Erkan Teper’e Finlandiyalı Rakip!


18 Temmuzda taraflar anlaşmak üzere davet edildi. Ağır sıklette EBU unvanı için çarpışacak Erkan Teper’in (20-3-0, 13 KO) rakibi olarak Finlandiyalı yıldız boksör Robert Helenius belirlendi. İsveç doğumlu 2 metre boyundaki boksör Helenius daha önce 28 kez kazandı 2 kez kaybetti.

İkili arasında yaşanacak rövanş mücadelesinin nerede gerçekleşeceği henüz belli değil. Ancak Helenius’un haftasonunda yapacağı Gerald Washington mücadelesinin ardından görüşmelerin başlayacağı öğrenildi.

Kazanan boksörün ise Agit Kabayel ile unvan mücadelesine çıkması EBU yönetimince kararlaştırıldı.

Gelişmeleri aktarmaya devam edeceğiz.

Haberle ilgili başlıklar: , ,

Benzer Haberler

67
Yorumlar

26 Comment threads
41 Thread replies
14 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
14 Comment authors
Ahmet KurtSakultahConanJOE_JOYCETek Kral Deontay Wilder Recent comment authors
  Abone ol  
En Yeniler En Eskiler En Beğenilenler
Bildir
King
Üye
★★★★
King

Beyler boksa daldık ama önemli bir UFC maçı yaklaşıyor.ilk maçtan beri rövanşını bekliyordum.cormier vs miocic.aslinda ilk başlarda miocicciydim.bana göre hakettiği değeri görmüyordu.ozellikle dana whiten ve ufc taraftarlarının benimsediği biri değildi.kemeri adeta francis ngannouya vermek için can atiyorlardi.olmayincada son çare tekrardan cormiere sıklet yukselttirdiler bel bağladılar.ama cormieri takip edince iyi bir adam aile babasi.khabibide bir tek o kollamisti araları iyi.birde velasquezi… Devamını oku »

safkan
Üye
★★★
safkan

Ngannouyu yerde iyi değil ama yerede alamıyorlar çok güçlü olduğu için kurtuluyor, yumrukları birazda tekmeleri iyi, kondisyonu kötü zaten. Miocic boksör kökenli onun yendiği brezilyalı hep adını unuturum asıl benim adamım o da ama yaşlandı 42 galiba, yerlerin kralı o işte valazcuezi yerde boğmuştu sonra miocice nakavt oldu.

King
Üye
★★★★
King

Ngannoyu kafasını kullanabilen zeki adamlar yenebilir bence tabi kafaya oynayanlardan bahşedilirim.miocicde çok yetenekli değil ama iyi bir profesyonel çok çalışıp mesleğine saygı duyduğu belli ve gaza gelip kendini kaybeden biri değil.bu kafeste çok önemli.cormier zaten o boya o vücuda göre gerçekten kaliteli bir dövüşçü.saygi duyulması gereken bir isim.

safkan
Üye
★★★
safkan

Buldum yerlerin kralını Werdummuş, fedor eleminenkoyuda eskiden boğmuştu herif boğa yılanı gibi yere aldığını boğuyor.

Cüneyt Fury
Üye
★★★
Cüneyt Fury

Erkan David Price macından sonra senden umutluyduk ama bir anda dibe çöktün umarım toparlanırsın .

Cüneyt Fury
Üye
★★★
Cüneyt Fury

Lan telefon sen ne acayip bir arkadaşsın . Seni Rasim Ozan’a benzetiyorum hem spor hem din hem siyaset hem de magazin maşallah herseyde Bilgin var . Ne yöneticiyim ne başka birşey Ada’m gibi konus benimle varsa sorunun gel Bostancı karakolundayım bir çayımı iç

Cüneyt Fury
Üye
★★★
Cüneyt Fury

Ben gelemem dersen ver tel no adres ben gelicem güzel kardeşim:)

Cüneyt Fury
Üye
★★★
Cüneyt Fury

Sıçrama tahtasına iyi çalış . Hadi iki gözüm gereksiz dialoglara gerek yok cok uzattık konuyu. Tavsiye istersen ben burdayım

safkan
Üye
★★★
safkan

Erkan bir aralar iyiydi, ben de beğenirdim elleri hızlıydı, kilosuna rağmen kondisyonu da fena değildi ama evine baskın yapıldı doping maddeleriyle yakalandı. Ondan sonra eski formuna kavuşamadı. Helenius formda, devamlı sparlara çağırıyorlar geçen wilder kampındaydı şimdi washington ile maç yapacak. Eski Erkan olsa belki derdim ama şu an Heleniusu favori görürüm(maç olursa). Agıta gelirsek hepsini alır o, sürekli gelişim kaydediyor.

Cüneyt Fury
Üye
★★★
Cüneyt Fury

White helenius macı hayatımda izlediğim en sıkıcı mactır hatırlayanlar iyi bilir

Ahmet Kurt
Üye
★★★★★
Ahmet Kurt

o maçtan sonraki hafta özetini yayınlamışlardı. o özeti izlerken bile sıkıntıdan patlamıştım 🙂 harbiden ne boktan maçtı ya.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Aynen rezaletten öte sıkıcı bi maçtı

SAMSUNLU
Üye
★★★★
SAMSUNLU

Hatırlamazmıyım keşke hatırlamasam 6ıncı raunttan sonra gözlerime kulaklarıma yazık diyip yattım geri hele o helenyusun kazak giymiş gibi gözüken göğüs karın boyun kılları yokmu taşdevrinden gelmiş dingil bildiğin izlediğim en beter maç

SAMSUNLU
Üye
★★★★
SAMSUNLU

Yukardaki yorumlarda geri vitesin nasıl yapıldığını öğrendim 🙂

Conan
Üye
★★★★★
Conan

Ama telefoncum bak yine adımı anıyorsun. Kendi meselelerinde benim adımı kullanma rica ediyorum.

Gary O’Sullivan
Üye
★★★★
Gary O’Sullivan

🙂

SAMSUNLU
Üye
★★★★
SAMSUNLU

Erkan yenil canım benim öl ringde, Türkçe bilmez Türkiye adına dövüşmez doping kullanır her halt sende var

Conan
Üye
★★★★★
Conan

Andy Ruiz’den akıllıca bir hareket:

Joshua ile rövanş maçının ingilterede yapılmasına hayır demiş. Ya amerikada ya da meksikada yapılacak demiş.

Aferim len Ruiz.

TysonnFury
Üye
★★★★
TysonnFury

AJ artik spatulayla mi kurekle mi kazinir ona karar verelim iyisi mi hahaha

Gary O’Sullivan
Üye
★★★★
Gary O’Sullivan

İyi oldu bunlara. Yıllarca üç kuruş ayaklarına getirdiler rakipleri. Maç Meksika’da olursa Joshua kafa olarak zaten bitik çıkar maça.

King
Üye
★★★★
King

Bu gidisle Ruiz ilk Macta kim olursa kemerleri teslim eder nerde yaparsa yapsın.adam Rolls roycelarda poz kesmekten piyasa yapmaktan cacık olmaz bence.maidana vakası olucak kesinlikle

Conan
Üye
★★★★★
Conan

Dennis Lebedev boksu bırakmış. Güle güle tavşan dudaklı.

TysonnFury
Üye
★★★★
TysonnFury

Roy Jones’i ne guzel ko etmisti reis be.. Ama diğer Jones maci da kendisi icin brutaldi.. Joneslar intikam almisti..

riddickbowe
Üye
★★★★
riddickbowe

erkan teper doping cezasından sonra kendisini fena saldı. bu saatten sonra bir şey yapamaz.

King
Üye
★★★★
King

Beyler sizin site vardı discord mu neydi bir heves kurdunuz ortam nasil.nasil gidiyor ? Ben pek anlamıyorum PC işlerinden mazur görün baya güzel felan diyordunuz imkanları konuşma görüşme felan baya anlattiniz.dediginiz kadar var mı.kiyak mi iyi gidiyordur insAllah

SAMSUNLU
Üye
★★★★
SAMSUNLU

Çoğumuz çıktık ordan 20 yaş bebe muhabbetinden ötürü

safkan
Üye
★★★
safkan

Komutan, polis muhabbeti çok geçmiş bir arkadaş daha vardı emniyetçi Metehandı galiba ismi yazmıyor artık, bir de araya rasim ozan kütahyalı katılmış. Rasim muhabbeti çok komiktir, çayına 2 tane xanax attılar herifin kariyeri bitti.

TysonnFury
Üye
★★★★
TysonnFury

Gazoz lan ne cayi. Senaryoydu zaten o harbiden attilar falan mi saniyorsun..

Tek sorun dangalakca bosnak lafini etmesiydi..

Ahmet Kurt
Üye
★★★★★
Ahmet Kurt

erkan teper ilk maçta helenius u yeniyordu aslında. önde götürürken aldığı ters bir yumruk sonucu toparlayamadı. yaşı 37 olmuş. bu saatten sonra helenius u yense ne olacak yenemese ne olacak. rob brant rövanş maçında ryota murata ya 2. raundda teknik nakavt olmuş. ilginç bir durum. böylelikle murata, yenilgi aldığı rakiplerini rövanşlarda nakavt etmeyi 2. kez başardı. sanırım rakiplerini biraz hafife… Devamını oku »

safkan
Üye
★★★
safkan

Murata iyi boksör Ahmet, ben onun takımının kötü olduğundan şüpheleniyorum. Japonlar teknik,taktik,kurnazlık,çakallıkta pek iyi değillerdir, yetişkinler bile anime falan izler. Belki de takımı japon değildir bilemiyorum.

Cüneyt Fury
Üye
★★★
Cüneyt Fury

Nathan gorman vs dubois macı geldi çattı yine maç bitince mi haberi yapılacak? Yayıncı olmadığınız macların haberini niye yapmıyorsunuz? 37 yasında ki Erkan teperindn henüz resmileşmeyen maçı mı haber değeri olarak gorman vs dubois macından değerli?

Gary O’Sullivan
Üye
★★★★
Gary O’Sullivan

Bu maç hakikaten çok güzel olacak. İzleyemeyecek olmak çok üzücü.

Conan
Üye
★★★★★
Conan

maçın türkiye yayıncısı S Sport Plus arkadaşlar. polonyada ise TVP sport. ingilterede BT sport. iyi seyirler.

Conan
Üye
★★★★★
Conan

Flaş flaş flaş

24 Ağustos Rusya

Kovalev vs Yarde

Gary O’Sullivan
Üye
★★★★
Gary O’Sullivan

Maça bak. Bu maçyukarıdakinden de iyi. Yorumlarda aşağı indikçe süper maçlar çıkıyor.Dur bakalım aşağılarda daha ne maçlar çıkacak 🙂

Conan
Üye
★★★★★
Conan

Tartı sonuçları:

Dubois: 239 lbs (108.4 kg)
Gorman: 256 lbs (116.1 kg)

Abdullah yılmaz
Üye
★★★★
Abdullah yılmaz

Joyce- jennings tartı verdi mi ?

Ahmet Kurt
Üye
★★★★★
Ahmet Kurt

joyce 116.1 jennings 102.5 kg

Ahmet Kurt
Üye
★★★★★
Ahmet Kurt

dubois 2 senedir aynı 2-3 kilo aralığında dövüşüyor. 108.4 kilo geldi. fiziği bayağı iyi duruyor. buradan sonra da joshua gibi 110 kiloların üstüne çıkmamalı. şuanda kas-yağ dengesi gayet iyi. klasik nakavtçı boksör fiziğine sahip. nathan gorman ise son 2 senedir en ağır tartımını verip 116.1 kilo gelmiş. zaten hızlı bir boksör olduğu için bu yağlar kendisini fazla yavaşlatmaz. ama daha… Devamını oku »

Abdullah yılmaz
Üye
★★★★
Abdullah yılmaz

Acikca görülüyor ki jennings fazla kilo vermiş bu sebeple hareketli dovusup joyce’yi yorup kondisyonunu tüketme odaklı bir maç çıkaracak. Joyce çok hantal, jeningsi yakalayamazsa 7. Raunndsan sonra error verir. Döbois–gorman maçı ise dubois nakavt yapabilir. Görman ise hizli bir boksor ve bazen tehlikeli aparatlar çıkarıyor. Dubuisi yakalarsa sarsar. Dubuis’in hem çenesini hem de kondisyonunu tam bilemiyoruz. Sürpriz olur mu acaba?… Devamını oku »

Ahmet Kurt
Üye
★★★★★
Ahmet Kurt

jennings aslında kilo vermedi. kariyeri boyunca hep 102 kilo civarlarındaydı.

https://youtu.be/WwchFb1NAZw?t=518
şu yumruktan sonra geriye adımlayıp birkaç saniye dövüşten kaçınmıştı. bu yumruk dubois i sarsmıştı yani.

https://youtu.be/WwchFb1NAZw?t=771
buradaki denge kaybı yediği yumruktan dolayı mı yoksa boşa salladığı yumruklardan dolayı mı bilmiyorum.

King
Üye
★★★★
King

Yav kovalev dur daha yeni Canelo macından çıktın biraz dinlen:))) birde sitede tarcinin Smith kovalev muhabbeti dönünce vaybe adama bak diyenler var 🙂 sanıyorlar ki Canelo o kadar erkek.sizin gibi fanlar gggcilere hava yapsın diye atıyorlar sizde gaza geliyorsunuz 🙂 aylardır diyorum Eylül’de ggg Canelo macı olucak.diger maçlara gelirsek jennigs boks yapma hevesini kaybetmemisse joyceyi yener ama sanmıyorum o eski… Devamını oku »

GGGökhan
Üye
★★★★
GGGökhan

Canelo , Kovalevi nakavt eder. Kovalev çeneden de çok rahat yakalanır , karaciğerden de. Smith maçını da sayıyla kazanır diye düşünüyorum. Ben aslında Canelo ile Groves maçını görmek isterdim ikisi de kontra boksörü büyük ihtimal sıkıcı bir maç olurdu ama sonucunu çok merak ediyordum.

King
Üye
★★★★
King

Dostum yense ne olur ? Bir üst siklete çıkıp leş adamı yen kemer al(Rocky)onunda üstüne çık 36 lik adam yen.biraksin bu işleri gitsin hangi siklete ambargo koycaksa sikletin prime agababalarini yensin.misal callumla yapsın.daha mı üst siklete çıkacak gvozdki yensin yani insanlar bunu yiyorsa saçmalık.ha üst siklete çıkması önemli büyük cesaret ama böyle gözüne kestirdiği adamları yenicekse anca şakşakcilari gaza getirir.groves… Devamını oku »

Cüneyt Fury
Üye
★★★
Cüneyt Fury

Bily joe canelo bu da benim beklentim olan maç . Puanla alır diyorum bily joe saunders

King
Üye
★★★★
King

Aynen billy maçı güzel olur ama billyde formdayken korkaklık etti.ggg ile yanaşmadı canelo ilede.canelo zaten zikrettimi billiyi onuda bilmiyorum.bence caneloda çekiniyordu.billy çok tehlikeli adam ama son maçında geri dönüşü zor olcak gibi göründü.onun çenede berbat bir yumruk aldı diye grogiden çıkmak için round boyu kaçtı durdu.billy yetenekli ama yakalanırsa sağlam brutal olsa sasirilmiycak adam sanki.tabi üst sikletti vuran ama yinede… Devamını oku »

Abdullah yılmaz
Üye
★★★★
Abdullah yılmaz

27 Temmuz Gassiev-Dawejko… bence güzel ve heyecanlı bir maç olacak. Kıllı tayson bakalım ilk ağır siklet maçında nasıl bir performans sergileyecek. Bu davejko Abd adına dövüşüyor ama rus kökenli galiba doğru mu ? …. gassiev ko yaparsa güzel bir başlangıç olur…

Cüneyt Fury
Üye
★★★
Cüneyt Fury

Beyler şöyle sorunsuz macları izleyebilmek için bir site yok mu ? Gecen biri bir site verdi yan sekmeler açıla açıla emniyetin bilgisayarına virüs soktuk . Yok mu sağlam site

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

.cüneytim strikeout tan bahsediyosan ben mesela o siteyi kullananlara defalarca kez mutlaka adblock ile açmaları konusunda uyarıda bulundum üstelik sitenin yüzde 90 ı o siteyi kullanıyor kardeşim …o siteyi reklam engelleyici kullanmadan açmak faciadır bunu tavsiyede bulunduğum yada maille bana ulaşan herkese mutlaka söyledim

Cüneyt Fury
Üye
★★★
Cüneyt Fury

Çok sağol üstad

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

sen sağol kardeşim benim … adblock ile açınca asla virüs yayılma durumu olmaz ..bide viprow var oradanda aynı şekilde izleyebilirsin

King
Üye
★★★★
King
Üye
★★★★
King

@ahmetkurt güzel kesitler videodakiler.bence tamamen çene zaafiyeti.ilk videoda hatta bana jashua profili çizdi yumruk yiyince afallayis hâli.ben çenesinin iyi olduğuna inanmıyorum.bence gormanin daha iyidir ama yumrukları daha güçlü olduğu için dubois yakalarsa önce daha şanslı.fakat gormaninda eline fırsat geçerse yere dusurebilir.bu arada aşağıda attığım yorum kaybolunca mecbur buraya yazdim

Ahmet Kurt
Üye
★★★★★
Ahmet Kurt

ali de dubois in yaşındayken birkaç maçında sallanmış, hatta yediği bir luky punch ile down olmuştu(sonny banks maçında). sonrasını biliyorsun.

21 yaşındayken biraz kırılgan olması normaldir. şuanda çenesi pek iyi izlenim vermedi. bende dediğin gibi ilk pozisyondan kıllanıyorum ama ileride ne olacağı pek belli olmaz. hem şuan içinde zayıf çeneli diyemeyiz(gorman maçını görmeden).

King
Üye
★★★★
King

Sen bakma o zaman Ali iman gücüne sahip değildi ondandır 🙂 şaka bir yana böyle iri adamlar çene sağlam değilse bir kere randıman vermezler.dedigin gibi gorman maçını gormek lazım ama çenesi ilk başlarda zayıf profil cizenler yüzde 95 devam eder.birde asıl olay çenesinin zayıf olmasından ziyade afallamasi.tabi bu sıklaştırsa yorum yapariz

GGGökhan
Üye
★★★★
GGGökhan

Dubois – Gorman maçını çok merak ediyorum Gormanı tutuyorum sürpriz yapmasını bekliyorum umarım kırışmalı bir maç olur o zaman hangisi kazanırsa üzülmem. Joyce hiç beğendiğim bir boksör değil balon olduğunu düşünüyorum. Jennings iyi hazırlanmıştır umarım , kazanmasını istiyorum.

Ahmet Kurt
Üye
★★★★★
Ahmet Kurt

.

GGGökhan
Üye
★★★★
GGGökhan

Yorum yapıyoruz siliniyor bu nasıl bir site arkadaş ya.

safkan
Üye
★★★
safkan

Gorman kazanırsa ki kazanabilir, ağır siklette göbeklilerin saltanatı daha da yükselir. Kownacki arreola maçı da güzel geçecek. Arreola daha hurdaya çıkmadı iyi boksörlere yenildi sadece, çok yaşlı sayılmaz.

safkan
Üye
★★★
safkan

Vitali bir demecinde, come-back yaptıktan sonra en ağır kampı arreola maçından önce yaptığını söylemişti, o zamanlar arreola amerikanın 1 numaralı, yenilgisiz boksörüydü, nereden nereye.