Boks

Dillian Whyte Eski Dünya Şampiyonuyla Ringe Çıkıyor, Kazananı Wilder Bekliyor!


Dillian Whyte

Anthony Joshua-Eric Molina gecesinde ringe çıkan ve Dereck Chisora’yı puanla mağlup eden Jamaika asıllı İngiliz ağır sıklet Dillian Whyte’ın bir sonraki rakibi netleşiyor.

Chisora maçının WBC şampiyonluk maçı için eleme niteliği taşımasından ötürü kemer maçına bir adım daha yaklaşan Whyte’ın, bir sonraki maçında geçici WBC şampiyonluğu için ringe çıkması bekleniyor.

Bermane Steverne

Geçtiğimiz hafta sonu Alexander Povetkin’le ringe çıkması beklenen fakat Rus boksörün numunelerinde doping maddesine rastlanmasıyla karşılaşmanın iptal olması üzerine bavullarını toplayıp Rusya’yı terk eden Haiti asıllı Kanadalı eski dünya şampiyonu Bermane Stiverne, geçici şampiyonluk kemerinin kendisine verilmesini talep etmiş, WBC ise eski şampiyona maç yapmadan kemeri alamayacağını bildirmişti.

Bütün bu gelişmelerin ışığında WBC’nin Dillian Whyte ile Bermane Stiverne arasında bir maçın startını vermesi ve karşılaşmanın aynı zamanda Deontay Wilder’ın karşısına çıkmak için final elemesi niteliği taşıması bekleniyor.


Whyte da iddiayı sosyal medya hesabından doğrularken, “Bermane Stiverne ile Wilder’ın rakibi olmak için final elemesine çıkacakmışım. Hadi şu maçı ayarlayalım Eddie Hearn” şeklinde bir mesaj paylaştı.


0 0 vote
Article Rating

Fight Club

For the thousands in attendance and the millions watching around the world.

İlgili Makaleler

Abone ol
Bildir
35 Yorum
En Eskiler
En Yeniler En Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments
kaan
kaan
4 yıl önce

guzel olur guzel 🙂 agırsikletlerin kabusu jamaika asıllı ingiliz dillian whyte abi 🙂 yalnız adam kendini muthis gelistirdi bence…chisora macı da cok keyifliydi…tani whyte gercekten sallanıyor mu yoksa rakiplerini ustune cekmek icin rol mu yapıyor bunu hala anlamadım…chisora gucsuz vuran bir boksor degil ve whyte bir cok kez sallanıyormus gibi gorunmesine ragmen 5 sn sonra kırısmaya girdi yine 🙂 enteresan… Devamını oku »

amir khan
amir khan
4 yıl önce

gene ingiliz amerikan ortak yapımı bir film.

al gülüm ver gülüm.bunlar yolunu bulmuş aga.

Ferdi
Ferdi
4 yıl önce

Bermane kolay lokma değil wilder ile 12raund baş başa gitti

MaXim
MaXim
4 yıl önce

Whte bu adamıda çakma boksör wılder da yer demedi demeyin

Bruiser
Bruiser
4 yıl önce

Amir Khan çok güzel özetlemiş.Saçma sapan boksörler ve saçma sapan bir İngiliz Amerikan ortak yapımı film daha..Povetkinden kaçmak için sanki kendisi o vücudu yulaf ezmesi yiyerek yapmış gibi konuşan Stivierne ile AJ den bir araba dolusu dayak yemiş Chisora’yı zorla yenebilmiş boş boksör Whyte arasında yapılacak bu maç anca Wilder’a patlatılmak üzere bir balon daha hazırlar. Yazık yemin ederim yazık… Devamını oku »

Ustad ali
Ustad ali
4 yıl önce

Whyte bu maçı alir wilderide zorlar.demedi demeyin buraya yazıyorum bunu.whytenin çenesi gayet saglam.sallaniyormus gibi durduğuna bakmayin bence bu adam rol yapiyor.gerçi rol yapmiyor da dövüş stili sanki böyle savruk pervasizmis gibime geliyor.sallandigi vakit oldu.ajdan sağ kroseyi yediği vakit harbiden sallandi mesela. netice itibari ile wilderi dohupas salladiysa whyte niye sallamasin?.hem whytenin cenesi de dohupasinkinden daha iyi kanisindayim.wilderin su ana kadar… Devamını oku »

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce
Reply to  Ustad ali

dohupas değil duhaupas. hem wilderı da duhaupas değil molina salladı.

Ustad ali
Ustad ali
4 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Aja yenileni diyorum ahmet kurt.pove ile geçen maç yapani degil.isimler karıştı kusura bakma.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce

whyte kendini geliştire geliştire ilerliyor. çenesinin sağlam olduğunu kesinlikle düşünmüyorum. bazıları rol yapıyor falan demiş beyler saçmalamayın 🙂 joshua ne zaman sertçe vursa sallanıyordu adam. chsiora da 2 kez net salladı. birkaç kez de sallar gibi yaptı. ben hep diyorum bu whyte ın çenesi zayıf ama kendine çabuk geliyor. joshua nın yumruğuyla ayakta zor durmuştu ama 2-3 saniye sonrasındaki yediği… Devamını oku »

Said Talha Aydemir
Said Talha Aydemir
4 yıl önce

al işte! biz poveyi beklerken whyte çıktı. bence whyte stiverneyi ud ile yenecek. kendini çok geliştirmiş. chisora maçında bunu gördük. stiverne eski stiverne değil zaten bu maçı kazansa bile wildera yenilecek. o yüzden bu maçı hiç beğenmedim. inşallah whyte kazanır…

Manny Pacquiao
Manny Pacquiao
4 yıl önce

Stiverne Whyte guzel maç olur maç nerde olursa bence o kazanir. Bu maçta nakavt olmaz ikiside dayanıklı boksörler. Whyte Wilder maçı olmasini isterim zevkli olur

kaan
kaan
4 yıl önce

aynen katılıyorum 🙂 sıra shannon briggs te 🙂 lets go champ 🙂

E.Holyfield
E.Holyfield
4 yıl önce

Her şeyden önce seyir zevki güzel maç olacağına inanıyorum.Bunun nedeni whyte ve stiverne’nin stilleri.Daha çok da stiverne nin boks anlayışı.Stiverne yumruk almakdan en ufak bi endişe duymuyor.Aynı şekilde whyte hem yumruk vurmaya hem de almaya çok yatkın bi boksör kaldı ki ister joshua ister chisora maçı diyelim bence whyte ın çenesi ciddi bi seviyenin üzerinde.Yabancı sitelerde whyte iron chin diyenlerde… Devamını oku »

Ustad ali
Ustad ali
4 yıl önce
Reply to  E.Holyfield

Mükemmel bir yorum.noktası virgülüne katılıyorum.hocam acaba olası bir whyte wilder macina dair yorumunuz nedir?

E.Holyfield
E.Holyfield
4 yıl önce
Reply to  Ustad ali

Hocam wilder’ı basketçilikten alıp boksör yapan bence iki şey var.Birincisi kondisyonu ikincisi patlama veya yumruk gücü hangisi derseniz.Hocam ben uzun zamandır siteyi takip eden biriyim (hatta haberlere yorum bile yazılmayan zamanlardan beri:) ) fakat herkes gibi yeni yeni fikirlerimi yazıyorum.Wilder hakkında balon yorumları okuyorum (kesinlikle yanlış anlaşılmasın herkese sonsuz saygım var) bunun nedenininde wilderin rakip seçimleri olduğu aşikar.Yine bana göre… Devamını oku »

Ustad ali
Ustad ali
4 yıl önce
Reply to  E.Holyfield

bende genel itibari size katiliyorum bu konuda.ama ben whyte nin wilderi yakalamasi gibi bir durumu da öyle küçük bir olasılık olarak görmüyorum.whytenin çenesi zaten belli bir seviyenin üzerinde.wilderi maçın bir aninda kontrayla yakalabilir diye düşünüyorum size ek olarak.yorumlarinizi eksik etmemeniz temennisindeyim.gerçekten kaliteli ve tarafsiz yorumlariniz var.sagolun.

E.Holyfield
E.Holyfield
4 yıl önce
Reply to  Ustad ali

Ben teşekkür ederim hocam sizde sağolun.Her şeyden önce site bize doya doya boks konuşabilme ortamı sunuyor daha ne olsun 🙂 Eğer whyte biraz daha kilo verir ve kondisyon problemini de çözerse wildera problem kesinlikle yaşatabilir.Wilder ezici bi üstünlükle maçı götüreceğini zaten düşünmüyorum.Ayrıca dediğiniz gibi iyi bir çene seviyesiyle gücünü ilerleyen raundlara yayarsa wilderı yakalama şansıda çok yükselecektir.Whyte kondisyonunu iyleştirirse mevcut… Devamını oku »

E.Holyfield
E.Holyfield
4 yıl önce
Reply to  Ustad ali

Peki 😀

Clay Still Champ
Clay Still Champ
4 yıl önce

stiverne karşısında şansı düşük.

ek olarak bırakın kazanmayı, adının wilder ile anılması bile komik. wilder whyte’ı çok rahat ko eder.

hakan yamtar
hakan yamtar
4 yıl önce

whyte, stiverne denen haybeciyi yener. wilder i da zorlayacaktır. wilder denen sünepede bence çözülemeyen bir denge sorunu var. darbe aldığında dengesini çok kolay kaybediyor. kendi yumruk atarken bile.

deniz
deniz
4 yıl önce

wbc siralamasinda 9.siada olan whyte`a 2 yilda tek mac kazanmis bermane ile eleme maci ssnsi verilmesi amerika,ingiliz ve meksika ortakigi para duzeninden baska birsey degil. tabiki bu mac guzel bir mac olacaktir ama eleme maci yapilmasi diger bokörlere haksizlik.wilder önce wawryzk`u yenecek sonrasinda whyte-bermane macinin buyuk ihtimal galibi olacak whyte yenecektir .2018 de önce wilderi ; povetkin,joshua,haye,ortiz,klitschko ve parkerin karsisinda… Devamını oku »

Yıldıray
Yıldıray
4 yıl önce

Şu yorumları okudukça gülme krizine giriyorum. Yahu arkadaşlar daha 1 yıl öncesine kadar joshua whyte ı yendiğinde herkes whyte için balon boksör kamyoncu bende yenerim diyordu. Şimdi ne değişti de birden whyte çok iyi kendini çok geliştirdi onu yener bunu yener demeye başladınız. Hani joshua yenerken balondu? şimdi yıldız yaptınız. Kendinizle çelişmeyin joshua yı karalamak için demediğiniz kalmıyor ondan sonra… Devamını oku »

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce
Reply to  Yıldıray

Bu bahsettiğin kişilere inşallah beni de katmıyorsundur 🙂 hem bizim suçumuz yok dillian whyte daha düne kadar 5 para etmez boksördü. David allen maçını izle 4 ay önceki maçı. Son raundu aç bak 10 raundda dillian whyte kıçından soluyor. Siz sebepsiz yere onu abartıyordunuz ama gel gör ki whyte azimle çalışıp kendini geliştirdi. Beni de fazlasıyla şaşırttı.

Yıldıray
Yıldıray
4 yıl önce
Reply to  Yıldıray

Seni katmadım tabi ki ama whyte geçen yılda fena değil di en azından boş adam değildi helal olsun üstüne koydu iyi duruma geldi.

kaan
kaan
4 yıl önce
Reply to  Yıldıray

bence hala cokta iyi durumda degil…acıkcası boksor denilmiycek kadar kotuydu…son 1 sene de mac mac kendini cok gelistirdi ilerletti de diyemeyiz…chisora macını tamamlaması macı kazanması ki bence kazanmadı 🙂 chisora yı yediler yazdım 🙂 ki bu chisora kac yasında yani eski chisora degil bu halini bile zor yendi…chisora nın kondisyonu yetmedi yada zamana yenildi…su an whyte in geldigi noktaya bakarsak… Devamını oku »

Ustad ali
Ustad ali
4 yıl önce
Reply to  Yıldıray

Siteye ilk yorum yaptığımda whyte boş adam değil yazdım.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce
Reply to  Ustad ali

arkadaşa madalyasını takın 🙂

turko
turko
4 yıl önce

Stiverne nin çenesi bence whyte tan daha sağlam ikiside denk boksörler kim yenerse yensin wilder a karşı şansı hiç yok

Remzi BAYSOYU
Remzi BAYSOYU
4 yıl önce
Reply to  turko

birbirlerini yatıramazlar gibi.. Stiverne iyi hazırlanırsa sıkıntı çıkarır

Doğan
Doğan
4 yıl önce

Bence denk maç olur iki boksörde 2 .sınıf boksör bence. Şampiyon olabilecek boksörler değil ama onların bir tık aldı. Stiverne hep diyorum çakma şampiyondu keza wilder da henüz çakma. Şu anda kemerini hakeden tek boksör parker. Parker joshua dan wilder dan daha iyi demiyorum yanlış anlaşılmasın sadece kemeri hakederek kazanmıştır. Joshua nisanda zaten kazanırsa povetkin ve haye ile en iyi… Devamını oku »

kaan
kaan
4 yıl önce
Reply to  Doğan

kesinlikle katılıyorum…hem 2.sınıf boksor yorumuna hemde parker kemeri hak ederk kazandı yorumuna…parker bir taraflarını yırtıyor bir yerlere gelmek icin kimisi de soyle boyle rakipleri yenip kemerleri kazanıp bir de koruma maclarına cıkıyor…parker kesinlikle saygıyı hak ediyor ancak hala eksikleri de var…mesela cok darbe alıyor …joshua dan wilder dan iyi diyemeyiz de gelecekte gecebilicek potansiyeli var gibi…kariyerini dogru sekillendirirse ( ki… Devamını oku »

Gökcan
Gökcan
4 yıl önce

Öncelikle bir boks sever olarak arkadaşlar bana göre 2016 nun ağır sikleti dillian whyte idi.neden sürekli bize maç izletti 15 günde bir maç yapıyordu adam .ve dengesiz farketmiyor hatta dereck chisiora maçında basın toplantısında senden sonra DAVİD HAYE DE GELECEK SIRA DEMİŞTİ…DİLLİAN CHİSİORA MAÇINDAKİ KO OLMAZSAN HAKEMLER SENDEN HANA OLACAK EDDY HEARN İMKANIYLA.evet seni seviyorum ama abartma.STİVERNE DEONTAY MAÇINA ATEŞLE… Devamını oku »

Mike Tyson
Mike Tyson
4 yıl önce

Wilder kirismaya girmez.duhapass 5 raund haric.stili musait degil.vur kac yapacak gerilerek sagini kullanicak.stili bu.

Nihat
Nihat
4 yıl önce

stiverne 6-9 raunt arasi ko eder.yakalarsa wilderide ko eder.stiverne iyi boksør bence.

social
social
4 yıl önce

whyte bence yener

Başa dön tuşu