Tyson Fury geri dönüş tarihi verdi!

620x349

Eski Ağır Sıklet Dünya Şampiyonu Tyson Fury Aralık ayında UK Anti-Doping tarafından 2 yıllık geriye dönük bir ceza sonrasında temize çıkarılmış ve boks kariyerine devam edebileceği açıklanmıştı.

İngiliz boksör bu sabah yaptığı sosyal medya açıklamasında şunları söyledi “Bugün boks lisansımı geri almak için başvuruda bulunacağım. Nisan ayında da Ring Magazine unvanımı korumak için dövüşeceğim. Ringe tekrar çıkmak için sabırsızlanıyorum.”

Fury Kasım 2015’te Wladimir Klitschko’yu mağlup edip WBA (Süper), IBF, WBO ve IBO kemerlerini kazandığı günden beri ringe çıkmadı. 25-0’lık yenilmezlik serisini hala muhafaza ediyor.

4221396001_5644593064001_5644547691001-vs

İngiliz ağır sıklet, kariyerinde önemli bir yeri olan antrenörü ve aynı zamanda amcası Peter Fury ile yollarını ayırarak Ben Davison ile anlaşmıştı. Davison ESPN’e yaptığı açıklamada Tyson Fury’nin kendisi olacağı ve halkın onun farklı yönlerini keşfedeceğini söyledi.

Tyson Fury cephesiyle ilgili olarak Frank Warren da Fury’nin lisans başvurusunda aktif rol alacağını açıkladı. Bu açıklamadan sonra Tyson Fury’nin Frank Warren ile anlaşma ihtimali de gündeme geldi.


Haberle ilgili başlıklar:

Benzer Haberler

  1. conan

    tyson fury gibi bir adam bile amcası olmasına rağmen antrenörünü değiştirirken, avni’nin hala aynı adamla çalışması en hafif tabiriyle talihsizliktir.

    • lenolewis

      +9999999999999

    • Roman

      + 9999999999

    • WildervsJoshuaa

      Avni ahmet onerle calismiyor almnyada koclari var onunla calisiyor ve almnyada sparring yapiyor . ahmet oner hocayi tutuyor sparring boksorleri getiriyor. Ahmet oner bi yazisinda avni yabanci bir antronorle calisamaz demisti . bu yasta sonra stilini degistururse allak bullak olur diye bir yazi yazmisti ve bende buna katildim . ahmet onerin ne yanlisi vardi gitti daha 16 maclik kariyerinde eubank gibi bir makinenenin karsisina cikardi . tecrubesizdi . ahmet oner para icin harcaadi kisacasi .

    • Claymaker

      Conan yazdığın nicelik olarak doğru ama nitelik olarak yanlış

      Ahmet Öner promotör don king eddie hearn gibi en genel tabirle boksöre maç ayarlarken en iyi koşulu sunmaya çalışıyor

      Avni’nin ahmet Öner’den daha iyi bir menajer bulma ihtimali var mı ? Bence yok
      O yüzden elindeki en iyi menajer Ahmet

      Ama bu menajerliğin dışında avninin antrenörlerine de karışıyor hatta maç esnasında köşesinde duruyor Avni’nin işte bu çok tehlikeli

      Avninin kendisini tanıyan ve ondan maksimum verimi alacak bir menajer bulması lazım ayrıca Ahmet Öner’i ring içinden uzak tutmalı bunu yapacak vizyonu varsa 4 yıldızlı bir boksör olur

      Eubank maçını çoğu arkadaş doğru yorumlamıyor

      O maçı Avni seçmedi eubank seri başı olarak en zayıf halka olan avniyi seçti

      Ahmet Öner gövde gösterisi yaptı hayatının en büyük bütçeli maçınca bakın kimlerle muhattabım dedi kendi çapında ki eubankin avniyi seçeceğini turnuvaya katılmadan hesaplamıştır

      Son olarak avninin eubank karşısında perişan olacağını da çok iyi biliyordu bu Ahmet Öner eubank lehine bahis oynamamışsa şaşarım

      Avniyi kendisinden başka kimse kurtaramaz kemer maçına çıkaracak kadar sahiplenecek birini bulama

      Ahmet Öner’le devam etmeli daha iyi bir menajer bulma ihtimali yok avniyi o perişan halden 2 maç sonra kemer contender maçına çıkaracak kadar arkası sağlam bu Ahmet önerin

      Ring içine bulaştırmayacak kendisinden maksimum verimi sağlayacak bir antrenör bulacak bir zamanlar kendisini köpek maması gibi kullanan adama muhtaç Avni birbirilerini kullanacaklar hayat böyle işliyor ne yazıkki

      • conan

        @claymaker @wildervsjoshuaa
        arkadaşlar tamam menajer olarak ahmet önerle devam etsin ama antrenör olarak ahmetin katacağı bir şey yok. bunu gördük. eubank harici rakiplerinin hepsi de balondu. gerçek bir rakiple karşılaşınca “kralın çıplak” olduğunu hepimiz gördük. avni abel sanchez gibi kaliteli bir antrenör bulamazsa, kofti rakipleri yenmeye, sağlam rakiplere ise nakavt olmaya devam eder.

    • riddickbowe

      +1000 soner başkan. avni’de selçuk gibi rahmetli sinan gibi iş işten geçtikten sonra aydınlanacak.

    • Tuncay_Yaman

      Malesef baaşkanın senet yaptıysa avniye ondandır

  2. Hotter

    Zaten nisanda ringe çıkmazsa ring magazine ünvanı elinden alınacak diye bir yazı okumuştum. Ne kadar doğru bilmiyorum.

    • Tek Kral Deontay Wilder

      kanka en son bilgilere göre 35 kilo felan vermiş … iyi gidiyor çalışmalarıdemekki bu sefer baya ciddi

  3. conan

    keza kovalev de antrenörünü değiştirmişti. avni kardeşim bu sayfayı okuyorsan, benden sana abi tavsiyesi: sen de ahmet önerle çalışmayı bırak. yoksa hiç bir zaman 5 yıldız bir boksör olamazsın.

    • Tek Kral Deontay Wilder

      bily jo sanders bile antrenörünü değiştirince ne kadar farketti … inşallah avnide değiştirir ve üst seviyelere çıkar

    • Big George

      Haye, Avni, Kovalev geçen senenin antrenör kurbanlarıdır.

      • Tek Kral Deontay Wilder

        üstad haye sanki birazda nefsinin kurbanı oldu gibi …

      • conan

        avni ölür de yine antrenör değiştirmez. işte bu kafayla başarılı olmak çok zordur.

        • centro

          avni’nin başarısını çok istemekle beraber kafa yapısı çok sakat, tipik türk sporcusunun kafasını yaşıyor. o dost ile hasbihal, bu abiyle görüşme, yanlış yönlendiren ve onu sadece doğru yaptığı şeylere odaklayıp iyice tozpembe bir noktaya koyan dostları varmış gibi izlenimim var.

          ahmet öner’den iyi menajer bulması zor belki ama daha kötü hoca bulması ondan da zor. avni’nin neredeyse her antrenmanına gidip görünmek keza her maçında köşesinde olmak zorunda değil ahmet öner, böyle giderse bir unvan maçına daha çıkar orada da nakavt olur bir daha da toparlayamaz kariyerini

  4. Klitsch-K.O

    tyson furry sadece kilo versin herşey eskisi gibi olacak, o adamın doğal reflexleri var doğal bir hızı var. Avni yıldırı çin şunu derim, ahmet öner promotör olarak avni için ciddi maçlar ayarlayabilir sadece antrönör ihtiyacı var promotör veya menejer değişikliği şart değil bence. Ama avniden bu yaştan sonra çok bşey çıkacağın sanmıyorum, esneklik yok o adamda hele ki o siklette belini bu kadar a oynatıp eskiv yapamyan bir boksörün bu saatten sonra çok gelişebileeğini düşünmüyorum.

  5. tipitip

    Fury hakkındaki bu tür haberler kabak tadı vermeye başladı artık…magazin değil boks istiyoruz…Böyle devam ederse, bokseverler furry için “keşke babası zamanında infertilite olsaymış” diyecekler…

    • Tek Kral Deontay Wilder

      kanka bakıyorumda tıp alanındada iyisin 🙂

      • tipitip

        Rebel in bokstan anladığı kadar işte )

        • tipitip

          Rebel canım benim, seviyorum vallahi onu…Ken norton, ali, tyson, foreman hakkındaki yorumları süper…onun eski boksörler hakkındaki tespitleri bana, hiç bilmediği bir şeyi hatırlamaya çalışan mizah dolu bi karikatür karakterini çağırıştırıyor…

          • conan

            rebelin 15 yaşında olduğuna inanmıyorum. o yutupta leg press yapan genç bu rebelin bir tanıdığının çocuğu olabilir. rebel bence en az 30 yaşında ve amacı siteyi trollemek. rebel bir trolldür.

        • Tek Kral Deontay Wilder

          son zamanlarda iyice zıvanadan çıktı avni wilderi yener felan yazmaya başladı hele bi hesap yapmıştı matematik dehaları çözemez oşekil yani … ben the rebeli kemal sunalın en büyük şaban filminde bi faik karakteri vardı ona benzetiyorum 🙂

          • conan

            rebelin yazılarını 15 yaşında bir çocuk yazamaz. kolpa yapıyor. herkesin karşı çıkacağı fikirleri ortaya atarak siteyi trolluyor.

            • tipitip

              Dikkat çekmek, ilgi görmek istiyor Conan hocam…Aslında Farkedilmek ihtiyaç duyduğu bir şey değil, sadece istediği bir şey…ve ikisi arasındaki farkı anlamadığı müddetçe de onun hakkında konuşmaya devam edecez galiba)

            • Tek Kral Deontay Wilder

              süper trollüyor hemde … 15 yaşında felan değil bencede o biçim taş..k geçiyor bizimle …

            • Claymaker

              Tipitip ve conan gibi yakınlarım olsun isterdim arada sohbet etmek tartışmak iyi gelirdi
              Tkdw wilder yorumlarına genelde katılmam duygusal gelir bana hep ama bazen yazdıklarınla alay eden tahrikvari yorumlar görüyorum istifini bozmadan cevap vermeye alttan almaya çalışıyorsun genelde conan dayı böyle davranmaz mesela takdir ediyorum seni

              Burası kalp kırma yeri değil sonuçta

            • Tek Kral Deontay Wilder

              Claymaker benim hakkımdaki iyi veya kötü düşüncelerini açıkça dürüstce söylediğin için teşekkür ederim kardeşim.. hepimiz insanız tabiki yorum yaparken nefsimize yenilip hata yapabiliyoruz ama asla Art niyetle değil allah şahit …kendi adıma söylüyorum tabi

            • conan

              @claymaker güzel düşüncelerin için tşk ederim. tanışsaydık iyi olurdu. benim arkadaş sayım baya bi azaldı. çoğu evlendi, başka illere taşındılar. insan yaşlandıkça daha da bir yalnızlaşıyor.

            • tipitip

              Eyvallah claymaker dostum,aynen…hayat bu hiç belli olmaz bakarsınız bir gün toplanma şansımız olur…

          • BadBoyHari

            attığım videoyu izlemediniz mi kanalın ismi bile the rebel 15 tatilde video çekiyim inanmıyorsanız

          • BadBoyHari

            arkadaşlar bu arada avni wilderi yenebilir ama yenme ihtimali baya düşük öyle bir vurması lazım ki wilderın çenesine tam kroşe gelip bayıltması lazım o mesajı yazdığımda psikolojik olarak sıkıntılarım vardı (hala var ama azaldı) onun dışında avni wilderi yenemez ama allah yardım ederse iman gücüyle yenebilir ama normal şartlarda avninin wilderi yenmesi için öyle bir yumruk lazım o da 1000 de 1 olur

            • Claymaker

              2003 doğumlumusun Rebel 2002 mi ?

            • ahmet kurt

              Kaçlı olduğunu bilmemde bazen 2005 li gibi yorum yazıyor 🙂

            • BadBoyHari

              2002 doğumluyum 15 yaşımdayım 16 olcam ama biraz daha var 16 ya

            • BadBoyHari

              ahmet kurt sen 27 yaşındayım dion yani 12 yıl önce 15 yaşındaymışsın o yüzden hatırlaman zor olur ama sen 15 yaşında nasıldın benim durumumdan farkın var mıydı olsa bile senin benim kadar sıkıntıların var mıydı büyük ihtimal yoktu o yüzden benden daha iyi bir ergenlik dönemi geçirmişsindir benim burda anlatamicağım sıkıntılar var 1 ay önce saçımı kestirdim ama hala uzamadı stres yüzünden yani çok stresli bir hayat geçiriyorum stresimi bir nebze azaltmak için internette geziniyorum boş vakitlerimde bu kadar derdi olan bir insan ya intar eder ya da (ben müslüman olduğum için etmiyorum çünkü günah) bir takım sorunlar yaşar sen benim sorunlarımı yaşasan belki benden daha kötü yorumlarda buluncaktın ama ben yinede yorumlarımın çoğunun arkasındayım tamam avni wilderi belki yenemez ama joshuanın aliyi yenceğini hala düşünüyorum saygılar

  6. doctor1984

    Şu anda kaç kilo acaba?

  7. ayhan cakir

    İnsan azmanı olmandan başka hiçbir numaran yok, haybeye gevezelik yap dur be fury, tekniğinin de boksla bir alakası yok zaten, boyun 10 cm kısa olsa şu anda çoktan ıskartaya çıkmıştın kuzenin gibi

  8. GENNADYMUSTAFA

    İnş sağlam döner

  9. Kaptan

    Ben dönmesini istemem. Boksa bi renk katacağını düşünmüyorum. Sürekliliği de olamaz. Adam olacak çocuk kendini belli edermiş.

  10. Roman

    Açıkçası dönmesini isterim. Wilder, joshua, fury, parker aralarında yapacakları maçları izlemek için sabırsızlanıyorum.

  11. WildervsJoshuaa

    Tyson fruy uzun boyuyla bir hayli yuksek reaciyle jable cok guzel uzak tutuyor boksoru stili uzak tytarak yaptigi vuruslarla puan toplamak . yakindan kirismada asla iyi olamaz . zaten maclarina bakarsaniz boksor yanina cok yaklasirsa sarilir hemen .

  12. Mami

    Yokki bi emanuel steward bi angelo dunde gibi adamlar

  13. Kaan TÜRK

    4 stone verdiğini duydum yabancı bir sitede. Kilo ile sanırım 26 kilo falan vermiş. Doğru mu yanlış mı bilmem ama Kendisi için hayırlısı olsun dönmesini iple çekerim.

  14. Kızılderelı

    fURRY İ RİNGLERDE GÖRMEK İSTEMEM
    CANI İSTEDİMİ GİT SONRA PARA BİTİNCE DÖN
    BÖYLE ADAMLAR HİÇ OLMASIN DAHA İYİ
    UMARIM WİLDER VEYA JOŞUA BUNU İYİ BİR NAKAVTLAR

    • lenolewis

      Kızıldereli katılıyorum sana fury boksu sadece kendine yapmıyor binlerce fanı var adamın en basitinden onlara ihanet ediyor .yalnız şöyle birşey var günümüzde jashuayı yenme ihtimali en yüksek olan boksör fury ama boksta disiplinsizliği affetmez çok ağır nakavt olursan kariyerin biter bir anda yani bu sporda herşey dün gibi gitmez efsaneyken bir anda kestane olabilirsin iyi çalışmaz ise furyi hazin bir son bekliyor olabilir. Yaptığın giderler de dalga konusu olur piyasada rezil olur bitersin

  15. Kızılderelı

    furry nin efsane olma derdi yoktur
    bir iki maç yapıp asıl amacı joşua ile karşılaşıp 15-20 milyon alıp emekli olmaktır
    Ben bu adamın asla samimi olduğunu ve boksu çok önemsediğini düşünmüyorum

  16. cemil aslan

    he babam he dönersin he

  17. ömer uzel

    Golovkin 28 yaşındayken Abel Sanchez ile tanıştı. Avni daha 26 yaşında..Fury ise 5-6 yıl boks yapsın yeter. Bu zamanda Jashua ve Wilder’i emekli eder. İkisi de bir daha Şampiyon olamazlar. Tabi onla dövüşürlerse..

    • Big George

      Sorun şu ki Golovkin o yaşında zaten harika bir boksördü.

      Avni maalesef boks fundamentali yetersiz bir boksör. 50’li yılların boksunu yapıyor.

      Düzeltmek istesen düzeltilebilecek aşamayı geçmiş artık. İnsanın beyni, refleksleri o yaşa kadar çoktan şekillenmiş oluyor, artık efektif bir değişim söz konusu olamaz.

  18. Cemal

    Eski haliyle dönmesi imkansıza yakın.

  19. Okan

    eski haliyle dönmesi zor tabi, ama imkansız değil. eski haline yakın bir performansla dönen fury bile joshua ve parker’a sıkıntı çıkarır. puanla yenebilir. ama wilder karşısında zorlanacağını, yenemeyeceğini, hatta nakavt dahi olabileceğini düşünüyorum. daha önce de söylemiştim. imkan verilirse 2 yıl içerisinde “bronze bomber” tüm kemerleri toplar ve yenilmez. şuanki en iyi ağırsiklet “deontay wilder”.

  20. Clavay

    Lan git ordan a.q senin balon vilder kendi gbi balonlarla savaşırken joshua 21 maci olacak oda dunya sampiyonu bi insanla deontay da sizin beyniniz gbi boş bir balon

  21. ONUR ERTEKİN

    Avni Yıldırım konusunda naçizane bir kaç kelam ben de etmek istiyorum…
    Avni Yıldırım temelden yanlış yükselmiş her açıdan, menajer açısından tutun da Avni’nin üslubu, diksiyonu, dil bilmemesi vs. vs.. bir boks virtözü olmak için sadece ringde iyi dövüşmek yetmez.
    Örneğin Mike Tyson iyi bir boksördü ama o da temeli kötü yükselen bir boksördü ve hayatı boksun dışındaki mecralar da yok oldu…

    Avi Yıldırım’ın menajerini değiştirmesi elzem bir durum ama Avni’yi anlayacak menajer bulmakta çok zor, Ahmet Öner, Avni’yi kendisi gib kaba saba, bildiğin tabiri caizse kıro moduna dönüştürmüş..
    EUBANK jr. MAçında da gördük, Eubank jr.’ın yanında inanılmaz bana göre düşük bir tabandan geldiği açıkça belli oluyordu, bu tarz ortamlar da duruşunuz ve karizmanız kişiye ayrı bir değer katar, Avi ne yapıyordu kale arkası amigoları gibi ne mutlu türküm diyene diye ( eyvallah güzel ama) sana veya senin ırkına kimse laf atmıyor ya da aşağılamıyor, kısacası Avni Yıldırım’ın boksu da dahil olmak üzere oturuş kalkış, üslüp tarz diksiyon her anlam da kendini geliştirmesi gerekir, bence bu saatten sonra bunların hepsinin olması çok zor…

    Hani bir söz vardır, arkadaşın seni vezir de eder, rezil de….. avni yıldırım’ın ki bence o hesap…

    • conan

      vay onura bak. aferim len. çok güzel yazmışsın. aynen bu ayarda devam et..

    • Fatihhh

      aynen bende katılıyorum zaten avni bu gereksiz sporcuya yakışmayan tavırları eubank dahada hırslandırdı avni yanlış ellerde işlendiğinden buralara kadar bile gelmesi bence başarıdır.umarım iyi bir menajer bulabilir ve tekrar büyük bir maça çıkabilir.

    • Prorsum

      Onur tebrik ederim kendi adıma senden böyle kaliteli bir tespit beklemiyordum beni çok saşırttın bravo aynı zamanda avni’nin durumu bugüne kadar hep ahmet önerle değerlendirilirken sen avni tarafından yaparak farklı bir bakış açısı getirdin. çok iyi iş

      • ONUR ERTEKİN

        ADAMIM HADİ CONAN DEDİ DİYELİM, YAŞI VE BU SİTEDEKİ VARLIĞI BENDEN DAHA FAZLADIR ! AMA SENİN BANA, SENDEN BU KADAR İYİ BİR TESPİT BEKLEMİYORUM DEMEN BENCE TALİHSİZ BİR AÇIKLAMA…

        SENİN DAHA DOĞRUSU BU NİCKTE BİRİNİ BU SİTE DE OLDUĞUNU DAHA İLK DEFA GÖRÜYORUM, ARKADAŞIM SANA BİR TAVSİYE… YAŞIN BENDEN KÜÇÜK MÜ BÜYÜK MÜ BİLMEM AMA İNSAN İÇİN KİBİR, TEHLİKELİ BİR DURUM…

        SANA James TayIor ABİMİZDEN BİR CÜMLE İLE YAZIMA SON VERİYORUM:

        BiIgisiyIe kibirIenmek, cahiIIiğin ta kendisidir.

  22. Klitschko24

    Tyson Fahri’nin düşüşü adlı filmin senaryosu açıklansın bakalım .

  23. Kaptan

    Olay Avni ye geldi. Editör ayrı bir başlık açsın. Hatta sorular derlenip, avni ile ciddi ciddi konuşulsun.

  24. Fatihhh

    bana mı öyle geliyor bilmiyorum her antreman videosunda sanki daha da kilo alıp çıkıyor gibi umarım benim gözler yanılıyordur 🙂

  25. fix1

    avninin kumaşı ve tarzları selçukla aynı diye yazmıştım aylar önce… ve avni ilk üst düzey maçını da kaybeder yazmıştım. site sakinleri benimle aynı görüşte olmasına rağmen çoğunluk bunu dile getirememişti. avni bir kaç büyük maç daha yapabilmek için orta seviyelerle maça çıksın ve indirebildiği kadar para indirsin. sonra da türkiye de bu popülerlikle güzel bir salon veya klüp açlın tecrübelerini gençlere aktarsın. yapıp yapabileceği budur. fazlada konuşmaya gerek yoktur.

  26. BadBoyHari

    avni tyron zeugeyi yener bence hala kemer alabilir

  27. Alan Jamiryoo

    Fury dönene kadar tüm kemerler Ortizde toplanır ortada ne A.J. kalır ne wilder…

Yorumlarınız