce

(rekorlarıma bir insan çanı eklemek istiyorum)
kulağa hiç ama hiç hoş gelmiyor bençede cok abartı
yinede ön yargılı olmayalım maçtan sonra her b*k cıkacak ortaya
kızı için dövüşen wilder yok artık.
ama umrumda değil zaten öldüreçek güçü yok aslında warda neyse boş wer

Marvin
Marvin
5 yıl önce

ilk defa değil önceden de demişti birini ringde öldürmek istiyorum hade onu kulak arkası yaptık ama 2 de inanıyorum artık
bakın beyler wilder gerçekten birini öldürmek istiyo tarihe geçmek için mi bilmiyorum zaten bu boksuyla geçemez ve gözüne kestirdiği kişi de dominiç onu gerçektende öldürürse hiç pişmanlık duymaz cünkü oda istiyo hüsumet war

Mami
Mami
5 yıl önce

Arkadaslar ben wildera kizmiyorum niye oldugunuda acikliyim siz wilderdan bir sporcu bir sampiyon olarak yorumlar bekliyosunuz ama kazin ayagi oyle degil amerikada ki siyahi ceteler varya herkesin bildigi bunlar adam öldürür ot satar hirsizlik yapar kisacasi her yol vardir iste wilderda bunlardan biridir uye degilsede karakteri onlardan biridir wilder birinide öldürse gercekten ben hic sasirmam onun dogasi bu cunku siz… Devamını oku »

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Mami

mami gulum aynen, cografya kaderdi lr ve insan kaderini yansitan bir aynadir, aynadan yansiyan insanin degil, kaderinin eseridir

Claymaker
Claymaker
5 yıl önce

Lütfen muhammed ali frazier’a maymun dedi
Mike tyson çocuklarını yiyeceğim dedi argümanlarını kullanmayın

wilderın cümlelerinin trash talk ile alakası yok tyson’ın sinirli anında kurduğu histerik cümlelerle

wilderın bu fırsatı neden kullanmayayım yasal olarak suçlanamam demesi aynı şey değil adam her cümleyi defalarca düşünmüş.
Aileye falan saygısı yok bu adamın yarın utanmadan kızı üzerinden prim yaparsa şaşırmam …

Marvin
Marvin
5 yıl önce
Reply to  Claymaker

abim cok hakllısın defalarça düşünülmüş wilder harbiden öldürmek istiyo tyson sinirden ağızından ne cıktığını bilmeden sövüyordu ali ise zaten belgeselde marvis f. söylüyodu ali ondan sonra joe özür dilediğini ama wilder dediğin gibi düşünmüş taşınmış neden öldürmüyüm zaten husumetim war hapsede girmem paramıda alırım

Claymaker
Claymaker
5 yıl önce
Reply to  Marvin

Olayın aslı şöyle frazier o zamanlar amerikan başkanıyla ve sağcı politikacılara aliye lisansını verin onu bir güzel benzeteyim tarzı konuşuyor. Şunu unutmayın sosyal alandaki ırkçı söylemlere karşı frazier çıtını çıkarmamıştır. Uncle tom demek tabiki yanlıştır. O hakareti ettikten sonra frazier hiçbir zaman uncle tom olmadı demiştir ali çocuklarının etkilenmesi üzerine bazı günler ağladığı söylenir. uncle tom demekle seni öldürürsem yargılanmam… Devamını oku »

Marvin
Marvin
5 yıl önce

bir zamanlar kızını için müçadele eden wilder yok artık

Marvin
Marvin
5 yıl önce

Beyler tyson karıştırmayın tyson zaten sıkıntılı bir adamdı sert görünümlü yumuşak saf bir adamdı sadeçe sinirlendiğinde ağızından ne çıktığını bilmeden küfüreden saf biriydi

wider ise bildiğin düşünmüş taşınmış ilada birini öldüreçem buda dominiç olacak

maarek
maarek
5 yıl önce

wilder mac sonunda brezilya nakavt olduktan sonra yanina gdip bu soylemlerini unuttrmalidir .Ancak wilderin brezilyadan cekindigine kesinlikle katilmiyorm tam tersi bir durum var brezil cok korkuyor bundan eminim

Marvin
Marvin
5 yıl önce
Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce
Reply to  Marvin

harbiden böyle takip etti ve 2 kez yakaladı 🙂 wilder ın stili, neler yapabileceği belli. ama karşındakini tamamıyla bilen, çözen bir fury de olsan bu adamın sağını yememek çok zor. 12 raund boyunca illa tutturuyor.

Yilmaztas
Yilmaztas
5 yıl önce

Bugün iki tane rus çocuk kavga ederken ayırdım 5,6 yaşlarında bitanesi aynı wilder gibi konusuyordu ay ubit tibe diye bağırıyordu;))bi arada max beer vardı bredowa demisti seni oldurecegim diye ki herif harbiden katildi velhasıl o öldürme işleri öyle kolay olmuyor be,sokak kavgası yapsalar bence birezilya wilderi öldürebilir ama ringte hiç şansí yok diyordum taki wilderin bu çocukça muhabbetinden sonrasına kadar… Devamını oku »

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
5 yıl önce

breazeale wilder a tam olarak ne yaptı bilen var mı? eğer çok büyük bir yamuk yapmadıysa maçtan sonra breazeale a sarılıp, dostane tavırlar sergilemesi şart. bu lafları ciddi söylemediğini göstermediği sürece wilder ın benim gözümde insani bir değeri pek kalmaz doğrusu.

bu muhabbetin çok uzamasını da istemiyorum ama yazmak istedim.

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
5 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Olay ilk olarak otelde kavga ettiklerinde başladı..wilder çocuklarının yanında breazeale ile kavga edince bu breazeale in çok zoruna gitmiş ama kavganın nedenini kimse bilmiyor ilk nasıl başladı diye .. yalnız facebook ta instagramda breazeale in wildera acayip küfürler ettiğini ben gördüm ahmetim

The Greatest of All Time
The Greatest of All Time
5 yıl önce

Hocam ne olduysa umarım ringte son gong çaldığında son bulur, birbirlerini tebrik eder, sarılırlar ikisi de birbirine.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce

gulum oyle olcak zaten bunlar mac pr calismalari, hep klasik. iciniz rahat olsun.

HeisenberG
HeisenberG
5 yıl önce

Arkadaşlar hangi boksör yumruklarını savururken karşımdaki ölürmü kalırmı diye düşünüyor. Allah ne verdiyse son güçleriyle abanıyorlar yani diyecegim o ki wilder insan öldürmek istiyorum diyor sadece gündeme gelmek ve maç biletlerine talep artırmak için söylüyor. bu sitede yorumcuların bakıs acısına sasıyorum ana avrat çoluk çocuk katan o kadar boksör var ses etmiyoruz ama seni öldürmek istiyorum denince anti wilderci ruhları… Devamını oku »

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
5 yıl önce
Reply to  HeisenberG

Toprağım instagramda bu breazeale denen homoseksüel sürekli wildera sen bir fahişe çocuğusun diyor geçen seneki mesajlarında ben gözümle gördüm ve o zaman siteye attım ama kimse onu eleştirmedi.. wilderin söylediği sözler yalanır yutulur cinsten değil ama biraz düşünmek lazım wilder breazeale e karşı neden bu kadar kinli diye ..illa bi sebebi var bunun

HeisenberG
HeisenberG
5 yıl önce

topragım cidden bu sitede golovkin ve wildere sallanıldıgı kadar kimseye sallanmıyor 🙂 allahtan caneloya ve crawforda sallanmıyor 4 boksör seviyorum ikisi siteden linc yiyor 🙂

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  HeisenberG

topragim gulum hosgeldin, adamin krali, yakup basakanada selamlar, iki kral yanyana gelmis

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
5 yıl önce

Eyvallah halil abim kral sensin bu alemde ..saygılar sevgiler

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
5 yıl önce
Reply to  HeisenberG

Valla toprağım maalesef sitede wilderin neden kaşının altında gözü var diye saldıracak insanlar var …
Wilder ağzıyla kuş tutsa yine yaranamaz kimseye bunu biliyorum ne desek boş 🙂

Telephone4944
Telephone4944
5 yıl önce

Son dakika= Breazeale Açıklamalarda bulundu Türkleri kastederek Breazeale=Benim ismim Breazeale Brezilya değil aq dedi..

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  Telephone4944

bu guzeldi gulum :))

Abdullah yılmaz
Abdullah yılmaz
5 yıl önce
Reply to  Telephone4944

Çok ayıp etmiş biz de Bezelye diyelim o zaman. tövbe ya Rabbim 🙂

Conan
Conan
5 yıl önce
Reply to  Telephone4944

Bu rezil de adam gibi isme sahip olaymış. Yazılışı zor, okunuşu zor ag.

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
5 yıl önce

Zalım joshua çocuğa estetik ameliyatı yapmış resmen 🙂

Serkan
Serkan
5 yıl önce

Klasik bir dövüşçü beyanı. Bu dövüşçülerin hemen hepsi aynı boş beleş lafları tekrar tekrar söyleyip duruyorlar. Trash talk muhabbeti bana çok sıkıcı geliyor. Umarım Breazeale çok küçük bir şansı olmasına rağmen kazanır.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce

https://www.instagram.com/p/BxdtpL_grk-/?igshid=1mdma8qcwczuj

beyler bakin o sozleri soyleyen wilder, sasiracaksiniz. bu spor show business ve icinde buda var, tyson, ali neler derdi, wilderda sadece bunu yapiyor, ben eminim mactan sonra brezaleyi yerden kaldirip sarilacak. brezaleye salt icerik olarak bakilinca hic hos olmayan ve savunulmayacak sozler ama gercek degil. boksla ilgili soyledigi seyler ise gercek yalniz

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce

+1903 işte bu yorum yav gulum

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce

ya arkadaslar “ama mike tyson psikopatti” diye savunma yapmissiniz, yaomayin, psikopatlik sadece mike tysona ozgu mu gulum? wilderda psikopat işte ozaman. ki mikevtyson hic bir zanan en iyi oldugunu tartismayacagim isimdir, benim icin tartismasiz en iyidir tyson. zaten wilderida ayni psikopatligi gordugum icin seviyoruz eski tyson fanlari olarak. tyson reiste neler soyler ve macta rakibini bizzat kaldirirdi. ben wilderinda ayni… Devamını oku »

The Greatest of All Time
The Greatest of All Time
5 yıl önce

İnşaAllah dediğin gibidir Hocam. Sadece trash talk tan ibarettir bu sivri sözler. Ben de gaza geldim biraz yüklendim Wilder Efendiye ama. Bakalım. Bekleyip, izleyip göreceğiz.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce

gereksiz bisuru tartisma olmus ve wilderin trash talku amacina ulasmis, orada bu cumleyi degil baska bir sey soylese bu kadar konusulmayacakti. mac icin harika pr calismasi. buyutmemek gerek

TÜRK OĞLU TÜRK
TÜRK OĞLU TÜRK
5 yıl önce

anlaşılan wilder bir doz daha fury istiyor 😀 bence fazla takılmaya gerek yok… zamanında çoğu popüler boksör bu tarz söylemlerde bulundular… hatta ben aralarında sürtüşmenin bile suni olduğunu düşünüyorum… 2 amerikan ağır sıklet… tabiki yolları kesişecek ve kesişmeden önce de altyapı yapılması lazım… eminim maçtan 2 hafta sonra wilder ve brezilya aynı evde buluşup viski yi yudumlayıp kokolarını çekerken maçın… Devamını oku »

Tuaman
Tuaman
5 yıl önce

Son cümle müthiş 😀

NoMasOzan
NoMasOzan
5 yıl önce

Bu Deontay yaratığını durduracak adamlar Joshua ve Fury. Onlarla maç yapmasını dört gözle bekliyorum. Kızını sağlığa kavuşturmak için türlü işlerde çalışan ancak yetişemeyince boksa başlayıp kızı için yani bir can için mücadele eden Deontay nasıl oluyor da kariyerinde bir ölü olmasını isteyebiliyor. Dünyanın en iyi boksörü de olsa bu tür açıklamalardan sonra bitmiştir. Basın toplantısını da izledim. Mental olarak hazır… Devamını oku »

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  NoMasOzan

ozanim galdasim, adam zaten fury ile yapti, iki kez yakalafi, ikisindede nakdavn etti. beraberlik verdiler. wilder da insan gulum niye nefret ediyosunuz adamdan, link atiyim izle bak wilder nasil bir adam

https://www.instagram.com/p/BxdtpL_grk-/?igshid=1mdma8qcwczuj

NoMasOzan
NoMasOzan
5 yıl önce

Merhaba
iki link vereceğim. Biraz vakit ayırabilip seyredersen ondan sonra muhabbete devam edelim.

https://www.youtube.com/watch?v=7e8jRdW73Sg birincisi bu. Önce bunu seyretmenizi rica ediyorum. Daha sonra da ikinci link biraz uzun. İkinci linki 7. dakkadan itibaren izleyebilirsiniz.

https://www.youtube.com/watch?v=LbKSqHRIQ4k

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
5 yıl önce

Creed 3 temi oynayacakmış….

Conan
Conan
5 yıl önce

Wilder hater’lar bu haberi beğendi. 😀

Böylece Wilder’ı nakavt olurken izleyecekler. 😀 😀

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
5 yıl önce
Reply to  Conan

😀

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce

aynen yakubum

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce

clubber lang in oglu rolunde oynayacakmis hemde

Conan
Conan
5 yıl önce

Bu arada atasözünü yanlış yazmışım. Doğrusu:

Köpekler istedi diye atlar ölmez.

Sakultah
Sakultah
5 yıl önce
Reply to  Conan

Kopek sensin heralde

Del Patrone
Del Patrone
5 yıl önce

Arkadaşlarım, abilerim, tamam artık sürekli aynı şeyleri yazmanıza gerek yok. Şurada maça kalmış 1 buçuk gün, konuşmamız gereken şeyler bunlar değil. Akşam Türkiye saati ile 8:30’da tartılma var. Sırayla tahminleri alalım, özellikle Wilder’ın kaç kilo geleceğine dair. Ben söylentiler doğrultusunda 20 Lbs gibi bir bulk yaptığını ya da yapacağını okumuştum. O yüzden 105 ya da 106 kilo geleceğini tahmin ediyorum.… Devamını oku »

Left Hook nd Ko
Left Hook nd Ko
5 yıl önce
Reply to  Del Patrone

wilder ortiz ve fury maçlarında gerçekten çok hafif çıkmıştı. 103 kilo olduğu zamanlarda yumruk gücü gerçekten çok yüksekti hilo verince biraz bunu kaybetti ama ağır çıkarak kazanabileceği maçlar değildi o yüzden bu tarz strateji izlediler. 103+ bir wilder sikletin en tehlikeli yumruklarını atabilir. ben 107 108 kg olsa çok ölümcül vuracağını düşünüyorum. 90 lı kilolar wildere yırtıcılık açısından yaramadı. bu… Devamını oku »

Del Patrone
Del Patrone
5 yıl önce

Baştan sona harfi harfine katılıyorum. Bu maçta da Breazeale’in hem dayanıklı hem de kilolu olmasından dolayı kilo almayı tercih etti wilder muhtemelen. Mantıklı bir hareket dediğin gibi.

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
5 yıl önce
Reply to  Del Patrone

Antreman videolarında vücudu daha iri görünüyodu bence bu mac 103 felan çıkacak … Bu maçın kıran kırana geçeceğini düşünüyorum

Del Patrone
Del Patrone
5 yıl önce

Katılıyorum abim. Bakalım neler olacak.

Left Hook nd Ko
Left Hook nd Ko
5 yıl önce

bence kıran kırana geçme olasılığı çok çok az breazle wilderle husumetli olsa bile belki deli gibi çalışıyordur hayatının en sıkı kampını yapmıştır belki ama bir tofaş ne kadar iyi durumda olursa olsun bir ferrariyi geçemez sınırları bellidir.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce

bu yoruma sapka cikartilir gulum ++1903

BJKArmedForces
BJKArmedForces
5 yıl önce

yakup abi assağı da güzel yazmış. mike tyson öfkeli olunca öfkeli abi ya adama yakısıyor, wilder yapınca laf.. bu aynı tr deki kisilerin avrupa da herşeye özenmesi gibi:) maçın heyecanını arttırmak için yapılan küçük hamleler bunlar.çok takılıyorsunuz çok.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  BJKArmedForces

aynen alperen can gulum +1903

BJKArmedForces
BJKArmedForces
5 yıl önce

+1903 abi boooooombsquaaaaaaaaad izleriz bugün.

veznedar
veznedar
5 yıl önce

Yaw amma olay olmuş ha .Wilder reiz desteksiz atmış yapamayacağı işler söylemiş.Ben burdan garantisini veriyorum Brezil ölmeyecek hatta belki Ko bile olmayacak.Ama nihayetinde trash talk yapmış.Biletler bitmemiştir,Promotör istemiştir,gelir düşmeüştür elli tane sebep olabilir.Bunlar boksta var ne diyecekti ”Beyefendi yarın sizce de bir mahsuru yoksa çenenizi kırmak suretiyle sizi nakavt etmek istiyorum,zira paraya ve kemere ihtiyacım var”

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
5 yıl önce
Reply to  veznedar

+1903 veznedar gulum

maarek
maarek
5 yıl önce

macin cekismeli gececegini dusunmuyorum nakavt ederken zorlanmayacak wilder bence. 1 kere yakalamasi yeterli olacaktir maca hafifte cikmayacak gibi zaten aksam goruruz kilosunu. Brezilya Savunmasi berbat yumruklari savunup kacamaz wilder kolay yakalar

fightman
fightman
5 yıl önce

eyy wilder zerre kadar cesaretin varsa cık joshuanın karşısına da para muhabbetlerinin arkasına saklanma..madem ringde adam öldürmek istiyorsun adamsan joshuayı ringde öldürmek istiyorum diye meydan okursun ama diyemezsin onla ringe çıkacak cesaretin yok.cesaretsizliğini bu şekilde örtemeyeceksin.hem sen önce bi zorunlu rakibin whyte le dövüş listeden adam secme..

SAMSUNLU
SAMSUNLU
5 yıl önce
Reply to  fightman

Menejerler bu maçı onaylamıuo çünkü alttan gelen boksör yok bu maç olursa daha yükselçk paralı pahalı bilrtli maç düzsnleyemeyecskler ve ağır siklet kısırdöngüye girecek

Başa dön tuşu
137
0
Would love your thoughts, please comment.x

Reklam Engelleyici Algılandı

Lütfen reklam engelleyiciyi devre dışı bırakarak bizi desteklemeyi düşünün
Zetyazilim Zetyazılım Tarafından Hazırlanmıştır.