Joseph Parker’dan Lucas Browne’a Hodri Meydan!

parkerbrowne

Haftasonu büyük kısmını geride götürdüğü müsabakada Ruslan Çagayev’i 10. rauntta nakavt ederek dünyayı şok eden Lucas Browne’a, Tyson Fury’den sonra bir meydan okuma da Joseph Parker’dan geldi.

Mayıs ayında IBF final elemesinde Carlos Takam ile karşılaşması beklenen Joseph Parker, Lucas Browne ile ne zaman isterse ringe çıkabileceğini, onu ringde “rezil etmekten” büyük bir memnuniyet duyacağını açıkladı.

browne3

Okyanusya’nın en iyi 2 ağır sıklet durumunda bulunan Yeni Zelandalı Joseph Parker ile Avustralyalı Lucas Browne arasında gerçekleştirilecek bir müsabaka, sadece Avustralya ve Yeni Zelanda’nın değil tüm dünyanın ekranları başına kilitleneceği bir karşılaşma olmaya aday.

Son 2 yıldır Lucas Browne’a bir çok teklif yaptıklarını, bu uğurda Avustralyalıya 6 basamaklı rakamlar önerdiklerini ifade eden Parker’ın menajeri, tekliflerinin her zaman geri çevrildiğini, Browne’nın açık şekilde Parker’dan “korktuğunu” iddia etti.

parker2

Takam maçını kazanması halinde 2017 yılının ilk yarısında Joshua vs Martin maçının galibinin karşısına IBF şampiyonluğu için çıkması beklenen Parker’ın, Takam’ı geçmesi halinde sonbahar takvimi ise şu an için müsait. Bu dönemde Lucas Browne ile karşılaşmak isteyen Parker’ın, Browne’nın Fres Oquendo’ya karşı kemer savunması yapması gerektiği düşünüldüğünde şu an için pek mümkün görünmüyor. Oquendo’nun maçtan çekilmesi halinde ise bu seçenek ciddi şekilde yeniden gündeme gelebilir.

Haberle ilgili başlıklar: ,

Benzer Haberler

  1. CarlCox

    Joseph sen zaten tehlikeli bi adamla maç yapıcaksın hızlı davranma dostum senden cok umutluyum povetkinden sonra sen geliyosun hatta onu geçebiliceğini bile dusunuyorum..ama biraz sabırlı ol bekle en az 2 senen var senin 26 27 yaslarında zaten rakip tanımıcaksın tek kuşkum var umarım çenen çok sağlamdır geri kalan butun ozellıklerın 10 numara..

  2. Oğuz Can Şahin

    Joseph parlayan bir yıldız ama Takam’ın kaybedeceğinden bu kadar emin misin ?Bence ne Takam,Joseph’i o peri masalından uyandıracak 🙂

  3. Roman

    Parkerin çenesi sağlam direklerden korunup kroşelerini vurursa alır maçı. Kırışırsa takam nakavt eder. Parkerin artık dedeleri dövmesine gerek kalmadı resimdeki adam en az 50 yaşındadır. 😀

  4. Marvelous .

    Bu adama 65 yaşındaki george foreman bile meydan okur.

  5. Hayrettin Saygın

    chagaev 10 maç yapsın 9unu kazanırdı, birinde böyle bir şans yumruğu ile kaybederdi kaybetti, bu chagaev in kalitesini düşürmedi, brown ın da kalitesini artırmadı. parker dan çok umutluyum, reklamı çok olmasa da. bence brown ı çok rahat ko ile yener. ilk 20deki herkes yener brown ı. güçlü vuruyor eyvallah ama güç herşey değildir. postol da guerrero da selçuk aydın dan güçlü vurmuyordu. brown tarzı bizim türk boksörlere yakın tarz. alt yapısı olan azıcık teknik dövüşen her ağırsıklet favoridir brown a karşı.

    • ONUR ERTEKİN

      Hayrettin kardeşim sana katılıyorum maç açık ara Chagaev in üstünlüğüne gidierken şok bir yumrukla yere serildi, ama Lucas browne’nin suratı da çarşamba pazarına dönmüştü, Chagaev, browne’yi en iyi şekilde ıslatıyor iken ani bir yumruk ile nakavt oldu bu ara da bu maçın rövanşı olacak mı bilginiz var mı?
      son olarak chagaev in hanımı da on numara kadınmış, adam o kadınla yaşlanmaz, tam özbek kadını at gibi :))

  6. Hayrettin Saygın

    sana göre bitti, gelir ağırsikletin tek kralı olur demiyorum zaten, ama brown a bir maç kaybetti diye brown ondan daha kaliteli olmadı. chagaev de balon olmadı.

  7. Vitali

    Chagaev şu an dahi birkaç kişi hariç dünyadaki bütün boksörleri yenebilecek kapasitede olmasına rağmen burdaki arkadaşlar tarafından sıradan bir boksör muamelesi görmesi gerçekten komik.

  8. CarlCox

    harbiden chagaev povetkine ne zor anlar yaşattı felix savonu bile yenmiştir proda valuevi harcamıştır eski chagaev olsa varya browne deil 1-2 adam hariç hepsini harcarki chagaev hastalıkla bogusuyo kilo kondisyon sorunu yaşıo adam fiziki ve mental olarak çökmüş göbekle çıktı maça eski chagaev olsa 6.cı raundda ayaga kaldırmazdı brovneyi bence chagaev baba adamdır ve ters bi yumrukla yattı ıkıncı kere kendını yere atsaydı ayakta durmakla ugrasmasaydı kalkıp maçıda alabilirdi kesinlikle saygı duyun sevin demıyoruzki çeçen takımını hiç sevmem ama sonucta bı sporcu ve saygı duymak zorundasınız.

Yorumlarınız