Amatör Mücadele SporlarıBoks

Yeni Yılınız Kutlu Olsun

yeni_yil_2018

Fight Club ailesi olarak yeni yılınızı kutlarız. 2017’e veda ederken 2018’in hepinize mutluluk, sağlık ve başarı getirmesini temenni ederiz…

0 0 votes
Article Rating

Fight Club

Fightclub, Türkiye'nin En büyük dövüş sporları sitesi

İlgili Makaleler

Abone ol
Bildir
318 Yorum
En Eskiler
En Yeniler En Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments
About Billions
About Billions
6 yıl önce

Yeni yılınız güzel ve sağlıklı olsun.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce

2017 ye daha yeni yeni alışmaya başlamıştım 2018 ne ara geldi yav 🙂
herkese hayırlı uğurlu, mutlu yıllar dilerim.

Ali_lewis_tyson
Ali_lewis_tyson
6 yıl önce

Herkese selam eder,yeni yılımızı kutlarım,saglıklı huzurlu ve mutlu bir yıl dilerim..

lenolewis
lenolewis
6 yıl önce

Yeni yılınız sağlıklı ve mutlu geçer umarım. Biz bokseverler adına da umarım güzel bir yıl olur beklenen maçlar gerçekleşsin yeter

conan
conan
6 yıl önce

yeni bir yıl yeni bir trollümüz doğdu. hoşgeldin eski nikin neydi gülüm?

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce

şunu banlayında yeni yıla mutlu girelim

conan
conan
6 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

chorniy nikli müpzetel mi yoksa?

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce
Reply to  conan

valla bilmiyorum da avni, wilder düşmanlığı ile joshua fanlığı bana k.yakalıyı hatırlattı. bu uzun aranın ardından geri gelmiş olmasın.

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
6 yıl önce

2017 yılında kırdığım üzdüğüm kim varsa hepsinden özür diliyorum… yeni yıl herkese sağlık huzur para mutluluk getirsin yeni yılda herşey gönlünüzce olsun guzel insanlar

tipitip
tipitip
6 yıl önce

Lütfen güzel güzel anlamlı ve umut dolu sözler sarf edelim…yoksa konuşmamızda suskunlugumuza benzer…

tipitip
tipitip
6 yıl önce

2017 yılında en çok korktuğum şey boş, ağır ve anlamsız konuşup kendimi küçük duruma düşürme kaygisiydi…ödüm patlıyordu böyle bir şeyden …2017 yılında bu anlamda cesur olan arkadaşların yeni yılda benim gibi korkak olmalarını umut ve temenni ediyorum…Saygılarımla…

tipitip
tipitip
6 yıl önce
Reply to  tipitip

Hayallerde kendimize bir soru sorar fakat cevabı nedense gerceklerde ararız,sonucsa çoğu zaman husrandir…bunun nedeni bizim bilgizsizligimizle ilgilidir aslında,çünkü atladığımız ve unuttuğumuz şey: bazı sorular cevaplarindan değerlidir…mutlu yıllar genç kardeşim…

Sihing
Sihing
6 yıl önce

Herkese saglikli, mutlu yillar dilerim

conan
conan
6 yıl önce
Reply to  Sihing

wt cu kardeşim sana bir soru sormuştum ama görmüş müydün acaba?

Sihing
Sihing
6 yıl önce
Reply to  conan

Boksore karsi ise yarar mi diye sordugun sorudan bahsediyorsan cevaplamistim onu

conan
conan
6 yıl önce
Reply to  Sihing

ben onu görmedim hem de nerede sordum unuttum. cevabı tekrar burada yazar mısın?

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce
Reply to  conan

uzun ve çok güzel bir cevap yazmıştı

Sihing
Sihing
6 yıl önce
Reply to  conan

Kisa bir cevap vermistim ama diger arkadaslarin da sorulariyla uzamisti biraz. Detayli yazayim, boksorle wt(wing chuncuyu kisalttim) sadece yumruklarin oldugu musabaka yaparsa wt bir varlik gosteremez. Kurallarin oldugu musabakalarda musabiklarin hicbirine varlik gosteremez. Tamamen sokak icin tasarlanmis bir sistem wing chun. Sokaga gelirsek wt larin nerdeyse hicbiri boksor yogunlugunda antrenman yapmiyor, gerek duymuyor. Bu da wt lari cok pasif gosteriyor.… Devamını oku »

conan
conan
6 yıl önce
Reply to  Sihing

ayrı wt antremanları gayet neşeli güzel ortamlarda birbirine darbe atmadan geçiyor. oysa pro boksörlerin ağız burun her yeri dağılıyor. yani pro boksörler darbeye daha dirençli hale geliyor. pro bir boksörle tabancalı bir adam arasında bence bir fark yoktur. en iyisi kaçmaktır.

conan
conan
6 yıl önce

yani emin boztepeyi, onunla hemen hemen aynı kilo ve boydaki andre ward darma duman eder.

Sihing
Sihing
6 yıl önce
Reply to  conan

Wing chun antrenmanlari gule oynaya geçiyor evet, darbe anca yanlislikla vurursalar aliyorlar dogru ama bunlar kendi islerinden arta kalan zamanda wt yapanlar icin gecerli cunku birine vurup burnunu kirarsan ertesi gun ise nasil gidicek boyle dusunmek lazim oraya gelen insan sampiyon olmak icin degil sokakta dayak yememek icin geliyor. dayak yemek istemeyen birinin burnunu kirip, gozunu morartmak ne kadar dogru?… Devamını oku »

conan
conan
6 yıl önce
Reply to  Sihing

emin hocayı pro bir boksör dağıtır. emin hoca bizden biri türk ama fazla hayal görmemek lazım. andre ward veya kovalev çıplak elle emin hocaya vurduğunda ağzı gözü dağılır. ağır siklet boksörü saymıyorum bile. wilder veya joshua ise öldürür. ben de 15li yaşlardayken uzak doğu sporlarının estetik tekmelerine aldanıp o sporu yapanları yenilmek sanardım ama yanılmışım. gerçek mücadele spor boksmuş.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce
Reply to  conan

vitali de öyle diyordu 🙂
https://youtu.be/9n7zExsuCRU?t=2m54s

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce
Reply to  conan

çünkü andre ward daha çok antrenman yapıyor. çünkü o dünya şampiyonu olan ve kemeri elinde tutmaya çalışan profesyonel bir boksör. hiçbir wing chun yada uzakdoğu sporcusu prof bir boksör kadar branşına ağırlık vermez. çünkü ucunda o kadar büyük paralar yok. kaldı ki bildiğim kadarıyla wing chun sporunun müsabakası bile yok(pek çok uzakdoğu sporunun). eğer aynı oranda antrenman yapıp dövüş sanatlarına… Devamını oku »

conan
conan
6 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

ahmet bunlar hep gençlik yıllarımızın hayaliydi. boksörü kolay kolay kimse yıkamaz. boks number one. kolpa uzak doğu sporları ancak sinemada iş yapar. bir tanesi ufc de şampiyon olamaz.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce
Reply to  conan

sadece funku yapıp ufc şampiyonu olan var mı bilmemde mma de ve kick boksta uzak doğu sporları yapan sayısız dövüşçü var. hatta boksörlerden fazla olduklarını söyleyebilirim(kyokushin karate, shotokan karate, taekwondo, wushu var oğlu var). sadece boksör veya kickboksör bir dövüşçü de yok. bence yanılıyosun. ufc de wing chuncu 1 kafes dövüşçüsü bile görmedim orası ayrı. ama uzakdoğu sporları yapan çok… Devamını oku »

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

kick boks dedim ya. k1 de kick boksa dahil zaten.

GGG44
GGG44
6 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

tespitin on numara 🙂 hadi ahmet bunu yorumlada sana nirvanaya ulaşmışsın diyeyim 🙂

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce
Reply to  GGG44

bu arkadaş saçmaladığında ben genel olarak kendi haline bırakıyorum

Big George
Big George
6 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Gazman ikisini de nakavt eder. Gerçi sen gazmanı bilmezsin yaşın tutmaz.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce
Reply to  Big George

😀

Roman
Roman
6 yıl önce

KIRDIGIM, UZDUGUM KIM VAR ISE HAKKINI HELAL ETSIN. HER BIRINDEN AYRI AYRI ÖZÜR DİLİYORUM. HERKESE HAYIRLI BIR YIL OLMASINI DİLERİM. MUTLU, SAĞLIKLI, HUZURLU BIR YIL, ŞEHITLERIMIZIN OLMAYACAĞI, üzülmeyecegimiz kahrolmayacagimiz bir yil dileğiyle..

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
6 yıl önce
Reply to  Roman

Amin kardeşim… sanada mutlu huzurlu yıllar

GGG44
GGG44
6 yıl önce

TARTIŞTIGIM sorun yasadıgım kim varsa kusura bakmasın hakkını helal etsin. yeni yıl herkese saglık, mutluluk , huzur ve para getirmesi dilegiyle..

Dr Steel Hammer
Dr Steel Hammer
6 yıl önce

Şurada kimseyi kırmadım zaten 🙂 Kaç yorum yazdık ki zaten.

Mutlu yıllar…
2018 balonların patlayacağı yıl.

GGG
GGG
6 yıl önce

Ben de tüm Fight club ailesinin yeni yılını kutluyorum. Mutlu yıllar 🙂

kguags
kguags
6 yıl önce

2018 in boks açısından zengin geçmesi dileğiyle. herkesin yeni yılı kutlu olsun.

conan
conan
6 yıl önce

Yeni yılın ilk saatlerinde kötü bir haber aldım. 40 yıllık çocukluk arkadaşımın babası bu sabah rahmetli oldu. Ankaradan antalyaya gitmek üzere yoldayım. Allah herkesin babasına uzun sağlıklı ömürler versin.

Antiwilder
Antiwilder
6 yıl önce
Reply to  conan

Amin kardesim.allah rahmet eylesin.iyi yolculuk.

conan
conan
6 yıl önce
Reply to  Antiwilder

Alper panpa eyvallah. Antalyadayım.

Antiwilder
Antiwilder
6 yıl önce
Reply to  conan

Tamam kardesim.

Antiwilder
Antiwilder
6 yıl önce

Kazandin kardesim ama kol saati.
Eldivenler baska bir uyeye cikmis maalesef

Prorsum
Prorsum
6 yıl önce

Herkese mutlu yıllar beyler umarım 2018 hayatınızın en iyi yılı olur sevgiler saygılar

Harun
Harun
6 yıl önce

Herkes eğlenirken biz yeni yıla tam 12 km koşarak girdik. Çünkü maçımız var.

Sugar Ray Robinson
Sugar Ray Robinson
6 yıl önce
Reply to  Harun

Harun rica etsem o fotoyu degiştirir misin?

Don King
Don King
6 yıl önce

Neden böyle bir sey istedin?merak ettim.

Sugar Ray Robinson
Sugar Ray Robinson
6 yıl önce
Reply to  Don King

Kaslarının fotografını cekip profiline,sosyal medya hedaplarına atan bu tiplerden hep rahatsiz olmuşumdur; takintili ve gosteris meraklısı gibi bir izlenim veriyorlar bana. Cirkin ve rahatsiz edici buluyorum.Kiskandigimden filan degil; daha cok K*K* diye tasfir ettiğimiz bu tipler, özgüven sorunlarini asmak yerine kas yapıp sorunun ustunu kapamayı tercih ediyor, özguvensizlikten gelen sahte bir ozguvenle bu yeni itici kisiliklerine burunuyorlar.

Don King
Don King
6 yıl önce

Adamsin (: kaan turk jorge kwahgiye dönmüştü profil fotoğrafında.iki saat güldüm vallaha.herkesin yapabileceği bir seyi yapip caka satmak bana da acayip geliyor.üstelik vaziyeti matah olarak addetmek daha da acayiplestiriyor işi.cevremde gozlemledigim kadari ile özgüven sıkıntısı olan insanlar genelde kendilerini diğer insanlardan farklı kilan arayışlara giriyor.mesela aşırı normal olmasina rağmen saçını maviye boyayıp, vücuduna envai cesit dövme yaptiran bir arkadaşım var.kisiligi… Devamını oku »

GGG
GGG
6 yıl önce

Arkadaş bu keko kelimesi benim de ana dilim olan zazaca’da abi anlamına gelir. Neden böyle olumsuz bir anlamda kullanılıyor anlamıyorum. Bu algıyı değiştirmek de çok zor. İnsanlarımız koyun gibi

Harun
Harun
6 yıl önce

Gösteriş yapmak isteyenler finess’a gider. ben boksa gidiyorum. çok ağır bir antrenman sonu fotoğrafımız olsun istedim. rahatsız olduysan değiştirim tabikide. şu yazılılardan yazılılardan kurtulayım 🙂

Sugar Ray Robinson
Sugar Ray Robinson
6 yıl önce
Reply to  Harun

Sözlerim sana degildi dostum.

Harun
Harun
6 yıl önce

Fight club ailesine mutlu ve huzurlu yıllar dilerim. Nice beraber yıllara 🙂

Garyosullivan
Garyosullivan
6 yıl önce

Therebel’in ısrarla beklediği boks eldiveni için ekşi sözlükten alıntıdır.

Nacar marka kol saati 🙂

” gerçekte böyle bir saat markası olmasına rağmen halk arasında genellikle babayı almak deyimine yakın bir anlamda kullanılır. bu cümle sarf edildiğinde süper bir kol hareketi ve şlaaaak!!! efekti ile beraber vuku bulursa , anlatılmak istenen mesaj hakkıyla verilmiş olur “

Antiwilder
Antiwilder
6 yıl önce
Reply to  Garyosullivan

Bakma sen anladi.o ne seytan 🙂

Antiwilder
Antiwilder
6 yıl önce
Reply to  Garyosullivan

Osullivan kardesime bir katki yapayim bu saatin modeli soruldugunda alttan sallamali denir…argo deyimler konusunda sozlukte hatri sayilir bir insandir kendisi.

Garyosullivan
Garyosullivan
6 yıl önce
Reply to  Antiwilder

🙂 sorsan 16 yaşında ama 30-40 yıl öncesinin maçlarını anlatıyor bize.

Antiwilder
Antiwilder
6 yıl önce
Reply to  Garyosullivan

Aynen,utanmasa ben 74te ali foreman maci icin zairedeyken diycek..kim lan bu herif..sitenin botu mu yoksa amk.

Roman
Roman
6 yıl önce
Reply to  Garyosullivan

ULAN EFSANE YA 🙂

About Billions
About Billions
6 yıl önce
Reply to  Garyosullivan

Nacar Behçetin bıraktığı etkiden ötürü sanırım 🙂 .

Antiwilder
Antiwilder
6 yıl önce
Reply to  About Billions

Cezayirde vurusalim isimli filmi siddetle tavsiye ederim 🙂

Bu arada diger basliga yazdim uc bes tavsiye..

About Billions
About Billions
6 yıl önce
Reply to  Antiwilder

😀 😀 behçet cezayirde 😀 😀 😀 . Efsane macera filmi 🙂 . Dostum çok teşekkür ediyorum. Eline sağlık. Umarım zahmet vermiyorum sana. Sağol, varol. Relatos salvajesi hatırlıyorum, yine senin tavsiyenle izlemiştim, ben de çok beğenmiştim gerçekten. Donnie brascoda çok sağlam film gerçekten. Diğer filmleri listeme ekledim. Tekrar çok teşekkür ediyorum.

Antiwilder
Antiwilder
6 yıl önce
Reply to  About Billions

Ne demek kardesim.ben severim bu tarz karsilikli paylasimlari.
Lutfen sende film tavsiyelerini ve her turlu yorumlarini eksik etme,keyifle okuyoruz her daim.

About Billions
About Billions
6 yıl önce
Reply to  Antiwilder

Çok teşekkür ediyorum dostum. Seninle sohbet her zaman keyifli benim için.

Kanguru Perkovic
Kanguru Perkovic
6 yıl önce
Reply to  Antiwilder

About billions dostum sana once upon a time in america yı öneririm. Uzun filmdir ama sıkmaz. Leone nin son filmi. Kültlük akıyor filmden 🙂

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce
Reply to  Antiwilder

Kanguru perkovic işi biliyosun 🙂

About Billions
About Billions
6 yıl önce
Reply to  Antiwilder

Tavsiye için teşekkür ediyorum dostum. Çok uzun zaman önce izlediğim bi film. Çok güzel bi filmdi. Filmin soundtracki, hala playlistimde mevcut 🙂 .

Don King
Don King
6 yıl önce
Reply to  Antiwilder

Perkovic, uponce time amerika gerçekten enfes bir film.lise yıllarımda izlemiştimama her sene açar bi kere izlerim.sergio leone efsane bir yönetmen hakkatten.

Kanguru Perkovic
Kanguru Perkovic
6 yıl önce
Reply to  Antiwilder

Soundtracklari muhteşemdir. (Bir filme ancak bu kadar yakışabilir)Yaşlandırmak teknikleri yılına göre çok üst seviyededir(biz hala yapamıyoruz). Robert de niro zaten efsaneler efsanesi
bu filmde james Woods da çok üst seviye oyunculuk sunmuştur bizlere. Her zaman favori filmlerimin başında gelir.

Don King
Don King
6 yıl önce
Reply to  Antiwilder

Dostum geçen gün express kasa diye bir film izledim.izlen mi bilmiyorum.morgan fremon oynuyor.kisa bir film.imdb puani falanda düşüktü.ama çok hoşuma gitti o film.lise birdeyken yaz tatillerinde merterde film satardim (: o zamanlardan beri sistematik olarak film izlerim.yani genel olarak izlemedigin usta yönetmen, top liste falan kalmamıştır ama baya zamandır ilk kea bir film beni etkiledi nedese.belki o ana dair bir… Devamını oku »

Kanguru Perkovic
Kanguru Perkovic
6 yıl önce
Reply to  Antiwilder

Robert de niro nun çok iyi filmleri var. En iyisi hangisi çok zor bir soru . Karakter olarak travis bickle ye yakınım diyebilirim. Film olarak başlıcaları goodfellas casino heat taxi driver bir zamanlar Amerika godfather part ii.izlememiş olabilirsin de niro Scorsese iş birliği the king of comedy adlı filmi var. Pek tutmamış ama Scorsese de niro en iyi performansını bu… Devamını oku »

About Billions
About Billions
6 yıl önce
Reply to  Antiwilder

yaşlandırma tekniği denince aklıma gelen en güçlü çalışma budur 🙂 . Kanguru perkoviç, don king, Leone ve once upon a time in America konusunda aynı fikirdeyim. Leonenin, a fistful of dynamite filmini, bana göre hakettiği değeri Görememesinden ve devrimi, bi haydutun, devrimciye, devrim dersi vermesinden ötürü ayrı tutmuşumdur. Bi nevi üvey evlat muamelesi gören filmin yeri, ben de ayrıdır. Leoneyi… Devamını oku »

Don King
Don King
6 yıl önce
Reply to  About Billions

Perkovic dostum, king of comedyi unuttum ben.bence rupert pumpkin karakteri de nironun oyunculuğunun zirvesidir.hayatimda beni en cok güldüren ve aynı anda en cok huzunlendiren filmdir king of comedy.zamanında karikatur dergileri daha populerken yeminle ayni süreç benim basimdan geçti.beklemeler, konusmalar vs.o kadar ki pumpkinin o çıldırmış bakışlarını kendi gozlerimde gördüğüm oldu.bir gecelegine kral olmak ömür boyunca budala olmaktan iyidir repligi resmen… Devamını oku »

VolkanK
VolkanK
6 yıl önce

Mutlu yıllar

Antiwilder
Antiwilder
6 yıl önce
Reply to  VolkanK

Eyv kardesim,sanada.

Shoryuken
Shoryuken
6 yıl önce

hepimiz için sağlıklı huzurlu mutlu bir sene olsun 2018…

GGG
GGG
6 yıl önce

@Conan, sen bu işi bilmiyorsun. Ben hem taekwondo hem de boks yaptım. Birçok farklı branştan arkadaşlarla antrenman yapma şansı buldum ( Capoera’cısından tut judo’cusuna kadar).. tabiki boks, teknik ve güç yönünden diğerlerinden daha ağır basıyor. Ancak kuralsız bir dövüşte sadece boks yeterli olmayabilir. Komple bir dövüş olması gerek. Vücudunun her yerini kullanman gerekiyor çünkü. Uzaktan dövüşte taekwondo, yakından dövüşte judo,… Devamını oku »

conan
conan
6 yıl önce
Reply to  GGG

@GGG
Hee ben bilmiyorum sen biliyorsun aq. Hangi çiftwandocu funkucu kapoeracı, bşr boksörün yediği darbelere maruz kalıyor? Boksörden çıplak elle yiyeceği bir yumrukla o çiftwandocunun hayatı kayar.

GGG
GGG
6 yıl önce
Reply to  conan

@Conan Başkan çiftwando ne ya, sendeki mizah cem yılmaz’da yok 😀 Senin o çiftwando dediğin spor bokstan sonra en etkili ikinci spordur. Hatta bana göre boks kadar etkilidir. Hiçbir dövüş sporcusu ayaklarını çiftwando’cu kadar iyi kullanamaz. Tekar altını çiziyorum; kuralsız bir dövüşten bahsediyorsun. O yüzden sadece boks yetmeyebilir. Uzak mesafeden bir çiftwandocuyla başa çıkmak çok zordur mesela. Her içeri girmeye… Devamını oku »

riddickbowe
riddickbowe
6 yıl önce

Deontay wilder-luis ortiz 3 mart’ta kesinleşti. Boxrec’e girilmiş.

Abdullah yılmaz
Abdullah yılmaz
6 yıl önce
Reply to  riddickbowe

vay güzel haber. inşallah bi aksilik çıkmaz da adam akıllı bir maç izleriz. 🙂

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
6 yıl önce
Reply to  riddickbowe

bu maç bişey olurda iptal olursa yine wildera sallamaya başlarlar ..

Hotter
Hotter
6 yıl önce

bu sefer bizde salliyacaz wildere. günaydınn 🙂

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
6 yıl önce
Reply to  Hotter

sen yapmazsın öyle şeyler kanka 🙂 … sanada günaydın

riddickbowe
riddickbowe
6 yıl önce

Valla kanka eğer ki bu maç iptal olur ve wilder gider arreola gibi bir boksör seçerse bu sefer bende sallarım. 🙂 Bu maç olmazsa whyte’ı ya da breazeale’ı seçmeli.

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
6 yıl önce
Reply to  riddickbowe

bu maç olur kanka wilder re yapamaz dediğin gibi bende baktım boxrece girilmiş artık geri dönüş yok … wilder bu maçtan galip ayrılırsa joshua wilder maçı kaçınılmaz olur wilder gidip whyte denen öküzle elini kirletmez 🙂

Hotter
Hotter
6 yıl önce

salla tabi riddick 🙂 beraber sallarız wildere. whyte’i seçemez artık browne ile anlaşma yolundalar. breazzale yada ortiz başka kapı yok wildere. ilk maçta girilmişti boxrece. bir aksilik çıkmaz inşallah. wilderin kendini kanıtlaması için başka rakip yok adam gibi. ortizi yenerse bana göre kanıtlamış olur. sert darbelerde alırsa çenesi hakkında bilgi sahibi de olabiliriz 🙂

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
6 yıl önce
Reply to  Hotter

kanki sen böyle şeyler söylemezdin noldu sana bari riddick kankamın kanına girme 🙂 kanka gel seninle iddaya girelim bu maç olursa sen profil resmini nikini hotter wilder yap eğer bu maç olmazsa ben nikimi değiştiricem kabulmu …

riddickbowe
riddickbowe
6 yıl önce
Reply to  Hotter

Zaten 32 yaşında oldu çıkabileceği 4-5 Tane sağlam adam var. Wilder’ı severim ama bu maç yine iptal olursa artık kimse wilder’ı kaale almaz.

Hotter
Hotter
6 yıl önce
Reply to  Hotter

kabul. ama nickimi değiştirmem profil fotomu wilder yaparım sadece 🙂 1 ay geçici süre ile wilder fotosu durur.

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
6 yıl önce
Reply to  Hotter

tabi canım yanına kek börek bişeyde istermisiniz 🙂 sürekli olacak senin profiline her baktığımda o wilderin şanlı resmini görmek istiyorum 🙂

Hotter
Hotter
6 yıl önce

oo süper. bu sefer olacak wilder ortiz maçı. joshua parkerde 31 mart cardiff gallerde olacak. oda kesinleşti gibi birşey.

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
6 yıl önce
Reply to  Hotter

bi anlaşsınlar artık ümmedi muhammed rahat bi nefes alsın 🙂

Hotter
Hotter
6 yıl önce

wilder’de joshua’da kazanırsa, sonra gelsin joshua vs wilder maçı. kalpten gideriz artık izlerken 🙂 ama anlaşması en zor maç bu olur wilder efendi yüzde 50 altına inmiyor.

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
6 yıl önce
Reply to  Hotter

eğer wilder orangutizi yenerse joshua % 50 yi kabul eder bence .. ben bronze bombera güveniyorum kanka onu böyle formda kılan şey aşk hayatının yolunda gitmesi kim çıkarsa çıksın karşısına ezer geçer gibi geliyor bana … insan bu maçın olacağını düşününce bile heyecanlanıyor 🙂

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce

Orangutiz 😀 😀 😀

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
6 yıl önce

🙂

About Billions
About Billions
6 yıl önce

😀 😀

Abdullah yılmaz
Abdullah yılmaz
6 yıl önce

bu maçın sonucunu acaip merak ediyorum. bakalım vilder ortiz karşsısında ne yapacak. vilderin kolları uzun olduğundan muhtemelen uzak dövüşüp ko yapmaya çalışacak. ortize gelince; vilderi çeneden yakalarsa vilderin tekrar kalkma ihtimali çok düşük. bekleyip görelim 🙂

riddickbowe
riddickbowe
6 yıl önce

Wilder maçında aynı gecede dirrell-uzcategui rövanşı olacakmış. Ortada geçici ibf super ortasiklet kemeri var.

riddickbowe
riddickbowe
6 yıl önce
Reply to  riddickbowe

yazdık ya kardeşim kimin maçı olduğunu. okuman yazman yok mu?

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
6 yıl önce
Reply to  riddickbowe

arkadaş espri yapmaya çalışmış aklı sıra …

Hotter
Hotter
6 yıl önce

bu kişi kesin chorniy denen şahıs.

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
6 yıl önce
Reply to  Hotter

aynen kanka olabilir yazma şekli hitap şekli aynı çünkü iyi yakalamışsın ..

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
6 yıl önce

amin kardeşim sağol varol …

emregani yavuz
emregani yavuz
6 yıl önce

2018 herkese basarı mutluluk saflık, ulkemizede refah getirsin.not: Tum KPSS girecek 5000000 adaya basarılar. Sonumuz hayrolsun.

Antiwilder
Antiwilder
6 yıl önce
Reply to  emregani yavuz

Eyv kardesim sanada.kpss ne zaman bilmiyorum ama bana bu isler biraz kolpa gibi geliyor,umarim istedigin yere yerlesirsin.
Basarilar.

emregani yavuz
emregani yavuz
6 yıl önce
Reply to  Antiwilder

Saol alper.Mayıstaydı temmuza attılar. Takvim değişince, İnsanda istekte bırakmıyorlar. İşte boks ile ve sizlerin yorumları okudukca kafamı dağıtıyorum. Stresi alıyor

Antiwilder
Antiwilder
6 yıl önce

Ooo kardesim hosgeldin,ozlettin kendini.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce
Reply to  Antiwilder

+1

irfan çakmakçı
irfan çakmakçı
6 yıl önce

Herkese hayırlı seneler.ağır şirketlerimiz ali eden ve umut için ne düşünüyorsunuz.ben o adi bir vilder ali eren maçında ali eren in vilder paketliyecegini düşünüyorum.umut ta ise fifty fifty diyorum.ikisinin de onu açık diye düşünüyorum.

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
6 yıl önce

Ali Eren umut çamkıran bi yana Avni Hüseyin cinkara bile wilderi rahat yener belki Muhammed alide zorlanırlar biraz …sonra ver elini gelsin kemerler

riddickbowe
riddickbowe
6 yıl önce

Site troll dolu vallahi.

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
6 yıl önce
Reply to  riddickbowe

Ya kanka tamam yorum yapılabilir saygımız var önemli değilde wilderi adam Ali erenle kıyaslıyor hatta paketler diyor wilder dünya şampiyonu birisi Ali Eren 45 yaşında adamı zorla ite kaka yendi wilderi nasıl paketleyecek.bunlar maalesef sırf tahrik amacıyla yapılan yorumlar mantık sınırlarının ötesinde düşünceler Ali eren bu yorumu görse o bile isyan ederdi eminim… bende bi türk olarak isterim Ali erenin… Devamını oku »

Hotter
Hotter
6 yıl önce

+999999 sakin ol kanka 🙂

Hotter
Hotter
6 yıl önce
Reply to  Hotter

Bide şu olaya sinir oluyorum. Mesela bir konu üzerinde birisi yorum yapıyor sonra aynı şeyi başkası söylüyor. Ya okumadan yorum yazıyorlar yada yorum yazdım görün gibilerinden bir düşünce ile yazıyorlar. Yahu çık üste oku adam yazmış zaten sen neden aynı şeyi tekrar yazıyorsun. Hiç yazma daha iyi, adamın yorumunu neden çalıyorsun. Çok oluyor bu durum sonra yorum kargaşası oluyor gereksiz… Devamını oku »

GGG
GGG
6 yıl önce

comment image
Abi buyur, bu şahsın yazdığı eski bir yorum

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
6 yıl önce
Reply to  GGG

Ggg kardeşim şimdi wilder maç yapar yenerse maç ayarlı derler rakip yaşlıydı derler bahane her zaman var yani … eski yazdıklarınıda inkar ederler ..

GGG
GGG
6 yıl önce
Reply to  GGG

Özür dileyeceğim demiş ya, ben o özrü bekliyorum

Prorsum
Prorsum
6 yıl önce

31/03/2018 JOSHUA VS PARKER

Garyosullivan
Garyosullivan
6 yıl önce
Reply to  Prorsum

Prorsum dostum, mart ayı hareketli geçecek anlaşılan. Wilder-ortiz de martta galiba.

Prorsum
Prorsum
6 yıl önce
Reply to  Garyosullivan

Aynen çok hareketli geçicek be hurd vs lara maçı’nın açıklanmasını da bekliyorum martta olur mu? bilemiyorum ama maç olucak gibi hadi bakalım umarım olur

GGG
GGG
6 yıl önce
Reply to  Prorsum

#andthenewww

GGG
GGG
6 yıl önce
Reply to  GGG

Pardon the New olmuyor yanlışlıkla söyledim. Yani Parker kazanacak demek istedim

Garyosullivan
Garyosullivan
6 yıl önce
Reply to  GGG

Kardeşim aklımdan geçmiyor değil. Parker joshua’yı, browne da whyte’ı yenmesin 🙂

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce
Reply to  Garyosullivan

formda bir browne zaten whyte ı yener. bu sürpriz olmaz(tek kuşkum lucas bu maça iyi hazırlanmayacak. chagaev maçındaki hali bile whyte a fazla gelir). parker ın joshua yı yenmesi ise kesinlikle bir sürpriz olur.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

asıl sen ciddi misin. sitede komik yorum kalmadı da gelip buna gülüyo ya 🙂

GGG
GGG
6 yıl önce
Reply to  Garyosullivan

Ben parker’ın caşhuva’yı yenmesinin sürpriz olacağını düşünmüyorum. Aksine bence maçın favorisi Parker ve caşhuva’yı yenme ihtimali çok yüksek. Browne whty’ı yenebilir bilmiyorum. Doping olayından sonra takip etmedim hiç. Ama zaten whty iyi bir boksör değil

irfan çakmakçı
irfan çakmakçı
6 yıl önce

Vilderin 39 rakibi içinde 2 yıldızlı bir boksör söyleyin fikrimi degistirecem.ayda şöyle sorayım ali eren ve umut vilderin yendiği adamlardan hangisini yenemez çok boks bilenlere soruyorum.

Garyosullivan
Garyosullivan
6 yıl önce

Peki ben bir soru sorayım sana. Wilder’ın yendiği rakiplerden hangisi, umutun yendiği rakiplerden herhangi birine 2. raundu gösterir miydi ?

ChernobylMutant
ChernobylMutant
6 yıl önce

kardeşim bende basketçiye baloncu diyorum ama ail eren’de umut’da şu anda ki halleriyle, wilder’ın paketlediği zamanlarda ki,

Chris Arreola
Malik Scott
Artur Szpilka(muhtemelen)
Johann Duhaupas
Eric Molina
Gerald Washington

bu adamlara yenilirler.

Garyosullivan
Garyosullivan
6 yıl önce

Kim ne derse desin, bence bu boksörlere bugünün ağırsikletini düşündüğünüzde çöp diyemezsiniz.

Garyosullivan
Garyosullivan
6 yıl önce
Reply to  Garyosullivan

Umut 9 maç yapmış. Boxrec’te 9 rakibin toplam yıldız sayısı 2,5. Wilder,ın yendiği holigan szpilka 3 yıldız.

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
6 yıl önce
Reply to  Garyosullivan

Benim tek anlayamadığım nokta milletin wilderi değişik fantezilerine tez olarak kullanması …

lenolewis
lenolewis
6 yıl önce

+98899889 kardeş

Garyosullivan
Garyosullivan
6 yıl önce

Lomachenko muhammed ali’yi yener.

Garyosullivan
Garyosullivan
6 yıl önce
Reply to  Garyosullivan

Aq. iki üç günde bir birileri çıkıyor, saçma sapan bir eşleşme yapıp o bunu yener, bu bunu yener diye bombayı bırakıyor siteye 🙂

GGG
GGG
6 yıl önce
Reply to  Garyosullivan

Instagram’da adamın biri Floyd haberinin altına “bunu caşhuva’yla maça çıkarsınlar, caşhuva ancak bunu yener” yazmıştı. Sen ne diyorsun dostum

Garyosullivan
Garyosullivan
6 yıl önce
Reply to  GGG

Dostum boksu bulanlar eşşek zaten, siklet diye bir şey bulmuşlar. Keşke bu arkadaşlara sorsalarmış. 50 kg ve 100 kg maçları izlerdik bol bol.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce
Reply to  Garyosullivan

keşke öyle bir şey olsa floyd hepsini yenerdi 🙂

Garyosullivan
Garyosullivan
6 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Dur aga, biri ciddiye alıp gelecek şimdi 🙂

GGG
GGG
6 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Haklısın, keşke sorsalardı, 50 kg – 100 kg maçları iyi olurdu 😀 ayrıca ben Ahmet kurt’u ciddiye aldım. Bence Floyd herkesi yenerdi

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Ben ciddiyim floyd caşua yı yener 🙂

GGG
GGG
6 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Ben de gayet ciddiyim. Hatta yenerken fazla zorlanmaz. FLOYD için kolay bir galibiyet olur

cemil aslan
cemil aslan
6 yıl önce

geç de olsa site kardeşlerimin ve yöneticilerin yeni yılını kutlar, sağlıklı ve mutlu nice seneler dilerim.

Garyosullivan
Garyosullivan
6 yıl önce
Reply to  cemil aslan

Senin de yeni yılın kutlu olsun kardeşim.

Ben de burada yeni yılı tebrik eden tüm arkadaşlarıma geç te olsa teşekkür ederim.

cemil aslan
cemil aslan
6 yıl önce
Reply to  Garyosullivan

teşekkür ederim kardeşim

Antiwilder
Antiwilder
6 yıl önce
Reply to  cemil aslan

Kardesim nerelerdesin sen ya..mutlu yillar

irfan çakmakçı
irfan çakmakçı
6 yıl önce

Vilderin test maçı örtüyle yapacağı maçtır.ortizi yenerse rüştünü ispat lar.fakat ben bu maçın olma ihtimalini düşük görüyorum.abc bir yolunu bulur maçı iptal eder 1 yıldız lik bir çuvalla v ilderi başbaşa bırakır.inşallah yanilirim.ortiz vilder güzel bir mac olur.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
6 yıl önce

wilder reise amerikada hastanede irkci bi saldiri olmuş arkadaşlar. eshefle kınıyorum

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
6 yıl önce

Gördüm o olayı instagramda… sevgilisi telli Taylor vardı yanında guvenliklerle tartışıyordu .maalesef ırkçılık heryerde başa bela

Tugay Özay
Tugay Özay
6 yıl önce

mutlu yıllar dostlar. yeni yıla hasta olarak girdim, umarım tüm sene böyle geçmez 😀

Garyosullivan
Garyosullivan
6 yıl önce
Reply to  Tugay Özay

Geçmiş olsun tugay. Allah acil şifalar versin.

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
6 yıl önce
Reply to  Tugay Özay

çok geçmiş olsun kardeşim … sen erzincanlısın sana bişey olmaz 🙂

Tugay Özay
Tugay Özay
6 yıl önce
Reply to  Tugay Özay

Saolun arkadaşlar pek önemli bir şey değil aslında malum kış hastalığı nezle ama işte geçmedi bir türlü 🙂 TKDW dostum geçen sormuştun nuri özay ile ilgili tanıyor musun diye cevap yazdım ama görmedin sanırım. gondusuluyum ben de yeni adı çobanlı köyü. arkadaşların %100 akrabamdır benim ama tanımıyorum maalesef. bilmiyorum onların köy ile bağı nasıl ya da akrabalarla belki tanımıyorlardır ama… Devamını oku »

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
6 yıl önce
Reply to  Tugay Özay

Sana cevap yazdım bende sen gördün cevap yazmadın sanıyordumcomment image

Tugay Özay
Tugay Özay
6 yıl önce

yok dostum şimdi görüyorum, ben de sen görmedin sanmıştım. Bizim baba tarafı biraz kopuk ya pek tanımıyorum kimseyi. Biz başakşehirde oturuyorduk bizim köylüler de hep okmeydanı, gültepe, kağıthane tarafında mesafeden kaynaklı da bir kopukluk vardı ama bu bahane değil tabi. Bizim köyün derneği var okmeydanında babam hep giderdi, ben hiç gitmezdim o yüzden tanımıyoz kimseyi 😀 ama böyle giderse sen… Devamını oku »

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
6 yıl önce
Reply to  Tugay Özay

kanka doğrusu nuri abi ile ben aynı iş yerinde çalışırken tanıştık yani onun erzincanlı olduğunu biliyodum ama soy ismini bilmiyodum soy isminin özay olduğunu öğrenince gürkan ile tanıştırdım nuri ile gürkanın dedeleri kardeş çıktı … nuri abiyle 2 seneye yakın görüşemedim şahsen ben iş değiştirdiğim için bağlantım biraz koptu nuri abi gültepede oturuyordu ama gürkan benim çocukluk arkadaşım o yüzden… Devamını oku »

Tugay Özay
Tugay Özay
6 yıl önce

6-7 senedir Çanakkale’de yaşıyorum artık yerleştim buraya denebilir. Ama istanbul’a gelicek olursam hem senle hem akrabalarımla tanışmak isterim 🙂

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
6 yıl önce

Kardeşim başımın üstünde yerin var her zaman beklerim 🙂 Gürkan çok kral birisi toprağındanmıdir nedir 🙂

Tugay Özay
Tugay Özay
6 yıl önce

🙂

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
6 yıl önce

Tugayım gürkanın dedesinin ismi karaca dursunmuş… senin dedenide çok iyi taniyolarmis

Tugay Özay
Tugay Özay
6 yıl önce

Karaca ismini işitmiştim ama tanımıyorum. Babam kesin tanıyordur. Dedem de istanbul’a göçmeden önce davulcuymuş, Davulcu Hüseyin diyorlarmış zaten. Hemen hemen herkes tanır heralde 🙂

About Billions
About Billions
6 yıl önce
Reply to  Tugay Özay

Geçmiş olsun dostum. Acil şifalar diliyorum.

Tugay Özay
Tugay Özay
6 yıl önce
Reply to  About Billions

teşekkürler dostum

GGG
GGG
6 yıl önce

İlk defa bir konuda seninle görüş ayrılığı yaşıyoruz. Çok küçümsüyorsun uzakdoğu sporlarını, iyi bir Taekwondocu bir boksörü bile alt edebilir. Uzakdoğu sporlarını yapıp yapmadığın konusunda bile şüpheye düştüm dostum

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce
Reply to  GGG

öncelikle belirteyim. tekvando ve karate dediğimiz şeyler aslında bir nevi 2 ye ayrılır. 1. si olimpik, müsabık spor olarak yapılan tekvando ve karate(ülkemizdeki gibi) 2. si ise yöresel tekvando ve karate stilleri. mesela kyokushin karate yada kore deki yöresel tekvando yapan bir insan sıradan bir insanı birkaç saniye içinde öldürebilir. hatta prof boksörler gibi antrenman yapsınlar iddia ediyorum rakip bile… Devamını oku »

GGG
GGG
6 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Ben spora ilk Olarak küçük yaşta taekwondo ile başladım. Sonraları boks ile devam ettim. Sakatlanana kadar ve sonrasında da birçok farklı branşlardan sporcularla antrenman yapma fırsatı buldum. Boks diğer dövüş sporlarına kıyasla daha dengeli, daha teknik ve güce dayalı bir spor. Ama iyi bir Taekwondocu yada judocu, sıradan bir boksörü kuralsız bir dövüşte yenebilir. Keza İyi bir boksör de onları… Devamını oku »

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce
Reply to  GGG

itiraf edeyim ben olsam bu kadar uzun bir yorumu okumazdım 🙂 ama siz bilirsiniz :))

Antiwilder
Antiwilder
6 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Zaten okuyamadik kardesim durumumuz yoktu.

Prorsum
Prorsum
6 yıl önce

Yukarda mevzusu yapilmış benim neyim eksik diyerekten üc beş kelam edeyim. çocukken kung-fu filmelerinin etkisiyle uzak dogu dövüş sanatlarına çok heveslenirdim. seksenli yıllarda çocuk olan herkes ne demek istedigimi anlayacaktır.Tabii agbus dei ile aynı fikirdeyim ağır antrenmanlar yok kum torbası yok sparring yok kalıp hareketleri dogru yapıyormusun mevzu o,yani gösteri sporu aslında tabii disiplin kazandırıp insanın kavga etme hevesini görece… Devamını oku »

ChernobylMutant
ChernobylMutant
6 yıl önce

yübank ile bjs birleşse bile 3g karşısında paspas olur.
teker teker gelseler sonuç koma.

sen bu müptezellere bakma kardeşim.

Tugay Özay
Tugay Özay
6 yıl önce

demek, eubank jr golovkin’i yener diyenler dengesiz ve müptezel he 😀

ChernobylMutant
ChernobylMutant
6 yıl önce
Reply to  Tugay Özay

sadece eubank 3g’yi yener diyen değil
bjs 3g’yi yener
eubank canelo’yu yener diyenlerinde hakkın yemeyeyim 😀

Tugay Özay
Tugay Özay
6 yıl önce

2018 eubank jr düşmanları için zor bir sene olacak ve bir daha herhangi bir maç tahmininden ötürü bir başkasına hakaret etmemeyi öğreneceksiniz.

lenolewis
lenolewis
6 yıl önce
Reply to  Tugay Özay

2018 eubank için zor olacak kendini ispat edecek maçlara çıkacak.golovkini 2 sene daha bekletir eubank iyce yaşlansın bende iyce tecrübeleneyim diye düşünüyor babasıyla eubank 🙂

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
6 yıl önce
Reply to  Tugay Özay

Uebank şuan ortasiklettekilerin alayına tecavüz edecek kapasitede keza bjs de aynı şekilde…

lenolewis
lenolewis
6 yıl önce
Reply to  Tugay Özay

Eubank orta siklette charlo jacobstan herhangi birini yenerek tecavüze başlasın madem öyle 🙂 tecavüzcü charlo (ordinaryus benzetmesi ) ya karşı ne yapacak bi görelim önce

TÜRK
TÜRK
6 yıl önce

Conana katılıyorum ben. Boksörle baş edemezsin. Hem darbeye alışkın hem daha güçlü vuruyor ve en teknikte bokstur. Müsabakaya hazır bi şekilde giriyorsun ama sokakta herşey aniden geliştiğinden adrenalin tavan yapıyor kaldıki bi boksör karşı karşıya geldiği adamdan kolay kolay darbe almaz. Tekme sallarsın ben o tekneyi yerken çenenede öpücüğü koyarım. Ne yazıkki yılbaşı gecesi birine vurmak zorunda kaldım karşımdaki bayıldı… Devamını oku »

Remzi BAYSOYU
Remzi BAYSOYU
6 yıl önce
Reply to  TÜRK

+1 boksörü dövemezsin kardeşim tekme atana kadar bir adım atsa sana adam içeride nasıl tekme yiyecek eninde sonunda iş yumruğa bakar kavgada öyle güreşçi gibi dalman lazım anca da onu yapana kadar bir tane yumruk alsan yine bayılırsın güçlü bir adamı yerde kitlemek çok zor olur hele ki ağır sıklet boksörünü dövmek çok zor yani

conan
conan
6 yıl önce
Reply to  Remzi BAYSOYU

15li yaşlarda funku filmlerinde yüksek tekmeler, döner tekmeler göze hoş görünüyordu. ama gerçek hayatta işe yaramayacağını o yaşlarda düşünemiyorduk. ggg kardeşimiz ise hala o yaşlarının etkisinde kalmış. joshua wilder povetkin gibi bir ağır siklet boksör 10 kişiyi çok rahat devirir. ancak birinin elinde muşta sopa gibi bir alet olursa ancak devirebilirler. profesyonel boksör yürüyen bir silahtır. “saygılar abi” deyip kaçmak… Devamını oku »

Antiwilder
Antiwilder
6 yıl önce
Reply to  conan

Katiliyorum panpa,zaten irlandali eski boksor denen k.ci kirik bir dayi bizim burdaki esnafi hasat etmisti hatirlarsan.gectim wilder povetkini ortalama bir agir siklet adami hastanelik eder oda sansin varsa,yoksa daha kotusu bile olabilir.

Junkie
Junkie
6 yıl önce
Reply to  conan

prof boksörlerin sokakta dövüşmesi yasaktır silah kullanmış gibi yargılanırlar amatör boksör bile aksarayda 10 kişinin arasından çıktı wilder povetkin gibi adamlar şu sitedeki herkezi sırayla döverler yorulmadan tek tek saldırcaz ama 😀

About Billions
About Billions
6 yıl önce
Reply to  Junkie

Dostum sitedeki herkesi döverler ama unuttuğun bi kişi var, the rebel. The rebel, joshuanın korkulu rüyası. Bence erken emeklilik sebebi olacak hatta joshuanın 🙂 .

GGG
GGG
6 yıl önce
Reply to  Junkie

The rebeli yense yense wanheng menhayotin mi neydi o asyalı yener

Junkie
Junkie
6 yıl önce
Reply to  Junkie

ahahaha katılıyorum size zaten yorumu the rebel i dışarıda bırakarak yazdım :d

TÜRK
TÜRK
6 yıl önce

Wing chuncular sokak için yapılan bi branş şimdi şu var musabakSı yok sadece idman yapıyolar diyelim sokakta yaptı işe yaradı sokakta sıradan birini dövmek basit bi iş zaten . Sen gerçek bi dövüşçüyle karşılaşmadan en iyi branş diyemmezsin. Bu işin ağa babası bokstur .

GGG
GGG
6 yıl önce
Reply to  TÜRK

Ama senin profilinde de fun ku yapan badi Ekrem var

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce
Reply to  TÜRK

1 spor öğreneceksen bence en iyisi muay thai dır. daha komple bir spor. ama ben kısa süre içerisinde dövüş sporlarıyla ilgilenip sokak kavgası yapmak istiyorum diyorsan boks.

Kızılderelı
Kızılderelı
6 yıl önce

2018 im hepimize mutluluk ve sağlık getirmesini diliyorum
Boks adına joşua Parker ve wilder Ortiz işe haye bellew maçlarının gerçekleşmesini diliyorum
İyi bir sene tekrar dilerim hepimize

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
6 yıl önce
Reply to  Kızılderelı

sanada iyi seneler kardeşim

conan
conan
6 yıl önce

LUİS ortiz@ şu anda da pek dengeli olduğun söylenemez. troll kokusu var üstünde

GGG
GGG
6 yıl önce

Arkadaşlar bir konuyu çok merak ediyorum. Bilgisi olan beni bilgilendirirse çok sevinirim. Ayıptır söylemesi, ben bu wwe’nin, smackdown’un falan ne olduğunu bilmiyorum. Tam olarak nedir bu? Adamlar orada oyun oynuyorlar, hopluyorlar zıplıyorlar, şov yapıyorlar. İyi güzel de, bu şampiyonlar falan neye göre belirleniyor. Madem senaryo önceden yazılı, kimin şampiyon olduğunun ne önemi var, ve kim belirliyor kimin maçı kazanacağını şampiyon… Devamını oku »

Tugay Özay
Tugay Özay
6 yıl önce
Reply to  GGG

hakikaten hepsi oynuyorsa kazanan neye göre belirleniyor, güzel soru 😀

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce
Reply to  GGG

bence popüler olan sevilen adamı şampiyon yapıyorlar.

GGG44
GGG44
6 yıl önce

WWE yani World Wrestling Entertainment (Dünya Güreş EĞLENCESİ) Adından belli zaten eğlenceye dayalı birşey olduğu. Tüm olaylar senaryo eseridir. Tiyatro yapanlar veya dans edenler gibi tıpkı onlardan önceden neler olacağına hazırlanırlar ve ona göre oyunlarını oynarlar. Vuruşlar tamamen gösterme amaçlıdır kişiye sakatlayıcı hareket yapmak yasaktır. Birinin ölümüne, sakatlanmasına neden olursa veya yazılan senaryo dışında bir olay gerçekleştirirsen yüklü tazminat ödetirler.… Devamını oku »

conan
conan
6 yıl önce

eskiden pankreas güreşi diye bilinirdi. eskilerden hulk hoganın hayranıydım. hoganın 2,10 luk dev andre ile yaptığı maçlar çok heyecanlı geçerdi. bu sporcular ringde her ne kadar show yapsalar da, gerçek hayatta kolay kolay dayak yemezler.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce
Reply to  conan

babamda arada izlermiş onları(saçma olduğunu bile bile). yalnız kafesteki wwe den gelme adamların %90 ı patates oluyor. sokakta dayak yemeseler de gerçek dövüşçüler karşısında hemen hemen hiç şansları yok.

Big George
Big George
6 yıl önce
Reply to  conan

Pankreas güreşi bir performans sanatı olarak nitelendirilebilir. Bu açıdan bakıldığında evet izlemesi zevkli olabilir. Güzel hareketler sergileme resitali olarak sunsalar aslında izlenebilir belki ama bunu gerçek bir rekabetmiş gibi lanse ediyor olmaları bence bütün büyüsünü bozuyor. Sadece çocukların etkileneceği bir hale sokuyor. Bu da iyi bir şey değil, çocukların bunları izleyerek ve oyun oynayarak geçirerek empatiden yoksun, gaddar birer birey… Devamını oku »

GGG44
GGG44
6 yıl önce

Hulk Hogan ve Ric Flair maçları efsanedir. rick flair den nefret ederek büyüdüm. hulk hogan flimlerini bile kaçırmazdım. tüm dünya biliyor yalan oldugunu ama herkesin kafasında bi karekteri var. evde dizi izleyenlere sormak lazım senaryo oldugunu bile bile izliyorsun etkileniyorsun hatta aglıyorsun. wwe de bir senaryo dahilinde ilerliyor yalan dolan diyerek küçümsemek çok saçma.

conan
conan
6 yıl önce

üstlerine atlamalarında falan hep bir hile var ama o sandalye ile kafaya vurma sahnelerini nasıl yapıyorlar ona aklım ermiyor. baya gerçekçi görünüyor ama kan akmaması sahte olduğunu ispatlıyor.

GGG44
GGG44
6 yıl önce

benim amerikalı yiğen lesnar hayranıydı dedim wwe yalan dolan gerçekten vurmuyorlar birbirine diye 11 yaşında çocuk sen daha yenimi öğrendin diye gülmüştü bana 🙂 dedim kızdırayım çocugu rezil oldugum yanıma kar kaldı 🙂

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
6 yıl önce
Reply to  GGG44

Rey misterio der susarım smackdown denilince …

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce

sin cara vardı rey misterio gibi ufak tefek maskeli bir adamdı. bende en çok onu beğenirdim.

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
6 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

İstanbula gelmişti bi ara bizim komşunun oğlu bana yalvarıyordu beni götür diye 🙂

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce
Reply to  GGG44

😀

Roman
Roman
6 yıl önce
Reply to  GGG44

Jeff hardy, randy orton, undertaker, kane, john cena, rey misteryo bunlarin bir arada oldugu zaman gene izlenmesi cok zevkliydi yalan olsa bile hey gidi günler.

Don King
Don King
6 yıl önce
Reply to  GGG44

Lisede yurtta saka amacli kavga ediyorduk.bide son sinifiz o zaman amk.gece saatleri.tepismemiz sona erdi.ben alt ranzanin birinde oturmus soluklaniyorum.o ara bizim bir arkadas cildirdi.nereden aklina geldiyse reymisteryooo alti yuz on dokuz dedi.ust ranza ile alt ranzanin arasındaki demire tutunup dönerek bana bir tekme atti arkadan.anlatamam.tam yapti 619 u.ayaklari nasil donduyse karnima geldi nefesim kesildi amk.zemine dustum karnimi tutuyorum.bu hemen basima… Devamını oku »

GGG44
GGG44
6 yıl önce

üniversite yıllarında goldberg hayranlıgı başlamıştı spor salonuna gidip benim bu adam gibi olmam gerekiyor diyince fitnes antrenörünün yüzündeki
bi s…git ifadesini unutamıyorum 🙂

Big George
Big George
6 yıl önce

Yahu zaten kimse demiyor uzak doğu sporları sokakta alır diye. Amacı o olmayan bir spora böyle bir amaç yüklemek zaten saçmalık. Uzak doğu sporları savunma sporudur. İçinde belli bir felsefeyi ve yaşam tarzını barındırır. Aynı anda hem tasavvuf, hem meditasyon, hem felsefedir, hatta birer dindirler. Sokağa bunu indirmek öncelikle bu sporlara ve felsefelerine hakaret olur. Sokakta namus yoktur. Bu nedenle… Devamını oku »

conan
conan
6 yıl önce
Reply to  Big George

Big corc@ ama uzak doğu filmlerinde boksörler hep kötü gösterilip sürekli dayak yiyen tarsf oluyor. Gerçek hayatta ise tam tersi oluyor

Tugay Özay
Tugay Özay
6 yıl önce
Reply to  conan

böyle söyleyince aklıma ip man deki boksör ile olan dövüş sahnesi geldi aklıma. Hemen şöyle bir savunma yapayım; O sahnede veya filmde ingiliz emperyalizmine karşı mücadele Wing Chun’da vücut buluyor. Benzer olarak emperyalizm boksda vücut buluyor. Adamlar kendi kültürleri olan Wing Chun’u öne çıkarıyor ve bir nevi yurtseverlik aşılıyor. Özellikle o japon işgalini konu alan -2.filmdi sanırım- film müthiş yurtseverlik… Devamını oku »

Big George
Big George
6 yıl önce
Reply to  conan

Film o boşver.

Filmlere dizilere bakarsan Abdülhamit Osmanlı’nın yarısını kaybetmesine rağmen bir deha, Avrupalılar yenerse eziyor, yenilirse kaza oluyor.

Türkleri de hep arap gibi gösteriyorlar. Filmde ne gösterirlerse tersine inanacaksın aslında.

Big George
Big George
6 yıl önce
Reply to  conan

Koca 1.75 lik Sylvester Stallone’u da dünya ağır siklet boks şampiyonu yaptılar ama adamdaki fizik çok da çok olsa olsa 76 kilo fiziği. 😀

Junkie
Junkie
6 yıl önce
Reply to  Big George

wing tsu ve tarzı sporlar felsefe ye dayalı savunma sanatlarıdır kavga etmek amacı taşımaz iyi bir insan olmak için sporu kullanmaktır . Sokaktaki felsefe ise az dan az çok dan çok gider mantığıdır onun için sokak kavgasında asla rakibinize acımayın en azından bayıltana kadar

Junkie
Junkie
6 yıl önce

deontay wilder vs luiz ortiz 03 03 2018 yer brooklyn barclays center

Junkie
Junkie
6 yıl önce
Reply to  Junkie

ikiside kazanırsa en erken 2019 bence

Big George
Big George
6 yıl önce
Reply to  Junkie

Sen gel Amerikan ol, şampiyon ol, o da yetmedi ağır sikletin şampiyonu ol, hadi o da yetmedi WBC gibi bir kemerin şampiyonu ol, hadi hiçbiri olmadı namağlup şampiyonluk titrini koru ama gel Las Vegas boks endüstrisinde maç yapama.

Bu Wilder’in halkla ilişkiler konusunda bir destek alması gerekli bence.

Junkie
Junkie
6 yıl önce
Reply to  Big George

+100 ibretlik tespit amerikada fazla itibarı olan bir sporcu değil abi wilder edi hearn o konuda haklı

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce

Joshua steroid kullanmıyor mu peki?

Deontay_Wilder
Deontay_Wilder
6 yıl önce

wilder ortiz maçı kesinleşmiş hadi bakalım hayırlısı.

lenolewis
lenolewis
6 yıl önce
Reply to  Deontay_Wilder

Bu maç olmaz boşuna beklemeyin bence

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce
Reply to  lenolewis

ağzını hayra aç 🙂

lenolewis
lenolewis
6 yıl önce
Reply to  Deontay_Wilder

Olmayacağını anlamak için kahin olmaya gerek yok ah buraya yazdım povetkinin başına gelenler ortizin de başına gelecek. Jashua wilder maçı olmadan bir kazaya izin vermezler

munzevi
munzevi
6 yıl önce

Doğu batı sporları mukayesesi yaparken bazı arkadaşlar doğu sporlarını çok küçümsemiş. Bizim memleketteki karikatürleri andıran karakterleri kast edenler için doğru olabilir, ama bir muay Thai için nasıl zayıf bir branş denilebilir anlayamadım. Arkadaşlar sokakta high kick atılmaz zaten, bir low kick ile bile rakibi indirmek mümkündür veya bir back kick ile rakibin nefesi dakikalarca kesilebilir. Boksörlerin bacakları zayıf olur genelde.… Devamını oku »

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce

uzmanlık alanlarımdan birisi 🙂 kara ahmet hergeleci ibrahim in öğrencisiydi. adalı halil, koca yusuf, kurtdereli mehmet, kel aliço, filiz nurullah, hergeleci ibrahim, kara ahmet. eski türk pehlivanları hakkında da bayağı araştırmalar yapmışımdır 🙂

conan
conan
6 yıl önce

Murat caşuayı yener miydi yani o eski güreşçiler?

GGG
GGG
6 yıl önce
Reply to  conan

Hahaha 😀 😀 conan bu arkadaş kafayı takmış Sana

Garyosullivan
Garyosullivan
6 yıl önce
Reply to  conan

Boyu kısadır Ahmet ustanın. Yanlış hatırlamıyorsam 1.75 ten kısadır. Ama 2 mt ve 120 kilo da olsan karşıdan baktığında emin ol bulaşmadan yoluna gidersin. Güreşçilerin duruşu ve bedeni bile mesaj verir.

Garyosullivan
Garyosullivan
6 yıl önce

Boksör bir tane vurana kadar güreşçi yere yatırıp kilitler. Her yıl yağlı güreşi kıkpınarda yerinde seyrederim. İnanın bu adamların acı kuvveti var. Joshuanın wilderın falan dayanması mümkün değil. 3-4 elensede denge menge kalmaz, patates olurlar. Geçen yıl başaltı güreşlerinde normal cüsseli 2 pehlivan kavga etti. 20 kişi ayıramadı. Ayırmaya çalışan savruluyordu ve bu güreşçiler başpehlivanlıkta değil baş altında güreşiyorlardı. 120… Devamını oku »

GGG
GGG
6 yıl önce
Reply to  Garyosullivan

Demek 20 kişi ayıramadı vay be 😀

Garyosullivan
Garyosullivan
6 yıl önce
Reply to  GGG

İşkembeden sallıyorum, takılma sen.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce
Reply to  Garyosullivan

Güreşten dalarlarsa prof boksör tanımazlar evet. Am wilder ve joshua gibi adamlarda başpehlivanlarımızı 1 yumrukla bile indirebilir. belli olmaz yani.

Garyosullivan
Garyosullivan
6 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Wilder’a neden öyle dedin ahmet. Yakıştıramadım sana 🙂

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce
Reply to  Garyosullivan

Ama yazacaktım 😀

GGG
GGG
6 yıl önce

Vay be aramızda baya bir simekdavn izleyen varmış. İyi güzel de arkadaşlar, ben hala soruma cevap alamadım. Orada yapılanlar senaryo ama birileri şampiyon oluyor büyük paralar kazanıyor birileri olmuyor. Yani şampiyon olan adam neye göre şampiyon. Niye bir başkası değil de o? Kim belirliyor?

Garyosullivan
Garyosullivan
6 yıl önce
Reply to  GGG

Hocam şöyle düşün. Bir filme oyuncu seçmeleri için yüz tane oyuncu kabul ederler. Deneme çekimleri falan derken sadece 1 kişi başrolü kapar. Bu başrolü kapan kişi filme en fazla hasılatı yaptıracak kişidir. Ya da daha bilindik bir örnek vereyim. Survivor seçmeleri yapıyor adamlar. Aralarında en fazla ratingi getirecek olanları seçiyorlar. Bu yarışmacılar üzerinden bir kurgu ve senaryo. Kazanan daha yarışma… Devamını oku »

GGG
GGG
6 yıl önce
Reply to  Garyosullivan

Teşekkür ediyorum hocam. Birşeyler oturdu gibi

Garyosullivan
Garyosullivan
6 yıl önce

Doping illeti son zamanlarda er meydanına da sıçradı. Kullanıp ta yakalananlar ve herkesin konuştuğu kullanıp ta yakalanmayanlar.

Don King
Don King
6 yıl önce

O mevzular hikaye dostum bakma sen.filikada balta ne arar.

Don King
Don King
6 yıl önce

Dostum sokak kavgasinda farkli branstaki adamlari dovusturmek furyasidir almış başını gidiyor(:sacma bir mevzu ama bilimsel olarak analiz etmek lazim bence.mevzu teke tek sokak kavgasi ve karsi karsiya gelen adamlar kick bokscu vs boksör olsun; ilk olarak ben bir dknin uzerine cikan ayakta dovus gormedim sokakta.kondüsyon hikaye yani.pek bi etkisi olmaz.sertlik ise yine pek bir mana ifade etmiyor.ciplak elle kim kimi… Devamını oku »

conan
conan
6 yıl önce

Güreşçi şimdi çeneye yediği çıplak elle atılmış bir yumrukla yıkılmaz mı diyorsunuz? Veya burun köküne yediği yumruğun verdiği acıya ne kadar dayanabilir? Ben boksör yener diyorum. Murat hocanın anlattıkları sadece güzel masallardır. Cüneyt arkının battal gazi filmleri gibi. Gavurlar sürekli yenilir ve müslüman türkler daima en güçlüdür. Buna sadece kadir inanır.

Don King
Don King
6 yıl önce
Reply to  conan

Conan mevzu o yumrugu vurmak iste(:ciplak elle vurursan kimse ayakta kalamaz ama bu iste eldiven yok.gurescide o yumruktan kurtulur kolunu kaparsa senin ondan kurtulusun olmaz.boyle yada şöyle olur diye bir durum yok.o tamamen kavganın yada karsi karşıya gelen sporcuların ilk anda ki durumlarina ve refleslerine bagli.

conan
conan
6 yıl önce
Reply to  Don King

Yaw don king boksörler sürekli yumruk antremanı yapıyor. Hareketli minik toplara vurarak net vuruş yüzdelerini arttırıyorlar. Karşısında da bu yumruktan kaçmak için eskiv antremanı yapan bir boksör yok ki güreşçi var. Mutlaka yer o yumruğu.

Don King
Don King
6 yıl önce
Reply to  conan

Öyle kolay degil.misal bir gurescide yillarca karsidaki adamim ellerini izler, ellerini kaldirdigi an yatar ayaklarina.bir boksor boyle bir seye ne kadar hazirlikli olabilir?.o da bos durmuyor yani.ikiside farkli konularda profesyonellesmis vaziyetteler.bence tahmin yurutmek cok mantikli degil.

GGG
GGG
6 yıl önce
Reply to  conan

Don king’e katılıyorum. Çok doğru bir yorum olmuş. Bu atari oyunu mu, bu onu yener o bunu yener diyelim. Her spor özeldir

conan
conan
6 yıl önce

Don king aslında aslan mı kaplan mı yener mevzusu gibi bir şey. Bence sibirya kaplanı afrika aslanını alt eder. Ama bu güzel hayvanların nesli tükenmek üzere.

Don King
Don King
6 yıl önce
Reply to  conan

Yani dostum.olacagi önceden kestirmek zor bu tür durumlarda.normal bir adam bile tum gücüyle her hangi bir sporcun yüzünün ortasına vurabilirse, oldu ki öyle bir an yakalayabilirse perişan eder o adami.burada süre kisa yeteneğin ortaya çıkması zor.profesyonel takimla cik bes dk hali saha maci yap, on macin birinde ilk golu atarsin adamlar vuru direğe capar, vurur dışarı cikar yenersin.cik normal sahada… Devamını oku »

GGG
GGG
6 yıl önce
Reply to  conan

Biz insanlar var olduğumuz sürece, zamanla her hayvanın neslinin tükenmesine sebep olacağız. Sonunda ekolojik denge bozulacak ve kıyamet gerçekleşecek..
Ayrıca bence Afrika aslanı yenerdi. Şuan Afrika aslanı p4p #1 numara

ChernobylMutant
ChernobylMutant
6 yıl önce

canelo sikletteki en iyi 2. boksör amam rövanşa çıktığı anda 3g paketleyecek. çünkü ilk maça öyle böyle hazırlanmadı ve maçı kaybetti, artık ne yaparsa yapsın 3g’yi yatıramayacağını anladı, bende rövanşa çıkmasın derim sevdiğim bir boksör kariyerini zedelemesin ha 3g’ye yenilse değeri düşer mi, kesinlikle hayır ama floyd boşua ile maç yapsın diyen adamlar boks izliyor, bunların gözünde itibarını zedeler ve… Devamını oku »

GGG44
GGG44
6 yıl önce

boks haberi verilmemesi iyimi oldu ne herkes birbiriyle baya kaynaştı ne muhabbetler dönüyor. köy kahvesi gibi heyecan içinde okuyorum bazı yorumları 🙂 🙂

ChernobylMutant
ChernobylMutant
6 yıl önce

boks vs güreş(benim alanım),

2’si farklı disiplinler kavgada kesinlikle şu veya bu yener diyemeyiz.

ama bir kaç durumla özetleyeyim.

Türkiye’de ki çoğu sokak kavgası gibi burun buruna gelirse bu 2 sporcu güreşçi boksörü bayıltır.

Boksörün yumruk atmalık mesafesi varsa güreşçiyi büyük ihtimal bayıltır.

yalnız kuvvet olarak güreşçiler boksörlerden çok daha kuvvetli arkadaşlar.

Antiwilder
Antiwilder
6 yıl önce

Biraz haber girelim.. Povetkin wbade 1 numaraya yukseldi ve mecburi rakip konumuna geldi.ama parker maci buyuk ihtimal kesinlesecegi icin joshua icin bayagi bir beklemek zorunda.cunku joshua parker macindan sonrada wilderla karsilasmak istiyor. En son rusyayla gorustugumde povetkinin bir sonraki rakibinin kesinlikle joshua macina hazirlik icin uzun boylu,ve kalipli biriyle olucagi soylenmisti.once ilk ve en kuvvetli aday washingtondu hazirlik amaciyla.ama povetkin… Devamını oku »

Big George
Big George
6 yıl önce

Beyler boksör dediğiniz şahsın sokakta işi o kadar kolay değildir. Hiçbir şey olmasa bile adam öldürme riski var. Sıradan bir insan boksörden yumruk alırsa ölüm tehlikesine girer. Boksör temkinlidir. Hadi onu geçtim bir boksör eldivensiz dövüşürse elini kırma riskine girer. Onun haricinde boksör boksördür duruşu bellidir, dışına çıkamaz. Bu nedenle bir yumruk vursa bile güreşçi üzerine çullanırsa güreşçi karşısında şansı… Devamını oku »

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
6 yıl önce

kanka sadece ufc mma haberleri yapılmaya başladı sitede … hep bu yeni gelen caner isimli admin arkadaştan sonra site resmen ufc mma sitesi oldu boks ile ilgili haber neredeyse yapılmıyor

riddickbowe
riddickbowe
6 yıl önce

kanka ufc haberleri de olabilir tabi ki benimde ufc’de severek takip ettiği 5-6 kişi var ama boks başka. Zaten farkettiysen burayı okuyanların çoğu boks bölümünü takip ediyor.

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
6 yıl önce
Reply to  riddickbowe

kanka tabi ufc haberide yapılsında ama boks haberide yapılması lazım kaç gündür hiç bi haber yok ..bu siteye girenlerin % 99 u bence boks haberi için siteyi takip ediyor bi wilder ortiz maçı anlaşması ile ilgili bi haber nasıl atlanır

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
6 yıl önce

Ahahah 🙂 riddickbowe alemsin kanka 🙂

Tugay Özay
Tugay Özay
6 yıl önce

ememeyin vahşi gelmesi normal çünkü vahşetin ta kendisi dostum. yani bunun spor olma ihtimali yok. %0.01 bile değil…

lenolewis
lenolewis
6 yıl önce
Reply to  riddickbowe

böyle yaparlarsa çoğu üye girmez bile buraya artık kendileri bilir

riddickbowe
riddickbowe
6 yıl önce
Reply to  lenolewis

+1000

Kağan Zeyrek
Kağan Zeyrek
6 yıl önce

Oscar valdez -scott quigg ile anlaşmış.10 martta

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
6 yıl önce

valla benimde aklıma o geliyor 🙂

TÜRK
TÜRK
6 yıl önce

MUtant kardeşim 30-40 salisede kroşe çıkartan bi boksörü sokakta kimse dövemez. Bak salise diyorum göz kırpmak gibi bişey . Keza olayın adrenaline kapılmayıp sakin kalabilirse ayaklarınıda kullanır ve kendini yakalatmaz bi güreşçiye. Şahsen ben sokakta güreşçiye kendimi tutturmam yakalamaya çalışana kadar suratına bi şarjör mermi yer

conan
conan
6 yıl önce
Reply to  TÜRK

aynen boks dövüş sporlarının babasıdır.

Junkie
Junkie
6 yıl önce
Reply to  TÜRK

Murat a kalırsa rıza kayaalp joshua povetkin wilderi felan dövmesi lazım ama size ismimin yücel olması kadar eminim bırakın bu boksörleri avni yıldırım karşısında sokakta 1 dk ayakta kalsın bir daha yorum yapmam burada

conan
conan
6 yıl önce
Reply to  Junkie

hele wilderın o destekli sağını çıplak elle suratının tam ortasına yiyen bir insan kesinlikle ölür.

conan
conan
6 yıl önce
Reply to  conan

tabi bu arada wilderın parmakları da baya bi hasar görür 🙂 🙂

lenolewis
lenolewis
6 yıl önce
Reply to  conan

Ziyaa diyesim geliyor conan 🙂

Junkie
Junkie
6 yıl önce
Reply to  conan

Allah korusun abi wilder şuan en sert vuran adam bence ağır sıklette onun yumruğunu yediğimi hayal ediyorumda kafam kopar her halde :D:D

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce
Reply to  Junkie

yalnız güreşçileri çok küçümsüyorsunuz. bacaktan çift dalsın yeter. bütün olay bitti.

Junkie
Junkie
6 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

güreşçileri küçümsediğim yok be hacı 10 sene boks yapmış biri 10 sene güreş yapmış birini sokakta harcar bence he ikiside amatör az bilgiye sahip insanlar olursa güreş bilenler her türlü 2-0 önde başlar

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

the rebel? vaay 🙂 foto mükemmel. yalnız bence o belli olmaz kanka. dediğim gibi. bacaktan dalıp yere aldı mı bitti.

Junkie
Junkie
6 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

ya kanka saçma sapan şeyler bunlar güreşçimi yener boksörmü şans cesaret yürek işi bunlar belli olmaz ilk kim kimi yakalarsa o kazanır valla bazen öyle muhabbetler acıyorki bazıları ilk okul 8 e felan gittigimi düşünüyorum :D:D

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

benim babam senin babanı döver 🙂

TÜRK
TÜRK
6 yıl önce

Boksun iyi tarafı zaten her açıdan yumruk çıkartabilmek . Ayakların iyiyse zaten dar pozisyonda bile ayaklarını kullanıp atak için pozisyon yaratabiliyorsun. En kötüsü bi boksörü sokakta itmek . Geriye doğru gittiğinde 1-2 adımlık mesafe yaratıyosun bi boksörün 1 adım alarak vücuttan destekli yumruk çıkarması amatör olsa bile çıplak elle sokakta 150 kiloluk adamı bile bayıltmaya yeterli fazlasıyla

Junkie
Junkie
6 yıl önce

Oha harbiden sitede 1 haftadır boks haberi yok boksörlerin hepsi yeni yılda intahar etti her halde 😀

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
6 yıl önce
Reply to  Junkie

Ulan junkie the rebelin resmini profiline koydun en sonunda he 🙂 🙂 kahkaha attım resmen 🙂 300 kg legpres 🙂

Junkie
Junkie
6 yıl önce

hahaaha aynen kanka napim gelmiş geçmiş en iyi press yapan adam tartışmasız :D:D:D

conan
conan
6 yıl önce
Reply to  Junkie

ebel trollünün gerçek fotosu mu bu? :))

fotonun büyük halini bir yere atsana baksak hep birlikte 😀

Junkie
Junkie
6 yıl önce
Reply to  conan
Junkie
Junkie
6 yıl önce
Reply to  conan
Hotter
Hotter
6 yıl önce
Reply to  Junkie

Ee bizde 300 kg press rekorunu geçersek bizimkinide koyar dimi yücel 🙂

Junkie
Junkie
6 yıl önce
Reply to  Hotter

olmaz kanka geçti artık ilk siz akıl edip atcaktınız ilkler efsaneler unutulmaz 😀

conan
conan
6 yıl önce

emin boztepe bu wing chun ayağına dünyanın parasını kazanıyor. adamın gitmediği ülke kalmadı. bir pilottan daha fazla seyahat ediyor sanırım.

TÜRK
TÜRK
6 yıl önce

Pusat dizisinde oynuyodu o adam 🙂

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce

bir boksör okkalı kroşesiyle herkesi yıkabilir. fakat dikkat ettiğim kadarıyla boksörlerin en çaresiz kaldığı dövüşçüler güreşçiler oluyor(dövüşçü de değil aslında). çok sayıda mma ve sokak kavgasında gördüm. güreşçiler bacaktan bi çift dalıyor hoop boksör yerde. yani boksör bacaklarını pek iyi kullanamadığı için bacaklarını tutmayan gelen kuvvetli bir güreşçiyi engelleyemiyor. yere düştüğünde ise güreşçiye zaten bi b.k yapamıyor. güreşçi ye karşı… Devamını oku »

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

yorumuna kesinlikle katılıyorum. güreş bence de küçümsenen bir spor. yalnız ben bu sene ki kırkpınar güreşlerini pek beğenmedim. kick boks mu yapıyolar kavga mı belli değil. ismail balaban bir rakibinin kaval kemiğini tekmeleyerek herifi yendi 🙂 mübarek tırpan mı atıyo tekme mi belli değil. herifin kemiğini kıracak. hele bir el enseler var. ben her sene izlerim hayatımda böyle bişey görmedim.… Devamını oku »

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce

sokak kavgasında en pratik spor boks olabilir. çok büyük bir yetenek göstermeden iyi yumruklarla rakibi en kısa süre içerisinde bayıltabilirsiniz. ama farklı branşlar işin içine girdiğinde boks biraz geride kalıyor. zaten boks en iyi dövüş sporu olsaydı kafeste de en popüler spor olurdu. mma yapan adamlar neden boks eğitimi almak yerine kick boks ve bjj ye yöneliyor? boksta sadece yumruk… Devamını oku »

TÜRK
TÜRK
6 yıl önce

diğer branş savunman iyi olsun boksla mmade parçalarsın. Jose aldo ve ronda rousey bokssuzluğun yüzünden kariyerleri bitti . Mma in floydlarıydı bi zamanlar. Boks mmadede kraldır.

TÜRK
TÜRK
6 yıl önce

Bunun en iyi örneği conor-khabib maçı olucak. Favori khabib olsada ben conorın khabibi ilk 1 dakika içinde nakavt edeceğini düşünüyorum.

TÜRK
TÜRK
6 yıl önce

Adem kılıççıyla atakan arslan sokakta dövüşse kim alır? Ben ademin 1 tane vuracağını düşünüyorum çıplak elle sadece 1 yumruk.

conan
conan
6 yıl önce

aleksandr karelin gibi bir yarmayı dövmek kolay değil. ama jet li ufak tefek bir çinli iki tekmede işini bitiriyor 😀 😀

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce
Reply to  conan

https://www.youtube.com/watch?v=9QpQC-lRUGk
o küçümsediğin jet li nin 14-15 yaşlarındaki haline bak. bebe zımba gibi.

ChernobylMutant
ChernobylMutant
6 yıl önce
Reply to  conan

ah be sibirya canavarı,
sydney’de sonradan uydurulan belden tutma kuralı yüzünden yenilip bizleri üzmüş büyük sporcu.

ama halil ve hamza sağolsunlar moralimizi tavan yaptılar.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce

güreşçi iki koluyla kavradı mı bitti zaten. kaçışı yok.

Sugar Ray Robinson
Sugar Ray Robinson
6 yıl önce

Yine bir guresci boksor tartışmasi çıkmış:)) kendi fikrimi belirteyim; sözlü tartışmadan çıkan yüz yüze başlayan bir kavgayı ele alalım;(çoğu kavga öyle başlar) kavgayı boksör başlatırsa ne olur? Boksör kazanır. Güreşci başlatırsa? Favori guresci olur. Diyelim ki Planlı bir dövüş olsun(gördüğüm kadarıyla tüm tartışma bunun üzerine yapılmış) ve favori guresci olsun(hadi oyle olsun). Peki sokaktaki sıradan insanlara karşı hangi stil avantajlı?(gures… Devamını oku »

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce

kesinlikle sana katılmıyorum. bir boksöre 3-4 kişi sarılsın yumruk falan atamaz(prof boksörden bahsetmiyorsak). sağlam bir güreşçiyi ise 4-5 kişi bile kolay kolay yere yatıramaz. lisede milli güreşçi arkadaşım vardı. uzun eşşek oynarken üstüne 4 kişi atlardık bebe yine de bizi taşırdı ayı 🙂

Sugar Ray Robinson
Sugar Ray Robinson
6 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Bir boksöre üç dört kişi sarılırsa boksörün işi biter. Peki nasıl sarılacaklar? Boksör birden çok kişiyle kavga ederken devamlı geri adım atarak menziline gireni indirir. Hatta internette bu şekilde birçok video var amatör box bile yapmayan insanlar neler yapıyor.muhtemelen izlemişsindir.Güreşçiyi 4-5 kişinin arasına girse yere alamazlar diyorsun.(üst düzey bir guresci bile olmayacak boksör Prof olamazdi cunku) guresci kazanır yani? Kuralsız… Devamını oku »

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce

dostum sana bu konuda katılmıyorum. benim gözümde canlandırdıklarım seninkilerle çok farklı. boksör geriye doğru adım atıyorsa sağdan soldan arkadan gelir işini bitirirler. o videodaki adamlar hayatımda görmediğim dövüşme özürlü insanlar. yaşadığım çevre nedeniyle hayatım boyunca o kadar çok sokak kavgası gördüm ki. yumrukları balyoz gibi olan bir arkadaşımı 2 kişi güreşten dalıp mahvetmişti. kavga da ilk öncelik yere düşmeyeceksin. hele… Devamını oku »

Sugar Ray Robinson
Sugar Ray Robinson
6 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

O Dovus özürlüsü dediğin adamlar Ondeki yumruğu yiyip yere serilince korkudan aptallaşıyorlar. Karşıdakinin bir boksör olduğunu ve nasıl saldıracaklarını bilirlerse ben de oyumu guresciye veririm.

TÜRK
TÜRK
6 yıl önce

Haklısınız taha akgül jashuayı sokakta öper :)))) ya arkadaş insanla dalga geçmeyin ya . Mmade sadece güreş bilenlet 1 tane yumruk atamadan perşan oluyor . Cm punk çocukluğumı güreşerek geçirmiş ünlü bi smackdowncı rakibinin ayaklarına dalmaya çalışırlen yumruk bombardımanına maruz kaldı. Ulan güreşçiler siz kadar güvenmiyodur kendilerine 😀

TÜRK
TÜRK
6 yıl önce

Murat o videodaki çocuk mu boksör? Bi boksör yunruğunu yaklaşık yarm salisedd çıkarıyor bak salise diyorum. Gürreşçi belden aşağıya konple vücut olarak giriyor hangisi ilk darbeyi vurur?

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce

kafes dövüşlerini izleyen bilir. serbest stilde güreş, bjj tarzı tutmalı sporlar 1 numaradır. sokak kavgasında boks tarzı vurmalı sporlar daha bi ön plana çıkıyor. orası doğru. ama güreşçinin de en az karşısındaki boksör kadar şansı olur bence.

TÜRK
TÜRK
6 yıl önce

Güreşçiler çok mütevazi değiller mi beyler? Benim tanıdığım tüm güreşçiler güler yüzlü kendidiyle dalga geçtiren güzel insanlar olmuştur. Dövüş sporlarıyla uğraşanlar daha bi havalı gibi . En artiside fitnesscılar 😀 kaslarına güveniyolar galiba

Chorniy
Chorniy
6 yıl önce

Yeni yılda buradakilere daha çok boks bilgisi aşılamam dileğiyle. Malum boks bilgisi olarak en aşağıda olan boks sitelerinden biri.

Hotter
Hotter
6 yıl önce
Reply to  Chorniy

Girme o zaman chorniy. Bizde meraklı değiliz sana.

Junkie
Junkie
6 yıl önce
Reply to  Chorniy

olum kuzey kutbundamı yaşıyosun yeni yıla gireli 5 gün olcak 😀

conan
conan
6 yıl önce

Murat verdiğin videodaki kişinin boksla uzaktan yakından ilgisi yok.

https://twitter.com/boxnationtv/status/948976578997833728?s=08

Bir de bunu izle. Bu adamın karşısında bir güreşçiyi koy suratı haşat olur.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce
Reply to  conan

yahu siz güreşçinin boksör karşısında bekleyip yumruk atarak mı dövüşeceğini sanıyosunuz? tekrar üstüne basa basa söylüyorum. güreşçinin 1 çift dalma hareketine bakar. güreşçi o bacakları kaptı mı boksör bitti demektir.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce

sadece güreşçiler birşey yapamıyorda ne demek? sadece boks yapıp ufc şampiyonu olan bir adam mı var? orada 7-8 ayrı dövüş sporunu yapmış dövüş üstadları var. hiç kimse tek sporla ufc de bişey yapamaz.

Big George
Big George
6 yıl önce

Güreşçisinden boksörüne, boksörün stilinden kilolarına kadar birçok parametre varken bunun hala tartışılması ilginç. Arada hakem yok, bir şey yok. Boksta bile birbirlerine sarılabilirken boksörler kolayca bir güreşçinin boksöre sarılıp onu tutamayacağını düşünmek ilginç olur. En kötü foreman tarzı gardla suratını kapatıp üzerine koşsa güreşçi yine tutar. Tuttuğu zaman da bok çuvalı gibi yerden yere vurur bence. Ha boksör Güreşçi gelirken… Devamını oku »

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce
Reply to  Big George

Krav maga gerçektende zalım bir dövüş sporu. Birkaç sene önce izlemiştim. Adamlar kredi kartıyla birle karşındakine saldırmayı ögretiyor. Ama bu teknikleri sokakta ne kadar uygulayabilirsin bilmiyorum. Çok fazla bilgimde yok gerçi. Etkili bir spor olabilir.

Big George
Big George
6 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Ben ezbere hareketlerin pek işe yarayacağını düşünmüyorum. Krav Maga gibi şeyler basit metodların üzerine kurulan savunmalar değil. Bu nedenle büyük disiplin, alışkanlık, özveri ve hangi hareketi ne zaman yapacağını düşünerek yapmak değil, refleks haline getirerek yapmanı gerektiren bir spor. Bu nedenle öğrenmesi, içselleştirilmesi, tekniğe teknik katılması bir hayli zor. Boks ise daha primitif bir şey, daha kolay kapılan, teknik manada… Devamını oku »

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
6 yıl önce
Reply to  Big George

+1

TÜRK
TÜRK
6 yıl önce

ben boksör diyorum. Güreşçiyi fazla abartıyosunuz. Hem ağır hem güçlüler sokakta hızlı olan kazanır boksör ise hızlı ve yumruğu güçlü. Loma 8 saniyede 30 un üstünde yunruk atıyor keza eubank jr gelde dal bunun ayaklarına 😀

TÜRK
TÜRK
6 yıl önce

birgün conor-khabib maçı olursa o maç cevabı bize vericektir . Tutmaya çalışsn açık verir tutarsa bitirir tutamazsa darbe yer

Adem Aktaş
Adem Aktaş
6 yıl önce

Efsane güreşçi karam İbrahim’in tek mma maçını izleyin derim. İnsanları makina gibi düşünüyorsunuz. Güreşçi geldi, tuttu, salladı, bir iki tur dolandırdı yere çarptı diye bi şey yok. Güreş veya boks kazanmaz bence kişi kazanır.

TÜRK
TÜRK
6 yıl önce

kişi kazanır katılıyorum

Başa dön tuşu
318
0
Would love your thoughts, please comment.x

Reklam Engelleyici Algılandı

Lütfen reklam engelleyiciyi devre dışı bırakarak bizi desteklemeyi düşünün
Zetyazilim Zetyazılım Tarafından Hazırlanmıştır.